SC Heerenveen 'hoopt in loop van de week' verdediger te verwelkomen

21
SC Heerenveen 'hoopt in loop van de week' verdediger te verwelkomen

Na de komst van Sieben Dewaele en Erwin Mulder hoopt SC Heerenveen 'in de loop van de week' ook een nieuwe centrale verdediger te kunnen presenteren. Dat schrijft de Leeuwarder Courant zaterdagochtend in haar papieren editie.

De (bij voorkeur linksbenige) centrale verdediger moet de opvolger worden van Sven Botman, die afgelopen seizoen gehuurd werd van Ajax en daarmee een toptransfer verdiende naar Lille OSC. Die overgang werd vrijdag afgerond, waardoor SC Heerenveen spoedig zo'n 800.000 euro kan incasseren.

De afgelopen maanden is het rustig geweest qua geruchten omtrent centrale verdedigers. In de media werd alleen de 27-jarige Dino Arslanagic genoemd, maar hij maakte begin juli al transfervrij de overstap van FC Antwerp naar KAA Gent.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 14:45
    Malone van ADO kan naar NAC maar ook verschillende eredivisieclubs hebben belangstelling.Vond hem niet slecht bij ADO maar hij kreeg geen contract meer.



  • 1 Aug 2020 om 14:39
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:28
      Heb liever ervaring. Zit nu echt zowat geen ervaring in het team
    Botman had ook geen ervaring...
  • 1 Aug 2020 om 14:38
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:02
      James Lawrence zou ook kunnen.
    Die mag van mij wel komen, lange 1,88 Linkerceñtrale verdediger en international van Wales, heeft met topspelers als Bale en Ramsey gespeeld!
  • 1 Aug 2020 om 14:28
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:07
      Van der ven dan toch maar halen. Gezien de opbrengst van Botman + kleine bijdrage van onszelf zou hij toch redelijk haalbaar zijn lijkt mij. Potentie en kan zijn marktwaarde flink vergroten bij ons
    Heb liever ervaring. Zit nu echt zowat geen ervaring in het team
  • 1 Aug 2020 om 14:07
    Van der ven dan toch maar halen. Gezien de opbrengst van Botman + kleine bijdrage van onszelf zou hij toch redelijk haalbaar zijn lijkt mij. Potentie en kan zijn marktwaarde flink vergroten bij ons
  • 1 Aug 2020 om 13:43
    Is maar net of ze voor een transfervrije speler gaan of een aankoop som willen betalen.
  • 1 Aug 2020 om 13:25
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:19
      Gerry kennende zal het iemand zijn die hier niet wordt genoemd. Volgens mij kijkt hij zelf naar de namen die hier rondgaan en haalt hij deze expres niet ;)
    omdat de meeste namen niet eens haalbaar zijn of geen verstandige aankoop er zijn hier een aantal die denken nog steeds dat elke euro die binnenkomt gelijk uitgegeven kan worden.
  • 1 Aug 2020 om 13:19
    Gerry kennende zal het iemand zijn die hier niet wordt genoemd. Volgens mij kijkt hij zelf naar de namen die hier rondgaan en haalt hij deze expres niet ;)
  • 1 Aug 2020 om 13:02
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:53
      Vab der Heijden zou echt een top aanwinst zijn voor Heerenveen, maar denk onhaalbaar. We hebben goede banden met Anderlecht, wellicht een poging wagen voor Milic.
    James Lawrence zou ook kunnen.
  • 1 Aug 2020 om 12:53
    Vab der Heijden zou echt een top aanwinst zijn voor Heerenveen, maar denk onhaalbaar. We hebben goede banden met Anderlecht, wellicht een poging wagen voor Milic.
  • 1 Aug 2020 om 12:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:30
      Misschien Mike van der Hoorn?
    laten we hopen van niet
  • 1 Aug 2020 om 12:30
    Misschien Mike van der Hoorn?
  • 1 Aug 2020 om 12:26
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:23
      Fake account
    Wie wordt het? @SecondSCH
  • 1 Aug 2020 om 12:23
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Fake account
  • 1 Aug 2020 om 12:17
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:30
      Jan Arie van der Heijden een prima optie lijkt me
    nee die kan het noooit meer belopen. Slome verdediger. Dan weet je zeker dat je verdediging niet gaat aansluiten naar de middenlijn.
  • 1 Aug 2020 om 11:53
    is timo letschert niet een goeie optie? transfervrij en nederlandse jongen, daarnaast ervaring in Duitsland en Italië en kent de club want hij speelde in de jeugd bij ons
  • 1 Aug 2020 om 11:51
    Daniel Schwaab al gesignaleerd?
  • 1 Aug 2020 om 11:51
    Dit gaat echt een belangrijke aankoop worden, we hebben gezien hoeveel verschil een goede linker centrale verdediger maakt.
  • 1 Aug 2020 om 11:30
    Jan Arie van der Heijden een prima optie lijkt me
  • 1 Aug 2020 om 11:29
    Otigba al gesignaleerd?
  • 1 Aug 2020 om 11:29
    Het begint (eindelijk) een beetje te lopen. Ben benieuwd wie het wordt. Las op twitter her en der dat Muamer Tankovic met Hveen in verband werd gebracht. Transfervrije linksbuiten van 25 jaar oud, en is ook Zweeds international. Kan ook op 10 uit de voeten. Past wel bij ons denk ik.
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›