Van Anholt vertrekt bij NAC Breda: ''Ik ben geen vrijwilliger''

7
Van Anholt vertrekt bij NAC Breda: ''Ik ben geen vrijwilliger''

Pele van Anholt is transfervrij. NAC Breda en de voormalig speler van SC Heerenveen hebben de keuze gemaakt om niet langer met elkaar door te gaan. 

"Pele trainde de afgelopen weken nog mee, maar nu is de keuze gemaakt om uit elkaar te gaan. Het reeds afgelopen contract van de rechtsback zal niet worden verlengd. Wij wensen Pele heel veel succes toe in de toekomst", zo schrijft NAC Breda via Twitter.

Van Anholt kreeg al een aanbod uit Cyprus. "Het aanbod uit Cyprus zag er interessant uit, maar ik had er niet zo'n goed gevoel bij. We kennen allemaal de verhalen uit dat soort landen dat de betalingen opeens niet meer gedaan worden. Ik ben geen vrijwilliger."

"Als ik na een maand geen salaris meer krijg, schiet dat natuurlijk niet op. Die gok ga ik nu niet wagen, want ik heb geen zin om na een maand terug te zijn in Nederland met het bekende verhaal: een avontuur rijker, een illusie armer. Het ziet het er altijd mooi uit, maar in de praktijk valt het soms tegen", zo besluit hij in BN De Stem.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 20:06
    Wat was dit destijds een leuke speler bij ons. Hopelijk vindt hij binnenkort een mooie nieuwe uitdaging.
  • 31 Jul 2020 om 19:53
    Zeer sympathieke jongen, jammer dat ie destijds niet als rechtsback zich verder kon ontwikkelen bij ons.

  • 31 Jul 2020 om 19:52
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:47
      Daarbij heeft ie zich ook niet echt ontwikkeld de laatste jaren.
    Had een beetje pech met die ernstige blessure in Amerika, maar buiten dat was Heerenveen denk ik wel z'n plafond.
  • 31 Jul 2020 om 19:47
    Daarbij heeft ie zich ook niet echt ontwikkeld de laatste jaren.
  • 31 Jul 2020 om 19:20
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:54
      Waarom niet terug halen? Kind van de club. Misschien is hij niet basiswaardig maar je hebt aan hem een back-up voor de rechts/linksback en zelfs voor op '6'. Hij hoeft niet veel salaris op te strijken en het lijkt me een hele sympathieke jongen die de jeugd ook goed kan begeleiden.
    Tsja het is hard. Maar Heerenveen kan niks meer aan m verdienen. Loopt alleen de jeugd in de weg. Besteed het salaris beter aan echte versterkingen.
  • 31 Jul 2020 om 19:19
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:54
      Waarom niet terug halen? Kind van de club. Misschien is hij niet basiswaardig maar je hebt aan hem een back-up voor de rechts/linksback en zelfs voor op '6'. Hij hoeft niet veel salaris op te strijken en het lijkt me een hele sympathieke jongen die de jeugd ook goed kan begeleiden.
    Ja goede stand-in
  • 31 Jul 2020 om 18:54
    Waarom niet terug halen? Kind van de club. Misschien is hij niet basiswaardig maar je hebt aan hem een back-up voor de rechts/linksback en zelfs voor op '6'. Hij hoeft niet veel salaris op te strijken en het lijkt me een hele sympathieke jongen die de jeugd ook goed kan begeleiden.
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›