'Club Brugge ziet in Veerman perfecte speler voor korte termijn'

13
'Club Brugge ziet in Veerman perfecte speler voor korte termijn'

De goede prestaties van Joey Veerman bij SC Heerenveen zijn ook over de landsgrenzen opgevallen. De middenvelder heeft een fantastisch seizoen bij Heerenveen achter de rug. Waar de club met hem wil verlengen, willen andere clubs hem juist inlijven.

De Belgische landskampioen Club Brugge van het afgelopen seizoen ziet in Veerman zowel voor de korte als lange termijn een interessante speler, weet het Algemeen Dagblad te melden. "Met zijn rust aan de bal, functionele techniek en passzuiverheid werd Veerman al snel een van de belangrijkste schakels in de ploeg van trainer Johnny Jansen", zegt de krant.

Interesse komt ook uit andere hoeken: ook Feyenoord volgt de jongeling al een lange tijd. De Rotterdammers lijken echter terug te deinzen voor de hoge transfersom die Heerenveen vraagt. Naar verluidt zo'n tien miljoen. Heerenveen wil deze zomer nog verlengen met de middenvelder, mocht dit gebeuren, dan komt dat de transfersom waarschijnlijk ten goede.

Overigens maakte het Volendamse PéSide begin juni ook al melding van de Brugse belangstelling. Zij melden daarnaast ook dat er interesse zou zijn vanuit de Premier League.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2020 om 16:16
    Nooit laten gaan deze jongen. Goud waard voor ons komende seizoen. Hajal is leuk maar moet zich nog bewijzen op dit niveau.
  • 13 Jul 2020 om 15:12
    • Quote van 12 Jul 2020 om 20:07
      Als we dan toch een speler gaan verkopen dan liever Veerman dan Ejuke. Denk dat Hajal een prima opvolger is.
    Hajal is volgens mij (op den duur) nóg beter dan Veerman.
  • 13 Jul 2020 om 07:43
    Waar rook is, is vuur.
  • 12 Jul 2020 om 21:44
    Allemaal voor de bühne
  • 12 Jul 2020 om 21:04
    • Quote van 12 Jul 2020 om 20:07
      Als we dan toch een speler gaan verkopen dan liever Veerman dan Ejuke. Denk dat Hajal een prima opvolger is.
    Ja dat dacht ik ook al. Hajal liet een prima indruk achter. Al zou het doodzonde blijven wanneer Joey maar 1 jaar blijft. Maar mochten we er een vlap achtig bedrag voor krijgen dan maar verkopen.
  • 12 Jul 2020 om 20:07
    Als we dan toch een speler gaan verkopen dan liever Veerman dan Ejuke. Denk dat Hajal een prima opvolger is.
  • 12 Jul 2020 om 19:46
    • Quote van 12 Jul 2020 om 19:35
      Vorige week een leuk gesprek gehad met Joey. Hij gaf aan graag nog een jaar bij Heerenveen te willen blijven maar mocht zich een kans voor doen hij deze graag aanneemt.
    nou dan weet je dus alsnog niks.
  • 12 Jul 2020 om 19:35
    Vorige week een leuk gesprek gehad met Joey. Hij gaf aan graag nog een jaar bij Heerenveen te willen blijven maar mocht zich een kans voor doen hij deze graag aanneemt.
  • 12 Jul 2020 om 18:58
    Zou een mooie club voor hem zijn. Wij hebben deze zomer wel even een hele dikke transfer nodig. Dus los van het feit dat je kwaliteit inlevert zou het lekker zijn als Brugge gewoon 7-8 mio overmaakt.
  • 12 Jul 2020 om 17:33
    Club Brugge is een topclub en heeft bovendien veel geld. Dit kan wel eens snel rondkomen.
  • 12 Jul 2020 om 17:11
    • Quote van 12 Jul 2020 om 16:50
      Dus toch! Ik volg Veerman op instagram en hij plaatste gister in zijn stories een foto op een terras in Brugge. Schoot toen al even door mij heen. Of dat is heel toevallig of hij heeft er dus zelfs al een gesprek gehad...
    Ja klopt ik zag die berichten ook. Denk niet dat hij alweer naar België gaat. Komt net om het hoekje kijken en lijkt me niet bevordelijk om weer in een nieuwe omgeving te stappen
  • 12 Jul 2020 om 16:50
    Dus toch! Ik volg Veerman op instagram en hij plaatste gister in zijn stories een foto op een terras in Brugge. Schoot toen al even door mij heen. Of dat is heel toevallig of hij heeft er dus zelfs al een gesprek gehad...
  • 12 Jul 2020 om 16:43
    Nog een jaartje blijven. Belangrijker worden en dan een mooie stap naar Ajax. Of het buitenland. Hier speel je sowieso, bij een betere club ben je daar niet zeker van.
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›