Hanoi FC stelt ultimatum: ''Voor 15 juli duidelijkheid over Van Hau''

11
Hanoi FC stelt ultimatum: ''Voor 15 juli duidelijkheid over Van Hau''

Binnen nu en een week wil Hanoi FC duidelijkheid hebben of er een toekomst is voor Doan Van Hau bij SC Heerenveen. De Vietnamese club wil zelfs meebetalen aan zijn salaris om hem langer in Nederland te houden, maar alleen als er een sportief perspectief is.

SC Heerenveen zou op dat voorstel geantwoord hebben, maar nog niet in de mate waarop men in Vietnam had gehoopt. "In de laatste email van een aantal dagen geleden hebben we gevraagd om meer toelichting en daar wachten we nog steeds op", vertelt algemeen directeur Vo Le Trung tegen Thanh Nien.

"Daarvoor heeft Heerenveen alleen gevraagd hoeveel Hanoi wilde supporten, zonder daarbij een specifiek plan voor Van Hau te noemen", vervolgt Le Trung, die naar eigen zeggen zich 'maximaal' wil inzetten voor Van Hau. "Als we niet tot een akkoord komen, kunnen we onszelf niets kwalijk nemen."

"We zijn bereid om te videobellen als Heerenveen ons hun plan met Van Hau kan presenteren. Hanoi wil deze zaak oplossen en de deadline daarvoor is 15 juli", aldus Le Trung.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2020 om 21:45
    • Quote van 9 Jul 2020 om 15:40
      Jij hebt gelijk, ze moeten niet langer met die jongen lopen sollen, wanneer hij het bij Heerenveen niet mag laten zien, dan is het beter voor hem dat hij naar een andere club gaat die het wel in hem ziet, hoop dat ze de juiste keuze maken in het belang van deze jongen !
    Tsja zo gaat dat in het topvoetbal. 11 kunnen spelen. De rest hou je aan het lijntje.
  • 9 Jul 2020 om 15:40
    • Quote van 9 Jul 2020 om 12:08
      Het gaat allemaal over de rug van een jonge voetballer die carrière wil maken maar geen kansen krijgt in Heerenveen anders dan 10 minuutjes invallen. Als hij niet goed genoeg is dan ook niet halen of langer in ongewisse laten. Snap die Hanoi vrienden wel.
    Jij hebt gelijk, ze moeten niet langer met die jongen lopen sollen, wanneer hij het bij Heerenveen niet mag laten zien, dan is het beter voor hem dat hij naar een andere club gaat die het wel in hem ziet, hoop dat ze de juiste keuze maken in het belang van deze jongen !
  • 9 Jul 2020 om 15:15
    • Quote van 9 Jul 2020 om 11:35
      Gemakshalve vergeet je het operationele tekort?
    Dat vergeten we niet, dat negeren we gewoon. Dat is heel iets anders! En trouwens het operationeel te kort is inmiddels groot genoeg om voor zichzelf te zorgen. Daar hoeven we helemaal niet meer op te letten.
  • 9 Jul 2020 om 12:38
    Helaas maar de gok is te groot.
  • 9 Jul 2020 om 12:08
    Het gaat allemaal over de rug van een jonge voetballer die carrière wil maken maar geen kansen krijgt in Heerenveen anders dan 10 minuutjes invallen. Als hij niet goed genoeg is dan ook niet halen of langer in ongewisse laten. Snap die Hanoi vrienden wel.
  • 9 Jul 2020 om 12:03
    Als Hanoi denkt een basis plek te kunnen kopen. Dan mag Heerenveen wat mij betreft al eerder dan 15 Juli vertellen dat hij naar huis komt.
  • 9 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 9 Jul 2020 om 11:06
      We krijgen geld van Botman 8ton,Zyech1,6miljoen en waarschijnlijk Dumfries1,8 miljoen
    Gemakshalve vergeet je het operationele tekort?
  • 9 Jul 2020 om 11:06
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:26
      Die is te klein. Plus waar moeten wij het geld vandaan halen?
    We krijgen geld van Botman 8ton,Zyech1,6miljoen en waarschijnlijk Dumfries1,8 miljoen
  • 9 Jul 2020 om 10:26
    • Quote van 9 Jul 2020 om 08:49
      Ik zou graag Pinas van ADO als linker centrale verdediger zien bij Heerenveen. Heeft nog 1jarig contract,is denk ik voor 1miljoen op te halen!
    Die is te klein. Plus waar moeten wij het geld vandaan halen?
  • 9 Jul 2020 om 08:49
    • Quote van 9 Jul 2020 om 00:11
      Stoppen met deze soap. Graag de focus verplaatsen naar een goede centrale verdediger (Leon Bergsma?) en een betrouwbare keeper (Robin Ruiter!)
    Ik zou graag Pinas van ADO als linker centrale verdediger zien bij Heerenveen. Heeft nog 1jarig contract,is denk ik voor 1miljoen op te halen!
  • 9 Jul 2020 om 00:11
    Stoppen met deze soap. Graag de focus verplaatsen naar een goede centrale verdediger (Leon Bergsma?) en een betrouwbare keeper (Robin Ruiter!)
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›