SC Heerenveen wil langer door met Veerman: ''Contract opwaarderen''

10
SC Heerenveen wil langer door met Veerman: ''Contract opwaarderen''

SC Heerenveen wil Joey Veerman belonen voor zijn stormachtige ontwikkeling en zijn in 2022 (plus een eenjarige optie) aflopende contract openbreken en verlengen. "Ze willen het contract opwaarderen", bevestigt de 21-jarige middenvelder tegenover Nieuw Volendam.

"En de afspraak ligt er dat ze niet opeens veel meer gaan vragen wanneer een club concreet wordt", verduidelijkt Veerman, wiens zaakwaarnemer vandaag een gesprek voert met technisch manager Gerry Hamstra. De middenvelder werd afgelopen zomer voor circa een half miljoen euro overgenomen van FC Volendam.

Door zijn stormachtige ontwikkeling liet interesse uit binnen- en buitenland niet lang op zich wachten. Zo zou onder andere Club Brugge, de Nederlandse top-drie en een Premier League-club hem nauwlettend volgen.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jul 2020 om 19:53
    • Quote van 7 Jul 2020 om 16:37
      Offtopic: Lasse Schøne mag vertrekken bij Genoa moet hij niet zijn laatste jaar/jaren bij Heerenveen afmaken?
    Onbetaalbaar. Niet heel erg interessant voor hem al was t voor ons erg leuk geweest. Bovendien wel aardig bezet op zijn positie
  • 7 Jul 2020 om 18:06
    • Quote van 7 Jul 2020 om 16:00
      Zou wel raar zijn dit...meer salaris geven terwijl iedereen moet inleveren en dan niet meer transfersom kunnen vragen. Zou verkeerd signaal zijn en ook niet logisch van hamstra als dot nieuws klopt
    Lijkt mij prima, je weet wat je hebt en dus niet hoeft te kopen met onzekerheid over wel of niet slagen. En als het past het in het salarishuis. Altijd doen zeg ik.
  • 7 Jul 2020 om 17:15
    • Quote van 7 Jul 2020 om 16:00
      Zou wel raar zijn dit...meer salaris geven terwijl iedereen moet inleveren en dan niet meer transfersom kunnen vragen. Zou verkeerd signaal zijn en ook niet logisch van hamstra als dot nieuws klopt
    Dat inleveren is tijdelijk heh, niet permanent.

    Als die paar extra centen per maand er voor kunnen zorgen dat ie nog een jaar blijft; prima.
    De komende maanden inzetten op een transfer en dat voor elkaar krijgen levert wel geld op maar ook weer een te dichten gat in de selectie.
  • 7 Jul 2020 om 16:54
    • Quote van 7 Jul 2020 om 16:14
      Je weet niet wat hij nu verdient. Als hij nog een jaar hier wil spelen, zou dat wel tegenover een hoger salaris mogen, gezien zijn status hier nu.
    Ajax gaf Ziyech ook een hoger salaris nadat z’n contract werd verlengd. Ander niveau maar dat zijn beide partijen.
  • 7 Jul 2020 om 16:37
    Offtopic: Lasse Schøne mag vertrekken bij Genoa moet hij niet zijn laatste jaar/jaren bij Heerenveen afmaken?
  • 7 Jul 2020 om 16:14
    • Quote van 7 Jul 2020 om 16:00
      Zou wel raar zijn dit...meer salaris geven terwijl iedereen moet inleveren en dan niet meer transfersom kunnen vragen. Zou verkeerd signaal zijn en ook niet logisch van hamstra als dot nieuws klopt
    Je weet niet wat hij nu verdient. Als hij nog een jaar hier wil spelen, zou dat wel tegenover een hoger salaris mogen, gezien zijn status hier nu.
  • 7 Jul 2020 om 16:00
    Zou wel raar zijn dit...meer salaris geven terwijl iedereen moet inleveren en dan niet meer transfersom kunnen vragen. Zou verkeerd signaal zijn en ook niet logisch van hamstra als dot nieuws klopt
  • 7 Jul 2020 om 15:47
    • Quote van 7 Jul 2020 om 15:39
      Ik ben wel benieuwd wat voor bedrag Hamstra in zijn hoofd heeft. Als ze afspreken niet ineens veel meer te vragen van een club. Als hij zich zo doorontwikkelt dit seizoen zou ik toch voor richting de 8 miljoen gaan.
    Ja maa roze moeten hem zo laat mogelijk verkopen beter voor de selectie
  • 7 Jul 2020 om 15:39
    Ik ben wel benieuwd wat voor bedrag Hamstra in zijn hoofd heeft. Als ze afspreken niet ineens veel meer te vragen van een club. Als hij zich zo doorontwikkelt dit seizoen zou ik toch voor richting de 8 miljoen gaan.
  • 7 Jul 2020 om 15:37
    Als hij het wil casching
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›