'SC Heerenveen nog altijd in de markt voor smaakmaker van Excelsior'

18
'SC Heerenveen nog altijd in de markt voor smaakmaker van Excelsior'

SC Heerenveen is nog altijd in de markt voor Excelsior-aanvaller Joel Zwarts, zo meldt het Algemeen Dagblad. Zwarts zou in Friesland in beeld zijn bij een eventueel vertrek van smaakmaker Chidera Ejuke.

Zwarts maakte in het voortijdig beëindigde seizoen een sterke indruk in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelspeler kwam tot negen doelpunten en zeven assists voor de Kralingers. Zwarts staat nog tot medio 2022 onder contract bij Excelsior.

In een eerder stadium gaf Zwarts al aan open te staan voor een transfer naar de Eredivisie. "Eerder heb ik bij Feyenoord ook dichtbij mijn debuut gezeten. Ik denk wel dat klaar ben om de stap naar de Eredivisie te maken", zo zei de aanvaller destijds.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 23:18
    • Quote van 5 Jul 2020 om 22:17
      Deze info heb ik van Fox na een interview met Dijkhuizen. Hij bevestigde dit zelf. Alleen hebben ze geen geld problemen, en willen ze Zwarts behouden, of Heerenveen moet de hoofdprijs betalen, omdat hij nog een contract heeft tot '22. Dus zal het niet helemaal 'nattevingerwerk' zijn ;-)
    Graag even linkje naar het interview waar Dijkhuizen een bedrag noemt ;)
  • 5 Jul 2020 om 23:14
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:52
      Hij kost 500.000 euro. Maak er 750.000 euro van. Met het geld van Botman, Ziyech, en mogelijk Dumfries is deze jongen wel op te halen. Ik heb hem nog niet zien spelen. Dus kan hem daarop niet beoordelen.
    je vergeet even de corona volgens mij ,dat geld van die transfers is er niet gelijk , ze moeten eerst iemand verkopen willen ze een speler daadwerkelijk halen voor dat soort bedragen Daarbij de Sparta supporters waren ook geen ' fan' van Dumfries en Floranus en zagen beiden ook het liefst vertrekken.
  • 5 Jul 2020 om 22:57
    Denk dat het aantrekken van een linker centrale verdediger en een eerste keeper belangrijker is op dit moment. Hopelijk kunnen komend seizoen Hajal en Akujobi laten zien dat ze de vertrekkende spelers prima kunnen vervangen en gaat ook vd Heide meer spelen. Dan hebben we nog een spits nodig, liefst een eerste spits. Van Bergen moet nog verkocht en vervangen worden.. dus Zwarts lijkt me nog niet echt prioriteit hebben.
  • 5 Jul 2020 om 22:50
    • Quote van 5 Jul 2020 om 22:19
      Zeker mag dat, maar ik vind je feitelijke onderbouwing niet sterk. Gevalletje cherry picking. Zwarts was gewoon een basisspeler, maar jij pakt er drie duels uit waar dat niet zo was. Zwarts is verkozen tot 3e speler van het seizoen, maar jij pakt een paar fans op een forum en gooit dat op 'veel fans'. Dat vind ik niet sterk. Verder zijn we het over de speler wel redelijk eens. Ik denk niet dat zijn plafond bij de subtop of hoger ligt. Wel een sterke vent, maar technisch vind ik 'm ondermaats.
    Excuses, dan begreep ik je bericht verkeerd. Die argumenten van mij dat hij niet altijd basisspeler is geweest en dat vele Excelsior supporters niet rauwig zijn dat hij vertrekt. Was om te laten zien dat niet alleen ik geen fan van hem ben. Maar dat ze ook daar dat niet allemaal zijn.
  • 5 Jul 2020 om 22:19
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:49
      Dus omdat hij 3de eindigt bij de ‘Excelsior speler van het jaar’ verkiezing. Is het niet waar dat veel supporters van Excelsior niet rauwig zijn als hij vertrek? En mag ik mede daarom niet hopen dat er nog iemand anders van ons lijstje wordt aangetrokken? Vind het een luie spele, een blind paard, waarbij veel mislukt. Heeft een paar leuke acties en doelpunten gemaakt, absoluut. Maar voor ons niveau komt hij naar MIJN mening te kort en zie IK liever iemand anders, dat mag toch?
    Zeker mag dat, maar ik vind je feitelijke onderbouwing niet sterk. Gevalletje cherry picking. Zwarts was gewoon een basisspeler, maar jij pakt er drie duels uit waar dat niet zo was. Zwarts is verkozen tot 3e speler van het seizoen, maar jij pakt een paar fans op een forum en gooit dat op 'veel fans'. Dat vind ik niet sterk. Verder zijn we het over de speler wel redelijk eens. Ik denk niet dat zijn plafond bij de subtop of hoger ligt. Wel een sterke vent, maar technisch vind ik 'm ondermaats.
  • 5 Jul 2020 om 22:17
    • Quote van 5 Jul 2020 om 22:03
      Voor de zoveelste keer, die marktwaarde op transfermarkt is voor een groot deel nattevingerwerk en geeft géén reëel beeld over een eventuele transfersom.
      Hij staat nog 2 jaar onder contract; Excelsior kan een miljoen vragen als ze dat willen.
    Deze info heb ik van Fox na een interview met Dijkhuizen. Hij bevestigde dit zelf. Alleen hebben ze geen geld problemen, en willen ze Zwarts behouden, of Heerenveen moet de hoofdprijs betalen, omdat hij nog een contract heeft tot '22. Dus zal het niet helemaal 'nattevingerwerk' zijn ;-)
  • 5 Jul 2020 om 22:03
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:52
      Hij kost 500.000 euro. Maak er 750.000 euro van. Met het geld van Botman, Ziyech, en mogelijk Dumfries is deze jongen wel op te halen. Ik heb hem nog niet zien spelen. Dus kan hem daarop niet beoordelen.
    Voor de zoveelste keer, die marktwaarde op transfermarkt is voor een groot deel nattevingerwerk en geeft géén reëel beeld over een eventuele transfersom.
    Hij staat nog 2 jaar onder contract; Excelsior kan een miljoen vragen als ze dat willen.
  • 5 Jul 2020 om 21:52
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:46
      omdat er nogal een prijskaartje hangt aan zwarts , dus op dit moment is het geld er simpelweg niet om hem nu te halen clubs vragen op dit moment nog steeds behoorlijk absurde bedragen
    Hij kost 500.000 euro. Maak er 750.000 euro van. Met het geld van Botman, Ziyech, en mogelijk Dumfries is deze jongen wel op te halen. Ik heb hem nog niet zien spelen. Dus kan hem daarop niet beoordelen.
  • 5 Jul 2020 om 21:49
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:35
      Toch apart dat hij dan als 3e eindigde in de Excelsior speler van het jaar verkiezing.
    Dus omdat hij 3de eindigt bij de ‘Excelsior speler van het jaar’ verkiezing. Is het niet waar dat veel supporters van Excelsior niet rauwig zijn als hij vertrek? En mag ik mede daarom niet hopen dat er nog iemand anders van ons lijstje wordt aangetrokken? Vind het een luie spele, een blind paard, waarbij veel mislukt. Heeft een paar leuke acties en doelpunten gemaakt, absoluut. Maar voor ons niveau komt hij naar MIJN mening te kort en zie IK liever iemand anders, dat mag toch?
  • 5 Jul 2020 om 21:48
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:34
      Ejuke zal wel in de laatste week van de transferwindow worden verkocht, en dan zal deze zwarts ondertussen al voor een andere club hebben getekend..
    Waarom denk je dat? Hamstra heeft volgens mij overal vroegtijdig op geanticipeerd. Enkel de spits positie was niet gelukt. Toch zijn Dreyer en Halilovic op het einde van de vorige transferwindow gepresenteerd, dus hij heeft zelfs dat gepoogd opgevangen.
  • 5 Jul 2020 om 21:35
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:46
      Diverse forums
    Toch apart dat hij dan als 3e eindigde in de Excelsior speler van het jaar verkiezing.
  • 5 Jul 2020 om 21:34
    Ejuke zal wel in de laatste week van de transferwindow worden verkocht, en dan zal deze zwarts ondertussen al voor een andere club hebben getekend..
  • 5 Jul 2020 om 20:46
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:29
      Hoe kom je daarbij?

      Heeft bijna alles gespeeld op een paar duels in oktober/november na.
    Diverse forums
  • 5 Jul 2020 om 19:46
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:36
      Waarom pas bij een vertrek van Ejuke, volgens mij kunnen we nu óók wel een extra vleugelaanvaller gebruiken. Na het vertrek van Bruijn en Halilovic is de spoeling behoorlijk dun geworden.
    omdat er nogal een prijskaartje hangt aan zwarts , dus op dit moment is het geld er simpelweg niet om hem nu te halen clubs vragen op dit moment nog steeds behoorlijk absurde bedragen
  • 5 Jul 2020 om 19:36
    Waarom pas bij een vertrek van Ejuke, volgens mij kunnen we nu óók wel een extra vleugelaanvaller gebruiken. Na het vertrek van Bruijn en Halilovic is de spoeling behoorlijk dun geworden.
  • 5 Jul 2020 om 19:32
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:06
      Was niet altijd basisspeler bij Excelsior. Veel Ecxelsior supporters zijn hem ook liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ze voor een andere speler op hun lijstje gaan..
    goh dat bekende liever kwijt dan rijk verhaal , die hoorden we ook bij Janmaat, Dumfries en oa Floranus
  • 5 Jul 2020 om 19:29
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:06
      Was niet altijd basisspeler bij Excelsior. Veel Ecxelsior supporters zijn hem ook liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ze voor een andere speler op hun lijstje gaan..
    Hoe kom je daarbij?

    Heeft bijna alles gespeeld op een paar duels in oktober/november na.
  • 5 Jul 2020 om 19:06
    Was niet altijd basisspeler bij Excelsior. Veel Ecxelsior supporters zijn hem ook liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ze voor een andere speler op hun lijstje gaan..
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›