'Ook vanuit Spanje en Eindhoven interesse voor gewilde Ejuke'

10
'Ook vanuit Spanje en Eindhoven interesse voor gewilde Ejuke'

Hij werd eerder al in verband gebracht met een overstap naar China en Frankrijk, maar inmiddels kan Chidera Ejuke ook op belangstelling vanuit Spanje rekenen. Volgens (de onbekende website) Transfer20 is Villareal in de markt voor de SC Heerenveen-aanvaller.

De Primera Divisíon-club dreigt komende zomer in Samu Chukwueze één van haar smaakmakers kwijt te raken. De Nigeriaanse vleugelspits stond een seizoen geleden al in de belangstelling van Arsenal. Mocht Chukwueze vertrekken, dan zou Villarreal zijn landgenoot Chidera Ejuke als ideale vervanger zien.

Ook bij Real Sociedad staat Ejuke er goed op, zo meldt Transfer20. Daarnaast zouden ook Olympique Marseille en Ajax in de race zijn voor de pijlsnelle linksbuiten. Beide clubs werden in een eerder stadium ook al in verband gebracht met Ejuke. 

Opvallend is dat ook PSV genoemd wordt als gegadigde. Dit is de eerste keer dat Ejuke aan de club uit Eindhoven wordt gelinkt. Mogelijk is PSV op zoek naar een waardige opvolger van Steven Bergwijn, die in januari naar Tottenham Hotspur is vertrokken.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Jun 2020 om 17:31
    • Quote van 1 Jun 2020 om 10:04
      20 miljoen is helemaal niet overdreven. Als je ziet wat er voor andere spelers links en rechts neergeteld is in het verleden. Bij zoveel belangstelling zeker niét bijgeven rn houd vol op 20 !
    20 m ga je in de nieuwe realiteit niet meer krijgen. Net in de dubbele cijfers denk ik.
  • 1 Jun 2020 om 10:23
    • Quote van 1 Jun 2020 om 10:04
      20 miljoen is helemaal niet overdreven. Als je ziet wat er voor andere spelers links en rechts neergeteld is in het verleden. Bij zoveel belangstelling zeker niét bijgeven rn houd vol op 20 !
    Hoezeer ik het ook zou willen betwijfel ik of je als n club als Heerenveen nog zo’n bedrag kan krijgen.....wij hebben in het verleden goed verkocht maar toen stonden wij ook als club als iets succesvoller te boek met jaarlijks Europees voetbal etc.....buiten ons om heeft men inmiddels een iets minder hoge per op van ons en dat zal je denk ik in de verkoopprijs terug zien? Daarnaast is het gissen in hoeverre de Corona invloed heeft op de prijs, daarin ben ik geneigd te zeggen in mindere mate?
  • 1 Jun 2020 om 10:04
    • Quote van 31 May 2020 om 22:01
      Lekker jaartje houden.. wordt alleen maar meer waard. En als ze hem echt nu willen hebben, prima maar dan echt de hoofdprijs. 15 miljoen en een doorverkooppercentage van 20% oid. En een mooie bonus bij zoveel gespeelde wedstrijden en een mooie bonus bij behaalde successen.
    20 miljoen is helemaal niet overdreven. Als je ziet wat er voor andere spelers links en rechts neergeteld is in het verleden. Bij zoveel belangstelling zeker niét bijgeven rn houd vol op 20 !
  • 1 Jun 2020 om 07:26
    Zolang wij met z'n allen onmogelijk dit soort bedragen bij elkaar leggen zit er niks anders op om hem te verkopen voor een mooi bedrag. Ik wil niet alleen komend seizoen naar Heerenveen, maar ook de 50 seizoenen daarna. Niet verkopen is helaas geen optie in de huidige situatie.
  • 1 Jun 2020 om 07:26
    Zolang wij met z'n allen onmogelijk dit soort bedragen bij elkaar leggen zit er niks anders op om hem te verkopen voor een mooi bedrag. Ik wil niet alleen komend seizoen naar Heerenveen, maar ook de 50 seizoenen daarna. Niet verkopen is helaas geen optie in de huidige situatie.
  • 31 May 2020 om 22:01
    Lekker jaartje houden.. wordt alleen maar meer waard. En als ze hem echt nu willen hebben, prima maar dan echt de hoofdprijs. 15 miljoen en een doorverkooppercentage van 20% oid. En een mooie bonus bij zoveel gespeelde wedstrijden en een mooie bonus bij behaalde successen.
  • 31 May 2020 om 18:34
    Als je 10 miljoen kan krijgen zou ik ja zeggen + een mooi doorverkooppercentage en/of bonussen. In deze tijd is dat toch behoorlijk wat geld. Helpt de club behoorlijk. En dan hoef je andere spelers met een contract van meer dan een jaar niet te verkopen.
  • 31 May 2020 om 17:50
    Gewoon niet verkopen hij heeft zoveel potetentie hij heeft meerdan 3 jaar contract over 1-2 jaar is hij zoveel waard wie is eens
  • 31 May 2020 om 17:20
    Alle Corona ellende kan in 1 keer opgelost worden. Minimaal 15 zou ik zeggen.
  • 31 May 2020 om 16:52
    Super, de prijs kan omhoog. 20 mil.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›