OFFICIEEL | Jordy Bruijn verlaat SC Heerenveen voor NEC

9
OFFICIEEL | Jordy Bruijn verlaat SC Heerenveen voor NEC

SC Heerenveen en NEC hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Jordy Bruijn. De 23-jarige middenvelder tekent een contract voor drie seizoenen in Nijmegen.

De transfer hing al een paar dagen in de lucht, want de Leeuwarder Courant maakte er eerder al melding van. Nu is een overstap van de middenvelder naar de club uit de Keuken Kampioen Divisie officieel. Vorig seizoen werd hij na de winterstop verhuurd aan de Nijmegenaren en nu waren ze hem nog niet vergeten.

Ook de middenvelder zelf zag een terugkeer wel zitten. Bij NEC werd hij meteen basisspeler en aanvoerder. Bruijn kwam in de zomer van 2016 over van Ajax. In totaal kwam Bruijn tot 33 officiële optredens voor sc Heerenveen waarin hij twee goals en twee assists op zijn naam kreeg.

FOTO: Julian Atema

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 May 2020 om 14:57
    Verwacht ook veel van Hajal. Jan Ras weet ik niet goed.. voetbalde leuk mee begin van het seizoen maar zie hem niet direct bepalende dingen doen. Als ze goed genoeg zijn zou het mooi zijn.. Veerman op 6 en Ras en Hajal op 8 en 10
  • 31 May 2020 om 12:59
    • Quote van 30 May 2020 om 21:02
      Hajal heeft heel veel potentie. Snelheid, dynamiel, techniek, inzicht. Kan een hele leuke worden!
    Vergeet ook niet een Jan Ras, die debuteerde afgelopen seizoen als eerste van die jongens uit de jeugd. Zag er veel belovend uit. Helaas meteen die blessure opgelopen. Denk dat als hij weer fit is zeker ook zal gaan strijden voor een plek op het middenveld.
  • 31 May 2020 om 07:19
    Het ga je goed Jordy. Beter basisspeler in het 1e elftal een niveautje lager dan wéér een seizoen met de reserves bij ons en de grote vraag of je ooit een rol van betekenis gaat spelen in ons 1e elftal.
  • 30 May 2020 om 21:02
    Hajal heeft heel veel potentie. Snelheid, dynamiel, techniek, inzicht. Kan een hele leuke worden!
  • 30 May 2020 om 18:49
    • Quote van 30 May 2020 om 17:53
      Doe mij dan amar Hajal.... Afellay is geen enkele meerwaarde. Op de ziekenboeg na dan.....
    Hajal van de week nog aan de deur gehad.. kan niet wachten tot hij zn kans krijgt
  • 30 May 2020 om 17:53
    • Quote van 30 May 2020 om 17:31
      Affelay is vrij en wil nog naar middenmoot eredivisie. Halen?
    Doe mij dan amar Hajal.... Afellay is geen enkele meerwaarde. Op de ziekenboeg na dan.....
  • 30 May 2020 om 17:31
    Affelay is vrij en wil nog naar middenmoot eredivisie. Halen?
  • 30 May 2020 om 16:25
    Succes!
  • 30 May 2020 om 13:03
    Verstandige stap. Hij moet veel meet spelen dan hij hier deed. Voor Heerenveen niet goed genoeg. Wel een goede instelling, nooit lopen miepen.