''Haal Huntelaar en het aantal seizoenkaarthouders vliegt omhoog!’'

6
''Haal Huntelaar en het aantal seizoenkaarthouders vliegt omhoog!’'

Voormalig SC Heerenveen-speler Ugur Yildirim vindt dat de Friese club vol voor Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar moet gaan. De vrije trappen-koning van 2004 verwacht zelfs dat het aantal verkochte seizoenkaarten gaat stijgen, mocht Heerenveen dit voor elkaar krijgen.

"Haal hem en het aantal seizoenkaarthouders vliegt omhoog, denk ik!", vertelt Yildirim in gesprek met Radio Camataru, de podcast van FeanOnline. "Zoals ik Klaas-Jan ken, is het echt een voetballer, liefhebber, nummer één. En hij wil nog doorgaan."

"Ik vind dat Heerenveen niet één seconden na moet denken. Áls ze hem kunnen halen en áls hij zelf ook daadwerkelijk wil, dan moeten ze dat zeer zeker doen. Dat hij bij Ajax niet altijd speelt, dat kan ik nog net begrijpen. Maar ik denk dat Klaas-Jan Huntelaar echt nog van meer waarde kan zijn dan de spitsen die Heerenveen de afgelopen jaren heeft gehad, ondanks zijn leeftijd", aldus Yildirim.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 May 2020 om 02:30
    Het zal inderdaad wel aanmoedigend werken om mensen een seizoenskaart te laten kopen
  • 27 May 2020 om 01:24
    • Quote van 26 May 2020 om 17:32
      Als hij komt wil hij garanties hebben voor speeltijd en staat daarmee de jeugd in de weg. Bovendien neemt de blessuregevoeligheid vaak toe bij het ouder worden (denk ook aan Bosvelt). En hij zal ook geen amateurcontract accepteren.Hoe nostalgisch ook, verstandig is het niet.
    ik wordt een beetje ongemakkelijk van je reactie , ten eerste was Bosvelt amper geblesseerd en was hij O zo belangrijk voor het team en de jeugdspelers. Hoezo is het niet verstandig , niemand weet wat hij vraagt , fysiek gezien is hij nog in top conditie dus en de jeugd spelers by Ajax lopen met hem weg.
  • 26 May 2020 om 20:19
    • Quote van 26 May 2020 om 17:32
      Als hij komt wil hij garanties hebben voor speeltijd en staat daarmee de jeugd in de weg. Bovendien neemt de blessuregevoeligheid vaak toe bij het ouder worden (denk ook aan Bosvelt). En hij zal ook geen amateurcontract accepteren.Hoe nostalgisch ook, verstandig is het niet.
    Met zijn ervaring op topniveau kan hij de jeugd juist heel veel leren. Hetzelfde idee wat we destijds hadden met Dost en Sibon. Op een gegeven moment zag je bij Dost dat hij dingen van Sibon (zoals het doorjagen op de keeper) ging overnemen en daardoor steeds beter werd.
  • 26 May 2020 om 18:00
    • Quote van 26 May 2020 om 17:32
      Als hij komt wil hij garanties hebben voor speeltijd en staat daarmee de jeugd in de weg. Bovendien neemt de blessuregevoeligheid vaak toe bij het ouder worden (denk ook aan Bosvelt). En hij zal ook geen amateurcontract accepteren.Hoe nostalgisch ook, verstandig is het niet.
    Waar haal je al die wijsheid vandaan joh?
    In welke interview geeft hij aan speeltijd garanties te willen hebben? Hij wil geen vaste reserve-speler worden, da's iets heel anders.
    Daarnaast is schijnt hij gewoon topfit te zijn.

    En hoezo moeten we aan Bosvelt denken mbt blessuregevoeligheid? Die topper heeft in 2 seizoenen 72 wedstrijden voor ons gespeeld!
  • 26 May 2020 om 17:32
    Als hij komt wil hij garanties hebben voor speeltijd en staat daarmee de jeugd in de weg. Bovendien neemt de blessuregevoeligheid vaak toe bij het ouder worden (denk ook aan Bosvelt). En hij zal ook geen amateurcontract accepteren.Hoe nostalgisch ook, verstandig is het niet.
  • 26 May 2020 om 17:28
    Geen woord aan toe te voegen!
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›