'SC Heerenveen aast op 18-jarige aanvaller van West Ham United'

17
'SC Heerenveen aast op 18-jarige aanvaller van West Ham United'

SC Heerenveen zou interesse hebben in Veron Parkes. De achttienjarige spits van West Ham United heeft besloten om niet bij de Engelse club te blijven, aangezien hij volgend seizoen meer speeltijd wil in een eerste elftal, zo meldt Football Insider.

Volgens de Engelse voetbalsite zijn naast SC Heerenveen ook Celtic, AS Monaco, New York Red Bulls en Fortuna Sittard geïnteresseerd in het Engelse talent. Parkes wordt gezien als één van de grootste talenten van de West Ham Academy, nadat die club hem in 2017 overnam van Crystal Palace.

Parker heeft een fantastisch seizoen bij West Ham United onder 18 achter de rug. De spits heeft 18 keer gescoord en zes assists weten te geven, in maar 14 wedstrijden in de Premier League onder 18.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2020 om 01:03
    Interesse is natuurlijk een heel breed begrip. Clubs volgen / scouten enorm veel spelers maar op een klein aantal daarvan wordt uiteindelijk een bod uitgebracht.
  • 20 May 2020 om 23:28
    • Quote van 20 May 2020 om 20:07
      Als hij kan kiezen om gelijk europese wedstrijdervaring op te doen en een monaca wat veel meer geld bied en andere leefomgeving.. hoef m denk ik verder niet uit te leggen
    En jij denkt dat deze jongen bij monoca in de basis gaat spelen in een voorhoede van 80 miljoen? Die halen ze puur op de gok zoals zovelen..
  • 20 May 2020 om 21:28
    • Quote van 20 May 2020 om 13:28
      Celtic, AS Monaco... schakel maar door
    Deze jongen geeft aan ergens in een eerste elftal te willen spelen. Ik denk dat wij dan een grotere kans maken aangezien hij echt niet gaat spelen bij Monaco en Celtic
  • 20 May 2020 om 20:07
    • Quote van 20 May 2020 om 17:54
      Wat is dit nou van instelling?! Dus jij zou als TD alleen maar gaan voor spelers waar geen enkele (hoger aangeschreven) club interesse in heeft? Lekker vanuit je safe space op veilig spelen zodat je geen fouten maakt..?
    Als hij kan kiezen om gelijk europese wedstrijdervaring op te doen en een monaca wat veel meer geld bied en andere leefomgeving.. hoef m denk ik verder niet uit te leggen
  • 20 May 2020 om 20:07
    • Quote van 20 May 2020 om 17:54
      Wat is dit nou van instelling?! Dus jij zou als TD alleen maar gaan voor spelers waar geen enkele (hoger aangeschreven) club interesse in heeft? Lekker vanuit je safe space op veilig spelen zodat je geen fouten maakt..?
    Als hij kan kiezen om gelijk europese wedstrijdervaring op te doen en een monaca wat veel meer geld bied en andere leefomgeving.. hoef m denk ik verder niet uit te leggen
  • 20 May 2020 om 17:54
    • Quote van 20 May 2020 om 13:28
      Celtic, AS Monaco... schakel maar door
    Wat is dit nou van instelling?! Dus jij zou als TD alleen maar gaan voor spelers waar geen enkele (hoger aangeschreven) club interesse in heeft? Lekker vanuit je safe space op veilig spelen zodat je geen fouten maakt..?
  • 20 May 2020 om 15:13
    • Quote van 20 May 2020 om 13:28
      Celtic, AS Monaco... schakel maar door
    Hoezo, we hebben o.a. Celtic, Lazio en Besiktas afgetroefd omtrend Ejuke, faak bin je te bang!
  • 20 May 2020 om 13:35
    • Quote van 20 May 2020 om 12:24
      Kees de Boer zou al naar ADO meende ik
    Die hebben alleen interesse getoond.
  • 20 May 2020 om 13:28
    Celtic, AS Monaco... schakel maar door
  • 20 May 2020 om 12:24
    • Quote van 20 May 2020 om 11:58
      Ik vind het een goede zet dat Hamstra ook op de Engelse markt aan het kijken is. Er lopen daar veel talenten rond (ook Nederlanders) die geen uitzicht hebben op het eerste elftal en zich graag verder willen ontwikkelen bij een andere club. Zo hebben bijvoorbeeld Nederlanders: Kees de Boer (middenvelder - Swansea) en Dennis Gyamfi (rechtsback - Leicester) beiden een aflopend contract en aangegeven een nieuwe stap te willen maken. Die kunnen net als Kongolo, zich hier ontwikkelen en speeltijd opdoen en dan naar een grotere club.
    Kees de Boer zou al naar ADO meende ik
  • 20 May 2020 om 12:14
    Bij de zoektocht naar versterkingen wedt de club nooit op één paard maar worden de haalbare opties bekeken. Men kan dus prima met een man of 3, 4 voor één positie ' bezig zijn'.
  • 20 May 2020 om 11:58
    Ik vind het een goede zet dat Hamstra ook op de Engelse markt aan het kijken is. Er lopen daar veel talenten rond (ook Nederlanders) die geen uitzicht hebben op het eerste elftal en zich graag verder willen ontwikkelen bij een andere club. Zo hebben bijvoorbeeld Nederlanders: Kees de Boer (middenvelder - Swansea) en Dennis Gyamfi (rechtsback - Leicester) beiden een aflopend contract en aangegeven een nieuwe stap te willen maken. Die kunnen net als Kongolo, zich hier ontwikkelen en speeltijd opdoen en dan naar een grotere club.
  • 20 May 2020 om 11:44
    • Quote van 20 May 2020 om 11:37
      Buiten de eu dus zal wel weer een gigantisch salaris hebben...
    Heeft Engelse en Spaanse nationaliteit
  • 20 May 2020 om 11:37
    Buiten de eu dus zal wel weer een gigantisch salaris hebben...
  • 20 May 2020 om 11:33
    Klinkt idd goed. Een goede spits heeft Heerenveen nodig. Mooie combinatie samen met Huntelaar. Ben je voorin gelijk klaar. We gaan het zien.
  • 20 May 2020 om 11:30
    Dat betekend dan dat huntelaar niet gaat komen als dit zo is.
  • 20 May 2020 om 11:05
    Klinkt goed. Maar ook onhaalbaar, maar Odegaard kwam hier ook. Voor jonge spelers is dit wel een goede plek om door te breken.
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›