Hamstra: ''Als we die buitenkans krijgen, dan gaan wij daar voor'' Derksen haalt uit: ''Die middenmoot is maar voor één ding bang'' Het voetbalhart van De Haan huilt: ''Man, ik mis het spelletje zo'' Swart: ''Leuk om een keertje naar SC Heerenveen te gaan'' KNVB: 'Op 29 juli gaan vier clubs om Europees ticket strijden'

''Lang heeft donderdagavond een afspraak gehad bij Heerenveen''

21
''Lang heeft donderdagavond een afspraak gehad bij Heerenveen''

SC Heerenveen is serieus in de markt om Ajacied Noa Lang te gaan huren. Donderdagavond heeft de clubleiding een gesprek gevoerd met de 20-jarige aanvaller, vertelt Tubantia-journalist Fardau Wagenaar bij De Ballen Verstand op de website van Tubantia.

"Lang heeft donderdagavond een afspraak gehad bij Heerenveen", begint Wagenaar, die bijval krijgt van collega Leon ten Voorde: "FC Twente en Heerenveen zijn op dit moment (donderdagmiddag, red.) de belangrijkste kandidaten." Hij sluit daarbij niet uit dat er ook nog andere clubs bij gaan komen.

Op de vraag of Lang een versterking zou zijn voor FC Twente is Ten Voorde nog wat voorzichtig. "Ik ga nu een cliché gebruiken maar het kan met deze jongen alle kanten op. Sorry, deze jongen kan heel goed voetballen maar hij is soms ook nog wel een ongeleid projectiel."

"Dat hebben we ook gezien in dat veelbesproken filmpje met Ten Hag bij Telstar. Hij doet nog wel eens zijn eigen dingetje. Ik ben heel benieuwd of deze technische staf hem aan kan. Dat hij goed kan voetballen staat buiten kijf", besluit Ten Voorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2020 om 20:13
    • Quote van 17 Jan 2020 om 18:06
      Hoofdsponsor uit Vietnam gaat er sowieso niet komen. Dat verhaal was de laatste maanden voor de buitenwacht, toen ze al wisten dat het lastig ging worden. Ze zijn nog in gesprek met 2 bedrijven. Geen idee om welke bedrijven het gaat.
    Dit duurt allemaal wel erg lang. Dit Kost zo alleen maar meer geld. Dan is het maar afwachten als ze hoofdsponsor vinden van 8 ton of meer. De 2e van de competitie is al weer begonnen. Nog steeds geen hoofdsponsor. Ik denk dat ze nu al blij zijn met een hoofdsponsor van 5 ton.
  • 17 Jan 2020 om 18:31
    • Quote van 17 Jan 2020 om 18:24
      Precies, z'n idee had ik al! Zal eens kijken alsof ik wat namen kan ontfutselen
    Nee, niet alsof. Maar gewoon doen.
  • 17 Jan 2020 om 18:24
    • Quote van 17 Jan 2020 om 18:06
      Hoofdsponsor uit Vietnam gaat er sowieso niet komen. Dat verhaal was de laatste maanden voor de buitenwacht, toen ze al wisten dat het lastig ging worden. Ze zijn nog in gesprek met 2 bedrijven. Geen idee om welke bedrijven het gaat.
    Precies, z'n idee had ik al! Zal eens kijken alsof ik wat namen kan ontfutselen
  • 17 Jan 2020 om 18:06
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Hoofdsponsor uit Vietnam gaat er sowieso niet komen. Dat verhaal was de laatste maanden voor de buitenwacht, toen ze al wisten dat het lastig ging worden. Ze zijn nog in gesprek met 2 bedrijven. Geen idee om welke bedrijven het gaat.
  • 17 Jan 2020 om 14:54
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ik hoor er de laatste weinig over, zal komend weekend eens pols hoogte nemen.
  • 17 Jan 2020 om 14:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Zover ik begrepen heb waren ze in gesprek met een partij uit Vietnam. Zal mij niks verbazen als het om die fietsen partij gaat
  • 17 Jan 2020 om 14:38
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:34
      Wat voor wonders? Dat we alle spelers kunnen behouden? Of dat we met Espesjord de nieuwe eredivisie topscorer hebben? Ik hoop natuurlijk op één of andere topspeler. Maar die komt toch niet. We hebben een goed team zo, ik hoop wel dat dat zo blijft.
    Haha, denk dat er íets moet gebeuren. En het liefst.... de hervatting van de competitie!!
  • 17 Jan 2020 om 14:34
    • Quote van 17 Jan 2020 om 13:37
      Zijn er meer mensen die toch nog hopen op een wonder omtrent transfers deze periode?
    Wat voor wonders? Dat we alle spelers kunnen behouden? Of dat we met Espesjord de nieuwe eredivisie topscorer hebben? Ik hoop natuurlijk op één of andere topspeler. Maar die komt toch niet. We hebben een goed team zo, ik hoop wel dat dat zo blijft.
  • 17 Jan 2020 om 14:12
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:04
      Huren huren huren... club draait steeds verder de financiële malaise in..
    Komt dat er financieel steeds minder geld voor hamstra beschikbaar is.
    Door de grote tekorten.
  • 17 Jan 2020 om 14:10
    Ik heb even rond gebeld en een aantal van mijn bronnen gepolst. Blijft toch een beetje een raar verhaal.
    Eigenlijk weten ze me allemaal te vertellen dat Noa Lang inderdaad gister in de na middag in Heerenveen is geweest, ook geven ze allemaal aan dat Heerenveen hem voor het rest van het seizoen wil huren.
    Toch wist een iemand mij te melden dat Ajax en met name Ten Hag Noa lang heeft gewogen en hem te licht heeft bevonden, Heerenveen en Twente zijn volgens hem nu in de race om hem te huren + optie tot koop.
    Dat laatste lijkt bij FC Twente niet te lukken maar Heerenveen schijnt redelijk "diep" in de buidel te willen tasten. De enige twijfel die binnen Heerenveen heerst is als of Noa binnen de spelersgroep past en vooral als of de supporters zijn karakter wel trekken. Kortom; we zijn in de race voor Noa Lang.
  • 17 Jan 2020 om 14:04
    Huren huren huren... club draait steeds verder de financiële malaise in..
  • 17 Jan 2020 om 14:04
    Bijzonder dat iedereen deze jongen zijn persoonlijkheid goed kent. Papegaaien praat. Voor mij is het van belang of hij een toegevoegde waarde kan zijn op het veld.. Lijkt mij een prima vervanger voor Dreyer.
  • 17 Jan 2020 om 13:52
    • Quote van 17 Jan 2020 om 13:36
      Johnny of Noa? ;-)
    Noa in ieder geval en Johnny denk ik ook want anders word je geen eredivisie trainer. Maar te grote verschillen
  • 17 Jan 2020 om 13:48
    • Quote van 17 Jan 2020 om 13:37
      Zijn er meer mensen die toch nog hopen op een wonder omtrent transfers deze periode?
    Ik hoop toch echt dat dit "wonder" uit mag blijven
  • 17 Jan 2020 om 13:37
    Zijn er meer mensen die toch nog hopen op een wonder omtrent transfers deze periode?
  • 17 Jan 2020 om 13:36
    • Quote van 17 Jan 2020 om 13:27
      Johnny kan deze jongen niet handelen. Veel te groot ego
    Johnny of Noa? ;-)
  • 17 Jan 2020 om 13:27
    • Quote van 17 Jan 2020 om 12:27
      Op zich hebben wij wel goede begeleiding voor zulk soort jongens. Dus hem zou het wat betreft gedrags coaching niet slecht zijn om hier te komen. Voor speeltijd kan hij denk ik beter naar Twente. Als van Bergen en Ejuke blijven.
    Johnny kan deze jongen niet handelen. Veel te groot ego
  • 17 Jan 2020 om 12:57
    Zou fantastisch zijn als FC Twente deze weergaloze speler zou kunnen binnenhalen! Een top aanwinst voor elk team! Dat gecombineerd met zijn champions league ervaring, haal je gewoon een speler binnen van buiten categorie! Het is jullie gegund FC Twente.
  • 17 Jan 2020 om 12:52
    Kom op Twente, sla je slag.
  • 17 Jan 2020 om 12:27
    Op zich hebben wij wel goede begeleiding voor zulk soort jongens. Dus hem zou het wat betreft gedrags coaching niet slecht zijn om hier te komen. Voor speeltijd kan hij denk ik beter naar Twente. Als van Bergen en Ejuke blijven.
  • 17 Jan 2020 om 12:20
    Morgen gelijk maar mee naar Feyenoord dan ;)