Hamstra: ''Als we die buitenkans krijgen, dan gaan wij daar voor'' De Haan heeft spijt van bekerfinale: ''Dat reken ik mezelf aan'' ''Waar maak ik mij eigenlijk druk om? Het zijn allebei Friezen'' Derksen haalt uit: ''Die middenmoot is maar voor één ding bang'' Het voetbalhart van De Haan huilt: ''Man, ik mis het spelletje zo''

OFFICIEEL | Arka Gdynia verlost SC Heerenveen van Mihajlovic

157
OFFICIEEL | Arka Gdynia verlost SC Heerenveen van Mihajlovic

Na bijna 2,5 jaar is er een einde gekomen aan het dienstverband van Nemanja Mihajlovic bij SC Heerenveen. De 23-jarige Serviër is vandaag gepresenteerd door het Poolse Arka Gdynia, dat hem tot de zomer van 2021 (plus een eenjarige optie) heeft vastgelegd.

Voor zowel Mihajlovic als Heerenveen komt daarmee een einde aan een moeizame relatie. De linksbuiten werd in de zomer van 2017 voor circa anderhalf miljoen euro overgenomen van Partizan Belgrado, maar maakte alleen in zijn eerste seizoen zijn belofte een beetje waar met twee goals in elf duels.

De afgelopen seizoenen kwam Mihajlovic steeds minder aan spelen toe en aan het begin van het huidige seizoen werd hij min of meer tot persona non grata verklaard. De afgelopen weken was hij al niet meer in Nederland, maar in afwachting van een nieuwe club die hij in de Poolse nummer dertien heeft gevonden.

Mihajlovic had bij SC Heerenveen nog een contract tot medio 2021. Los van een eventuele transfersom zullen de Friezen vooral blij zijn dat zijn dure contract (ruim vier ton, red.) als non-EU-speler van de loonlijst kan worden geschrapt.

Foto: FeanOnline

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2020 om 22:55
    • Quote van 19 Jan 2020 om 17:25
      Dan alsnog heeft Groningen het bewust opgezocht in het hogere segment, en dat is wat Heerenveen nu ook wil doen.
    Leuk. Maar dat lukt dus nu al meer dan een half jaar niet. Waarom lukt dat Groningen wel maar ons niet?
  • 19 Jan 2020 om 21:07
    • Quote van 19 Jan 2020 om 19:23
      Ik reken 2013 na het enorme Veenstradrama hierin maar als richtpunt. Daarvoor was het ook niet helemaal kosher maar hadden we nog wel een grote en behoorlijk trouwe OSSH en volle tribunes.
    Unfair om vanaf Veenstra te rekenen.

    Hij was de grootste miskleun in onze clubhistorie, maar juist de heren daarvoor hebben de basis gelegd voor alle ellende. Formsma kwam nooit los van Riemer en onder Yme Kuiper leken we een soort FC Luchtkasteel te worden met een eerste selectie van 35 man en miskopen als Djuric, Steppe, Ingelsten, Kopic, een reeks Brazilianen en ga maar zo door. Daar is de onvrede al ontstaan bij sponsoren, al was dat nog niet direct terug te zien in aantallen, omdat mensen en fans nu eenmaal niet zo snel afhaken.

  • 19 Jan 2020 om 20:53
    • Quote van 19 Jan 2020 om 19:12
      Mag ik jou er op wijzen dat daar in 7 jaar tijd niet 3x achter elkaar bestuurlijk gekonkel is geweest. Daar doet de voorzitter / algemeen directeur niet om de 3 weken aan grootspraak zonder woorden waar te hoeven maken.
    Jaarcijfers Groningen gezien? Zelfs zonder de door jou genoemde factoren van eminent belang, is er daar een opzegging van bijna 1 op de 3 sponsoren.
  • 19 Jan 2020 om 20:52
    • Quote van 19 Jan 2020 om 19:16
      Nee dat doe ik niet. Ik vergelijk situaties. Wat een niveau zeg. Hahaha inderdaad. Geeft niet hoor. Ik snap het wel dat mensen het niet willen begrijpen. Je moet wat blijven houden om mee te slaan nietwaar? Op andere uitspraken had je toch al verloren dus wat maakt het nog uit hehehe. Kom maar op met de volgende onnozele uitspraak.
    Dat doe je wel.

    Je vergelijkt de club met een auto met aflopende apk terwijl de auto allemaal mankementen heeft. Jouw oplossing is afscheid nemen van de auto. Zoals je ook je seizoenkaart hebt opgezegd.

    Echter is clubliefde wat mij betreft onvoorwaardelijk. Wat jou betreft helaas niet.
    Ben verder benieuwd of je eerste Cees schriftje al vol is. Misschien kun je er eentje halen van A4-formaat, die gaan wat langer mee.
  • 19 Jan 2020 om 19:23
    • Quote van 19 Jan 2020 om 19:14
      Volgens mij hebben we al 13 jaar bestuurlijk geruzie. Moet nu ook maar zijn hoe het Groningen vergaat de aankomende jaren. Sponsors is bij hun ook een zorgenkindje las ik deze week. En welke grootspraak heeft CR de laatste drie weken gedaan dan?
    Ik reken 2013 na het enorme Veenstradrama hierin maar als richtpunt. Daarvoor was het ook niet helemaal kosher maar hadden we nog wel een grote en behoorlijk trouwe OSSH en volle tribunes.
  • 19 Jan 2020 om 19:20
    • Quote van 19 Jan 2020 om 17:25
      Dan alsnog heeft Groningen het bewust opgezocht in het hogere segment, en dat is wat Heerenveen nu ook wil doen.
    Tussen willen en kunnen ligt nogal een groot verschil. Maar dat Cees niet bescheiden is weten we allemaal wel. Realistisch kennelijk net zo min. Maar hij hij is hier in goed gezelschap. Dreamboys onder elkaar, dikke prima. Het heeft de club jammer genoeg voorlopig nog maar weinig gebracht. Iemand al eens geinformeert trouwens wat de shirtjes met de naam van Van Hau in Vietnam al voor enorme bedragen opgeleverd hebben? ;)
  • 19 Jan 2020 om 19:16
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:57
      Je club vergelijken met een auto. Hahahaha.
    Nee dat doe ik niet. Ik vergelijk situaties. Wat een niveau zeg. Hahaha inderdaad. Geeft niet hoor. Ik snap het wel dat mensen het niet willen begrijpen. Je moet wat blijven houden om mee te slaan nietwaar? Op andere uitspraken had je toch al verloren dus wat maakt het nog uit hehehe. Kom maar op met de volgende onnozele uitspraak.
  • 19 Jan 2020 om 19:14
    • Quote van 19 Jan 2020 om 19:12
      Mag ik jou er op wijzen dat daar in 7 jaar tijd niet 3x achter elkaar bestuurlijk gekonkel is geweest. Daar doet de voorzitter / algemeen directeur niet om de 3 weken aan grootspraak zonder woorden waar te hoeven maken.
    Volgens mij hebben we al 13 jaar bestuurlijk geruzie. Moet nu ook maar zijn hoe het Groningen vergaat de aankomende jaren. Sponsors is bij hun ook een zorgenkindje las ik deze week. En welke grootspraak heeft CR de laatste drie weken gedaan dan?
  • 19 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:47
      Mag ik je erop wijzen dat FC Groningen wel gewoon een sponsor heeft die meer dan 1 miljoen betaald. Die spelen ook niet jaarlijks Europees voetbal.
    Mag ik jou er op wijzen dat daar in 7 jaar tijd niet 3x achter elkaar bestuurlijk gekonkel is geweest. Daar doet de voorzitter / algemeen directeur niet om de 3 weken aan grootspraak zonder woorden waar te hoeven maken.
  • 19 Jan 2020 om 17:40
    Graag bewijs of bron van due 1,2 miljoen. Ik denk eerder dat het verspreidt is over drie seizoenen.
  • 19 Jan 2020 om 17:25
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:22
      Mag ik je er op wijzen dat dat alle alle sponsoren tesamen op het broekje en shirt zijn. Office Centre betaald geen 1 miljoen.
    Dan alsnog heeft Groningen het bewust opgezocht in het hogere segment, en dat is wat Heerenveen nu ook wil doen.
  • 19 Jan 2020 om 17:10
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:52
      Betaald zelf 1;2 miljoen krijgt CR niet voorelkaar!
    Iemand die weet wat Cees vanaf zijn aantreden/staatsgreep wel voor elkaar heeft gekregen???
    Het zichzelf op het pluche werken telt niet mee! Loze beloftes ook niet! dus dan blijft er erg weinig over. Maar! hij moet een kans krijgen. Voor hoelang is nog een vraagteken maar dat zal met deze sluwe vos nog wel effe duren.
  • 19 Jan 2020 om 14:52
    Betaald zelf 1;2 miljoen krijgt CR niet voorelkaar!
  • 19 Jan 2020 om 14:22
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:47
      Mag ik je erop wijzen dat FC Groningen wel gewoon een sponsor heeft die meer dan 1 miljoen betaald. Die spelen ook niet jaarlijks Europees voetbal.
    Mag ik je er op wijzen dat dat alle alle sponsoren tesamen op het broekje en shirt zijn. Office Centre betaald geen 1 miljoen.
  • 19 Jan 2020 om 12:57
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:39
      Nee, meebetalen aan de ondergang van je club dat getuigt van intelligentie. Een vergelijking. Je gaat ook geen volle mep betalen aan een auto waarvan je een sterk vermoeden hebt dat hij niet door de A.P.K komt. Nogmaals, voor mijn gevoel had ik mijn goedkeuring gegeven aan de gang van zaken eind 2018 en begin 2019 als ik mijn SK wél verlengd had. En na het zoveelste gesodemieter heb ik voor mezelf besloten te passen. Met kennisgeving aan zowel de club als CR persoonlijk. Het geeft niet dat je het niet wilt begrijpen, maar laten we het a.u.b niet over dom hebben, want dan weet ik er hier nog wel een paar.
    Je club vergelijken met een auto. Hahahaha.
  • 19 Jan 2020 om 12:47
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:30
      Juist. En als je die gewenste sponsor voor dat (te) hoog verlangde bedrag en voor lange termijn nu niet binnen kunt halen, waarom komende zomer dan wel? Als het dan wéér niet lukt zet je jezelf enorm voor lul. Maar dat besef schijnt er niet te zijn. Nogmaals, het is niet zo'n ingewikkelde materie. Slechts een kwestie van vraag en aanbod. En zolang we niet structureel EL voetbal spelen is de vraagprijs een beetje onrealistisch. Het zijn geen Foppe, GJ en Univé tijden meer.
    Mag ik je erop wijzen dat FC Groningen wel gewoon een sponsor heeft die meer dan 1 miljoen betaald. Die spelen ook niet jaarlijks Europees voetbal.
  • 19 Jan 2020 om 01:39
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:55
      Kerel, ik kom zelf uit Zeeuws-Vlaanderen, dus wat zeur je precies? Ik heb het toch niet over diens afkomst? Ik heb het erover dat hij in het zeer negatieve kamp zit en dus niet tegen zijn medekompanen zegt "doesrustig, denkaanjehart". Maar wel tegen iemand die positief is en wil dat de neuzen dezelfde kant op staan. En dat supporter zijn betekend dat je door een roze bril kijkt en je jouw eigen club de beste en mooiste van de wereld vindt.
      Iets wat ik bij vele van jullie totaal mis...

      Komt nog bij dat voorzitters maar passanten zijn en jezelf laten verleiden om niet meer te komen (mackan bijvoorbeeld) vanwege een voorzitter is wel het domste wat ik ooit gehoord heb..

      Tevens is het ook nog zo dat 99% van de mensen hier niet weet hoe de zaken gegaan zijn, en hoe ze nu nog gaan. Dat 99% van wat over Roozemond gezegd is gewoon nagepraat is van "supporters". En zie, mijn mening en waarom ik zo'n verhaal schreef waar Brabantsefan van zei "doesrustig" "denkaanmijnhart".


    Nee, meebetalen aan de ondergang van je club dat getuigt van intelligentie. Een vergelijking. Je gaat ook geen volle mep betalen aan een auto waarvan je een sterk vermoeden hebt dat hij niet door de A.P.K komt. Nogmaals, voor mijn gevoel had ik mijn goedkeuring gegeven aan de gang van zaken eind 2018 en begin 2019 als ik mijn SK wél verlengd had. En na het zoveelste gesodemieter heb ik voor mezelf besloten te passen. Met kennisgeving aan zowel de club als CR persoonlijk. Het geeft niet dat je het niet wilt begrijpen, maar laten we het a.u.b niet over dom hebben, want dan weet ik er hier nog wel een paar.
  • 19 Jan 2020 om 01:30
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:22
      Ik heb zwaar mijn twijfels over CR en de Hoofdsponsor , krijg een beetje het gevoel dat het allemaal te lang duurt , maw je loopt gewoon even rond de 500.000 euro mis . achteraf was het misschien beter geweest een deal voor een jaar te sluiten dan geen sponsor, je kunt ook te hoog inzetten. En als er aan het eind van het seizoen geen Hoofdsponsor is die rond de 1 miljoen euro of meer binnen is gehaald dan hoop ik ook dat CR daar zijn eigen conclusie uit trekt en opstapt. En ambitie is prima maar dat moet nooit ten koste gaan van inkomen voor de club, liever een hoofdsponsor van 500 000 voor een jaar dan geen hoofdsponsor..
    Juist. En als je die gewenste sponsor voor dat (te) hoog verlangde bedrag en voor lange termijn nu niet binnen kunt halen, waarom komende zomer dan wel? Als het dan wéér niet lukt zet je jezelf enorm voor lul. Maar dat besef schijnt er niet te zijn. Nogmaals, het is niet zo'n ingewikkelde materie. Slechts een kwestie van vraag en aanbod. En zolang we niet structureel EL voetbal spelen is de vraagprijs een beetje onrealistisch. Het zijn geen Foppe, GJ en Univé tijden meer.
  • 18 Jan 2020 om 17:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:37
      Nee Frank. Je mist het punt, opzettelijk of onopzettelijk. Probeer het later nog eens.
    Je hebt geen punt. Dat is het eigenlijk wel Second.
  • 18 Jan 2020 om 17:41
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:37
      Nee Frank. Je mist het punt, opzettelijk of onopzettelijk. Probeer het later nog eens.
    Leg het dan eens uit want ook ik mis schijnbaar het punt. Mag ik je onder andere wijzen op een tweet van jou van 7 Jan j.l betreffende vermeende interesse in Cerny , dit bleek ook niet te kloppen is het dan zo vreemd dat mensen aan je betrouwbaarheid twijfelen. Ze waren namelijk met Lang bezig en niet met Cerny.
  • 18 Jan 2020 om 17:39
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:30
      En nu op naar de wedstrijd, genoeg is genoeg ;)
    Wordt een moeilijke wedstrijd tegen Feyenoord.
    Feyenoord is thuis goed.
    Plus het fanatieke publiek.
    Ik verwacht een kleine nederlaag.
    Ik hoop natuurlijk op een overwinning.
  • 18 Jan 2020 om 17:39
    Beter gaan we even over de wedstrijd praten :)
  • 18 Jan 2020 om 17:37
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:35
      Ik mis nog steeds wat hier nu relevant aan is Second. Wat maakt het relevant dat wat clickbaitsites die zelfs een scheet van een tweede divisie speler als nieuws presenteren iets schrijven wat jij ook gezegd zou hebben. Is dat relevant , geeft dat je een soort status? Als nou iets eens zou uitkomen wat je beweert dan zou het pas relevant zijn.
    Nee Frank. Je mist het punt, opzettelijk of onopzettelijk. Probeer het later nog eens.
  • 18 Jan 2020 om 17:36
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:30
      En nu op naar de wedstrijd, genoeg is genoeg ;)
    daar zijn toch de wedstrijd topics voor :)
  • 18 Jan 2020 om 17:35
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:14
      Ik heb niet gezegd dat er artikelen zijn die aan mij gelinkt zijn (al zijn ze er wel geloof ik). Dat maak jij ervan. Ik heb gezegd dat er dingen zijn die in de media terecht zijn gekomen die ik in een eerder stadium al aangegeven heb. De artikelen daarvan zijn niet moeilijk te vinden Frank, vraag anders vries153 even. Die schijnt ze wel te weten, want die postte zet net en verwijderde ze heel snel weer.

    Ik mis nog steeds wat hier nu relevant aan is Second. Wat maakt het relevant dat wat clickbaitsites die zelfs een scheet van een tweede divisie speler als nieuws presenteren iets schrijven wat jij ook gezegd zou hebben. Is dat relevant , geeft dat je een soort status? Als nou iets eens zou uitkomen wat je beweert dan zou het pas relevant zijn.
  • 18 Jan 2020 om 17:32
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:30
      En nu op naar de wedstrijd, genoeg is genoeg ;)
    Idd. Erg gezellig hier. Maar we gaan straks ook echt ballen. Come on you Boys!
  • 18 Jan 2020 om 17:30
    En nu op naar de wedstrijd, genoeg is genoeg ;)
  • 18 Jan 2020 om 17:24
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:15
      Ik had al moeite met je posts lezen, maar dit is nog wel het toppunt. Vries153, ik ga dan ook niet meer inhoudelijk op je in sinds je continu je posts verwijderd en alleen maar bezig bent met een persoonlijke aanval. Die ook nog eens faliekant mislukt.
    Ik heb de 3 sites opnieuw voor je opgenoemd omdat je nogal onder de indruk was dat ik ze bewust uit lafheid verwijderd zou hebben en continue posts verwijderd ???? Ik heb 1 reactie verwijderd in de laatste week omdat het een DUBBEL post was die toen allebei werden verwijderd . Als je me ergens van wilt beschuldigen moet je het ook hard kunnen maken en niet op basis van aannames .
  • 18 Jan 2020 om 17:15
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ik had al moeite met je posts lezen, maar dit is nog wel het toppunt. Vries153, ik ga dan ook niet meer inhoudelijk op je in sinds je continu je posts verwijderd en alleen maar bezig bent met een persoonlijke aanval. Die ook nog eens faliekant mislukt.
  • 18 Jan 2020 om 17:14
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:10
      Die postte jij net maar nu heb je ze weer heel laf verwijderd.
    Voetbalzone PSV fans Soccernews zo blij nu seccond ?? dat zijn nu juist allemaal sites die alles wat ook maar een gerucht is overnemen als zijnde iets wat bijna rond is net zoals jij het vaak hebt gemeld in de zomer periode . Het had trouwens niets met laf verwijderen te maken , het was een dubbel post die daarna ook verdween ik 1 ervan verwijderde . Maar jij voelt je wel erg snel persoonlijk aangevallen of niet ??? Het is niet eens bedoeld als een persoonlijke aanval puur als een constatering van het feit dat jij anderen ook aanvalt ( als je het dan toch aanvallen noemt) en dan vervolgens in de slachtoffer rol kruipt om het moment dat mensen je weerwoord geven Ik heb btw de Verwarrende post voor je verwijderd aangezien je er nogal moeite mee schijnt te hebben.
  • 18 Jan 2020 om 17:14
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:05
      Geloof in jezelf Second! Geef ons één artikel waarin er met jou gelinkt wordt.
    Ik heb niet gezegd dat er artikelen zijn die aan mij gelinkt zijn (al zijn ze er wel geloof ik). Dat maak jij ervan. Ik heb gezegd dat er dingen zijn die in de media terecht zijn gekomen die ik in een eerder stadium al aangegeven heb. De artikelen daarvan zijn niet moeilijk te vinden Frank, vraag anders vries153 even. Die schijnt ze wel te weten, want die postte zet net en verwijderde ze heel snel weer.

  • 18 Jan 2020 om 17:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 11:50
      Nou nou...kom met voorbeelden...ben benieuwd.Ik houd het (altijd)netjes in de zin van ..ik gebruik geen gemene scheldwoorden oid. Woorden zoals bv Mackan aangeeft als voorbeeld in een post hieronder. Ik vind ook " engnek" een gemeen scheldwoord hoor sorry !..... maar kom maar met voorbeelden waar ik zware (harde) scheldwoorden heb gebezigd.
    Met kerst noemde je me nog een loser. Met regelmaat noem je mensen trollen. Erg netjes inderdaad!
  • 18 Jan 2020 om 17:10
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die postte jij net maar nu heb je ze weer heel laf verwijderd.
  • 18 Jan 2020 om 17:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 17:02
      Nee Frank. Niet alleen soccernews. Volgende keer beter.
    Geloof in jezelf Second! Geef ons één artikel waarin er met jou gelinkt wordt.
  • 18 Jan 2020 om 17:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:56
      Soccernews. Poeh! Je hebt een clickbait site gehaald al linken ze nergens naar jou. Maar goed dat maakt het allemaal waar natuurlijk.
    Nee Frank. Niet alleen soccernews. Volgende keer beter.
  • 18 Jan 2020 om 16:56
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:52
      Google anders even.
    Soccernews. Poeh! Je hebt een clickbait site gehaald al linken ze nergens naar jou. Maar goed dat maakt het allemaal waar natuurlijk.
  • 18 Jan 2020 om 16:53
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:15
      Het ligt iig niet aan Cees, die laat het de club goed gaan.
    Wijn zijn niet bang want cees is er bij.
  • 18 Jan 2020 om 16:52
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:50
      Welke media? Het Kosovo Twitter account waar je aan vroeg om bron vermelding..Bronvermelding... dat doet me denken aan de transfer van Veerman.
    Google anders even.
  • 18 Jan 2020 om 16:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:00
      Was even bang dat we de honderd reacties niet gingen halen, maar hulde heren vooral Petter! Zonder jouw inbreng was het zeker niet gelukt.
    Graag gedaan.
    Nu hopen op een goede wedstrijd vanavond.
  • 18 Jan 2020 om 16:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:42
      welke media dan nog meer ?? want alle sites die het overgenomen hebben baseren zich op Kosovan football , dat jij dit dan ziet als de media die dit oppikt vind ik wel wat makkelijk gesteld dan ben jij ook media aangezien jij via twitter ook nieuwtjes meld al dan niet kloppend Als je dan je wat verder verdiept in kosovan football dan blijkt dit niet eens echt media te zijn maar meer een twitteraar zoals we jou ook kennen.
    Welke websites bedoel je?
  • 18 Jan 2020 om 16:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:34
      Is opgepikt door de media omdat het klopt. Dat AZ vier weken Leeuwin haalde, doet daar niets aan af. Of dacht jij dat AZ alleen Leeuwin op het lijstje had? Zowel AZ als PSV hebben Dresevic meerdere malen bekeken afgelopen seizoenshelft.
    Welke media? Het Kosovo Twitter account waar je aan vroeg om bron vermelding..Bronvermelding... dat doet me denken aan de transfer van Veerman.
  • 18 Jan 2020 om 16:42
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:34
      Is opgepikt door de media omdat het klopt. Dat AZ vier weken Leeuwin haalde, doet daar niets aan af. Of dacht jij dat AZ alleen Leeuwin op het lijstje had? Zowel AZ als PSV hebben Dresevic meerdere malen bekeken afgelopen seizoenshelft.
    welke media dan nog meer ?? want alle sites die het overgenomen hebben baseren zich op Kosovan football , dat jij dit dan ziet als de media die dit oppikt vind ik wel wat makkelijk gesteld dan ben jij ook media aangezien jij via twitter ook nieuwtjes meld al dan niet kloppend Als je dan je wat verder verdiept in kosovan football dan blijkt dit niet eens echt media te zijn maar meer een twitteraar zoals we jou ook kennen.
  • 18 Jan 2020 om 16:34
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:31
      Welke media heeft dat opgepikt? Doel je dan op dat Kosovo Twitter account? Maak het het dan waar? Vier weken later haalde AZ Leeuwin.
    Is opgepikt door de media omdat het klopt. Dat AZ vier weken Leeuwin haalde, doet daar niets aan af. Of dacht jij dat AZ alleen Leeuwin op het lijstje had? Zowel AZ als PSV hebben Dresevic meerdere malen bekeken afgelopen seizoenshelft.
  • 18 Jan 2020 om 16:31
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:24
      Ik weet niet wie je bent en wat je van me wilt. Maar het valt me op dat het enige wat jij hier doet is mensen persoonlijk proberen aan te vallen. Ik betrap je zelden op het actief deelnemen aan de discussie op een goede manier. Lees je eigen reacties anders in deze discussie eens terug. Overigens ben je aan het jokken of lukt het je niet om begrijpend te lezen. Natuurlijk heb ik er een aantal keer naast gezeten, in de tegenstelling van wat jij mensen wil doet geloven ontken ik dat ook niet. Maar ik heb nooit gezegd dat vijf spelers daadwerkelijk zouden komen, alleen dat Heerenveen in gesprek is met een aantal spelers. Zo afgelopen zomer Susic en nog een aantal andere spelers. Ik heb al eens gezegd dat niet alles helemaal klopt en dat veel dingen nooit naar buiten komen. Dat betekent niet dat dingen nooit gebeurd zijn. Tevens vind ik het ook bijzonder vervelend dat wanneer ik me meng in discussies dat er altijd mensen, zoals jij en Frank, zijn die gelijk maar dingen roepen op persoonlijk vlak. Daarnaast getuigt het ook niet van een bijzonder hoog niveau. Als laatst heb ik destijds al aangegeven dingen niet te delen omdat mensen altijd voor aan zullen staan om je te vertellen dat het niet klopt. Toen werd me hier gezegd dat mensen het graag wouden weten en daarom heb ik het gedeeld. Ik had kunnen weten dat er mensen zouden zijn die dan inderdaad weer vooraan zouden staan als het uiteindelijk niet door de media opgepikt zou worden of dat het niet uit zou komen. Daarnaast hoor ik dan niemand over het feit dat ik al een flinke tijd eerder meldde dat AZ en PSV interesse hadden/hebben in Dresevic en dat dat later opgepakt werd door de media. Het is allemaal heel typerend. Toch wil ik er op deze manier toch even iets over gezegd hebben.
    Welke media heeft dat opgepikt? Doel je dan op dat Kosovo Twitter account? Maak het het dan waar? Vier weken later haalde AZ Leeuwin.
  • 18 Jan 2020 om 16:29
    Gaap!
  • 18 Jan 2020 om 16:27
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:20
      Ik vind dit echt wel irritant worden hoor. Een bericht met meer dan 100 reacties die bijna allemaal niet eens over dit bericht gaan. Stelletje kleuters. Jeetje mina.
    Nog iemand zin in de match straks??? :p
  • 18 Jan 2020 om 16:24
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:10
      nee joh is dat zo ?? volgens mij hadden we al 5 spelers binnengehaald als we al jou berichten mochten geloven destijds en geen van die spelers kwam uiteindelijk.
    Ik weet niet wie je bent en wat je van me wilt. Maar het valt me op dat het enige wat jij hier doet is mensen persoonlijk proberen aan te vallen. Ik betrap je zelden op het actief deelnemen aan de discussie op een goede manier. Lees je eigen reacties anders in deze discussie eens terug. Overigens ben je aan het jokken of lukt het je niet om begrijpend te lezen. Natuurlijk heb ik er een aantal keer naast gezeten, in de tegenstelling van wat jij mensen wil doet geloven ontken ik dat ook niet. Maar ik heb nooit gezegd dat vijf spelers daadwerkelijk zouden komen, alleen dat Heerenveen in gesprek is met een aantal spelers. Zo afgelopen zomer Susic en nog een aantal andere spelers. Ik heb al eens gezegd dat niet alles helemaal klopt en dat veel dingen nooit naar buiten komen. Dat betekent niet dat dingen nooit gebeurd zijn. Tevens vind ik het ook bijzonder vervelend dat wanneer ik me meng in discussies dat er altijd mensen, zoals jij en Frank, zijn die gelijk maar dingen roepen op persoonlijk vlak. Daarnaast getuigt het ook niet van een bijzonder hoog niveau. Als laatst heb ik destijds al aangegeven dingen niet te delen omdat mensen altijd voor aan zullen staan om je te vertellen dat het niet klopt. Toen werd me hier gezegd dat mensen het graag wouden weten en daarom heb ik het gedeeld. Ik had kunnen weten dat er mensen zouden zijn die dan inderdaad weer vooraan zouden staan als het uiteindelijk niet door de media opgepikt zou worden of dat het niet uit zou komen. Daarnaast hoor ik dan niemand over het feit dat ik al een flinke tijd eerder meldde dat AZ en PSV interesse hadden/hebben in Dresevic en dat dat later opgepakt werd door de media. Het is allemaal heel typerend. Toch wil ik er op deze manier toch even iets over gezegd hebben.
  • 18 Jan 2020 om 16:20
    Ik vind dit echt wel irritant worden hoor. Een bericht met meer dan 100 reacties die bijna allemaal niet eens over dit bericht gaan. Stelletje kleuters. Jeetje mina.
  • 18 Jan 2020 om 16:19
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:01
      Weet je wat het grappige is Frank. Wanneer je persoonlijk gaat worden dan is het onder het mom van een geintje. Maar wanneer iemand persoonlijk bij jou wordt dan begin je te klagen over anonimiteit.

      Overigens wat je zegt over afgelopen zomer is niet waar.
    Anonimiteit is nooit persoonlijk.
  • 18 Jan 2020 om 16:15
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:13
      Lekker niveau hier. Zal wel aan de wedstrijd spanning liggen
    Het ligt iig niet aan Cees, die laat het de club goed gaan.
  • 18 Jan 2020 om 16:13
    Lekker niveau hier. Zal wel aan de wedstrijd spanning liggen
  • 18 Jan 2020 om 16:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 16:01
      Weet je wat het grappige is Frank. Wanneer je persoonlijk gaat worden dan is het onder het mom van een geintje. Maar wanneer iemand persoonlijk bij jou wordt dan begin je te klagen over anonimiteit.

      Overigens wat je zegt over afgelopen zomer is niet waar.
    nee joh is dat zo ?? volgens mij hadden we al 5 spelers binnengehaald als we al jou berichten mochten geloven destijds en geen van die spelers kwam uiteindelijk.
  • 18 Jan 2020 om 16:01
    • Quote van 18 Jan 2020 om 15:50
      Nee ik voel me niet aangesproken. Moest vooral lachen om jou tekst beste clubwatcher. Zoiets zeggen en vervolgens terug denkend aan afgelopen zomer waarin jij van alles riep over transfers maar waarvan niks uitkwam. Geintje mag toch nog wel hier?
    Weet je wat het grappige is Frank. Wanneer je persoonlijk gaat worden dan is het onder het mom van een geintje. Maar wanneer iemand persoonlijk bij jou wordt dan begin je te klagen over anonimiteit.

    Overigens wat je zegt over afgelopen zomer is niet waar.
  • 18 Jan 2020 om 16:00
    Was even bang dat we de honderd reacties niet gingen halen, maar hulde heren vooral Petter! Zonder jouw inbreng was het zeker niet gelukt.
  • 18 Jan 2020 om 15:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 15:22
      Je moet niet denken sibbele , komt niets goed van voorbeelden te over bv de claim dat mihajlovic een topper was of de claim dat Botman terug geroepen zou worden door Ajax en ik quote " ik weet het zeker durf er wel een fles wijn op te zetten"
    Is die weddenschap nog niet uitbetaald? Geen idee hoe Balkan wijn smaakt?
  • 18 Jan 2020 om 15:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:51
      Voel je je aangesproken Frank? Het ging hier geloof ik over het functioneren van Roozemond, niet over transfers.
    Nee ik voel me niet aangesproken. Moest vooral lachen om jou tekst beste clubwatcher. Zoiets zeggen en vervolgens terug denkend aan afgelopen zomer waarin jij van alles riep over transfers maar waarvan niks uitkwam. Geintje mag toch nog wel hier?
  • 18 Jan 2020 om 15:31
    • Quote van 18 Jan 2020 om 15:27
      Je hebt vooralsnog een hoop praatjes voor een zelfbenoemde echte fan Petter maar vooralsnog heb je nog steeds geen seizoenskaart en loop je hier alleen maar met dubbele tong te posten . Wat mij betreft heeft iedereen recht om zijn zegje te doen hier maar als je dan je zoveel zorgen maakt over de financiën dan is het toch ook logisch dat je daar zelf alles aan doet dit te veranderen door bijvoorbeeld een seizoenskaart te nemen in plaats van hier alleen maar gallisch negatief de boel te lopen opstoken.
    Het lijkt hier soms wel de cees roozemond fan club. Ik ben alleen negatief over cees. Voor de rest ben ik over alles heel positief.
  • 18 Jan 2020 om 15:27
    • Quote van 18 Jan 2020 om 15:13
      Wat ik allemaal hoor.
      Hoef ik jou toch niet te zeggen.
      Ga jij dan uitwedstrijden weer mee. Of wordt sponsor.
    Je hebt vooralsnog een hoop praatjes voor een zelfbenoemde echte fan Petter maar vooralsnog heb je nog steeds geen seizoenskaart en loop je hier alleen maar met dubbele tong te posten . Wat mij betreft heeft iedereen recht om zijn zegje te doen hier maar als je dan je zoveel zorgen maakt over de financiën dan is het toch ook logisch dat je daar zelf alles aan doet dit te veranderen door bijvoorbeeld een seizoenskaart te nemen in plaats van hier alleen maar gallisch negatief de boel te lopen opstoken.
  • 18 Jan 2020 om 15:22
    • Quote van 18 Jan 2020 om 15:03
      Dacht ik ook.
    Je moet niet denken sibbele , komt niets goed van voorbeelden te over bv de claim dat mihajlovic een topper was of de claim dat Botman terug geroepen zou worden door Ajax en ik quote " ik weet het zeker durf er wel een fles wijn op te zetten"
  • 18 Jan 2020 om 15:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:32
      Misschien moet je gewoon ff niets zeggen...
      Wie beweert heeft bewijslast, en jij kunt vooralsnog verrekte weinig bewijzen.



      En gewoon ff een halve seizoenskaart aanschaffen ;)

    Wat ik allemaal hoor.
    Hoef ik jou toch niet te zeggen.
    Ga jij dan uitwedstrijden weer mee. Of wordt sponsor.
  • 18 Jan 2020 om 15:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:29
      Onder Eisenga (het huidige bestuur is niet verantwoordelijk voor de cijfers van afgelopen seizoen) was het tekort afgelopen seizoen € 6,1 miljoen. Je kunt niet eerder conclusies trekken dan bij de jaarcijfers over het lopende seizoen als die in december bekend worden gemaakt. De verwachting is dat het tekort dit seizoen ongeveer gelijk gaat blijven. Met € 800.000 minder aan TV gelden en het ontbreken van de vorige hoofdsponsor van € 500.000 zou dat betekenen dat de club er toch in slaagt om op een aantal tereinen voor € 1.300.000 te bezuinigen (anders zou de verwachting wel zijn dat het tekort groter zou worden). Dus in die zin is wat je zegt totale onzin. In elk geval zit er ook de laatste maanden een voorzichtige stijging in het aantal sponsoren. De effecten van de nieuwe commerciele koers zullen we pas kunnen zien aan het begin van komend seizoen. Binnen de club hoor ik op dat gebied voorzichtig positieve berichten. Maar blijkbaar praat jij met andere mensen dan ik.
    Ik hoor wel wat anders.
    Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
  • 18 Jan 2020 om 15:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:20
      Krijg door Petter bijna een hekel aan Petter Hanson
    Door jou krijg steeds meer hekel aan cees.
  • 18 Jan 2020 om 15:03
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:51
      Voel je je aangesproken Frank? Het ging hier geloof ik over het functioneren van Roozemond, niet over transfers.
    Dacht ik ook.
  • 18 Jan 2020 om 14:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:47
      Gaat dit over transfers? :-)
    Voel je je aangesproken Frank? Het ging hier geloof ik over het functioneren van Roozemond, niet over transfers.
  • 18 Jan 2020 om 14:48
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:47
      Gaat dit over transfers? :-)
    je bent me voor :D
  • 18 Jan 2020 om 14:47
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:36
      Grappig dat de mensen die hier het hardst roepen, het minst weten waar ze het over hebben.
    Gaat dit over transfers? :-)
  • 18 Jan 2020 om 14:45
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:30
      Wat gezellig! Weer kibbelen over Cees! Zolang Cees niet uit zichzelf zijn biezen pakt zitten we er mee opgescheept.Wel leuk om te zien dat na al die tijd dat Cees nu aan de macht is er niet nul noppes niets door hem gepresteerd is en dat er nog steeds mensen zijn die geloof hebben in die kletskous.
    Ik ben geen sc heerenveen, jij bent geen sc heerenveen, cees is geen sc heerenveen

    Maaaaar wij zijn sc heerenveen, ik ben zelf ook kritisch maar ik realiseer ook terdege dat iedereen verantwoordelijkheid heeft ook wij als supporters

    dus kom op minsken de kop er fjar en steun ûse mooie club
  • 18 Jan 2020 om 14:36
    Grappig dat de mensen die hier het hardst roepen, het minst weten waar ze het over hebben.
  • 18 Jan 2020 om 14:32
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:18
      Wan moet ik dan zeggen.
      Cees is de beste voorzitter die we ooit hebben gehad. Het gaat financieel weer super.
    Misschien moet je gewoon ff niets zeggen...
    Wie beweert heeft bewijslast, en jij kunt vooralsnog verrekte weinig bewijzen.



    En gewoon ff een halve seizoenskaart aanschaffen ;)

  • 18 Jan 2020 om 14:30
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:18
      Wan moet ik dan zeggen.
      Cees is de beste voorzitter die we ooit hebben gehad. Het gaat financieel weer super.
    Wat gezellig! Weer kibbelen over Cees! Zolang Cees niet uit zichzelf zijn biezen pakt zitten we er mee opgescheept.Wel leuk om te zien dat na al die tijd dat Cees nu aan de macht is er niet nul noppes niets door hem gepresteerd is en dat er nog steeds mensen zijn die geloof hebben in die kletskous.
  • 18 Jan 2020 om 14:29
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:11
      Tekorten zijn verder opgelopen.
      Er wordt weinig bezuinigt.
      Geen hoofdsponsor.
      Weinig nieuwe sponsors.
    Onder Eisenga (het huidige bestuur is niet verantwoordelijk voor de cijfers van afgelopen seizoen) was het tekort afgelopen seizoen € 6,1 miljoen. Je kunt niet eerder conclusies trekken dan bij de jaarcijfers over het lopende seizoen als die in december bekend worden gemaakt. De verwachting is dat het tekort dit seizoen ongeveer gelijk gaat blijven. Met € 800.000 minder aan TV gelden en het ontbreken van de vorige hoofdsponsor van € 500.000 zou dat betekenen dat de club er toch in slaagt om op een aantal tereinen voor € 1.300.000 te bezuinigen (anders zou de verwachting wel zijn dat het tekort groter zou worden). Dus in die zin is wat je zegt totale onzin. In elk geval zit er ook de laatste maanden een voorzichtige stijging in het aantal sponsoren. De effecten van de nieuwe commerciele koers zullen we pas kunnen zien aan het begin van komend seizoen. Binnen de club hoor ik op dat gebied voorzichtig positieve berichten. Maar blijkbaar praat jij met andere mensen dan ik.
  • 18 Jan 2020 om 14:20
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:58
      Stop maar met reageren op Petter. Het is een troll.
    Krijg door Petter bijna een hekel aan Petter Hanson
  • 18 Jan 2020 om 14:18
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:23
      Zeg petter,
      Heb je ook iets tastbaars, iets van daadwerkelijk bewijs dat:
      1) Cees het gewoon heel slecht doet?
      2) Het financieel nog steeds een bende is?

      Of ben je gewoon weer lekker aan het trollen omdat je verder ook niets te doen hebt?
    Wan moet ik dan zeggen.
    Cees is de beste voorzitter die we ooit hebben gehad. Het gaat financieel weer super.
  • 18 Jan 2020 om 14:16
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:58
      Stop maar met reageren op Petter. Het is een troll.
    Hou jij maar stil flapdrol.
    Loop maar lekker achter cees aan.
  • 18 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:01
      Ik zeg ook helemaal niet dat de commerciële afdeling niet zou kunnen functioneren zonder een algemeen directeur. Dat is mijn punt ook niet. Al zie ik geen enorm groei in de OSSH. Ik heb het over het hoofdsponsorschap waar Roozemond als statutair directeur eindverantwoordelijk voor is. Dat kunnen we geen succes noemen. Zeker kun je wel weer een speler voor 8 miljoen verkopen maar daar bagatelliseer je dus wel alles mee ook al wil je dat niet. Zonder deze inkomsten zal je operationeel tekort niet dalen en je selectie er niet beter op worden. Van die 8 miljoen moet er steeds meer eerst in het operationeel tekort. Er blijf er dus steeds minder over voor het spelersbudget. Wat voor Hamstra en Co daardoor het een steeds moeilijkere opdracht wordt en we steeds minder kunnen concurreren met mede middenmoters om nog maar te zwijgen over de financiering van een nieuw trainingscomplex. Het schiet hierdoor al met al niet op en het belemmert de groei van de club.
    Kijk een goed beargumenteerde bijdrage waarin ik me goed kan vinden. Het niet hebben van een hoofdsponsor (wat ik nogmaals niet bagataliseer) belemmert inderdaad de groei van de club. Mocht er wel een hoofdsponsor zijn dan hoef je als club ruim een half miljoen euro minder in het tekort te stoppen en hou je inderdaad meer geld over om te investeren in de selectie of andere zaken om de club te versterken. Daar deel ik je mening. Maar het is nog overkomelijk als het ontbreken van een hoofdsponsor slechts één jaar zou duren en we vervolgens wel een hoofdsponsor voor een langere periode en een mooi bedrag kunnen vastleggen. Maar uiteraard zou het altijd beter geweest zijn om die hoofdsponsor nu al te hebben gehad. Laat daar geen misverstand over bestaan.
  • 18 Jan 2020 om 14:11
    • Quote van 18 Jan 2020 om 14:04
      Kun je hier bewijzen hoe de club het financieel doet. Heb je inderdaad bewijs dat het financieel een bende is. Er is nog geen hoofdsponsor, dus dat geld moeten we helaas missen. Maar misschien is er op de salarissen al het nodige bezuinigt.

      Kun jij bewijzen dat er op andere zaken binnen de organisatie geen besparingen zijn geweest? Kun jij bewijzen dat nu gemaakte kosten gemaakt zich in de toekomst niet terug zullen verdienen? Kun jij bewijzen dat de nieuwe aanpak van de commerciele afdeling volgend seizoen niet zijn vruchten gaat afwerpen? Ik ben benieuwd.
    Tekorten zijn verder opgelopen.
    Er wordt weinig bezuinigt.
    Geen hoofdsponsor.
    Weinig nieuwe sponsors.
  • 18 Jan 2020 om 14:09
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:42
      Spreek je soms mensen binnen de club Petter? Je bent zo stellig dat het een bende is. Geef nu eens een duidelijk antwoord, ik wacht af.
    Ja ik hoor wel eens wat.
    Van mensen binnen de club.
  • 18 Jan 2020 om 14:04
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:08
      Hij heeft toch gelijk.
      Cees doet toch gewoon heel slecht.
      Financieel is nog steeds een bende.
    Kun je hier bewijzen hoe de club het financieel doet. Heb je inderdaad bewijs dat het financieel een bende is. Er is nog geen hoofdsponsor, dus dat geld moeten we helaas missen. Maar misschien is er op de salarissen al het nodige bezuinigt.

    Kun jij bewijzen dat er op andere zaken binnen de organisatie geen besparingen zijn geweest? Kun jij bewijzen dat nu gemaakte kosten gemaakt zich in de toekomst niet terug zullen verdienen? Kun jij bewijzen dat de nieuwe aanpak van de commerciele afdeling volgend seizoen niet zijn vruchten gaat afwerpen? Ik ben benieuwd.
  • 18 Jan 2020 om 13:58
    Stop maar met reageren op Petter. Het is een troll.
  • 18 Jan 2020 om 13:43
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:23
      Zeg petter,
      Heb je ook iets tastbaars, iets van daadwerkelijk bewijs dat:
      1) Cees het gewoon heel slecht doet?
      2) Het financieel nog steeds een bende is?

      Of ben je gewoon weer lekker aan het trollen omdat je verder ook niets te doen hebt?
    Niemand kan hier bewijzen hoe de club het financieel doet. Niemand heeft inderdaad bewijs dat het financieel een bende is. Misschien is er op de salarissen al het nodige bezuinigt, zijn er op andere zaken binnen de organisatie ook besparingen geweest. Misschien worden er nu wel kosten gemaakt die zich in de toekomst terug zullen verdienen. Wellicht slaat de nieuwe aanpak van de commerciele afdeling wel aan en zullen we daar in het komend seizoen de vruchten van gaan plukken.

    Maar een gedeelte van de forumleden kiest er inderdaad voor hier ongenuanceerd en vanuit een onderbuikgevoel maar wat te "roeptoeteren" op dit forum.
  • 18 Jan 2020 om 13:42
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:08
      Hij heeft toch gelijk.
      Cees doet toch gewoon heel slecht.
      Financieel is nog steeds een bende.
    Spreek je soms mensen binnen de club Petter? Je bent zo stellig dat het een bende is. Geef nu eens een duidelijk antwoord, ik wacht af.
  • 18 Jan 2020 om 13:23
    • Quote van 18 Jan 2020 om 13:08
      Hij heeft toch gelijk.
      Cees doet toch gewoon heel slecht.
      Financieel is nog steeds een bende.
    Zeg petter,
    Heb je ook iets tastbaars, iets van daadwerkelijk bewijs dat:
    1) Cees het gewoon heel slecht doet?
    2) Het financieel nog steeds een bende is?

    Of ben je gewoon weer lekker aan het trollen omdat je verder ook niets te doen hebt?
  • 18 Jan 2020 om 13:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:55
      Kerel, ik kom zelf uit Zeeuws-Vlaanderen, dus wat zeur je precies? Ik heb het toch niet over diens afkomst? Ik heb het erover dat hij in het zeer negatieve kamp zit en dus niet tegen zijn medekompanen zegt "doesrustig, denkaanjehart". Maar wel tegen iemand die positief is en wil dat de neuzen dezelfde kant op staan. En dat supporter zijn betekend dat je door een roze bril kijkt en je jouw eigen club de beste en mooiste van de wereld vindt.
      Iets wat ik bij vele van jullie totaal mis...

      Komt nog bij dat voorzitters maar passanten zijn en jezelf laten verleiden om niet meer te komen (mackan bijvoorbeeld) vanwege een voorzitter is wel het domste wat ik ooit gehoord heb..

      Tevens is het ook nog zo dat 99% van de mensen hier niet weet hoe de zaken gegaan zijn, en hoe ze nu nog gaan. Dat 99% van wat over Roozemond gezegd is gewoon nagepraat is van "supporters". En zie, mijn mening en waarom ik zo'n verhaal schreef waar Brabantsefan van zei "doesrustig" "denkaanmijnhart".


    Hij heeft toch gelijk.
    Cees doet toch gewoon heel slecht.
    Financieel is nog steeds een bende.
  • 18 Jan 2020 om 13:01
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:26
      Ik heb ook op dit forum regelmatig zaken benoemt betreffende Cees Roozemond en het bestuur waarmee ik het niet eens was. Maar blijkbaar moet ik dergelijke zaken blijven benoemen omdat ik anders in het "kamp Cees" word gerangschikt. Maar ik pas er voor om oude koeien uit de sloot te blijven halen. Betreffende je opmerking over het niet aanstellen van een commercieel directeur het volgende. Er is inderdaad gekozen om geen commercieel directeur aan te stellen. Dat wil echter niet zeggen dat de commerciele afdeling zonder commercieel directeur niet zou kunnen functioneren. De club heeft er voor gekozen om een andere invulling te geven aan deze afdeling. Zo zijn er verschillende jonge talenten aan deze afdeling toegevoegd met frisse ideeën en vervult ook Martin Koopman een belangrijke rol op deze afdeling. En laatstgenoemde krijgt, voor zover ik dat heb meegekregen, ook de ruimte van onder andere Cees Roozemond voor eigen initiatief. Ik hoor in elk geval positieve geluiden over Martin Koopman en de nieuwe benadering van de commerciele afdeling naar de sponsoren toe. In hoeverre dat tot resultaten zal leiden moeten we gaan afwachten. Ik deel jouw mening dat het zorgelijk is dat er nog altijd geen hoofdsponsor is. Helemaal gezien onze financiele situatie. Maar wanneer je een speler voor 8 miljoen euro verkoopt is ook het bedrag wat een hoofdsponsor betaald in verhouding een schijntje. Zonder daarbij het ontbreken van een hoofdsponsor te willen bagataliseren (want ik voel de verwijten al weer aankomen). Ik ken de visie van de club niet met betrekking tot het hoofdsponsorschap en welke eisen de club exact heeft. Behalve de eis van een bedrag van €800.000 en een langdurige verbintenis is daar volgens mij niks over bekend. Maar zou de club en in slagen voor dat bedrag inderdaad een langdurige verbintenis (minimaal 3 jaar) met een hoofdsponsor af te sluiten dan kan ik één jaar zonder hoofdsponsorschap nog wel door de vingers zien. Maar of die verbintenis er komt is pas te zeggen op het moment dat die nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd wordt. Ik heb nu al verschillende malen aangegeven dat ik niet voor of tegen het huidige bestuur ben en dat ik mijn oordeel pas geef na de eerste jaarcijfers van dit huidige bestuur. Door toch weer te reageren en me te verantwoorden voor mijn mening draag ik er zelf wellicht ook aan bij dat ik in een bepaald hokje wordt geplaatst. Maar ik zal in de toekomst proberen mij in te houden en hier niet meer (zoveel) te posten. Puur vanwege het feit dat een afwijkende mening blijkbaar door velen niet meer wordt geaccepteerd en tevens vanwege het schrijnende niveau dat hier door een aantal forumleden tentoon wordt gespreid.
    Ik zeg ook helemaal niet dat de commerciële afdeling niet zou kunnen functioneren zonder een algemeen directeur. Dat is mijn punt ook niet. Al zie ik geen enorm groei in de OSSH. Ik heb het over het hoofdsponsorschap waar Roozemond als statutair directeur eindverantwoordelijk voor is. Dat kunnen we geen succes noemen. Zeker kun je wel weer een speler voor 8 miljoen verkopen maar daar bagatelliseer je dus wel alles mee ook al wil je dat niet. Zonder deze inkomsten zal je operationeel tekort niet dalen en je selectie er niet beter op worden. Van die 8 miljoen moet er steeds meer eerst in het operationeel tekort. Er blijf er dus steeds minder over voor het spelersbudget. Wat voor Hamstra en Co daardoor het een steeds moeilijkere opdracht wordt en we steeds minder kunnen concurreren met mede middenmoters om nog maar te zwijgen over de financiering van een nieuw trainingscomplex. Het schiet hierdoor al met al niet op en het belemmert de groei van de club.
  • 18 Jan 2020 om 12:55
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:50
      Het is toch mooi dat sc Heerenveen supporters uit Brabant heeft.
      Hij heeft ook gewoon gelijk.
    Kerel, ik kom zelf uit Zeeuws-Vlaanderen, dus wat zeur je precies? Ik heb het toch niet over diens afkomst? Ik heb het erover dat hij in het zeer negatieve kamp zit en dus niet tegen zijn medekompanen zegt "doesrustig, denkaanjehart". Maar wel tegen iemand die positief is en wil dat de neuzen dezelfde kant op staan. En dat supporter zijn betekend dat je door een roze bril kijkt en je jouw eigen club de beste en mooiste van de wereld vindt.
    Iets wat ik bij vele van jullie totaal mis...

    Komt nog bij dat voorzitters maar passanten zijn en jezelf laten verleiden om niet meer te komen (mackan bijvoorbeeld) vanwege een voorzitter is wel het domste wat ik ooit gehoord heb..

    Tevens is het ook nog zo dat 99% van de mensen hier niet weet hoe de zaken gegaan zijn, en hoe ze nu nog gaan. Dat 99% van wat over Roozemond gezegd is gewoon nagepraat is van "supporters". En zie, mijn mening en waarom ik zo'n verhaal schreef waar Brabantsefan van zei "doesrustig" "denkaanmijnhart".


  • 18 Jan 2020 om 12:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:23
      Zeg dat eens tegen de mensen die elke dag lopen te kankeren op Cees Roozemond en consorten. Ik denk dat die mensen meer hartproblemen ontwikkelen dan iemand die positief naar de club kijkt zoals ik.
      O nee, jij bent ook zo'n een. Dus eerlijk naar die mensen kijken zal je niet doen.
    Het is toch mooi dat sc Heerenveen supporters uit Brabant heeft.
    Hij heeft ook gewoon gelijk.
  • 18 Jan 2020 om 12:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:02
      Het wordt wat onoverzichtelijk om ook op je bijdrages op een ander forum hier te reageren. Ik vind dat je vooral hier evangelie verspreidt. Dat mag jij als stemmingmakerij wegzetten maar dat kan je andersom ook zeggen over je evangelie hier op dit forum. “ En na zijn gemaakte fouten in het begin zijn er recentelijk weinig zaken betreffende Cees Roozemond die fout of slecht zijn aangepakt (al zou het helpen wanneer er een hoofdsponsor gepresenteerd zou kunnen worden)” Hier ben ik het niet mee eens . Rollebollend over de straat cq media met de gemeente Heerenveen over het trainingscomplex is niet sjiek en zeker niet bevorderend voor een goede samenwerking. En juist die hoofdsponsor is een belangrijker iets dan alle kleine positieve dingetjes die gerealiseerd zijn. Zeker gezien Roozemond het niet nodig vond om een commercieel directeur aan te stellen en die verantwoording dus geheel bij hem ligt als enig statutair directeur. Een algemeen directeur/voorzitter die geen hoofdsponsor aan zich weet te binden. Ik heb dat in 30 jaar nog niet meegemaakt en vind dat een teken aan de wand.
    Ik heb ook op dit forum regelmatig zaken benoemt betreffende Cees Roozemond en het bestuur waarmee ik het niet eens was. Maar blijkbaar moet ik dergelijke zaken blijven benoemen omdat ik anders in het "kamp Cees" word gerangschikt. Maar ik pas er voor om oude koeien uit de sloot te blijven halen. Betreffende je opmerking over het niet aanstellen van een commercieel directeur het volgende. Er is inderdaad gekozen om geen commercieel directeur aan te stellen. Dat wil echter niet zeggen dat de commerciele afdeling zonder commercieel directeur niet zou kunnen functioneren. De club heeft er voor gekozen om een andere invulling te geven aan deze afdeling. Zo zijn er verschillende jonge talenten aan deze afdeling toegevoegd met frisse ideeën en vervult ook Martin Koopman een belangrijke rol op deze afdeling. En laatstgenoemde krijgt, voor zover ik dat heb meegekregen, ook de ruimte van onder andere Cees Roozemond voor eigen initiatief. Ik hoor in elk geval positieve geluiden over Martin Koopman en de nieuwe benadering van de commerciele afdeling naar de sponsoren toe. In hoeverre dat tot resultaten zal leiden moeten we gaan afwachten. Ik deel jouw mening dat het zorgelijk is dat er nog altijd geen hoofdsponsor is. Helemaal gezien onze financiele situatie. Maar wanneer je een speler voor 8 miljoen euro verkoopt is ook het bedrag wat een hoofdsponsor betaald in verhouding een schijntje. Zonder daarbij het ontbreken van een hoofdsponsor te willen bagataliseren (want ik voel de verwijten al weer aankomen). Ik ken de visie van de club niet met betrekking tot het hoofdsponsorschap en welke eisen de club exact heeft. Behalve de eis van een bedrag van €800.000 en een langdurige verbintenis is daar volgens mij niks over bekend. Maar zou de club en in slagen voor dat bedrag inderdaad een langdurige verbintenis (minimaal 3 jaar) met een hoofdsponsor af te sluiten dan kan ik één jaar zonder hoofdsponsorschap nog wel door de vingers zien. Maar of die verbintenis er komt is pas te zeggen op het moment dat die nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd wordt. Ik heb nu al verschillende malen aangegeven dat ik niet voor of tegen het huidige bestuur ben en dat ik mijn oordeel pas geef na de eerste jaarcijfers van dit huidige bestuur. Door toch weer te reageren en me te verantwoorden voor mijn mening draag ik er zelf wellicht ook aan bij dat ik in een bepaald hokje wordt geplaatst. Maar ik zal in de toekomst proberen mij in te houden en hier niet meer (zoveel) te posten. Puur vanwege het feit dat een afwijkende mening blijkbaar door velen niet meer wordt geaccepteerd en tevens vanwege het schrijnende niveau dat hier door een aantal forumleden tentoon wordt gespreid.
  • 18 Jan 2020 om 12:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:12
      Je verdraait het allemaal een tikkeltje Frank. Het is een bewuste keuze om te zoeken naar een echt grote hoofdsponsor en uit trots de kleinere te laten lopen. Ik vind dat wel uit te leggen aangezien we die ambitie als grote club moeten hebben. Dat we nu een directeur hebben met wat branie en die wat robuuster is in zijn optreden vind ik totaal niet erg.
    Ik verdraai niks. Ik heb het niet over een kleine sponsor. Jij verdraait dat zelf. Kennelijk staan die grote sponsoren niet in de rij. In 30 jaar is dit nog geen algemeen directeur/voorzitter overkomen bij onze club. Leuk hoor branie maar hij zou als Feyenoord supporter moeten; geen woorden maar daden.
  • 18 Jan 2020 om 12:24
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:42
      Ik word moe van jou post Foppe86. Wat een onzin in 1 verhaal. Echt knap.
    Wat een mooie oneliners ooit kampioen.. Met mensen als jij wordt Heerenveen in elk geval nooit kampioen, voor kampioenschappen zijn positieve FANS nodig. Geen oude mannetjes die het allemaal beter weten.
  • 18 Jan 2020 om 12:23
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:31
      #doesrustigjoh #denkaanjehart
    Zeg dat eens tegen de mensen die elke dag lopen te kankeren op Cees Roozemond en consorten. Ik denk dat die mensen meer hartproblemen ontwikkelen dan iemand die positief naar de club kijkt zoals ik.
    O nee, jij bent ook zo'n een. Dus eerlijk naar die mensen kijken zal je niet doen.
  • 18 Jan 2020 om 12:22
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:12
      Je verdraait het allemaal een tikkeltje Frank. Het is een bewuste keuze om te zoeken naar een echt grote hoofdsponsor en uit trots de kleinere te laten lopen. Ik vind dat wel uit te leggen aangezien we die ambitie als grote club moeten hebben. Dat we nu een directeur hebben met wat branie en die wat robuuster is in zijn optreden vind ik totaal niet erg.
    Ik heb zwaar mijn twijfels over CR en de Hoofdsponsor , krijg een beetje het gevoel dat het allemaal te lang duurt , maw je loopt gewoon even rond de 500.000 euro mis . achteraf was het misschien beter geweest een deal voor een jaar te sluiten dan geen sponsor, je kunt ook te hoog inzetten. En als er aan het eind van het seizoen geen Hoofdsponsor is die rond de 1 miljoen euro of meer binnen is gehaald dan hoop ik ook dat CR daar zijn eigen conclusie uit trekt en opstapt. En ambitie is prima maar dat moet nooit ten koste gaan van inkomen voor de club, liever een hoofdsponsor van 500 000 voor een jaar dan geen hoofdsponsor..
  • 18 Jan 2020 om 12:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 12:02
      Het wordt wat onoverzichtelijk om ook op je bijdrages op een ander forum hier te reageren. Ik vind dat je vooral hier evangelie verspreidt. Dat mag jij als stemmingmakerij wegzetten maar dat kan je andersom ook zeggen over je evangelie hier op dit forum. “ En na zijn gemaakte fouten in het begin zijn er recentelijk weinig zaken betreffende Cees Roozemond die fout of slecht zijn aangepakt (al zou het helpen wanneer er een hoofdsponsor gepresenteerd zou kunnen worden)” Hier ben ik het niet mee eens . Rollebollend over de straat cq media met de gemeente Heerenveen over het trainingscomplex is niet sjiek en zeker niet bevorderend voor een goede samenwerking. En juist die hoofdsponsor is een belangrijker iets dan alle kleine positieve dingetjes die gerealiseerd zijn. Zeker gezien Roozemond het niet nodig vond om een commercieel directeur aan te stellen en die verantwoording dus geheel bij hem ligt als enig statutair directeur. Een algemeen directeur/voorzitter die geen hoofdsponsor aan zich weet te binden. Ik heb dat in 30 jaar nog niet meegemaakt en vind dat een teken aan de wand.
    Je verdraait het allemaal een tikkeltje Frank. Het is een bewuste keuze om te zoeken naar een echt grote hoofdsponsor en uit trots de kleinere te laten lopen. Ik vind dat wel uit te leggen aangezien we die ambitie als grote club moeten hebben. Dat we nu een directeur hebben met wat branie en die wat robuuster is in zijn optreden vind ik totaal niet erg.
  • 18 Jan 2020 om 12:09
    Wanneer gaan we weer eens over voetbal praten i.p.v. elkaar af te branden? Wat een gezeik hier weer bij een topic over een vertrekkende speler. Jullie grijpen ook elke gelegenheid aan om CR te bashen. BAH, Ik ben weg.
  • 18 Jan 2020 om 12:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 11:31
      Ongefundeerd en bezijden de waarheid en het woord evangelie is in mijn optiek te kwalificeren als (on)bewuste stemmingmakerij. Ik heb in het verleden genoeg zaken benoemt waar ik kritisch over was. Op onder andere 14-06-2019 heb ik op sc.heerenveen.org in het topic over de directie mijn heldere mening gegeven over bepaalde zaken. Wellicht zou je die bijdrage daar eens kunnen lezen. Verder ben ik er niet de persoon naar maar oude koeien uit de sloot te blijven halen. De uitspraken over het hoofdsponsorschap waren niet slim, maar inmiddels wel al ruim een half jaar geleden. Cees Roozemond zelf heeft al gezegd dat het noemen van een datum niet slim van hem was. Maar nadat ik zoiets een aantal keren heb benoemt is het voor mij wel klaar en kijk ik naar de zaken zoals ze nu gaan. En na zijn gemaakte fouten in het begin zijn er recentelijk weinig zaken betreffende Cees Roozemond die fout of slecht zijn aangepakt (al zou het helpen wanneer er een hoofdsponsor gepresenteerd zou kunnen worden). Hopelijk blijft dit ook zo. Ondertussen zie ik ook dat er binnen de club echt wel het nodige gebeurd om te zorgen voor groei. En die nuance wil ik hier zeker benoemen. En ondanks dat we het niet altijd eens zijn schat ik je wel dusdanig in dat je die nuance wel kunt waarderen en je prijs stelt op bijdragen die in elk geval inhoud hebben.
    Het wordt wat onoverzichtelijk om ook op je bijdrages op een ander forum hier te reageren. Ik vind dat je vooral hier evangelie verspreidt. Dat mag jij als stemmingmakerij wegzetten maar dat kan je andersom ook zeggen over je evangelie hier op dit forum. “ En na zijn gemaakte fouten in het begin zijn er recentelijk weinig zaken betreffende Cees Roozemond die fout of slecht zijn aangepakt (al zou het helpen wanneer er een hoofdsponsor gepresenteerd zou kunnen worden)” Hier ben ik het niet mee eens . Rollebollend over de straat cq media met de gemeente Heerenveen over het trainingscomplex is niet sjiek en zeker niet bevorderend voor een goede samenwerking. En juist die hoofdsponsor is een belangrijker iets dan alle kleine positieve dingetjes die gerealiseerd zijn. Zeker gezien Roozemond het niet nodig vond om een commercieel directeur aan te stellen en die verantwoording dus geheel bij hem ligt als enig statutair directeur. Een algemeen directeur/voorzitter die geen hoofdsponsor aan zich weet te binden. Ik heb dat in 30 jaar nog niet meegemaakt en vind dat een teken aan de wand.
  • 18 Jan 2020 om 11:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 09:19
      Niet zo hypocriet doen sibbele, je hebt er zelf ook een handje van om mensen voor van alles en nog wat uit te maken.
    Nou nou...kom met voorbeelden...ben benieuwd.Ik houd het (altijd)netjes in de zin van ..ik gebruik geen gemene scheldwoorden oid. Woorden zoals bv Mackan aangeeft als voorbeeld in een post hieronder. Ik vind ook " engnek" een gemeen scheldwoord hoor sorry !..... maar kom maar met voorbeelden waar ik zware (harde) scheldwoorden heb gebezigd.
  • 18 Jan 2020 om 11:46
    • Quote van 18 Jan 2020 om 11:26
      'Ontslaan die goser' is positief bedoel je? Lachwekkend als je de link naar een rode kaart niet snapt. En alles vaak negatief zien? Waar haal je die 'wijsheid' vandaan? Kritisch waar het moet, positief waar het kan en negatief waar het terecht is. Ik vind verder woorden als 'kanker', 'mongool' of 'downie' wat van een andere orde en banwaardig dan i.p.v Roozemond Grotemond of gladjakker.
    Nogmaals; je kunt ook iemand aanspreken op bepaalde terminologie zonder te bannen.

    In bepaalde gevallen worden mensen hier aangesproken op hun postgedrag, maar nog nooit heb ik iemand iets zien zeggen over eerder genoemde benamingen.


    Overigens laat ik die ernstige scheldwoorden die je als voorbeeld noemt buiten beschouwing, want ik denk dat ieder weldenkend mens wel snapt dat als je die woorden hier gebruikt, je hier niets te zoeken hebt. Gelukkig komt dat ook niet vaak voor.
  • 18 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:50
      Waarom benoem jij vooral zaken die goed gaan maar juist die andere zaken niet? Zaken die juist het allerbelangrijkste zijn. Mis daar een stukje nuance in van jou. Je verspreidt vooral evangelie.
    Ongefundeerd en bezijden de waarheid en het woord evangelie is in mijn optiek te kwalificeren als (on)bewuste stemmingmakerij. Ik heb in het verleden genoeg zaken benoemt waar ik kritisch over was. Op onder andere 14-06-2019 heb ik op sc.heerenveen.org in het topic over de directie mijn heldere mening gegeven over bepaalde zaken. Wellicht zou je die bijdrage daar eens kunnen lezen. Verder ben ik er niet de persoon naar maar oude koeien uit de sloot te blijven halen. De uitspraken over het hoofdsponsorschap waren niet slim, maar inmiddels wel al ruim een half jaar geleden. Cees Roozemond zelf heeft al gezegd dat het noemen van een datum niet slim van hem was. Maar nadat ik zoiets een aantal keren heb benoemt is het voor mij wel klaar en kijk ik naar de zaken zoals ze nu gaan. En na zijn gemaakte fouten in het begin zijn er recentelijk weinig zaken betreffende Cees Roozemond die fout of slecht zijn aangepakt (al zou het helpen wanneer er een hoofdsponsor gepresenteerd zou kunnen worden). Hopelijk blijft dit ook zo. Ondertussen zie ik ook dat er binnen de club echt wel het nodige gebeurd om te zorgen voor groei. En die nuance wil ik hier zeker benoemen. En ondanks dat we het niet altijd eens zijn schat ik je wel dusdanig in dat je die nuance wel kunt waarderen en je prijs stelt op bijdragen die in elk geval inhoud hebben.
  • 18 Jan 2020 om 11:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 08:39
      Dat jij meteen aan een rode kaart denkt, zegt mij weer voldoende over hoe negatief je alles vaak ziet. Ik heb het niet over rode kaarten. Het valt mij gewoon op dat er hier best weleens iemand op de vingers wordt getikt, maar ik heb hier nog nooit iemand van de crew gezien die iets heeft gezegd van de benamingen en verbasteringen die hier de wereld in worden geslingerd richting een medewerker van onze club. Dat vind ik opvallend ja.
    'Ontslaan die goser' is positief bedoel je? Lachwekkend als je de link naar een rode kaart niet snapt. En alles vaak negatief zien? Waar haal je die 'wijsheid' vandaan? Kritisch waar het moet, positief waar het kan en negatief waar het terecht is. Ik vind verder woorden als 'kanker', 'mongool' of 'downie' wat van een andere orde en banwaardig dan i.p.v Roozemond Grotemond of gladjakker.
  • 18 Jan 2020 om 11:16
    https://www.dumpert.nl/item/7373349_1335ee67
    ... Off topic, maar gewoon zeggen waar het op staat als supporter.
  • 18 Jan 2020 om 10:59
    Ik ben heel benieuwd hoe we staande bkijven in de Kuip. Vaak krijg je daar als uitploeg het gevoel dat iedereen en alles tegen je is, inclusief de scheidsrechter. En dat er vlak voor tijd we weer een penalty cadeau zal worden gedaan. Voetballend en qua strijd moeten ze Feyenoord aan kunnen. Maar het komt ook aan op lef en je niet af laten bluffen. Leuke pot wordt het.
  • 18 Jan 2020 om 10:54
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:37
      Het antwoord op de vraag over Harm Oljans, de offical sponsor manager sc herenveen: Cees zei dat het geen vriend van hem was en dat hij hem niet echt goed kende. Maar beide wonen ze in Bergen, beiden zitten ze bij de Federatie voor Hippische sport en zijn ze 'vrienden' op facebook. Voor wat het waard is... De club heeft hem gevraagd of hij heeft zich aangeboden bij de club om iets te betekenen bij het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. En zo is het balletje gaan rollen. Harm heeft kennelijk is dusdanige mate de vrije hand gehad dat dat vreselijke mailtje, niet gecontroleerd door iemand bij de club verzonden kon worden. Dat was een 'foutje' en er is van geleerd.
    Het antwoord zoals gegeven door de club was als volgt:

    Cees Roozemond gaf ruiterlijk toe dat de gebeurtenis met het bedrijf van Harm Oljans, die als official sponsormanager de clubnaam van sc Heerenveen niet eens goed kon spellen, een "blunder" was. Het bedrijf had de directie van sc Heerenveen benaderd met de vraag of het op zoek mocht gaan naar sponsoren. De directie was akkoord en dat Harm Oljans betaald zou worden op basis van prestatie. Ook was afgesproken dat over de manier van benaderen en communicatie naar bedrijven toe eerst contact en toestemming gevraagd zou worden aan sc Heerenveen. Dat is door het bedrijf van Harm Oljans nooit gebeurd. Deze is, zoals Cees Roozemond dat omschreef "los gegaan" zonder vooraf in overleg te treden met sc Heerenveen en daar was de club ontstemd over.
  • 18 Jan 2020 om 10:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:24
      Een voorbeeld van een ongenuanceerde oneliner en inhoudsloze post.

      Ik kan, en dat heb ik in het verleden ook al regelmatig gedaan, zo tien zaken opnoemen die onder Cees Roozemond beter gaan dan onder Eisenga. Uiteraard zijn er ook voldoende zaken te benoemen waar Cees Roozemond het beter had kunnen doen. Maar dat hij niks goeds heeft gedaan is (bewuste) stemmingmakerij en bezijden de waarheid.
    Wat heeft hij dan goed gedaan? Hij doet het nog minder dan Eisenga. Zeker niet beter. Ik vind wel goed dat die jongen van nieuw noord bij scholen langs gaat.
  • 18 Jan 2020 om 10:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:24
      Een voorbeeld van een ongenuanceerde oneliner en inhoudsloze post.

      Ik kan, en dat heb ik in het verleden ook al regelmatig gedaan, zo tien zaken opnoemen die onder Cees Roozemond beter gaan dan onder Eisenga. Uiteraard zijn er ook voldoende zaken te benoemen waar Cees Roozemond het beter had kunnen doen. Maar dat hij niks goeds heeft gedaan is (bewuste) stemmingmakerij en bezijden de waarheid.
    Waarom benoem jij vooral zaken die goed gaan maar juist die andere zaken niet? Zaken die juist het allerbelangrijkste zijn. Mis daar een stukje nuance in van jou. Je verspreidt vooral evangelie.
  • 18 Jan 2020 om 10:37
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:28
      Op sc.heerenveen.org is daar wel het nodige over geschreven. Je zou daar in het topic over de directie even door wat geschiedenis moeten bladeren.
    Het antwoord op de vraag over Harm Oljans, de offical sponsor manager sc herenveen: Cees zei dat het geen vriend van hem was en dat hij hem niet echt goed kende. Maar beide wonen ze in Bergen, beiden zitten ze bij de Federatie voor Hippische sport en zijn ze 'vrienden' op facebook. Voor wat het waard is... De club heeft hem gevraagd of hij heeft zich aangeboden bij de club om iets te betekenen bij het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor. En zo is het balletje gaan rollen. Harm heeft kennelijk is dusdanige mate de vrije hand gehad dat dat vreselijke mailtje, niet gecontroleerd door iemand bij de club verzonden kon worden. Dat was een 'foutje' en er is van geleerd.
  • 18 Jan 2020 om 10:28
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:21
      Ah oke, ja dat heb ik inderdaad gemist. Vast en zeker nergens terug te zien / te lezen.
    Op sc.heerenveen.org is daar wel het nodige over geschreven. Je zou daar in het topic over de directie even door wat geschiedenis moeten bladeren.
  • 18 Jan 2020 om 10:24
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:10
      Verder heeft hij ook nog niks goed gedaan.
    Een voorbeeld van een ongenuanceerde oneliner en inhoudsloze post.

    Ik kan, en dat heb ik in het verleden ook al regelmatig gedaan, zo tien zaken opnoemen die onder Cees Roozemond beter gaan dan onder Eisenga. Uiteraard zijn er ook voldoende zaken te benoemen waar Cees Roozemond het beter had kunnen doen. Maar dat hij niks goeds heeft gedaan is (bewuste) stemmingmakerij en bezijden de waarheid.
  • 18 Jan 2020 om 10:21
    • Quote van 18 Jan 2020 om 09:34
      De club heeft op alle door jou genoemde vragen al in alle openlijkheid antwoord gegeven. Zo zijn de door jou gestelde vragen onder andere tijdens 'it Petear' al beantwoord. De club heeft hier gewoon openheid over gegeven. Maar blijkbaar heb je de informatie hierover gemist.
    Ah oke, ja dat heb ik inderdaad gemist. Vast en zeker nergens terug te zien / te lezen.
  • 18 Jan 2020 om 10:17
    • Quote van 18 Jan 2020 om 09:47
      Ik ben niet per se voor- of tegenstander van Cees, want ik weet niet precies wat hij allemaal doet. Ik weet alleen wel dat het zoeken van een hoofdsponsor heus niet zijn enige taak is. Als ik het constante gejank hier lees: ‘hij doet het dramatisch want hij heeft nog geen hoofdsponsor’, vind ik dat wel ongelooflijk makkelijk. Er zullen vast veel dingen zijn die die beste man wel goed doet, aangezien hij niet voor niets unaniem is gekozen. Ik begrijp dat het vervelend is dat we nog steeds geen hoofdsponsor hebben en dat hij daarover valse beloftes heeft gedaan, maar om constant alleen maar daar naar te kijken lijkt me makkelijk. Ik zal wel weer aangevallen worden op deze mening, want ik weet inmiddels hoe dat gaat hier als mensen het niet met je eens zijn.
    Je kunt het lastig oneens zijn dat Cees v.w.b de hoofdsponsor een praatjesmaker, een kletsmajoor is. Na woorden willen mensen nu graag eens daden. Maar Cees heeft met zijn actie bij de tafel van Kees aangetoond niet heel respectvol met sponsoren om te gaan. En die zijn natuurlijk niet achterlijk. Die gaan ook dit soort zaken uitpluizen. En ja, dat staat hem nu voor de voeten want karma is nog altijd een bitch. Dat hij unaniem is gekozen destijds is de meest bekende kwaliteit waarvan hij bekend is. Oude jongens krentebrood, bakje koffie, een leuk gesprek, beloftes die wel of niet waargemaakt kunnen worden en voìla, het gemiddelde personeelslid, huiverig voor zijn functie, steunt hem volledig. Totdat hij later misschien toch moet saneren op personeel omdat het op andere fronten niet lukt om financieel gezond te worden. Moet je de mensen dan over hem horen. Het is allemaal al eens eerder de revue gepasseerd.
  • 18 Jan 2020 om 10:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:10
      Ben jij ingehuurd door Gert Jan Verbeek ? Of ben GJ zelf.
    Liever Gert Jan dan cees.
  • 18 Jan 2020 om 10:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 10:00
      Mij ook niet.
      Je kan alles van cees verwachten.
    Ben jij ingehuurd door Gert Jan Verbeek ? Of ben GJ zelf.
  • 18 Jan 2020 om 10:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 09:47
      Ik ben niet per se voor- of tegenstander van Cees, want ik weet niet precies wat hij allemaal doet. Ik weet alleen wel dat het zoeken van een hoofdsponsor heus niet zijn enige taak is. Als ik het constante gejank hier lees: ‘hij doet het dramatisch want hij heeft nog geen hoofdsponsor’, vind ik dat wel ongelooflijk makkelijk. Er zullen vast veel dingen zijn die die beste man wel goed doet, aangezien hij niet voor niets unaniem is gekozen. Ik begrijp dat het vervelend is dat we nog steeds geen hoofdsponsor hebben en dat hij daarover valse beloftes heeft gedaan, maar om constant alleen maar daar naar te kijken lijkt me makkelijk. Ik zal wel weer aangevallen worden op deze mening, want ik weet inmiddels hoe dat gaat hier als mensen het niet met je eens zijn.
    Verder heeft hij ook nog niks goed gedaan.
  • 18 Jan 2020 om 10:00
    • Quote van 18 Jan 2020 om 00:27
      Of het is Cees zelf :) of een gehuurde trol. Zou met niet verbazen wanneer Cees zelf een poging doet zijn imago te verbeteren door online iedereen aan te vallen die ietd negatief over hem zegt
    Mij ook niet.
    Je kan alles van cees verwachten.
  • 18 Jan 2020 om 09:47
    Ik ben niet per se voor- of tegenstander van Cees, want ik weet niet precies wat hij allemaal doet. Ik weet alleen wel dat het zoeken van een hoofdsponsor heus niet zijn enige taak is. Als ik het constante gejank hier lees: ‘hij doet het dramatisch want hij heeft nog geen hoofdsponsor’, vind ik dat wel ongelooflijk makkelijk. Er zullen vast veel dingen zijn die die beste man wel goed doet, aangezien hij niet voor niets unaniem is gekozen. Ik begrijp dat het vervelend is dat we nog steeds geen hoofdsponsor hebben en dat hij daarover valse beloftes heeft gedaan, maar om constant alleen maar daar naar te kijken lijkt me makkelijk. Ik zal wel weer aangevallen worden op deze mening, want ik weet inmiddels hoe dat gaat hier als mensen het niet met je eens zijn.
  • 18 Jan 2020 om 09:34
    • Quote van 18 Jan 2020 om 09:23
      Laat ik vooropstellen dat ik ook super blij ben met het voetbal en de staf dit seizoen. Echter heb ik het gevoel dat we daardoor niet helemaal door hebben en krijgen wat er zich zakelijk afspeelt. En dan met name op het gebied van een hoofdsponsor. En dit is al begonnen bij mij met die verschrikkelijk e-mail van die meneer die Cees had ingehuurd om een hoofdsponsor te vinden. Ik werk bij een reclamebureau in Amsterdam van +/- 30 man en wij kregen deze brief ook! Wtf? Ik zou het gewoon fijn vinden als er openheid komt over dit dossier en er gestopt wordt met telkens weer halve beloftes. Ik zou willen weten hoe een Groenleven hier instaat en of dat netjes is gespeeld toentertijd. Terugkijkend daarop was dat misschien helemaal niet zo'n gekke deal. Er zou een sponsor komen voor alleen de jeugdelftallen..hoe staat het daarmee? Etc. etc.
      Nogmaals ik ben echt niet uit op een revolutie, maar ik maak mij gewoon zorgen als supporter. En nee ik weet niet alle ins en out, maar geef daarom als Heerenveen dan tenminste wat meer duidelijkheid. Het begint nu namelijk echt een raar verhaal te worden. Gaat het bestuurlijk fout dan slaat dat ook door op het sportieve.
    De club heeft op alle door jou genoemde vragen al in alle openlijkheid antwoord gegeven. Zo zijn de door jou gestelde vragen onder andere tijdens 'it Petear' al beantwoord. De club heeft hier gewoon openheid over gegeven. Maar blijkbaar heb je de informatie hierover gemist.
  • 18 Jan 2020 om 09:23
    Laat ik vooropstellen dat ik ook super blij ben met het voetbal en de staf dit seizoen. Echter heb ik het gevoel dat we daardoor niet helemaal door hebben en krijgen wat er zich zakelijk afspeelt. En dan met name op het gebied van een hoofdsponsor. En dit is al begonnen bij mij met die verschrikkelijk e-mail van die meneer die Cees had ingehuurd om een hoofdsponsor te vinden. Ik werk bij een reclamebureau in Amsterdam van +/- 30 man en wij kregen deze brief ook! Wtf? Ik zou het gewoon fijn vinden als er openheid komt over dit dossier en er gestopt wordt met telkens weer halve beloftes. Ik zou willen weten hoe een Groenleven hier instaat en of dat netjes is gespeeld toentertijd. Terugkijkend daarop was dat misschien helemaal niet zo'n gekke deal. Er zou een sponsor komen voor alleen de jeugdelftallen..hoe staat het daarmee? Etc. etc.
    Nogmaals ik ben echt niet uit op een revolutie, maar ik maak mij gewoon zorgen als supporter. En nee ik weet niet alle ins en out, maar geef daarom als Heerenveen dan tenminste wat meer duidelijkheid. Het begint nu namelijk echt een raar verhaal te worden. Gaat het bestuurlijk fout dan slaat dat ook door op het sportieve.
  • 18 Jan 2020 om 09:21
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:06
      Off topic: Misschien de zoveelste die er over begint, maar we gaan dit seizoen dus serieus geen hoofdsponsor krijgen..?! Dit is toch echt een mega groot (financieel) probleem. Ik begrijp niet dat niemand ingrijpt of dat hier niet meer over naar buiten wordt gebracht.
    Goed geprobeerd maar het gaat niet om 4 ton maar om een stuk minder. Even verdiepen in die EU regels. Iets met leeftijd.
  • 18 Jan 2020 om 09:20
    Het staat een ieder natuurlijk vrij om zijn of haar mening te geven. Gelukkig denken mensen niet allemaal hetzelfde. Daar is op zich ook niks mis mee. Het nadeel van social media en internet is dat mensen vaak anoniem (zonder hun echte naam) zaken posten waarbij de fatsoensnormen worden overtreden. In een persoonlijk gesprek en met vermelding van je naam gedragen mensen zich toch anders dan anoniem vanachter een telefoon- of computerscherm. In het laatste geval blijken veel mensen totaal niet geremd te worden en blijken opeens fatsoensnormen niet meer te bestaan. In zulke gevallen zouden moderatoren moeten ingrijpen, maar helaas gebeurt dat hier nauwelijks tot niet. Je mag van Roozemond vinden wat je wilt, het blijft te allen tijde ongepast om hem te bestempelen als "gladjanus" , "kakker" of wat al niet meer. Zoals het net zo goed ongepast is mede-forumleden als dusdanig te bestempelen. Het maakt bovendien de leesbaarheid van dit forum er niet beter op en het plezier om hier nog een zinvolle bijdrage te leveren aan dit forum wordt mij in elk geval daardoor ontnomen. Een ander nadeel van social media is de ongenuanceerdheid waarmee dingen gezegd worden. Alles is of zwart of wit. Voor mensen lijkt er geen middenweg te zijn en tevens is er, wat iemand terecht opmerkte, het gevaar dat iedereen elkaar maar na praat. Als we dingen maar vaak genoeg herhalen gaan we er vanzelf in geloven. Cees Roozemond zou nog niks goed hebben gedaan. Diverse mensen hebben hier al veelvuldig zaken aangegeven die wel goed gaan. Zoals er ook terecht forumleden zijn geweest die zaken hebben aangestipt die niet goed zijn gegaan. Het zou ook voor het niveau en voor de leesbaarheid van dit forum prettig zijn als de nuance wat vaker zou winnen van de ongenuanceerde oneliners.
  • 18 Jan 2020 om 09:19
    • Quote van 18 Jan 2020 om 08:14
      "Engnek"?.. Zozo en wie en wat ben jij dan wel helemaal niet om hier iemand letterlijk uit te schelden....een trol oid zoals Fean Che ook al constateert ? Het is wel héél opvallend...
    Niet zo hypocriet doen sibbele, je hebt er zelf ook een handje van om mensen voor van alles en nog wat uit te maken.
  • 18 Jan 2020 om 09:12
    Zijn hier ook nog mensen die een normale discussie kunnen voeren zonder elkaar meteen voor van alles en nog wat uit te maken? Elk bericht eindigt zowat in gescheld hier. Het is niet te geloven, ben je supporter van dezelfde club...
  • 18 Jan 2020 om 09:02
    Gaap
  • 18 Jan 2020 om 08:39
    • Quote van 18 Jan 2020 om 00:09
      Wie vraagt er in iets andere bewoording om een rode kaart? Geef Pes zelf er dan meteen ook maar één. Gelukkig voor je dat er niets tegen gedaan wordt gast. VvM, en als het je niet bevalt dat pleur je toch zelf lekker op?
    Dat jij meteen aan een rode kaart denkt, zegt mij weer voldoende over hoe negatief je alles vaak ziet. Ik heb het niet over rode kaarten. Het valt mij gewoon op dat er hier best weleens iemand op de vingers wordt getikt, maar ik heb hier nog nooit iemand van de crew gezien die iets heeft gezegd van de benamingen en verbasteringen die hier de wereld in worden geslingerd richting een medewerker van onze club. Dat vind ik opvallend ja.
  • 18 Jan 2020 om 08:14
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:08
      En jij bent een engnek. Jij hebt hier ook nog niets goeds gedaan.
    "Engnek"?.. Zozo en wie en wat ben jij dan wel helemaal niet om hier iemand letterlijk uit te schelden....een trol oid zoals Fean Che ook al constateert ? Het is wel héél opvallend...
  • 18 Jan 2020 om 00:27
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:11
      Jij ook niet.
      Je loopt alleen achter cees aan.
    Of het is Cees zelf :) of een gehuurde trol. Zou met niet verbazen wanneer Cees zelf een poging doet zijn imago te verbeteren door online iedereen aan te vallen die ietd negatief over hem zegt
  • 18 Jan 2020 om 00:20
    • Quote van 18 Jan 2020 om 00:09
      Wie vraagt er in iets andere bewoording om een rode kaart? Geef Pes zelf er dan meteen ook maar één. Gelukkig voor je dat er niets tegen gedaan wordt gast. VvM, en als het je niet bevalt dat pleur je toch zelf lekker op?
    Proost.......
  • 18 Jan 2020 om 00:09
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:01
      Wie heeft jou hier eigenlijk aangenomen? Op staande voet ontslaan die gozer.

      En hoe lang mogen medewerkers van onze clubs nog uitgescholden worden hier op de site? En namen verbasteren? Beschamend gedrag, waar niets tegen gedaan wordt.
    Wie vraagt er in iets andere bewoording om een rode kaart? Geef Pes zelf er dan meteen ook maar één. Gelukkig voor je dat er niets tegen gedaan wordt gast. VvM, en als het je niet bevalt dat pleur je toch zelf lekker op?
  • 18 Jan 2020 om 00:06
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:55
      Het gaat uistekend met de club alleen nog wat meer sponsors en klaar is Cees. Wat een gezeur op die man om niks.
    Gelukkig ben jij echt kritisch op het presteren van Cees. JC, het is echt om te gieren.
  • 17 Jan 2020 om 23:30
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:20
      Ik hoop dat die kakker snel weg gaat.
      Hij past niet bij de club.
      En heeft nog niks bereikt.
    Dat was nog niet duidelijk...., zucht..... Bedankt voor je mening Petter!
  • 17 Jan 2020 om 23:20
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:15
      Beetje teveel brabantsefeanfan postjes gelezen Petter met je “gladjanus”? Aub, neem even een adempauze van een paar weken met die onophoudelijke herhalingen...
    Ik hoop dat die kakker snel weg gaat.
    Hij past niet bij de club.
    En heeft nog niks bereikt.
  • 17 Jan 2020 om 23:15
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:07
      Het is een gladjanus. Hij doet het gewoon slecht.
    Beetje teveel brabantsefeanfan postjes gelezen Petter met je “gladjanus”? Aub, neem even een adempauze van een paar weken met die onophoudelijke herhalingen...
  • 17 Jan 2020 om 23:11
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:08
      En jij bent een engnek. Jij hebt hier ook nog niets goeds gedaan.
    Jij ook niet.
    Je loopt alleen achter cees aan.
  • 17 Jan 2020 om 23:08
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:07
      Het is een gladjanus. Hij doet het gewoon slecht.
    En jij bent een engnek. Jij hebt hier ook nog niets goeds gedaan.
  • 17 Jan 2020 om 23:07
    • Quote van 17 Jan 2020 om 23:01
      Wie heeft jou hier eigenlijk aangenomen? Op staande voet ontslaan die gozer.

      En hoe lang mogen medewerkers van onze clubs nog uitgescholden worden hier op de site? En namen verbasteren? Beschamend gedrag, waar niets tegen gedaan wordt.
    Het is een gladjanus. Hij doet het gewoon slecht.
  • 17 Jan 2020 om 23:02
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:55
      Even terig naar voetbal, wat een leuke spelers heeft Volendam rondlopen!
    Absoluut. Wim Jonk laat ze daarnaast ook nog eens heel mooi voetballen.
  • 17 Jan 2020 om 23:01
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:53
      Nieuw noord stemt hem niet weg.
      Cees heeft die jongen van nieuw noord aangenomen. Nieuw noord en fean fan doen hellemaal niks.
    Wie heeft jou hier eigenlijk aangenomen? Op staande voet ontslaan die gozer.

    En hoe lang mogen medewerkers van onze clubs nog uitgescholden worden hier op de site? En namen verbasteren? Beschamend gedrag, waar niets tegen gedaan wordt.
  • 17 Jan 2020 om 22:55
    Even terig naar voetbal, wat een leuke spelers heeft Volendam rondlopen!
  • 17 Jan 2020 om 22:55
    Het gaat uistekend met de club alleen nog wat meer sponsors en klaar is Cees. Wat een gezeur op die man om niks.
  • 17 Jan 2020 om 22:53
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:15
      Ja klopt, beangstigend wel. Moet er vanuit de supporters niet eens een statement gemaakt worden? Of is een NN nu ook in handen van Cees, aangezien die bij zijn aanstelling ook achter hem zijn gaan staan.
    Nieuw noord stemt hem niet weg.
    Cees heeft die jongen van nieuw noord aangenomen. Nieuw noord en fean fan doen hellemaal niks.
  • 17 Jan 2020 om 22:45
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:27
      Ik hoon Cees ook nu weg omdat hij niets noemenswaardigs heeft gepresteerd hoor. Nieuw elan is aanwezig in de spelersgroep, in de staf. Maar niet door Cees Grootemond. Ondanks Cees Grootemond.
    Ik hoop dat die gladjanus snel weg gaat.
    Heeft nog niks goed gedaan.
    En iedereen blijft hem maar steunen.
  • 17 Jan 2020 om 22:42
    Ik word moe van jou post Foppe86. Wat een onzin in 1 verhaal. Echt knap.
  • 17 Jan 2020 om 22:32
    Een beetje verdiepen in governance zou je een wat ander beeld geven. Namelijk dat controle en bijsturen directie heel gezond is. Maar rust in de hut is wat nu helpt dus we knijpen een oogje toe.
  • 17 Jan 2020 om 22:31
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:26
      Wanneer houden mensen eens op met deze leugens rond te strooien? Worden jullie nooit eens moe van jezelf. Cees is op de juiste manier gekozen, unaniem. Dus wij als fans moeten onze waffels houden, vooral als we van niks weten. De mensen die wel iets weten hebben we nog nooit iets slechts over de aanstelling van Cees horen zeggen, en dat zegt genoeg. De roddels worden gevormd door publiek en media (die door Riemer en co worden "voorgelicht"). En dan gaan we Cees de schuld geven van "dat er niet zo'n goede sfeer hangt en dat de hoofdsponsor daardoor wegblijft"?

      Echt, heel veel mensen op dit forum of deze site zijn zo negatief als de pest. En altijd is Roozemond de kwade boeman, zonder dat hier bewijzen voor geleverd worden. alleen maar mensen die elkaar napraten. Soms denk ik dat jullie geen fans of supporters zijn. Want fans of supporters zien bijna alles van hun club door een roze bril (neem nou twente supporters die hun grote leider bleven steunen zelfs al kwamen media met bewijzen van het tegendeel). Maar jullie zien alles door een zwarte, zelfs gitzwarte bril.

      Echt, supporters onwaardig....Misschien is het ook wel Fries hoor, zogenaamd nuchter zijn en zo. Maar als het aan jullie lag zouden alle heerenveensupporters nu depressief in bed liggen, want het gaat o zo slecht, en dat ligt allemaal aan Stalin hemzelf. Die zijn tegenstanders vergiftigd of laat executeren.
    #doesrustigjoh #denkaanjehart
  • 17 Jan 2020 om 22:27
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:21
      Het is alleen rustig omdat de prestaties goed zijn. Als we 14e gestaan hadden, dan had iedereen Cees weggehoond omdat hij niets noemenswaardigs presteert.
    Ik hoon Cees ook nu weg omdat hij niets noemenswaardigs heeft gepresteerd hoor. Nieuw elan is aanwezig in de spelersgroep, in de staf. Maar niet door Cees Grootemond. Ondanks Cees Grootemond.
  • 17 Jan 2020 om 22:26
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:10
      Er is geen tegenwicht meer dus Cees heeft vrij spel, zonder dat hij verantwoording af hoeft te leggen. Het is zoals het is voorlopig.
    Wanneer houden mensen eens op met deze leugens rond te strooien? Worden jullie nooit eens moe van jezelf. Cees is op de juiste manier gekozen, unaniem. Dus wij als fans moeten onze waffels houden, vooral als we van niks weten. De mensen die wel iets weten hebben we nog nooit iets slechts over de aanstelling van Cees horen zeggen, en dat zegt genoeg. De roddels worden gevormd door publiek en media (die door Riemer en co worden "voorgelicht"). En dan gaan we Cees de schuld geven van "dat er niet zo'n goede sfeer hangt en dat de hoofdsponsor daardoor wegblijft"?

    Echt, heel veel mensen op dit forum of deze site zijn zo negatief als de pest. En altijd is Roozemond de kwade boeman, zonder dat hier bewijzen voor geleverd worden. alleen maar mensen die elkaar napraten. Soms denk ik dat jullie geen fans of supporters zijn. Want fans of supporters zien bijna alles van hun club door een roze bril (neem nou twente supporters die hun grote leider bleven steunen zelfs al kwamen media met bewijzen van het tegendeel). Maar jullie zien alles door een zwarte, zelfs gitzwarte bril.

    Echt, supporters onwaardig....Misschien is het ook wel Fries hoor, zogenaamd nuchter zijn en zo. Maar als het aan jullie lag zouden alle heerenveensupporters nu depressief in bed liggen, want het gaat o zo slecht, en dat ligt allemaal aan Stalin hemzelf. Die zijn tegenstanders vergiftigd of laat executeren.
  • 17 Jan 2020 om 22:23
    Met zijn allen achter de club staan, ons inzetten om het stadion weer te vullen. Daar hebben we nu meer aan dat revolties en staatsgrepen. En dan gast de tijd dit wel oplossen.
  • 17 Jan 2020 om 22:23
    Blij dat ie nu eindelijk weg is. Is Ola Brynhildsen niet wat voor ons. Goede talentvolle vleugelaanvaller. En heeft nog een contract van een half jaar.
  • 17 Jan 2020 om 22:21
    Het is alleen rustig omdat de prestaties goed zijn. Als we 14e gestaan hadden, dan had iedereen Cees weggehoond omdat hij niets noemenswaardigs presteert.
  • 17 Jan 2020 om 22:17
    Voorlopig is rust in en rond de club een doel op zich. Hopen op de anderen binnen de club. Zoals Johnny Jansen een heel waardevolle rol, verdergaand dan de trainersrol alleen, speelt voor de club als geheel kunnen ook anderen dat doen.
  • 17 Jan 2020 om 22:15
    Lees ik hier nu echt dat Cees op de goede weg is? Nog steeds geen hoofdsppnsor en verder weet ik niet wat Cees allemaal voor goeds doet!
    Dus hoezo op de goede weg??
  • 17 Jan 2020 om 22:15
    • Quote van 17 Jan 2020 om 22:10
      Er is geen tegenwicht meer dus Cees heeft vrij spel, zonder dat hij verantwoording af hoeft te leggen. Het is zoals het is voorlopig.
    Ja klopt, beangstigend wel. Moet er vanuit de supporters niet eens een statement gemaakt worden? Of is een NN nu ook in handen van Cees, aangezien die bij zijn aanstelling ook achter hem zijn gaan staan.
  • 17 Jan 2020 om 22:10
    Er is geen tegenwicht meer dus Cees heeft vrij spel, zonder dat hij verantwoording af hoeft te leggen. Het is zoals het is voorlopig.
  • 17 Jan 2020 om 22:06
    Off topic: Misschien de zoveelste die er over begint, maar we gaan dit seizoen dus serieus geen hoofdsponsor krijgen..?! Dit is toch echt een mega groot (financieel) probleem. Ik begrijp niet dat niemand ingrijpt of dat hier niet meer over naar buiten wordt gebracht.
  • 17 Jan 2020 om 21:29
    Scheelt meer dan 400.000 euro in het salarishuis en dus minder jaarlijks tekort. Cees is op de goede weg.
  • 17 Jan 2020 om 21:23
    Transfersom lag aanmerkelijk hoger maar gelukkig is hij vertrokken. Voegde werkelijk niet toe.
  • 17 Jan 2020 om 20:41
    Ja ja gehaald door paps en Hamstra voor ruim 2 miljoen euro weg geld zal wel niets hebben opgeleverd en dan nog te bedenken 2 jaarsalarissen a 450.000 euro dus 3 miljoen na de kloten .
  • 17 Jan 2020 om 20:32
    Het contract was volgens mij tot zomer 2020 met nog een optie voor 1 jaar. Zou mooi zijn dat er nog geld is ontvangen.
  • 17 Jan 2020 om 20:31
    Goed voor beide partijen!
  • 17 Jan 2020 om 20:31
    Goed voor beide partijen!