'Concurrentie voor SC Heerenveen; eerste bod op spits afgeslagen'

6
'Concurrentie voor SC Heerenveen; eerste bod op spits afgeslagen'

In de strijd om Runar Espejord heeft SC Heerenveen concurrentie gekregen van FK Bodø/Glimt. De huidige nummer twee van Noorwegen deed zelfs al een bod op de spits van Tromso IF.

Dit bod werd echter afgeslagen, weet Nordlys te meldden. Het bod bedroeg naar verluidt drie tot vier miljoen Noorse Kronen. Dit komt neer op een bedrag van ongeveer tussen de 300.000 en 400.000 euro.
 
Espejord kwam dit seizoen tot achttien wedstrijden in de Noorse competitie vanwege een langdurige blessure. In die tien wedstrijden scoorde de 23-jarige spits tot vijf doelpunten bij de nummer vijftien van Noorwegen.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 10:38
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:21
      Mooi....en door naar een andere spits. In de KK divisie lopen ook leuke betaalbare spitsen.
    Daarmee loop je net zoveel risico.
    Hoeveel 'top' KK spitsen hebben het de afgelopen jaren gered in de eredivisie?
    Daarbij heb ik artikelen gelezen waar veel clubs stellen juist voor (EU)buitenlanders gaan omdat de Nederlandse spelers (exclusief jeugd) gewoonweg te duur zijn.
  • 9 Dec 2019 om 09:50
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:21
      Mooi....en door naar een andere spits. In de KK divisie lopen ook leuke betaalbare spitsen.
    Dat lijkt mij een veel betere oplossing idd.. Deze spits is weer een gok, we hebben een aanspeelpunt nodig die een balletje bij zich kan houden.. al begint Odgaard in ieder geval wel te scoren..
  • 9 Dec 2019 om 09:19
    Ach ja, we werden ook niet meteen warm van bijvoorbeeld Uth en Finnbogason. Dat pakte uiteindelijk toch leuk uit.
  • 9 Dec 2019 om 08:59
    Niet de moeite waard om dik te investeren in een blessure gevoelige spits die is gedegradeerd met zijn club.
  • 8 Dec 2019 om 22:25
    Ik heb veel beelden van deze spits gezien en hoop niet dat we echt geïnteresseerd zijn. Ik denk dat we veel meer baat hebben bij een meevoetballende spits die ook zelf iets kan creëren en als kapstokspits kan spelen. Ik zie dat er steeds meer onderlinge irritatie is tussen Odgaard en medespelers. Odgaard zwaait regelmatig met zijn armen dat hij de bal niet krijgt, maar bij de overige spelers zie ik veel pogingen om hem te zoeken, maar dan loopt ie vaak net de andere kant op of staat ie achter zijn man.
  • 8 Dec 2019 om 22:21
    Mooi....en door naar een andere spits. In de KK divisie lopen ook leuke betaalbare spitsen.