'SC Heerenveen heropent onderhandelingen over Noorse spits'

( 30 reacties)
'SC Heerenveen heropent onderhandelingen over Noorse spits'

Technisch manager Gerry Hamstra laat er geen gras over groeien: in de winterstop zal SC Heerenveen zich moeten gaan versterken met een nieuwe spits. Volgens het Noorse iTromsø zijn de onderhandelingen over Tromsø-spits Runar Espejord inmiddels gestart.

"Ze volgen Runar al voor langere tijd. We zijn met hun in gesprek, dus we zullen gaan kijken wat daar uit gaat komen", bevestigt technisch manager Svein-Morten Johansen. Zondag meldde de Noorse krant al dat technisch manager Gerry Hamstra en hoofd scouting Karel Brandsma opnieuw waren gespot op de tribune. Tromsø IL won die avond met ruime cijfers van Kristiansund (5-0).

Espejord (23) nam in dat duel de laatste goal voor zijn rekening, zijn derde van het seizoen in twaalf duels. Drie weken geleden bevestige Hamstra bij Radio Camataru al dat Espejord een serieuze optie is. "Dat over Espejord heeft allemaal wel in de kranten gestaan en daar zijn we ook wel gesignaleerd. Die was gewoon nog niet fit genoeg."

De voormalige jeugdinternational speelde tussen juni en augustus (tot het sluiten van de transfermarkt) geen enkele wedstrijd vanwege een liesblessure maar maakt langzamerhand steeds meer minuten. Tegen Kristiansund maakte hij de tachtig minuten vol.

Foto: Tromsø IL

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Oct 2019 om 12:50
    • Quote van 9 Oct 2019 om 12:07
      Dat zou zeker kunnen. Ik ken nog wel een leuke spits. Speelt bij St.Pauli geloof ik. Die heeft wel iets.
    Dat is te duur. Of we moeten de extra shirts in Vietnam laten maken.
  • 9 Oct 2019 om 12:07
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:07
      Zou Hamstra er met Vitesse niet zijn uitgekomen vwb die Thomas Buitink. Die zit nooit bij de selectie. Dat is nou wel een beweeglijke spits. Een echte handenbinder. Of gunt Vitesse ons deze jongen niet. Wat hem nu overkomt is toch ook kapitaal vernietiging. 2 dezelfde types als spits, daar schieten we niks mee op. Kunnen we niet wat opvissen uit de 2e bundesliga.
    Dat zou zeker kunnen. Ik ken nog wel een leuke spits. Speelt bij St.Pauli geloof ik. Die heeft wel iets.
  • 8 Oct 2019 om 18:56
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:07
      Zou Hamstra er met Vitesse niet zijn uitgekomen vwb die Thomas Buitink. Die zit nooit bij de selectie. Dat is nou wel een beweeglijke spits. Een echte handenbinder. Of gunt Vitesse ons deze jongen niet. Wat hem nu overkomt is toch ook kapitaal vernietiging. 2 dezelfde types als spits, daar schieten we niks mee op. Kunnen we niet wat opvissen uit de 2e bundesliga.
    Deze jongen zo top zijn.
    Maar zal wel te duur zijn.
  • 8 Oct 2019 om 18:07
    Zou Hamstra er met Vitesse niet zijn uitgekomen vwb die Thomas Buitink. Die zit nooit bij de selectie. Dat is nou wel een beweeglijke spits. Een echte handenbinder. Of gunt Vitesse ons deze jongen niet. Wat hem nu overkomt is toch ook kapitaal vernietiging. 2 dezelfde types als spits, daar schieten we niks mee op. Kunnen we niet wat opvissen uit de 2e bundesliga.
  • 8 Oct 2019 om 18:02
    • Quote van 8 Oct 2019 om 17:59
      Ik heb liever een beweeglijker en sneller alternatief voor Odgaard.
    Lijkt mij ook wat handiger inderdaad, maar ik heb Espejord ook nog niet zien spelen. Verder ook eens met Mackan, Odgaard valt me ondanks zijn jonge leeftijd op bepaalde vlakken wel tegen. Onder andere het afronden van kansen is wel een dingetje, begreep dat hij van alle Eredivisiespitsen de meeste/grootste kansen heeft gehad. Zou volgens de stats op 10 moeten staan maar daar staat Malen, die qua kansen er 6 had moeten maken.
  • 8 Oct 2019 om 17:59
    Ik heb liever een beweeglijker en sneller alternatief voor Odgaard.
  • 8 Oct 2019 om 17:50
    • Quote van 8 Oct 2019 om 17:38
      Vergeet ook niet dat Tromsø een middenmoter is in de Noorse competitie en daarom sowieso niet heel veel scoort. Van wat ik begrepen heb is Espejord een type-targetman, iemand die alleen al met zijn fysiek en neusje voor de goal voor gevaar kan stichten. Dus eerder iemand die complementair is aan Odgaard dan dat het dezelfde type spitsen zijn.
    Wij zijn een middenmoter in een wat sterkere competitie. Ik vraag me af waarom hij het hier dan wel allemaal zou moeten laten zien. Dat neusje voor de goal kan ik namelijk vooralsnog niet ontdekken. Je kunt net als Odgaard wel heel veel potentieel hebben, maar dat zal er ook eens uit moeten komen. Als ik zo'n bal tegen PEC van Jens bijvoorbeeld zie, die hij met zijn goede been torenhoog loeihard over schiet, dan mis ik iedere controle. Ik vind dat opvallend voor iemand die hele dagen met voetbal bezig is. En zoals al eerder gezegd, ik heb het laatst op de training ook nog niet echt kunnen ontdekken waarom hij aangetrokken is.
  • 8 Oct 2019 om 17:38
    Vergeet ook niet dat Tromsø een middenmoter is in de Noorse competitie en daarom sowieso niet heel veel scoort. Van wat ik begrepen heb is Espejord een type-targetman, iemand die alleen al met zijn fysiek en neusje voor de goal voor gevaar kan stichten. Dus eerder iemand die complementair is aan Odgaard dan dat het dezelfde type spitsen zijn.
  • 8 Oct 2019 om 17:27
    • Quote van 8 Oct 2019 om 16:38
      Maar dat waren die van Finnbogason (6 uit 25) bij Lokeren, Uth in eerste instantie, Dost (17 uit 61) en Huntelaar bij PSV en De Graafschap ook niet.
    Zelfs topspitsen hebben er wel eens een minder seizoen tussen. Je verhaal over dat de door jouw genoemde spitsen niet 'geweldig' waren voordat ze naar Heerenveen gingen gaat niet op. Ik zou de diverse seizoenen van ze nog maar eens goed bekijken en vergelijken met de seizoenen van Runar. Dan begrijp je denk ik ook wel waar ik op doel.

    De genoemde spitsen lieten in meerdere seizoenen op diverse niveaus zien gewoon vaak, of in ieder geval bovengemiddeld vaak bij goals betrokken te zijn. Daarbij werd Alfred in België ook nog eens compleet verkeerd gebruikt. Huntelaar speelde bij PSV maar 14 minuten en in zijn 1e seizoen bij de Graafschap ook maar weinig. Vervolgens was hij in 39 wedstrijden bij 22 goals betrokken en in een ander seizoen in 35 wedstrijden bij 32 goals. Als je dat niet bovengemiddeld vind dan worden we het waarschijnlijk niet eens over het punt waar ik op doel. Maar dat maakt verder ook niet uit. Ik verwacht niet dat deze jongen een topper gaat zijn als hij al niet goed uit de verf komt in een wat mindere competitie. Hij loopt overduidelijk niet over van scorend vermogen. Noch van assists. Ik vraag me af wat we met zo'n speler moeten. Maar ik laat me graag verrassen.
  • 8 Oct 2019 om 16:38
    • Quote van 8 Oct 2019 om 15:56
      Wij zijn (of waren) makkelijk scorende spitsen gewend, die hier deden waar ze goed in waren om ze vervolgens duur te verkopen. Het is vreselijk om te zien dat die tegenwoordig allemaal voor andere clubs spelen. En dat zijn absoluut niet allemaal onbetaalbare spelers.

      En je kunt het er mee eens zijn of niet, maar Runar zijn doelcijfers zorgen nou niet echt voor een 'wow' als reactie. Daar hoef je niet negatief voor te zijn, dat zie je ook als je gewoon objectief bent.
    Maar dat waren die van Finnbogason (6 uit 25) bij Lokeren, Uth in eerste instantie, Dost (17 uit 61) en Huntelaar bij PSV en De Graafschap ook niet.
  • 8 Oct 2019 om 15:57
    • Quote van 8 Oct 2019 om 09:59
      Als hij niks zou kunnen zullen ze vast niet zo vaak hem gaan bekijken. 3 goals in 12 wedstrijden is geen wereldse statistiek maar dat kan veel verschillende factoren hebben, zie Odgaard bij ons. Odgaard kan weldegelijk wat! Heel erg mooi dat ze nu al bezig zijn met een 2e spits. Hopenlijk kunnen we hem inderdaad inlijven in de winter!
    Hij kan inderdaad zeker wel wat, alleen dat scoren hoort daar nog niet echt bij, helaas voor beide partijen.
  • 8 Oct 2019 om 15:56
    • Quote van 8 Oct 2019 om 09:47
      Hoeveel doelpunten had van Bergen gemaakt toen hij werd gehaald? Hoe lang was Veerman geblesseerd toen hij werd gehaald? Negatieveling
    Wij zijn (of waren) makkelijk scorende spitsen gewend, die hier deden waar ze goed in waren om ze vervolgens duur te verkopen. Het is vreselijk om te zien dat die tegenwoordig allemaal voor andere clubs spelen. En dat zijn absoluut niet allemaal onbetaalbare spelers.

    En je kunt het er mee eens zijn of niet, maar Runar zijn doelcijfers zorgen nou niet echt voor een 'wow' als reactie. Daar hoef je niet negatief voor te zijn, dat zie je ook als je gewoon objectief bent.
  • 8 Oct 2019 om 15:39
    • Quote van 8 Oct 2019 om 13:03
      Op basis van wat eigenlijk? Ik ken 'm verder niet.
      Grootste probleem rondom hem is dat je z'n, naar mijn mening, vreselijk irritante vader er ook gratis bij krijgt.
    Scorend vermogen, talent en risicoloze aankoop: kan altijd terug naar Brabant. Genoeg clubjes daar. In t slechtste geval een prima stand in en pinchhitter met dodelijke vrije trap.
  • 8 Oct 2019 om 15:00
    Hamstra moet het met weinig geld doen.Door de slechte financiële positie van Heerenveen.Dit jaar heeft hij prima aankopen gedaan.
  • 8 Oct 2019 om 14:28
    • Quote van 8 Oct 2019 om 12:30
      Hierop aansluitend sprak ik vorige week met een oud-sponsor van sc Heerenveen die mij vertelde dat de commerciële afdeling van sc Heerenveen, in de persoon van Martin Koopman, aanwezig was op de Jouster Merke en daar in gesprek ging met mensen uit het plaatselijke bedrijfsleven. Deze oud-sponsor kon mij bevestigen dat inderdaad de bezoeken aan de huidige sponsoren, zoals aangekondigd door de huidige beleidsbepalers, zijn gestart en dat diverse bedrijven al bezoek hebben gehad van een vertegenwoordiger van sc Heerenveen. Deze oud-sponsor bevestigde inderdaad ook, tot mijn schrik, dat daarvoor het contact van de club met de sponsoren matig tot slecht genoemd mocht worden. In die zin verbaasde het deze oud-sponsor niet dat veel sponsoren de afgelopen jaren zijn gestopt. Als de club vervolgens ook de sponsoren, behalve een stoeltje, niks te bieden heeft dan verklaard dat in zijn optiek de leegloop van de OSSH. Wel merkte hij op dat hij signalen kreeg dat de huidige beleidsbepalers echt wel hun best doen om het contact met de huidige sponsoren te verbeteren en dat dat bij de leden van de OSSH wel goed is ontvangen. Of je daarmee gelijk meer sponsoren trekt is maar de vraag. De laatste jaren is het vertrouwen in de club bij veel bedrijven toch verdwenen en er zal dan ook enige tijd overheen gaan voor de club dit vertrouwen weer teruggewonnen heeft. De vele bestuurswisselingen hebben daarbij ongetwijfeld ook een rol gespeeld. Bovendien zal de club ook meer moeten gaan bieden dan "alleen een stoeltje". Hopelijk denkt de club ook na over nieuwe concepten en businessmodellen om de (toekomstige) sponsoren ook op dat gebied het nodige te kunnen bieden. In de gesprekken die de club nu voert met de huidige sponsoren schijnt dit thema ook op tafel te komen als gespreksonderwerp. Hopelijk zal dit in de toekomst zijn vruchten gaan afwerpen.
    Er moeten ook weer meer sponsors bij komen.
    En oude sponsors weer terug komen.
    Er zijn niet heel veel sponsors meer.
    Maar dat valt nog niet mee.
  • 8 Oct 2019 om 13:44
    • Quote van 8 Oct 2019 om 12:30
      Hierop aansluitend sprak ik vorige week met een oud-sponsor van sc Heerenveen die mij vertelde dat de commerciële afdeling van sc Heerenveen, in de persoon van Martin Koopman, aanwezig was op de Jouster Merke en daar in gesprek ging met mensen uit het plaatselijke bedrijfsleven. Deze oud-sponsor kon mij bevestigen dat inderdaad de bezoeken aan de huidige sponsoren, zoals aangekondigd door de huidige beleidsbepalers, zijn gestart en dat diverse bedrijven al bezoek hebben gehad van een vertegenwoordiger van sc Heerenveen. Deze oud-sponsor bevestigde inderdaad ook, tot mijn schrik, dat daarvoor het contact van de club met de sponsoren matig tot slecht genoemd mocht worden. In die zin verbaasde het deze oud-sponsor niet dat veel sponsoren de afgelopen jaren zijn gestopt. Als de club vervolgens ook de sponsoren, behalve een stoeltje, niks te bieden heeft dan verklaard dat in zijn optiek de leegloop van de OSSH. Wel merkte hij op dat hij signalen kreeg dat de huidige beleidsbepalers echt wel hun best doen om het contact met de huidige sponsoren te verbeteren en dat dat bij de leden van de OSSH wel goed is ontvangen. Of je daarmee gelijk meer sponsoren trekt is maar de vraag. De laatste jaren is het vertrouwen in de club bij veel bedrijven toch verdwenen en er zal dan ook enige tijd overheen gaan voor de club dit vertrouwen weer teruggewonnen heeft. De vele bestuurswisselingen hebben daarbij ongetwijfeld ook een rol gespeeld. Bovendien zal de club ook meer moeten gaan bieden dan "alleen een stoeltje". Hopelijk denkt de club ook na over nieuwe concepten en businessmodellen om de (toekomstige) sponsoren ook op dat gebied het nodige te kunnen bieden. In de gesprekken die de club nu voert met de huidige sponsoren schijnt dit thema ook op tafel te komen als gespreksonderwerp. Hopelijk zal dit in de toekomst zijn vruchten gaan afwerpen.
    Mooi om te lezen! Ik hoor om mij heen ook positieve berichten over onze commerciële afdeling, die totaal ingedut was. Dat heeft ook flink tijd nodig om weer te herstellen. Laten we hopen dat deze energie, samen met de prestaties op het veld, ervoor zorgt dat de OSSH weer gaat groeien. Sowieso is er momenteel een goede vibe binnen de club. Zowel op de werkvloer bij diverse afdelingen, trainers en selectie, maar ook jeugdtrainers onderling (hierin is JJ ook erg belangrijk). Men is erg hard aan het werk om Heerenveen weer meer op de kaart te zetten. Fanpleinen, acties voor de jonge supporters, nieuwe tv-schermen, verfraaiing van het stadion, betere scanners die digitale kaartjes mogelijk maken, acties richting sponsoren, trouwe supporters etc etc etc. Daarnaast is er een delegatie in Vietnam geweest voor het hoofdsponsorschap (groot zuivelbedrijf). Hopelijk zeer binnenkort meer daarover. Men is goed bezig! Met zijn allen achter de club!
  • 8 Oct 2019 om 13:03
    • Quote van 8 Oct 2019 om 11:54
      Sorry, had t al gezegd in ander topic maar haal Sydney v Hooijdonk maar. NLer, positief ingesteld, mooie vrije trap en groeipotentieel (en nee, niet meteen een Huntelaar, Alves, vNistelrooy, ik begrijp t) Lijkt me niks mis mee.
    Op basis van wat eigenlijk? Ik ken 'm verder niet.
    Grootste probleem rondom hem is dat je z'n, naar mijn mening, vreselijk irritante vader er ook gratis bij krijgt.
  • 8 Oct 2019 om 13:01
    • Quote van 8 Oct 2019 om 12:44
      Zal eerdaags ongetwijfeld komen!
    Ik wacht af. Ze moeten ook wat doen. Want het stadion wordt steeds leger. Tegen Zwolle hebben veel scholen gratis kaarten gekregen. Mensen met een seizoenkaart krijgen toch ook 4 gratis kaarten?
  • 8 Oct 2019 om 12:55
    • Quote van 8 Oct 2019 om 09:45
      Net terug van langdurige blessure en speelt nog geen hele wedstrijd. En 3 goals in twaalf wedstrijden voor een spits? Ik zeg doorschakelen. Hier worden we niks beter van
    Joey Veerman kwam ook 'net' terug van een langdurige blessure en had ook even nodig voordat ie weer volledige wedstrijden kon spelen.

    Als ze voor hem gaan zal ie ook pas in de winterstop komen en dus heeft ie nog ruim 2 maanden om fit te worden en wedstrijdritme op te doen.
  • 8 Oct 2019 om 12:44
    • Quote van 8 Oct 2019 om 12:31
      Ik heb nog geen brief gekregen. En heb geen facebook. Maar Is goed dat ze wat proberen.
    Zal eerdaags ongetwijfeld komen!
  • 8 Oct 2019 om 12:43
    • Quote van 8 Oct 2019 om 12:30
      Hierop aansluitend sprak ik vorige week met een oud-sponsor van sc Heerenveen die mij vertelde dat de commerciële afdeling van sc Heerenveen, in de persoon van Martin Koopman, aanwezig was op de Jouster Merke en daar in gesprek ging met mensen uit het plaatselijke bedrijfsleven. Deze oud-sponsor kon mij bevestigen dat inderdaad de bezoeken aan de huidige sponsoren, zoals aangekondigd door de huidige beleidsbepalers, zijn gestart en dat diverse bedrijven al bezoek hebben gehad van een vertegenwoordiger van sc Heerenveen. Deze oud-sponsor bevestigde inderdaad ook, tot mijn schrik, dat daarvoor het contact van de club met de sponsoren matig tot slecht genoemd mocht worden. In die zin verbaasde het deze oud-sponsor niet dat veel sponsoren de afgelopen jaren zijn gestopt. Als de club vervolgens ook de sponsoren, behalve een stoeltje, niks te bieden heeft dan verklaard dat in zijn optiek de leegloop van de OSSH. Wel merkte hij op dat hij signalen kreeg dat de huidige beleidsbepalers echt wel hun best doen om het contact met de huidige sponsoren te verbeteren en dat dat bij de leden van de OSSH wel goed is ontvangen. Of je daarmee gelijk meer sponsoren trekt is maar de vraag. De laatste jaren is het vertrouwen in de club bij veel bedrijven toch verdwenen en er zal dan ook enige tijd overheen gaan voor de club dit vertrouwen weer teruggewonnen heeft. De vele bestuurswisselingen hebben daarbij ongetwijfeld ook een rol gespeeld. Bovendien zal de club ook meer moeten gaan bieden dan "alleen een stoeltje". Hopelijk denkt de club ook na over nieuwe concepten en businessmodellen om de (toekomstige) sponsoren ook op dat gebied het nodige te kunnen bieden. In de gesprekken die de club nu voert met de huidige sponsoren schijnt dit thema ook op tafel te komen als gespreksonderwerp. Hopelijk zal dit in de toekomst zijn vruchten gaan afwerpen.
    Al met al toch een positieve gedachte die ik aan dit bericht overhoudt. Dat ze er daadwerkelijk mee bezig zijn wekt mijn enthousiasme. Over het uitbreiden van een businessmodel valt inderdaad veel meer te halen. Twee weken geleden was ik op uitnodiging bij Ajax - Groningen en werd dit echt opgevat als een uitje waarbij er voor, tijdens en na de wedstrijd genetwerkt werd en gepraat. Dit vond plaats in een van de zo vele cafés ín het stadion. Maak er dus echt een uitje van.
  • 8 Oct 2019 om 12:31
    • Quote van 8 Oct 2019 om 11:50
      Off: “Dingdong! Maandagavond gingen hoofdtrainer Johnny Jansen en Heero langs bij een aantal oud-seizoenkaarthouders om te vragen of ze weer naar het Abe Lenstra stadion willen komen. De mensen waren aangenaam verrast en zeer positief. Naast deze actie nodigt de club per brief alle niet-verlengers uit om binnenkort weer een wedstrijd te bezoeken. Samen op naar een voller stadion: mei-inoar foarút! #EenmetHeerenveen” staat op de facebook van Heerenveen. Klinkt goed dit, hier kan je toch niet negatief over zijn!
    Ik heb nog geen brief gekregen. En heb geen facebook. Maar Is goed dat ze wat proberen.
  • 8 Oct 2019 om 12:30
    • Quote van 8 Oct 2019 om 11:50
      Off: “Dingdong! Maandagavond gingen hoofdtrainer Johnny Jansen en Heero langs bij een aantal oud-seizoenkaarthouders om te vragen of ze weer naar het Abe Lenstra stadion willen komen. De mensen waren aangenaam verrast en zeer positief. Naast deze actie nodigt de club per brief alle niet-verlengers uit om binnenkort weer een wedstrijd te bezoeken. Samen op naar een voller stadion: mei-inoar foarút! #EenmetHeerenveen” staat op de facebook van Heerenveen. Klinkt goed dit, hier kan je toch niet negatief over zijn!
    Hierop aansluitend sprak ik vorige week met een oud-sponsor van sc Heerenveen die mij vertelde dat de commerciële afdeling van sc Heerenveen, in de persoon van Martin Koopman, aanwezig was op de Jouster Merke en daar in gesprek ging met mensen uit het plaatselijke bedrijfsleven. Deze oud-sponsor kon mij bevestigen dat inderdaad de bezoeken aan de huidige sponsoren, zoals aangekondigd door de huidige beleidsbepalers, zijn gestart en dat diverse bedrijven al bezoek hebben gehad van een vertegenwoordiger van sc Heerenveen. Deze oud-sponsor bevestigde inderdaad ook, tot mijn schrik, dat daarvoor het contact van de club met de sponsoren matig tot slecht genoemd mocht worden. In die zin verbaasde het deze oud-sponsor niet dat veel sponsoren de afgelopen jaren zijn gestopt. Als de club vervolgens ook de sponsoren, behalve een stoeltje, niks te bieden heeft dan verklaard dat in zijn optiek de leegloop van de OSSH. Wel merkte hij op dat hij signalen kreeg dat de huidige beleidsbepalers echt wel hun best doen om het contact met de huidige sponsoren te verbeteren en dat dat bij de leden van de OSSH wel goed is ontvangen. Of je daarmee gelijk meer sponsoren trekt is maar de vraag. De laatste jaren is het vertrouwen in de club bij veel bedrijven toch verdwenen en er zal dan ook enige tijd overheen gaan voor de club dit vertrouwen weer teruggewonnen heeft. De vele bestuurswisselingen hebben daarbij ongetwijfeld ook een rol gespeeld. Bovendien zal de club ook meer moeten gaan bieden dan "alleen een stoeltje". Hopelijk denkt de club ook na over nieuwe concepten en businessmodellen om de (toekomstige) sponsoren ook op dat gebied het nodige te kunnen bieden. In de gesprekken die de club nu voert met de huidige sponsoren schijnt dit thema ook op tafel te komen als gespreksonderwerp. Hopelijk zal dit in de toekomst zijn vruchten gaan afwerpen.
  • 8 Oct 2019 om 11:55
    Tegen Groningen hebben de feanantics en de junior heroes ook een actie( gratis twee kaarten) wat al aardig storm loopt.
  • 8 Oct 2019 om 11:54
    Sorry, had t al gezegd in ander topic maar haal Sydney v Hooijdonk maar. NLer, positief ingesteld, mooie vrije trap en groeipotentieel (en nee, niet meteen een Huntelaar, Alves, vNistelrooy, ik begrijp t) Lijkt me niks mis mee.
  • 8 Oct 2019 om 11:50
    Off: “Dingdong! Maandagavond gingen hoofdtrainer Johnny Jansen en Heero langs bij een aantal oud-seizoenkaarthouders om te vragen of ze weer naar het Abe Lenstra stadion willen komen. De mensen waren aangenaam verrast en zeer positief. Naast deze actie nodigt de club per brief alle niet-verlengers uit om binnenkort weer een wedstrijd te bezoeken. Samen op naar een voller stadion: mei-inoar foarút! #EenmetHeerenveen” staat op de facebook van Heerenveen. Klinkt goed dit, hier kan je toch niet negatief over zijn!
  • 8 Oct 2019 om 09:59
    Als hij niks zou kunnen zullen ze vast niet zo vaak hem gaan bekijken. 3 goals in 12 wedstrijden is geen wereldse statistiek maar dat kan veel verschillende factoren hebben, zie Odgaard bij ons. Odgaard kan weldegelijk wat! Heel erg mooi dat ze nu al bezig zijn met een 2e spits. Hopenlijk kunnen we hem inderdaad inlijven in de winter!
  • 8 Oct 2019 om 09:53
    Laat hamstra zijn gang maar gaan.Ze hebben al een een tijd interesse in deze speler.Brandsma hamstra en Johnny Jansen zijn er al vaker geweest.Toen was die jongen geblesseerd.
  • 8 Oct 2019 om 09:47