'NEC wil spits (19) behouden en wijst bod SC Heerenveen af'

86
'NEC wil spits (19) behouden en wijst bod SC Heerenveen af'

In de zoektocht naar een tweede spits heeft SC Heerenveen bij NEC geïnformeerd naar Ole Romeny. De Nijmegenaren wezen een Fries bod echter af en lieten weten de 19-jarige spits niet kwijt te willen.

"Ole Romeny is niet te koop", reageert NEC-directeur Wilco van Schaik tegenover De Gelderlander op de interesse van SC Heerenveen. Romeny, die vrijdag tegen Telstar nog twee keer trefzeker was namens NEC, heeft in Nijmegen bovendien nog een contract tot medio 2021. 

De jonge Nijmegenaar brak vorig seizoen door bij NEC en kwam in 23 competitieduels, veelal invalbeurten, tot één treffer. In het huidige seizoen heeft lijkt Romeny zich te hebben ontwikkelt tot een vaste waarde in het elftal van NEC. 

86 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Sep 2019 om 09:48
    • Quote van 2 Sep 2019 om 09:47
      Volgens mij moeten wik een goede kopper in de spits hebben. Een type Veldwijk of wie dan ook. Dit kansen leuke balkunstenaar, maar volgens mij is dit niet de man
    Voor al die voorzetten die van de zijkanten komen? Nee, dat schiet niet op. Je hebt een jongen nodig die iets handiger is met de bal dan Odgaard, die is soms wat lomp, en iemand die de ballen er in schiet.
  • 2 Sep 2019 om 09:47
    Volgens mij moeten wik een goede kopper in de spits hebben. Een type Veldwijk of wie dan ook. Dit kansen leuke balkunstenaar, maar volgens mij is dit niet de man
  • 2 Sep 2019 om 09:43
    • Quote van 2 Sep 2019 om 09:06
      Massi, is het een idee om een transfer deadline dag post te maken? Dan kunnen we daar lekker sparren.
    Ja graag!
  • 2 Sep 2019 om 09:38
    Etien Velikonja staat voor een terugkeer in Nederland. De spits heeft een akkoord bereikt met NEC. Een medische keuring is het enige wat een comeback op de Nederlandse velden nog in de weg staat. Wie weet...
  • 2 Sep 2019 om 09:23
    • Quote van 2 Sep 2019 om 09:06
      Massi, is het een idee om een transfer deadline dag post te maken? Dan kunnen we daar lekker sparren.
    Graag ja! De refresh button draait hier al op volle toeren momenteel
  • 2 Sep 2019 om 09:06
    Massi, is het een idee om een transfer deadline dag post te maken? Dan kunnen we daar lekker sparren.
  • 2 Sep 2019 om 09:02
    We kunnen morgen ook gaan winkelen, dan zijn ze gratis.
  • 1 Sep 2019 om 22:56
    • Quote van 1 Sep 2019 om 22:47
      Ik verwacht morgen zelf 3 spelers. Anders is t niet best wat als Odgaard geblesseerd raakt?
    4-4-2 gaan spelen. Genoeg middenvelders.
  • 1 Sep 2019 om 22:47
    Ik verwacht morgen zelf 3 spelers. Anders is t niet best wat als Odgaard geblesseerd raakt?
  • 1 Sep 2019 om 22:47
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:34
      Ik denk toch dat Buitink komt, die komt totaal niet aan de bak bij Vitesse. Hamstra wil best ver gaan voor hem, zou me niks verbazen als ie toch lastminute komt.
    Lijkt me ook de beste kandidaat die de revue heeft gepasseerd.
  • 1 Sep 2019 om 22:46
    Morgen van word van Hau gepresenteerd. Dan barst de bom pas echt los met de likes ;)
  • 1 Sep 2019 om 22:43
    • Quote van 1 Sep 2019 om 22:39
      Tik tak nog een goeie 25 uurtjes......zou Hamstra al slapen? Of is hij druk bezig met Lars Veldwijk?
    Iedereen die zo laat op de avond nog met Lars Veldwijk bezig is, trekt de aandacht van de opsporingsdiensten.
  • 1 Sep 2019 om 22:39
    Tik tak nog een goeie 25 uurtjes......zou Hamstra al slapen? Of is hij druk bezig met Lars Veldwijk?
  • 1 Sep 2019 om 20:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 20:08
      Is Erik Botheim niet wat voor ons?
    Een moderne Kik Wilstra! Erik Edman, Sven Botman en Chris Grondheim in de blender.
  • 1 Sep 2019 om 20:19
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:03
      Misschien moet Heerenveen ook haar salarisplafond verhogen, net als bij Ajax. Is een risico, maar trekt daardoor wel de betere spelers aan.
    Het salarishuis is dit jaar dit jaar weer naar beneden gebracht. (Dure spelers er uit, goedkopere krachten er voor terug) Dat is al meerdere jaren de tendens. Logisch ook als de inkomsten fors teruglopen en er een operationeel tekort is van miljoenen. Ga er maar niet van uit dat het in de nabije toekomst verhoogd wordt.
  • 1 Sep 2019 om 20:08
    Is Erik Botheim niet wat voor ons?
  • 1 Sep 2019 om 19:37
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:13
      Als je financieel gezond bent kan je dat doen. Maar bij een tekort van 6 mil lijkt me dat wel heel veel risico. Denk dat wij het geld daar niet eens voor hebben of wel?
    Die fiancieele tekorten elke keer zijn wel een dingetje, net zoals de hoge huurkosten van het ALS. Daar eerst maar een oplossing voor zoeken.
  • 1 Sep 2019 om 18:49
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:34
      Ik denk toch dat Buitink komt, die komt totaal niet aan de bak bij Vitesse. Hamstra wil best ver gaan voor hem, zou me niks verbazen als ie toch lastminute komt.
    Ik heb dat gevoel ook inderdaad.. laten we het hopen!
  • 1 Sep 2019 om 18:42
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:34
      Ik denk toch dat Buitink komt, die komt totaal niet aan de bak bij Vitesse. Hamstra wil best ver gaan voor hem, zou me niks verbazen als ie toch lastminute komt.
    Vandaag ook weer geen minuten gemaakt Buitink
  • 1 Sep 2019 om 18:34
    Ik denk toch dat Buitink komt, die komt totaal niet aan de bak bij Vitesse. Hamstra wil best ver gaan voor hem, zou me niks verbazen als ie toch lastminute komt.
  • 1 Sep 2019 om 18:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:58
      2e divisie Duitsland zekerwel, top 3e ook vast wel.
    Volgens onderzoek in Duitsland zat de Bundesliga op gemiddeld 1.34 mln, 2e Bl op 450.000 euro (andere bron meldde 260.000) en 3. Liga op 116.000 gemiddeld.
  • 1 Sep 2019 om 18:20
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:39
      In de historie van deze site heb jij het nog nooit bij het verkeerde eind gehad. En dat is geen bewering van mij, maar een constatering na het volgen van vele vele berichten, vaak vol met aannames. Maar ongelijk heb je nog nooit gehad, want zoiets zul jij immers nooit toegeven. Dan is discussieren onmogelijk. Waar ik me niet te groot voel om mijn ongelijk mbt Veenstra of bijv Uth toe te geven heb ik jou nog nooit zoiets zien doen! Dat is toch wel heel bijzonder vind ik. El Jebli werden we het niet eens over maar dat geeft ook niet. Die graait nu de dollars bij elkaar en is voor ons niet in beeld. Laten we kijken waar Hamstra mee komt, ik zal eens nagaan of ik nog ergens een paar namen heb maar ik zit er de laatste jaren minder op dan in de periode 2005-2014. Overigens heb ik verder alle respect voor jou als supporter en volger van de club, je manier van altijd maar vinden dat je het enige ware gelijk hebt stoort me.
    Het blijven jouw woorden beste Struisvogel. Dat je bepaalde meningen niet deelt betekent niet dat je automatisch zelf gelijk hebt of denkt te hebben. Ik heb dat voor zover ik weet dan ook nooit beweerd. Nogmaals een prettige avond gewenst.
  • 1 Sep 2019 om 18:13
    • Quote van 1 Sep 2019 om 18:03
      Misschien moet Heerenveen ook haar salarisplafond verhogen, net als bij Ajax. Is een risico, maar trekt daardoor wel de betere spelers aan.
    Als je financieel gezond bent kan je dat doen. Maar bij een tekort van 6 mil lijkt me dat wel heel veel risico. Denk dat wij het geld daar niet eens voor hebben of wel?
  • 1 Sep 2019 om 18:03
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:58
      2e divisie Duitsland zekerwel, top 3e ook vast wel.
    Misschien moet Heerenveen ook haar salarisplafond verhogen, net als bij Ajax. Is een risico, maar trekt daardoor wel de betere spelers aan.
  • 1 Sep 2019 om 17:58
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:46
      Zijn de salarissen in de 2e en 3d divisie van Duutsland, Frankrijk hoger dan de salarissen in de ED. Ik kan mij dat haast niet voorstellen.
    2e divisie Duitsland zekerwel, top 3e ook vast wel.
  • 1 Sep 2019 om 17:50
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:46
      Zijn de salarissen in de 2e en 3d divisie van Duutsland, Frankrijk hoger dan de salarissen in de ED. Ik kan mij dat haast niet voorstellen.
    Al een jaar of 4/5 liggen de gemiddelde salarissen in de 2e BuLi hoger dan bij ons. Denk wel dat dat niet zo is bij de kleinere teams, en in de 3e divisie zeker niet. Bij de kleinere Franse 2e divisieteams ook niet. Maar wat mij betreft moet je vooral op talent scouten, een Haller die bij Auxerre buiten de boot viel, een Uth bij Koln. Daar hebben wij wel wat te halen.
  • 1 Sep 2019 om 17:46
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:26
      Omdat het salaris wat daar betaalt wordt, Heerenveen daar niet tegenop kan. Enige kanttekening is dat je bij Heerenveen in de Eredivisie dus hoogtste League speelt.
    Zijn de salarissen in de 2e en 3d divisie van Duutsland, Frankrijk hoger dan de salarissen in de ED. Ik kan mij dat haast niet voorstellen.
  • 1 Sep 2019 om 17:39
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:27
      Ahaaaa, daar komt de ware Struisvogel weer om de hoek. Dezelfde die ten tijde van Veenstra maar wat graag zijn hoofd in het zand stopte. En dan gaan we maar weer op de man. Goed man!! Jij bent overigens (nog steeds) degene die beweert dat ik altijd gelijk zou hebben, niet ik. Prettige avond verder!
    In de historie van deze site heb jij het nog nooit bij het verkeerde eind gehad. En dat is geen bewering van mij, maar een constatering na het volgen van vele vele berichten, vaak vol met aannames. Maar ongelijk heb je nog nooit gehad, want zoiets zul jij immers nooit toegeven. Dan is discussieren onmogelijk. Waar ik me niet te groot voel om mijn ongelijk mbt Veenstra of bijv Uth toe te geven heb ik jou nog nooit zoiets zien doen! Dat is toch wel heel bijzonder vind ik. El Jebli werden we het niet eens over maar dat geeft ook niet. Die graait nu de dollars bij elkaar en is voor ons niet in beeld. Laten we kijken waar Hamstra mee komt, ik zal eens nagaan of ik nog ergens een paar namen heb maar ik zit er de laatste jaren minder op dan in de periode 2005-2014. Overigens heb ik verder alle respect voor jou als supporter en volger van de club, je manier van altijd maar vinden dat je het enige ware gelijk hebt stoort me.
  • 1 Sep 2019 om 17:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:07
      Wat een totaal onzinnige reactie, als je mijn berichten hier volgt zou je beter moeten weten. Maar goed, ik zal inderdaad geen moeite meer steken in het reageren op jou. Met jou een discussie voeren is in het verleden al vele malen onmogelijk gebleken omdat je immers altijd gelijk hebt.
    Ahaaaa, daar komt de ware Struisvogel weer om de hoek. Dezelfde die ten tijde van Veenstra maar wat graag zijn hoofd in het zand stopte. En dan gaan we maar weer op de man. Goed man!! Jij bent overigens (nog steeds) degene die beweert dat ik altijd gelijk zou hebben, niet ik. Prettige avond verder!
  • 1 Sep 2019 om 17:23
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:07
      Wat een totaal onzinnige reactie, als je mijn berichten hier volgt zou je beter moeten weten. Maar goed, ik zal inderdaad geen moeite meer steken in het reageren op jou. Met jou een discussie voeren is in het verleden al vele malen onmogelijk gebleken omdat je immers altijd gelijk hebt.
    Ik heb in de discussie over El Jebli al uitgebreid uitgelegd op welke basis ik mijn mening baseer. Ik vond de opmerking over de slechtste spits die we ooit hadden in combinatie met je uitspraak over topscorers statistieken nogal flauw. Dat is alles wat mij betreft.
  • 1 Sep 2019 om 17:07
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:06
      Vandaar ook Uth en Finnbogason, die hebben hun statistieken gewoon bevestigd bij ons. Wat je er ook over bedenkt om proberen het tegendeel te bewijzen. Het gaat je niet lukken. Je hoeft daarom vanaf nu ook niet weer in herhaling te vallen. Iedereen weet dat deze statistieken niet alles bepalend zijn, maar ze laten wel bepaalde kwaliteiten zien. Ik kijk overigens naar zowel goals als assists. En op alle niveaus en over meerdere seizoenen, dus breder dan jij waarschijnlijk denkt. Wat mij betreft is de discussie wel klaar nu. We worden het toch niet eens. Het zou je sieren wanneer je zelf eens met namen kwam. Dan wordt discussiëren leuk. Nu is het puur afkraken. Nergens voor nodig.
    Wat een totaal onzinnige reactie, als je mijn berichten hier volgt zou je beter moeten weten. Maar goed, ik zal inderdaad geen moeite meer steken in het reageren op jou. Met jou een discussie voeren is in het verleden al vele malen onmogelijk gebleken omdat je immers altijd gelijk hebt.
  • 1 Sep 2019 om 17:06
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:13
      Hetbgaat mij meer om het zoeken op basis van topscorersstatistieken. Dat kan immers iedereen wel maar zegt weinig over of een speler bij ons rendeert. Fiinnbogason was bij Lokeren middenvelder en Uth speelde uberhaupt nog geen betaald voetbal bij de senioren. Nogmaals, alleen kijken naar de goals zegt niet zoveel, vandaar Dalgaard.
    Vandaar ook Uth en Finnbogason, die hebben hun statistieken gewoon bevestigd bij ons. Wat je er ook over bedenkt om proberen het tegendeel te bewijzen. Het gaat je niet lukken. Je hoeft daarom vanaf nu ook niet weer in herhaling te vallen. Iedereen weet dat deze statistieken niet alles bepalend zijn, maar ze laten wel bepaalde kwaliteiten zien. Ik kijk overigens naar zowel goals als assists. En op alle niveaus en over meerdere seizoenen, dus breder dan jij waarschijnlijk denkt. Wat mij betreft is de discussie wel klaar nu. We worden het toch niet eens. Het zou je sieren wanneer je zelf eens met namen kwam. Dan wordt discussiëren leuk. Nu is het puur afkraken. Nergens voor nodig.
  • 1 Sep 2019 om 17:04
    • Quote van 1 Sep 2019 om 17:01
      Echt, wat een armoede toch weer dat je nu voor de zoveelste keer in de problemen komt bij het aantrekken van een spits. Weer een last minute deal! Waarom overkomt Hamstra dat steeds. Je weet potverdorie al 2 jaar dat er een gearriveerde spits moet komen. En weer faal je voor je werk, waarvoor je vorstelijk betaald word.
    Ik ben over het algemeen positief over dit Heerenveen, de trainer en de selectie maar hierin heb je gelijk. We modderen al tijden wat aan op dit vlak en blijkbaar kan de club de juiste spits gewoon niet vinden. Vorig jaar kwam Lammers, toen zei Hamstra al dat de gewenste spitsen niet beschikbaar waren. Dit jaar ga je op herhaling. Bijzonder dat je in een jaar geen te kopen spits kunt vinden die Lammers kan opvolgen.
  • 1 Sep 2019 om 17:01
    Echt, wat een armoede toch weer dat je nu voor de zoveelste keer in de problemen komt bij het aantrekken van een spits. Weer een last minute deal! Waarom overkomt Hamstra dat steeds. Je weet potverdorie al 2 jaar dat er een gearriveerde spits moet komen. En weer faal je voor je werk, waarvoor je vorstelijk betaald word.
  • 1 Sep 2019 om 16:53
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:15
      Is Mikael Ishak niet wat voor ons? 26 jaar en heeft nog een contract tot 2020. Speelt niet altijd bij Nürnberg.
    Goede spits voor ons maar met een geschatte waarde van 4miljoen, selectiespeler bij FCN en een leuk salaris wel onhaalbaar lijkt mij. Wat heeft zo'n jongen bij ons te winnen?
  • 1 Sep 2019 om 16:50
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:48
      Hamstra heeft nog 33 uren om een spits te halen. Ondanks de leuke aankopen de laatste dagen kan je de transferperiode niet geslaagd noemen als er geen tweede spits gehaald wordt. Romeny zal vast een leuk talent zijn maar denk niet dat hij de speler is die hier 15 doelpunten gaat maken.
    Nee, dat moet Odgaard blijkbaar doen.
  • 1 Sep 2019 om 16:48
    Hamstra heeft nog 33 uren om een spits te halen. Ondanks de leuke aankopen de laatste dagen kan je de transferperiode niet geslaagd noemen als er geen tweede spits gehaald wordt. Romeny zal vast een leuk talent zijn maar denk niet dat hij de speler is die hier 15 doelpunten gaat maken.
  • 1 Sep 2019 om 16:47
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:41
      Ben benieuwd hoe hij zich gaat nestelen in Heerenveen. Zal wel even een cultuurshock zijn voor hem van een stad met 7,6 miljoen inwoners naar een dorp met 30 duizend inwoners. Hij wordt daar ook geadoreerd door duizenden fans terwijl hier niemand hem eigenlijk kent.
    Hij kan toch ook gewoon in Leeuwarden gaan wonen? Binnenkort rechtstreekse vluchten vanaf de vliegbasis naar Ho-Chi-Min stad heb ik begrepen.
  • 1 Sep 2019 om 16:45
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:22
      Ja idd lars veldwijk zo iemamd heeft hveen nodig haal m
    Ja, laten we dat doen! Die pipo maakt overal ruzie; een paar extra conflictjes kunnen we goed gebruikem.
  • 1 Sep 2019 om 16:41
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:32
      Ja, kijk maar eens naar de Facebook van Heerenveen. Binnen 2 dagen van 77.000 naar 96.500 gegaan. Lees ook even de reacties, die overspoeld zijn door Vietnamezen.
    Ben benieuwd hoe hij zich gaat nestelen in Heerenveen. Zal wel even een cultuurshock zijn voor hem van een stad met 7,6 miljoen inwoners naar een dorp met 30 duizend inwoners. Hij wordt daar ook geadoreerd door duizenden fans terwijl hier niemand hem eigenlijk kent.
  • 1 Sep 2019 om 16:35
    John Yeboah is ondertussen ook onderweg (op huurbasis) vanuit Wolfsburg naar Nederland. Nog niet bekend welke club. Heeft wel bewezen (op een iets lager niveau) doelpunten te kunnen maken. Zou dit wat zijn voor ons, als er blijkbaar niks in aanbod is op dit moment? Denk overigens dat hij richting Twente of Zwolle gaat
  • 1 Sep 2019 om 16:32
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:29
      Moet nog steeds lachen om al die Vietnamesen op Youtube. Reageren ze ook op alle posts op Facebook, Instagram en Twitter?
    Ja, kijk maar eens naar de Facebook van Heerenveen. Binnen 2 dagen van 77.000 naar 96.500 gegaan. Lees ook even de reacties, die overspoeld zijn door Vietnamezen.
  • 1 Sep 2019 om 16:29
    Moet nog steeds lachen om al die Vietnamesen op Youtube. Reageren ze ook op alle posts op Facebook, Instagram en Twitter?
  • 1 Sep 2019 om 16:26
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:08
      Precies Age! En waarom scouten we niet in Duitsland? Tweede en Derde niveau ...
    Omdat het salaris wat daar betaalt wordt, Heerenveen daar niet tegenop kan. Enige kanttekening is dat je bij Heerenveen in de Eredivisie dus hoogtste League speelt.
  • 1 Sep 2019 om 16:26
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:53
      Er komt 100% zeker nog een spits bij. En een aanvallende middenvelder. Maak je geen zorgen.
    Ja maar graag morgen en niet in de winterperiode. FB inmiddels 96k, zal morgen wel de 100k voorbij streven. Club al bezig met all included reizen naar de wedstrijden van ons? Kunnen wel 10.000 vietnamese supporters bij elke wedstrijd.
  • 1 Sep 2019 om 16:22
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:16
      Die speelt Odgaard er in geen honderd jaar uit, volgevreten luie speler.
    Ja idd lars veldwijk zo iemamd heeft hveen nodig haal m
  • 1 Sep 2019 om 16:16
    • Quote van 1 Sep 2019 om 16:13
      Lars Veldwijk lijkt mij voorlopig prima
    Die speelt Odgaard er in geen honderd jaar uit, volgevreten luie speler.
  • 1 Sep 2019 om 16:15
    Is Mikael Ishak niet wat voor ons? 26 jaar en heeft nog een contract tot 2020. Speelt niet altijd bij Nürnberg.
  • 1 Sep 2019 om 16:13
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:29
      Als jij graag onze slechtste spits ooit wilt noemen ok. Dan zet ik daar graag de namen van Uth en Finnbogason tegenover. De beste 2 van de laatste jaren. De een v.w.b het meevoetballende gedeelte en de ander puur op basis van afwerken. Dank u!!
    Hetbgaat mij meer om het zoeken op basis van topscorersstatistieken. Dat kan immers iedereen wel maar zegt weinig over of een speler bij ons rendeert. Fiinnbogason was bij Lokeren middenvelder en Uth speelde uberhaupt nog geen betaald voetbal bij de senioren. Nogmaals, alleen kijken naar de goals zegt niet zoveel, vandaar Dalgaard.
  • 1 Sep 2019 om 16:13
    Lars Veldwijk lijkt mij voorlopig prima
  • 1 Sep 2019 om 16:11
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:27
      Dit is toch ook hetzelfde geval dat een andere spits dat niet zou kunnen zijn? Een ideale situatie zou toch wel zijn een oudere spits op de loonlijst met een jonge invaller eventueel op huurbasis. Of juist andersom, een jonge spits kopen met een eventueel gehuurde 2e spits daarachter. Gokken op 2 jonkies lijkt me niet echt de ideale situatie van risicospreiding.
    Mij interesseert leeftijd niet zoveel, voor mij is meer van belang dat we een spits hebben die kan concurreren met Odgaard maar die ook na dit seizoen nog bij ons speelt. Of hij dan 20 is of 27 maakt mij niet zoveel uit. Natuurlijk zou het wel mooi zijn als we er nog op kunnen verdienen.
  • 1 Sep 2019 om 16:08
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:07
      Kijk eens in de Franse Lique 2. Daar lopen zoveel betaalbare talentjes rond.
    Precies Age! En waarom scouten we niet in Duitsland? Tweede en Derde niveau ...
  • 1 Sep 2019 om 16:08
    Er moet een spits bijkomen die op zijn minst kan concurreren met Odgard, maar het liefst beter is dan Odgard. We hebben nou eenmaal Goals nodig, wat dat betreft wel weer bijzonder dat we zooooooo lang hebben gewacht. De mogelijkheden zijn nu wel zeer gering. Wellicht dat er bij een topclub ergens een spits buiten de boot valt die wij dan nog op kunnen pikken. Daarnaast zou ik liever een talentvolle nr 10 zien komen, geen huur, maar dat zal wel lastig worden.
  • 1 Sep 2019 om 16:00
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:53
      Er komt 100% zeker nog een spits bij. En een aanvallende middenvelder. Maak je geen zorgen.
    En hoezo weet je dat 100% dan moet er toch echt morgen 3 spelers gepresenteerd worden.
  • 1 Sep 2019 om 15:54
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:15
      Jij hebt nu al bepaald dat deze 19-jarige aanvaller nooit een succes gaat zijn? Waar staat die glazen bol van je? Dat hij niet direct het verschil zou maken geloof ik wel maar om hem nu al af te schrijven...typisch weer voor de teneur hier.
    Volgens mij quote je de verkeerde. Want nergens zeg ik dat hij nooit een succes zal worden. Het gaat erom dat hij nu pure middelmaat is. We hebben nu iemand nodig die kan concurreren met Odgaard.
  • 1 Sep 2019 om 15:53
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:35
      Ik ook niet, of het wordt pure armoede, of Hamstra doet een laatste move richting Vitesse.
    Er komt 100% zeker nog een spits bij. En een aanvallende middenvelder. Maak je geen zorgen.
  • 1 Sep 2019 om 15:53
    Toch wel bijzonder om te zien hoe veel domme mensen er op dit forum actief zijn. Hou is op met Buitink, Vitesse wil hem houden en hij wilZelf niet weg. Hoezo zeg je dan geef ze 3 miljoen en klaar. Alsof wij als club in het geld zwemmen. Dus als je de ballen verstand er van hebt hou dan gewoon je mond met klagen en wacht gewoon lekker af wie er bij komt.
  • 1 Sep 2019 om 15:35
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:30
      Ik heb niet echt het vertrouwen dat er nog een spits komt als ik eerlijk ben..
    Ik ook niet, of het wordt pure armoede, of Hamstra doet een laatste move richting Vitesse.
  • 1 Sep 2019 om 15:34
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:25
      Oneens. Waarom Buitink wel en Romeny niet? Behalve dat Buitink een paar wedstrijdjes Eredivisie gespeeld heeft hebben ze zichzelf beiden nog te bewijzen. En na de arrogante opmerking van Buitink met “dan moeten ze wel met een heel goede aanbieding komen” hoeft hij voor mij niet meer te komen.
    Buitink heeft na mijn mening al aangetoond het niveau aan te kunnen, heeft er al aardig wat in het netje gelegd, deze van NEC tot nu toe 3 in de KKD. Je reactie kan ik dus nauwelijks serieus nemen helaas.
  • 1 Sep 2019 om 15:33
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:14
      Haha dat kaartje is toevallig een In Form kaartje, oftewel hij was in vorm de laatste week (toen die het kaartje kreeg) Maar dit kaartje is ongelooflijk sterk gemaakt omdat FIFA 19 nog maar 1 maandje actief zijn (deel 20 komt eind sept uit). Dit is zijn reguliere kaart: https://www.futhead.com/19/players/5195/dario-tadic/ Voor een zilvere kaart niet heel verkeerd, schijnt goed in de lucht te zijn, en heeft een goede linkervoet. (4 van de 5 sterren, 5 sterren is zoals Lammers, twee benig). Ook is die redelijk snel.
    Dank voor de toelichting! Zoals gezegd ik heb de ballen verstand van dat hele Fifa, maar zag aan de reacties dat daar de meest actuele comments waren. De speler komt overigens uit de jeugdopleiding van Austria Wien. Dus een hele grote prutser zal het denk ik niet zijn.
  • 1 Sep 2019 om 15:30
    Ik heb niet echt het vertrouwen dat er nog een spits komt als ik eerlijk ben..
  • 1 Sep 2019 om 15:29
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:03
      Puur op goals afgaan zegt niet alles. Meer type speler en mogelijkheden. Dalgaard had er ook heel wat gescoord en die kon niks.
    Als jij graag onze slechtste spits ooit wilt noemen ok. Dan zet ik daar graag de namen van Uth en Finnbogason tegenover. De beste 2 van de laatste jaren. De een v.w.b het meevoetballende gedeelte en de ander puur op basis van afwerken. Dank u!!
  • 1 Sep 2019 om 15:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:15
      Jij hebt nu al bepaald dat deze 19-jarige aanvaller nooit een succes gaat zijn? Waar staat die glazen bol van je? Dat hij niet direct het verschil zou maken geloof ik wel maar om hem nu al af te schrijven...typisch weer voor de teneur hier.
    Dit is toch ook hetzelfde geval dat een andere spits dat niet zou kunnen zijn? Een ideale situatie zou toch wel zijn een oudere spits op de loonlijst met een jonge invaller eventueel op huurbasis. Of juist andersom, een jonge spits kopen met een eventueel gehuurde 2e spits daarachter. Gokken op 2 jonkies lijkt me niet echt de ideale situatie van risicospreiding.
  • 1 Sep 2019 om 15:25
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:18
      Bied nou maar gewoon 3 miljoen op buitink. Die brengt tenminste doelpunten met zich mee. Die 5 ton extra ben je dan snel vergeten. Plus dan hebben we een spits voor de komende 2 a 3 seizoenen.
    Oneens. Waarom Buitink wel en Romeny niet? Behalve dat Buitink een paar wedstrijdjes Eredivisie gespeeld heeft hebben ze zichzelf beiden nog te bewijzen. En na de arrogante opmerking van Buitink met “dan moeten ze wel met een heel goede aanbieding komen” hoeft hij voor mij niet meer te komen.
  • 1 Sep 2019 om 15:18
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:18
      Bied nou maar gewoon 3 miljoen op buitink. Die brengt tenminste doelpunten met zich mee. Die 5 ton extra ben je dan snel vergeten. Plus dan hebben we een spits voor de komende 2 a 3 seizoenen.
    Eens. Zou Vitesse dan overstag gaan denk je?
  • 1 Sep 2019 om 15:18
    Bied nou maar gewoon 3 miljoen op buitink. Die brengt tenminste doelpunten met zich mee. Die 5 ton extra ben je dan snel vergeten. Plus dan hebben we een spits voor de komende 2 a 3 seizoenen.
  • 1 Sep 2019 om 15:15
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:48
      Wat een treurig idee dat we tegenwoordig voor zulke middelmatige spitsen gaan. Wat ooit onze sterke punt was, goede spitsen kopen, is nu ons zwakste punt.
    Jij hebt nu al bepaald dat deze 19-jarige aanvaller nooit een succes gaat zijn? Waar staat die glazen bol van je? Dat hij niet direct het verschil zou maken geloof ik wel maar om hem nu al af te schrijven...typisch weer voor de teneur hier.
  • 1 Sep 2019 om 15:14
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:51
      Dit zou een goed uitgangspunt zijn wanneer je al een al wat oudere spits op de loonlijst zou hebben staan die het niet erg vind dat zo'n jong talent ook z'n speeltijd krijgt.

      Nu heb je eigenlijk een gehuurde piepjonge 2e spits die gepromoveerd wordt tot 1e spits omdat het kennelijk echt onmogelijk is om een iets oudere en ervarener spits daarachter aan te trekken.
      Het is en blijft bijzonder dat clubs als Heracles en WillemII (voor het 2e jaar op rij) die succesvolle spitsen wel weten te vinden.

      De Oostenrijkse Dario Tadic komt op een gegeven moment naar voren als je googled op topscorers in Europa https://www.transfermarkt.nl/dario-tadic/leistungsdaten/spieler/50860/plus/0? Geen slechte statistieken al is het in de Oostenrijkse competitie. Verder een leuke leeftijd om nog een buitenlands avontuur aan te gaan. saison=geshttps://www.futhead.com/19/players/23612/dario-tadic/ Dit is volgens mij zijn actuele Fifa19 ranking card. Iemand die daar een beetje verstand van heeft en daar iets over uit kan leggen? Just asking.
    Haha dat kaartje is toevallig een In Form kaartje, oftewel hij was in vorm de laatste week (toen die het kaartje kreeg) Maar dit kaartje is ongelooflijk sterk gemaakt omdat FIFA 19 nog maar 1 maandje actief zijn (deel 20 komt eind sept uit). Dit is zijn reguliere kaart: https://www.futhead.com/19/players/5195/dario-tadic/ Voor een zilvere kaart niet heel verkeerd, schijnt goed in de lucht te zijn, en heeft een goede linkervoet. (4 van de 5 sterren, 5 sterren is zoals Lammers, twee benig). Ook is die redelijk snel.
  • 1 Sep 2019 om 15:12
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:07
      Kijk eens in de Franse Lique 2. Daar lopen zoveel betaalbare talentjes rond.
    Heerenveen heeft daar ook een tijd actief gescout, maar er is nooit iemand gehaald. Jammer wel, aan een Utrecht zie je toch wel dat je er succes mee kunt hebben. Spelers zijn vaak snel en fysiek beresterk. Dan ben je al snel een succes hier.
  • 1 Sep 2019 om 15:11
    • Quote van 1 Sep 2019 om 15:07
      Kijk eens in de Franse Lique 2. Daar lopen zoveel betaalbare talentjes rond.
    Tino Kadewere :P
  • 1 Sep 2019 om 15:07
    Kijk eens in de Franse Lique 2. Daar lopen zoveel betaalbare talentjes rond.
  • 1 Sep 2019 om 15:05
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:51
      Dit zou een goed uitgangspunt zijn wanneer je al een al wat oudere spits op de loonlijst zou hebben staan die het niet erg vind dat zo'n jong talent ook z'n speeltijd krijgt.

      Nu heb je eigenlijk een gehuurde piepjonge 2e spits die gepromoveerd wordt tot 1e spits omdat het kennelijk echt onmogelijk is om een iets oudere en ervarener spits daarachter aan te trekken.
      Het is en blijft bijzonder dat clubs als Heracles en WillemII (voor het 2e jaar op rij) die succesvolle spitsen wel weten te vinden.

      De Oostenrijkse Dario Tadic komt op een gegeven moment naar voren als je googled op topscorers in Europa https://www.transfermarkt.nl/dario-tadic/leistungsdaten/spieler/50860/plus/0? Geen slechte statistieken al is het in de Oostenrijkse competitie. Verder een leuke leeftijd om nog een buitenlands avontuur aan te gaan. saison=geshttps://www.futhead.com/19/players/23612/dario-tadic/ Dit is volgens mij zijn actuele Fifa19 ranking card. Iemand die daar een beetje verstand van heeft en daar iets over uit kan leggen? Just asking.
    Betreffende Willem 2 , dat bedoelde ik in een vorig topic ook. Om een iets oudere (ervaren) spits te vinden kom ik uit bij Duje Cop een sterke ervaren spits. Vanuit Kroatië zegt men mij dat zijn "huurperiode" bij Standard Luik afgelopen is !?
  • 1 Sep 2019 om 15:03
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:51
      Dit zou een goed uitgangspunt zijn wanneer je al een al wat oudere spits op de loonlijst zou hebben staan die het niet erg vind dat zo'n jong talent ook z'n speeltijd krijgt.

      Nu heb je eigenlijk een gehuurde piepjonge 2e spits die gepromoveerd wordt tot 1e spits omdat het kennelijk echt onmogelijk is om een iets oudere en ervarener spits daarachter aan te trekken.
      Het is en blijft bijzonder dat clubs als Heracles en WillemII (voor het 2e jaar op rij) die succesvolle spitsen wel weten te vinden.

      De Oostenrijkse Dario Tadic komt op een gegeven moment naar voren als je googled op topscorers in Europa https://www.transfermarkt.nl/dario-tadic/leistungsdaten/spieler/50860/plus/0? Geen slechte statistieken al is het in de Oostenrijkse competitie. Verder een leuke leeftijd om nog een buitenlands avontuur aan te gaan. saison=geshttps://www.futhead.com/19/players/23612/dario-tadic/ Dit is volgens mij zijn actuele Fifa19 ranking card. Iemand die daar een beetje verstand van heeft en daar iets over uit kan leggen? Just asking.
    Puur op goals afgaan zegt niet alles. Meer type speler en mogelijkheden. Dalgaard had er ook heel wat gescoord en die kon niks.
  • 1 Sep 2019 om 14:51
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:24
      Venema, Druijf, Buitink en Romeny. De profielschets van de spits waar Hamstra naar opzoek is is duidelijk. Stiekem hoop ik dat hij toch nog met een verassing komt. Het zal dan waarschijnlijk wel een speler vanuit het buitenland moeten zijn want in Nederland zijn er naast deze jongens niet veel spitsen meer over die binnen het profiel passen. Hoe zit het met die speler uit Turkijke die laatst genoemd werd?
    Dit zou een goed uitgangspunt zijn wanneer je al een al wat oudere spits op de loonlijst zou hebben staan die het niet erg vind dat zo'n jong talent ook z'n speeltijd krijgt.

    Nu heb je eigenlijk een gehuurde piepjonge 2e spits die gepromoveerd wordt tot 1e spits omdat het kennelijk echt onmogelijk is om een iets oudere en ervarener spits daarachter aan te trekken.
    Het is en blijft bijzonder dat clubs als Heracles en WillemII (voor het 2e jaar op rij) die succesvolle spitsen wel weten te vinden.

    De Oostenrijkse Dario Tadic komt op een gegeven moment naar voren als je googled op topscorers in Europa https://www.transfermarkt.nl/dario-tadic/leistungsdaten/spieler/50860/plus/0? Geen slechte statistieken al is het in de Oostenrijkse competitie. Verder een leuke leeftijd om nog een buitenlands avontuur aan te gaan. saison=geshttps://www.futhead.com/19/players/23612/dario-tadic/ Dit is volgens mij zijn actuele Fifa19 ranking card. Iemand die daar een beetje verstand van heeft en daar iets over uit kan leggen? Just asking.
  • 1 Sep 2019 om 14:51
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:38
      Dit maakt mij toch wel Wat ongerust. Je hebt je scoutinglijst als het goed is klaar dan kom je 24 uur voor het sluiten van de markt niet met een wanhoopspoging om een jongen van 19 te halen.
    bouma1979/ Blijkbaar wel, maar dat is heerenveen eigen. in feite is hamstra al 5 wedstrijden te ""laat"".
  • 1 Sep 2019 om 14:50
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:38
      Dit maakt mij toch wel Wat ongerust. Je hebt je scoutinglijst als het goed is klaar dan kom je 24 uur voor het sluiten van de markt niet met een wanhoopspoging om een jongen van 19 te halen.
    Dit is ook mijn gedachte, deze jongen zal er ook nooit meteen staan. De scouting lijkt niet meer te zijn wat het was.
  • 1 Sep 2019 om 14:48
    Wat een treurig idee dat we tegenwoordig voor zulke middelmatige spitsen gaan. Wat ooit onze sterke punt was, goede spitsen kopen, is nu ons zwakste punt.
  • 1 Sep 2019 om 14:45
    De directe versterkingen van de scoutingslijst zijn blijkbaar onhaalbaar, ze schakelen nu naar de beloftes die nog wat tijd nodig hebben. Odgaard krijgt dan nog even het vertrouwen. Op zich niet slecht al zou een directe versterking natuurlijk het beste zijn. Jammer genoeg tekent niet elke speler blind voor onze club of accepteert elke club onze bieding.
  • 1 Sep 2019 om 14:43
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:35
      Je bent Kardioglu of Lens?
    Nee, ik ben geen Kardioglu of Lens helaas. Zou wel leuker zijn voor mijn bankrekening.
  • 1 Sep 2019 om 14:38
    Dit maakt mij toch wel Wat ongerust. Je hebt je scoutinglijst als het goed is klaar dan kom je 24 uur voor het sluiten van de markt niet met een wanhoopspoging om een jongen van 19 te halen.
  • 1 Sep 2019 om 14:35
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:24
      Venema, Druijf, Buitink en Romeny. De profielschets van de spits waar Hamstra naar opzoek is is duidelijk. Stiekem hoop ik dat hij toch nog met een verassing komt. Het zal dan waarschijnlijk wel een speler vanuit het buitenland moeten zijn want in Nederland zijn er naast deze jongens niet veel spitsen meer over die binnen het profiel passen. Hoe zit het met die speler uit Turkijke die laatst genoemd werd?
    Je bent Kardioglu of Lens?
  • 1 Sep 2019 om 14:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:16
      Op naar de volgende!!...we zijn al 5 wedstrijden te ""laat"" Hamstra!
    Dat de spitspositie niet goed is ingevuld heeft ons helaas al 4-6 punten gekost. Hopelijk komt Hamstra nog met een klasbak.
  • 1 Sep 2019 om 14:24
    Venema, Druijf, Buitink en Romeny. De profielschets van de spits waar Hamstra naar opzoek is is duidelijk. Stiekem hoop ik dat hij toch nog met een verassing komt. Het zal dan waarschijnlijk wel een speler vanuit het buitenland moeten zijn want in Nederland zijn er naast deze jongens niet veel spitsen meer over die binnen het profiel passen. Hoe zit het met die speler uit Turkijke die laatst genoemd werd?
  • 1 Sep 2019 om 14:22
    Ik denk dat er geen goede spits meer bij komt.Waar moet je in 1 dag een goede spits weg halen.Ze hadden al eerder een spits met ervaring moeten kopen. Die makkelijk scoort. Dit kost je nu al 4 punten.

  • 1 Sep 2019 om 14:16
    Op naar de volgende!!...we zijn al 5 wedstrijden te ""laat"" Hamstra!
  • 1 Sep 2019 om 14:14
    Mooizo, en nu doorschakelen.