Standard Luik: ''Het is niet zeker dat Halilovic vertrekt''

( 27 reacties)
Standard Luik: ''Het is niet zeker dat Halilovic vertrekt''

SC Heerenveen wil voor het sluiten van de transfermarkt nog heel graag Alen Halilovic aan de selectie toevoegen. De 23-jarige Kroaat heeft echter nog een huurcontract bij Standard Luik, dat hem niet zomaar wil laten gaan.

"Het is niet zeker dat hij vertrekt", zegt trainer Michel Preud'homme in gesprek met La Derniere Heure. "We wisten dat het een lang proces met Alen zou zijn. Als hij iets goeds vindt, zal de club de situatie analyseren, voor de rest zijn we altijd klaar om hem terug te brengen naar zijn beste niveau."

Halilovic speelt pas sinds januari 2019 voor Standard Luik en heeft in principe een huurcontract tot medio 2020. Volgens de Leeuwarder Courant heeft hij echter zijn zinnen gezet op een overgang naar SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Sep 2019 om 14:24
    Moet je in de huidige situatie met een transfermarkt die na vandaag nog 12 uur open is nog op zo'n speler gaan zitten wachten? Toegegeven, het is een groot talent. Maar dat was Ødegaard ook. Die heeft bij ons een mooi podium gehad voor een vervolgstap, maar in kille cijfers hebben we niet veel profijt gehad van zijn anderhalf jaar bij ons. Ik mag aannemen dat er nu spelers gehaald worden waar we direct beter van worden. Met name w.b scorend vermogen. We creëren over het algemeen genoeg kansen, maar het aantal goals moet omhoog. Ik betwijfel het of Halilovic ons van die zorg af gaat helpen.
  • 1 Sep 2019 om 13:25
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:21
      Oneens. Frederiksen is nog te licht, Kongolo en Bruijn positioneel en qua passing nog niet goed genoeg en te weinig balvast. Je hebt een creatieve 10 nodig die een doelpunt kan maken en oplossingen ziet en uitvoert die anderen niet ziet.
    Eens. Een mindere uitvoering van Sneijder dus. Waar vind je die?
  • 1 Sep 2019 om 12:43
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:42
      Romeny is een spits, was 2e spits achter Braken die waarschijnlijk naar Livorno gaat. Daardoor mocht Romeny tegen Telstar starten en scoorde 2x. Oogt wel als een beweeglijke spits en met 19 jaar zit er zeker potentie in. Maar dit lijkt mij niet een serieuze concurrent voor Odgaard maar ik laat mij graag verassen!
    Eens
  • 1 Sep 2019 om 12:42
    Romeny is een spits, was 2e spits achter Braken die waarschijnlijk naar Livorno gaat. Daardoor mocht Romeny tegen Telstar starten en scoorde 2x. Oogt wel als een beweeglijke spits en met 19 jaar zit er zeker potentie in. Maar dit lijkt mij niet een serieuze concurrent voor Odgaard maar ik laat mij graag verassen!
  • 1 Sep 2019 om 12:40
    Romeny is ook jeugdinternational. Werd 1e spits bij NEC door het vertrek van Braken. Maar NEC zal dus na Braken dan ook Romeny in korte tijd kwijtraken.
  • 1 Sep 2019 om 12:38
    https://www.gelderlander.nl/nec/heerenveen-meldt-zich-bij-nec-voor-romeny~a525ab0f/?referrer=https://www.bing.com/
    ....
    Hier staat het ook idd.
  • 1 Sep 2019 om 12:35
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:34
      Wat is je bron? En voor welke positie? Ik volg de KKD niet namelijk.
    De Gelderlander op Twitter.
  • 1 Sep 2019 om 12:34
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:26
      Offtopic: Heerenveen meldt zich bij NEC voor Romeny!
    Wat is je bron? En voor welke positie? Ik volg de KKD niet namelijk.
  • 1 Sep 2019 om 12:26
    Offtopic: Heerenveen meldt zich bij NEC voor Romeny!
  • 1 Sep 2019 om 12:25
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:10
      Hoeveel daarvan gaan ook doelpunten maken? Juist nagenoeg geen, kijk de wedstrijden van dit seizoen nog maar even terug. We missen veel scorend vermogen. Met al die kansen die we hebben gehad hadden we 3 keer zoveel moeten scoren dan nu.
    Zit dat ‘m niet meer in de spits die zelf geen kansen afmaakt, niet balvast is en daardoor ook anderen niet in stelling kan brengen? Ik denk dat eerder genoemde spelers met elkaar wel aan de 20 doelpunten moeten kunnen komen. Ejuke en van Bergen 8 a 10 pp en een spits die 15 kan maken, zit je aan 55 doelpunten. Hebben we Halilovic denk ik niet voor nodig, eerder een sterke spits.
  • 1 Sep 2019 om 12:10
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:24
      Ik denk niet dat we Halilovic nodig hebben, weer een huurspeler die je eigen spelers in de weg staat. Middenveld is wel aardig bezet met Kongolo, Veerman, Faik, Bruijn en Frederiksen en zover ik gisteren heb gezien kan Dreyer ook prima op 10.
    Hoeveel daarvan gaan ook doelpunten maken? Juist nagenoeg geen, kijk de wedstrijden van dit seizoen nog maar even terug. We missen veel scorend vermogen. Met al die kansen die we hebben gehad hadden we 3 keer zoveel moeten scoren dan nu.
  • 1 Sep 2019 om 11:47
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:43
      Hij was vanmorgen op schiphol
    Nee, die Vietnamees
  • 1 Sep 2019 om 11:46
    Nee, Doan van Hau
  • 1 Sep 2019 om 11:43
    Hij was vanmorgen op schiphol
  • 1 Sep 2019 om 11:30
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:29
      Morgen!
    Dankuu!
  • 1 Sep 2019 om 11:29
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:27
      Offtopic: Word die vietnamees vandaag medisch gekeurd?
    Morgen!
  • 1 Sep 2019 om 11:27
    Offtopic: Word die vietnamees vandaag medisch gekeurd?
  • 1 Sep 2019 om 11:25
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:43
      Off topic Johnny Jansen op Fox 1. Jammer dat het nergens vermeld wordt. Schakelde zelf ook te laat in. Ze lieten Jansen beelden zien wat er zoal fout ging.
    Jansen gaf aan acht de kans zeer groot te achten dat Halilovic komt.
  • 1 Sep 2019 om 11:21
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:24
      Ik denk niet dat we Halilovic nodig hebben, weer een huurspeler die je eigen spelers in de weg staat. Middenveld is wel aardig bezet met Kongolo, Veerman, Faik, Bruijn en Frederiksen en zover ik gisteren heb gezien kan Dreyer ook prima op 10.
    Oneens. Frederiksen is nog te licht, Kongolo en Bruijn positioneel en qua passing nog niet goed genoeg en te weinig balvast. Je hebt een creatieve 10 nodig die een doelpunt kan maken en oplossingen ziet en uitvoert die anderen niet ziet.
  • 1 Sep 2019 om 10:47
    Wie een leuk, klein achtergrond verhaaltje wil lezen over die Vietnamees: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=321971 Ik heb totaal geen idee wat zijn niveau maar voor Vietnam is hij dus het grootste talent, we zullen het wel zien. We een nieuwe commerciële markt aanboren en met Halilovic komt je naam toch weer overal in de grote kranten. Commercieel komt onze naam goed naar voren. Als ze de juiste kwaliteiten mee brengen, dan hebben we een leuke selectie hoor!
  • 1 Sep 2019 om 10:43
    Off topic Johnny Jansen op Fox 1. Jammer dat het nergens vermeld wordt. Schakelde zelf ook te laat in. Ze lieten Jansen beelden zien wat er zoal fout ging.
  • 1 Sep 2019 om 10:24
    • Quote van 1 Sep 2019 om 09:46
      Logische reactie. Die willen natuurlijk financieel gecompenseerd worden. Ik zou wel heel blij worden als we hem kunnen halen. Precies de 10 die we nodig hebben. Goed in de kleine ruimte en iemand die met een steekpass onze spitsen kan bedienen. Veerman erachter en we gaan twee tempo's hoger spelen.
    Ik denk niet dat we Halilovic nodig hebben, weer een huurspeler die je eigen spelers in de weg staat. Middenveld is wel aardig bezet met Kongolo, Veerman, Faik, Bruijn en Frederiksen en zover ik gisteren heb gezien kan Dreyer ook prima op 10.
  • 1 Sep 2019 om 10:21
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:04
      Het eerlijke antwoord is heel waarschijnlijk nee. In het interview met Gerry (Omrop Fryslan) komt ook zeer duidelijk naar voren dat dit een commerciële beslissing geweest is. Er zijn weinig Vietnamese spelers (ik geloof eentje) in Europa en Vietnam heeft wel een interessante markt. Wellicht komen er sponsoren achter weg en voor de marketing (met name verkoop shirts) zou het ook een boost kunnen geven.
    Precies, goeie marketing. Zie waar Yuki en ook Doan in Japan voor hebben gezorgd, ‘gratis’ reclame als je zo’n speler haalt.
  • 1 Sep 2019 om 10:08
    Wel in 1 dag 20.000 Vietnamese volgers erbij op de officiële facebook pagina van Heerenveen.
  • 1 Sep 2019 om 10:04
    Het eerlijke antwoord is heel waarschijnlijk nee. In het interview met Gerry (Omrop Fryslan) komt ook zeer duidelijk naar voren dat dit een commerciële beslissing geweest is. Er zijn weinig Vietnamese spelers (ik geloof eentje) in Europa en Vietnam heeft wel een interessante markt. Wellicht komen er sponsoren achter weg en voor de marketing (met name verkoop shirts) zou het ook een boost kunnen geven.
  • 1 Sep 2019 om 09:58
    Maar hebben we wel een Vietnamese back nodig? Het is een raar verhaal.
  • 1 Sep 2019 om 09:46
    Logische reactie. Die willen natuurlijk financieel gecompenseerd worden. Ik zou wel heel blij worden als we hem kunnen halen. Precies de 10 die we nodig hebben. Goed in de kleine ruimte en iemand die met een steekpass onze spitsen kan bedienen. Veerman erachter en we gaan twee tempo's hoger spelen.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›