'SC Heerenveen staat voor complexe deal, maar Halilovic wil zelf wel'

46
'SC Heerenveen staat voor complexe deal, maar Halilovic wil zelf wel'

Het nieuws druppelde woensdagavond al door, maar Heerenveen is voornemens om Alen Halilovic te huren van AC Milan. Dat schrijft de Leeuwarder Courant donderdag. 

Volgens het dagblad gaat het om een complexe deal, omdat Halilovic in januari door Milan verhuurd is aan Standard Luik, tot de zomer van 2020. Dat houdt in dat de Friezen van meerdere partijen afhankelijk zijn. Halilovic wil zelf per se weg bij Standard Luik, want hij vreest een seizoen met enkel bijrollen. 

Dat zou wel eens de sleutel tot een transfer kunnen zijn, want de Kroaat zou het wel zien zitten om naar het Abe Lenstra Stadion te komen. Gerry Hamstra, technisch manager van Heerenveen, wilde niet reageren op de ontwikkelingen. 'Meerdere bronnen' zouden de interesse wél bevestigd hebben. 

46 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Aug 2019 om 22:16
    • Quote van 29 Aug 2019 om 17:14
      Tijd voor een lesje reguliere expressies ;)
    Wiskundige logica ? (;
  • 29 Aug 2019 om 17:14
    • Quote van 29 Aug 2019 om 15:42
      Dat klopt......maar het verschil zit 'm dan in bv DjuriCic of bv SuSic en in dit geval HaliloVic (;
    Tijd voor een lesje reguliere expressies ;)
  • 29 Aug 2019 om 15:42
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dat klopt......maar het verschil zit 'm dan in bv DjuriCic of bv SuSic en in dit geval HaliloVic (;
  • 29 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 29 Aug 2019 om 12:21
      Je kan dus beter gewoon niet verkopen!
    Nou inderdaad, zijn die huurconstructies niet zo gek. ;)
  • 29 Aug 2019 om 12:56
    Voor maandag wordt er een speler gepresenteerd. Dit heb ik vernomen van mijn bron, die ik helaas niet kan prijsgeven.

    Man man, gaan we nu dagelijks roepen dat er een speler wordt gepresenteerd wat tot op heden nog steeds niet is gebeurd? Als je het elke dag even meld, dan heb je vast een keer gelijk.
  • 29 Aug 2019 om 12:52
    Goed nieuws ! :-) Als de naam maar eindigt op. ic, cic, vic , etc etc. (;
  • 29 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 29 Aug 2019 om 11:51
      En de belasting niet vergeten, de oude clubs, zaakwaarnemers etc etc.. aan einde van de streep blijft er niets of nauwelijks wat over.
    Je kan dus beter gewoon niet verkopen!
  • 29 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 29 Aug 2019 om 12:18
      Is het een gerucht dat het een Nederlander betreft in het gerucht dat er een speler uit de Turkse competitie komt
    Niet per se, maar probeer te raden wie het zou kunnen zijn. Ik word niet direct enthousiast van deze lijst, maar ik laat me graag verrassen.
  • 29 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 29 Aug 2019 om 12:18
      Is het een gerucht dat het een Nederlander betreft in het gerucht dat er een speler uit de Turkse competitie komt
    toch Rienstra dus :)
  • 29 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 29 Aug 2019 om 12:14
      Heb even gekeken naar wat er momenteel aan Nederlanders in Turkije speelt en vond dit overzichtje: http://www.dutchplayers.nl/index.php?page=clist&country=Turkey.
      Of het helemaal up-to-date is weet ik niet.
    Is het een gerucht dat het een Nederlander betreft in het gerucht dat er een speler uit de Turkse competitie komt
  • 29 Aug 2019 om 12:17
    • Quote van 29 Aug 2019 om 11:32
      Sommige types zoals Marcel Moppers zitten interessant te doen. Maar ja op het eind van de transferwindow is het ook makkelijk om wat te roepen. Ik zeg maandag dan worden twee spelers gepresenteerd.
    Ik geloof dat je zijn naam niet goed spelt, dat is wat slordig.
    Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat sommige types van alles roepen. Present company excepted.
  • 29 Aug 2019 om 12:14
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:00
      Heerenveen gaat vandaag een speler presenteren. Het zou gaan om een van de turkse competitie. Bron: MarcelKoppers op Twitter
    Heb even gekeken naar wat er momenteel aan Nederlanders in Turkije speelt en vond dit overzichtje: http://www.dutchplayers.nl/index.php?page=clist&country=Turkey.
    Of het helemaal up-to-date is weet ik niet.
  • 29 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 29 Aug 2019 om 11:32
      Sommige types zoals Marcel Moppers zitten interessant te doen. Maar ja op het eind van de transferwindow is het ook makkelijk om wat te roepen. Ik zeg maandag dan worden twee spelers gepresenteerd.
    beetje raar commentaar op koppers terwijl je wel met je twitteraccountje ook tweetjes stuurt met vragen aan second de transferchef en alles dolgraag willen weten.
  • 29 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 29 Aug 2019 om 11:35
      En die 4 miljoen van Pierie niet vergeten hè
    En de belasting niet vergeten, de oude clubs, zaakwaarnemers etc etc.. aan einde van de streep blijft er niets of nauwelijks wat over.
  • 29 Aug 2019 om 11:41
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    En Zeneli in de winterstop voor 4 miljoen ook nog ;). En een jaar geleden Dumfries voor 5 miljoen, daarmee was het gat voor afgelopen seizoen al gedicht.
  • 29 Aug 2019 om 11:35
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    En die 4 miljoen van Pierie niet vergeten hè
  • 29 Aug 2019 om 11:32
    Sommige types zoals Marcel Moppers zitten interessant te doen. Maar ja op het eind van de transferwindow is het ook makkelijk om wat te roepen. Ik zeg maandag dan worden twee spelers gepresenteerd.
  • 29 Aug 2019 om 11:29
    Wanneer is persfoncerentie dan?
  • 29 Aug 2019 om 11:28
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:54
      Dani de Wit was zeker mooi geweest. Maar denk dat die niet te betalen is. Busquets heeft nog niks laten zien en is enorm afwachten. Althans Oriol Busquets dan he :). Dus dat is een enorme gok. Ik blijf hopen op klasbak Djuricic.
    De Wit naar AZ...
  • 29 Aug 2019 om 11:08
    • Quote van 29 Aug 2019 om 10:36
      Mee eens, gaf bij Andy in de auto aan dat het een goede keuze was om Heerenveen na een half jaar spelen te verlaten. Heb geen woordje respect gehoord uit zijn verhaal richting Heerenveen terwijl wij als club hem wel dé kans gaven om terug te keren in het betaalde voetbal nadat hij bij Haarlem, Ajax en Utrecht was weggestuurd.
    Ja mooi dat we daar nog een paar miljoen voor hebben kunnen krijgen.
  • 29 Aug 2019 om 10:36
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:34
      Noooooooooooooo.
      Zo'n figuur moet je niet willen.. We hebben geen spelers nodig die alleen denken dat ze goed (en het dus niet zijn).
      Daarbij heeft hij het zooooooo hoog in z'n bol dat ie alleen voor topclubs terug wil komen / spelen.
    Mee eens, gaf bij Andy in de auto aan dat het een goede keuze was om Heerenveen na een half jaar spelen te verlaten. Heb geen woordje respect gehoord uit zijn verhaal richting Heerenveen terwijl wij als club hem wel dé kans gaven om terug te keren in het betaalde voetbal nadat hij bij Haarlem, Ajax en Utrecht was weggestuurd.
  • 29 Aug 2019 om 09:54
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:44
      Zouden wij het ook geprobeerd hebben bij Dani de Wit? Leek me prima optie eigenlijk. Ook een Busquets had ik mooie optie gevonden maar misschien zijn we toch nog niet zo bekend in Spanje en was Odegaard toeval. Eerder genoemde Halilovic lijkt meer een long-shot.
    Dani de Wit was zeker mooi geweest. Maar denk dat die niet te betalen is. Busquets heeft nog niks laten zien en is enorm afwachten. Althans Oriol Busquets dan he :). Dus dat is een enorme gok. Ik blijf hopen op klasbak Djuricic.
  • 29 Aug 2019 om 09:46
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:31
      Er gaan geruchten dat er vandaag twee spelers gepresenteerd gaan worden.
    Tsja.
  • 29 Aug 2019 om 09:44
    Zouden wij het ook geprobeerd hebben bij Dani de Wit? Leek me prima optie eigenlijk. Ook een Busquets had ik mooie optie gevonden maar misschien zijn we toch nog niet zo bekend in Spanje en was Odegaard toeval. Eerder genoemde Halilovic lijkt meer een long-shot.
  • 29 Aug 2019 om 09:42
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:31
      Er gaan geruchten dat er vandaag twee spelers gepresenteerd gaan worden.
    Ja maar voordat ik weer helemaal enthousiast raak (en dat was de laatste tijd regelmatig).zou ik eerst wel eens een officieel bericht van de club willem zien.
  • 29 Aug 2019 om 09:40
    Worden nu vooral extra vleugelspitsen genoemd, hoop toch meer op een echte spits eigenlijk? Ik ieder geval op meer scorend vermogen dan deze jongens meebrengen
  • 29 Aug 2019 om 09:34
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:27
      Misschien wil Bilal weer terug ? Nee Kadioglu zoals hieronder zou wel interessant zijn.
    Noooooooooooooo.
    Zo'n figuur moet je niet willen.. We hebben geen spelers nodig die alleen denken dat ze goed (en het dus niet zijn).
    Daarbij heeft hij het zooooooo hoog in z'n bol dat ie alleen voor topclubs terug wil komen / spelen.
  • 29 Aug 2019 om 09:33
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:27
      Misschien wil Bilal weer terug ? Nee Kadioglu zoals hieronder zou wel interessant zijn.
    Die wil niet terug naar Nederland.
  • 29 Aug 2019 om 09:31
    Er gaan geruchten dat er vandaag twee spelers gepresenteerd gaan worden.
  • 29 Aug 2019 om 09:28
    Kadioglu doet het goed momenteel. Die gaat echt niet weg daar nu.
  • 29 Aug 2019 om 09:27
    Misschien wil Bilal weer terug ? Nee Kadioglu zoals hieronder zou wel interessant zijn.
  • 29 Aug 2019 om 09:27
    • Quote van 29 Aug 2019 om 09:24
      Ferdi Kadioglu
    Daar ben ik wel voorstander van Kardioglu
  • 29 Aug 2019 om 09:27
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:59
      Ik verwacht dan dat het om Nadir Ciftci gaat. Geen idee of dat een aanwinst is, of niet. De naam Jermaine Lens is ook al eens genoemd. Dat lijkt me wel een leuke speler, brengt in ieder geval wat snelheid en power. Zou volgens mij een prima spits zijn voor ons.
    Beetje realistisch blijven
  • 29 Aug 2019 om 09:24
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:00
      Heerenveen gaat vandaag een speler presenteren. Het zou gaan om een van de turkse competitie. Bron: MarcelKoppers op Twitter
    Ferdi Kadioglu
  • 29 Aug 2019 om 09:23
    Als Halilovic zou komen zou dat toch wel een stunt van jewelste zijn zeg, is altijd echt een mega talent geweest! Geef hem tijd en vertrouwen en die gast speelt de pannen van het dak. Dit maakt me wel enthousiast hoor, zelfs als het maar voor een jaartje is :)
  • 29 Aug 2019 om 09:18
    Hebben wij niet gewoon een spits nodig voor een plan B? Ciftcj is toch niet een speler die ons echt beter maakt? Ben meer dan van Lamprou.
  • 29 Aug 2019 om 09:12
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:59
      Ik verwacht dan dat het om Nadir Ciftci gaat. Geen idee of dat een aanwinst is, of niet. De naam Jermaine Lens is ook al eens genoemd. Dat lijkt me wel een leuke speler, brengt in ieder geval wat snelheid en power. Zou volgens mij een prima spits zijn voor ons.
    Lens zou ook een leuk salaris mee brengen. Dus tenzij hij ontzettend veel in zou willen leveren, en voor een middenmoter zou willen spelen dan is het mogelijk. Maar lijkt me niet echt realistisch.
  • 29 Aug 2019 om 09:07
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:59
      Ik verwacht dan dat het om Nadir Ciftci gaat. Geen idee of dat een aanwinst is, of niet. De naam Jermaine Lens is ook al eens genoemd. Dat lijkt me wel een leuke speler, brengt in ieder geval wat snelheid en power. Zou volgens mij een prima spits zijn voor ons.
    Ciftci is bij lange na niet het niveau
  • 29 Aug 2019 om 09:04
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:59
      Ik verwacht dan dat het om Nadir Ciftci gaat. Geen idee of dat een aanwinst is, of niet. De naam Jermaine Lens is ook al eens genoemd. Dat lijkt me wel een leuke speler, brengt in ieder geval wat snelheid en power. Zou volgens mij een prima spits zijn voor ons.
    Ciftci is een buitenspeler, die gaan we echt niet meer halen. Moet je overigens ook niet hopen, matige speler. Lens is denk ik onhaabaar voor ons helaas en eigenlijk ook een buitenspeler natuurlijk.
  • 29 Aug 2019 om 08:59
    Ik verwacht dan dat het om Nadir Ciftci gaat. Geen idee of dat een aanwinst is, of niet. De naam Jermaine Lens is ook al eens genoemd. Dat lijkt me wel een leuke speler, brengt in ieder geval wat snelheid en power. Zou volgens mij een prima spits zijn voor ons.
  • 29 Aug 2019 om 08:54
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:00
      Heerenveen gaat vandaag een speler presenteren. Het zou gaan om een van de turkse competitie. Bron: MarcelKoppers op Twitter
    We huren.... Ben Rienstra!!! ;-)
  • 29 Aug 2019 om 08:29
    Heerlijk dit, net Sinterklaas van vroeger, spannend!
  • 29 Aug 2019 om 08:17
    • Quote van 29 Aug 2019 om 08:00
      Heerenveen gaat vandaag een speler presenteren. Het zou gaan om een van de turkse competitie. Bron: MarcelKoppers op Twitter
    Laten we het hopen. Een leuke spits voor een jaar of 4 vastleggen sta ik om te popelen.
  • 29 Aug 2019 om 08:00
    Heerenveen gaat vandaag een speler presenteren. Het zou gaan om een van de turkse competitie. Bron: MarcelKoppers op Twitter
  • 29 Aug 2019 om 07:48
    • Quote van 29 Aug 2019 om 07:21
      Denk dat dit voor alle partijen zeer gunstig uit kan pakken, misschien komt op een lager niveau de enorme potentie van deze jongen wel tot wasdom en worden wij als supporters zijnde dit seizoen enorm verwend met mooi aanvallend voetbal. Iedereen blij toch!
    Inderdaad, dit soort spelers zijn qua kopen niet haalbaar. Maar als het een dusdanige kwaliteitsinjectie is, dan toch maar huren. Uiteindelijk zitten wij op die tribunes om een mooie pot voetbal te zien toch? Credits dus voor Hamstra die echt gericht op zoek is naar kwaliteit ipv kwantiteit(dan was selectie al lang rond geweest nl).
  • 29 Aug 2019 om 07:21
    Denk dat dit voor alle partijen zeer gunstig uit kan pakken, misschien komt op een lager niveau de enorme potentie van deze jongen wel tot wasdom en worden wij als supporters zijnde dit seizoen enorm verwend met mooi aanvallend voetbal. Iedereen blij toch!
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›