OFFICIEEL| SC Heerenveen huurt Dreyer: ''Zeer veelzijdige aanvaller''

( 251 reacties)
OFFICIEEL| SC Heerenveen huurt Dreyer: ''Zeer veelzijdige aanvaller''

SC Heerenveen heeft de komst van Anders Dreyer afgerond. De 21-jarige vleugelaanvaller komt op huurbasis over van Brighton & Hove Albion.

Dreyer speelt tot het einde van het seizoen in het Abe Lenstra Stadion. De Deense jeugdinternational maakte vorig jaar de overstap van Esbjerg naar Brighton, waar hij in het beloftenteam speelde. Het afgelopen half jaar werd hij verhuurd aan het Schotse St. Mirren.

Technisch manager Gerry Hamstra is blij met de komst van Dreyer. "Met Anders halen we een zeer veelzijdige aanvaller in huis. Hij beschikt over een uitstekende techniek en heeft een neusje voor de goal", aldus Hamstra.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 00:35
    • Quote van 24 Aug 2019 om 18:56
      Sibbele wanneer geef jij ons dan eens gelijk , nee jij verschuilt je telkens weer achter het enorm zwakke excuus dat de begeleiding niet goed is etc , als we jou mogen geloven dan zou slovenië nu bij de top 5 landen van de wereld zitten zulke mega talenten zitten daar aldus jezelf en die vrienden Daarbij blijft Niels telkens erg vaag met betrekking tot zijn kritiek op de manier van werken wat moet er anders dan , wat doet Geri verkeerd etc etc' komt hij met bijna opschepperige berichten aanzettend dat hij gemaild heeft met Hamstra en dat Hamstra die en die speler had moeten halen en dat niet heeft gedaan etc zonder te weten of het überhaupt geprobeerd is . Tjechie is voor mij een oost Europees land maar geen Balkan land bv beste Sibbele maar het begrip Balkan heb jij er zelf ingebracht met je "mijn vrienden daar" etc Tot nog toe hebben alle spelers die door jou werden opgehemeld tot mega talenten waar we echt een super deal mee hadden gemaakt en we veel aan zouden verdienen 0.0 opgebracht en heeft het de club alleen maar veel geld gekost. En wat het niet gelijk hebben betreft als je blijft ontkennen dat die rotzooi die daar vandaan werd gehaald niet goed genoeg is dan vraag je er zelf om
    Ach ja het zal wel. Ik ga er even niets over zeggen. Jij kunt niet normaal communiceren, termen als mensen als rotzooi benoemen enz ,daar heb ik nu echt genoeg van en geen zin meer in. Het zij zo. Jij blijft maar bij je eigen waarheid . De groeten.
  • 24 Aug 2019 om 20:35
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:34
      Even iets anders dan dat gezeur. Wat vinden jullie van een Beneliga? Gebaseerd op begrotingen zou het er als volgt uitzien:

      1. Ajax
      2. PSV
      3. Club Brugge
      4. Feyenoord
      5. RSC Anderlecht
      6. KRC Genk
      7. Standard
      8. Vitesse
      9. AZ
      10. KAA Gent
      11. Antwerp FC
      12. FC Twente
      13. FC Utrecht
      14. FC Groningen
      15. SC Heerenveen
      16. Charleroi
      17. Cercle Brugge
      18. ADO Den Haag
      19. Zulte Waregem
      20. KV Oostende
      Ook Charleroi en Cercle Brugge hebben een begroting van 18 miljoen. Net als Heerenveen. Maar ik zet ons er als Fean supporter natuurlijk niet onder haha.
    Wat voegt het toe? Ik heb meer gevoel bij Emmen dan bij Charleroi.
  • 24 Aug 2019 om 20:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:34
      Even iets anders dan dat gezeur. Wat vinden jullie van een Beneliga? Gebaseerd op begrotingen zou het er als volgt uitzien:

      1. Ajax
      2. PSV
      3. Club Brugge
      4. Feyenoord
      5. RSC Anderlecht
      6. KRC Genk
      7. Standard
      8. Vitesse
      9. AZ
      10. KAA Gent
      11. Antwerp FC
      12. FC Twente
      13. FC Utrecht
      14. FC Groningen
      15. SC Heerenveen
      16. Charleroi
      17. Cercle Brugge
      18. ADO Den Haag
      19. Zulte Waregem
      20. KV Oostende
      Ook Charleroi en Cercle Brugge hebben een begroting van 18 miljoen. Net als Heerenveen. Maar ik zet ons er als Fean supporter natuurlijk niet onder haha.
    Hoeft van mij niet, Roda jc is me al te ver.
  • 24 Aug 2019 om 20:02
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:10
      Ik merk het. Van mij mag een ieder zijn eigen mening hebben. Maar het lijkt op dit forum een sport een ander te narren.
    Trek het je niet aan Niels. Je hebt hier types die het forum willen beheersen en belerend en neerbuigend doen. Vries lijkt mij overigens wel een redelijke kerel. Ik krijg het idee dat jullie elkaar niet goed begrijpen en jullie het allebei wel goed bedoelen. Hoe jij beschaafd reageert op zo een No1tra laat zien dat jij de bigger person bent. Laat je niet kisten.
  • 24 Aug 2019 om 19:55
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:21
      Tuurlijk jochie, uit "interesse".. Tis goed met je.
      Prettige wedstrijd straks.
    Bah bah! Wat een neerbuigende manier van doen heb jij. Walgelijk. Nog maar eens je lijflied: Wil je weten hoe het moet Wil je weten wat je fout doet Hoe alles beter kan Kom naar mij ik weet er alles van Wil je weten hoe het hoort Hou je mond ik ben aan het woord Hoe de wereld draaien moet Ik weet het allemaal zo goed
  • 24 Aug 2019 om 19:34
    Even iets anders dan dat gezeur. Wat vinden jullie van een Beneliga? Gebaseerd op begrotingen zou het er als volgt uitzien:

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Club Brugge
    4. Feyenoord
    5. RSC Anderlecht
    6. KRC Genk
    7. Standard
    8. Vitesse
    9. AZ
    10. KAA Gent
    11. Antwerp FC
    12. FC Twente
    13. FC Utrecht
    14. FC Groningen
    15. SC Heerenveen
    16. Charleroi
    17. Cercle Brugge
    18. ADO Den Haag
    19. Zulte Waregem
    20. KV Oostende
    Ook Charleroi en Cercle Brugge hebben een begroting van 18 miljoen. Net als Heerenveen. Maar ik zet ons er als Fean supporter natuurlijk niet onder haha.
  • 24 Aug 2019 om 19:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:10
      Ik merk het. Van mij mag een ieder zijn eigen mening hebben. Maar het lijkt op dit forum een sport een ander te narren.
    tuurlijk mag je een eigen mening hebben niels maar onderbouw die dan ook tot nu toe hoor ik alleen maar makkelijk scoren kreten en geen enkele onderbouwing met het beleid is verkeerd en dan aan komen met die en die speler en dat en dat onderbouw je je eigen verhaal niet echt .
  • 24 Aug 2019 om 19:30
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:06
      Wat jammer nou toch dat je gelijk in de aanval gaat en niet je eigen gedrag tegen Nielsinho betreurt. Ik vraag welke kaart deze speler op FIFA heeft uit interesse. Jammer dat je zo reageert “meneer ik weet het beter”. Geen enkel zelfreflectie, bah!
    om eerlijk te zijn heeft notra wel een punt je haalt je eigen kritiek onderuit door zelf een reactie te plaatsen die nogal sarcastisch overkwam
  • 24 Aug 2019 om 19:21
    • Quote van 24 Aug 2019 om 19:06
      Wat jammer nou toch dat je gelijk in de aanval gaat en niet je eigen gedrag tegen Nielsinho betreurt. Ik vraag welke kaart deze speler op FIFA heeft uit interesse. Jammer dat je zo reageert “meneer ik weet het beter”. Geen enkel zelfreflectie, bah!
    Tuurlijk jochie, uit "interesse".. Tis goed met je.
    Prettige wedstrijd straks.
  • 24 Aug 2019 om 19:14
    All you need is love!
  • 24 Aug 2019 om 19:10
    • Quote van 24 Aug 2019 om 18:07
      Je praat tegen een muur Niels !de man is niet te stoppen als Hij niet gelijk krijgt...vergeefse moeite.
    Ik merk het. Van mij mag een ieder zijn eigen mening hebben. Maar het lijkt op dit forum een sport een ander te narren.
  • 24 Aug 2019 om 19:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:46
      Beetje hypocriet heh, kopje koffie?
      Mij bekritiseren en vervolgens zelf anderen kleineren en belachelijk maken..

    Wat jammer nou toch dat je gelijk in de aanval gaat en niet je eigen gedrag tegen Nielsinho betreurt. Ik vraag welke kaart deze speler op FIFA heeft uit interesse. Jammer dat je zo reageert “meneer ik weet het beter”. Geen enkel zelfreflectie, bah!
  • 24 Aug 2019 om 18:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 18:07
      Je praat tegen een muur Niels !de man is niet te stoppen als Hij niet gelijk krijgt...vergeefse moeite.
    Sibbele wanneer geef jij ons dan eens gelijk , nee jij verschuilt je telkens weer achter het enorm zwakke excuus dat de begeleiding niet goed is etc , als we jou mogen geloven dan zou slovenië nu bij de top 5 landen van de wereld zitten zulke mega talenten zitten daar aldus jezelf en die vrienden Daarbij blijft Niels telkens erg vaag met betrekking tot zijn kritiek op de manier van werken wat moet er anders dan , wat doet Geri verkeerd etc etc' komt hij met bijna opschepperige berichten aanzettend dat hij gemaild heeft met Hamstra en dat Hamstra die en die speler had moeten halen en dat niet heeft gedaan etc zonder te weten of het überhaupt geprobeerd is . Tjechie is voor mij een oost Europees land maar geen Balkan land bv beste Sibbele maar het begrip Balkan heb jij er zelf ingebracht met je "mijn vrienden daar" etc Tot nog toe hebben alle spelers die door jou werden opgehemeld tot mega talenten waar we echt een super deal mee hadden gemaakt en we veel aan zouden verdienen 0.0 opgebracht en heeft het de club alleen maar veel geld gekost. En wat het niet gelijk hebben betreft als je blijft ontkennen dat die rotzooi die daar vandaan werd gehaald niet goed genoeg is dan vraag je er zelf om
  • 24 Aug 2019 om 18:54
    dat ligt aan de begeleiding cappuccino die spelers zijn allemaal toppers in spe alleen is onze begeleiding niet goed
  • 24 Aug 2019 om 18:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 13:31
      ik heb het nergens over oostblok ik heb het over oost europese spelers maar ja die roze bril beperkt blijkbaar ook je lezen.
    Nou vertel...wélke landen vallen (onder het begrip) Balkan ? En niét onder Oost Europa.
  • 24 Aug 2019 om 18:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:48
      Het gaat niet om Dervisoglu of welke speler dan ook. Het gaat om de manier van werken. Maar goed man, wat jij wilt... voor mij zijn transfers hetzelfde als boodschappen doen
    Je praat tegen een muur Niels !de man is niet te stoppen als Hij niet gelijk krijgt...vergeefse moeite.
  • 24 Aug 2019 om 17:48
    • Quote van 24 Aug 2019 om 16:38
      'Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen' Ok das mooi maar nog steeds geen antwoord op de vraag : Was hij te halen ? Was de vraagp[rijs misschien te hoog, waren de salaris eisen te hoog , wou hij uberhaupt wel naar Heerenveen . Stellen dat Hamstra iemand had moeten halen omdat jij vind dat het geweldige speler is , is prima maar je gaat telkens voorbij aan de cruciale punten., tenzij je natuurlijk precies de vraagprijs en salaris eisen kent van deze speler. Nogmaals ik kan Hamstra ook allemaal tips geven maar dan nog ken ik niet de ins en outs van vraagprijs en salaris etc En hoewel het niet achteraf in de kont kijken is zoals jij zo mooi stelt maakt in dit geval geen kloot uit want nogmaals je weet de eisen en randzaken niet en ik krijg steeds meer het idee dat je denkt dat spelers kopen hetzelfde is als boodschappen doen is bij de Jumbo.
    Het gaat niet om Dervisoglu of welke speler dan ook. Het gaat om de manier van werken. Maar goed man, wat jij wilt... voor mij zijn transfers hetzelfde als boodschappen doen
  • 24 Aug 2019 om 17:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 12:37
      Staat Overeem ook op FIFA?
    Beetje hypocriet heh, kopje koffie?
    Mij bekritiseren en vervolgens zelf anderen kleineren en belachelijk maken..

  • 24 Aug 2019 om 17:31
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:24
      Zeker wordt het uitvak wel meegerekend met de capaciteit.
    Dat wist ik niet. 25.300/24.900 plaatsen dus. De ene roept namelijk 26.500 en de ander 26.100
  • 24 Aug 2019 om 17:24
    Zeker wordt het uitvak wel meegerekend met de capaciteit.
  • 24 Aug 2019 om 17:18
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:15
      Dat is zonder sponsorkaarten en uitvak geloof ik. Er zullen zeker meer dan 15.222 zitten vanavond.
      Verder kloppen die cijfers van Groningen niet.
    Uitvak wordt toch sowieso niet meegerekend met de stadion capaciteit? Sponsorkaarten scheelt alleen inderdaad ook wel weer wat.
  • 24 Aug 2019 om 17:15
    Dat is zonder sponsorkaarten en uitvak geloof ik. Er zullen zeker meer dan 15.222 zitten vanavond.
    Verder kloppen die cijfers van Groningen niet.
  • 24 Aug 2019 om 17:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:07
      15.222
    Ouch, dat is wel matig. Voor zover ik weet is iedereen ook wel zo'n beetje terug van vakantie toch? Bij Groningen zaten er iets meer dan 19.000 IN DE BOUWVAK tegen Twente.
  • 24 Aug 2019 om 17:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 17:05
      Hoeveel kaarten zijn er verkocht voor vanavond?
    15.222
  • 24 Aug 2019 om 17:07
    @cappucino omdat ik jullie 2 keer gewoon heb geïnformeerd over hoe hoog iemand op fifa is, voor de mensen die dat leuk vinden, ga jij mij er direct mee belachelijk maken.. de sfeer bij de reacties hier bij feanonline zijn echt verschrikkelijk..bah.. kunnen we de sfeer een beetje wat positiever houden..aub.
  • 24 Aug 2019 om 17:05
    Hoeveel kaarten zijn er verkocht voor vanavond?
  • 24 Aug 2019 om 17:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 12:37
      Staat Overeem ook op FIFA?
    Kan je stoppen aub.
  • 24 Aug 2019 om 16:38
    • Quote van 24 Aug 2019 om 13:33
      Ik speel geen FM, die tijd heb ik al jaren geleden achter me gelaten. Ik reageer met die zin op iemand die het heeft over Hamstra die niet naar de grote Nielselinho luistert oid. Sarcasme noem je zoiets. Maar de meesten hier willen lekker op de man spelen en elkaar afzeiken.. ga er lekker mee door. Daarnaast op het moment van mailen was Dumfries nog zeker niet een uitblinkende speler maar goed.
    'Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen' Ok das mooi maar nog steeds geen antwoord op de vraag : Was hij te halen ? Was de vraagp[rijs misschien te hoog, waren de salaris eisen te hoog , wou hij uberhaupt wel naar Heerenveen . Stellen dat Hamstra iemand had moeten halen omdat jij vind dat het geweldige speler is , is prima maar je gaat telkens voorbij aan de cruciale punten., tenzij je natuurlijk precies de vraagprijs en salaris eisen kent van deze speler. Nogmaals ik kan Hamstra ook allemaal tips geven maar dan nog ken ik niet de ins en outs van vraagprijs en salaris etc En hoewel het niet achteraf in de kont kijken is zoals jij zo mooi stelt maakt in dit geval geen kloot uit want nogmaals je weet de eisen en randzaken niet en ik krijg steeds meer het idee dat je denkt dat spelers kopen hetzelfde is als boodschappen doen is bij de Jumbo.
  • 24 Aug 2019 om 13:33
    • Quote van 24 Aug 2019 om 13:16
      Dus als er bij toeval iemand gehaald is waar jij een mail over gestuurd hebt dan heeft ie geluisterd? Die man zal op een dag zo'n 100 mails krijgen waarin spelers worden aangeboden of de hemel in geprezen, die zal echt niet een mail gaan lezen van een waarschijnlijk iets te fanatieke FM fan. Iedereen kon zien dat Dumfries bij Sparta een uitblinker was, daar hoef je geen kenner voor te zijn.
    Ik speel geen FM, die tijd heb ik al jaren geleden achter me gelaten. Ik reageer met die zin op iemand die het heeft over Hamstra die niet naar de grote Nielselinho luistert oid. Sarcasme noem je zoiets. Maar de meesten hier willen lekker op de man spelen en elkaar afzeiken.. ga er lekker mee door. Daarnaast op het moment van mailen was Dumfries nog zeker niet een uitblinkende speler maar goed.
  • 24 Aug 2019 om 13:31
    • Quote van 24 Aug 2019 om 11:11
      Wát weer een frustratie cq oud zeer ?, met altijd weer je gelul over het oost blok . Weet je eigenlijk wel wat het (voormalige) oostblok is ? tegenover (het begrip) de Balkan ? Niet dus.
    ik heb het nergens over oostblok ik heb het over oost europese spelers maar ja die roze bril beperkt blijkbaar ook je lezen.
  • 24 Aug 2019 om 13:29
    • Quote van 24 Aug 2019 om 12:30
      @nielselinho kan je Gerry ff de tip geven om Van Overeem te halen
    Vind persoonlijk van Overeem niet een speler die ons veel sterker zal maken.
  • 24 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:13
      Bij Dumfries heeft Hamstra wel naar mij geluisterd. Zie daar wat er gebeurd is. Maar nee, dat zal uiteraard niet komen door de mails die ik Hamstra gestuurd heb over de potentie van Dumfries, dat zal wss speurderswerk van dhr Hamstra zelf zijn. Ik bedoel er niet mee te zeggen dat door mij Dumfries gehaald is, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je op die manier te werk moet gaan. Jonge spelers met potentie kopen, door laten ontwikkelen en met vette winst doorverkopen. De levensaders van clubs als Heerenveen..
    Dus als er bij toeval iemand gehaald is waar jij een mail over gestuurd hebt dan heeft ie geluisterd? Die man zal op een dag zo'n 100 mails krijgen waarin spelers worden aangeboden of de hemel in geprezen, die zal echt niet een mail gaan lezen van een waarschijnlijk iets te fanatieke FM fan. Iedereen kon zien dat Dumfries bij Sparta een uitblinker was, daar hoef je geen kenner voor te zijn.
  • 24 Aug 2019 om 12:37
    • Quote van 24 Aug 2019 om 12:30
      @nielselinho kan je Gerry ff de tip geven om Van Overeem te halen
    Staat Overeem ook op FIFA?
  • 24 Aug 2019 om 12:30
    @nielselinho kan je Gerry ff de tip geven om Van Overeem te halen
  • 24 Aug 2019 om 11:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 11:11
      Wát weer een frustratie cq oud zeer ?, met altijd weer je gelul over het oost blok . Weet je eigenlijk wel wat het (voormalige) oostblok is ? tegenover (het begrip) de Balkan ? Niet dus.
    Topografisch is het niet heel erg oke maar zijn boodschap is wel duidelijk.
  • 24 Aug 2019 om 11:11
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:02
      Pot verwijt de ketel , die oost europese spelers waar jij zo weg van bent nee dat is een succes gebleken , oww nee wacht dat ligt altijd aan de begeleiding de 1 na de ander mislukt maar die waren echt allemaal wel goed genoeg alleen die begeleiding hier gut o gut wat is die slecht. Wij hebben al tijden het gevoel bij jou dat we tegen een muur praten met je enorme oost europese toppers die totaal niet slagen en waar je nooit meer iets van hoort. Begin jij daar nou eens te realiseren dat ze niet goed genoeg zijn dan wil ik nog wel eens naar niels luisteren. Al heb ik sterk het gevoel dat de helft van wat Niels hier post uit de grote duim komt.
    Wát weer een frustratie cq oud zeer ?, met altijd weer je gelul over het oost blok . Weet je eigenlijk wel wat het (voormalige) oostblok is ? tegenover (het begrip) de Balkan ? Niet dus.
  • 24 Aug 2019 om 10:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 10:34
      Kijk ik denk dan zelf, nog een week en dan kunnen we uiteindelijk Hamstra op deze transferwindow definitief beoordelen. Het belerende toontje van No1tra om alles en iedereen even te corrigeren is vervelend. Zijn lijflied zal wel het nummer * ik weet het beter* van Acda en de Munnik zijn; *Wil je weten hoe het moet
      Wil je weten wat je fout doet
      Hoe alles beter kan
      Kom naar mij ik weet er alles van
      Wil je weten hoe het hoort
      Hou je mond ik ben aan het woord
      Hoe de wereld draaien moet
      Ik weet het allemaal zo goed *
    Hahahaha treffend dat wel...
  • 24 Aug 2019 om 10:34
    • Quote van 24 Aug 2019 om 10:19
      Hamstra zullen ze hier ten alle tijde verdedigen hoor. Volgens sommige kan het niet aan Gerry liggen, maar heeft het met de tijd te maken. Het is geen Jumbo krijg je dan te horen. Een aantal mensen, waaronder N01tra, praten alles wat krom is recht. Ohja, en kritiek mag je ook niet hebben op hem. Bananen zijn geel, maar volgens N01tra zijn ze blauw. Dat er op dit moment een spits gaat huren, dat kun je zeker wel Gerry aanrekenen. Hij wist al tijden dat wij 1 a 2 spitsen nodig hadden, dit heeft hij nog steeds niet voorelkaar. Ook is er geen echte 10, dus wordt Eujeke maar gebruikt voor deze positie. Tevens zijn er veel korte termijn oplossingen, dit gaat je de kop kosten over 2 a 3 jaar.
    Kijk ik denk dan zelf, nog een week en dan kunnen we uiteindelijk Hamstra op deze transferwindow definitief beoordelen. Het belerende toontje van No1tra om alles en iedereen even te corrigeren is vervelend. Zijn lijflied zal wel het nummer * ik weet het beter* van Acda en de Munnik zijn; *Wil je weten hoe het moet
    Wil je weten wat je fout doet
    Hoe alles beter kan
    Kom naar mij ik weet er alles van
    Wil je weten hoe het hoort
    Hou je mond ik ben aan het woord
    Hoe de wereld draaien moet
    Ik weet het allemaal zo goed *
  • 24 Aug 2019 om 10:19
    • Quote van 24 Aug 2019 om 00:14
      Wij hebben niet of nauwelijks inzicht in ontwikkelingen tijdens het transferspel. Er zijn ongelooflijk veel factoren van invloed. Wel is in mijn ogen heel helder dat het now or never is voor Hamstra. Na deze periode zijn al die factoren niet geldig als excuses en mag Hamstra afgerekend worden op de selectie die er dan staat. Dan doen al die factoren en gevallen van pech of geluk niet ter zake. Dan moet er gewoon een uitgebalanceerde selectie staan met voldoende ervaring en potentie. Mocht Hamstra hierin slagen, dan mag hij blijven, maar slaagt hij niet, dan is het wat mij betreft exit. Drie jaar is wat dat betreft genoeg om dat te kunnen beoordelen.
    Hamstra zullen ze hier ten alle tijde verdedigen hoor. Volgens sommige kan het niet aan Gerry liggen, maar heeft het met de tijd te maken. Het is geen Jumbo krijg je dan te horen. Een aantal mensen, waaronder N01tra, praten alles wat krom is recht. Ohja, en kritiek mag je ook niet hebben op hem. Bananen zijn geel, maar volgens N01tra zijn ze blauw. Dat er op dit moment een spits gaat huren, dat kun je zeker wel Gerry aanrekenen. Hij wist al tijden dat wij 1 a 2 spitsen nodig hadden, dit heeft hij nog steeds niet voorelkaar. Ook is er geen echte 10, dus wordt Eujeke maar gebruikt voor deze positie. Tevens zijn er veel korte termijn oplossingen, dit gaat je de kop kosten over 2 a 3 jaar.
  • 24 Aug 2019 om 10:17
    • Quote van 24 Aug 2019 om 01:40
      Ik snap de opmerking van n01tra wel al ben ik het wel met je eens cap.

      Niels loopt de hele tijd over mailtjes en brieven en dat hij ervoor heeft gezorgd dat Heerenveen dumfries heeft gehaald etc
    Zonde van de discussie dat NO1tra hem kleineert. Er mailen wel meer mensen. Nielsinho dus ook. So what? Hij beweert toch niet dat Dumfries op zijn voorspraak is gehaald. De discussie is overigens zeer vermakelijk ook al doet Nielsinho aannames die natuurlijk niet kloppen.
  • 24 Aug 2019 om 09:55
    • Quote van 24 Aug 2019 om 09:15
      Was het de bedoeling dat Iredale er meteen zou staan? Of in ieder geval na een jaar? Ik denk dat je als je iemand binnenhaalt snel genoeg kan zien of die goed genoeg is om er snel te staan. Nu dat om welke reden dan ook niet het geval bleek hadden ze in mijn ogen nog steeds genoeg tijd om te anticiperen.
    We hebben een tijdje ruim in de spelers gezeten voor de spitspositie die in het 1e elftal niet aan de bak kwamen. Daardoor speelde John alleen de laatste paar wedstrijden na zijn blessure bij de beloftes. Veerman, Van Amersfoort en Hornkamp speelden doorgaans bij de beloftes. John was nog jong toen hij kwam en volgens mij was er ook wel gecommuniceerd dat hij voor de toekomst gehaald was. Bij O19 deed hij het qua statistieken prima. Vorige zomer maakte hij in de voorbereiding ook wel wat minuten, alleen was dat vaak vanaf de rechtsbuiten, terwijl hij wel echt een CS is. Ik vermoedt dat er vooral door zijn salaris afscheid is genomen. Hij had zich bij ons m.i verder prima door kunnen ontwikkelen.
  • 24 Aug 2019 om 09:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:56
      Dus jij denkt ook dat je spelers in een soort van Jumbo in je winkelwagen kunt gooien? Even afrekenen en klaar is Nielsje?
      Je doet allemaal aannames dat Hamstra met geen enkele andere club of speler bezig is geweest dan die uiteindelijk gekomen zijn.
      Natuurlijk zijn er pogingen gedaan om een andere rechter vleugel verdediger te halen. Maar als spelers niet haalbaar zijn of niet weg mogen, dan moet je doorschakelen.
      Hornkamp hebben ze laten gaan omdat ze hem niet goed genoeg vonden. Wat hadden ze dan moeten doen? Nu konden ze er nog wat voor vangen.

      Als het in jouw ogen allemaal sneller en beter kan, moet je gewoon solliciteren.
      Met zo'n businesscase kunnen ze je niet weigeren.
    Nee hoor die aannames doe ik niet. Ik kijk echter alleen naar het resultaat, omdat dat is wat telt. Probeer me maar te kleineren hier op het forum, heel volwassen.
  • 24 Aug 2019 om 09:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 03:24
      Een spits is ten tijde van Reza ook gehaald, maar ook al weer vertrokken. Doet het nu na een langdurige blessure prima bij Wolfsburg O23, 5 wedstrijden, 4 goals en 2 assists. Is wel een dure door buiten EU salaris.
    Was het de bedoeling dat Iredale er meteen zou staan? Of in ieder geval na een jaar? Ik denk dat je als je iemand binnenhaalt snel genoeg kan zien of die goed genoeg is om er snel te staan. Nu dat om welke reden dan ook niet het geval bleek hadden ze in mijn ogen nog steeds genoeg tijd om te anticiperen.
  • 24 Aug 2019 om 09:10
    • Quote van 24 Aug 2019 om 01:40
      Ik snap de opmerking van n01tra wel al ben ik het wel met je eens cap.

      Niels loopt de hele tijd over mailtjes en brieven en dat hij ervoor heeft gezorgd dat Heerenveen dumfries heeft gehaald etc
    Het enige dat ik zeg is dat ik een mail heb gestuurd over Dumfries. Dat zeg ik nadat ik gelijk aangevallen wordt op mijn mening. Geef je mailadres maar stuur ik het je door. Wat heb je er aan hier dingen uit je duim te zuigen.. en dat nog onder een alias ook. Als je me niet gelooft, prima. Maar kom dan met bewijzen dat het niet klopt. Wees een kerel en geef me je mailadres, en laat het forum vanavond weten of en wat je van me doorgestuurd gekregen hebt. En nogmaals, ik leg uit dat ik snap dat Dumfries niet door mij gehaald is en dat ik mn plek als simpele supporter wel ken. Maar kennelijk moet je je hier heel voorzichtig uitdrukken anders valt bijna iedereen over je heen. Jammer.
  • 24 Aug 2019 om 03:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:42
      Floranus presteerde vorig seizoen het hele seizoen dramatisch. Je weet dat Schmidt gaat vertrekken. En je komt dan met een niet wedstrijdfitte Van Rhijn pas laat in de voorbereiding. Al maanden voor het vertrek van Reza wist je dat er een nieuwe spits moet komen.. Lammers kopen lukt niet dus dan maar huren ( als je alternatieven hebt kan je doorschakelen i.p.v. gaan huren). Een jaar later is er nog steeds geen eigen spits, er is er weer een gehuurd. Zo lang lukt het al niet een spits te vinden die je kan kopen. Nu hebben ze Hornkamp laten gaan en is er al weken geen vervanger. In mijn ogen zou je als je een beetje vooruit kijkt met betere opties kunnen komen en in veel gevallen nog sneller ook
    Een spits is ten tijde van Reza ook gehaald, maar ook al weer vertrokken. Doet het nu na een langdurige blessure prima bij Wolfsburg O23, 5 wedstrijden, 4 goals en 2 assists. Is wel een dure door buiten EU salaris.
  • 24 Aug 2019 om 01:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 00:26
      “Nielsje”. Bah wat kleinerend en denigrerend.
    Ik snap de opmerking van n01tra wel al ben ik het wel met je eens cap.

    Niels loopt de hele tijd over mailtjes en brieven en dat hij ervoor heeft gezorgd dat Heerenveen dumfries heeft gehaald etc
  • 24 Aug 2019 om 00:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:56
      Dus jij denkt ook dat je spelers in een soort van Jumbo in je winkelwagen kunt gooien? Even afrekenen en klaar is Nielsje?
      Je doet allemaal aannames dat Hamstra met geen enkele andere club of speler bezig is geweest dan die uiteindelijk gekomen zijn.
      Natuurlijk zijn er pogingen gedaan om een andere rechter vleugel verdediger te halen. Maar als spelers niet haalbaar zijn of niet weg mogen, dan moet je doorschakelen.
      Hornkamp hebben ze laten gaan omdat ze hem niet goed genoeg vonden. Wat hadden ze dan moeten doen? Nu konden ze er nog wat voor vangen.

      Als het in jouw ogen allemaal sneller en beter kan, moet je gewoon solliciteren.
      Met zo'n businesscase kunnen ze je niet weigeren.
    “Nielsje”. Bah wat kleinerend en denigrerend.
  • 24 Aug 2019 om 00:25
    • Quote van 24 Aug 2019 om 00:17
      Daar is die weer de dooddoener ! "Als jij denkt dat...moet je zelf solliciteren etc". Houd daar toch eens mee op man. En terecht dat hamstra daar alléén verantwoordelijk voor wordt gesteld. En niet iemand hier op dit forum. Wat een zwamneuzerij weer.
    blijf het hilarisch vinden als jij dat zegt Sibbele , misschien wordt het echt tijd dat je een maandje zelf reflectie gaat doen , zijn die top talenten waar ik altijd over opschep wel zo goed , heb ik geen roze bril op wat betreft die regio , zijn mijn vrienden misschien geen kenners over wat goed is en wat niet . Want al die top spelers en transfers van zahovic was ook allemaal zwamneuzerij ik zit en sta nog steeds en ben nog steeds niet met de mond wijd open achterover gevallen van verbazing over luka zijn mega transfer die nog steeds plaats moet vinden.
  • 24 Aug 2019 om 00:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:56
      Dus jij denkt ook dat je spelers in een soort van Jumbo in je winkelwagen kunt gooien? Even afrekenen en klaar is Nielsje?
      Je doet allemaal aannames dat Hamstra met geen enkele andere club of speler bezig is geweest dan die uiteindelijk gekomen zijn.
      Natuurlijk zijn er pogingen gedaan om een andere rechter vleugel verdediger te halen. Maar als spelers niet haalbaar zijn of niet weg mogen, dan moet je doorschakelen.
      Hornkamp hebben ze laten gaan omdat ze hem niet goed genoeg vonden. Wat hadden ze dan moeten doen? Nu konden ze er nog wat voor vangen.

      Als het in jouw ogen allemaal sneller en beter kan, moet je gewoon solliciteren.
      Met zo'n businesscase kunnen ze je niet weigeren.
    Daar is die weer de dooddoener ! "Als jij denkt dat...moet je zelf solliciteren etc". Houd daar toch eens mee op man. En terecht dat hamstra daar alléén verantwoordelijk voor wordt gesteld. En niet iemand hier op dit forum. Wat een zwamneuzerij weer.
  • 24 Aug 2019 om 00:14
    Wij hebben niet of nauwelijks inzicht in ontwikkelingen tijdens het transferspel. Er zijn ongelooflijk veel factoren van invloed. Wel is in mijn ogen heel helder dat het now or never is voor Hamstra. Na deze periode zijn al die factoren niet geldig als excuses en mag Hamstra afgerekend worden op de selectie die er dan staat. Dan doen al die factoren en gevallen van pech of geluk niet ter zake. Dan moet er gewoon een uitgebalanceerde selectie staan met voldoende ervaring en potentie. Mocht Hamstra hierin slagen, dan mag hij blijven, maar slaagt hij niet, dan is het wat mij betreft exit. Drie jaar is wat dat betreft genoeg om dat te kunnen beoordelen.
  • 23 Aug 2019 om 23:56
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:42
      Floranus presteerde vorig seizoen het hele seizoen dramatisch. Je weet dat Schmidt gaat vertrekken. En je komt dan met een niet wedstrijdfitte Van Rhijn pas laat in de voorbereiding. Al maanden voor het vertrek van Reza wist je dat er een nieuwe spits moet komen.. Lammers kopen lukt niet dus dan maar huren ( als je alternatieven hebt kan je doorschakelen i.p.v. gaan huren). Een jaar later is er nog steeds geen eigen spits, er is er weer een gehuurd. Zo lang lukt het al niet een spits te vinden die je kan kopen. Nu hebben ze Hornkamp laten gaan en is er al weken geen vervanger. In mijn ogen zou je als je een beetje vooruit kijkt met betere opties kunnen komen en in veel gevallen nog sneller ook
    Dus jij denkt ook dat je spelers in een soort van Jumbo in je winkelwagen kunt gooien? Even afrekenen en klaar is Nielsje?
    Je doet allemaal aannames dat Hamstra met geen enkele andere club of speler bezig is geweest dan die uiteindelijk gekomen zijn.
    Natuurlijk zijn er pogingen gedaan om een andere rechter vleugel verdediger te halen. Maar als spelers niet haalbaar zijn of niet weg mogen, dan moet je doorschakelen.
    Hornkamp hebben ze laten gaan omdat ze hem niet goed genoeg vonden. Wat hadden ze dan moeten doen? Nu konden ze er nog wat voor vangen.

    Als het in jouw ogen allemaal sneller en beter kan, moet je gewoon solliciteren.
    Met zo'n businesscase kunnen ze je niet weigeren.
  • 23 Aug 2019 om 23:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:42
      Floranus presteerde vorig seizoen het hele seizoen dramatisch. Je weet dat Schmidt gaat vertrekken. En je komt dan met een niet wedstrijdfitte Van Rhijn pas laat in de voorbereiding. Al maanden voor het vertrek van Reza wist je dat er een nieuwe spits moet komen.. Lammers kopen lukt niet dus dan maar huren ( als je alternatieven hebt kan je doorschakelen i.p.v. gaan huren). Een jaar later is er nog steeds geen eigen spits, er is er weer een gehuurd. Zo lang lukt het al niet een spits te vinden die je kan kopen. Nu hebben ze Hornkamp laten gaan en is er al weken geen vervanger. In mijn ogen zou je als je een beetje vooruit kijkt met betere opties kunnen komen en in veel gevallen nog sneller ook
    van Rhijn is echt niet de eerste optie geweest. O.a. iemand van Benfica, een transfervrije speler uit Engeland en waarschijnlijk nog wel meer waren in beeld. Uiteindelijk is van Rhijn alleen gelukt. Blijkbaar konden ze geen betere spits krijgen. De spits die onder Lammers stond stond er niks voor niks onder. En hij heeft ons samen met Vlap toch gewoon van degradatie gered. Dat die 2de spits zo lang duurt is inderdaad niet ideaal. Maar we gaan het zien. Als hij nu geen 2de spits haalt zal iedereen hier hem ongeschikt vinden. Wij weten alleen niet wat er nu op de achtergrond gebeurt.
  • 23 Aug 2019 om 23:47
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:30
      /Het/ echte genie - maar dat betwijfel ik wel hoor. Maar kennnelijk moet het vrij letterlijk voor je worden uitgespeld. Mijn inhoudelijke mening is: het huren van spelers is niet in alle gevallen slecht!
    Als je het zo stelt ben ik het eens met je mening.
  • 23 Aug 2019 om 23:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:39
      Er is 1x een turks medium geweest die een tweet over Jeremain Lens had geplaatst en daarin ook Heerenveen (maar ook Vitesse en twee andere clubs) had genoemd. Lijkt me geen serieus gerucht dus.
    Is ook een paar weken geleden geloof ik. Uiteindelijk is er voor Dreyer gekozen dus. Of zou hij als AM, CS in beeld zijn geweest? Als het überhaupt waar is.
  • 23 Aug 2019 om 23:42
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:27
      Tuurlijk weet je dat pas later. Maar dan ziet het er iig goed uit. Is dat beter? Botman, Odgaard en Dreyer zijn voor de korte termijn ja. Van Rhijn zit er middenin. Hij kan altijd nog verlengen. Als hij verlengt hebben ze alleen een prima rechtsback. Er is ook ervaring nodig he? Owusu, die van RKC enzo waren ook aanwinsten geweest maar brengen geen ervaring op hoog niveau. Faik en Ejuke zijn voor de langere termijn gehaald. Faik om ervaring te brengen. Börkeiet (ofzo) wou Hamstra ook halen maar ging naar Bröndby (die kunnen ook gewoon meer salaris betalen). Maar dat zou ook een speler zijn die je voor meer geld zou kunnen doorverkopen. Ejuke kostte 2 miljoen ofzo. We kunnen maar 1 zo'n soort speler halen. Dresivic, Skovgaard, Kongolo, Floranus en van Bergen zijn voorbeelden van andere speler die hier momenteel nog spelen en voor de lange termijn zijn gehaald. Leg mij dus eens uit hoe jij erop komt dat Hamstra niet over transfers zou nadenken?
    Floranus presteerde vorig seizoen het hele seizoen dramatisch. Je weet dat Schmidt gaat vertrekken. En je komt dan met een niet wedstrijdfitte Van Rhijn pas laat in de voorbereiding. Al maanden voor het vertrek van Reza wist je dat er een nieuwe spits moet komen.. Lammers kopen lukt niet dus dan maar huren ( als je alternatieven hebt kan je doorschakelen i.p.v. gaan huren). Een jaar later is er nog steeds geen eigen spits, er is er weer een gehuurd. Zo lang lukt het al niet een spits te vinden die je kan kopen. Nu hebben ze Hornkamp laten gaan en is er al weken geen vervanger. In mijn ogen zou je als je een beetje vooruit kijkt met betere opties kunnen komen en in veel gevallen nog sneller ook
  • 23 Aug 2019 om 23:39
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:30
      Iemand op twitter (geen SecondSCH) zegt dat Heerenveen volgens Turkse media interesse heeft in Jeremain Lens. Kan iemand dit bevestigen?
    Er is 1x een turks medium geweest die een tweet over Jeremain Lens had geplaatst en daarin ook Heerenveen (maar ook Vitesse en twee andere clubs) had genoemd. Lijkt me geen serieus gerucht dus.
  • 23 Aug 2019 om 23:30
    Iemand op twitter (geen SecondSCH) zegt dat Heerenveen volgens Turkse media interesse heeft in Jeremain Lens. Kan iemand dit bevestigen?
  • 23 Aug 2019 om 23:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:25
      Ik heb een mening over hoe het transferbeleid bij Heerenveen zou moeten zijn inderdaad. Of dat een geniale mening is? Geen idee maar als jij dat vind, bedankt ;-) ook wel benieuwd naar jouw inhoudelijke mening..want een ander aanspreken op zijn posts gaat je goed af misschien ben jij wel de echte genie
    /Het/ echte genie - maar dat betwijfel ik wel hoor. Maar kennnelijk moet het vrij letterlijk voor je worden uitgespeld. Mijn inhoudelijke mening is: het huren van spelers is niet in alle gevallen slecht!
  • 23 Aug 2019 om 23:27
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:13
      Dan heeft hij het goed gedaan? De resultaten van deze transferzomer weten we pas na dit seizoen.. de ontwikkeling van een aantal spelers, de eindstand op de ranglijst enz. Voor dat alles is Hamstra eindverantwoordelijk. In mijn ogen denkt een goede TD of TM verder vooruit dan dat ik tot nu toe van Hamstra gezien heb. Voor Vlap vertrok had hij het over twee scenario’s en dat hij in beide scenario’s wist wat hem te doen stond.. vervolgens is Vlap weg en halen we een rechtsback, een linksbuiten en huren we een rechtsbuiten. Alleen in Ejuke zie ik een transfer waar over nagedacht is.. van de andere twee kan ik me niet voorstellen dat er veel over nagedacht is of dat nu wel sportief en financieel de beste keuzes zijn. Het lijken me meer noodverbandjes.
    Tuurlijk weet je dat pas later. Maar dan ziet het er iig goed uit. Is dat beter? Botman, Odgaard en Dreyer zijn voor de korte termijn ja. Van Rhijn zit er middenin. Hij kan altijd nog verlengen. Als hij verlengt hebben ze alleen een prima rechtsback. Er is ook ervaring nodig he? Owusu, die van RKC enzo waren ook aanwinsten geweest maar brengen geen ervaring op hoog niveau. Faik en Ejuke zijn voor de langere termijn gehaald. Faik om ervaring te brengen. Börkeiet (ofzo) wou Hamstra ook halen maar ging naar Bröndby (die kunnen ook gewoon meer salaris betalen). Maar dat zou ook een speler zijn die je voor meer geld zou kunnen doorverkopen. Ejuke kostte 2 miljoen ofzo. We kunnen maar 1 zo'n soort speler halen. Dresivic, Skovgaard, Kongolo, Floranus en van Bergen zijn voorbeelden van andere speler die hier momenteel nog spelen en voor de lange termijn zijn gehaald. Leg mij dus eens uit hoe jij erop komt dat Hamstra niet over transfers zou nadenken?
  • 23 Aug 2019 om 23:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:08
      Je bent een onbegrepen genie. Op transfergebied en op het gebied van stijlfiguren. Zou je voor de helderheid nog even kunnen toelichten of we je eerdere posts over het transferbeleid letterlijk of figuurlijk moeten nemen?
    Ik heb een mening over hoe het transferbeleid bij Heerenveen zou moeten zijn inderdaad. Of dat een geniale mening is? Geen idee maar als jij dat vind, bedankt ;-) ook wel benieuwd naar jouw inhoudelijke mening..want een ander aanspreken op zijn posts gaat je goed af misschien ben jij wel de echte genie
  • 23 Aug 2019 om 23:18
    • Quote van 23 Aug 2019 om 23:02
      Pot verwijt de ketel , die oost europese spelers waar jij zo weg van bent nee dat is een succes gebleken , oww nee wacht dat ligt altijd aan de begeleiding de 1 na de ander mislukt maar die waren echt allemaal wel goed genoeg alleen die begeleiding hier gut o gut wat is die slecht. Wij hebben al tijden het gevoel bij jou dat we tegen een muur praten met je enorme oost europese toppers die totaal niet slagen en waar je nooit meer iets van hoort. Begin jij daar nou eens te realiseren dat ze niet goed genoeg zijn dan wil ik nog wel eens naar niels luisteren. Al heb ik sterk het gevoel dat de helft van wat Niels hier post uit de grote duim komt.
    Wat komt er precies uit mn grote duim als ik vragen mag?
  • 23 Aug 2019 om 23:13
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:55
      Ik ben zelf ook niet een grote fan van het huren van Botman en Odgaard is nog maar even afwachten. Dat we nu Dreyer huren vind ik alleen prima. Een spits halen is gewoon erg lastig. Ik zou ze zo snel iig niet kunnen opnoemen. Ons scouting netwerk ligt eigenlijk alleen maar in Scandinavië en voor de Balkan hebben we er maar 1 volgensmij. En daar worden de betere spelers al snel weggeplukt door grotere clubs/competities. Voor de balkan mag er echt nog wel wat bij want 1 scout in 5 competities ofzo is echt niet genoeg. Met die Derksen lijken we nu alleen ook in België en Duitsland te gaan scouten. De spelers die uit Engeland komen zullen hier wss alleen maar via zaakwaarnemers terecht zijn gekomen. Daarnaast is naar spelers kijken die bij grotere clubs in het buitenland afvallen iets wat wij vgm ook niet echt doen. Om Hamstra hier de schuld van te geven vind ik alleen een beetje simpel. Hij is namelijk technisch MANAGER en niet technisch DIRECTEUR. Voor zover ik weet kan Hamstra helemaal niet beslissen dat er extra scouts bijkomen. Is dat niet iets wat de AD beslist? En is het wel realistich dat we extra scouts aannemen aangezien de financiële situatie? Huren doe je ter aanvulling of als je een heel groot talent kan halen die echt een verschil kan maken. Volgensmij kan je een Botman makkelijk kopen. Dus hoop dat we iig een optie tot koop hebben. Ik weet niet echt waar ik Odgaard moet plaatsen. Ik zie niet echt wat er zo goed aan is. In de voorbereiding liet hij her alleen wel zien dus laten we afwachten. Een spits scouten die er 15-20 inschiet is wel lastig. Dreyer is alleen prima gedaan. Zelfde geldt voor Odgaard als hij het binnekort wel laat zien. Als we nog een spits kopen en minimaal een AM dan ben ik blij. Een extra DM is ook niet verkeerd. Dan heeft Gerry het gewoon goed gedaan.
    Dan heeft hij het goed gedaan? De resultaten van deze transferzomer weten we pas na dit seizoen.. de ontwikkeling van een aantal spelers, de eindstand op de ranglijst enz. Voor dat alles is Hamstra eindverantwoordelijk. In mijn ogen denkt een goede TD of TM verder vooruit dan dat ik tot nu toe van Hamstra gezien heb. Voor Vlap vertrok had hij het over twee scenario’s en dat hij in beide scenario’s wist wat hem te doen stond.. vervolgens is Vlap weg en halen we een rechtsback, een linksbuiten en huren we een rechtsbuiten. Alleen in Ejuke zie ik een transfer waar over nagedacht is.. van de andere twee kan ik me niet voorstellen dat er veel over nagedacht is of dat nu wel sportief en financieel de beste keuzes zijn. Het lijken me meer noodverbandjes.
  • 23 Aug 2019 om 23:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:59
      Het is net hoe je het wilt lezen. Ik reageer eerst sarcastisch met dat Hamstra naar me geluisterd heeft en leg vervolgens uit dat ik er niet mee wil zeggen dat ik denk dat het door mij komt dat Dumfries gehaald is.. zou niet weten wat daar onduidelijk aan kan zijn maar goed
    Je bent een onbegrepen genie. Op transfergebied en op het gebied van stijlfiguren. Zou je voor de helderheid nog even kunnen toelichten of we je eerdere posts over het transferbeleid letterlijk of figuurlijk moeten nemen?
  • 23 Aug 2019 om 23:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:26
      Nielselinho, doe geen moeite jongen! Je kunt hier net zo goed tegen een muur praten...begrijpen (willen) ze toch niet.
    Pot verwijt de ketel , die oost europese spelers waar jij zo weg van bent nee dat is een succes gebleken , oww nee wacht dat ligt altijd aan de begeleiding de 1 na de ander mislukt maar die waren echt allemaal wel goed genoeg alleen die begeleiding hier gut o gut wat is die slecht. Wij hebben al tijden het gevoel bij jou dat we tegen een muur praten met je enorme oost europese toppers die totaal niet slagen en waar je nooit meer iets van hoort. Begin jij daar nou eens te realiseren dat ze niet goed genoeg zijn dan wil ik nog wel eens naar niels luisteren. Al heb ik sterk het gevoel dat de helft van wat Niels hier post uit de grote duim komt.
  • 23 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:53
      Dan moet je wat zorgvuldiger formuleren. Zie je “Dumfries” bijdrage.
    Het is net hoe je het wilt lezen. Ik reageer eerst sarcastisch met dat Hamstra naar me geluisterd heeft en leg vervolgens uit dat ik er niet mee wil zeggen dat ik denk dat het door mij komt dat Dumfries gehaald is.. zou niet weten wat daar onduidelijk aan kan zijn maar goed
  • 23 Aug 2019 om 22:56
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:48
      Beleid begint nooit bij namen maar bij passie en visie!
    ja alleen blijf je vaag met populaire kreten zonder onderbouwing
  • 23 Aug 2019 om 22:55
    Ik ben zelf ook niet een grote fan van het huren van Botman en Odgaard is nog maar even afwachten. Dat we nu Dreyer huren vind ik alleen prima. Een spits halen is gewoon erg lastig. Ik zou ze zo snel iig niet kunnen opnoemen. Ons scouting netwerk ligt eigenlijk alleen maar in Scandinavië en voor de Balkan hebben we er maar 1 volgensmij. En daar worden de betere spelers al snel weggeplukt door grotere clubs/competities. Voor de balkan mag er echt nog wel wat bij want 1 scout in 5 competities ofzo is echt niet genoeg. Met die Derksen lijken we nu alleen ook in België en Duitsland te gaan scouten. De spelers die uit Engeland komen zullen hier wss alleen maar via zaakwaarnemers terecht zijn gekomen. Daarnaast is naar spelers kijken die bij grotere clubs in het buitenland afvallen iets wat wij vgm ook niet echt doen. Om Hamstra hier de schuld van te geven vind ik alleen een beetje simpel. Hij is namelijk technisch MANAGER en niet technisch DIRECTEUR. Voor zover ik weet kan Hamstra helemaal niet beslissen dat er extra scouts bijkomen. Is dat niet iets wat de AD beslist? En is het wel realistich dat we extra scouts aannemen aangezien de financiële situatie? Huren doe je ter aanvulling of als je een heel groot talent kan halen die echt een verschil kan maken. Volgensmij kan je een Botman makkelijk kopen. Dus hoop dat we iig een optie tot koop hebben. Ik weet niet echt waar ik Odgaard moet plaatsen. Ik zie niet echt wat er zo goed aan is. In de voorbereiding liet hij her alleen wel zien dus laten we afwachten. Een spits scouten die er 15-20 inschiet is wel lastig. Dreyer is alleen prima gedaan. Zelfde geldt voor Odgaard als hij het binnekort wel laat zien. Als we nog een spits kopen en minimaal een AM dan ben ik blij. Een extra DM is ook niet verkeerd. Dan heeft Gerry het gewoon goed gedaan.
  • 23 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:31
      Wil je best de mail doorsturen hoor.. geen probleem. Iemand begon over de grote Nielselinho.. zo bedoel ik het helemaal niet man. Ik leg toch uit hoe ik het bedoel? Ik ben een simpele fan niet meer niet minder ken mn plaatst wel hoor, maar jammer dat er steeds op de persoon gereageerd wordt door een aantal personen en niet op dat wat diegene inhoudelijk bedoeld
    Dan moet je wat zorgvuldiger formuleren. Zie je “Dumfries” bijdrage.
  • 23 Aug 2019 om 22:45
    Anderlecht verliest.
  • 23 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:16
      Het algemenere punt was dat je met een beleid dat wat meer op huren is gericht, je club niet meteen in een spiraal des doods stort zoals hier werd beweerd. En dan nog: Wij hebben de laatste jaren 1-3 huurspelers gehad, waarvan er meestal 1 in de basisselectie zat. Dat is geen excessief op huren gericht beleid.
    Dat is ook inderdaad overdreven. Maar je nam dan weer Vitesse als voorbeeld, alsof dat een club is die door legers huurspelers stappen vooruit is gegaan: Dat is niet zo, althans dat is wat ik vind. Daarbij wordt ook vooral de slechte financiële situatie van de club genoemd, iets dat bij Vitesse dus geen probleem meer is door de Russische eigenaar. Wij moeten spelers verkopen om te kunnen blijven bestaan, daar is dat dus anders.
  • 23 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:28
      Er moet tussen de beentjes van Abe op dat sokkeltje nog wel ruimte zijn voor een passend eerbetoon.
    Wil je best de mail doorsturen hoor.. geen probleem. Iemand begon over de grote Nielselinho.. zo bedoel ik het helemaal niet man. Ik leg toch uit hoe ik het bedoel? Ik ben een simpele fan niet meer niet minder ken mn plaatst wel hoor, maar jammer dat er steeds op de persoon gereageerd wordt door een aantal personen en niet op dat wat diegene inhoudelijk bedoeld
  • 23 Aug 2019 om 22:28
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:13
      Bij Dumfries heeft Hamstra wel naar mij geluisterd. Zie daar wat er gebeurd is. Maar nee, dat zal uiteraard niet komen door de mails die ik Hamstra gestuurd heb over de potentie van Dumfries, dat zal wss speurderswerk van dhr Hamstra zelf zijn. Ik bedoel er niet mee te zeggen dat door mij Dumfries gehaald is, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je op die manier te werk moet gaan. Jonge spelers met potentie kopen, door laten ontwikkelen en met vette winst doorverkopen. De levensaders van clubs als Heerenveen..
    Er moet tussen de beentjes van Abe op dat sokkeltje nog wel ruimte zijn voor een passend eerbetoon.
  • 23 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:24
      Je hebt toch op z'n minst een persoonlijk bedankje van Hamstra ontvangen mag ik hopen? :))
    Een mailtje met bedankt, hij staat op onze radar. ;-) vond ik erg netjes van hem.. later nooit meer reactie gehad op twee mails waarin ik hem wees op twee spelers die inmiddels al voor leuke bedragen doorverkocht zijn
  • 23 Aug 2019 om 22:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:13
      Bij Dumfries heeft Hamstra wel naar mij geluisterd. Zie daar wat er gebeurd is. Maar nee, dat zal uiteraard niet komen door de mails die ik Hamstra gestuurd heb over de potentie van Dumfries, dat zal wss speurderswerk van dhr Hamstra zelf zijn. Ik bedoel er niet mee te zeggen dat door mij Dumfries gehaald is, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je op die manier te werk moet gaan. Jonge spelers met potentie kopen, door laten ontwikkelen en met vette winst doorverkopen. De levensaders van clubs als Heerenveen..
    Je hebt toch op z'n minst een persoonlijk bedankje van Hamstra ontvangen mag ik hopen? :))
  • 23 Aug 2019 om 22:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:26
      Nielselinho, doe geen moeite jongen! Je kunt hier net zo goed tegen een muur praten...begrijpen (willen) ze toch niet.
    Sibbele, jammer dat alles zo letterlijk genomen wordt en er zoveel zijn die zichzelf aangevallen voelen. Terwijl de club met dit beleid dag in dag uit achteruit gaat. Al die excuses.. neem nou eens positieve voorbeelden. Een Ajax dat halve finale CL haalt met een begroting die op geen enkele wijze in verhouding staat tot de top in Europa. Waardoor? Door de durven.. door ambitie te hebben en een slimme handelsgeest. Dat alles zijn we in Heerenveen al jaren kwijt helaas
  • 23 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:58
      dom lullen kan iedereen , de boekhouding van Heerenveen wordt gewoon gecontroleerd door meerdere instanties( Belasting dienst, Accountants etc) , als je een beetje je hersenen gebruikt had je geweten dat er jaarlijks 4-6 miljoen verlies wordt gedraaid dus van die transfer bedragen blijft echt niet veel over in verhouding tot wat er binnen komt
    En waardoor komt er te weinig binnen? Door dezelfde mensen als de mensen die spelers gaan huren. Zo blij met meneer grote bek zelfingenomen CR.. van club met de ambitie om het de top drie het moeilijk te gaan maken naar een ambitieloze club die niet eens in staat is een hoofdsponsor te vinden.. genoegen neemt met gehuurde afdankertjes enz enz. Het is al jaren geen crisis meer.. bij onze club komen ze op een of andere manier nooit uit de crisis. Dat heeft puur te maken met degenen die het beleid maken en uitvoeren.. een beleid wat er dus voor zorgt dat je staat waar je nu staat.
  • 23 Aug 2019 om 22:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:02
      Spelers die écht invloed hebben gehad zijn Lewis Baker, Mason Mount en Martin Ödegaard. En ondanks dat die laatste een uitstekend seizoen had vorig jaar, heeft Vitesse als geheel een gemiddeld tot matig jaar gedraaid. Een Linssen, die ze konden kopen van een concurrent door de grote investeringen die gedaan zijn, heeft in zijn eentje al veel meer invloed gehad.
    Het algemenere punt was dat je met een beleid dat wat meer op huren is gericht, je club niet meteen in een spiraal des doods stort zoals hier werd beweerd. En dan nog: Wij hebben de laatste jaren 1-3 huurspelers gehad, waarvan er meestal 1 in de basisselectie zat. Dat is geen excessief op huren gericht beleid.
  • 23 Aug 2019 om 22:13
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:20
      Nou, dat die Hamstra nou niet naar de Grote Nielsinho heeft geluisterd. Ironisch genoeg is een club die zich de afgelopen jaren wel structureel heeft verbeterd met huren, Vitesse. Maar dat zou geen rolmodel moeten zijn.
    Bij Dumfries heeft Hamstra wel naar mij geluisterd. Zie daar wat er gebeurd is. Maar nee, dat zal uiteraard niet komen door de mails die ik Hamstra gestuurd heb over de potentie van Dumfries, dat zal wss speurderswerk van dhr Hamstra zelf zijn. Ik bedoel er niet mee te zeggen dat door mij Dumfries gehaald is, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je op die manier te werk moet gaan. Jonge spelers met potentie kopen, door laten ontwikkelen en met vette winst doorverkopen. De levensaders van clubs als Heerenveen..
  • 23 Aug 2019 om 22:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:43
      ik denk dat het allebei factoren zijn. Dat het veelvuldig huren van spelers heeft bijgedragen aan hun huidige succes. Dat ze zonder al die huurspelers misschien wel niet zo ver zouden zijn geraakt.
    Spelers die écht invloed hebben gehad zijn Lewis Baker, Mason Mount en Martin Ödegaard. En ondanks dat die laatste een uitstekend seizoen had vorig jaar, heeft Vitesse als geheel een gemiddeld tot matig jaar gedraaid. Een Linssen, die ze konden kopen van een concurrent door de grote investeringen die gedaan zijn, heeft in zijn eentje al veel meer invloed gehad.
  • 23 Aug 2019 om 21:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:37
      Nooit geweten dat Brighton en Sassuolo concurrenten van ons zijn, Zit er een optie op Botman niemand die het weet .... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Namen willen mensen horen om te zien of jou beeld van wat je wilt wel realistisch is op basis van de situatie waar Heerenveen zich in bevind . Het is heel simpel te roepen dat het begint bij goed beleid maar om dan namen te ontwijken geef je eigenlijk ook deels aan niet te weten wat nou eigenlijk het juiste beleid is. Vanaf de zijlijn lijkt het allemaal heel eenvoudig en iedereen weet het weer beter als de vorige. @aanvallen hoe hypocriet een mens wel niet kan zijn , dat van leeuwen de 1 na de andere huur speler toevoegt danzijn zijn geweldige netwerk is allemaal prima maar als Hamstra dit doet maakt hij je geweldige club kapot etc . Vertel mij eens wat is Hamstra zijn budget dan want dit lijk jij te weten , en wat is Ted v Leeuwen zijn budget .
    Beleid begint nooit bij namen maar bij passie en visie!
  • 23 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:27
      ja maar een koophuis kan ook onder water komen te staan waardoor je verlies draait
    Dat was idd het punt: in voorkomende gevallen kan huren een betere keuze zijn
  • 23 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:38
      Is de opmars van Vitesse te danken aan die huurspelers? Of zou het kunnen dat de investeringen in bijvoorbeeld Papendal en het uitbetalen van hoge salarissen (zoals deze zomer Bazoer) daar toe heeft bijgedragen, om maar eens wat te noemen? Ik denk dat die laatst genoemde factoren groter zijn in hun bijdragen dan het huren van spelers. Vandaar dat ik het geen goede vergelijking vind.
    ik denk dat het allebei factoren zijn. Dat het veelvuldig huren van spelers heeft bijgedragen aan hun huidige succes. Dat ze zonder al die huurspelers misschien wel niet zo ver zouden zijn geraakt.
  • 23 Aug 2019 om 21:40
    Slovenië en Kroatië zitten bij EU.
  • 23 Aug 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:26
      Hey, de vraag was of een club zich met een huurbeleid structureel kan verbeteren. Vitesse heeft dat gedaan, ze zijn ons helaas weer wat voorbij. Moet je dit willen? Nee. Is Vitesse een voorbeeld? Nee. Is dat een uitzonderlijke situatie? Ja.
    Is de opmars van Vitesse te danken aan die huurspelers? Of zou het kunnen dat de investeringen in bijvoorbeeld Papendal en het uitbetalen van hoge salarissen (zoals deze zomer Bazoer) daar toe heeft bijgedragen, om maar eens wat te noemen? Ik denk dat die laatst genoemde factoren groter zijn in hun bijdragen dan het huren van spelers. Vandaar dat ik het geen goede vergelijking vind.
  • 23 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:20
      Als je één of twee keer van bv drie transfers mis zit , maar die derde is het gezochte " goudhaantje" heb je een meervoudige winst. Ik roep het al eeuwen ...dan is een vereiste dat je de talenten oppikt ( in bv de balkan !) En voor een goede prijs binnensleept , kun je gemakkelijk eens " de plank misslaan"....geen probleem..één plus één is nog altijd ..drie (; ! Bij huren nooit !!
    Balkan is op Griekeland en Bulgarije na allemaal non eu dus ik zou niet in de hele balkan gaan scouten. Putevski moet meer op die 2 landen focussen als het om de balkan gaat want dat kunnen we iig betalen. Ik wil ook zoveel mogelijk kopen maar het hoeft van mij niet altijd. Als er een paar jongens worden gehuurd is het prima. Met name als aanvulling. Als we nou 0 kapitaal op het veld hadden en alleen maar ervaren jongens haalden en de rest gingen huren was het een ander verhaal.
  • 23 Aug 2019 om 21:27
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:02
      Je zegt dat “de spits hoe dan ook gekocht” moet worden.
      Woon je in een koophuis of een huurhuis?
      Voor je lange-termijn economisch perspectief zou een koophuis wel beter zijn. Dat kan je met winst verkopen! Maar ja, misschien ben je nog jong of heb je wat tegenslag gehad. En zit kopen er even niet in.
    ja maar een koophuis kan ook onder water komen te staan waardoor je verlies draait
  • 23 Aug 2019 om 21:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:20
      Vitesse is natuurlijk totaal geen vergelijkingsmateriaal met hun Russische eigenaar.
    Hey, de vraag was of een club zich met een huurbeleid structureel kan verbeteren. Vitesse heeft dat gedaan, ze zijn ons helaas weer wat voorbij. Moet je dit willen? Nee. Is Vitesse een voorbeeld? Nee. Is dat een uitzonderlijke situatie? Ja.
  • 23 Aug 2019 om 21:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:14
      Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen. Dus het is niet achteraf een koe in de kont kijken en ten tweede is het maar een voorbeeld. Noem mij eens een club die door huren huren huren zichzelf structureel sportief en financieel verbeterd heeft op langere termijn.. Bij onze club doen ze tegenwoordig maar wat, en nee dat is geen beeldvorming. De ambitie is allang verdwenen omdat zakken vullen belangrijker gevonden wordt.
    Nielselinho, doe geen moeite jongen! Je kunt hier net zo goed tegen een muur praten...begrijpen (willen) ze toch niet.
  • 23 Aug 2019 om 21:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:19
      Ik vind dat je overdrijft. Hele gemiddelde spitsen, die eerder volop mislukt zijn of uit lagere divisies komen, zoals recent Dalmau en Mlapa, zou Heerenveen prima moeten kunnen halen. Ons voorbeeld van de laatste jaren in Reza (die wij niet voor een goed bedrag hebben verkocht na een jaar helaas). Reza is niet snel, niet bijzonder technisch, niet een dodelijk schot, niet heel sterk, niet kopsterk. Vrij matig dus, maar uiteindelijk een prima eerste jaar gehad hier. Met een beetje geluk verkoop je zo'n iemand voor een mooi bedrag door. Voordat Reza hier was, hadden we Uth, waarbij niemand had verwacht dat hij zo'n ontwikkeling zou doormaken in een jaar en eigenlijk was hij afgeschreven. Na twee jaar Reza, wat al op een overbruggingsperiode leek, hebben we weer een spits gehuurd met Lammers en nu met Odgaard weer. Op een positie waarmee je gemakkelijk miljoenen kan maken. Het is ons de afgelopen jaren niet gelukt bewust een spits te kopen en die voor veel meer door te verkopen. Dat mag je gerust heel tegenvallend noemen. Het is niet iets dat alleen dit jaar speelt hoor.
    Nou goed nieuws: Hamstra lijkt nu opzoek naar een spits die hij kan kopen en die dust volgend jaar iig eerste spits zal zijn. Hij gaat echt niet 2 spitsen huren. Iedereen dus blij.
  • 23 Aug 2019 om 21:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 18:06
      De plank misslaan, transfersom en salaris betalen en dan verlies leiden? Waarom zou dat beter zijn dan huur van goede spelers en betere resultaten?
    Als je één of twee keer van bv drie transfers mis zit , maar die derde is het gezochte " goudhaantje" heb je een meervoudige winst. Ik roep het al eeuwen ...dan is een vereiste dat je de talenten oppikt ( in bv de balkan !) En voor een goede prijs binnensleept , kun je gemakkelijk eens " de plank misslaan"....geen probleem..één plus één is nog altijd ..drie (; ! Bij huren nooit !!
  • 23 Aug 2019 om 21:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:20
      Nou, dat die Hamstra nou niet naar de Grote Nielsinho heeft geluisterd. Ironisch genoeg is een club die zich de afgelopen jaren wel structureel heeft verbeterd met huren, Vitesse. Maar dat zou geen rolmodel moeten zijn.
    Vitesse is natuurlijk totaal geen vergelijkingsmateriaal met hun Russische eigenaar.
  • 23 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:36
      Dat zegt alleen dat het vastleggen van een goede spits verdomde lastig is.
      En dat de halve eredivisie een spits moet huren, lijkt dat aardig te bevestigen.

      Maar aangezien je niet op de rest van mijn bericht reageert; kan ik aannamen dat je het daar dan mee eens bent?
    Ik vind dat je overdrijft. Hele gemiddelde spitsen, die eerder volop mislukt zijn of uit lagere divisies komen, zoals recent Dalmau en Mlapa, zou Heerenveen prima moeten kunnen halen. Ons voorbeeld van de laatste jaren in Reza (die wij niet voor een goed bedrag hebben verkocht na een jaar helaas). Reza is niet snel, niet bijzonder technisch, niet een dodelijk schot, niet heel sterk, niet kopsterk. Vrij matig dus, maar uiteindelijk een prima eerste jaar gehad hier. Met een beetje geluk verkoop je zo'n iemand voor een mooi bedrag door. Voordat Reza hier was, hadden we Uth, waarbij niemand had verwacht dat hij zo'n ontwikkeling zou doormaken in een jaar en eigenlijk was hij afgeschreven. Na twee jaar Reza, wat al op een overbruggingsperiode leek, hebben we weer een spits gehuurd met Lammers en nu met Odgaard weer. Op een positie waarmee je gemakkelijk miljoenen kan maken. Het is ons de afgelopen jaren niet gelukt bewust een spits te kopen en die voor veel meer door te verkopen. Dat mag je gerust heel tegenvallend noemen. Het is niet iets dat alleen dit jaar speelt hoor.
  • 23 Aug 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:14
      Ik snap het probleem niet, met nog 1 cm 1 spits erbij hebben we 18 prima selectie spelers aangevuld met 5 jongens uit de jeugd. Alleen moet Hamstra er voor zorgen dat de spits hoe dan ook gekocht wordt. Als het kapitaal op het veld staat, je wissels huurt en de rest aanvult met jeugd voer je prima beleid. Het kapitaal moet blijven knokken, huur en jeugd wil zich bewijzen. Uiteraard speelt de beste, wat niet goed genoeg is verkoop je of doe je weg.
    Je zegt dat “de spits hoe dan ook gekocht” moet worden.
    Woon je in een koophuis of een huurhuis?
    Voor je lange-termijn economisch perspectief zou een koophuis wel beter zijn. Dat kan je met winst verkopen! Maar ja, misschien ben je nog jong of heb je wat tegenslag gehad. En zit kopen er even niet in.
  • 23 Aug 2019 om 20:58
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:07
      Lees mn eerste reactie op dit nieuwsbericht maar. Dat eeuwige gezeik dat er geen geld is terwijl er telkens voor miljoenen aan spelers verkocht wordt. Dat gat in de begroting moet blijkbaar 30 keer opgevuld worden oid.. denk eerder dat het in de zakken van graaiers verdwijnt
    dom lullen kan iedereen , de boekhouding van Heerenveen wordt gewoon gecontroleerd door meerdere instanties( Belasting dienst, Accountants etc) , als je een beetje je hersenen gebruikt had je geweten dat er jaarlijks 4-6 miljoen verlies wordt gedraaid dus van die transfer bedragen blijft echt niet veel over in verhouding tot wat er binnen komt
  • 23 Aug 2019 om 20:56
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:14
      Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen. Dus het is niet achteraf een koe in de kont kijken en ten tweede is het maar een voorbeeld. Noem mij eens een club die door huren huren huren zichzelf structureel sportief en financieel verbeterd heeft op langere termijn.. Bij onze club doen ze tegenwoordig maar wat, en nee dat is geen beeldvorming. De ambitie is allang verdwenen omdat zakken vullen belangrijker gevonden wordt.
    dan ga je weer aan het feit voorbij dat Wou hij wel naar Heerenveen , Heeft Hamstra het niet geprobeerd , Was de vraaggprijs gewoon te hoog , waren de salaris eisen te hoog etc etc
  • 23 Aug 2019 om 20:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:07
      Lees mn eerste reactie op dit nieuwsbericht maar. Dat eeuwige gezeik dat er geen geld is terwijl er telkens voor miljoenen aan spelers verkocht wordt. Dat gat in de begroting moet blijkbaar 30 keer opgevuld worden oid.. denk eerder dat het in de zakken van graaiers verdwijnt
    Wil je het niet begrijpen?
  • 23 Aug 2019 om 20:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:07
      Lees mn eerste reactie op dit nieuwsbericht maar. Dat eeuwige gezeik dat er geen geld is terwijl er telkens voor miljoenen aan spelers verkocht wordt. Dat gat in de begroting moet blijkbaar 30 keer opgevuld worden oid.. denk eerder dat het in de zakken van graaiers verdwijnt
    Geen enkel idee wat er van een netto transfersom overblijft. Denken is niet je sterkste punt. Kostelijk.
  • 23 Aug 2019 om 20:14
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:20
      Nou, dat die Hamstra nou niet naar de Grote Nielsinho heeft geluisterd. Ironisch genoeg is een club die zich de afgelopen jaren wel structureel heeft verbeterd met huren, Vitesse. Maar dat zou geen rolmodel moeten zijn.
    Ik snap het probleem niet, met nog 1 cm 1 spits erbij hebben we 18 prima selectie spelers aangevuld met 5 jongens uit de jeugd. Alleen moet Hamstra er voor zorgen dat de spits hoe dan ook gekocht wordt. Als het kapitaal op het veld staat, je wissels huurt en de rest aanvult met jeugd voer je prima beleid. Het kapitaal moet blijven knokken, huur en jeugd wil zich bewijzen. Uiteraard speelt de beste, wat niet goed genoeg is verkoop je of doe je weg.
  • 23 Aug 2019 om 19:36
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:16
      Al twee jaar geen spits zegt alles
    Dat zegt alleen dat het vastleggen van een goede spits verdomde lastig is.
    En dat de halve eredivisie een spits moet huren, lijkt dat aardig te bevestigen.

    Maar aangezien je niet op de rest van mijn bericht reageert; kan ik aannamen dat je het daar dan mee eens bent?
  • 23 Aug 2019 om 19:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:14
      Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen. Dus het is niet achteraf een koe in de kont kijken en ten tweede is het maar een voorbeeld. Noem mij eens een club die door huren huren huren zichzelf structureel sportief en financieel verbeterd heeft op langere termijn.. Bij onze club doen ze tegenwoordig maar wat, en nee dat is geen beeldvorming. De ambitie is allang verdwenen omdat zakken vullen belangrijker gevonden wordt.
    Nou, dat die Hamstra nou niet naar de Grote Nielsinho heeft geluisterd. Ironisch genoeg is een club die zich de afgelopen jaren wel structureel heeft verbeterd met huren, Vitesse. Maar dat zou geen rolmodel moeten zijn.
  • 23 Aug 2019 om 19:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:45
      En wie zegt dat Heerenveen vorig jaar al niet een poging gedaan heeft om Dervisoglu te halen?
      En vorig jaar in de winsterstop zijn Dresevic en Skovgaard gehaald, voor dit seizoen, om het vertrek van Pierie en mogelijk Hoegh op te vangen? Is dat dan geen vooruit kijken geweest?

      En "geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen" is natuurlijk bullshit.
      Op voorhand weet je niet of je de (jonge) talenten wel kunt kopen.
      Je zoekt/vindt interessante spelers, die ga je volgen. Als men denkt dat het een versterking is ga je onderhandelen.
      Je gaat niet bij elke speler eerst even vragen wat ie moet kosten en vragen wat ie wil verdienen voordat je verder gaat scouten.
    Al twee jaar geen spits zegt alles
  • 23 Aug 2019 om 19:14
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:49
      Quote van Nielselinho vandaag om 17:31Dat is precies wat er aan mankeert..ze kunnen geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen. Je had bv een jaar geleden Dervisoglu al kunnen halen..dan ben je vooruit aan het kijken. Nee.. we halen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is een afdankertje.. huur wel te verstaan
      Wou devisoglu , wou de club hem verkopen , was het bod indien interesse misschien wel te laag , was de vraagprijs misschien wel te hoog .
      Roepen dat die en die gehaald hadden moeten worden is zo eenvoudig maar zonder de bovenstaande punten kun je dit helemaal niet roepen
      Geri had inderdaad vooruit moeten werken en Messi moeten halen .
    Al twee jaar geleden meerdere keren hamstra gemailt met het advies Dervisoglu te halen. Dus het is niet achteraf een koe in de kont kijken en ten tweede is het maar een voorbeeld. Noem mij eens een club die door huren huren huren zichzelf structureel sportief en financieel verbeterd heeft op langere termijn.. Bij onze club doen ze tegenwoordig maar wat, en nee dat is geen beeldvorming. De ambitie is allang verdwenen omdat zakken vullen belangrijker gevonden wordt.
  • 23 Aug 2019 om 19:07
    • Quote van 23 Aug 2019 om 19:04
      Kijk eerst eens in de portemonnee van Hamstra, en oordeel dan weer eens.
    Lees mn eerste reactie op dit nieuwsbericht maar. Dat eeuwige gezeik dat er geen geld is terwijl er telkens voor miljoenen aan spelers verkocht wordt. Dat gat in de begroting moet blijkbaar 30 keer opgevuld worden oid.. denk eerder dat het in de zakken van graaiers verdwijnt
  • 23 Aug 2019 om 19:04
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:40
      Ja, ze moeten de lat voor zichzelf hoog leggen en spelers als Lammers kopen i.p.v. huren. Dus ja ik vind het een slechte zet. Odegaard is een ander verhaal. Dat heeft de club onwijs veel aandacht opgeleverd. Sportief is dat helaas niet goed uitgepakt.
    Kijk eerst eens in de portemonnee van Hamstra, en oordeel dan weer eens.
  • 23 Aug 2019 om 18:24
    Vries153. Slimme opmerking van je over de Balkan spelers. Schaam je. En als er wat kritiek op de club komt dan sta je als eerste te piepen.
  • 23 Aug 2019 om 18:06
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:53
      Alles beter dan huren. Dan maar eens de plank mis slaan.
    De plank misslaan, transfersom en salaris betalen en dan verlies leiden? Waarom zou dat beter zijn dan huur van goede spelers en betere resultaten?
  • 23 Aug 2019 om 18:04
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:53
      Alles beter dan huren. Dan maar eens de plank mis slaan.
    "Maar eens de plank mis slaan".. Enig idee hoeveel spelers er geflopt zijn?
    Wil je ook eens gaan kijken naar wat al die mislukkelingen aan transfersom en salaris gekost hebben? En dat afzetten tegen de kosten van een enkele huurling?
    Alleen al van Mihajlovic z'n transfersom en salaris van de afgelopen jaren kun je nog wel 3 spelers huren.
    Verschil is dat je met die gehuurde spelers nog iets terug ziet in de vorm van goed voetbal, goals, werklust, mogelijk een hogere eindklassering en meer inkomsten.
    Mihajlovic blijft een bodemloze, geld verslindende, put
  • 23 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:39
      Zo is het helemaal!
    Sorry hoor, maar jij gelooft werkelijk dat 'aanvallen' binnen een maand 2 spelers die ook wat toevoegen kan halen, want "Zo moeilijk kan dat niet zijn als je er 24/7 mee bezig bent.." ?
    Zet jezelf toch niet zo voor schut man.

    Die roeptoetert constant dat Hamstra geen netwerk heeft en weet ik wat allemaal nog meer..
    Zelf heeft ie geen enkel netwerk en zelfs fatsoenlijk / rustig communiceren is al lastig.. En hij zal wel ff spelers 'fixen'..
    Zoals iemand eerder al stelde; het is niet alsof je ff de Jumbo binnenloopt en een speler in je winkelmand gooit.
    Sommige transfers zijn dermate lastig dat je er gewoon maanden mee bezig bent.

  • 23 Aug 2019 om 17:55
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:53
      Alles beter dan huren. Dan maar eens de plank mis slaan.
    Als ik een muurtje heb gestuct HUUR ik gewoon een bouwdroger.
  • 23 Aug 2019 om 17:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:52
      Kun je die "Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit" ook nog een beetje onderbouwen?
      Lijkt me lastig aangezien het lariekoek is, maar leef je uit.

      Je kunt nog zo verdomd goed scouten, maar er spelen heel veel factoren mee of het 'de positieve kant op slaat'. Het is vaker een "miss" dan een "hit".
    Alles beter dan huren. Dan maar eens de plank mis slaan.
  • 23 Aug 2019 om 17:52
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:49
      Quote van Nielselinho vandaag om 17:31Dat is precies wat er aan mankeert..ze kunnen geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen. Je had bv een jaar geleden Dervisoglu al kunnen halen..dan ben je vooruit aan het kijken. Nee.. we halen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is een afdankertje.. huur wel te verstaan
      Wou devisoglu , wou de club hem verkopen , was het bod indien interesse misschien wel te laag , was de vraagprijs misschien wel te hoog .
      Roepen dat die en die gehaald hadden moeten worden is zo eenvoudig maar zonder de bovenstaande punten kun je dit helemaal niet roepen
      Geri had inderdaad vooruit moeten werken en Messi moeten halen .
    Ja of Oedegaard! Oh wacht...
  • 23 Aug 2019 om 17:52
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:32
      Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit. Huren is een teken van angst.. met angst is nog nooit iemand groot geworden
    Kun je die "Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit" ook nog een beetje onderbouwen?
    Lijkt me lastig aangezien het lariekoek is, maar leef je uit.

    Je kunt nog zo verdomd goed scouten, maar er spelen heel veel factoren mee of het 'de positieve kant op slaat'. Het is vaker een "miss" dan een "hit".
  • 23 Aug 2019 om 17:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:43
      Ja van die balkan rotzooi zeker ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe sommige hier echt denken dat het boodschappen bij de Jumbo is , Welk budget heeft Hamstra? willen die spelers die jij binnen een week binnehaald uberhaupt wel Wie weet heeft hij al met tig clubs gesproken maar waren hun eisen te groot Heeft hij al met tigg spelers gesproken maar wilden deze liever naar het buitenland, bij hun huidige club blijven ( buitink en druiff bv) of wilden ze liever naar bv Utrecht. @Aanvallen : gevalletje beste stuurlui ?????????? Het mooie aan aanvallen vind ik altijd dat hij binnen no time 2 spelers zou halen aldus meneer maar nooit met namen komt die hij in gedachten heeft
    Nou nou nou "balkan rotzooi" .. íets minder kan ook wel is het niet?!...laat de balkan mensen het maar niet horen (:
  • 23 Aug 2019 om 17:49
    Quote van Nielselinho vandaag om 17:31Dat is precies wat er aan mankeert..ze kunnen geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen. Je had bv een jaar geleden Dervisoglu al kunnen halen..dan ben je vooruit aan het kijken. Nee.. we halen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is een afdankertje.. huur wel te verstaan
    Wou devisoglu , wou de club hem verkopen , was het bod indien interesse misschien wel te laag , was de vraagprijs misschien wel te hoog .
    Roepen dat die en die gehaald hadden moeten worden is zo eenvoudig maar zonder de bovenstaande punten kun je dit helemaal niet roepen
    Geri had inderdaad vooruit moeten werken en Messi moeten halen .
  • 23 Aug 2019 om 17:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:17
      Nogmaals het gaat om het beleid. Namen is geen issue. Creativiteit wel. Waarom wil iedereen toch namen horen. Het begint altijd met beleid. Als je beleid is we huren geen spelers en maken onze concurrenten niet sterker, dan huur je geen spelers en leid je ze op met een goed plan. Dan heb je een lange termijn politiek. Dat kan met talenten en met spelers met ervaring. Als je dat beleid niet hebt, is het ook een beleid alleen voor een jaar en dus kortstondig. Ik noem dat geen goed beleid en in mijn ogen wanbeleid. We zullen zien waar we steaks over een paar jaar staan. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd heb. Op dit moment zie ik het niet goed komen. Ja voor komend seizoen misschien.
    Je hebt honderd procent gelijk hoor! Maar velen hier kunnen dat niet begrijpen....hoe dat kan ? Zeg het maar .
  • 23 Aug 2019 om 17:46
    Transfermarkt.nl heeft de optie om gehuurde spelers per seizoen terug te zien. Voor de afgelopen seizoenen zijn dat er 3(drie) of minder; waarvan eigenlijk altijd eentje wel succesvol is geweest
  • 23 Aug 2019 om 17:45
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:31
      Dat is precies wat er aan mankeert..ze kunnen geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen. Je had bv een jaar geleden Dervisoglu al kunnen halen..dan ben je vooruit aan het kijken. Nee.. we halen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is een afdankertje.. huur wel te verstaan
    En wie zegt dat Heerenveen vorig jaar al niet een poging gedaan heeft om Dervisoglu te halen?
    En vorig jaar in de winsterstop zijn Dresevic en Skovgaard gehaald, voor dit seizoen, om het vertrek van Pierie en mogelijk Hoegh op te vangen? Is dat dan geen vooruit kijken geweest?

    En "geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen" is natuurlijk bullshit.
    Op voorhand weet je niet of je de (jonge) talenten wel kunt kopen.
    Je zoekt/vindt interessante spelers, die ga je volgen. Als men denkt dat het een versterking is ga je onderhandelen.
    Je gaat niet bij elke speler eerst even vragen wat ie moet kosten en vragen wat ie wil verdienen voordat je verder gaat scouten.
  • 23 Aug 2019 om 17:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:39
      Zo is het helemaal!
    Ja van die balkan rotzooi zeker ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe sommige hier echt denken dat het boodschappen bij de Jumbo is , Welk budget heeft Hamstra? willen die spelers die jij binnen een week binnehaald uberhaupt wel Wie weet heeft hij al met tig clubs gesproken maar waren hun eisen te groot Heeft hij al met tigg spelers gesproken maar wilden deze liever naar het buitenland, bij hun huidige club blijven ( buitink en druiff bv) of wilden ze liever naar bv Utrecht. @Aanvallen : gevalletje beste stuurlui ?????????? Het mooie aan aanvallen vind ik altijd dat hij binnen no time 2 spelers zou halen aldus meneer maar nooit met namen komt die hij in gedachten heeft
  • 23 Aug 2019 om 17:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:37
      Klopt. Als je trouwt denk je dat je voor altijd bijelkaar blijft.. en dat blijkt in de meeste gevallen toch niet het geval. Wat ik wil zeggen, als je zo redeneert kan je niets meer doen. Je kan ook 25 spelers huren, 0 risico. Prima als je altijd klein wilt blijven en niet vooruit wilt.. wil je dat wel moet je het anders doen en zonder risico kan niemand winnen
    Dat niet, maar er moet wel een redelijke balans zijn
  • 23 Aug 2019 om 17:41
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Wat is het verschil tussen een speler een jaar huren en een speler een contract geven voor 1 jaar dan? Komt toch op hetzelfde neer. Als Van Rhijn het hier goed doet is die gelijk vertrokken om ergens in het buitenland een goed contract te tekenen, hetgeen die dit jaar eigenlijk ook naar op zoek was!
    Dat je hem niet (kans op) speeltijd gunt, wetende dat hij volgend seizoen 100% weer vertrokken is? Die kans is nu 50-50. Toch een aanzienlijk verschil lijkt me. Afgelopen zomer is er niets beters voorbij gekomen voor hem. Waarom zal dat volgend jaar wel zeker zo zijn?
  • 23 Aug 2019 om 17:40
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:34
      Nogmaals de vraag dan: Was het huren van Lammers een slechte zet? Van Oedegaard?
    Ja, ze moeten de lat voor zichzelf hoog leggen en spelers als Lammers kopen i.p.v. huren. Dus ja ik vind het een slechte zet. Odegaard is een ander verhaal. Dat heeft de club onwijs veel aandacht opgeleverd. Sportief is dat helaas niet goed uitgepakt.
  • 23 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:01
      Oké, dus volgens jou mag je eigenlijk nooit commentaar hebben?
      Als Heerenveen verliest ook maar niks meer zeggen? Had je zelf maar hoofdtrainer moeten worden?

      Het probleem met huurspelers is dat je er niks aan verdiend als handelsclub. Want dat zijn we altjjd al geweest.

      Kan me niet herinneren dat Riemer veel spelers ging huren terwijl we toen ook in de rode cijfers zaten..

      En voor 10% van het salaris van hamstra geef ik je binnen een maand 2 spelers die ook wat toevoegen. Zo moeilijk kan dat niet zijn als je er 24/7 mee bezig bent..

      Het is niet zo dat hamstra een onkostenvergoeding krijgt ofzo, man wordt vorstelijk betaald, dan mag er ook wat tegenover staan toch?
    Zo is het helemaal!
  • 23 Aug 2019 om 17:39
    Deze jongen speelt 95% van de tijd als rechtsbuiten. Dus hij zal zeker ook wat op linksbuiten kunnen maar in principe dus gewoon een rechtsbuiten.
  • 23 Aug 2019 om 17:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:34
      Dan doet hij zn werk niet goed.. kijkt te veel naar onhaalbare opties. Een zaakwaarnemer is zo gebeld.. dan kan je zo iemand gelijk weer van je lijstje schrappen. Zodat je een lijstje overhoud met wel haalbare opties. Hamstra gaat liever op vakantie..
    Ja maar de haalbare opties zijn de spelers die PEC bijvoorbeeld haalt. En dat is gewoon zware middelmaat. Dan ga je slechte resultaten halen en groeit je tekort door minder supporters, sponsors en minden TV geld en moet je met middelmaat een nog groter tekort opvullen. Je moet een mix hebben van ervaring, talenten die haalbaar zijn en je kan verkopen en spelers die normaal gesproken onhaalbaar zijn maar je wel kan huren waardoor het niveau wat hoger komt. Dan heb je de voordelen van beide werelden.
  • 23 Aug 2019 om 17:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:17
      Nogmaals het gaat om het beleid. Namen is geen issue. Creativiteit wel. Waarom wil iedereen toch namen horen. Het begint altijd met beleid. Als je beleid is we huren geen spelers en maken onze concurrenten niet sterker, dan huur je geen spelers en leid je ze op met een goed plan. Dan heb je een lange termijn politiek. Dat kan met talenten en met spelers met ervaring. Als je dat beleid niet hebt, is het ook een beleid alleen voor een jaar en dus kortstondig. Ik noem dat geen goed beleid en in mijn ogen wanbeleid. We zullen zien waar we steaks over een paar jaar staan. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd heb. Op dit moment zie ik het niet goed komen. Ja voor komend seizoen misschien.
    Nooit geweten dat Brighton en Sassuolo concurrenten van ons zijn, Zit er een optie op Botman niemand die het weet .... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Namen willen mensen horen om te zien of jou beeld van wat je wilt wel realistisch is op basis van de situatie waar Heerenveen zich in bevind . Het is heel simpel te roepen dat het begint bij goed beleid maar om dan namen te ontwijken geef je eigenlijk ook deels aan niet te weten wat nou eigenlijk het juiste beleid is. Vanaf de zijlijn lijkt het allemaal heel eenvoudig en iedereen weet het weer beter als de vorige. @aanvallen hoe hypocriet een mens wel niet kan zijn , dat van leeuwen de 1 na de andere huur speler toevoegt danzijn zijn geweldige netwerk is allemaal prima maar als Hamstra dit doet maakt hij je geweldige club kapot etc . Vertel mij eens wat is Hamstra zijn budget dan want dit lijk jij te weten , en wat is Ted v Leeuwen zijn budget .
  • 23 Aug 2019 om 17:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:33
      Ook goed gescoute spelers kunnen mislukken.
    Klopt. Als je trouwt denk je dat je voor altijd bijelkaar blijft.. en dat blijkt in de meeste gevallen toch niet het geval. Wat ik wil zeggen, als je zo redeneert kan je niets meer doen. Je kan ook 25 spelers huren, 0 risico. Prima als je altijd klein wilt blijven en niet vooruit wilt.. wil je dat wel moet je het anders doen en zonder risico kan niemand winnen
  • 23 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:32
      Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit. Huren is een teken van angst.. met angst is nog nooit iemand groot geworden
    Nogmaals de vraag dan: Was het huren van Lammers een slechte zet? Van Oedegaard?
  • 23 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:32
      Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit. Huren is een teken van angst.. met angst is nog nooit iemand groot geworden
    Dan hebben wij (en geen één club) nooit goed gescout. Ook onder Riemer. Want er zitten altijd wel slechte spelers tussen.
  • 23 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:31
      Mensen gaan er hier vanuit dat Hamstra direct naar huurlingsn kijkt. Echt lachwekkend! Misschien stonden er wel 10 spelers op voor de spits positie waarvan 1 huur en waren die andere 9 niet haalbaar.
    Dan doet hij zn werk niet goed.. kijkt te veel naar onhaalbare opties. Een zaakwaarnemer is zo gebeld.. dan kan je zo iemand gelijk weer van je lijstje schrappen. Zodat je een lijstje overhoud met wel haalbare opties. Hamstra gaat liever op vakantie..
  • 23 Aug 2019 om 17:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:32
      Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit. Huren is een teken van angst.. met angst is nog nooit iemand groot geworden
    Ook goed gescoute spelers kunnen mislukken.
  • 23 Aug 2019 om 17:32
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:30
      Alsof elke gekochte speler geld oplevert. Het verleden heeft bewezen dat dat lang niet altijd het geval is. Zeker spelers van rond de 5 ton niet. Dan heb je uiteindelijk alleen maar heel veel verlies.
    Als je goed scout slaat het altijd de positieve kant uit. Huren is een teken van angst.. met angst is nog nooit iemand groot geworden
  • 23 Aug 2019 om 17:31
    Mensen gaan er hier vanuit dat Hamstra direct naar huurlingsn kijkt. Echt lachwekkend! Misschien stonden er wel 10 spelers op voor de spits positie waarvan 1 huur en waren die andere 9 niet haalbaar.
  • 23 Aug 2019 om 17:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:30
      "Talentjes" die helaas geregeld dure miskopen blijken te zijn. Met dikke salarissen in de beloften meehobbelend. Dan heb ik in onze situatie liever dat Hamstra het geld uitgeeft aan spelers waarvan hij denkt dat ze wel wat toe gaan voegen zoals een Ejuke of van Bergen. Maar goed, jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Maar ik zeg nergens dat ik een huurlingenlegioen wil. Gewoon een selectie in balans, waarin een paar huurspelers voor mij geen probleem is als je kijkt naar onze financiele en sportieve situatie. Ruimte voor de jeugd, wat ervaring, en een paar goede aankopen. Maar Sibbele, wat had jij gedaan dan? Jij had voor veel geld geprobeerd nog een vleugelaanvaller te kopen? Terwijl we met van Bergen en Ejuke al twee spelers hebben die geld op kunnen gaan leveren?
    Nee hoor. Maar niet wéér een huurspeler aangetrokken. En wat betreft die " veel geld " waar je over rept dat is natuurlijk lulkoek . " maar dat weet jij ook wel"!
  • 23 Aug 2019 om 17:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:23
      Da's wel heel erg wishfull thinking en een hele grote "what if".
      Als er een spits had gestaan die er minder dan Lammers ingeprik zou hebben, krijg je er echt geen miljoenen voor.
      En dan hadden we ook lager op de ranglijst gestaan met alle financiële gevolgen van dien.

      En betaalbare spits vinden die er ff 15 maakt is verdomde lastig. Het is niet voor niks dat de halve eredivisie spitsen huurt.
    Dat is precies wat er aan mankeert..ze kunnen geen goede spelers meer scouten die ze kunnen kopen. Je had bv een jaar geleden Dervisoglu al kunnen halen..dan ben je vooruit aan het kijken. Nee.. we halen in de laatste dagen dat de transfermarkt open is een afdankertje.. huur wel te verstaan
  • 23 Aug 2019 om 17:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:27
      Dan nog blijft huren je eigen graf graven. Koop je een speler met de gedachte dat er op die positie een talent aan zit te komen kan je een speler kopen die je in korte tijd weer door kan verkopen, of zodra het talent is doorgebroken als concurrentie voor dat talent laat fungeren. Als je sportief ambitie hebt heb je op elke positie twee sterke spelers nodig. Om dat te kunnen bekostigen moet je zorgen voor veel transferinkomsten. Gehuurde spelers kosten alleen maar geld. Elke goed gescoute gekochte speler levert geld op. Kennelijk is het vertrouwen in het eigen scoutingsapparaat zo laag dat ze niet durven..
    Alsof elke gekochte speler geld oplevert. Het verleden heeft bewezen dat dat lang niet altijd het geval is. Zeker spelers van rond de 5 ton niet. Dan heb je uiteindelijk alleen maar heel veel verlies.
  • 23 Aug 2019 om 17:27
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:19
      Dus dan vergeten we voor het gemak maar even dat er enkele talenten (v/d Heide, Frederiksen) aan zitten te komen?
      Is het niet verstandig om ze langzaam te brengen, voor te bereiden op een basisplaats tegen het einde van het seizoen of volgend seizoen?
      Je kunt zo'n 'jochie' finaal de vernieling in helpen door hem nu al die druk op te leggen; 5 slechte wedstrijden en een deel van de supporters fluit bij elk foutje. Kijk naar Floranus.

      Een speler huren als tussenoplossing is prima te verklaren en slim als de oplossing voor daarna er al is.
    Dan nog blijft huren je eigen graf graven. Koop je een speler met de gedachte dat er op die positie een talent aan zit te komen kan je een speler kopen die je in korte tijd weer door kan verkopen, of zodra het talent is doorgebroken als concurrentie voor dat talent laat fungeren. Als je sportief ambitie hebt heb je op elke positie twee sterke spelers nodig. Om dat te kunnen bekostigen moet je zorgen voor veel transferinkomsten. Gehuurde spelers kosten alleen maar geld. Elke goed gescoute gekochte speler levert geld op. Kennelijk is het vertrouwen in het eigen scoutingsapparaat zo laag dat ze niet durven..
  • 23 Aug 2019 om 17:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:20
      Hahaah wat een grap!
    Je ig aka is een grap.. :$
  • 23 Aug 2019 om 17:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:20
      Hahaah wat een grap!
    Waarom?
  • 23 Aug 2019 om 17:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:16
      Je moet juist geld uitgeven want daar krijg je iets voor terug, en het draait niet allemaal om een Van Bergen. Je moet meerdere spelers hebben die iets op kunnen leveren.
    Er wordt ook geld uitgegeven. Maar niet alles en gelukkig maar. Tuurlijk zijn er meer spelers die geld op gaan leveren. Maar van Bergen is de enige speler die in zijn eentje het tekort kan opvullen momenteel. Ejuke moet zich nog bewijzen en Bruijn en Kongolo zouden het misschien samen kunnen doen maar moeten zich ook nog bewijzen. Zelfde geldt voor Dresivic en Floranus lijkt ook steeds beter te worden.
  • 23 Aug 2019 om 17:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:17
      Een eigen spits had afgelopen zomer miljoenen op kunnen leveren.. die je nu weer had kunnen investeren in weer een eigen spits. Ze zijn begonnen met huren en zie daar... weer een gehuurde spits nu
    Da's wel heel erg wishfull thinking en een hele grote "what if".
    Als er een spits had gestaan die er minder dan Lammers ingeprik zou hebben, krijg je er echt geen miljoenen voor.
    En dan hadden we ook lager op de ranglijst gestaan met alle financiële gevolgen van dien.

    En betaalbare spits vinden die er ff 15 maakt is verdomde lastig. Het is niet voor niks dat de halve eredivisie spitsen huurt.
  • 23 Aug 2019 om 17:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:48
      Announce Bjarnason.
    Hahaah wat een grap!
  • 23 Aug 2019 om 17:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:17
      Een eigen spits had afgelopen zomer miljoenen op kunnen leveren.. die je nu weer had kunnen investeren in weer een eigen spits. Ze zijn begonnen met huren en zie daar... weer een gehuurde spits nu
    Dat is geen antwoord op de vraag. Was het huren van Lammers een slechte zet?
  • 23 Aug 2019 om 17:19
    Hahaha, Feanonline wordt steeds slechter en slechter. Wat een negativiteit allemaal. Wacht eerst komende week nog even af. Daarna mogen jullie negatief zijn. Als deze huurconstructie ons de mogelijkheid geeft om nog een spits, een 10 en een defensieve middenvelder te halen, dan begrijp ik deze huur wel. Wij hebben met Ejuke en Van Bergen twee prima vleugel aanvallers. Waarom dan miljoenen investeren in nog een vleugel aanvaller? Geld kan je maar één keer uitgeven. Ik ben blij dat sommigen van jullie geen td zijn. Nogmaals, wacht komende week eerst af. Er staan waarschijnlijk mooie dingen te gebeuren.
  • 23 Aug 2019 om 17:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:15
      Dat is dus exact wat ze nu aan het doen zijn. Gehuurde spelers kan je niet verkopen dus als idd een van bergen en de andere eigen spelers niet verkocht kunnen worden houd je helemaal niets over.. buitenkansjes als een odegaard huren prima. Maar spelers als Odgaard, Botman en deze Deen huren is je eigen graf graven op lange termijn.
    Dus dan vergeten we voor het gemak maar even dat er enkele talenten (v/d Heide, Frederiksen) aan zitten te komen?
    Is het niet verstandig om ze langzaam te brengen, voor te bereiden op een basisplaats tegen het einde van het seizoen of volgend seizoen?
    Je kunt zo'n 'jochie' finaal de vernieling in helpen door hem nu al die druk op te leggen; 5 slechte wedstrijden en een deel van de supporters fluit bij elk foutje. Kijk naar Floranus.

    Een speler huren als tussenoplossing is prima te verklaren en slim als de oplossing voor daarna er al is.
  • 23 Aug 2019 om 17:18
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:24
      Off: Pas 15.100 kaarten verkocht voor morgen. Oeii... dat betekent dat er maar een kleine 3.000 losse kaarten zijn verkocht?
    Het is vakantie hé?
  • 23 Aug 2019 om 17:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:16
      Je moet juist geld uitgeven want daar krijg je iets voor terug, en het draait niet allemaal om een Van Bergen. Je moet meerdere spelers hebben die iets op kunnen leveren.
    Exact
  • 23 Aug 2019 om 17:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:15
      Was dat huren van Lammers echt zo’n slechte zet dan? Niks aan gehad, beter niet kunnen doen?
    Een eigen spits had afgelopen zomer miljoenen op kunnen leveren.. die je nu weer had kunnen investeren in weer een eigen spits. Ze zijn begonnen met huren en zie daar... weer een gehuurde spits nu
  • 23 Aug 2019 om 17:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:12
      Al je geld uitgeven en dan van Bergen door een blessure niet kunnen kwijtraken de volgende transferperiode waardoor je je tekort niet kunt opvullen is slim beleid wil je zeggen?
    Je moet juist geld uitgeven want daar krijg je iets voor terug, en het draait niet allemaal om een Van Bergen. Je moet meerdere spelers hebben die iets op kunnen leveren.
  • 23 Aug 2019 om 17:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:04
      Tedje is creatiever met Twente met minder budget dan hamstra zijn gewoon de feiten hoor..
      Hadden wij maar zon td met zon netwerk..
    Wat boeit dat netwerk?
    Want jij, zonder netwerk, zou toch voor de helft van het geld al begin juni een kwalitatieve en gekochte selectie compleet hebben?

    Overigens nog steeds volstrekt onduidelijk hoe..
  • 23 Aug 2019 om 17:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:12
      Al je geld uitgeven en dan van Bergen door een blessure niet kunnen kwijtraken de volgende transferperiode waardoor je je tekort niet kunt opvullen is slim beleid wil je zeggen?
    Dat is dus exact wat ze nu aan het doen zijn. Gehuurde spelers kan je niet verkopen dus als idd een van bergen en de andere eigen spelers niet verkocht kunnen worden houd je helemaal niets over.. buitenkansjes als een odegaard huren prima. Maar spelers als Odgaard, Botman en deze Deen huren is je eigen graf graven op lange termijn.
  • 23 Aug 2019 om 17:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:10
      Kennelijk is het echt dramatisch gesteld met de financiële huishouding.. Zeneli, Pierie en Vlap verkocht.. grootverdieners als Rojas, Yuki, Schaars, Rienstra en wellicht in mindere mate van Amersfoort en Thorsby weg. Daarnaast nog geld verdiend aan oa St Juste. En dan nog steeds niet een paar fatsoenlijke aanKOPEN kunnen doen waar je de komende jaren van kan gaan profiteren zowel financieel als sportief. Nee, huur er maar een paar waaraan je alleen nu iets hebt maar nooit wat van terug ziet. Echt een kwalijke zaak. Met maar 1 spits de competitie in gaan, en die is dan nog niet eens je eigendom. Net zoals hij zelf besloot zichzelf algemeen directeur te maken zal hij ook wel zelf beslissen dat hij nu lekker zijn zakken kan vullen. En waar is de sponsor? Wordt er überhaupt nog gewerkt bij de club? Op vakantie gaan in de transferperiode als je technisch manager bent.. ongelooflijk.
    Was dat huren van Lammers echt zo’n slechte zet dan? Niks aan gehad, beter niet kunnen doen?
  • 23 Aug 2019 om 17:12
    • Quote van 23 Aug 2019 om 17:10
      Kennelijk is het echt dramatisch gesteld met de financiële huishouding.. Zeneli, Pierie en Vlap verkocht.. grootverdieners als Rojas, Yuki, Schaars, Rienstra en wellicht in mindere mate van Amersfoort en Thorsby weg. Daarnaast nog geld verdiend aan oa St Juste. En dan nog steeds niet een paar fatsoenlijke aanKOPEN kunnen doen waar je de komende jaren van kan gaan profiteren zowel financieel als sportief. Nee, huur er maar een paar waaraan je alleen nu iets hebt maar nooit wat van terug ziet. Echt een kwalijke zaak. Met maar 1 spits de competitie in gaan, en die is dan nog niet eens je eigendom. Net zoals hij zelf besloot zichzelf algemeen directeur te maken zal hij ook wel zelf beslissen dat hij nu lekker zijn zakken kan vullen. En waar is de sponsor? Wordt er überhaupt nog gewerkt bij de club? Op vakantie gaan in de transferperiode als je technisch manager bent.. ongelooflijk.
    Al je geld uitgeven en dan van Bergen door een blessure niet kunnen kwijtraken de volgende transferperiode waardoor je je tekort niet kunt opvullen is slim beleid wil je zeggen?
  • 23 Aug 2019 om 17:11
    Nu kan Odgaard wel een x gewisseld worden
  • 23 Aug 2019 om 17:10
    Kennelijk is het echt dramatisch gesteld met de financiële huishouding.. Zeneli, Pierie en Vlap verkocht.. grootverdieners als Rojas, Yuki, Schaars, Rienstra en wellicht in mindere mate van Amersfoort en Thorsby weg. Daarnaast nog geld verdiend aan oa St Juste. En dan nog steeds niet een paar fatsoenlijke aanKOPEN kunnen doen waar je de komende jaren van kan gaan profiteren zowel financieel als sportief. Nee, huur er maar een paar waaraan je alleen nu iets hebt maar nooit wat van terug ziet. Echt een kwalijke zaak. Met maar 1 spits de competitie in gaan, en die is dan nog niet eens je eigendom. Net zoals hij zelf besloot zichzelf algemeen directeur te maken zal hij ook wel zelf beslissen dat hij nu lekker zijn zakken kan vullen. En waar is de sponsor? Wordt er überhaupt nog gewerkt bij de club? Op vakantie gaan in de transferperiode als je technisch manager bent.. ongelooflijk.
  • 23 Aug 2019 om 17:04
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:50
      Ja joh, als Tedje van Leeuwen een konijntje uit de hoge hoed huurt is het briljant maar als Hamstra het doet.... pffff
    Tedje is creatiever met Twente met minder budget dan hamstra zijn gewoon de feiten hoor..
    Hadden wij maar zon td met zon netwerk..
  • 23 Aug 2019 om 17:04
    Nog een CS, AM, DM en LV en dan is de selectie prima ook in de breedte. Ik denk alleen niet dat er nog een LV bij zou komen en een DM vind ik ook minder nodig dan AM en CS.

    Keepers: Hahn, Bednarek, Doornbusch
    RV: van Rhijn, Floranus
    RCV: Dresivic, Høegh
    LCV: Botman, Skovgaard
    LV: Woudenberg, ????
    DM: Faik, ???, Akujobi
    CM: Bruijn, Kongolo, Ras
    AM: ????, Frederiksen, Hajal
    RB: van Bergen, Dreyer
    CS: ????, Odgaard
    LB: Ejuke, van der Heide
  • 23 Aug 2019 om 17:01
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:44
      Geef dan op zijn minst de alternatieven. Het is makkelijk praten. Velen hier hebben daar een handje van. Hamstra moet dit, Hamstra moet dat. Maar dan vraag je om namen en dan blijf het gewoon stil. De club moet spelers uit de KKD halen. Ok, prima, welke 3 spelers moet de club daar nu volgens jou vandaan halen? De tendens op deze site is onwijs zuur en negatief naar alles wat te maken heeft met beleid. Hamstra bakt er niks van, maar een beetje een fatsoenlijk realistisch alternatief moet je dan ook durven noemen vind ik. Je geeft aan dat de selectie niet in balans is en dat dit verdoezeld wordt met huurspelers. Als Heerenveen 20 miljoen had liggen hadden ze niet gehuurd nee, het is gewoon de nieuwe realiteit dat je niet meer 18-20 spelers van subtopniveau kunt kopen of opleiden. Wat is het probleem met 3/4 huurspelers op 25 selectiespelers en wat is het alternatief volgens jou dan?
    Oké, dus volgens jou mag je eigenlijk nooit commentaar hebben?
    Als Heerenveen verliest ook maar niks meer zeggen? Had je zelf maar hoofdtrainer moeten worden?

    Het probleem met huurspelers is dat je er niks aan verdiend als handelsclub. Want dat zijn we altjjd al geweest.

    Kan me niet herinneren dat Riemer veel spelers ging huren terwijl we toen ook in de rode cijfers zaten..

    En voor 10% van het salaris van hamstra geef ik je binnen een maand 2 spelers die ook wat toevoegen. Zo moeilijk kan dat niet zijn als je er 24/7 mee bezig bent..

    Het is niet zo dat hamstra een onkostenvergoeding krijgt ofzo, man wordt vorstelijk betaald, dan mag er ook wat tegenover staan toch?
  • 23 Aug 2019 om 16:50
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:23
      Die Ted van Leeuwen heeft al een paar konijntjes uit de hoge hoed getoverd. Vandaag Busquets van Barca waar toch wel wat clubs achteraan zaten. Hoop nog steeds dat Hamstra ook nog een konijntje tevoorschijn tovert...
    Ja joh, als Tedje van Leeuwen een konijntje uit de hoge hoed huurt is het briljant maar als Hamstra het doet.... pffff
  • 23 Aug 2019 om 16:49
    Al die lui die zeggen dat je van rhijn een nieuw contract kan aanbieden. Geloven jullie het zelf? Mocht hij weer fit worden en in vorm raken dan maakt ie straks gebruik van zijn transfervrije status hoor. Hij gaat echt niet bijtekenen zodat we wat op hem kunnen verdienen, snapt men hier toch ook wel.
    En nu ook weer een huurspeler.. waar we nog steeds de tekorten kunnen dichten met transfers kan dat straks ook niet meer als hamstra zo doorgaat..
    Maar jongens alle vertrouwen in hamstra en ik mag niks zeggen want ik kom zelf niet met namen.. ik krijg ook geen salaris van een Paar ton zoals hamstra maar oké..
    Club glijdt verder en verder weg en wie er wat van zegt is de negatieveling.. alsof ik voor de lol graag me geliefde clubje afkraak..
  • 23 Aug 2019 om 16:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:30
      Dat vertrouwen mag je hebben. Helaas zie ik het niet. Ik hoop natuurlijk dat het anders is. Hopelijk is mijn ongerustheid en ongegrond. En zo hoop ik ook dat de naïviteit gegrond is. Want dan hebben we een fantastisch resultaat voor de komende jaren. Ik hoop het oprecht.
    Het is natuurlijk nog niet afgelopen he! Ik zie ook wel dat er een goede verdedigende middenvelder bij moet en het liefst nog een goede scorende aanvallende middenvelder plus een prima spits.
  • 23 Aug 2019 om 16:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:22
      Ik begrijp echt wel wat je wilt zeggen, maar ik wete niet hoe dicht je bij het vuur zit, maar ik heb vertrouwen in de huidige leiding dat ze dit echt wel meenemen in hun besluiten. Ik verwacht echt niet dat de scouting slechts een speler op het oog heeft en ik denk ook dat een Hamstra liever allemaal eigen jongens heeft.
      Volgens mij is het beleid dat er in Heerenveen 1 jongens zitten die wat op kunnen leveren: Tegenwoordig heb je met Van Bergen, Ejuke, Bruijn, Kongolo, Dresevic, Floranus, van der Heide en Hajal jongens die op termijn geld kunnen opleveren. Toch kan het zo zijn dat van die jongens er bepaalden nog niet klaar voor zijn (zie Floranus). Ik probeer te zeggen dat er wel degelijk beleid wordt gevoerd, maar dat er ook op korte termijn moet worden gepresteerd.
    Dat vertrouwen mag je hebben. Helaas zie ik het niet. Ik hoop natuurlijk dat het anders is. Hopelijk is mijn ongerustheid en ongegrond. En zo hoop ik ook dat de naïviteit gegrond is. Want dan hebben we een fantastisch resultaat voor de komende jaren. Ik hoop het oprecht.
  • 23 Aug 2019 om 16:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:23
      Die Ted van Leeuwen heeft al een paar konijntjes uit de hoge hoed getoverd. Vandaag Busquets van Barca waar toch wel wat clubs achteraan zaten. Hoop nog steeds dat Hamstra ook nog een konijntje tevoorschijn tovert...
    Die Tahiri van RKC blijft ook een leuke speler
  • 23 Aug 2019 om 16:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:23
      Welke concurrenten leiden wij voor op dan? Zijn Brighton, Ajax en Sassuolo concurrenten? Dat is nieuw.
    Dat ligt aan het feit waar je de lat legt.
  • 23 Aug 2019 om 16:24
    Off: Pas 15.100 kaarten verkocht voor morgen. Oeii... dat betekent dat er maar een kleine 3.000 losse kaarten zijn verkocht?
  • 23 Aug 2019 om 16:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:57
      Ok, maar wie is dan op dit moment een goede optie in de Jupiler League? Heerenveen volgde toch vorig jaar Druif ook van AZ? Die hebben ze echt gescout in de Jupiler League hoor. Denk je dat er geen scouts van onze club in de Jupiler League rondlopen? Natuurlijk wel.

      En nog even over creativiteit: Ik vind niet dat je Hamstra kunt verwijten dat hij niet creatief is. De meeste aankopen hadden een ieder van ons niet zien aankomen.
    Aankopen? Meeste huurdeals bedoel je? We hebben volgens mij tot nu toe alleen Faik en Ekjube voor de 1e selectie als eigen spelers toe kunnen voegen. Of vergis ik mij?
  • 23 Aug 2019 om 16:23
    Die Ted van Leeuwen heeft al een paar konijntjes uit de hoge hoed getoverd. Vandaag Busquets van Barca waar toch wel wat clubs achteraan zaten. Hoop nog steeds dat Hamstra ook nog een konijntje tevoorschijn tovert...
  • 23 Aug 2019 om 16:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:17
      Nogmaals het gaat om het beleid. Namen is geen issue. Creativiteit wel. Waarom wil iedereen toch namen horen. Het begint altijd met beleid. Als je beleid is we huren geen spelers en maken onze concurrenten niet sterker, dan huur je geen spelers en leid je ze op met een goed plan. Dan heb je een lange termijn politiek. Dat kan met talenten en met spelers met ervaring. Als je dat beleid niet hebt, is het ook een beleid alleen voor een jaar en dus kortstondig. Ik noem dat geen goed beleid en in mijn ogen wanbeleid. We zullen zien waar we steaks over een paar jaar staan. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd heb. Op dit moment zie ik het niet goed komen. Ja voor komend seizoen misschien.
    Welke concurrenten leiden wij voor op dan? Zijn Brighton, Ajax en Sassuolo concurrenten? Dat is nieuw.
  • 23 Aug 2019 om 16:22
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:17
      Nogmaals het gaat om het beleid. Namen is geen issue. Creativiteit wel. Waarom wil iedereen toch namen horen. Het begint altijd met beleid. Als je beleid is we huren geen spelers en maken onze concurrenten niet sterker, dan huur je geen spelers en leid je ze op met een goed plan. Dan heb je een lange termijn politiek. Dat kan met talenten en met spelers met ervaring. Als je dat beleid niet hebt, is het ook een beleid alleen voor een jaar en dus kortstondig. Ik noem dat geen goed beleid en in mijn ogen wanbeleid. We zullen zien waar we steaks over een paar jaar staan. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd heb. Op dit moment zie ik het niet goed komen. Ja voor komend seizoen misschien.
    Ik begrijp echt wel wat je wilt zeggen, maar ik wete niet hoe dicht je bij het vuur zit, maar ik heb vertrouwen in de huidige leiding dat ze dit echt wel meenemen in hun besluiten. Ik verwacht echt niet dat de scouting slechts een speler op het oog heeft en ik denk ook dat een Hamstra liever allemaal eigen jongens heeft.
    Volgens mij is het beleid dat er in Heerenveen 1 jongens zitten die wat op kunnen leveren: Tegenwoordig heb je met Van Bergen, Ejuke, Bruijn, Kongolo, Dresevic, Floranus, van der Heide en Hajal jongens die op termijn geld kunnen opleveren. Toch kan het zo zijn dat van die jongens er bepaalden nog niet klaar voor zijn (zie Floranus). Ik probeer te zeggen dat er wel degelijk beleid wordt gevoerd, maar dat er ook op korte termijn moet worden gepresteerd.
  • 23 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:10
      Bedankt voor je reactie. In dit verhaal mis ik de link met de doorstroming van spelers uit de jeugd. Huurspelers blokkeren dat over het algemeen. In ieder geval bedankt voor je reactie! Positieve discussie op deze manier. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch te strijden voor een gezamenlijk doel.
    Dat lijkt me vanzelfsprekend dat dat moet gebeuren. We hebben geen talentvolle spits, CV en rechtsbuiten in de jeugd rondlopen. Of iig niet iemand die al op het niveau meekan. vd Heide, Hajal, Ras, Frederiksen, Akujobi gaan echt wel hun minuten maken maar om alleen maar jongens van 17-19 als wissels te hebben is nogal link. Het zou mooi zijn als we een samenwerkingsverband met een club in Denemarken of de KKD zouden hebben. Emmen zou perfect zijn als ze niet in de Eredivisie speelden. Dat is nog lekker dichtbij. Maar Eindhoven of Maastricht of een club in Denemarken als Odensen ofzo kan ook. De sprong van de beloften is namelijk nogal groot tenzij je heel veel talent hebt zoals Vlap.
  • 23 Aug 2019 om 16:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:44
      Geef dan op zijn minst de alternatieven. Het is makkelijk praten. Velen hier hebben daar een handje van. Hamstra moet dit, Hamstra moet dat. Maar dan vraag je om namen en dan blijf het gewoon stil. De club moet spelers uit de KKD halen. Ok, prima, welke 3 spelers moet de club daar nu volgens jou vandaan halen? De tendens op deze site is onwijs zuur en negatief naar alles wat te maken heeft met beleid. Hamstra bakt er niks van, maar een beetje een fatsoenlijk realistisch alternatief moet je dan ook durven noemen vind ik. Je geeft aan dat de selectie niet in balans is en dat dit verdoezeld wordt met huurspelers. Als Heerenveen 20 miljoen had liggen hadden ze niet gehuurd nee, het is gewoon de nieuwe realiteit dat je niet meer 18-20 spelers van subtopniveau kunt kopen of opleiden. Wat is het probleem met 3/4 huurspelers op 25 selectiespelers en wat is het alternatief volgens jou dan?
    Nogmaals het gaat om het beleid. Namen is geen issue. Creativiteit wel. Waarom wil iedereen toch namen horen. Het begint altijd met beleid. Als je beleid is we huren geen spelers en maken onze concurrenten niet sterker, dan huur je geen spelers en leid je ze op met een goed plan. Dan heb je een lange termijn politiek. Dat kan met talenten en met spelers met ervaring. Als je dat beleid niet hebt, is het ook een beleid alleen voor een jaar en dus kortstondig. Ik noem dat geen goed beleid en in mijn ogen wanbeleid. We zullen zien waar we steaks over een paar jaar staan. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd heb. Op dit moment zie ik het niet goed komen. Ja voor komend seizoen misschien.
  • 23 Aug 2019 om 16:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:48
      Ik wil gewoon dat er een elftal staat dat leuk voetbal speelt en dat we financieel gezond worden. Dat kan je op verschillende manieren doen. Je kan zoals jij wil talenten kopen en doorverkopen maar met minder goed resultaat maar je kan ook kiezen voor huur waardoor ze in de meeste gevallen beter zullen zijn. Daardoor haal je betere resultaten en ontvang je indirect meer geld. Het beste lijkt mij alleen om die twee samen te voegen en talenten zoals van Bergen, Kongolo en Ejuke te halen en deze door te verkopen aangevuld met huur spelers en ervaren krachten.
    Bedankt voor je reactie. In dit verhaal mis ik de link met de doorstroming van spelers uit de jeugd. Huurspelers blokkeren dat over het algemeen. In ieder geval bedankt voor je reactie! Positieve discussie op deze manier. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om toch te strijden voor een gezamenlijk doel.
  • 23 Aug 2019 om 15:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:43
      Probeer even goed te lezen en mij geen woorden in de mond te leggen. En als je nog een oude wilt. Ooit was er een afgedankte speler bij psv die naar avovg ging en topscoorder werd en gedurende het seizoen werd gevolgd en benaderd door Heerenveen. En zeg niet dat dat niet meer kan. Creativiteit is hierin de oplossing. Dus zeg ik dat er betere spelers in de kkd lopen? Nee, er lopen spelers met potentie en waar je een traject mee in kunt gaan.
    Ok, maar wie is dan op dit moment een goede optie in de Jupiler League? Heerenveen volgde toch vorig jaar Druif ook van AZ? Die hebben ze echt gescout in de Jupiler League hoor. Denk je dat er geen scouts van onze club in de Jupiler League rondlopen? Natuurlijk wel.

    En nog even over creativiteit: Ik vind niet dat je Hamstra kunt verwijten dat hij niet creatief is. De meeste aankopen hadden een ieder van ons niet zien aankomen.
  • 23 Aug 2019 om 15:50
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:40
      Ze hebben wel degelijk minder slagkracht nu maar ze zullen nog zat leuke opties op de lijst hebben. Ik denk alleen dat veel spelers vaker voor een andere club kiezen omdat Heerenveen sportief en financieel niet meer mee kan. Natuurlijk hebben we een bepaalde naam, maar een Dreyer is een goed voorbeeld. Ik weet wel zeker dat Heerenveen hem al in Denemarken op de radar had, maar zo'n jongen kiest dan voor Brighton. Want geld en allure. Dat is belangrijker dan je carrière verstandig opbouwen. Dat zie je toch tegenwoordig bij het gros van de talenten... en dat speelt ons ook echt wel parten. Maar wat betreft de scouting in de KKD heb ik niet echt een idee, dat volg ik te weinig.
    Weet je wat het is struisvogel een aantal doet het voorkomen alsof je boodschappen doet bij de Jumbo en zo weer een paar nieuwe spelers haalt , deze mensen denken nog steeds dat elke KKD speler haalbaar is , dat elk talent ja zegt etc etc . Er zijn onlangs nieuwe scouts bijgekomen en er is een nieuwe hoofd opleidingen , voordat je dit allemaal op 1 lijn hebt duurt even . Daarbij lijken mensen te denken dat we kunnen concurreren met top clubs uit de PL en andere competities. Hoe goed sommige mensen die hier posten het misschien ook met de club voor hebben soms twijfel ik zeer sterk aan hun kennis van zaken , neem bijvoorbeeld Sibbele die continue wil dat we maar spelers uit de Balkan/voormalig Oostblok halen want daar lopen volgens hem bussen vol talenten rond , van dat hele busje geweldig talentvolle Slovenen heeft niet 1 het gered. Je kunt dan je kop in het zand steken en blijven roepen dat het aan de begeleiding ligt maar dat gaat er bij mij niet helemaal in , als een speler echt zo goed is dan zou hij het toch bij Heerenveen moeten kunnen halen. Lees bijvoorbeeld het verhaal van Rami Hajal maar eens die de goede begeleiding juist koestert. https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/245770/het-is-misschien-snel-gegaan-maar-niet-helemaal-onverwacht Daarnaast wat Hamstra ook doet het is in de ogen van sommigen nooit goed , haalt hij een spits dan is dit of dat weer verkeerd , haalt hij een van Rhijn dan is een 1 jarig contract weer verkeerd . etc etc Het lijkt wel of mensen liever de onrust hebben om lekker te kunnen zeiken dan dat ze eindelijk eens achter de club gaan staan. Kijk alleen maar na de wedstrijd van afgelopen weekend we gingen van hosanna naar graftakken reacties.
  • 23 Aug 2019 om 15:48
    Laten we er eens een spelletje van maken...
    STEL, we hebben 5 miljoen te besteden & we hebben nog 3 spelers nodig. 1 basis & 2 bank spelers.
    Dan heb je een aantal opties... Je kan 1 speler van zo'n 3 miljoen halen die er vrijwel direct staat & hopelijk goed op gaat leveren, plus 2 spelers van 1 miljoen die gokjes zijn en tijd nodig hebben.
    Je kan ook zeggen ik haal er 2 van zo'n 2.5 miljoen die er met redelijke zekerheid direct staan en nog geld opleveren, en de laatste huur je. Het is een speler met een waarde van zo'n 1.5mil maar schurkt heel dicht tegen je basis aan. Je neemt hiermee de gok dat de eerste 2 samen meer geld & prestatie op gaan leveren dan die ene van 3mil plus de 2 van 1mil in het eerdere scenario, wat redelijk aannemelijk is. En dan maken ze het "verlies" van die ene huur speler samen goed. En je heb in totaal meer spelers die er direct staan.
    Er zijn uiteraard nog veel meer scenario's mogelijk, voel je vrij om er nog een paar door te rekenen/spelen. In ieder geval vind ik het (fictieve, maar mogelijke) scenario dat Gerry koos zo gek niet.
  • 23 Aug 2019 om 15:48
    Announce Bjarnason.
  • 23 Aug 2019 om 15:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:29
      Ik neem aan dat jij een ander beleid voor ogen hebt? Ok. Dat kan. Wees vrij en laat jouw ideeën eens de vrije loop.
    Ik wil gewoon dat er een elftal staat dat leuk voetbal speelt en dat we financieel gezond worden. Dat kan je op verschillende manieren doen. Je kan zoals jij wil talenten kopen en doorverkopen maar met minder goed resultaat maar je kan ook kiezen voor huur waardoor ze in de meeste gevallen beter zullen zijn. Daardoor haal je betere resultaten en ontvang je indirect meer geld. Het beste lijkt mij alleen om die twee samen te voegen en talenten zoals van Bergen, Kongolo en Ejuke te halen en deze door te verkopen aangevuld met huur spelers en ervaren krachten.
  • 23 Aug 2019 om 15:44
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:37
      Je geeft aan dat er betere opties rondlopen in de Jupiler League. Kun je mij vertellen hoe het beleid er op dit moment uitziet? Heb je het idee dat de heren Pijffers en Brandsma het veel slechter doen dan pakweg 10 jaar geleden?
    Dhr Pheiffers is opgestapt als scout en weer werkzaam in het onderwijs.
  • 23 Aug 2019 om 15:44
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:39
      Dat is juist het probleem de afgelopen jaren. De selectie is niet in balans en komt op deze manier niet in balans. Je kunt dat niet verdoezelen met een paar huurspelers. Naar mijn mening een beleid wat je naar de afgrond leidt.
    Geef dan op zijn minst de alternatieven. Het is makkelijk praten. Velen hier hebben daar een handje van. Hamstra moet dit, Hamstra moet dat. Maar dan vraag je om namen en dan blijf het gewoon stil. De club moet spelers uit de KKD halen. Ok, prima, welke 3 spelers moet de club daar nu volgens jou vandaan halen? De tendens op deze site is onwijs zuur en negatief naar alles wat te maken heeft met beleid. Hamstra bakt er niks van, maar een beetje een fatsoenlijk realistisch alternatief moet je dan ook durven noemen vind ik. Je geeft aan dat de selectie niet in balans is en dat dit verdoezeld wordt met huurspelers. Als Heerenveen 20 miljoen had liggen hadden ze niet gehuurd nee, het is gewoon de nieuwe realiteit dat je niet meer 18-20 spelers van subtopniveau kunt kopen of opleiden. Wat is het probleem met 3/4 huurspelers op 25 selectiespelers en wat is het alternatief volgens jou dan?
  • 23 Aug 2019 om 15:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:37
      Je geeft aan dat er betere opties rondlopen in de Jupiler League. Kun je mij vertellen hoe het beleid er op dit moment uitziet? Heb je het idee dat de heren Pijffers en Brandsma het veel slechter doen dan pakweg 10 jaar geleden?
    Probeer even goed te lezen en mij geen woorden in de mond te leggen. En als je nog een oude wilt. Ooit was er een afgedankte speler bij psv die naar avovg ging en topscoorder werd en gedurende het seizoen werd gevolgd en benaderd door Heerenveen. En zeg niet dat dat niet meer kan. Creativiteit is hierin de oplossing. Dus zeg ik dat er betere spelers in de kkd lopen? Nee, er lopen spelers met potentie en waar je een traject mee in kunt gaan.
  • 23 Aug 2019 om 15:40
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:37
      Je geeft aan dat er betere opties rondlopen in de Jupiler League. Kun je mij vertellen hoe het beleid er op dit moment uitziet? Heb je het idee dat de heren Pijffers en Brandsma het veel slechter doen dan pakweg 10 jaar geleden?
    Ze hebben wel degelijk minder slagkracht nu maar ze zullen nog zat leuke opties op de lijst hebben. Ik denk alleen dat veel spelers vaker voor een andere club kiezen omdat Heerenveen sportief en financieel niet meer mee kan. Natuurlijk hebben we een bepaalde naam, maar een Dreyer is een goed voorbeeld. Ik weet wel zeker dat Heerenveen hem al in Denemarken op de radar had, maar zo'n jongen kiest dan voor Brighton. Want geld en allure. Dat is belangrijker dan je carrière verstandig opbouwen. Dat zie je toch tegenwoordig bij het gros van de talenten... en dat speelt ons ook echt wel parten. Maar wat betreft de scouting in de KKD heb ik niet echt een idee, dat volg ik te weinig.
  • 23 Aug 2019 om 15:39
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:30
      "Talentjes" die helaas geregeld dure miskopen blijken te zijn. Met dikke salarissen in de beloften meehobbelend. Dan heb ik in onze situatie liever dat Hamstra het geld uitgeeft aan spelers waarvan hij denkt dat ze wel wat toe gaan voegen zoals een Ejuke of van Bergen. Maar goed, jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Maar ik zeg nergens dat ik een huurlingenlegioen wil. Gewoon een selectie in balans, waarin een paar huurspelers voor mij geen probleem is als je kijkt naar onze financiele en sportieve situatie. Ruimte voor de jeugd, wat ervaring, en een paar goede aankopen. Maar Sibbele, wat had jij gedaan dan? Jij had voor veel geld geprobeerd nog een vleugelaanvaller te kopen? Terwijl we met van Bergen en Ejuke al twee spelers hebben die geld op kunnen gaan leveren?
    Dat is juist het probleem de afgelopen jaren. De selectie is niet in balans en komt op deze manier niet in balans. Je kunt dat niet verdoezelen met een paar huurspelers. Naar mijn mening een beleid wat je naar de afgrond leidt.
  • 23 Aug 2019 om 15:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:33
      Wat is onduidelijk over de issue van namen? Het gaat om het beleid. En dat is er nu juist niet. In ieder geval niet het beleid waar ik van zie dat het goed komt.
    Je geeft aan dat er betere opties rondlopen in de Jupiler League. Kun je mij vertellen hoe het beleid er op dit moment uitziet? Heb je het idee dat de heren Pijffers en Brandsma het veel slechter doen dan pakweg 10 jaar geleden?
  • 23 Aug 2019 om 15:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:16
      Spelers in de KKD? Welke spelers dan? Ik vind dat de club er goed aan doet om hoog in te zetten. Je hebt dan weleens de kans dat een speler niet naar je toe wil of lang wil wachten, maar je kan altijd nog tweederangs spelers halen.
    Wat is onduidelijk over de issue van namen? Het gaat om het beleid. En dat is er nu juist niet. In ieder geval niet het beleid waar ik van zie dat het goed komt.
  • 23 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:28
      Dat zeg je wel. Je hebt liever huurlingen dan talentenjes uit de balkan , Slovenië. Dat zég je toch!
    "Talentjes" die helaas geregeld dure miskopen blijken te zijn. Met dikke salarissen in de beloften meehobbelend. Dan heb ik in onze situatie liever dat Hamstra het geld uitgeeft aan spelers waarvan hij denkt dat ze wel wat toe gaan voegen zoals een Ejuke of van Bergen. Maar goed, jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Maar ik zeg nergens dat ik een huurlingenlegioen wil. Gewoon een selectie in balans, waarin een paar huurspelers voor mij geen probleem is als je kijkt naar onze financiele en sportieve situatie. Ruimte voor de jeugd, wat ervaring, en een paar goede aankopen. Maar Sibbele, wat had jij gedaan dan? Jij had voor veel geld geprobeerd nog een vleugelaanvaller te kopen? Terwijl we met van Bergen en Ejuke al twee spelers hebben die geld op kunnen gaan leveren?
  • 23 Aug 2019 om 15:29
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:23
      Precies, neem PEC Zwolle. Daar halen ze de betere spelers weg bij Kelder/KKD clubs. Uitstekend beleid! Het gaat daar prima. In Scandinavië en de Balkan lopen ook genoeg spelers rond die je kam oppikken. Evjen, Skov Olsen etc. Dat zijn realistiche spelers. Ödegaard hadden wij bijvoorbeeld ook moeten halen voordat Real Madrid kwam. En het is antuurlijk ook zo dat als Hamstra zo'n speler niet haalt dat de scouting dan niet op orde is. Want elke naam op een scouting lijst komt naar buiten. Sarcasme uit.
    Ik neem aan dat jij een ander beleid voor ogen hebt? Ok. Dat kan. Wees vrij en laat jouw ideeën eens de vrije loop.
  • 23 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:25
      Voorstander van huurlingenlegioen? Dat zeg ik niet, ook nooit gezegd. Jammer. We zitten op dit moment gewoon niet in de positie om zomaar veel risico te nemen met (grote) transfers, snap dus dat Hamstra aan paar spelers huurt voor de breedte en niet koopt.
    Dat zeg je wel. Je hebt liever huurlingen dan talentenjes uit de balkan , Slovenië. Dat zég je toch!
  • 23 Aug 2019 om 15:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:24
      Jij wel. Dat weten we nu wel een keer. Jij bent voorstander van huurlingen legioen. Succes ermee.
    Voorstander van huurlingenlegioen? Dat zeg ik niet, ook nooit gezegd. Jammer. We zitten op dit moment gewoon niet in de positie om zomaar veel risico te nemen met (grote) transfers, snap dus dat Hamstra aan paar spelers huurt voor de breedte en niet koopt.
  • 23 Aug 2019 om 15:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:22
      Dat heb ik nog liever dan miljoenen weggooien aan een Mihajlovic of Zahovic die niet goed genoeg is.
    Jij wel. Dat weten we nu wel een keer. Jij bent voorstander van huurlingen legioen. Succes ermee.
  • 23 Aug 2019 om 15:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Een goed scoutingsbeleid met voldoende spelers op de radar, zodat je de lijsten klaar hebt. Spelers met perspectief en die voor de club willen uitkomen. Creatief scouten. O.a. in de kkd. Zorgen dat je voldoende netwerk hebt. Zonder enige naam te noemen, is dit de basis van een selectie samenstellen. Daarvoor heb je ervaring nodig en kennis van zaken. In mijn optiek heeft Hamstra dat niet. Namen noemen is niet de issue. Het traject naar goede betaalbare voor de club willen spelende spelers wel. Spelers waar je een traject mee ingaat op langere termijn. En daar horen huuropties niet bij. Je hebt er namelijk niets aan. Ook niet met doorverkoop clausule of wat dan ook. Je hebt eenvoudig weg niet hetzelfde doel als speler en club.
    Precies, neem PEC Zwolle. Daar halen ze de betere spelers weg bij Kelder/KKD clubs. Uitstekend beleid! Het gaat daar prima. In Scandinavië en de Balkan lopen ook genoeg spelers rond die je kam oppikken. Evjen, Skov Olsen etc. Dat zijn realistiche spelers. Ödegaard hadden wij bijvoorbeeld ook moeten halen voordat Real Madrid kwam. En het is antuurlijk ook zo dat als Hamstra zo'n speler niet haalt dat de scouting dan niet op orde is. Want elke naam op een scouting lijst komt naar buiten. Sarcasme uit.
  • 23 Aug 2019 om 15:22
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:19
      Heel goed verwoord. Opleiden voor anderen . Men schiet hier niets mee op.
    Dat heb ik nog liever dan miljoenen weggooien aan een Mihajlovic of Zahovic die niet goed genoeg is.
  • 23 Aug 2019 om 15:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Een goed scoutingsbeleid met voldoende spelers op de radar, zodat je de lijsten klaar hebt. Spelers met perspectief en die voor de club willen uitkomen. Creatief scouten. O.a. in de kkd. Zorgen dat je voldoende netwerk hebt. Zonder enige naam te noemen, is dit de basis van een selectie samenstellen. Daarvoor heb je ervaring nodig en kennis van zaken. In mijn optiek heeft Hamstra dat niet. Namen noemen is niet de issue. Het traject naar goede betaalbare voor de club willen spelende spelers wel. Spelers waar je een traject mee ingaat op langere termijn. En daar horen huuropties niet bij. Je hebt er namelijk niets aan. Ook niet met doorverkoop clausule of wat dan ook. Je hebt eenvoudig weg niet hetzelfde doel als speler en club.
    Heel goed verwoord. Opleiden voor anderen . Men schiet hier niets mee op.
  • 23 Aug 2019 om 15:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Wat is het verschil tussen een speler een jaar huren en een speler een contract geven voor 1 jaar dan? Komt toch op hetzelfde neer. Als Van Rhijn het hier goed doet is die gelijk vertrokken om ergens in het buitenland een goed contract te tekenen, hetgeen die dit jaar eigenlijk ook naar op zoek was!
    Dat is onzin. Als het van beide kanten bevalt kun je altijd bijtekenen (voor 1 of meerdere jaren) Je doet nu of hij na 1 jaar gegarandeerd weg is.
  • 23 Aug 2019 om 15:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Wat is het verschil tussen een speler een jaar huren en een speler een contract geven voor 1 jaar dan? Komt toch op hetzelfde neer. Als Van Rhijn het hier goed doet is die gelijk vertrokken om ergens in het buitenland een goed contract te tekenen, hetgeen die dit jaar eigenlijk ook naar op zoek was!
    Waarbij ik bij Van Rhijn overigens niet wil zeggen dat dat erg is, die transfer snap ik wel. Van Rhijn is in principe, mits fit, gelijk een toegevoegde waarde voor Heerenveen.
  • 23 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:11
      Wel in de tweede divisie. Maar goed, wel een mooi aantal goals gemaakt daar inderdaad. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe spits, die moet dan zeker gekocht worden.
    Wordt ook een huur constructie.
  • 23 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:15
      Een goed scoutingsbeleid met voldoende spelers op de radar, zodat je de lijsten klaar hebt. Spelers met perspectief en die voor de club willen uitkomen. Creatief scouten. O.a. in de kkd. Zorgen dat je voldoende netwerk hebt. Zonder enige naam te noemen, is dit de basis van een selectie samenstellen. Daarvoor heb je ervaring nodig en kennis van zaken. In mijn optiek heeft Hamstra dat niet. Namen noemen is niet de issue. Het traject naar goede betaalbare voor de club willen spelende spelers wel. Spelers waar je een traject mee ingaat op langere termijn. En daar horen huuropties niet bij. Je hebt er namelijk niets aan. Ook niet met doorverkoop clausule of wat dan ook. Je hebt eenvoudig weg niet hetzelfde doel als speler en club.
    Spelers in de KKD? Welke spelers dan? Ik vind dat de club er goed aan doet om hoog in te zetten. Je hebt dan weleens de kans dat een speler niet naar je toe wil of lang wil wachten, maar je kan altijd nog tweederangs spelers halen.
  • 23 Aug 2019 om 15:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:19
      Van Rhijn onder de huurspelers laten vallen is natuurlijk kolder en dat weet je zelf ook. Mocht hij hier veel speeltijd krijgen dan is de kans net zo groot dat hij hier wél verlengt dan dat hij dat niet doet. Dat het toch om maar een contract van 1 jaar gaat kan duiden op onzekerheid van beide kanten.
    Wat is het verschil tussen een speler een jaar huren en een speler een contract geven voor 1 jaar dan? Komt toch op hetzelfde neer. Als Van Rhijn het hier goed doet is die gelijk vertrokken om ergens in het buitenland een goed contract te tekenen, hetgeen die dit jaar eigenlijk ook naar op zoek was!
  • 23 Aug 2019 om 15:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:06
      wat wil jij dan zien want daar ben ik dan vaak benieuwd naar , welke spelers wil jij zien , wat voor beleid wil jij zien??? kan nu niet echt concluderen dat je realistisch of totaal niet bent. je claimt wel dat een ieder zijn eigen mening heeft om vervolgens deze niet toe te lichten
    Een goed scoutingsbeleid met voldoende spelers op de radar, zodat je de lijsten klaar hebt. Spelers met perspectief en die voor de club willen uitkomen. Creatief scouten. O.a. in de kkd. Zorgen dat je voldoende netwerk hebt. Zonder enige naam te noemen, is dit de basis van een selectie samenstellen. Daarvoor heb je ervaring nodig en kennis van zaken. In mijn optiek heeft Hamstra dat niet. Namen noemen is niet de issue. Het traject naar goede betaalbare voor de club willen spelende spelers wel. Spelers waar je een traject mee ingaat op langere termijn. En daar horen huuropties niet bij. Je hebt er namelijk niets aan. Ook niet met doorverkoop clausule of wat dan ook. Je hebt eenvoudig weg niet hetzelfde doel als speler en club.
  • 23 Aug 2019 om 15:06
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:02
      Ik zou zeggen. Jij ligt nog steeds onder een steen. Ongelooflijk dat mensen dit beleid goed proberen te praten. Maar ieder zijn mening.....
    wat wil jij dan zien want daar ben ik dan vaak benieuwd naar , welke spelers wil jij zien , wat voor beleid wil jij zien??? kan nu niet echt concluderen dat je realistisch of totaal niet bent. je claimt wel dat een ieder zijn eigen mening heeft om vervolgens deze niet toe te lichten
  • 23 Aug 2019 om 15:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:40
      Sorry hoor maar wat een negatief geleuter.
      Lammers hebben we voorwaarden mee afgesproken, dus mocht hij straks goed verkocht worden of het goed doen bij PSV (na herstel), dan hebben we er echt wel wat aan. (net zoals zijn 16 goals overigens vorig seizoen)

      Odgaard is een speler die wij als club niet snel kunnen halen. Zoals reeds ergens gezegd, proberen zulke spelers het vaak eerst bij een grote club. Wij kunnen dan kans maken op de afvallers en wanneer er miljoenen voor is betaald, is het logisch dat de verhurende club niet direct staat te springen voor verkoop.

      Mensen moeten eens beseffen dat onze financiële positie toch een beetje anders is en we soms inderdaad moeten huren.
      En weet jij de ins en outs van de huurovereenkomsten van deze spelers? Nee! Dus je weet niet of we er niets aan hebben. En mochten we met deze spelers een goede positie in de competitie halen, is dat ook wat waard.

      En dat je nu over Thorsby en Namli begint begin ik bijna te denken dat je onder een steen geleefd hebt.
      Thorsby wilde zelf niet verlengen en ze hebben hem vorig zomer proberen te verkopen. Maar als er geen club komt, wat moet je dan? Dat alles niet hosanna is, doet wel blijken, aangezien er kans is dat hij geen minuut voor zijn nieuwe club gaat spelen, gezien de huidige nieuwsberichten.
      En Namli? Die had bij ons helemaal niets laten zien en ja ook weinig kansen gekregen of op verkeerde positie neergezet, maar dat loopt soms zo. Maar dus het niet verlengen van deze speler was meer dan logisch. Of beter gezegd een must! Dat hij het daarna zo goed deed in Zwolle is jammer voor ons, maar goed dat is dan maar zo.

      kom eens onder die steen vandaan en lees je aub eens wat beter in!
    Ik zou zeggen. Jij ligt nog steeds onder een steen. Ongelooflijk dat mensen dit beleid goed proberen te praten. Maar ieder zijn mening.....
  • 23 Aug 2019 om 14:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:19
      Van Rhijn onder de huurspelers laten vallen is natuurlijk kolder en dat weet je zelf ook. Mocht hij hier veel speeltijd krijgen dan is de kans net zo groot dat hij hier wél verlengt dan dat hij dat niet doet. Dat het toch om maar een contract van 1 jaar gaat kan duiden op onzekerheid van beide kanten.
    van Rhijn aast nog op een mooi buitenlands avontuur, maar als het hem bij ons bevalt kan hij ook verlengen. Dit jaarcontract is de ideale manier om beide partijen de tijd te geven om te ontdekken wat ze willen en wat ze aan elkaar hebben. Beetje raar inderdaad om dit onder de huurspelers te scharen.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›