'Ramselaar stelt SC Heerenveen teleur en kiest voor andere club'

23
'Ramselaar stelt SC Heerenveen teleur en kiest voor andere club'

SC Heerenveen hoeft geen rekening meer te houden met de komst van Bart Ramselaar. De 23-jarige middenvelder maakt de overstap van PSV naar FC Utrecht, dat meldt het Eindhovens Dagblad.

Ramselaar werd ook begeerd door AZ en SC Heerenveen, maar kiest voor een terugkeer naar zijn oude club FC Utrecht. In 2016 bewandelde hij nog voor zo'n vijf miljoen euro de omgekeerde weg van FC Utrecht naar PSV.

Het is niet duidelijk hoe hoog de transfersom is die FC Utrecht nu moet betalen, maar het bedrag ligt aanzienlijk lager dan drie jaar geleden. Ramselaar, die bij PSV op een zijspoor was beland, tekent een meerjarig contract in Stadion Galgenwaard.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Aug 2019 om 14:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:56
      gerry bedankt vissen we weer achter het net, dit kan toch.niet en nu al iemand huren man man man wat een beleid gerry out en neem cees mee op naar keukenkampioendivizie. Gerry bedankt
    Tarvajärvi weet jij wat Ramselaar moest kosten , weet jij Ramselaar zijn persoonlijke voorkeur , lul geen onzin man, die standaard achter het net vissen comments worden gemaakt met totaal geen besef van realiteit en informatie. AZ en Utrecht , Salaris , Transfer som etc etc allemaal niet realistisch daar uberhaupt over te denken dat Heerenveen een kans maakte.
  • 23 Aug 2019 om 13:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:43
      Zo zo jij weet echt alles he! Direct lijntje met meneer Hamstra! Goed bezig! Als je hem weer spreekt, direct een reactie plaatsen hier zodat iedereen het weet! Goed bezig!!
    Zal ik doen!
  • 23 Aug 2019 om 13:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:10
      Dat is de onderbuik die hier reageert. Een speler kiest voor een andere club, dus Hamstra heeft gefaald en wij vissen weer achter het net. Simpel toch. Ik geloof uberhaupt niet dat wij ooit in de race zijn geweest, simpelweg omdat ik Hamstra ooit heb gesproken over Ramselaar en hij ook gewoon echt te duur is. Ik vond het echt verbazingwekkend dat wij werden genoemd als partij.
    Zo zo jij weet echt alles he! Direct lijntje met meneer Hamstra! Goed bezig! Als je hem weer spreekt, direct een reactie plaatsen hier zodat iedereen het weet! Goed bezig!!
  • 23 Aug 2019 om 13:33
    Voor hem een logische keuze, twijfel of dit wel de versterking was voor Heerenveen. Denk dat wij meer behoefte hebben aan een echte 10. In die zin ben ik er niet rouwig om.
  • 23 Aug 2019 om 13:24
    Misschien is Overeem wat voor ons. Heeft vdBrom bij AZ weggestuurd en nu bij Utrecht op de bank..
  • 23 Aug 2019 om 13:23
    Ik ben blij dat ie niet komt, lekker banken bij Utrecht. Daar hebben ze ook een overschot aan middenvelders. Ik heb liever Lamprou, maar dat zal wel te duur te zijn.
  • 23 Aug 2019 om 13:19
    Krijgt Utrecht wel een heel vol middenveld, Emanuelson zat nu al op de bank. Zou vdStreek daar ook terecht komen? Apart. Als ze nu Europees gedaan hadden wat ze moesten doen had ik t begrepen maar nu?
  • 23 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:06
      Waarom heeft men het over “achter het net vissen”???? Ten eerste, hoe graag wilde Heerenveen? Ten 2de, je concurreert met AZ en Utrecht.....dan ben je toch de ondergeschikte partij tegenwoordig? Persoonlijk weet ik ook niet of je er rouwig om moet zijn maar goed dat is persoonlijk!
    Dat is de onderbuik die hier reageert. Een speler kiest voor een andere club, dus Hamstra heeft gefaald en wij vissen weer achter het net. Simpel toch. Ik geloof uberhaupt niet dat wij ooit in de race zijn geweest, simpelweg omdat ik Hamstra ooit heb gesproken over Ramselaar en hij ook gewoon echt te duur is. Ik vond het echt verbazingwekkend dat wij werden genoemd als partij.
  • 23 Aug 2019 om 13:06
    Waarom heeft men het over “achter het net vissen”???? Ten eerste, hoe graag wilde Heerenveen? Ten 2de, je concurreert met AZ en Utrecht.....dan ben je toch de ondergeschikte partij tegenwoordig? Persoonlijk weet ik ook niet of je er rouwig om moet zijn maar goed dat is persoonlijk!
  • 23 Aug 2019 om 12:56
    gerry bedankt vissen we weer achter het net, dit kan toch.niet en nu al iemand huren man man man wat een beleid gerry out en neem cees mee op naar keukenkampioendivizie. Gerry bedankt
  • 23 Aug 2019 om 12:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:47
      Vissen we weer achter het net.
    zucht
  • 23 Aug 2019 om 12:49
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:47
      Vissen we weer achter het net.
    Tja dat was ooit wel anders. Ik weet ook niet wat ik hier van moet vinden over het functioneren van hamstra
  • 23 Aug 2019 om 12:48
    Yuki weer terug
  • 23 Aug 2019 om 12:47
    Vissen we weer achter het net.
  • 23 Aug 2019 om 12:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:33
      Schakel maar door naar Van Overeem of Van der Streek. Die zullen nu nog minder kans maken op een basisplek bij Utrecht.
    Van der Streek zal echt wel blijven, die is echt belangrijk geworden daar. Overeem misschien maar die gaat zijn kans wel proberen te pakken en op zijn vroegst in de winter verder kijken. Zou ik wel zien zitten bij ons overigens.
  • 23 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:33
      Schakel maar door naar Van Overeem of Van der Streek. Die zullen nu nog minder kans maken op een basisplek bij Utrecht.
    Wel leuke spelers. Maar of het financieel haalbaar is, is de vraag. Utrecht zal ze niet zomaar naar een 'concurrent' laten vertrekken lijkt me.
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    Of dat slim is. Van de Streek en Gustafsson pikken toch regelmatig hun goaltjes mee en Maher is volgens ingewijden de beste middenvelder op dit moment. Bart gaat denk ik door met banken en cashen. Iets met foute keuzes. Ik ben er niet rouwig om.
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    Schakel maar door naar Van Overeem of Van der Streek. Die zullen nu nog minder kans maken op een basisplek bij Utrecht.
  • 23 Aug 2019 om 12:32
    Spijtig maar te verwachten. Spreekt inderdaad van ambitie om achter dit soort spelers aan te gaan! De naam Osman heb ik nog niet horen vallen maar zou ik zeker graag zien komen. Zelf hoop ik, tegen beter weten in, nog altijd op Djuricic.
  • 23 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Ik denk dat je beter kan kopen op het moment. Huurspelers zat, leuk voor de vulling maar voor de echte versterkingen moet je gaan kopen.
    Ik denk dat we niet zoveel geld hebben om voor zowel de spitspositie als middenveld een paar miljoen neer te leggen. Ik gok dus dat we voor het middenveld wel degelijk gaan huren, en dat zie je ook al wel aan dit bericht.
  • 23 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:28
      Bijzonder dat we ons toch gemeld hebben, in ieder geval een teken van ambitie. Want dat het financieel en sportief geen haalbaar plaatje was wisten we eigenlijk al. Laat Hamstra maar snel schakelen, ben benieuwd wat we nu gaan doen. Bij Jong Ajax een De Wit of Gravenberch huren? Helaas weinig ervaring maar wel talentvol en weinig kans op minuten bij Ajax. Of Osman bij Heracles weg zien te pikken?
    Ik denk dat je beter kan kopen op het moment. Huurspelers zat, leuk voor de vulling maar voor de echte versterkingen moet je gaan kopen.
  • 23 Aug 2019 om 12:28
    Bijzonder dat we ons toch gemeld hebben, in ieder geval een teken van ambitie. Want dat het financieel en sportief geen haalbaar plaatje was wisten we eigenlijk al. Laat Hamstra maar snel schakelen, ben benieuwd wat we nu gaan doen. Bij Jong Ajax een De Wit of Gravenberch huren? Helaas weinig ervaring maar wel talentvol en weinig kans op minuten bij Ajax. Of Osman bij Heracles weg zien te pikken?
  • 23 Aug 2019 om 12:27
    Was te verwachten. Misschien dat hij ooit weer zijn oude niveau kan krijgen, bij zijn oude club.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›