'SC Heerenveen huurt Deense vleugelaanvaller van Brighton'

( 187 reacties)
'SC Heerenveen huurt Deense vleugelaanvaller van Brighton'

SC Heerenveen staat op het punt om de komst van Anders Dreyer af te ronden, dat meldt het Deense Tipsbladet. De Deense vleugelaanvaller komt op huurbasis over van Brighton & Hove Albion.

Dreyer ondergaat vrijdag de medische keuring bij SC Heerenveen, zo weet FeanOnline. De international van Jong Denemarken kan dan zaterdag een bliksemdebuut maken voor de Friezen in de thuiswedstrijd tegen FC Twente.

De 21-jarige aanvaller maakte vorig jaar voor ruim twee miljoen euro de overstap van Esbjerg naar Brighton, waar hij in het beloftenteam speelde. Het afgelopen half jaar werd Dreyer, een linksbenige rechtsbuiten, door de Engelse club verhuurd aan het Schotse St. Mirren.

Foto: Screenshot YouTube

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Aug 2019 om 03:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:33
      Ik neem aan dat wat hij vertelt dat dat klopt, en als je door best bekende voetbalsites serieus wordt genomen, dan denk ik dat wat hij zegt klopt. En vergeet niet dat niemand van Van Rhijn en van Dreyer afwist. Hamstra weet het allemaal heel goed geheim te houden.
    Serieus genomen door best bekende voetbalsites. En dan met een transferroddel komen die niet klopte. Wie weet had Second het gerucht destijds wel van de Feyenoordwatcher overgenomen. Die bekende voetbalsites struinen ook gewoon de fansites en twitteraccounts af voor mogelijk een primeur. In dit geval een primeur die dikke onzin was.
  • 24 Aug 2019 om 00:49
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:07
      Ik ook hoor. Dan staat er echt wel een leuk elftal. Als deze Dreyer kan bewijzen waarom Brighton ruim 2 miljoen voor hem heeft betaald, dan hebben we toch een mooie voorhoede waarbij je kan kiezen uit Ejuke, Van Bergen en Dreyer? Goede spits erbij die Odgaard ook bezig kan houden. Op het middenveld zit met Bruijn, Faik en misschien dan wel Susic ook voldoende voetbal maar ook fysieke kracht met Kongolo. Verdedigend lijkt het ook stabieler, al is dat ook nog afwachten natuurlijk. Maar degraderen gaan we dan toch zeker niet.
    We gaan vast nog wel meer huurspelers krijgen. Als je geen tot nauwelijks budget hebt en wel kwaliteit wilt. Dan zou je toch moeten gaan vissen bij de topclubs met jongelingen. Voorbeeldje bijv de zuid Koreaan Kang-in-lee speelt bij Valencia is een technische speler van 18. Was een sensatie op het wk onder 20. Ajax En PSV wouden hem graag inlijven. Maar zit nog steeds bij Valencia. Zo zijn er nog wel meer spelers in die categorie. Een goede speler halen is tegenwoordig niet meer zo makkelijk . Laten we met zijn allen gewoon wachten tot hamstra weer wat uit de hoed tovert.
  • 24 Aug 2019 om 00:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 22:07
      Ik ook hoor. Dan staat er echt wel een leuk elftal. Als deze Dreyer kan bewijzen waarom Brighton ruim 2 miljoen voor hem heeft betaald, dan hebben we toch een mooie voorhoede waarbij je kan kiezen uit Ejuke, Van Bergen en Dreyer? Goede spits erbij die Odgaard ook bezig kan houden. Op het middenveld zit met Bruijn, Faik en misschien dan wel Susic ook voldoende voetbal maar ook fysieke kracht met Kongolo. Verdedigend lijkt het ook stabieler, al is dat ook nog afwachten natuurlijk. Maar degraderen gaan we dan toch zeker niet.
    2 miljoen is een fooi voor Engelse club. Zoals 5 miljoen voor Odgaard voor Inter dat ook is. Zou ik niet teveel waarde waarden aan hechten.
  • 23 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:57
      Gerry weet ook wel dat hij dan ontslagen wordt. Tenzij er gewoon echt geen geld was. Maar betwijfel of wij daar dan bewijs voor gaan krijgen. Met Susic (of een andere allround middenvelder) en een spits ben ik tevreden.
    Ik ook hoor. Dan staat er echt wel een leuk elftal. Als deze Dreyer kan bewijzen waarom Brighton ruim 2 miljoen voor hem heeft betaald, dan hebben we toch een mooie voorhoede waarbij je kan kiezen uit Ejuke, Van Bergen en Dreyer? Goede spits erbij die Odgaard ook bezig kan houden. Op het middenveld zit met Bruijn, Faik en misschien dan wel Susic ook voldoende voetbal maar ook fysieke kracht met Kongolo. Verdedigend lijkt het ook stabieler, al is dat ook nog afwachten natuurlijk. Maar degraderen gaan we dan toch zeker niet.
  • 23 Aug 2019 om 21:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:52
      Ik ben daar dus ook bang voor. Dat zou heel jammer zijn, voor een goed seizoen zou het echt funest zijn denk ik.
    Gerry weet ook wel dat hij dan ontslagen wordt. Tenzij er gewoon echt geen geld was. Maar betwijfel of wij daar dan bewijs voor gaan krijgen. Met Susic (of een andere allround middenvelder) en een spits ben ik tevreden.
  • 23 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:20
      Iets in het woord veelzijdig van Hamstra zegt me dat we nu een oplossing hebben voor de 9, 10 en beide zijkanten. Ik mag toch hopen dat er nog een volwaardige centrumspits en middenvelder komt. Anders heeft Hamstra zichzelf alvast keurig ingedekt met z'n veelzijdigheid. We gaan het zien de komende 10 dagen.
    Ik ben daar dus ook bang voor. Dat zou heel jammer zijn, voor een goed seizoen zou het echt funest zijn denk ik.
  • 23 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 23 Aug 2019 om 16:21
      Wat is normaal op deze site hea! Ik doe zeer normaal. Ik post geen sterke verhalen over spelers die uiteindelijk niet komen. Jij leest liever verkeerde informatie zoals je zegt. Ik noem dat gezwets van Second. Vervuiling. Ieder zijn mening. Liever Fake nieuws dus. Ik lees liever informatie die wel klopt. Het is zeker vermakelijker om over echt voetbal te sparren. Zijn we dat eens!
    Ik vind het prima dat je zegt dat het niet klopt, maar de manier waarop is niet chique. Wat voegt het toe om hem bijvoorbeeld wannabe te noemen, of de arrogante (en vooral irritante) toevoeging 'kostelijk' achter een op de man gespeelde reactie? Onnodig volgens mij. Waarom niet bij de inhoud houden?

    Ik vind dat soort reacties net zo goed vervuiling. Jij noemt het gezwets van Second, maar het is toch aannemelijk dat Hamstra zich op veel meer spelers richt, die niet allemaal uiteindelijk komen. Hij deelt die informatie, al moet ik ook toegeven dat we dat niet kunnen controleren, omdat veel achter de schermen gebeurt en daar ook blijft. Fake news is het daardoor niet (altijd).

    Maar we zijn het verder eens inderdaad, laten we het over voetbal hebben!
  • 23 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:29
      Dan kun je toch nog steeds wel een beetje normaal doen, of niet? Het forum is compleet onleesbaar door bepaalde types. Ik lees liever Second's verkeerde informatie dan de teksten die onder andere jij hier iedere keer weer typt. Hij heeft inderdaad weinig goed gehad deze periode. Maar er gaan ook meer transfers niet door dan wel.

      Ik lees liever iets over iemand die onze nieuwe aanwinst Dreyer al ooit eens aan het werk heeft gezien, een discussie over wie de nieuwe spits moet worden of hoe Johnny Twente morgen moet verslaan. Dit is ondertussen meer een forum geworden voor kleuters die zichzelf een volwassene noemen. Zonde, want ondanks alle reclame op de site (noodgedwongen, heb op het 'oude' forum daar Massi al meer dan eens uitleg zien geven) zit Feanonline zelf ook steeds vaker dichter op het vuur en ik kom hier daarom ook graag. Journalisten als Roelof de Vries of Sander de Vries weten zelf vaak niet eerder iets te melden dan Feanonline. Dat is knap. Maar het niveau ligt hier wel echt kinderlijk laag.
    Wat is normaal op deze site hea! Ik doe zeer normaal. Ik post geen sterke verhalen over spelers die uiteindelijk niet komen. Jij leest liever verkeerde informatie zoals je zegt. Ik noem dat gezwets van Second. Vervuiling. Ieder zijn mening. Liever Fake nieuws dus. Ik lees liever informatie die wel klopt. Het is zeker vermakelijker om over echt voetbal te sparren. Zijn we dat eens!
  • 23 Aug 2019 om 16:20
    Iets in het woord veelzijdig van Hamstra zegt me dat we nu een oplossing hebben voor de 9, 10 en beide zijkanten. Ik mag toch hopen dat er nog een volwaardige centrumspits en middenvelder komt. Anders heeft Hamstra zichzelf alvast keurig ingedekt met z'n veelzijdigheid. We gaan het zien de komende 10 dagen.
  • 23 Aug 2019 om 15:55
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:29
      Dan kun je toch nog steeds wel een beetje normaal doen, of niet? Het forum is compleet onleesbaar door bepaalde types. Ik lees liever Second's verkeerde informatie dan de teksten die onder andere jij hier iedere keer weer typt. Hij heeft inderdaad weinig goed gehad deze periode. Maar er gaan ook meer transfers niet door dan wel.

      Ik lees liever iets over iemand die onze nieuwe aanwinst Dreyer al ooit eens aan het werk heeft gezien, een discussie over wie de nieuwe spits moet worden of hoe Johnny Twente morgen moet verslaan. Dit is ondertussen meer een forum geworden voor kleuters die zichzelf een volwassene noemen. Zonde, want ondanks alle reclame op de site (noodgedwongen, heb op het 'oude' forum daar Massi al meer dan eens uitleg zien geven) zit Feanonline zelf ook steeds vaker dichter op het vuur en ik kom hier daarom ook graag. Journalisten als Roelof de Vries of Sander de Vries weten zelf vaak niet eerder iets te melden dan Feanonline. Dat is knap. Maar het niveau ligt hier wel echt kinderlijk laag.
    Je komt hier graag omdat FO dicht op het vuur zit; maar je leest ook liever Seconds verkeerde informatie dan dat je leest dat hij daar op wordt aangesproken.
  • 23 Aug 2019 om 15:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:30
      Hij zou inderdaad zomaar de speler kunnen zijn die op alle aanvallende posities uit de voeten kan. In het geval van een eventuele invaller voor Odgaard al een goede zet.
    Inderdaad, Johnny heeft dan in ieder geval wat te wisselen morgen. Dat scheelt al een hoop, want het zou zomaar kunnen dat Odgaard het weer niet heeft.
  • 23 Aug 2019 om 15:29
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:29
      Jij neemt hem serieus en dat mag. Deze transferchef wil zoooooooo graag serieus genomen worden. Uiteindelijk schiet hij ontiegelijk veel flodders. Dan is het ook wel eens raak. Ditmaal een spelerspresentatie. Razend knap! Maar deze transferwindow heeft hij alleen maar spelers genoemd die niet zijn gekomen. Van Djuricic tot Vetlesen. Over Botman, Faik, Ejuke, Van Rhijn en Dreyer heeft hij het nog nooit gehad. Dan is het niet heul gek dat er ook mensen smakelijk en kostelijk om deze wannabe moeten lachen. Ach het is vermakelijk.
    Dan kun je toch nog steeds wel een beetje normaal doen, of niet? Het forum is compleet onleesbaar door bepaalde types. Ik lees liever Second's verkeerde informatie dan de teksten die onder andere jij hier iedere keer weer typt. Hij heeft inderdaad weinig goed gehad deze periode. Maar er gaan ook meer transfers niet door dan wel.

    Ik lees liever iets over iemand die onze nieuwe aanwinst Dreyer al ooit eens aan het werk heeft gezien, een discussie over wie de nieuwe spits moet worden of hoe Johnny Twente morgen moet verslaan. Dit is ondertussen meer een forum geworden voor kleuters die zichzelf een volwassene noemen. Zonde, want ondanks alle reclame op de site (noodgedwongen, heb op het 'oude' forum daar Massi al meer dan eens uitleg zien geven) zit Feanonline zelf ook steeds vaker dichter op het vuur en ik kom hier daarom ook graag. Journalisten als Roelof de Vries of Sander de Vries weten zelf vaak niet eerder iets te melden dan Feanonline. Dat is knap. Maar het niveau ligt hier wel echt kinderlijk laag.
  • 23 Aug 2019 om 15:14
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:12
      Hij geeft zelf aan dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Dus benieuwd waar hij terecht komt. En of er nog versterkingen komen die wel voor meerdere jaren hier tekenen. Nog een mooie en spannende week wel! In ieder geval al weer zin in morgenavond!
    Ik hoop morgen op een leuke wedstrijd om naar te kijken met veel strijd en inzet (van onze kant) resultaat zal dan hoop ik wel volgen maar is voor mij wel van ondergeschikt belang.
  • 23 Aug 2019 om 15:13
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:34
      Oh, vertel eens, welke bekende voetbalsites? Ben zo benieuwd!
    Soccernews.nl
  • 23 Aug 2019 om 15:12
    • Quote van 23 Aug 2019 om 15:05
      Ejuke en Van Bergen MOETEN op korte termijn (één of twee jaar) echt iets opleveren. Dat is waar je dan op gokt, want aan deze Dreyer verdien je verder niets. Dat geeft op zich niet, want het betekent dat je ook meer geld kan steken in de jongens die echt wat toevoegen. Andere huur je dan om de selectie op peil te houden.
    Hij geeft zelf aan dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Dus benieuwd waar hij terecht komt. En of er nog versterkingen komen die wel voor meerdere jaren hier tekenen. Nog een mooie en spannende week wel! In ieder geval al weer zin in morgenavond!
  • 23 Aug 2019 om 15:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:53
      Wat ik me altijd afvraag is, als je als club/scouting niet het vertrouwen hebt om B of C garnituur te kunnen kopen (dat is kennelijk onze status op dit moment), waarom zou je er dan wel op kunnen vertrouwen dat het in geval van huur wel een succes is. In beide gevallen blijft het een gok, maar op langere termijn ga je er met huren echt niet op vooruit aangezien je dat geen rooie stuiver op gaat smijten. Ejuke en van Bergen zijn spelers die mogelijk op korte termijn iets opleveren. Van der Heide op iets langere termijn misschien ook, maar voor hetzelfde grijpt hij bij weinig speeltijd straks zijn kans bij een andere club.

      Het is wel opvallend dat de huurmania ook bij o.a PSV en Feyenoord lijkt te zijn toegeslagen. Bij PSV dan weer iets minder voor de hand liggend omdat daar wel geld voorhanden is wat bij Feyenoord nog wel eens een dingetje zou kunnen zijn.
    Ejuke en Van Bergen MOETEN op korte termijn (één of twee jaar) echt iets opleveren. Dat is waar je dan op gokt, want aan deze Dreyer verdien je verder niets. Dat geeft op zich niet, want het betekent dat je ook meer geld kan steken in de jongens die echt wat toevoegen. Andere huur je dan om de selectie op peil te houden.
  • 23 Aug 2019 om 14:59
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:57
      Ik wachtte al op je reactie omdat jij altijd ziet wat je wil zien. Dat bevestigd je bewuste negeerpoging.
    Haha ja joh. Zo ist. Nou breng ons spelers! Succes!
  • 23 Aug 2019 om 14:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:53
      Met mijn vakantie in Frankrijk, wederom begin je weer over mijn columns, je reageert hier op mijn reactie op Popi terwijl ik jou borstklopperij hier keurig negeerde. Ja dan ben je kennelijk met mij bezig. En Twitter? Ik zocht je niet op. Je gebedel om 50 retweets kwam in mijn timeline.
    Ik wachtte al op je reactie omdat jij altijd ziet wat je wil zien. Dat bevestigd je bewuste negeerpoging.
  • 23 Aug 2019 om 14:56
    Heren jullie hoeven niet op elkaar te reageren. En als jullie dat wel doen jullie hebben allebei twitter begrijp ik :)
  • 23 Aug 2019 om 14:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:40
      Met jou bezig? Jij was die me miste op FO en me dus maar opzocht op Twitter.
    Met mijn vakantie in Frankrijk, wederom begin je weer over mijn columns, je reageert hier op mijn reactie op Popi terwijl ik jou borstklopperij hier keurig negeerde. Ja dan ben je kennelijk met mij bezig. En Twitter? Ik zocht je niet op. Je gebedel om 50 retweets kwam in mijn timeline.
  • 23 Aug 2019 om 14:50
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:42
      Je neemt aan dat het klopt maar nog tot nu toe heeft hij geen 1 speler daadwerkelijk goed. Exact Hamstra weet het goed geheim te houden. Zo goed dat Second de transferchef niet 1 speler goed heeft. Ik zei al eerder het is wel kostelijk!
    Nu doe je Tjerkstra Media echt te kort vind ik! Die hebben het ook vaak bij het rechte eind!
  • 23 Aug 2019 om 14:50
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:49
      Je kan hier beter transfer onzin verkondigen. Is men gek op hier.
    Klopt, dat zei ik net..
  • 23 Aug 2019 om 14:49
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:42
      Je bent er maar druk mee vandaag.. Het is natuurlijk niet leuk om te lezen dat sommige mensen het wel interessant vinden, die geruchten. Nee, dat moet je keihard onderuit halen.. Ook al verkondigt hij onzin, tis altijd beter lezen dan die onzinnige reacties van jou hier.. ..oh, en van al die andere zuurpruimen hier. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Zeikstralen verdwijn maar gauw! Of dop een biertje, en ga lekker in de zon zitten, kiek mar eem!
    Je kan hier beter transfer onzin verkondigen. Is men gek op hier.
  • 23 Aug 2019 om 14:45
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:43
      Dat jij er van geniet is duidelijk, mja jij bent ook een hele meneer hier natuurlijk...
    Nou nou.
  • 23 Aug 2019 om 14:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:37
      Geniet zo dat je met mijn persoon bezig houdt. Prima dat je mijn sneer naar Roozemond niet bevalt of niet terecht vind. Dat vind ik wel en ik was nog mild ook. Grappig dat je dit me twee keer zelfs meldt. Lig ik niet zo wakker van. Gelukkig waren er ook veel mensen die het positieve van de column wel inzagen.
    Dat jij er van geniet is duidelijk, mja jij bent ook een hele meneer hier natuurlijk...
  • 23 Aug 2019 om 14:42
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:33
      Ik neem aan dat wat hij vertelt dat dat klopt, en als je door best bekende voetbalsites serieus wordt genomen, dan denk ik dat wat hij zegt klopt. En vergeet niet dat niemand van Van Rhijn en van Dreyer afwist. Hamstra weet het allemaal heel goed geheim te houden.
    Je neemt aan dat het klopt maar nog tot nu toe heeft hij geen 1 speler daadwerkelijk goed. Exact Hamstra weet het goed geheim te houden. Zo goed dat Second de transferchef niet 1 speler goed heeft. Ik zei al eerder het is wel kostelijk!
  • 23 Aug 2019 om 14:42
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:29
      Jij neemt hem serieus en dat mag. Deze transferchef wil zoooooooo graag serieus genomen worden. Uiteindelijk schiet hij ontiegelijk veel flodders. Dan is het ook wel eens raak. Ditmaal een spelerspresentatie. Razend knap! Maar deze transferwindow heeft hij alleen maar spelers genoemd die niet zijn gekomen. Van Djuricic tot Vetlesen. Over Botman, Faik, Ejuke, Van Rhijn en Dreyer heeft hij het nog nooit gehad. Dan is het niet heul gek dat er ook mensen smakelijk en kostelijk om deze wannabe moeten lachen. Ach het is vermakelijk.
    Je bent er maar druk mee vandaag.. Het is natuurlijk niet leuk om te lezen dat sommige mensen het wel interessant vinden, die geruchten. Nee, dat moet je keihard onderuit halen.. Ook al verkondigt hij onzin, tis altijd beter lezen dan die onzinnige reacties van jou hier.. ..oh, en van al die andere zuurpruimen hier. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Zeikstralen verdwijn maar gauw! Of dop een biertje, en ga lekker in de zon zitten, kiek mar eem!
  • 23 Aug 2019 om 14:40
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:37
      Geniet zo dat je met mijn persoon bezig houdt. Prima dat je mijn sneer naar Roozemond niet bevalt of niet terecht vind. Dat vind ik wel en ik was nog mild ook. Grappig dat je dit me twee keer zelfs meldt. Lig ik niet zo wakker van. Gelukkig waren er ook veel mensen die het positieve van de column wel inzagen.
    Met jou bezig? Jij was die me miste op FO en me dus maar opzocht op Twitter.
  • 23 Aug 2019 om 14:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:23
      Zoals je kinderachtige oneliners, columns over Jansen met een duidelijke en onnodige sneer naar Roozemond of bedoel je dat je zelfs op je vakantie in Frankrijk de hele dag FO refreshed en om de twee minuten reageert?
    Geniet zo dat je met mijn persoon bezig houdt. Prima dat je mijn sneer naar Roozemond niet bevalt of niet terecht vind. Dat vind ik wel en ik was nog mild ook. Grappig dat je dit me twee keer zelfs meldt. Lig ik niet zo wakker van. Gelukkig waren er ook veel mensen die het positieve van de column wel inzagen.
  • 23 Aug 2019 om 14:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:33
      Ik neem aan dat wat hij vertelt dat dat klopt, en als je door best bekende voetbalsites serieus wordt genomen, dan denk ik dat wat hij zegt klopt. En vergeet niet dat niemand van Van Rhijn en van Dreyer afwist. Hamstra weet het allemaal heel goed geheim te houden.
    Oh, vertel eens, welke bekende voetbalsites? Ben zo benieuwd!
  • 23 Aug 2019 om 14:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:29
      Jij neemt hem serieus en dat mag. Deze transferchef wil zoooooooo graag serieus genomen worden. Uiteindelijk schiet hij ontiegelijk veel flodders. Dan is het ook wel eens raak. Ditmaal een spelerspresentatie. Razend knap! Maar deze transferwindow heeft hij alleen maar spelers genoemd die niet zijn gekomen. Van Djuricic tot Vetlesen. Over Botman, Faik, Ejuke, Van Rhijn en Dreyer heeft hij het nog nooit gehad. Dan is het niet heul gek dat er ook mensen smakelijk en kostelijk om deze wannabe moeten lachen. Ach het is vermakelijk.
    Ik neem aan dat wat hij vertelt dat dat klopt, en als je door best bekende voetbalsites serieus wordt genomen, dan denk ik dat wat hij zegt klopt. En vergeet niet dat niemand van Van Rhijn en van Dreyer afwist. Hamstra weet het allemaal heel goed geheim te houden.
  • 23 Aug 2019 om 14:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:23
      Dreyer speelde trouwens in een 541 opstleling in de spits. Misschien is hij wel voor rechtsbuiten, 10 en spits gehaald? XD Dat zou wel dramatisch zijn en is dan gelukkig ook niet zo denk ik.
    Hij zou inderdaad zomaar de speler kunnen zijn die op alle aanvallende posities uit de voeten kan. In het geval van een eventuele invaller voor Odgaard al een goede zet.
  • 23 Aug 2019 om 14:29
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:16
      Klopt helemaal wat hij zegt. Ik heb op internet gezocht op "secondsch" en heb gezien dat second zij dag Manu naar H'veen gaat in 2014 en soccernews melde dat. En dat is geen slechte site, dus ik geloof dat met die samenwerkingen wel, en ik heb op twitter bij second ook gezien dat hij in 2014 en rond die tijd inderdaad al bezig was met transfers en hij had er ook aardig wat goed, dus. Erg zielig dat mensen SecondSCH "wegpesten". Laat hem gewoon lekker zijn gang gaan en het nieuws vertellen, hebben we toch nog een beetje nieuws.
    Jij neemt hem serieus en dat mag. Deze transferchef wil zoooooooo graag serieus genomen worden. Uiteindelijk schiet hij ontiegelijk veel flodders. Dan is het ook wel eens raak. Ditmaal een spelerspresentatie. Razend knap! Maar deze transferwindow heeft hij alleen maar spelers genoemd die niet zijn gekomen. Van Djuricic tot Vetlesen. Over Botman, Faik, Ejuke, Van Rhijn en Dreyer heeft hij het nog nooit gehad. Dan is het niet heul gek dat er ook mensen smakelijk en kostelijk om deze wannabe moeten lachen. Ach het is vermakelijk.
  • 23 Aug 2019 om 14:28
    En als Second daadwerkelijk niet meer zo dicht bij het vuur zit als vroeger, dan is het toch ook logisch dat hij niet alles goed kan hebben? Sommige dingen die hij opnoemt zijn gewoon geruchten of spelers die H'veen wil hebben. Soms zijn er in de voetbalwereld bij het geruchtencircuit toch ook transfers die dan lijken te gebeuren, maar dan toch niet gebeuren? Je kan het niet altijd goed hebben. Kom op man.
  • 23 Aug 2019 om 14:23
    Dreyer speelde trouwens in een 541 opstleling in de spits. Misschien is hij wel voor rechtsbuiten, 10 en spits gehaald? XD Dat zou wel dramatisch zijn en is dan gelukkig ook niet zo denk ik.
  • 23 Aug 2019 om 14:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:21
      Zal wel jaloezie zijn, dat er iemand is die aandacht krijgt.. Daar kunnen sommige zure mensen niet zo goed tegen;-)
    Blijkbaar niet nee, laat Second toch lekker zijn gang gaan man. Laat hem met rust. Hij krijgt steeds de volle haat over zich heen toewel hij het nieuws aan ons vertelt. Het gene waar die mensen mee bezig zijn, is iemand wegjagen die nieuws vertelt. Waarom zou je dat doen?
  • 23 Aug 2019 om 14:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:14
      Er zijn wel meer dingen opvallend MrRetweet.
    Zoals je kinderachtige oneliners, columns over Jansen met een duidelijke en onnodige sneer naar Roozemond of bedoel je dat je zelfs op je vakantie in Frankrijk de hele dag FO refreshed en om de twee minuten reageert?
  • 23 Aug 2019 om 14:21
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:16
      Klopt helemaal wat hij zegt. Ik heb op internet gezocht op "secondsch" en heb gezien dat second zij dag Manu naar H'veen gaat in 2014 en soccernews melde dat. En dat is geen slechte site, dus ik geloof dat met die samenwerkingen wel, en ik heb op twitter bij second ook gezien dat hij in 2014 en rond die tijd inderdaad al bezig was met transfers en hij had er ook aardig wat goed, dus. Erg zielig dat mensen SecondSCH "wegpesten". Laat hem gewoon lekker zijn gang gaan en het nieuws vertellen, hebben we toch nog een beetje nieuws.
    Zal wel jaloezie zijn, dat er iemand is die aandacht krijgt.. Daar kunnen sommige zure mensen niet zo goed tegen;-)
  • 23 Aug 2019 om 14:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:19
      Het is maar net hoe je het bekijkt. We kunnen betere spelers huren dan dat we ze kunnen kopen. Betere spelers betekent betere resultaten. Betere resultaten betekent meer supporters, sponsors en hogere plaats op de ranglijst voor TV gelden. Als je met name de 2 eerste dingen weer omhoog kan krijgen en het stabiel is hoef je je operationeel verlies ook niet meer alleen te dichten met spelersverkoop. Met het kopen van spelers (die vaak slechter zijn) neem je risico en kan je zomaar verlies draaien. Zie mihajlovic, rojas etc.
    Klopt.
  • 23 Aug 2019 om 14:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:08
      ALS we ze huren valt er niets te verkopen.
    Het is maar net hoe je het bekijkt. We kunnen betere spelers huren dan dat we ze kunnen kopen. Betere spelers betekent betere resultaten. Betere resultaten betekent meer supporters, sponsors en hogere plaats op de ranglijst voor TV gelden. Als je met name de 2 eerste dingen weer omhoog kan krijgen en het stabiel is hoef je je operationeel verlies ook niet meer alleen te dichten met spelersverkoop. Met het kopen van spelers (die vaak slechter zijn) neem je risico en kan je zomaar verlies draaien. Zie mihajlovic, rojas etc.
  • 23 Aug 2019 om 14:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:24
      Oh zeker dat ik een volwassen persoon ben. Ik vis niet naar complimenten, maar ben hier meerdere malen gefileerd omdat ik mijn informatie deel. Soms klopt die wel, soms klopt die informatie niet. Wanneer het niet klopt dan hoor je iedereen hier schreeuwen maar wanneer het wel klopt dan hoor je niemand. Dat is het punt wat ik wou maken. Bovendien heb ik al meerdere malen iets goed "voorspelt". Zo de transfers van oa Kum, Finnbogason en nog veel meer in die tijd. Ik heb al meerdere malen aangegeven tegenwoordig wat minder dicht bij het vuur te zitten, letterlijk. Dus is het wat minder betrouwbaar en moeilijker. Doe ermee wat je wil. Nog een leuk feitje, ik ben door diverse mediums / websites benaderd voor een samenwerking. Blijkbaar zien die wel in dat ik er vaak dichtbij zit. Het is maar net wat je wil zien.
    Klopt helemaal wat hij zegt. Ik heb op internet gezocht op "secondsch" en heb gezien dat second zij dag Manu naar H'veen gaat in 2014 en soccernews melde dat. En dat is geen slechte site, dus ik geloof dat met die samenwerkingen wel, en ik heb op twitter bij second ook gezien dat hij in 2014 en rond die tijd inderdaad al bezig was met transfers en hij had er ook aardig wat goed, dus. Erg zielig dat mensen SecondSCH "wegpesten". Laat hem gewoon lekker zijn gang gaan en het nieuws vertellen, hebben we toch nog een beetje nieuws.
  • 23 Aug 2019 om 14:14
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:16
      Opvallend dat je tegen iedereen moet zeggen dat ze "het op de man spelen". Valt het je zelf niet op?
    Er zijn wel meer dingen opvallend MrRetweet.
  • 23 Aug 2019 om 14:12
    Een aantal mensen hier moet zich doodschamen voor het niveau waarop ze 'discussiëren'.
  • 23 Aug 2019 om 14:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:26
      Een van de weinige reacties hier die het precies raakt. Wat een negativiteit, maar voor deze positie iemand kopen slaat op dit moment nergens op... Huren is verstandig. Bovendien kun je je geld maar 1 keer uitgeven. Als er door deze huur meer kan worden uitgegeven aan een spits, graag!!
    Hierin heb je wel gelijk alleen zijn er op andere posities directe versterkingen nodig.....het is jammer dat de verdediging achterblijft, aankopen.......het huren van een buitenspeler is wel logisch volgens jouw redenering maar bij de meesten heerst teleurstelling over het uitblijven van aankopen, spits (want daar hebben wij alleen een huurspeler?, middenveld, verdediging)
    Zou fijn zijn als men niet meteen voor negatief wordt weggezet wanneer men constateert dat aankopen uitblijven en er posities opgevuld worden die (handig zijn weliswaar) maar niet direct op gewacht wordt......persoonlijk zou ik ook blijer worden van een spits in eigen dienst aangezien wij die niet eens hebben
  • 23 Aug 2019 om 14:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 14:05
      Tsja, ben jij zeker van alles wat jij zegt dan? ALS we een talentvolle speler kopen en ALS hij dan slaagt en ALS wij hem dan voor veel meer verkopen is nog steeds heel veel ALS.
    ALS we ze huren valt er niets te verkopen.
  • 23 Aug 2019 om 14:06
    Lekker hoor, die negeermodus ;) Zouden meer mensen iets mee moeten doen. Je hoeft niet overal op te reageren. Get. A. Life.
  • 23 Aug 2019 om 14:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:59
      Heel veel 'als'.
    Tsja, ben jij zeker van alles wat jij zegt dan? ALS we een talentvolle speler kopen en ALS hij dan slaagt en ALS wij hem dan voor veel meer verkopen is nog steeds heel veel ALS.
  • 23 Aug 2019 om 13:59
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:08
      Als Heerenveen kunnen we met huur betere kwalitiet spelers halen. De spelers die wij vroeger haalden met onze uitstekende scouting ga je nu niet meer halen. Tenzij je ze op 14 jarige leeftijd haalt ofzo. Maar dat moet je ook niet willen. Ook Premier League clubs huren spelers. De talenten in Nederland die wij kunnen halen zijn spelers die Zwolle nu bijvoorbeeld haalt. Daar schiet je alleen ook niet echt wat mee op qua resultaten zoals je ziet. Zolang er in het elftsl spelers zijn die genoeg geld opleveren heb ik geen probleem met 3-4 spelers huren. Liefst voor opvulling zoals deze jongen. Als wij elk jaar weer hoger eindigen komen er meer supporters, sponsors en krijg je meer TV inkomsten. Als we dat een paar jaar volhouden kunnen we in de selectie gaan investeren en weer een paar missers veroorloven. Het is een veilige manier om weer omhoog te komen. Daarnaast kan het in de toekomst ook erg handig uitpakken. Als je ervoor zorgt dat zulke talenten een goede tijd bij Heerenveen hebben houden ze goede ervaringen over aan hun tijd hier en kunnen ze op oudere leeftijd ook weer een positief advies geven aan de jeugd in hun land.
    Heel veel 'als'.
  • 23 Aug 2019 om 13:43
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:24
      Oh zeker dat ik een volwassen persoon ben. Ik vis niet naar complimenten, maar ben hier meerdere malen gefileerd omdat ik mijn informatie deel. Soms klopt die wel, soms klopt die informatie niet. Wanneer het niet klopt dan hoor je iedereen hier schreeuwen maar wanneer het wel klopt dan hoor je niemand. Dat is het punt wat ik wou maken. Bovendien heb ik al meerdere malen iets goed "voorspelt". Zo de transfers van oa Kum, Finnbogason en nog veel meer in die tijd. Ik heb al meerdere malen aangegeven tegenwoordig wat minder dicht bij het vuur te zitten, letterlijk. Dus is het wat minder betrouwbaar en moeilijker. Doe ermee wat je wil. Nog een leuk feitje, ik ben door diverse mediums / websites benaderd voor een samenwerking. Blijkbaar zien die wel in dat ik er vaak dichtbij zit. Het is maar net wat je wil zien.
    Vissen en fileren, dat is toch wel een goede combinatie.
    Leuk feitje inderdaad van die mediums. Met de intensiteit waarmee jij informatie doorkrijgt zou ik inderdaad verwachten dat het paranormale circuit wel belangstelling voor je kunsten heeft.
  • 23 Aug 2019 om 13:40
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:24
      Oh zeker dat ik een volwassen persoon ben. Ik vis niet naar complimenten, maar ben hier meerdere malen gefileerd omdat ik mijn informatie deel. Soms klopt die wel, soms klopt die informatie niet. Wanneer het niet klopt dan hoor je iedereen hier schreeuwen maar wanneer het wel klopt dan hoor je niemand. Dat is het punt wat ik wou maken. Bovendien heb ik al meerdere malen iets goed "voorspelt". Zo de transfers van oa Kum, Finnbogason en nog veel meer in die tijd. Ik heb al meerdere malen aangegeven tegenwoordig wat minder dicht bij het vuur te zitten, letterlijk. Dus is het wat minder betrouwbaar en moeilijker. Doe ermee wat je wil. Nog een leuk feitje, ik ben door diverse mediums / websites benaderd voor een samenwerking. Blijkbaar zien die wel in dat ik er vaak dichtbij zit. Het is maar net wat je wil zien.
    Proest! Verslikte me bijna in mijn cappuccino. Welke spelers klopte er afgelopen tijd bij je die hier nu spelen?
  • 23 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:24
      Oh zeker dat ik een volwassen persoon ben. Ik vis niet naar complimenten, maar ben hier meerdere malen gefileerd omdat ik mijn informatie deel. Soms klopt die wel, soms klopt die informatie niet. Wanneer het niet klopt dan hoor je iedereen hier schreeuwen maar wanneer het wel klopt dan hoor je niemand. Dat is het punt wat ik wou maken. Bovendien heb ik al meerdere malen iets goed "voorspelt". Zo de transfers van oa Kum, Finnbogason en nog veel meer in die tijd. Ik heb al meerdere malen aangegeven tegenwoordig wat minder dicht bij het vuur te zitten, letterlijk. Dus is het wat minder betrouwbaar en moeilijker. Doe ermee wat je wil. Nog een leuk feitje, ik ben door diverse mediums / websites benaderd voor een samenwerking. Blijkbaar zien die wel in dat ik er vaak dichtbij zit. Het is maar net wat je wil zien.
    Je hebt jezelf gewoon heel erg hoog zitten, dat is duidelijk. Anders ga je niet lopen vragen om erkenning. Ik heb ook wel eens transfers goed voorspeld de goeie ouwe tijd toen ik bronnen had binnen de club maar om daar nou steeds op te blijven hameren omdat ik mn ego even moet boosten. Nee, dank je. Maar ga vooral verder met wat je geluk en plezier brengt.
  • 23 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:18
      Meld dan eens iets positiefs.
    Ik geef mijn mening. Als je het daar niet mee eens bent kan je er op reageren waarom je het er niet mee eens bent. Dat hoef je niet te doen door op de man te reageren.
  • 23 Aug 2019 om 13:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:31
      Dat begrijp ik ook jog wel Wielenga ;) alleen de club heeft een jaar lang de tijd gehad spitsen te scouten. Vlap is inmiddels al bijna twee maanden vertrokken. Op het moment dat Heerenveen Lammers aantrok en zelfs nog nadat van Amersfoort aangaf te vertrekken aantrok wist je dat je dat er twee spitsen moesten komen.
    Ja en er zijn echt wel lijstjes. Alleen het is nog niet gelukt om één van die spitsen aan te trekken.
  • 23 Aug 2019 om 13:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:12
      Hamstra begint natuurlijk ook nu pas met een middenvelder en spits.... Hamstra kan niet zomaar even vaart maken ofzo. Speler, zaakwaarnemer en club zijn allemaal pionnen in zo'n onderhandeling. Niet alleen Hamstra. En met alleen maar doorschakelen kom je bij de mindere spelers op de lijstjes uit.
    Dat begrijp ik ook jog wel Wielenga ;) alleen de club heeft een jaar lang de tijd gehad spitsen te scouten. Vlap is inmiddels al bijna twee maanden vertrokken. Op het moment dat Heerenveen Lammers aantrok en zelfs nog nadat van Amersfoort aangaf te vertrekken aantrok wist je dat je dat er twee spitsen moesten komen.
  • 23 Aug 2019 om 13:27
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Makkelijk scoren. Als ik weken achter elkaar ga roepen dat de zon zal schijnen, dan zal ik ook wel eens gelijk kunnen hebben.
  • 23 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Ejuke en Van Bergen moeten dit jaar hun stempel drukken toch? Van der Heide is nog te jong en Michajlovic is het niet. Dan heb je dus een andere 3e vleugel speler die zorgt dat het niveau redelijk gelijk blijft bij eventuele blessures/invalbeurten. Om zo'n speler nu te kopen zou zonde zijn want die heeft dan Ejuke en Van Bergen voor zich, dan lopen ze elkaar in de weg. Een huur speler is prima voor nu en deze positie. Mensen die dit niet snappen, snappen volgens mij ook niets van de huidige financiële status en hoe je überhaupt een selectie leidt. Het is geen FIFA of footballmanager 2019 hè mensen.
    Een van de weinige reacties hier die het precies raakt. Wat een negativiteit, maar voor deze positie iemand kopen slaat op dit moment nergens op... Huren is verstandig. Bovendien kun je je geld maar 1 keer uitgeven. Als er door deze huur meer kan worden uitgegeven aan een spits, graag!!
  • 23 Aug 2019 om 13:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:21
      Ja, je roept het al een aantal weken. Lees je eigen berichten er maar op na van de laatste weken.
    Bullshit. Ik heb dat twee keer geroepen, één keer ketste het af (vorige week). Deze keer ging het wel door.
  • 23 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:05
      Tja, je kunt je bijna niet voorstellen dat Second een volwassen persoon is. Beetje complimentjes vissen, hopen op die vinger je weet wel waar. Maar verder meestal bar weinig goed voorspellen. Voor de mensen die er in willen geloven leuk maar weinig meer dan dat. Gewoon lekker laten gaan.
    Oh zeker dat ik een volwassen persoon ben. Ik vis niet naar complimenten, maar ben hier meerdere malen gefileerd omdat ik mijn informatie deel. Soms klopt die wel, soms klopt die informatie niet. Wanneer het niet klopt dan hoor je iedereen hier schreeuwen maar wanneer het wel klopt dan hoor je niemand. Dat is het punt wat ik wou maken. Bovendien heb ik al meerdere malen iets goed "voorspelt". Zo de transfers van oa Kum, Finnbogason en nog veel meer in die tijd. Ik heb al meerdere malen aangegeven tegenwoordig wat minder dicht bij het vuur te zitten, letterlijk. Dus is het wat minder betrouwbaar en moeilijker. Doe ermee wat je wil. Nog een leuk feitje, ik ben door diverse mediums / websites benaderd voor een samenwerking. Blijkbaar zien die wel in dat ik er vaak dichtbij zit. Het is maar net wat je wil zien.
  • 23 Aug 2019 om 13:21
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:51
      Want dat roep ik elke week?
    Ja, je roept het al een aantal weken. Lees je eigen berichten er maar op na van de laatste weken.
  • 23 Aug 2019 om 13:18
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:14
      Je zit nog jarenlang aan mij vast. Richt je wat minder op mij. Het op de man spelen wat je keer op keer doet voegt niks aan dit topic toe.
    Meld dan eens iets positiefs.
  • 23 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:05
      Tja, je kunt je bijna niet voorstellen dat Second een volwassen persoon is. Beetje complimentjes vissen, hopen op die vinger je weet wel waar. Maar verder meestal bar weinig goed voorspellen. Voor de mensen die er in willen geloven leuk maar weinig meer dan dat. Gewoon lekker laten gaan.
    De echte SecondSch zit hier niet meer, maar wel op twitter.
  • 23 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:14
      Je zit nog jarenlang aan mij vast. Richt je wat minder op mij. Het op de man spelen wat je keer op keer doet voegt niks aan dit topic toe.
    Opvallend dat je tegen iedereen moet zeggen dat ze "het op de man spelen". Valt het je zelf niet op?
  • 23 Aug 2019 om 13:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:00
      Wanneer ga jij eindelijk iets positiefs melden over Heerenveen? Als Heerenveen over 20 jaar kampioen wordt?
      Het is toch vrij logisch dat je een speler huurt, als je ook nog geld over moet hebben voor een spits en nummer 10? We hebben met Ejuke en van Bergen al twee vleugelspelers die geld opbrengen
      dus een speler op die positie huren is best goed te verklaren. We hebben een gehuurde spits dus daar moet nog een gekochte spits bij komen. En een nummer 10 is ook geen overbodige luxe. Of een verdedigende middenvelder.
      Je kan het geld maar 1 keer uitgeven. En misschien heeft Hamstra wel een koopoptie bedongen op Anders, zodat we die eerst kunnen bekijken voordat we definitief toeslaan? Van Bergen zal volgend seizoen weggaan, en dan heb je de
      opvolger al in huis. En als Anders niet goed genoeg is, dan val je er geen buil aan. Prima dus van Hamstra.

      PSV is heel anders, die betalen 12 miljoen om een speler te huren. Gekkenwerk. Tenminste dat heb ik van voetbalprimeur, maar zal wle niet waar zijn. Zoveel miljoen voor een huurspeler.
    Dat gaat ie nooit doen, heeft ie ook nog nooit gedaan. Dat heb je met liwadders.
  • 23 Aug 2019 om 13:14
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:05
      Is jouw contract ook bijna afgelopen? Hopelijk wordt die niet verlengd.
    Je zit nog jarenlang aan mij vast. Richt je wat minder op mij. Het op de man spelen wat je keer op keer doet voegt niks aan dit topic toe.
  • 23 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:06
      Krijg steeds meer het idee dat jij erachter zit
    kostelijk!
    nee joh, daar ben ik niet gehaaid genoeg voor.
  • 23 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:48
      Dilemma. Je moet ook centjes verdienen om uit de financiële shit te komen. Van sponsoring moet de club het niet hebben. Dus is een goede scouting van groot belang. Op dit moment maar twee magnums in de selectie met Ejuke en Van Bergen. Zwalkend beleid.
    En vroegah hadden we 11 magnums?? Kalm aan kindertjes..
  • 23 Aug 2019 om 13:12
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:06
      Als back-up geen slecht idee om zo’n speler te huren. Wel vind ik het risicovol dat Hamstra het aantrekken van een spits en middenvelder laat aankomen op de laatste week. Waar men vaak de hoofdprijs vraagt voor spelers. Wij hebben inmiddels al weken maar 1 spits in de selectie.
    Hamstra begint natuurlijk ook nu pas met een middenvelder en spits.... Hamstra kan niet zomaar even vaart maken ofzo. Speler, zaakwaarnemer en club zijn allemaal pionnen in zo'n onderhandeling. Niet alleen Hamstra. En met alleen maar doorschakelen kom je bij de mindere spelers op de lijstjes uit.
  • 23 Aug 2019 om 13:11
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:07
      Ja.
      Ook Ajax en AZ huren.
    Wie zoal?
  • 23 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:07
      Ja.
      Ook Ajax en AZ huren.
    ajax (1): varela
    az (1): sugawara
    feyenoord (2): ie en karsdorp
    psv (2): die griek en die spanjool
    wij(3): botman, odgaard, dreyer

    (bron transfermarkt; niet de 'jong' elftallen meegerekend)
  • 23 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:03
      Compleet andere tijden.
      Weinig geld hebben in een tijd dat voetballers nog geen supersterren waren en modale spelers met een normaal salaris genoegen namen werkt net wat makkelijker dan weinig geld hebben in een tijd dat voetballers voor minder dan een paar ton hun bed niet uit komen.
    Het was een grap. Maar dat heb ik mensen hier zien zeggen xD Daarom ook ";)"
  • 23 Aug 2019 om 13:09
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Ik heb een hekel aan Cambuur. Ik woon in Drachten en ben voor Heerenveen manneke.
    Daar merk ik niks van manneke.
  • 23 Aug 2019 om 13:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:53
      Wat ik me altijd afvraag is, als je als club/scouting niet het vertrouwen hebt om B of C garnituur te kunnen kopen (dat is kennelijk onze status op dit moment), waarom zou je er dan wel op kunnen vertrouwen dat het in geval van huur wel een succes is. In beide gevallen blijft het een gok, maar op langere termijn ga je er met huren echt niet op vooruit aangezien je dat geen rooie stuiver op gaat smijten. Ejuke en van Bergen zijn spelers die mogelijk op korte termijn iets opleveren. Van der Heide op iets langere termijn misschien ook, maar voor hetzelfde grijpt hij bij weinig speeltijd straks zijn kans bij een andere club.

      Het is wel opvallend dat de huurmania ook bij o.a PSV en Feyenoord lijkt te zijn toegeslagen. Bij PSV dan weer iets minder voor de hand liggend omdat daar wel geld voorhanden is wat bij Feyenoord nog wel eens een dingetje zou kunnen zijn.
    Als Heerenveen kunnen we met huur betere kwalitiet spelers halen. De spelers die wij vroeger haalden met onze uitstekende scouting ga je nu niet meer halen. Tenzij je ze op 14 jarige leeftijd haalt ofzo. Maar dat moet je ook niet willen. Ook Premier League clubs huren spelers. De talenten in Nederland die wij kunnen halen zijn spelers die Zwolle nu bijvoorbeeld haalt. Daar schiet je alleen ook niet echt wat mee op qua resultaten zoals je ziet. Zolang er in het elftsl spelers zijn die genoeg geld opleveren heb ik geen probleem met 3-4 spelers huren. Liefst voor opvulling zoals deze jongen. Als wij elk jaar weer hoger eindigen komen er meer supporters, sponsors en krijg je meer TV inkomsten. Als we dat een paar jaar volhouden kunnen we in de selectie gaan investeren en weer een paar missers veroorloven. Het is een veilige manier om weer omhoog te komen. Daarnaast kan het in de toekomst ook erg handig uitpakken. Als je ervoor zorgt dat zulke talenten een goede tijd bij Heerenveen hebben houden ze goede ervaringen over aan hun tijd hier en kunnen ze op oudere leeftijd ook weer een positief advies geven aan de jeugd in hun land.
  • 23 Aug 2019 om 13:07
    • Quote van 23 Aug 2019 om 13:01
      Ajax en AZ?
    Ja.
    Ook Ajax en AZ huren.
  • 23 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:57
      Dit kan de echte second nooit zijn, want op vrijdag wordt altijd zijn account opgeheven en worden er nep-accounts geregistreerd!
    Krijg steeds meer het idee dat jij erachter zit
  • 23 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:32
      Weer een waardeloze speler binnen. Man man man...weer huur. Waardeloze vent die Hamstra. Heerenveen dit jaar dicht bij degradatie komen.
    Ga lekker terug naar lulwarden knaap.
  • 23 Aug 2019 om 13:06
    Als back-up geen slecht idee om zo’n speler te huren. Wel vind ik het risicovol dat Hamstra het aantrekken van een spits en middenvelder laat aankomen op de laatste week. Waar men vaak de hoofdprijs vraagt voor spelers. Wij hebben inmiddels al weken maar 1 spits in de selectie.
  • 23 Aug 2019 om 13:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:56
      Bij onze Van Rhijn had je geen idee, nu bij Dreyer niet. Op het forum terug komen en hier zeggen ik had toch een presentatie voorspelt. Kostelijk.
    Tja, je kunt je bijna niet voorstellen dat Second een volwassen persoon is. Beetje complimentjes vissen, hopen op die vinger je weet wel waar. Maar verder meestal bar weinig goed voorspellen. Voor de mensen die er in willen geloven leuk maar weinig meer dan dat. Gewoon lekker laten gaan.
  • 23 Aug 2019 om 13:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
    Is jouw contract ook bijna afgelopen? Hopelijk wordt die niet verlengd.
  • 23 Aug 2019 om 13:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:41
      Botman gaat in geen honderd jaar bij Ajax doorbreken dus die huur vind ik juist slim. Als hij bij ons zich positief laat zien kunnen we hem waarschijnlijk wel voor een prima prijs overnemen. Ajax heeft weinig aan dit soort gasten, ja als opvulling van de selectie. Deze Dreyer geldt hetzelfde voor. Van Bergen is waarschijnlijk nog één seizoen bij ons en wordt dan verkocht, misschien is Dreyer wel een geschikte aanwinst als opvolger. Ik vind deze huurtransfer in ieder geval een logische actie van Hamstra. Nu nog een middenvelder en spits en we kunnen echt bouwen.
    Als Botman hier het hele jaar speelt, denk je dan dat Ajax hem voor een prima prijs laat gaan. Hij is dan ineens een volwaardige eredivisie speler, daar hangt een ander prijskaartje aan dan een speler die zich alleen op keuken kampioen divisie heeft bewezen. Dus als je NU een optie tot koop afspreekt ben je zeer waarschijnlijk goedkoper uit! Dit is gewoon de doodsteek voor Heerenveen, zulke jongen moeten we kopen omdat we nou eenmaal in de toekomst geld nodig hebben uit transfers en huurspelers leveren nou eenmaal niks op.
  • 23 Aug 2019 om 13:04
    Ik denk dat Hamstra heeft ingezet op kwaliteit ipv. kwantiteit. Ejuke zal wel veel hebben gekost en een flink salaris in nemen. Waarschijnlijk hebben ze het volle vertrouwen dat hij gaat presteren en ons veel geld gaat opleveren. Daardoor moet er nu wisselspeler gehuurd worden die zorgt voor een volle en betere bank. Ik geef hem groot gelijk maar mensen zijn hier vrij kortzichtig, zoals altijd. En denken vaak dat je alles en iedereen wel even zo kan regelen, kopen of kan investeren. Allemaal kapiteinen aan wal.
  • 23 Aug 2019 om 13:03
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:26
      Riemer had ook weinig geld. Die deed het wel. Qua scouting is alles ook hetzelfde gebleven he ;)
    Compleet andere tijden.
    Weinig geld hebben in een tijd dat voetballers nog geen supersterren waren en modale spelers met een normaal salaris genoegen namen werkt net wat makkelijker dan weinig geld hebben in een tijd dat voetballers voor minder dan een paar ton hun bed niet uit komen.
  • 23 Aug 2019 om 13:03
    extra speler, nooit verkeerd.
  • 23 Aug 2019 om 13:01
    Ah, NO1tra. Jij gaat vreemd omdat je buurman het ook doet! Gatverdamme zeg.
  • 23 Aug 2019 om 13:01
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:57
      En dan te bedenken dat ze bij AZ, PSV, Ajax, Feyenoord, Utrecht, Vitesse, etc hetzelfde beleid hanteren! Gatverdamme zeg!
    Ajax en AZ?
  • 23 Aug 2019 om 13:00
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:53
      Wat ik me altijd afvraag is, als je als club/scouting niet het vertrouwen hebt om B of C garnituur te kunnen kopen (dat is kennelijk onze status op dit moment), waarom zou je er dan wel op kunnen vertrouwen dat het in geval van huur wel een succes is. In beide gevallen blijft het een gok, maar op langere termijn ga je er met huren echt niet op vooruit aangezien je dat geen rooie stuiver op gaat smijten. Ejuke en van Bergen zijn spelers die mogelijk op korte termijn iets opleveren. Van der Heide op iets langere termijn misschien ook, maar voor hetzelfde grijpt hij bij weinig speeltijd straks zijn kans bij een andere club.

      Het is wel opvallend dat de huurmania ook bij o.a PSV en Feyenoord lijkt te zijn toegeslagen. Bij PSV dan weer iets minder voor de hand liggend omdat daar wel geld voorhanden is wat bij Feyenoord nog wel eens een dingetje zou kunnen zijn.
    Wanneer ga jij eindelijk iets positiefs melden over Heerenveen? Als Heerenveen over 20 jaar kampioen wordt?
    Het is toch vrij logisch dat je een speler huurt, als je ook nog geld over moet hebben voor een spits en nummer 10? We hebben met Ejuke en van Bergen al twee vleugelspelers die geld opbrengen
    dus een speler op die positie huren is best goed te verklaren. We hebben een gehuurde spits dus daar moet nog een gekochte spits bij komen. En een nummer 10 is ook geen overbodige luxe. Of een verdedigende middenvelder.
    Je kan het geld maar 1 keer uitgeven. En misschien heeft Hamstra wel een koopoptie bedongen op Anders, zodat we die eerst kunnen bekijken voordat we definitief toeslaan? Van Bergen zal volgend seizoen weggaan, en dan heb je de
    opvolger al in huis. En als Anders niet goed genoeg is, dan val je er geen buil aan. Prima dus van Hamstra.

    PSV is heel anders, die betalen 12 miljoen om een speler te huren. Gekkenwerk. Tenminste dat heb ik van voetbalprimeur, maar zal wle niet waar zijn. Zoveel miljoen voor een huurspeler.
  • 23 Aug 2019 om 12:58
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:53
      Was jij niet die persoon die mensen belachelijk maakte omdat ze spelers beoordeelden op FM stats? Bijna iedere voetbalclub maakt gebruik van die database namelijk. Kostelijk ;)
    FIFA werd hier genoemd ouwe transferchef. Goed dat je weer terug bent Heintje Davids!
  • 23 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:13
      Huren! Wat een prutsbeleid.
    En dan te bedenken dat ze bij AZ, PSV, Ajax, Feyenoord, Utrecht, Vitesse, etc hetzelfde beleid hanteren! Gatverdamme zeg!
  • 23 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Dit kan de echte second nooit zijn, want op vrijdag wordt altijd zijn account opgeheven en worden er nep-accounts geregistreerd!
  • 23 Aug 2019 om 12:56
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
    Ook al brengt bv een Van Bergen weer geld op volgend seizoen, dan moet je weer en volledig nieuw team samenstellen omdat je ongetwijfeld weer 1 a 2 spelers verkoopt en alle huurspelers vertrekken dus idd, dit wordt onderhand wel erg korte termijn werk....
    Men stelt dat je beter met huurspelers kunt werken als dat je play-off haalt en wellicht Europees voetbal maar als je dan weer aan n nieuw team moet bouwen lig je meteen weer uit de voorrondes en spreekt men schande over je dus weet niet wat beter is
  • 23 Aug 2019 om 12:56
    Bij onze Van Rhijn had je geen idee, nu bij Dreyer niet. Op het forum terug komen en hier zeggen ik had toch een presentatie voorspelt. Kostelijk.
  • 23 Aug 2019 om 12:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:51
      Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er volgende week ook spelers worden gepresenteerd.
    Was jij niet die persoon die mensen belachelijk maakte omdat ze spelers beoordeelden op FM stats? Bijna iedere voetbalclub maakt gebruik van die database namelijk. Kostelijk ;)
  • 23 Aug 2019 om 12:53
    Wat ik me altijd afvraag is, als je als club/scouting niet het vertrouwen hebt om B of C garnituur te kunnen kopen (dat is kennelijk onze status op dit moment), waarom zou je er dan wel op kunnen vertrouwen dat het in geval van huur wel een succes is. In beide gevallen blijft het een gok, maar op langere termijn ga je er met huren echt niet op vooruit aangezien je dat geen rooie stuiver op gaat smijten. Ejuke en van Bergen zijn spelers die mogelijk op korte termijn iets opleveren. Van der Heide op iets langere termijn misschien ook, maar voor hetzelfde grijpt hij bij weinig speeltijd straks zijn kans bij een andere club.

    Het is wel opvallend dat de huurmania ook bij o.a PSV en Feyenoord lijkt te zijn toegeslagen. Bij PSV dan weer iets minder voor de hand liggend omdat daar wel geld voorhanden is wat bij Feyenoord nog wel eens een dingetje zou kunnen zijn.
  • 23 Aug 2019 om 12:52
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:48
      Dat mocht ook wel weer eens Second toch na 32 misperen?
    Moet ik hier serieus op in gaan?
  • 23 Aug 2019 om 12:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:50
      Als je elke week roept dat er een speler gepresenteerd zal worden krijg je vanzelf wel een keer gelijk. Dat noem ik nu niet echt een prestatie.
    Want dat roep ik elke week?
  • 23 Aug 2019 om 12:51
    Zucht weer een huurling
  • 23 Aug 2019 om 12:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er volgende week ook spelers worden gepresenteerd.
  • 23 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Als je elke week roept dat er een speler gepresenteerd zal worden krijg je vanzelf wel een keer gelijk. Dat noem ik nu niet echt een prestatie.
  • 23 Aug 2019 om 12:48
    Dat mocht ook wel weer eens Second toch na 32 misperen?
  • 23 Aug 2019 om 12:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Ben jij de echte second? En trouwens ik geloof wel in jou geruchten, zijn erg leuk om te lezen. Ga zo door!
  • 23 Aug 2019 om 12:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:44
      Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
    Als die nog komen ja..
  • 23 Aug 2019 om 12:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:42
      En stel je investeert in een speler, en het blijkt uiteindelijk weer een geval Mihajlovic. Daar gaat je geld (waarschijnlijk). Volgens mij kan onze club niet veel van zulke bedragen kwijtraken anders komen we nog dieper in de financiële problemen
    Dilemma. Je moet ook centjes verdienen om uit de financiële shit te komen. Van sponsoring moet de club het niet hebben. Dus is een goede scouting van groot belang. Op dit moment maar twee magnums in de selectie met Ejuke en Van Bergen. Zwalkend beleid.
  • 23 Aug 2019 om 12:44
    Waarom zou Hamstra zijn kostbare transferbudget uitgeven aan een buitenspeler terwijl er nog een middenvelder en spits moeten komen? Dat is absolute noodzaak, dit is een mooie tussentijdse oplossing. Als ze Mihaljovic tijdelijk of definitief van de hand doen dan is het waarschijnlijk in het salarishuis een verschil van 4 ton. Waar zijn overigens de criticasters die alles van me onder de loep nemen en afkeuren om me nu credits te geven dat ik begin deze week al aangaf dat er vrijdag een speler gepresenteerd zou worden?
  • 23 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:38
      Probleem is, je komt alleen uit deze situatie door te investeren en dan wel in de juiste spelers. Daarvoor heb je de juiste mensen nodig en daar heb ik wel mijn twijfels bij. Je moet juist beleid voeren, alleen spelers huren als die daadwerkelijk wat toevoegen en niet jongens die je een jaar moet ontwikkelen en vervolgens weggaan(lees een Botman en Odgard). Wat dat betreft heb ik minder moeite met Van Rhijn, die heeft toch al meer ervaring en zou er direct moeten kunnen staan. Maar nu nog een huurspeler is gewoon te veel en daarnaast ook funest voor de toekomst van Heerenveen. Als Heerenveen weer mooi voetbal speelt komen er echt wel weer mensen terug en daarbij ook sponsoren. Alleen blijft het probleem, dat de club geleid wordt door mensen waar de gemiddelde Heerenveen supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
    En stel je investeert in een speler, en het blijkt uiteindelijk weer een geval Mihajlovic. Daar gaat je geld (waarschijnlijk). Volgens mij kan onze club niet veel van zulke bedragen kwijtraken anders komen we nog dieper in de financiële problemen
  • 23 Aug 2019 om 12:41
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:38
      Probleem is, je komt alleen uit deze situatie door te investeren en dan wel in de juiste spelers. Daarvoor heb je de juiste mensen nodig en daar heb ik wel mijn twijfels bij. Je moet juist beleid voeren, alleen spelers huren als die daadwerkelijk wat toevoegen en niet jongens die je een jaar moet ontwikkelen en vervolgens weggaan(lees een Botman en Odgard). Wat dat betreft heb ik minder moeite met Van Rhijn, die heeft toch al meer ervaring en zou er direct moeten kunnen staan. Maar nu nog een huurspeler is gewoon te veel en daarnaast ook funest voor de toekomst van Heerenveen. Als Heerenveen weer mooi voetbal speelt komen er echt wel weer mensen terug en daarbij ook sponsoren. Alleen blijft het probleem, dat de club geleid wordt door mensen waar de gemiddelde Heerenveen supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
    Botman gaat in geen honderd jaar bij Ajax doorbreken dus die huur vind ik juist slim. Als hij bij ons zich positief laat zien kunnen we hem waarschijnlijk wel voor een prima prijs overnemen. Ajax heeft weinig aan dit soort gasten, ja als opvulling van de selectie. Deze Dreyer geldt hetzelfde voor. Van Bergen is waarschijnlijk nog één seizoen bij ons en wordt dan verkocht, misschien is Dreyer wel een geschikte aanwinst als opvolger. Ik vind deze huurtransfer in ieder geval een logische actie van Hamstra. Nu nog een middenvelder en spits en we kunnen echt bouwen.
  • 23 Aug 2019 om 12:40
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Ik denk dat het niemand boeit om eerlijk te zijn... :P
    Dat kan, maar ik geef gewoon info voor de mensen die het mischien wel boeit
  • 23 Aug 2019 om 12:39
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:38
      Aan je berichten te lezen heb je ook een hekel aan alles wat de selectie van Heerenveen betreft. Ga je maar richten op Drachtster Boys ofzo en laat je berichten hier verder achterwege als het alleen maar dom negatief kan.
    Haha, die Drachtster clubs schoppen het nooit hoog.
  • 23 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Ik denk dat het niemand boeit om eerlijk te zijn... :P
    Ach de jeugd wel. Kostelijk.
  • 23 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:31
      Nood breekt wetten
    Probleem is, je komt alleen uit deze situatie door te investeren en dan wel in de juiste spelers. Daarvoor heb je de juiste mensen nodig en daar heb ik wel mijn twijfels bij. Je moet juist beleid voeren, alleen spelers huren als die daadwerkelijk wat toevoegen en niet jongens die je een jaar moet ontwikkelen en vervolgens weggaan(lees een Botman en Odgard). Wat dat betreft heb ik minder moeite met Van Rhijn, die heeft toch al meer ervaring en zou er direct moeten kunnen staan. Maar nu nog een huurspeler is gewoon te veel en daarnaast ook funest voor de toekomst van Heerenveen. Als Heerenveen weer mooi voetbal speelt komen er echt wel weer mensen terug en daarbij ook sponsoren. Alleen blijft het probleem, dat de club geleid wordt door mensen waar de gemiddelde Heerenveen supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
  • 23 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:15
      Als een ander het doet, is het voor ons ook goed? Natuurlijk niet. Je moet dan streven om inventiever en/of creatiever te zijn. Dat mis ik, dit is de weg van de minste weerstand (en gevoelsmatig heb ik ook het idee dat de scouting niet in orde is. Wanneer je de laatste week met huurspelers komt) Is je spelerslijst dan niet reeel of is er iets anderrs aan de hand?
    Meteen in de 1e week van de transferwindow toeslaan lijkt me niet het meest verstandige. Maar om het op de laatste week aan te laten komen lijkt me ook niet handig. Het halen van steeds meer huurspelers is absoluut een teken dat je scouting niet meer wat het is geweest. Maar dat wisten we onderhand allemaal al wel toch?
  • 23 Aug 2019 om 12:38
    Wielenga, ga je nu mensen die kritisch zijn direct wegzetten als Groningen of Cambuur fans? Beetje niveau graag.....
    Jij vindt alles goed, anderen niet. Dat heet meningen....
  • 23 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Ik heb een hekel aan Cambuur. Ik woon in Drachten en ben voor Heerenveen manneke.
    Aan je berichten te lezen heb je ook een hekel aan alles wat de selectie van Heerenveen betreft. Ga je maar richten op Drachtster Boys ofzo en laat je berichten hier verder achterwege als het alleen maar dom negatief kan.
  • 23 Aug 2019 om 12:36
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:35
      Ik denk een Leeuwarder. Cambuur staat er een keer niet kansloos voor en ze komen ineens weer tot leven.
    Ik heb een hekel aan Cambuur. Ik woon in Drachten en ben voor Heerenveen manneke.
  • 23 Aug 2019 om 12:36
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:36
      Even voor de mensen die het leuk vinden: Dreyer heeft een 67 kaart op FIFA 19 wat best aardig is voor Heerenveen
    Ik denk dat het niemand boeit om eerlijk te zijn... :P
  • 23 Aug 2019 om 12:36
    Even voor de mensen die het leuk vinden: Dreyer heeft een 67 kaart op FIFA 19 wat best aardig is voor Heerenveen
  • 23 Aug 2019 om 12:36
    Ejuke en Van Bergen moeten dit jaar hun stempel drukken toch? Van der Heide is nog te jong en Michajlovic is het niet. Dan heb je dus een andere 3e vleugel speler die zorgt dat het niveau redelijk gelijk blijft bij eventuele blessures/invalbeurten. Om zo'n speler nu te kopen zou zonde zijn want die heeft dan Ejuke en Van Bergen voor zich, dan lopen ze elkaar in de weg. Een huur speler is prima voor nu en deze positie. Mensen die dit niet snappen, snappen volgens mij ook niets van de huidige financiële status en hoe je überhaupt een selectie leidt. Het is geen FIFA of footballmanager 2019 hè mensen.
  • 23 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:33
      Met zo'n waardeloze selectie kom je niet ver.
    Met zo'n kansloze opmerking ook niet
  • 23 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:33
      Hallo welkom bij FeanOnline, Cambuur of Groningen?
    SC Heerenveen, al 19 jaar. Maar dit seizoen is het een waardeloos elftal. Dat hele bestuur sloopt Heerenveen. Geen hoofdsponsor en alleen maar huurspelers. Echt waardeloos slecht is het.
  • 23 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:33
      Met zo'n waardeloze selectie kom je niet ver.
    Ik denk een Leeuwarder. Cambuur staat er een keer niet kansloos voor en ze komen ineens weer tot leven.
  • 23 Aug 2019 om 12:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:25
      Ik denk wel dat hij wat Anders bij zijn tegenstander weg Dreyt ;)

      Oke, die was heel slecht....... Sorry
    Scherp
  • 23 Aug 2019 om 12:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:24
      Zijn er ook stats bekend van FIFA of Football Manager? Of Anders?
    Groot talent in FM 19. Dat biedt hoop!
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    Met zo'n waardeloze selectie kom je niet ver.
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:32
      Weer een waardeloze speler binnen. Man man man...weer huur. Waardeloze vent die Hamstra. Heerenveen dit jaar dicht bij degradatie komen.
    Hallo welkom bij FeanOnline, Cambuur of Groningen?
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:32
      van Rhijn kan ook verlengen. Beetje raar om die er bij te noemen. Liever huren en play offs halen dan kopen en middenmoot blijven. Zolang je maar spelers hebt die je genoeg opleveren zoals van Bergen.
    Jij snapt het!!
  • 23 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:32
      Struisvogel, ik denk dat je je hoofd iets te diep in het zand steekt. Kijk even naar onze transferopbrengsten dit jaar. En kijk naar ons verlies en wat er dan overblijft.
      Botman, Odgaard, deze Deen gehuurd en van Rijn voor een jaar vastgelegd. Ja, bij Hamstra staat het kapitaal op het veld. Laat dan van der Heide zijn minuten maken. Liever eigen jeugd wat er nog niet helemaal aan toe is en uit de regio komt dan weer huren. Dan raak je je verliezen nooit kwijt.
    Ejuke vergeet je voor het gemak even? En van der Heide gaat zijn kans wel krijgen hoor, we hebben met vd Heide, van Bergen, Dreyer en Ejuke nog steeds maar 4 buitenspelers. En dat lijkt me ook wat je nodig hebt. Verder heb ik van der Heide natuurlijk gezien in zijn minuten, en tegen die back Geertruida van Feyenoord had hij fysiek niets in te brengen. Dus die jongen moet je voorzichtig brengen, het krachthonk in sturen en de tijd geven te groeien.
  • 23 Aug 2019 om 12:32
    Weer een waardeloze speler binnen. Man man man...weer huur. Waardeloze vent die Hamstra. Heerenveen dit jaar dicht bij degradatie komen.
  • 23 Aug 2019 om 12:32
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
    van Rhijn kan ook verlengen. Beetje raar om die er bij te noemen. Liever huren en play offs halen dan kopen en middenmoot blijven. Zolang je maar spelers hebt die je genoeg opleveren zoals van Bergen.
  • 23 Aug 2019 om 12:32
    Struisvogel, ik denk dat je je hoofd iets te diep in het zand steekt. Kijk even naar onze transferopbrengsten dit jaar. En kijk naar ons verlies en wat er dan overblijft.
    Botman, Odgaard, deze Deen gehuurd en van Rijn voor een jaar vastgelegd. Ja, bij Hamstra staat het kapitaal op het veld. Laat dan van der Heide zijn minuten maken. Liever eigen jeugd wat er nog niet helemaal aan toe is en uit de regio komt dan weer huren. Dan raak je je verliezen nooit kwijt.
  • 23 Aug 2019 om 12:32
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
    Maar met Van Rhijn kan je verlengen hé?
  • 23 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
    Nood breekt wetten
  • 23 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:30
      van Bergen dicht het gat van 6-7 miljoen in zijn eentje. Dit is een prima oplossing voor een backup. Dalmau zou niet in de groep passen en heeft daarnaast ook bijna alleen maar op kunstgras gescoort. Is nog maar afwachten of hij het ook goed gaat doen op echt gras. En als je concurrentie vn Utrecht hebt heb je al verloren. We weten trouwens niet of het kale huur is. Misschien krijgen wij wel een percentage als Brighton hem verkoopt.
    Goede opmerking!
  • 23 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:28
      Stel dat je dat doet met huurspelers wordt het team alleen maar slechter haal je een slechtere positie en krijg je juist minder geld.. je wordt alleen maar zwakker elk jaar als je gaat lopen bezuinigen wany dan wordt het team steeds zwakker. Dus als je geld hebt koop dan gewoon goede spelers, en met een beetje geluk halen we dan playoffs en dan krijg je veel meer geld dan dat je gaat lopen bezuinigen
    Ik denk dat wij geen spelers van het niveau Dreyer kunnen halen. Dus sportief wordt je er alleen maar beter op.
  • 23 Aug 2019 om 12:30
    Van Rhijn voor een jaar, Odgaard voor een Jaar, Dreyer voor een jaar. Allemaal korte termijn oplossingen.
  • 23 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:26
      Dat kan alleen gedicht worden door op het moment dat je geld hebt, je geld besteed aan goede spelers en ze ook koopt! Het is risico maar je krijgt veel geld terug. En met huren krijg je niks terug... en ik snap nog steeds eigenlijk niet waarom we die Dalmau niet hebben gekocht. Was écht een goede spits voor ons geweest!!
    van Bergen dicht het gat van 6-7 miljoen in zijn eentje. Dit is een prima oplossing voor een backup. Dalmau zou niet in de groep passen en heeft daarnaast ook bijna alleen maar op kunstgras gescoort. Is nog maar afwachten of hij het ook goed gaat doen op echt gras. En als je concurrentie vn Utrecht hebt heb je al verloren. We weten trouwens niet of het kale huur is. Misschien krijgen wij wel een percentage als Brighton hem verkoopt.
  • 23 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:24
      Zijn er ook stats bekend van FIFA of Football Manager? Of Anders?
    Ik zal even kijken
  • 23 Aug 2019 om 12:28
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:26
      Dat kan alleen gedicht worden door op het moment dat je geld hebt, je geld besteed aan goede spelers en ze ook koopt! Het is risico maar je krijgt veel geld terug. En met huren krijg je niks terug... en ik snap nog steeds eigenlijk niet waarom we die Dalmau niet hebben gekocht. Was écht een goede spits voor ons geweest!!
    Stel dat je dat doet met huurspelers wordt het team alleen maar slechter haal je een slechtere positie en krijg je juist minder geld.. je wordt alleen maar zwakker elk jaar als je gaat lopen bezuinigen wany dan wordt het team steeds zwakker. Dus als je geld hebt koop dan gewoon goede spelers, en met een beetje geluk halen we dan playoffs en dan krijg je veel meer geld dan dat je gaat lopen bezuinigen
  • 23 Aug 2019 om 12:28
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:26
      Dat kan alleen gedicht worden door op het moment dat je geld hebt, je geld besteed aan goede spelers en ze ook koopt! Het is risico maar je krijgt veel geld terug. En met huren krijg je niks terug... en ik snap nog steeds eigenlijk niet waarom we die Dalmau niet hebben gekocht. Was écht een goede spits voor ons geweest!!
    Omdat het van Heracles naar Utrecht sportief en financieel een stap vooruit is. Van Heracles naar Heerenveen een stap opzij.
  • 23 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:25
      Ooit kampioen leeft nog in 2008, toen het geld werkelijk tegen de plinten aanklotste bij Heerenveen. Toen het woord tekort nog niet bestond in het woordenboek in Heerenveen.
    Riemer had ook weinig geld. Die deed het wel. Qua scouting is alles ook hetzelfde gebleven he ;)
  • 23 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:21
      Dat is waar maar we hebben elk jaar rond de 6 a 7 verslies en dat gat moet gedicht worden
    Dat kan alleen gedicht worden door op het moment dat je geld hebt, je geld besteed aan goede spelers en ze ook koopt! Het is risico maar je krijgt veel geld terug. En met huren krijg je niks terug... en ik snap nog steeds eigenlijk niet waarom we die Dalmau niet hebben gekocht. Was écht een goede spits voor ons geweest!!
  • 23 Aug 2019 om 12:26
    Off: Ramselaar naar Utrecht
  • 23 Aug 2019 om 12:25
    Ik denk wel dat hij wat Anders bij zijn tegenstander weg Dreyt ;)

    Oke, die was heel slecht....... Sorry
  • 23 Aug 2019 om 12:25
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:21
      Dat is waar maar we hebben elk jaar rond de 6 a 7 verslies en dat gat moet gedicht worden
    Ooit kampioen leeft nog in 2008, toen het geld werkelijk tegen de plinten aanklotste bij Heerenveen. Toen het woord tekort nog niet bestond in het woordenboek in Heerenveen.
  • 23 Aug 2019 om 12:25
    Deze naam heb ik genoemd, wel grappig.
  • 23 Aug 2019 om 12:24
    Zijn er ook stats bekend van FIFA of Football Manager? Of Anders?
  • 23 Aug 2019 om 12:23
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:22
      Ja maar ik vond hem wel leuk
    Is ie ook
  • 23 Aug 2019 om 12:22
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:20
      Die heb je van Heerenveeninside????
    Ja maar ik vond hem wel leuk
  • 23 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:20
      Gerry Huurstra. Wie wordt de volgende huurspeler? Man, we hebben voor miljoenen verkocht...
    Dat is waar maar we hebben elk jaar rond de 6 a 7 verslies en dat gat moet gedicht worden
  • 23 Aug 2019 om 12:20
    Gerry Huurstra. Wie wordt de volgende huurspeler? Man, we hebben voor miljoenen verkocht...
  • 23 Aug 2019 om 12:20
    Ik ben ook niet de grootste fan van huur maar als je hier gewoon een soort van doorverkoop percentage bij verdere verkoop kan krijgen is het toch prima? Met van Bergen en Ejuke (ookal moet hij zich nog bewijzen) hebben we genoeg kapitaal op de vleugels. Dan heb ik liever een goede backup met huur dan dat we een vleugelspeler uit de KKD gaan halen die veel minder is. Nu kunnen we ook al het geld aan de 10 en spits positie besteden. Prima! Ben benieuwd :)
  • 23 Aug 2019 om 12:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:16
      Je hebt boels die verhuurt dingen en gerry die huurt alles
    Die heb je van Heerenveeninside????
  • 23 Aug 2019 om 12:18
    Logische aanwinst dit, Nemanja zal dan wel snel vertrekken. Ik snap wel dat we huren, ik verwacht van de 3 aanwinsten die moeten komen er sowieso 2 huur zijn. We hebben geen geld om zoveel spelers maar te kopen, en het risico is ook te groot.IK denk dat Hamstra voor de spits wel een paar miljoen heeft gereserveerd maar dat we verder vooral gaan huren. Verder worden er opmerkingen gemaakt over niveau Denemarken, niveau Schotland. Mensen, wij kunnen de allerbeste spelers uit dat soort landen al niet meer halen. Financieel en sportief niet, die komen niet naar Heerenveen. En als we het wel konden dan hebben we misschien maar geld voor eentje...
  • 23 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:15
      Schotse competitie is wel wat anderd volgensmij
    Het Schotse niveau is veel lager dan de Eredivisie en zo’n laagvlieger als st. Mirren is zelfs KKD niveau.
  • 23 Aug 2019 om 12:16
    Je hebt boels die verhuurt dingen en gerry die huurt alles
  • 23 Aug 2019 om 12:16
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:10
      PSV vangt 40 miljoen voor Lozano. Dus die hebben geld genoeg voor de aankoop van Van Bergen. Dan zal er na verhuur of verkoop van Mihailovic dus nog een vleugelspeler bij gaan komen.
      Ik denk echt dat we Van Bergen niet kunnen vasthouden.
    Van Bergen heeft vorig seizoen zijn eerste seizoen in de eredivisie gedraaid, een leuk seizoen, maar niet echt goed rendement ofzo. Ik denk niet dat PSV 10 miljoen voor hem gaat neerleggen, omdat hij nog niet overtuigend genoeg heeft gepresteerd. Het is een behoorlijk bedrag. Dan halen ze eerder een zuid Amerikaan ofzo denk ik. Ik mag hopen dat Hamstra hem niet voor minder slaat gaan ook.
  • 23 Aug 2019 om 12:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:07
      Afgelopen tweede seizoenshelft verhuurd aan het Schotse St. Mirren. Degradatie kanditaat daar en heeft daar niet kunnen imponeren, dus ik ben benieuwd hier.. word er zelf nog niet heel enthousiast van.
    Schotse competitie is wel wat anderd volgensmij
  • 23 Aug 2019 om 12:15
    Maar Brighton wil hem waarschijnlijk niet weg
  • 23 Aug 2019 om 12:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:08
      Feyenoord, AZ en ook PSV huurt dit seizoen veel spelers! Het is (helaas) de toekomst van de Eredivisie! Ik had ook weinig vertrouwen in Gerry, maar moet zeggen deze transferperiode doet hij leuke dingen. Met of zonder deze huur van Dreyer. Wellicht dat de directie ook wat meer ruimte aan Gerry geeft dan de vorige directies...
    Als een ander het doet, is het voor ons ook goed? Natuurlijk niet. Je moet dan streven om inventiever en/of creatiever te zijn. Dat mis ik, dit is de weg van de minste weerstand (en gevoelsmatig heb ik ook het idee dat de scouting niet in orde is. Wanneer je de laatste week met huurspelers komt) Is je spelerslijst dan niet reeel of is er iets anderrs aan de hand?
  • 23 Aug 2019 om 12:15
    Hopen op optie met koop
  • 23 Aug 2019 om 12:13
    Huren! Wat een prutsbeleid.
  • 23 Aug 2019 om 12:12
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:09
      Jij hebt echt een beperkt leven he..
    Zeker niet. Wil graag een stukje zekerheid.
  • 23 Aug 2019 om 12:11
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:08
      Voor deze woordgrap krijg je een gele kaart :) maar wel hopen wat je zegt.
    Veel slechter kunnen ze niet inderdaad!
  • 23 Aug 2019 om 12:10
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:07
      Dan hadden we deze speler wel kunnen kopen haha. Een club moet een flink bedrag op tafel leggen om van Bergen te kunnen halen. En ik denk niet dat PSV die club is, als er al een club is
    PSV vangt 40 miljoen voor Lozano. Dus die hebben geld genoeg voor de aankoop van Van Bergen. Dan zal er na verhuur of verkoop van Mihailovic dus nog een vleugelspeler bij gaan komen.
    Ik denk echt dat we Van Bergen niet kunnen vasthouden.
  • 23 Aug 2019 om 12:09
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:57
      Zolang Second dit niet heeft bevestigd kunnen we dit bericht niet serieus nemen mensen.
    Jij hebt echt een beperkt leven he..
  • 23 Aug 2019 om 12:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:05
      Prima huur. Zal ook back-up zijn. Nu hopen dat de club ook Anders gaat Dreyen!
    Voor deze woordgrap krijg je een gele kaart :) maar wel hopen wat je zegt.
  • 23 Aug 2019 om 12:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:50
      Huren... 27% van je elftal is niet je eigendom.. hup NAC!! Hup Roda!! Gerry is niet geschikt.
    Feyenoord, AZ en ook PSV huurt dit seizoen veel spelers! Het is (helaas) de toekomst van de Eredivisie! Ik had ook weinig vertrouwen in Gerry, maar moet zeggen deze transferperiode doet hij leuke dingen. Met of zonder deze huur van Dreyer. Wellicht dat de directie ook wat meer ruimte aan Gerry geeft dan de vorige directies...
  • 23 Aug 2019 om 12:07
    • Quote van 23 Aug 2019 om 12:03
      Of gaat Van Bergen ons verlaten ? Misschien naar PSV ?
    Dan hadden we deze speler wel kunnen kopen haha. Een club moet een flink bedrag op tafel leggen om van Bergen te kunnen halen. En ik denk niet dat PSV die club is, als er al een club is
  • 23 Aug 2019 om 12:07
    Afgelopen tweede seizoenshelft verhuurd aan het Schotse St. Mirren. Degradatie kanditaat daar en heeft daar niet kunnen imponeren, dus ik ben benieuwd hier.. word er zelf nog niet heel enthousiast van.
  • 23 Aug 2019 om 12:05
    Prima huur. Zal ook back-up zijn. Nu hopen dat de club ook Anders gaat Dreyen!
  • 23 Aug 2019 om 12:03
    Of gaat Van Bergen ons verlaten ? Misschien naar PSV ?
  • 23 Aug 2019 om 12:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:53
      Heb ook vaak kritiek op Gerry maar huur is op deze positie toch gewoon prima? Je hebt hier in principe ‘winstmakers’ Ejuke en van Bergen staan, maar je hebt er geen echte back up voor. Mihajlovic is het niet en ik denk ook dat van der Heide er nog niet klaar voor is. Als dit een groot talent is, lijkt het mij prima om deze achter de hand te hebben.
    Eens, z’n statistieken zijn in ieder geval veelbelovend.
  • 23 Aug 2019 om 12:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:53
      Heb ook vaak kritiek op Gerry maar huur is op deze positie toch gewoon prima? Je hebt hier in principe ‘winstmakers’ Ejuke en van Bergen staan, maar je hebt er geen echte back up voor. Mihajlovic is het niet en ik denk ook dat van der Heide er nog niet klaar voor is. Als dit een groot talent is, lijkt het mij prima om deze achter de hand te hebben.
    'In principe'. Dat zeg je goed. Maar dat was Nemanja 'in principe' ook. Ejuke moet zich bij ons nog bewijzen. Die was behoorlijk duur. Misschien is het wel door toch niet helemaal zeker van zaken zijn dat er voor een huuroptie gekozen wordt. Alleen van van Bergen weten we momenteel wat hij waard is voor onze club. Huren moet je eigenlijk ten allen tijde doen als daar een koopoptie op zit.
  • 23 Aug 2019 om 12:00
    Je hebt ejuke en van bergen al. Snap de huur wel. Je hebt Arjan vd heide ook nog die nog een jaartje nodig heeft.
  • 23 Aug 2019 om 11:57
    Zolang Second dit niet heeft bevestigd kunnen we dit bericht niet serieus nemen mensen.
  • 23 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:50
      Weer huur.. Heeft iemand enig idee of dit een goede speler is? Ik heb nooit van hem gehoord
    Hij had in zijn laatste seizoen bij Esbjerg met 18 goals en 8 assists in 31 wedstrijden een groot aandeel in de promotie van die club in seizoen 17-18. Deense competities zijn qua voetbal denk wel wat te vergelijken met de Nederlandse. Ken de speler verder niet. Kale huur zou teleurstellend zijn. Hopelijk dan ook met optie tot koop.
  • 23 Aug 2019 om 11:56
    Ik ken 'm niet, maar als je Nemanja weet te slijten en kijkt of hij elders goed presteert, dan is dit een prima oplossing. Zowel financieel als sportief. Als Nemanja opbloeit tijdens de verhuur, kun je die volgend jaar dan opstellen of verkopen. Dan zit je niet meteen met een dure back up.
    Voor de positie van middenvelder en spits moet je wat mij betreft wel spelers halen die er meteen staan en het team echt een boost geven.
  • 23 Aug 2019 om 11:56
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:50
      Weer huur.. Heeft iemand enig idee of dit een goede speler is? Ik heb nooit van hem gehoord
    23 goals in 48 wedstrijden voor Esbjerg. Vorig jaar naar Brighton gegaan voor 2,2 miljoen ongeveer . Zal dus wel geen koop optie bij zitten.
  • 23 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 23 Aug 2019 om 11:53
      Heb ook vaak kritiek op Gerry maar huur is op deze positie toch gewoon prima? Je hebt hier in principe ‘winstmakers’ Ejuke en van Bergen staan, maar je hebt er geen echte back up voor. Mihajlovic is het niet en ik denk ook dat van der Heide er nog niet klaar voor is. Als dit een groot talent is, lijkt het mij prima om deze achter de hand te hebben.
    Mee eens, goede reactie.
  • 23 Aug 2019 om 11:54
    Welkom Anders Dreyer
  • 23 Aug 2019 om 11:54
    Dit is gewoon ter opvulling van de selectie, ook van de beloften.Het budget voor aankopen is dus voor een spits en een 10.
  • 23 Aug 2019 om 11:54
    Maarrrr het is nog steeds wachten op een spits. Toch wel erg belangrijk
  • 23 Aug 2019 om 11:53
    Heb ook vaak kritiek op Gerry maar huur is op deze positie toch gewoon prima? Je hebt hier in principe ‘winstmakers’ Ejuke en van Bergen staan, maar je hebt er geen echte back up voor. Mihajlovic is het niet en ik denk ook dat van der Heide er nog niet klaar voor is. Als dit een groot talent is, lijkt het mij prima om deze achter de hand te hebben.
  • 23 Aug 2019 om 11:52
    Hopelijk wel een koopoptie. Dan is het prima
  • 23 Aug 2019 om 11:52
    Het zal allemaal wel. Nemanja weg ? Zie liever eerst een spits en een nr 10 komen. Hamstra en transferperiode's.
  • 23 Aug 2019 om 11:50
    Weer huur.. Heeft iemand enig idee of dit een goede speler is? Ik heb nooit van hem gehoord
  • 23 Aug 2019 om 11:50
    Huren... 27% van je elftal is niet je eigendom.. hup NAC!! Hup Roda!! Gerry is niet geschikt.
  • 23 Aug 2019 om 11:49
    Met optie?
  • 23 Aug 2019 om 11:49
    Wow dit komt ook ineens uit het niets. Tenmiste ik had nog niet van hem gehoord. En is een transfer van Mihajlovic dan ook zo goed als afgerond?
  • 23 Aug 2019 om 11:49
    Omg... een huurspeler...wat een teleurstelling
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›