'SC Heerenveen meldt zich bij PSV voor gewilde Ramselaar'

( 65 reacties)
'SC Heerenveen meldt zich bij PSV voor gewilde Ramselaar'

SC Heerenveen heeft nog altijd interesse in Bart Ramselaar, dat meldt Voetbal International. De 23-jarige middenvelder van PSV wordt begeerd door drie clubs uit de Eredivisie. Een maand geleden meldde FeanOnline al dat de Friezen de 23-jarige middenvelder op het oog hadden

Naast SC Heerenveen hebben AZ en FC Utrecht belangstelling getoond en dus lijkt Ramselaar zijn loopbaan te vervolgen bij een subtopper. De middenvelder is bij PSV op een zijspoor geraakt en mocht in de winterstop al vertrekken. Ramselaar heeft nog een contract tot medio 2021 in het Philips Stadion.

PSV nam de drievoudig international in 2016 voor zo'n vijf miljoen euro over van FC Utrecht en is bereid een verlies te nemen op die investering. De Eindhovenaren hopen echter wel via een doorverkooppercentage het geld op lange termijn terug te verdienen.

Het is echter nog de vraag of AZ, FC Utrecht en SC Heerenveen zowel sportief als financieel aan de wensen van Ramselaar kunnen voldoen. De middenvelder speelde in totaal 62 competitiewedstrijden voor PSV, waarin hij slechts eenmaal wist te scoren.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 14:30
    Haal Veldwijk maar op Hamstra..geen mooi weer voetballers graag maar vechters..spelers die een ploeg op sleeptouw nemen. Spelers vroeger als reinder dolstra, maarten de jong
  • 22 Aug 2019 om 10:19
    Welke vacatures? Tegenwoordig gebeurt het meeste per videobeelden dus ik denk dat de club ook veel minder scouts nodig is.
  • 21 Aug 2019 om 23:26
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:22
      We mogen toch hopelijk nog wel iets verwachten? Mocht het niet lukken dan wordt er waarschijnlijk vanuit de leiding gezegd dat we niks nodig hebben en het met deze selectie prima redden..
    Juust ! Zo is het , jij hebt ze door.
  • 21 Aug 2019 om 23:23
    Tuurlijk komen er wel spelers bij. Het lijkt wel alsof mensen vorige transferperiodes zijn vergeten.
  • 21 Aug 2019 om 22:59
    Geduld....tja...
  • 21 Aug 2019 om 22:22
    • Quote van 21 Aug 2019 om 19:10
      Lamprou is gesignaleerd bij Tjongerschans.
    Hahahahahahahahahhahahh
  • 21 Aug 2019 om 22:22
    • Quote van 21 Aug 2019 om 21:40
      Deze week ook alweer bijna om. Verwacht dus deze week ook geen nieuwe spelers. Zou er nog iets bij komen of wordt het nog 1 a 2 paniek aankopen? Ben zo benieuwd met welke spelers in de afgelopen weken contact is geweest, maar zullen we helaas nooit weten.
    We mogen toch hopelijk nog wel iets verwachten? Mocht het niet lukken dan wordt er waarschijnlijk vanuit de leiding gezegd dat we niks nodig hebben en het met deze selectie prima redden..
  • 21 Aug 2019 om 21:53
    • Quote van 21 Aug 2019 om 21:40
      Deze week ook alweer bijna om. Verwacht dus deze week ook geen nieuwe spelers. Zou er nog iets bij komen of wordt het nog 1 a 2 paniek aankopen? Ben zo benieuwd met welke spelers in de afgelopen weken contact is geweest, maar zullen we helaas nooit weten.
    Ons geduld wordt zwaar op de proef gesteld he.. laten we hopen dat het beloond wordt deze of komende week!
  • 21 Aug 2019 om 21:40
    Deze week ook alweer bijna om. Verwacht dus deze week ook geen nieuwe spelers. Zou er nog iets bij komen of wordt het nog 1 a 2 paniek aankopen? Ben zo benieuwd met welke spelers in de afgelopen weken contact is geweest, maar zullen we helaas nooit weten.
  • 21 Aug 2019 om 21:28
    Namen die hier wel eens genoemd zijn.. Kums vertrekt naar KAA Gent en Hiljemark naar Bordeaux. Is denk ik ook niet de vijver waar Heerenveen uit moet/kan vissen.
  • 21 Aug 2019 om 21:12
    Sommige mensen kunnen beter scout worden!
  • 21 Aug 2019 om 19:42
    • Quote van 21 Aug 2019 om 18:56
      Heb je zeker een punt. En zoals gezegd gaat het feest sowieso niet door i.v.m. Transfer van Dolberg. Enkele suggesties?
    Namen noemen kan, ik laat het echter graag aan Hamstra over. Zoals sommige al noemde ben ik ook fan van Novakovic. Sterke jongen maar als hij alleen een Amerikaans paspoort heeft een dure jongen. De potentie heeft hij en meende zelfs dat hij bij de Amerikaanse selectie zat toen hij bij Telstar speelde.
  • 21 Aug 2019 om 19:19
    • Quote van 21 Aug 2019 om 17:06
      Ik verwacht niet dat er een speler komt uit de NL competitie. Als dit wel zo is dan verwacht ik opnieuw een of andere huurconstructie met een talent uit de top drie. Jammer dat Helmer van AZ niet op de radar van Hamstra heeft gestaan.
    El Jebli snel halen... Ramselaar te duur
  • 21 Aug 2019 om 19:15
    • Quote van 21 Aug 2019 om 19:10
      Lamprou is gesignaleerd bij Tjongerschans.
    Leuke grap.
  • 21 Aug 2019 om 19:10
    Lamprou is gesignaleerd bij Tjongerschans.
  • 21 Aug 2019 om 19:04
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:20
      Ik dacht er ook aan! Word geen club verder genoemd. Hamstra en co kunnen veel stil houden deze transferperiode. 1 +1 = El Jebli bij SCH?
    Asjeblieft niet.
  • 21 Aug 2019 om 18:56
    • Quote van 21 Aug 2019 om 18:29
      Je maakt een grapje zeker? Nog een huurspeler? 2 is wat mij betreft de max en al helemaal geen 2 van 1 club.
    Heb je zeker een punt. En zoals gezegd gaat het feest sowieso niet door i.v.m. Transfer van Dolberg. Enkele suggesties?
  • 21 Aug 2019 om 18:29
    • Quote van 21 Aug 2019 om 18:22
      We gaan het zien. Helmer speelt dit jaar bij De Graafschap, blijven we volgen. Jammer dat Dolberg Ajax gaat verlaten. Ik had Traore wel een jaartje bij ons willen zien. Zal nu niet meer lukken.
    Je maakt een grapje zeker? Nog een huurspeler? 2 is wat mij betreft de max en al helemaal geen 2 van 1 club.
  • 21 Aug 2019 om 18:22
    • Quote van 21 Aug 2019 om 17:19
      En Helmer voegt wat toe? Die is echt niet beter dan wat er nu staat.
    We gaan het zien. Helmer speelt dit jaar bij De Graafschap, blijven we volgen. Jammer dat Dolberg Ajax gaat verlaten. Ik had Traore wel een jaartje bij ons willen zien. Zal nu niet meer lukken.
  • 21 Aug 2019 om 18:10
    • Quote van 21 Aug 2019 om 13:57
      verschil van mening mag er zijn. Was is jou voorkeur qua middenvelders
    Dat mag zeker. Marcus Edwards is echter een vleugelspeler, dus voor mij geen optie als aanwinst op het middenveld.

    Ik zie graag een nummer 10 die in de kleine ruimte iets kan creëren op de helft van de tegenstander en een doelpunt kan maken. Ik zie in Bruijn namelijk meer een 8. Die komt wat handelingssnelheid te kort als 10.

    Mocht Heerenveen een controlerende middenvelder zoeken, dan zou ik gaan voor een type El Ahmadi; ervaren, hard en slim in de duels en een leiderstype. Iemand die in balverlies denkt terwijl we aanvallen en op het juiste moment het vuurtje op kan stoken.

    Nu ben ik wel benieuwd naar jouw visie omtrent Edwards. Wat zou hem tot een versterking voor ons middenveld maken volgens jou?
  • 21 Aug 2019 om 18:01
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:16
      Gravenberch gaat Ajax evt alleen maar verhuren. Daar zien ze toekomst in. Daarnaast zal je ramselaar of el jebli goed kunnen gebruiken. Alleen denk ik dat el jebli je sneller kan inpassen, omdat die al wedstrijd ritme heeft. Ik weet niet wat Ramselaar tot nu toe aan zijn conditionele gedeelte heeft gedaan. En zal Novakovich dan toch geen spits voor ons zijn. Speelt bij Reading onder de 23. Wat Ik begreep scoort wel makkelijk. En is Balvast. Alleen wel een Amerikaan
    Novakovich zal wel een ideale speler voor Heerenveen zijn. Een Amerikaan DUS eentje met mentaliteit waar Odgaard maar van kan dromen. Kan makkelijk goals maken, zelfs bij clubjes als Fortuna. Alleen zijn salaris zal wat hoger zijn dan dat van een Deen of Nederlander.
    Maar je moet nu geld uitgeven om later geld te ontvangen door Europees voetbal of zo. Met de hand op de knip is nog geen club beter geworden. Kijk naar Ajax dat eerst zo weinig geld uitgaf en niks won en nu veel geld uitgeeft maar nog vele meer ontvangt.
  • 21 Aug 2019 om 17:19
    • Quote van 21 Aug 2019 om 17:06
      Ik verwacht niet dat er een speler komt uit de NL competitie. Als dit wel zo is dan verwacht ik opnieuw een of andere huurconstructie met een talent uit de top drie. Jammer dat Helmer van AZ niet op de radar van Hamstra heeft gestaan.
    En Helmer voegt wat toe? Die is echt niet beter dan wat er nu staat.
  • 21 Aug 2019 om 17:06
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:51
      Ramselaar, Susic en El Jebli zijn allemaal prima middenvelders voor ons. Ik ben blij ongeacht welke van de drie.
    Ik verwacht niet dat er een speler komt uit de NL competitie. Als dit wel zo is dan verwacht ik opnieuw een of andere huurconstructie met een talent uit de top drie. Jammer dat Helmer van AZ niet op de radar van Hamstra heeft gestaan.
  • 21 Aug 2019 om 13:57
    • Quote van 21 Aug 2019 om 13:42
      Meer dan jij denk ik, want Mark Edward, is Marcus Edwards. Begon veelbelovend met wat leuke dribbels, maar zat even later al op de bank bij Excelsior. Daar zal ie niet gezeten hebben uit luxe, denk je wel?
    verschil van mening mag er zijn. Was is jou voorkeur qua middenvelders
  • 21 Aug 2019 om 13:42
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:45
      Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien dan...
    Meer dan jij denk ik, want Mark Edward, is Marcus Edwards. Begon veelbelovend met wat leuke dribbels, maar zat even later al op de bank bij Excelsior. Daar zal ie niet gezeten hebben uit luxe, denk je wel?
  • 21 Aug 2019 om 13:34
    • Quote van 21 Aug 2019 om 13:07
      Het schijnt dat ie afgelopen wedstrijd wel goed had gespeeld en bijna weer op zijn oude niveau zit. Ook heeft Stabaek laatst een speler gekocht die op zijn positie speelt. Dus het is wel mogelijk dat Vetlesen naar ons toe komt. Maar kan het natuurlijk ook mis hebben.
    Ik heb nog nergens gelezen dat hij goed speelde en heb de wedstrijd ook niet gevolgd. Hij heeft wel weer 90 minuten gemaakt maar ik zou het toch wel een gok vinden. Ze hebben al 1 miljoen geweigerd geloof ik. Hij is niet goedkoop ofzo.
  • 21 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 21 Aug 2019 om 13:10
      El Jebli traint niet mee met De Graafschap en is in gesprek met een andere club.
    Hij heeft ruimte gekregen om te praten met een andere club. Tenminste dat is wat ik er van meegekregen heb. Ik heb nergens gehoord of gelezen dát hij ook daadwerkelijk met een andere club aan het onderhandelen is.
  • 21 Aug 2019 om 13:21
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:50
      Persoonlijk hoop ik niet dat El Jebli komt. Denk dat ze daar in de toekomst ook geen winst meer op maken aangezien hij 26 is. Heb liever een zeer talentvolle Scandinaviër zoals bijv een Evjen, een Vetlesen of Thorstvedt.
    Het is waar wat je zegt maar we hebben al best veel spelers van rond de 18 en 19 jaar, op de bank zitten ook alleen maar jeugdspelers van 17/18 jaar. Er zal dus wel wat ervaring bij moeten. Van de 3 die jij noemt heb ik persoonlijk het lieft dat Evjen komt.
  • 21 Aug 2019 om 13:10
    El Jebli traint niet mee met De Graafschap en is in gesprek met een andere club.
  • 21 Aug 2019 om 13:07
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:52
      Evjen is te hoog gegrepen en Vetlesen is niet fit en niemand weet hoelang dat gaat duren. Thirstvedt mag wel :)
    Het schijnt dat ie afgelopen wedstrijd wel goed had gespeeld en bijna weer op zijn oude niveau zit. Ook heeft Stabaek laatst een speler gekocht die op zijn positie speelt. Dus het is wel mogelijk dat Vetlesen naar ons toe komt. Maar kan het natuurlijk ook mis hebben.
  • 21 Aug 2019 om 12:52
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:50
      Persoonlijk hoop ik niet dat El Jebli komt. Denk dat ze daar in de toekomst ook geen winst meer op maken aangezien hij 26 is. Heb liever een zeer talentvolle Scandinaviër zoals bijv een Evjen, een Vetlesen of Thorstvedt.
    Evjen is te hoog gegrepen en Vetlesen is niet fit en niemand weet hoelang dat gaat duren. Thirstvedt mag wel :)
  • 21 Aug 2019 om 12:52
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:37
      Sucic, zal het wellicht worden !?
    Zou Diemers ook op het lijstje zetten
  • 21 Aug 2019 om 12:51
    Ramselaar, Susic en El Jebli zijn allemaal prima middenvelders voor ons. Ik ben blij ongeacht welke van de drie.
  • 21 Aug 2019 om 12:51
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:39
      Joehoe :) Begon al bijna te twijfelen aan m'n bron. "Een maand geleden meldde FeanOnline al dat de Friezen de 23-jarige middenvelder op het oog hadden." Feanonline melde helemaal niks, Goran zelf kwam met het nieuws.
    Gefeliciteerd meid!
  • 21 Aug 2019 om 12:50
    Persoonlijk hoop ik niet dat El Jebli komt. Denk dat ze daar in de toekomst ook geen winst meer op maken aangezien hij 26 is. Heb liever een zeer talentvolle Scandinaviër zoals bijv een Evjen, een Vetlesen of Thorstvedt.
  • 21 Aug 2019 om 12:45
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:19
      Wat heeft die dan laten zien, behalve drie halve scharen in 1 wedstrijd?
    Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien dan...
  • 21 Aug 2019 om 12:39
    Joehoe :) Begon al bijna te twijfelen aan m'n bron. "Een maand geleden meldde FeanOnline al dat de Friezen de 23-jarige middenvelder op het oog hadden." Feanonline melde helemaal niks, Goran zelf kwam met het nieuws.
  • 21 Aug 2019 om 12:37
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:07
      Kies maar. Ramselaar, El Jebli of Susic.
    Sucic, zal het wellicht worden !?
  • 21 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:27
      idd Mark Edward speelde vorig jaar bij Excelcior misschien nog een optie....
    Wat heeft die dan laten zien, behalve drie halve scharen in 1 wedstrijd?
  • 21 Aug 2019 om 12:14
    El Jebli? Op eredivisie niveau?
  • 21 Aug 2019 om 12:09
    Zie liever een El Jebli komen dan een Ramselaar
  • 21 Aug 2019 om 12:05
    • Quote van 21 Aug 2019 om 12:02
      Om in juni al spelers aan te trekken ben ik niet met hem eens, maar ik vind de selectie op dit moment helemaal niet prima, maar dat is mijn mening. Achterin hoeft er wat mij betreft niets bij, maar ik vind het middenveld en met name de spitspositie op dit moment te matig. Vooral omdat het nog een lange weg is te gaan, hebben wij geen spelers achter de hand die basiswaardig zijn. Mooi dat spelers zoals vd Heide etc even mogen proeven aan het grote werk, maar vind en absoluut geen basismateriaal ,mocht je mee willen strijden om de 1ste 9. Dat is gewoon zonde, want dat gaat je punten kosten.
    Lees: "grote lijnen"
  • 21 Aug 2019 om 12:02
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:43
      Volgens mij staat in grote lijnen de selectie prima. Dus ik deel jouw kritiek absoluut niet. En nu is het finetunen. Spelers die afvallen bij grotere clubs en beschikbaar komen voor huur/transfer.
    Om in juni al spelers aan te trekken ben ik niet met hem eens, maar ik vind de selectie op dit moment helemaal niet prima, maar dat is mijn mening. Achterin hoeft er wat mij betreft niets bij, maar ik vind het middenveld en met name de spitspositie op dit moment te matig. Vooral omdat het nog een lange weg is te gaan, hebben wij geen spelers achter de hand die basiswaardig zijn. Mooi dat spelers zoals vd Heide etc even mogen proeven aan het grote werk, maar vind en absoluut geen basismateriaal ,mocht je mee willen strijden om de 1ste 9. Dat is gewoon zonde, want dat gaat je punten kosten.
  • 21 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:43
      Ik acht de kans klein dat hij voor ons kiest en heeft daarnaast niks gepresteerd bij PSV.
    Dat is niet waar. Eerste seizoen daar was prima, heeft toen ook diverse keren voor het Nederlands elftal gespeeld.
  • 21 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:37
      Ik heb me laten vertellen hier dat je geen overhaaste beslissingen moet nemen. Dat Heerenveen niet meer zo in trek is. Dat we moeten wachten wat andere clubs doen en blablabla.

      JA dit duurt allemaal veeeeeel te lang. Zei ik in juni al.. Maar toen was Hamstra denk ik met vakantie ofzo. We hebben nog 10 dagen tijd zat zegt men hier.
    Want in juni een sloot nieuwe spelers aantrekken is gegarandeerd een succes!
    Ik vraag me dan wel af waarom bijvoorbeeld Zwolle het 'zo lekker' doet..
  • 21 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:43
      Ik acht de kans klein dat hij voor ons kiest en heeft daarnaast niks gepresteerd bij PSV.
    PSV supporters willen hem nu graag in de basis. Dat zegt wel wat.
  • 21 Aug 2019 om 11:43
    Ik acht de kans klein dat hij voor ons kiest en heeft daarnaast niks gepresteerd bij PSV.
  • 21 Aug 2019 om 11:43
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:37
      Ik heb me laten vertellen hier dat je geen overhaaste beslissingen moet nemen. Dat Heerenveen niet meer zo in trek is. Dat we moeten wachten wat andere clubs doen en blablabla.

      JA dit duurt allemaal veeeeeel te lang. Zei ik in juni al.. Maar toen was Hamstra denk ik met vakantie ofzo. We hebben nog 10 dagen tijd zat zegt men hier.
    Volgens mij staat in grote lijnen de selectie prima. Dus ik deel jouw kritiek absoluut niet. En nu is het finetunen. Spelers die afvallen bij grotere clubs en beschikbaar komen voor huur/transfer.
  • 21 Aug 2019 om 11:38
    Het vuurwerk zit in het staartje.
  • 21 Aug 2019 om 11:37
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:30
      Alsof deze speler haalbaar is voor ons. Lijkt mij een onzin artikel. Ik vind het trouwens wel lang duren met het aantrekken van spelers, vooral omdat er nog steeds geen spits is. Opzich jammer dat wij nooit achter eventuele onderhandelingen kunnen komen of met welke spelers contact is geweest. Ik vind het namelijk te lang duren, ook met het snelle vertrek van Hornkampp. Op de bank hebben wij niemand die kan invallen voor Odgaard en eventueel een verschil kan maken. Hij blijft dus staan, ook al speelt hij slecht.
    Ik heb me laten vertellen hier dat je geen overhaaste beslissingen moet nemen. Dat Heerenveen niet meer zo in trek is. Dat we moeten wachten wat andere clubs doen en blablabla.

    JA dit duurt allemaal veeeeeel te lang. Zei ik in juni al.. Maar toen was Hamstra denk ik met vakantie ofzo. We hebben nog 10 dagen tijd zat zegt men hier.
  • 21 Aug 2019 om 11:30
    Alsof deze speler haalbaar is voor ons. Lijkt mij een onzin artikel. Ik vind het trouwens wel lang duren met het aantrekken van spelers, vooral omdat er nog steeds geen spits is. Opzich jammer dat wij nooit achter eventuele onderhandelingen kunnen komen of met welke spelers contact is geweest. Ik vind het namelijk te lang duren, ook met het snelle vertrek van Hornkampp. Op de bank hebben wij niemand die kan invallen voor Odgaard en eventueel een verschil kan maken. Hij blijft dus staan, ook al speelt hij slecht.
  • 21 Aug 2019 om 11:27
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:10
      Nou, de marktwaarde van Ramselaar is aardig gedaald. Ramselaar zelf heeft blijkbaar ook wat te kiezen. Of het dan Heerenveen wordt ? Ik denk ik het niet. AZ en Fc Utrecht zijn aantrekkelijker voor hem.
    idd Mark Edward speelde vorig jaar bij Excelcior misschien nog een optie....
  • 21 Aug 2019 om 11:26
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:16
      Gravenberch gaat Ajax evt alleen maar verhuren. Daar zien ze toekomst in. Daarnaast zal je ramselaar of el jebli goed kunnen gebruiken. Alleen denk ik dat el jebli je sneller kan inpassen, omdat die al wedstrijd ritme heeft. Ik weet niet wat Ramselaar tot nu toe aan zijn conditionele gedeelte heeft gedaan. En zal Novakovich dan toch geen spits voor ons zijn. Speelt bij Reading onder de 23. Wat Ik begreep scoort wel makkelijk. En is Balvast. Alleen wel een Amerikaan
    Ramselaar speelde onlangs nog met PSV tegen FC Utrecht. Die is ook te zien op het Youtube kanaal van PSV. Ik denk alleen dat hij naar AZ zal gaan. Daar hebben ze geen 10 en hebben meer geld. Utrecht heeft al heel veel middenvelder. Zou ik dus gek vinden. Novakovich is buiten EU salaris. Zou ik niet doen
  • 21 Aug 2019 om 11:20
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:06
      Of: El Jebli gaat, volgens Hofstede, de graafschap deze week verlaten....
    Ik dacht er ook aan! Word geen club verder genoemd. Hamstra en co kunnen veel stil houden deze transferperiode. 1 +1 = El Jebli bij SCH?
  • 21 Aug 2019 om 11:18
    Ramselaar heeft dus 4 keuzes. AZ, Utrecht, Heerenveen (in die volgorde van vanzelfsprekendheid) óf zijn riante contract bij PSV verder uitzitten. Het is nu maar de vraag hoe graag PSV van hem af wil en wat Ramselaar daarvoor wil opofferen. Anyway, van mij hoeft hij niet naar ons toe te komen. Ik had nooit wat met deze speler en dat zal denk ik ook niet snel veranderen. I.m.o niets meer dan een waterdrager. We kunnen beter inzetten op goals & assists of ervaring & leiderschap. Zeker voor het geld wat met een transfer van Bart gemoeid zal zijn.
  • 21 Aug 2019 om 11:16
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:06
      Ben ik met je eens PSV wil minimaal 2 miljoen denk ik. Zie lieven Ryan Gravenberch komen.
    Gravenberch gaat Ajax evt alleen maar verhuren. Daar zien ze toekomst in. Daarnaast zal je ramselaar of el jebli goed kunnen gebruiken. Alleen denk ik dat el jebli je sneller kan inpassen, omdat die al wedstrijd ritme heeft. Ik weet niet wat Ramselaar tot nu toe aan zijn conditionele gedeelte heeft gedaan. En zal Novakovich dan toch geen spits voor ons zijn. Speelt bij Reading onder de 23. Wat Ik begreep scoort wel makkelijk. En is Balvast. Alleen wel een Amerikaan
  • 21 Aug 2019 om 11:11
    • Quote van 21 Aug 2019 om 10:59
      Volgens mij had hij zelf al aangegeven dat een club als Heerenveen niet in zijn ambities past. Dan zou ik zo'n speler sowieso link laten liggen. Krijg je een lekker gemotiveerde spelers binnen mocht hij alsnog komen.
    Ambities kunnen bijgesteld worden..
    Helemaal als de transferdeadline steeds dichterbij komt en je initiële ambities niet meer realistisch (b)lijken.
  • 21 Aug 2019 om 11:11
    Hoeveel geld heeft Hamstra eigenlijk om nog spelers mee te kopen ? Waar moeten we aan denken ?2,3 of misschien zelfs nog 4 miljoen ?Een spits moet ook nog het nodige kosten.

  • 21 Aug 2019 om 11:10
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:06
      Ben ik met je eens PSV wil minimaal 2 miljoen denk ik. Zie lieven Ryan Gravenberch komen.
    Nou, de marktwaarde van Ramselaar is aardig gedaald. Ramselaar zelf heeft blijkbaar ook wat te kiezen. Of het dan Heerenveen wordt ? Ik denk ik het niet. AZ en Fc Utrecht zijn aantrekkelijker voor hem.
  • 21 Aug 2019 om 11:07
    Kies maar. Ramselaar, El Jebli of Susic.
  • 21 Aug 2019 om 11:06
    • Quote van 21 Aug 2019 om 11:04
      Is voor Heerenveen onhaalbaar AZ en Utrecht hebben meer financiële middelen.
    Ben ik met je eens PSV wil minimaal 2 miljoen denk ik. Zie lieven Ryan Gravenberch komen.
  • 21 Aug 2019 om 11:06
    Of: El Jebli gaat, volgens Hofstede, de graafschap deze week verlaten....
  • 21 Aug 2019 om 11:04
    Is voor Heerenveen onhaalbaar AZ en Utrecht hebben meer financiële middelen.
  • 21 Aug 2019 om 10:59
    Volgens mij had hij zelf al aangegeven dat een club als Heerenveen niet in zijn ambities past. Dan zou ik zo'n speler sowieso link laten liggen. Krijg je een lekker gemotiveerde spelers binnen mocht hij alsnog komen.
  • 21 Aug 2019 om 10:55
    Eerst zien dan geloven. Zaakwaarnemers gooien graag geruchten in de strijd als het rondom hun spelers betrekkelijk stil blijft. Al een tijdje niets van gehoord, zowel AZ, Utrecht en Heerenveen.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›