''Heerenveen moet met iets heel goeds komen om mij hier weg te krijgen''

( 45 reacties)
''Heerenveen moet met iets heel goeds komen om mij hier weg te krijgen''

SC Heerenveen was deze zomer lang in de race voor Thomas Buitink, maar 19-jarige spits vind het te vroeg om Vitesse al te verlaten. De jeugdinternational erkent wel dat de interesse uit Friesland al geruime tijd bij hem bekend is. 

"Er is al heel lang interesse van Heerenveen, ook omdat de oud-hoofdleiding Gerry Hamstra daar zit, die ken ik ook heel goed. In de jeugd heb ik heel veel met hem gepraat over wat ik beter moet doen en wat hij in me ziet. Dus dat is wel één en één is twee, maar ik voel me hier erg goed bij Vitesse", laat Buitink weten bij Podcasten met Petersen.

"Ik zie wat voor vertrouwen ze in me hebben en ik zie geen reden om hier weg te gaan", vervolgt de spits, die ook al voor zijn debuut bij Vitesse de overstap had kunnen maken naar buitenlandse topclubs. "Heerenveen moet met iets heel goeds komen om mij hier weg te krijgen. Maar ik zit hier écht heel goed, dus ik zie geen reden om weg te gaan."

Zijn voormalige collega Mitchell van Bergen deed een jaar geleden dat wél - en hij kende een uitstekend debuutseizoen in het Abe Lenstra Stadion. "Mitchell is ook een hele jonge speler die vorig jaar naar Heerenveen is gegaan en daar een heel goed jaar heeft gehad. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld in het eerste en ook goals en assists gemaakt."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Aug 2019 om 14:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:10
      Off topic: OSSH lijst 24 juli: 433. OSSH lijst 20 augustus: 412. In totaal 2 nieuwe OSSH leden. In totaal 23 gestopte OSSH leden. Kan eventueel benoemen welke bedrijven/personen er niet meer tussen staan. Groenleven staat er nog tussen, zal binnenkort een update komen.
    Vreemd hoor, want Cees zei dat het storm loopt met elke week 2 a 3 nieuwe aanmeldingen. Zou Cees een beetje jokken?
  • 21 Aug 2019 om 11:14
    De vasthoudendheid van het 'armlastige' Vitesse en de omslag in het verhaal van Buitink vandaag verklaard in VI. Zowel Serero als Thelander zijn daar op weg naar de uitgang. Daar komt dus wat geld vrij waardoor ze vast konden houden aan de hoge vraagprijs voor Buitink.
  • 21 Aug 2019 om 07:03
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:23
      Dat valt wel mee.
      Pas toen hij werd aangesproken op zijn open-deur voorspellingen waren er “opeens nepaccounts”. Als dat waar is (wat ik betwijfel) dan waren de voorspellingen van die nep accounts niet veel slechter, dwz net zo nietszeggend.
    Even ter bevestiging: die nepaccounts zijn inderdaad aangemaakt... Hoe triest en kinderachtig ook, het was helaas waar.
  • 21 Aug 2019 om 02:16
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:28
      Ik weet niet wie je bent, maar wat je hier verkondigd is grote onzin. Ik ben vrijdag gestopt met FO na een discussie met Frank en Mackan. Niet omdat ik werd aangesproken op mijn "open deur" transfers. Overigens heeft Massi al bevestigd dat er meerdere nepaccounts waren met mijn naam (onder het desbetreffende topic) Door mensen zoals jij die liegen en verkeerde aannames doen ben ik gestopt met FO. Prima dat je mijn geruchten en beweringen niet gelooft, maar het is niet netjes om mensen op deze manier neer te zetten. Met aannames en onjuistheden. Mijn restvraag blijft of je met opzet deze onjuistheden verkondigt of dat je vaker dingen roept zonder onderbouwing. Dingen die niet kloppen.
    Je hebt helemaal gelijk. Je kunt over bepaalde zaken ernstige meningsverschillen hebben en heftige discussies, maar op de man af zo maar beschuldigen van leugens of andere bagger....
    Ik geef iedereen de ruimte in het transfergeruchtencircuit. Ben daar zelf niet zo mee bezig, ondanks dat het wel altijd spannend is. Ik ben van mening dat wanneer je veel namen noemt, de kans eens een keer zal komen dat je gelijk krijgt. Dat is volgens mij ook de kick in deze tak van sport. Als eerste met een naam op de proppen komen van een potentiële nieuwe speler.
  • 21 Aug 2019 om 01:09
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:28
      Ik weet niet wie je bent, maar wat je hier verkondigd is grote onzin. Ik ben vrijdag gestopt met FO na een discussie met Frank en Mackan. Niet omdat ik werd aangesproken op mijn "open deur" transfers. Overigens heeft Massi al bevestigd dat er meerdere nepaccounts waren met mijn naam (onder het desbetreffende topic) Door mensen zoals jij die liegen en verkeerde aannames doen ben ik gestopt met FO. Prima dat je mijn geruchten en beweringen niet gelooft, maar het is niet netjes om mensen op deze manier neer te zetten. Met aannames en onjuistheden. Mijn restvraag blijft of je met opzet deze onjuistheden verkondigt of dat je vaker dingen roept zonder onderbouwing. Dingen die niet kloppen.
    Het is me wat. Gestopt en ook weer terug als Heintje Davids. Als meelezer op dit forum vond ik je berichten hier zeer kostelijk. Wanneer iemand veel dingen roept zal er uiteindeljk na veel missers ook wel eens wat kloppen niet waar. Tjerkstra Media is er niks bij haha! Het bedrijf achter FeanOnline vaarde er qua clickbait vast enorm goed bij. Ik was verbijsterd dat je van Rhijn niet zag aankomen. Hugo Vetlesen en Filip Djuricic werden onlangs ook nog door je genoemd als versterkingen. Een heerlijke transferchef ben je haha. Dinsdagavond kondigde je transfernieuws aan op je Twitter account als je aankondiging 15 retweets kreeg. Een twitteraccount waar je jezelf en dat vond ik ontzettend vermakelijk en kostelijk “Clubwatcher Sc Heerenveen noemt. Het wekt de indruk dat je een beetje verlegen om aandacht zit en het ietsiepietsie hoog in de bol hebt. Toch hoop ik dat je lekker de transferchef en clubwatcher blijft spelen voor ons aller vermaak en dat er ook een keer iets wel klopt. Ik hoop van ganser harte dat je niet in het zwarte gat valt na 1 september en dat je vanaf 1 januari weer onze transferchef bent.
  • 20 Aug 2019 om 23:55
    Ach, jo kinne it net eltsenien nei it sin meitsje.
  • 20 Aug 2019 om 23:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:20
      ?? Welke reacties?
      Hij wordt toch niet voor rotte vis uitgemaakt of wel?
    Op VoetbalPrimeur waren er ook nogal wat reacties waaruit blijkt dat mensen zijn keuze niet echt accepteren. Dacht altijd dat Friezen nuchter waren maar dat lijkt te verdwijnen. Als die jongen wil vechten voor een basisplaats bij een club waar hij van jongs af aan al speelt moet hij dat lekker doen. Hij gaat daar ook gewoon 2de spits worden. Komt nu alleen net terug van een blessure. En ik train liever op Papenbal dan Skoatterwâld.
  • 20 Aug 2019 om 23:37
    Trouwens, denk je dat Buitink een ander interview zal geven momenteel en dat hij het meldt dat hij alleen maar naar Heerenveen wil? Die jongen gaat zijn eigen nest niet bevuilen en weet ook dat als Vitesse hem aan zijn contract houdt, hij maar beter positief kan blijven. Mocht Heerenveen hem alsnog weten te strikken, dan zal ie vast melden dat hij altijd al naar Heerenveen wilde toen de interesse kenbaar werd gemaakt. Zo werkt het nu eenmaal.
  • 20 Aug 2019 om 23:32
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:59
      Verbaas me wel over de reacties hier naar Buitink toe. Om je voor te schamen.......
    Omdat een aantal mensen aangeeft dat ie dan maar lekker moet blijven banken als 4de spits? Heel veel andere reacties heb ik niet gezien en dit is toch ook redelijk de strekking? Als n jongen een 4de positie verkiest boven n misschien wel basis plek of in ieder geval 2de man is dat wel opmerkelijk, tis ook niet dat hij 4de spits bij Ajax of PSV is?
    Maar misschien durft hij de concurrentie ook wel niet aan te gaan ivm te groot verwachtingspatroon hier.......ik snap het ook niet of het is blinde clubliefde, dat kan ook natuurlijk.
  • 20 Aug 2019 om 23:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:23
      Dat valt wel mee.
      Pas toen hij werd aangesproken op zijn open-deur voorspellingen waren er “opeens nepaccounts”. Als dat waar is (wat ik betwijfel) dan waren de voorspellingen van die nep accounts niet veel slechter, dwz net zo nietszeggend.
    Ik weet niet wie je bent, maar wat je hier verkondigd is grote onzin. Ik ben vrijdag gestopt met FO na een discussie met Frank en Mackan. Niet omdat ik werd aangesproken op mijn "open deur" transfers. Overigens heeft Massi al bevestigd dat er meerdere nepaccounts waren met mijn naam (onder het desbetreffende topic) Door mensen zoals jij die liegen en verkeerde aannames doen ben ik gestopt met FO. Prima dat je mijn geruchten en beweringen niet gelooft, maar het is niet netjes om mensen op deze manier neer te zetten. Met aannames en onjuistheden. Mijn restvraag blijft of je met opzet deze onjuistheden verkondigt of dat je vaker dingen roept zonder onderbouwing. Dingen die niet kloppen.
  • 20 Aug 2019 om 23:23
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:10
      Ja, want er zijn nep account van hem op dit forum...... Die personen hebben hier onrust zitten stoken waarop hij is begonnen op twitter.....
    Dat valt wel mee.
    Pas toen hij werd aangesproken op zijn open-deur voorspellingen waren er “opeens nepaccounts”. Als dat waar is (wat ik betwijfel) dan waren de voorspellingen van die nep accounts niet veel slechter, dwz net zo nietszeggend.
  • 20 Aug 2019 om 23:20
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:59
      Verbaas me wel over de reacties hier naar Buitink toe. Om je voor te schamen.......
    ?? Welke reacties?
    Hij wordt toch niet voor rotte vis uitgemaakt of wel?
  • 20 Aug 2019 om 23:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:03
      Susic moet rond de 1 miljoen kosten. Als dit gerucht klopt dan heeft de club blijkbaar meer budget om te kopen San ik dacht... Een spits kost ook al gauw een paar miljoen.
    Budget is er ook zeker wel.

    Nu alleen zaak dat Hamstra op de juiste paarden wedt en het geen Facey of Faes wordt op het laatste moment. Spannende dagen worden het in ieder geval wel.
  • 20 Aug 2019 om 23:16
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:57
      Niet elk gerucht hoeft uiteindelijk uit te komen. Hij gaat echt niet voor de lol willekeurige namen roepen.
    Nou... daar lijkt het anders wel op.
    En ik kan me voorstellen dat ie zn lol op kan nu elke twitterscheet wordt gepost
  • 20 Aug 2019 om 23:12
    • Quote van 20 Aug 2019 om 23:05
      Op basis waarvan?
    van Bergen en Schaars biijvoorbeeld???
  • 20 Aug 2019 om 23:06
    Historie.
  • 20 Aug 2019 om 23:05
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:18
      De betere spelers komen altijd het laatst.
    Op basis waarvan?
  • 20 Aug 2019 om 23:03
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:10
      Ja, want er zijn nep account van hem op dit forum...... Die personen hebben hier onrust zitten stoken waarop hij is begonnen op twitter.....
    Haha geloof je het zelf. Hij heeft onder zijn eigen account meerdere malen iets geroepen. Pas vorige week vrijdag waren er nep accounts. Leuk dat zichzelf heel belangrijk vind en vervolgens van alles loopt te roepen, maar secondSH heeft weinig transfers goed gehad. Tenzij ze eigenlijk al niet meer te ontkennen vielen. Ik zou voor mezelf ook heel veel fake accounts maken als ik niet meer geloofwaardig zou zijn.
  • 20 Aug 2019 om 23:03
    Susic moet rond de 1 miljoen kosten. Als dit gerucht klopt dan heeft de club blijkbaar meer budget om te kopen San ik dacht... Een spits kost ook al gauw een paar miljoen.
  • 20 Aug 2019 om 23:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:58
      AZ wil hem niet verkopen. Hamstra had al interesse
    Nick venema kan ook best goed worden maar zijn marktwaarde is al 2 miljoen dus is best veel geld
  • 20 Aug 2019 om 22:59
    Verbaas me wel over de reacties hier naar Buitink toe. Om je voor te schamen.......
  • 20 Aug 2019 om 22:58
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:56
      Misschien is druijf ook wel iets voor ons heeft een marktwaarde van 1,25 miljoen
    AZ wil hem niet verkopen. Hamstra had al interesse
  • 20 Aug 2019 om 22:56
    Misschien is druijf ook wel iets voor ons heeft een marktwaarde van 1,25 miljoen
  • 20 Aug 2019 om 22:54
    Blijf dan maar lekker banken bij Vitesse, t is graag of niet. Snel doorschakelen en haal nou die Lamprou op. Kan overal voorin uit de voeten.
  • 20 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:16
      Susic lijkt me juist een prima speler. Mooie stilist, in de beelden die ik van hem heb gezien afgelopen seizoen.
    Ik meende ook dat hij afgelopen seizoen de meest waardevolle speler was bij VVV op basis van de statistieken. Zeker als verdedigende middenvelder.
  • 20 Aug 2019 om 22:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:31
      Allemaal beeldvorming......want Cees zegt dat er 2 a 3 per week bijkomen.....daarnaast heeft de rest nog niet verlengd ivm vakantie maar gaan dat echt doen etc etc etc......sarcasme modus uit.....het gaat echt niet goed, niets, werkelijk geen enkele uitspraak is volgens mij uitgekomen? Al wil je niet negatief doen....je ontkomt er bijna niet aan. Realisme heet zoiets, begin mij echt zorgen te maken!
    Ik hoop dat er na de vakantie nog de nodige sponsoren bijkomen. Over een aantal weken weten we zeker hoe de OSSH lijst ervoor staat.
  • 20 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:10
      Off topic: OSSH lijst 24 juli: 433. OSSH lijst 20 augustus: 412. In totaal 2 nieuwe OSSH leden. In totaal 23 gestopte OSSH leden. Kan eventueel benoemen welke bedrijven/personen er niet meer tussen staan. Groenleven staat er nog tussen, zal binnenkort een update komen.
    Allemaal beeldvorming......want Cees zegt dat er 2 a 3 per week bijkomen.....daarnaast heeft de rest nog niet verlengd ivm vakantie maar gaan dat echt doen etc etc etc......sarcasme modus uit.....het gaat echt niet goed, niets, werkelijk geen enkele uitspraak is volgens mij uitgekomen? Al wil je niet negatief doen....je ontkomt er bijna niet aan. Realisme heet zoiets, begin mij echt zorgen te maken!
  • 20 Aug 2019 om 22:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:09
      Zo langzaamaan begin ik toch wat ongeduldig en zelfs ongerust te worden voor wat betreft het uitblijven van transfers..
    De betere spelers komen altijd het laatst.
  • 20 Aug 2019 om 22:16
    Susic lijkt me juist een prima speler. Mooie stilist, in de beelden die ik van hem heb gezien afgelopen seizoen.
  • 20 Aug 2019 om 22:10
    Off topic: OSSH lijst 24 juli: 433. OSSH lijst 20 augustus: 412. In totaal 2 nieuwe OSSH leden. In totaal 23 gestopte OSSH leden. Kan eventueel benoemen welke bedrijven/personen er niet meer tussen staan. Groenleven staat er nog tussen, zal binnenkort een update komen.
  • 20 Aug 2019 om 22:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:51
      Gaan we nu werkelijk de geruchten van second nog geloven?
      Buitink mag lekker vierde spitsje blijven spelen bij FC Rusland. Daar gaan wij toch geen moeite voor doen?
    Ja, want er zijn nep account van hem op dit forum...... Die personen hebben hier onrust zitten stoken waarop hij is begonnen op twitter.....
  • 20 Aug 2019 om 22:09
    Zo langzaamaan begin ik toch wat ongeduldig en zelfs ongerust te worden voor wat betreft het uitblijven van transfers..
  • 20 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:55
      De VVV supporters waren niet heel tevreden met Susic de tweede seizoenshelft toch? Of heb ik dat fout?
    Draai sowieso niet echt warm van die speler..
  • 20 Aug 2019 om 21:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:51
      Gaan we nu werkelijk de geruchten van second nog geloven?
      Buitink mag lekker vierde spitsje blijven spelen bij FC Rusland. Daar gaan wij toch geen moeite voor doen?
    Niet elk gerucht hoeft uiteindelijk uit te komen. Hij gaat echt niet voor de lol willekeurige namen roepen.
  • 20 Aug 2019 om 21:55
    De VVV supporters waren niet heel tevreden met Susic de tweede seizoenshelft toch? Of heb ik dat fout?
  • 20 Aug 2019 om 21:51
    Gaan we nu werkelijk de geruchten van second nog geloven?
    Buitink mag lekker vierde spitsje blijven spelen bij FC Rusland. Daar gaan wij toch geen moeite voor doen?
  • 20 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:44
      Mooie actie van de OSSH:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/nieuw-seniorenconcept-voor-ossh-leden/10
    Ik geloof dat ik iemand hier zoiets heb zien roepen. Of stond dat in het beleidsplan?
  • 20 Aug 2019 om 21:44
    Mooie actie van de OSSH:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/nieuw-seniorenconcept-voor-ossh-leden/10
  • 20 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:35
      Bron?
    Secondsch op twitter
  • 20 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:35
      Bron?
    SecondSCH op twitter. Groningen zou ook interesse hebben. VVV vraagt volgens Heerenveen alleen te veel.
  • 20 Aug 2019 om 21:35
    • Quote van 20 Aug 2019 om 21:18
      Heerenveen heeft interesse in Susic van VVV. Misschien kan Sibbele meer vertellen over deze jongen?
    Bron?
  • 20 Aug 2019 om 21:34
    Nou, dan blijf je toch lekker op de bank zitten bij FC Vreemdelingenlegioen Thomas!
  • 20 Aug 2019 om 21:33
    Vergeleken met het eerste bericht staat de deur nog op een kier.....
  • 20 Aug 2019 om 21:18
    Heerenveen heeft interesse in Susic van VVV. Misschien kan Sibbele meer vertellen over deze jongen?
  • 20 Aug 2019 om 21:18
    Zoveel vertrouwen. Ze durven hem niet eens te laten spelen, anders raakt hij nog geblesseerd...
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›