Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk Blessure weerhoudt Veerman van debuut voor Jong Oranje

'Streep door rekening SC Heerenveen: Vitesse laat Buitink niet gaan'

( 92 reacties)
'Streep door rekening SC Heerenveen: Vitesse laat Buitink niet gaan'

SC Heerenveen kan de komst van Thomas Buitink uit het hoofd zetten. De aanvaller van Vitesse wordt volgens Voetbal International niet de nieuwe spits van de Friezen.

SC Heerenveen heeft al lange tijd interesse in de negentienjarige spits, maar Vitesse wil het talent niet kwijt. Buitink maakte vorig seizoen in de laatste competitiewedstrijden indruk bij de Arnhemmers, maar kan dit seizoen niet op veel speelminuten rekenen. Toch wil Vitesse hem niet laten gaan.

SC Heerenveen is druk op zoek naar een alternatief achter Jens Odgaard. Technisch manager Gerry Hamstra kent Buitink al uit zijn tijd bij Vitesse. Eerder wist hij Mitchell van Bergen op te halen uit Arnhem. De aanvaller ontwikkelde zich tot een sterkhouder bij SC Heerenveen.

Buitink, die nog een contract tot medio 2022 in Arnhem heeft, moet bij Vitesse meerdere spelers voor zich dulden. Zo krijgen Oussama Darfalou en Charly Musonda de voorkeur als invallers. Toch blijft Buitink bij Vitesse.

"Buitink zelf zag uiteindelijk ook geen heil in een transfer naar Heerenveen en heeft besloten om vol voor zijn kans te gaan in Gelredome", schrijft Lentin Goodijk. "Vitesse heeft Heerenveen daarom laten weten dat de spits niet te koop is. Voor Heerenveen is het een streep door de rekening. De Friezen zagen in Buitink de ideale nieuwe spits: een directe versterking, maar ook speler met grote potentie om zich verder te ontwikkelen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 00:30
    Dus dit Is ook fake? Snap er niks meer van????
  • 19 Aug 2019 om 22:36
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:26
      Maar kan er dan niet gewoon weer een fake account met jouw naam aangemaakt worden? Er zal eerst wat aan deze site moeten gebeuren neem ik aan. Op Twitter zie je ook af en toe bijna identieke accounts met het verschil tussen een l of hoofdletter i. Bijzonder dit.

      Ik hoorde overigens vanavond bij de beloftes dat er overmorgen een speler gepresenteerd zou worden.
    Dit is precies wat er nu gebeurt, typ maar eens @second in, dan zie je meerdere account. Erg jammer.
  • 19 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:26
      Maar kan er dan niet gewoon weer een fake account met jouw naam aangemaakt worden? Er zal eerst wat aan deze site moeten gebeuren neem ik aan. Op Twitter zie je ook af en toe bijna identieke accounts met het verschil tussen een l of hoofdletter i. Bijzonder dit.

      Ik hoorde overigens vanavond bij de beloftes dat er overmorgen een speler gepresenteerd zou worden.
    Helaas kan Massi er niets aan doen dat deze site bagger is. Elke club heeft een forum als dit: fcgfans.nl en ajaxfanatics.nl bijvoorbeeld. Ik zou eventueel een fatsoenlijk forum kunnen maken met MyBB maar dat kost me weer geld (VPS hosting) en dat vind ik het niet waard.
  • 19 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:55
      Hij heeft me net laten weten dat het andere account geband is.
    Maar kan er dan niet gewoon weer een fake account met jouw naam aangemaakt worden? Er zal eerst wat aan deze site moeten gebeuren neem ik aan. Op Twitter zie je ook af en toe bijna identieke accounts met het verschil tussen een l of hoofdletter i. Bijzonder dit.

    Ik hoorde overigens vanavond bij de beloftes dat er overmorgen een speler gepresenteerd zou worden.
  • 19 Aug 2019 om 22:25
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:04
      Ik denk niet dat Massi veel doet, hij zit hier alleen voor zichzelf. De voetbal pool is nog niet up to date waar ik om gevraagd heb. Hij geeft me ook geen antwoord als ik m iets vraag. En trouwens jouw post over Tagseth was jij dat of dat fake profiel? Er was iig niks van waar dat ie bij ons zou komen.
    Natuurlijk ook elke speler waar Hamstra contact mee heeft kom hierheen -_-
  • 19 Aug 2019 om 22:22
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:04
      Ik denk niet dat Massi veel doet, hij zit hier alleen voor zichzelf. De voetbal pool is nog niet up to date waar ik om gevraagd heb. Hij geeft me ook geen antwoord als ik m iets vraag. En trouwens jouw post over Tagseth was jij dat of dat fake profiel? Er was iig niks van waar dat ie bij ons zou komen.
    Al die posts waren fake, en nu is het de schuld van de beheerder? Te mooi om waar te zijn; er voor gevallen... it happens.
  • 19 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:04
      Ik denk niet dat Massi veel doet, hij zit hier alleen voor zichzelf. De voetbal pool is nog niet up to date waar ik om gevraagd heb. Hij geeft me ook geen antwoord als ik m iets vraag. En trouwens jouw post over Tagseth was jij dat of dat fake profiel? Er was iig niks van waar dat ie bij ons zou komen.
    Volgens mij vergeet je het verschil tussen Massi en de maker van deze website.
  • 19 Aug 2019 om 22:04
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:12
      Ja, die is fake. Alles vanaf vrijdag is fake. Vanaf het moment dat ik aangekondigd heb om weg te gaan, was ook erg verbaasd toen ik werd geattendeerd op de posts van deze persoon. Hoop dat Massi snel ingrijpt.
    Ik denk niet dat Massi veel doet, hij zit hier alleen voor zichzelf. De voetbal pool is nog niet up to date waar ik om gevraagd heb. Hij geeft me ook geen antwoord als ik m iets vraag. En trouwens jouw post over Tagseth was jij dat of dat fake profiel? Er was iig niks van waar dat ie bij ons zou komen.
  • 19 Aug 2019 om 21:25
    • Quote van 19 Aug 2019 om 21:05
      Ik ga tegenwoordig door op Twitter, zoals ik een aantal jaar gelden ook deed. @SecondSCH
    Kan je ook op instagram of facebook. Ik heb geen Twitter. Hoeft niet per se hoor, maar zou fijn zijn ;).
  • 19 Aug 2019 om 21:05
    Ik ga tegenwoordig door op Twitter, zoals ik een aantal jaar gelden ook deed. @SecondSCH
  • 19 Aug 2019 om 20:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:55
      Hij heeft me net laten weten dat het andere account geband is.
    Beter ga je wel door met nieuws vertellen, vindt ik (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben) erg fijn!
  • 19 Aug 2019 om 20:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:15
      Op de betrouwbaarheid van eerdere Posts viel ook wel wat af te dingen. Is dit niet gewoon een vlucht naar voren?
    Ik wilde het niet zeggen. “Betrouwbaarheid”
  • 19 Aug 2019 om 20:55
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:23
      Laat Massi maar met een statement en excuses komen.
    Hij heeft me net laten weten dat het andere account geband is.
  • 19 Aug 2019 om 20:23
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:14
      Hoe weten mensen dan dat ik de oorspronkelijke Second ben of mijn 'dubbelganger'. Vind het merkwaardig dat hij exact dezelfde naam als mij aan kan nemen.
    Laat Massi maar met een statement en excuses komen.
  • 19 Aug 2019 om 20:23
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:12
      Ik vind het namelijk jammer dat hierdoor mijn betrouwbaarheid geschaad wordt.
    Een beetje website heeft een betrouwbare database waar een afwijkend ID van die van jou in zou moeten staan bij de reacties. Zou je er zonder probleem uit moeten kunnen vissen.
  • 19 Aug 2019 om 20:15
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:13
      Wellicht kun je gewoon verder gaan ? Waardeerde je posts.
    Op de betrouwbaarheid van eerdere Posts viel ook wel wat af te dingen. Is dit niet gewoon een vlucht naar voren?
  • 19 Aug 2019 om 20:14
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:13
      Wellicht kun je gewoon verder gaan ? Waardeerde je posts.
    Hoe weten mensen dan dat ik de oorspronkelijke Second ben of mijn 'dubbelganger'. Vind het merkwaardig dat hij exact dezelfde naam als mij aan kan nemen.
  • 19 Aug 2019 om 20:13
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:12
      Ja, die is fake. Alles vanaf vrijdag is fake. Vanaf het moment dat ik aangekondigd heb om weg te gaan, was ook erg verbaasd toen ik werd geattendeerd op de posts van deze persoon. Hoop dat Massi snel ingrijpt.
    Wellicht kun je gewoon verder gaan ? Waardeerde je posts.
  • 19 Aug 2019 om 20:12
    Ik vind het namelijk jammer dat hierdoor mijn betrouwbaarheid geschaad wordt.
  • 19 Aug 2019 om 20:12
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:08
      Dat betekent dus dat het bericht over Armenteros dus ook fake was. Ik ben daar niet rouwig om.
    Ja, die is fake. Alles vanaf vrijdag is fake. Vanaf het moment dat ik aangekondigd heb om weg te gaan, was ook erg verbaasd toen ik werd geattendeerd op de posts van deze persoon. Hoop dat Massi snel ingrijpt.
  • 19 Aug 2019 om 20:08
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:00
      Geloof dat de beheerders er wel uit kunnen pikken welke post van "mijn account" zijn en welke van het fake account.
    Dat betekent dus dat het bericht over Armenteros dus ook fake was. Ik ben daar niet rouwig om.
  • 19 Aug 2019 om 20:00
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:46
      Haha wat een grap. Verklaart wel veel en dit lijkt ook al een tijdje gaande. Goed om te weten dat we nu de meeste “SecondSch” berichten naar het rijk der fabelen kunnen verwijzen.
    Geloof dat de beheerders er wel uit kunnen pikken welke post van "mijn account" zijn en welke van het fake account.
  • 19 Aug 2019 om 19:46
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:45
      ATTENTIE DAMES EN HEREN, de SecondSCH die onder dit topic reageert is fake. Zoals ik al aangegeven heb, ben ik gestopt met FeanOnline. Erg kinderachtig van diegene die dit doet om mijn naam te gebruiken. Ik heb Massi per mail ingelicht. Vraag me af hoe het kan dat mijn username zomaar overgenomen kan worden. Oftewel, de geruchten van deze SecondSCH zijn nep en nergens op gebaseerd.
    Haha wat een grap. Verklaart wel veel en dit lijkt ook al een tijdje gaande. Goed om te weten dat we nu de meeste “SecondSch” berichten naar het rijk der fabelen kunnen verwijzen.
  • 19 Aug 2019 om 19:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:38
      26 goals in 16 wedstrijden en jullie kennen hem niet? Teleurstellend weer.
    En ook nog voor Chelsea
  • 19 Aug 2019 om 19:38
    26 goals in 16 wedstrijden en jullie kennen hem niet? Teleurstellend weer.
  • 19 Aug 2019 om 19:24
    Sowieso fake. Geen één serieuze (nieuws) organisatie gaat Wordpress voor hun site gebruiken. Ik kan beide foto's ook nergens vinden via Google en TinyEye. En transfermarkt kan de naam niet vinden. Dan besta je gewoon niet.
  • 19 Aug 2019 om 19:17
    Kan het trouwens ook niet op twitter vinden.
  • 19 Aug 2019 om 19:17
    In een ander bericht stond ex Chelsea star dus toen ben ik afgehaakt in dat bericht staat wel dat ook Twente belangstelling heeft maar volgens mij is dit nep.
  • 19 Aug 2019 om 19:16
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:14
      Hoe bedoel je?
    Dat het een fake bericht en fake speler is...
  • 19 Aug 2019 om 19:15
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:13
      Nee, volgens mij bestaat die niet
    Dat gevoel heb ik dus ook, denk dat het een fake bericht is.
  • 19 Aug 2019 om 19:14
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:13
      Nee, volgens mij bestaat die niet
    Hoe bedoel je?
  • 19 Aug 2019 om 19:13
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:12
      Kan niks over hem vinden?!
    Nee, volgens mij bestaat die niet
  • 19 Aug 2019 om 19:13
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:12
      Kan niks over hem vinden?!
    Inderdaad, bestaat deze speler wel?
  • 19 Aug 2019 om 19:12
    • Quote van 19 Aug 2019 om 19:00
      Gerucht op Twitter, Derek Adu zou naar ons toekomen als de medische keuring doorstaan wordt. Geen idee hoe goed deze speler is, en de betrouwbaarheid van het bericht. Lijkt transfervrij en heeft gespeeld bij Chelsea, aanvaller. Iemand bekend met hem?
    Kan niks over hem vinden?!
  • 19 Aug 2019 om 19:10
    https://london-post.co.uk/derek-adu-takes-medical-at-heerenveen-football-club/ Deze site beweert dat, maar die is fake volgens mij. Ik kan die speler ook helemaal niet vinden, dus volgens mij bestaat die niet eens haha
  • 19 Aug 2019 om 19:00
    Gerucht op Twitter, Derek Adu zou naar ons toekomen als de medische keuring doorstaan wordt. Geen idee hoe goed deze speler is, en de betrouwbaarheid van het bericht. Lijkt transfervrij en heeft gespeeld bij Chelsea, aanvaller. Iemand bekend met hem?
  • 19 Aug 2019 om 18:55
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:54
      Zijn usernames niet uniek? Apart.
    Blijkbaar niet. Nu weten wij natuurlijk niet wie echt en wie nep is
  • 19 Aug 2019 om 18:54
    Zijn usernames niet uniek? Apart.
  • 19 Aug 2019 om 18:52
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:45
      ATTENTIE DAMES EN HEREN, de SecondSCH die onder dit topic reageert is fake. Zoals ik al aangegeven heb, ben ik gestopt met FeanOnline. Erg kinderachtig van diegene die dit doet om mijn naam te gebruiken. Ik heb Massi per mail ingelicht. Vraag me af hoe het kan dat mijn username zomaar overgenomen kan worden. Oftewel, de geruchten van deze SecondSCH zijn nep en nergens op gebaseerd.
    En jij bent niet nep hahah
  • 19 Aug 2019 om 18:45
    ATTENTIE DAMES EN HEREN, de SecondSCH die onder dit topic reageert is fake. Zoals ik al aangegeven heb, ben ik gestopt met FeanOnline. Erg kinderachtig van diegene die dit doet om mijn naam te gebruiken. Ik heb Massi per mail ingelicht. Vraag me af hoe het kan dat mijn username zomaar overgenomen kan worden. Oftewel, de geruchten van deze SecondSCH zijn nep en nergens op gebaseerd.
  • 19 Aug 2019 om 18:35
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:20
      Henke Larsson?
    Zlatan!
  • 19 Aug 2019 om 18:24
    Jammer, ik had juist begrepen dat Buitink heel graag naar ons wil maar dat Vitesse vooralsnog niks wil. Ben benieuwd naar de alternatieven van het lijstje van Hamstra. Goede middenvelder ook een must, maar die zal wel gehuurd worden.
  • 19 Aug 2019 om 18:24
    Rasmus Elm
  • 19 Aug 2019 om 18:21
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:02
      Zou ook nog Emil Hansson kunnen zijn.
    Gaat naar Hannover96.
  • 19 Aug 2019 om 18:20
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:19
      Wernbloom?
    Henke Larsson?
  • 19 Aug 2019 om 18:19
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:59
      Hiljemark??
    Wernbloom?
  • 19 Aug 2019 om 17:59
    Hiljemark??
  • 19 Aug 2019 om 17:57
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:23
      Ja omdat er gebrek is aan beter blijkbaar. Ejuke is niet goed in de kleine ruimte. Die moet je in de counter op de vleugels gebruiken. Zie zijn goal tegen Heracles. Als Hamstra geen creatieve 10 haalt snap ik het ook niet meer.
    Ejuke idd op de vleugel. Die heeft ruimt nodig. Vond de verrassing op 10 zeer onaangenaam.
  • 19 Aug 2019 om 17:57
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:45
      Bruijn vind ik eerder een controleur dan een 10 of linksbuiten. Maar daar is het dus ook: bij gebrek aan beter. Net zoals dat Vlap en Ödegaard op de vleugels werden gebruikt.
    Ze zien Bruijn als aanvallende middenvelder omdat ze nog een controleur zoeken
  • 19 Aug 2019 om 17:55
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:00
      Maakt niet uit :)
    We gaan iig zien hoe Maloku het gaat doen vanavond tegen jong Emmen. Hoop dat er een samenvatting online komt.
  • 19 Aug 2019 om 17:52
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:00
      Armenteros en El Jebli kopen en dan Lamprou huren zolang in het contract wordt opgenomen dat hij van Bergen en Ejuke voor zich laat en als backup moet fungeren zou ik accepteren. Maar dat lijkt me niet realistisch.
    Volgens mij zal deze jongen wel een eerlijke kans willen in plaats van zo’n clausule
  • 19 Aug 2019 om 17:45
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:34
      Je hebt nogsteeds Bruijn beschikbaar. Dat is een middenvelder. Toch worden Bruijn en Ejuke omgewisseld. Dat vind ik raar. Af en toe ruilen van positie begrijp ik, maar vanaf het eerste fluitsignaal met Ejuke op 10 en Bruijn op links vind ik persoonlijk jammer.
    Bruijn vind ik eerder een controleur dan een 10 of linksbuiten. Maar daar is het dus ook: bij gebrek aan beter. Net zoals dat Vlap en Ödegaard op de vleugels werden gebruikt.
  • 19 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:23
      Ja omdat er gebrek is aan beter blijkbaar. Ejuke is niet goed in de kleine ruimte. Die moet je in de counter op de vleugels gebruiken. Zie zijn goal tegen Heracles. Als Hamstra geen creatieve 10 haalt snap ik het ook niet meer.
    Je hebt nogsteeds Bruijn beschikbaar. Dat is een middenvelder. Toch worden Bruijn en Ejuke omgewisseld. Dat vind ik raar. Af en toe ruilen van positie begrijp ik, maar vanaf het eerste fluitsignaal met Ejuke op 10 en Bruijn op links vind ik persoonlijk jammer.
  • 19 Aug 2019 om 17:23
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:18
      Ejuke wordt juist op 10 gezet dus dan zou je alleen van der Heide daar hebben. Maar dit is allemaal pas mogelijk bij een vertrek van Mihajlovic
    Ja omdat er gebrek is aan beter blijkbaar. Ejuke is niet goed in de kleine ruimte. Die moet je in de counter op de vleugels gebruiken. Zie zijn goal tegen Heracles. Als Hamstra geen creatieve 10 haalt snap ik het ook niet meer.
  • 19 Aug 2019 om 17:18
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:15
      Voor rechts hebben we JUIST een speler nodig. Ejuke en vd Heide op links.
    Ejuke wordt juist op 10 gezet dus dan zou je alleen van der Heide daar hebben. Maar dit is allemaal pas mogelijk bij een vertrek van Mihajlovic
  • 19 Aug 2019 om 17:15
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:08
      Jake Larsson zou ook leuk zijn. Vleugelspeler (20) 17 wedstrijden gespeeld 6 doelpunten, 3 assists en een marktwaarde van 500.000. Speelt wel voornamelijk van rechts. Maargoed Ejuke staat nu ook op 10 terwijl hij bij Valerenga linksbuiten was.
    Voor rechts hebben we JUIST een speler nodig. Ejuke en vd Heide op links.
  • 19 Aug 2019 om 17:09
    :) Heb ik ook gehoord *kuch*armenteros
  • 19 Aug 2019 om 17:08
    Jake Larsson zou ook leuk zijn. Vleugelspeler (20) 17 wedstrijden gespeeld 6 doelpunten, 3 assists en een marktwaarde van 500.000. Speelt wel voornamelijk van rechts. Maargoed Ejuke staat nu ook op 10 terwijl hij bij Valerenga linksbuiten was.
  • 19 Aug 2019 om 17:02
    Zou ook nog Emil Hansson kunnen zijn.
  • 19 Aug 2019 om 17:00
    Armenteros en El Jebli kopen en dan Lamprou huren zolang in het contract wordt opgenomen dat hij van Bergen en Ejuke voor zich laat en als backup moet fungeren zou ik accepteren. Maar dat lijkt me niet realistisch.
  • 19 Aug 2019 om 17:00
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:58
      Dan heb ik je verkeerd begrepen ;)
    Maakt niet uit :)
  • 19 Aug 2019 om 16:58
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:55
      Dankjewel. Ik ken hem. Kom zeer geregeld bij de beloftes. Ik vroeg niet of 'iemand' hem kende. Ik vroeg of iedereen hem wel kende. Iedereen die bijvoorbeeld verwacht dat hij achter Odgaard misschien volgend seizoen wel eerste spits zou kunnen worden.
    Dan heb ik je verkeerd begrepen ;)
  • 19 Aug 2019 om 16:55
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:47
      https://www.transfermarkt.nl/progon-maloku/profil/spieler/424738 hij is 1.75
    Dankjewel. Ik ken hem. Kom zeer geregeld bij de beloftes. Ik vroeg niet of 'iemand' hem kende. Ik vroeg of iedereen hem wel kende. Iedereen die bijvoorbeeld verwacht dat hij achter Odgaard misschien volgend seizoen wel eerste spits zou kunnen worden.
  • 19 Aug 2019 om 16:49
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:46
      Nu misschien die Kroatische spits?
    Aangezien de laatste balkan spelers hier niet slagen hoop ik het niet xD
  • 19 Aug 2019 om 16:47
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:29
      Ik ben vooral benieuwd hoe Progon het gaat doen bij de beloftes dit seizoen. Weet iedereen trouwens überhaupt wie hij is? Wat zijn lengte is bijvoorbeeld? Just asking. Hij is namelijk nog kleiner dan Zahovic. Zal hier waarschijnlijk net zo min een 'kapstokspits' worden als Luka of Jizz.
    https://www.transfermarkt.nl/progon-maloku/profil/spieler/424738 hij is 1.75
  • 19 Aug 2019 om 16:46
    Nu misschien die Kroatische spits?
  • 19 Aug 2019 om 16:46
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:42
      Zulke berichten moet je altijd met een knipoog lezen. Dat weet je ook wel neem ik aan. Ze kunnen moeilijk zeggen hij wou graag naar Heerenveen alleen wouden wij de hoofdprijs en Heerenveen wil die niet betalen.
    Tuurlijk is ook zo. Aan de andere kant zullen we het nooit weten.
  • 19 Aug 2019 om 16:44
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:41
      'Gewoon'
    Ja zou perfect zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk.
  • 19 Aug 2019 om 16:42
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:25
      “Buitink zelf zag uiteindelijk ook geen heil in een transfer naar Heerenveen en heeft besloten om vol voor zijn kans te gaan in Gelredome.”
    Zulke berichten moet je altijd met een knipoog lezen. Dat weet je ook wel neem ik aan. Ze kunnen moeilijk zeggen hij wou graag naar Heerenveen alleen wouden wij de hoofdprijs en Heerenveen wil die niet betalen.
  • 19 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:37
      Nee jij komt met goede dingen
    Dat valt nog te bezien. Ik voorspel dat SecondSCH in de komende dagen met een transfervoorspelling komt die de meesten van ons ook wel van Voetbalprimeur hadden kunnen halen.
  • 19 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:40
      Gewoon Huntelaar halen.
    'Gewoon'
  • 19 Aug 2019 om 16:40
    Gewoon Huntelaar halen.
  • 19 Aug 2019 om 16:38
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:18
      Armernteros heeft zich altijd bewezen als aanspeelpunt en combinatiespits. Iemand die slim zijn lichaam gebruikt en technisch goed onderlegd is. In snel combinatiespel een ideale spits. Weet alleen niet hoe fit hij is.
    Misschien moet je overwegen om Ejukebox in de spits te zetten.Als extra middenvelder Marcus Edwards te halen
  • 19 Aug 2019 om 16:37
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:25
      Het Orakel Spreekt Weer! Heb je nog meer nieuws??
    Nee jij komt met goede dingen
  • 19 Aug 2019 om 16:36
    Ik verwacht dat Hamstra al lang aan het doorschakelen is/was
  • 19 Aug 2019 om 16:29
    Nu zat het er opeens wel aan te komen.. en volgende week? Ik hoop toch echt op deze week. Al 3 wedstrijden is duidelijk dat er op de bank niks zit wat weer wat leven in de brouwerij brengt..
  • 19 Aug 2019 om 16:29
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:06
      In dat geval kan maluku zich in de luwte opwerken tot het eerste elftal. Zie het als een overbrugging
    Ik ben vooral benieuwd hoe Progon het gaat doen bij de beloftes dit seizoen. Weet iedereen trouwens überhaupt wie hij is? Wat zijn lengte is bijvoorbeeld? Just asking. Hij is namelijk nog kleiner dan Zahovic. Zal hier waarschijnlijk net zo min een 'kapstokspits' worden als Luka of Jizz.
  • 19 Aug 2019 om 16:25
    Het Orakel Spreekt Weer! Heb je nog meer nieuws??
  • 19 Aug 2019 om 16:25
    “Buitink zelf zag uiteindelijk ook geen heil in een transfer naar Heerenveen en heeft besloten om vol voor zijn kans te gaan in Gelredome.”
  • 19 Aug 2019 om 16:18
    Veel langer kan Hamstra ook niet wachten
  • 19 Aug 2019 om 16:18
    Armernteros heeft zich altijd bewezen als aanspeelpunt en combinatiespits. Iemand die slim zijn lichaam gebruikt en technisch goed onderlegd is. In snel combinatiespel een ideale spits. Weet alleen niet hoe fit hij is.
  • 19 Aug 2019 om 16:06
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:03
      Hahaha man man man jij snapt er echt niks van.
    In dat geval kan maluku zich in de luwte opwerken tot het eerste elftal. Zie het als een overbrugging
  • 19 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:56
      Hoop nog steeds op armenteros
    Hahaha, ik niet
  • 19 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:56
      Hoop nog steeds op armenteros
    Hahaha man man man jij snapt er echt niks van.
  • 19 Aug 2019 om 15:56
    Hoop nog steeds op armenteros
  • 19 Aug 2019 om 15:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:53
      Buitink wil zelf niet. Dat geloof ik niet. Hij heeft nog geen minuut gespeeld in het eerste in de Eredivisie. En als je ziet hoe het met je leeftijdgenoot van Bergen is gegaan zou ik wel weg willen. Maar goed, het is nu duidelijk. Hopelijk lukt de volgende spits wel en snel ook
    Hij heeft aardig wat minuten gemaakt in het eerste vorig jaar en komt nu net terug van een blessure volgens sommigen.
  • 19 Aug 2019 om 15:55
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:53
      Buitink wil zelf niet. Dat geloof ik niet. Hij heeft nog geen minuut gespeeld in het eerste in de Eredivisie. En als je ziet hoe het met je leeftijdgenoot van Bergen is gegaan zou ik wel weg willen. Maar goed, het is nu duidelijk. Hopelijk lukt de volgende spits wel en snel ook
    Buitink heeft wel zijn debuut al gemaakt hoor. Hij heeft zelfs al 7 keer gescoord voor Vitesse (in geloof ik 21 wedstrijden).
  • 19 Aug 2019 om 15:53
    Buitink wil zelf niet. Dat geloof ik niet. Hij heeft nog geen minuut gespeeld in het eerste in de Eredivisie. En als je ziet hoe het met je leeftijdgenoot van Bergen is gegaan zou ik wel weg willen. Maar goed, het is nu duidelijk. Hopelijk lukt de volgende spits wel en snel ook
  • 19 Aug 2019 om 15:44
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:42
      Ik hoop van harte dat er nu snel doorgeschakeld wordt en we nog deze week een aantal versterkingen gepresenteerd krijgen...
    Nouja, ze zullen niet op Buitink blijven rekenen xD
  • 19 Aug 2019 om 15:42
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:38
      Hopelijk staat er nog een spits op het lijstje? Had hier zeker niet op gewacht.
    Lamprou misschien, maar dat vind ik niet een echte spits. Meer een schaduwspits of linksbuiten.
  • 19 Aug 2019 om 15:42
    Ik hoop van harte dat er nu snel doorgeschakeld wordt en we nog deze week een aantal versterkingen gepresenteerd krijgen...
  • 19 Aug 2019 om 15:38
    Hopelijk staat er nog een spits op het lijstje? Had hier zeker niet op gewacht.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›