Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk Blessure weerhoudt Veerman van debuut voor Jong Oranje

'SC Heerenveen wil middenvelder, spits en mogelijk nog vleugelspeler'

( 69 reacties)
'SC Heerenveen wil middenvelder, spits en mogelijk nog vleugelspeler'

Het worden nog drukke weken voor Gerry Hamstra. SC Heerenveen hoopt zich deze transfermarkt nog te versterken met een spits en een middenvelder, meldt de Leeuwarder Courant. 

Mocht Nemanja Mihajlovic nog vertrekken bij de club, wil de club nog een vervanger halen. Hamstra, technisch manager van SC Heerenveen, schijnt onder meer in onderhandeling te zijn met Vitesse over de komst van Thomas Buitink.

SC Heerenveen nam vorige week nog afscheid van Ben Rienstra. De gewenste middenvelder moet de vertrokken Rienstra naar alle waarschijnlijkheid komen vervangen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 09:51
    • Quote van 20 Aug 2019 om 08:39
      Ja, maar jij vindt dus 14 goals en 6 assists in 66 KKD wedstrijden wel dermate goed dat je een jongen van 26 moet halen?
    Ik schreef al eerder dat ik het breder bekijk. Jij pakt er nu één bepaald stukje van zijn carrière uit.
    Op zijn totaal balans (dus gemiddelde op alle niveaus) is hij eens in minder dan 2½ wedstrijden bij goals betrokken. Dat vind ik best prima ja.
    Kijk op transfermarkt eens naar zijn totaal overzicht. Pak dan een aantal spelers waarmee hij vergeleken wordt en zie dat hij zelfs betere cijfers kan weerleggen dan bijvoorbeeld Saymak waar we hier over het algemeen vrij positief over waren voordat hij naar Turkije vertrok.
    Verder wijs ik je nogmaals op je eigen woorden dat cijfers niet alles bepalend zijn, maar dat ik ook rekening hou met zijn persoonlijkheid. Op dit moment denk ik dat hij met zijn statistieken en ervaring (vechten tegen degradatie vorig jaar en je daarna weer opladen voor KKD niveau) prima in onze selectie zou passen. Je hoort niet van hem dat hij weg wil of moet. Is behoorlijk trouw aan zijn clubs met gemiddeld 4 jaar. En maakte logische vervolgstappen in zijn carrière.
    Ook speelde hij bij al zijn clubs zowat alle wedstrijden, ook niet onbelangrijk.

    Hopelijk is het nu duidelijk voor je wat ik bedoel. Zo niet ook prima, maar dan weet ik niet wat ik verder nog aan moet halen om mijn mening te verduidelijken.
  • 20 Aug 2019 om 08:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:59
      Meningen verschillen. Gelukkig.
    Ja, maar jij vindt dus 14 goals en 6 assists in 66 KKD wedstrijden wel dermate goed dat je een jongen van 26 moet halen?
  • 19 Aug 2019 om 16:12
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:08
      Stel dat Heerenveen belangstelling zou hebben kan het ook zo zijn PSV een week of vier, zes teveel vroeg. Uiteindelijk zal PSV hem kwijt willen en hem van de loonlijst willen en water bij de wijn doen zodat ze in prijs zakken tov bijvoorbeeld in juli. Het kan ook zijn dat Ramselaar een buitenlands avontuur wil maar dat de juiste clubs niet zich hebben gemeld voor hem. Er zijn zoveel redenen waarom iets langer kan duren. Daarbij is Heerenveen sportief en financieel niet zo aantrekkelijk meer als pakweg 8 jaar terug. Ramselaar zal behoorlijk moeten inleveren qua salaris misschien wel meer dan een half miljoen per jaar. Kan me voorstellen dat hij daarom wacht op de beste optie voor hem. Het is niet zo van Heerenveen wil een speler en die is er dan ook meteen. Er zitten zovaak mitsen en maren aan voordat iets rondt komt. Dat gedeelte wordt wel eens onderschat.
    Exact. Dit is vaak hoe het gaat. Van Rhijn wilde eerder ook nog niet naar Heerenveen, omdat hij op een buitenlandse club wachtte. Later werd hij toch een optie, maar nu mist hij meer een groot deel van de voorbereiding. Ramselaar en Armenteros zouden wat mij betreft prima zijn trouwens.
    Aan Hamstra om daarin de goede keuzes te maken. Daar wordt hij uiteindelijk ook op afgerekend.
  • 19 Aug 2019 om 15:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:49
      El Jebli heeft over zijn carrière geen bijzondere cijfers. Ook niet in de KKD. In de Eredivisie heeft hij het voor een speler van De Graafschap goed gedaan. Maar ik zou als ik Hamstra was ook eerst verder kijken of er niet iets beters loopt. Ik zou dan eerder kiezen voor een jonge jongen die misschien mindere statistieken heeft, maar in potentie beter kan worden en misschien wel beter bij het team past.

      Ik was niet perse blij met Rienstra, maar dat komt vooral omdat Thorsby en Yuki er nog waren, waardoor ik toen nog verwachtte dat die twee op het punt stonden te vertrekken. Dat bleek reuze mee te vallen en daardoor was de aankoop helemaal niet nodig. Daarbij was ik vooral onder de indruk van de Rienstra bij Zwolle, daar vond ik het echt een goede middenvelder. Rienstra is geen 10, ondanks dat hij een knap aantal treffers had bij Willem II op die positie, maar hij komt naar mijn mening alles tekort voor een 10 (dan is El Jebli zeker de betere keus). Hij sjokt wat mee, en krijgt natuurlijk kansen als je bijna naast de spits geposteerd staat.
    Meningen verschillen. Gelukkig.
  • 19 Aug 2019 om 15:49
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:51
      Inderdaad. Ik kijk ook niet alleen naar de cijfers van een vorig seizoen. Ik kijk naar de cijfers gedurende een hele carrière. Als daar op diverse niveaus een stabiele of zelfs stijgende lijn in zit dan is het niet aannemelijk dat dat ineens onderbroken zou worden wanneer ze bij ons komen te spelen. Daarbij neem ik ook mee hoe spelers zich presenteren. Wat voor persoonlijkheden ze hebben of, zoals Riemer en Annie vroeger zeiden, er zit een goede kop op. Iedereen vond Rienstra vorige zomer zo'n gouden deal op basis van 1 seizoen bij WillemII. Heeft hij jou achteraf op mentaliteit enorm tevreden gesteld? Mij niet. Dus als je die discussie wilt gaan voeren weet je bij deze mijn mening daarover,
    El Jebli heeft over zijn carrière geen bijzondere cijfers. Ook niet in de KKD. In de Eredivisie heeft hij het voor een speler van De Graafschap goed gedaan. Maar ik zou als ik Hamstra was ook eerst verder kijken of er niet iets beters loopt. Ik zou dan eerder kiezen voor een jonge jongen die misschien mindere statistieken heeft, maar in potentie beter kan worden en misschien wel beter bij het team past.

    Ik was niet perse blij met Rienstra, maar dat komt vooral omdat Thorsby en Yuki er nog waren, waardoor ik toen nog verwachtte dat die twee op het punt stonden te vertrekken. Dat bleek reuze mee te vallen en daardoor was de aankoop helemaal niet nodig. Daarbij was ik vooral onder de indruk van de Rienstra bij Zwolle, daar vond ik het echt een goede middenvelder. Rienstra is geen 10, ondanks dat hij een knap aantal treffers had bij Willem II op die positie, maar hij komt naar mijn mening alles tekort voor een 10 (dan is El Jebli zeker de betere keus). Hij sjokt wat mee, en krijgt natuurlijk kansen als je bijna naast de spits geposteerd staat.
  • 19 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:20
      Als Armenteros op de radar staat dan is Buitink denk ik niet meer een optie ?Of zou je dan ook zelfs nog Buitink vanaf de flank kunnen laten spelen ?Met Ejuke op 10.
    Ejuke op 10 , nee gewoon op links voor, en eventueel Buitink in de spits.
  • 19 Aug 2019 om 12:24
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:19
      Ik snap je en deel je mening, maar dan moet je dus door schakelen. Het was allemaal al lang bekend welke spelers er zouden vertrekken en dus weet je dat je nieuwe moet halen.
      Ramselaar is in mijn ogen niet een goede keus om te halen maar goed maak er een twijfel geval van. Nou dan ga je in overleg met psv en hem, kom je er niet uit dan door naar een volgende speler.
      Het duurt maar en het duurt maar en ondertussen kost het je gewoon punten want de competitie is al begonnen. Aankomende zaterdag ook weer een belangrijke pot. Mocht je aan het eind van het seizoen een paar puntjes te kort komen om iets te ontlopen dan denk nog maar weer terug aan de snelheid van Hamstra zijn handelingen..
    Soms moet je gewoon geduld hebben om de beste optie van je lijstje binnen te halen. Maar wanneer Hamstra straks alsnog middelmaat binnenhaalt met dit geduld dan is er wel iets goed fouts gegaan.
  • 19 Aug 2019 om 12:20
    Als Armenteros op de radar staat dan is Buitink denk ik niet meer een optie ?Of zou je dan ook zelfs nog Buitink vanaf de flank kunnen laten spelen ?Met Ejuke op 10.
  • 19 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:08
      Stel dat Heerenveen belangstelling zou hebben kan het ook zo zijn PSV een week of vier, zes teveel vroeg. Uiteindelijk zal PSV hem kwijt willen en hem van de loonlijst willen en water bij de wijn doen zodat ze in prijs zakken tov bijvoorbeeld in juli. Het kan ook zijn dat Ramselaar een buitenlands avontuur wil maar dat de juiste clubs niet zich hebben gemeld voor hem. Er zijn zoveel redenen waarom iets langer kan duren. Daarbij is Heerenveen sportief en financieel niet zo aantrekkelijk meer als pakweg 8 jaar terug. Ramselaar zal behoorlijk moeten inleveren qua salaris misschien wel meer dan een half miljoen per jaar. Kan me voorstellen dat hij daarom wacht op de beste optie voor hem. Het is niet zo van Heerenveen wil een speler en die is er dan ook meteen. Er zitten zovaak mitsen en maren aan voordat iets rondt komt. Dat gedeelte wordt wel eens onderschat.
    Ik snap je en deel je mening, maar dan moet je dus door schakelen. Het was allemaal al lang bekend welke spelers er zouden vertrekken en dus weet je dat je nieuwe moet halen.
    Ramselaar is in mijn ogen niet een goede keus om te halen maar goed maak er een twijfel geval van. Nou dan ga je in overleg met psv en hem, kom je er niet uit dan door naar een volgende speler.
    Het duurt maar en het duurt maar en ondertussen kost het je gewoon punten want de competitie is al begonnen. Aankomende zaterdag ook weer een belangrijke pot. Mocht je aan het eind van het seizoen een paar puntjes te kort komen om iets te ontlopen dan denk nog maar weer terug aan de snelheid van Hamstra zijn handelingen..
  • 19 Aug 2019 om 12:08
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:53
      Buitink, te jong. We hebben juist wat ervaring nodig een leider type geen broekies..
      Ramselaar, te weinig gespeeld, is een type die speler waar we al genoeg van hebben. Ramselaar of Bruijn is beetje hetzelfde.
      Osman idem dito als Bruijnn
      Lamprou ken ik niet..

      Maar goed als je dat soort spelers allemaal interessant vindt als club, dat kan, maar dan had je die toch allang kunnen binnen halen? Waar wacht Hamstra op dan? Ramselaar is al tijdje bekend dat die buiten de boot valt bij psv..

    Stel dat Heerenveen belangstelling zou hebben kan het ook zo zijn PSV een week of vier, zes teveel vroeg. Uiteindelijk zal PSV hem kwijt willen en hem van de loonlijst willen en water bij de wijn doen zodat ze in prijs zakken tov bijvoorbeeld in juli. Het kan ook zijn dat Ramselaar een buitenlands avontuur wil maar dat de juiste clubs niet zich hebben gemeld voor hem. Er zijn zoveel redenen waarom iets langer kan duren. Daarbij is Heerenveen sportief en financieel niet zo aantrekkelijk meer als pakweg 8 jaar terug. Ramselaar zal behoorlijk moeten inleveren qua salaris misschien wel meer dan een half miljoen per jaar. Kan me voorstellen dat hij daarom wacht op de beste optie voor hem. Het is niet zo van Heerenveen wil een speler en die is er dan ook meteen. Er zitten zovaak mitsen en maren aan voordat iets rondt komt. Dat gedeelte wordt wel eens onderschat.
  • 19 Aug 2019 om 11:53
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:01
      Hij heeft geen groot netwerk idd. Vgm is dit zijn eerste baan als TD. Maar als we al ontevreden gaan zijn over Buitink, Lamprou, Ramselaar en Osman dan weet ik echt niet wat jij verwacht.
    Buitink, te jong. We hebben juist wat ervaring nodig een leider type geen broekies..
    Ramselaar, te weinig gespeeld, is een type die speler waar we al genoeg van hebben. Ramselaar of Bruijn is beetje hetzelfde.
    Osman idem dito als Bruijnn
    Lamprou ken ik niet..

    Maar goed als je dat soort spelers allemaal interessant vindt als club, dat kan, maar dan had je die toch allang kunnen binnen halen? Waar wacht Hamstra op dan? Ramselaar is al tijdje bekend dat die buiten de boot valt bij psv..

  • 19 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:56
      Ik hoop dat Hamstra verder kijkt dan alleen het optellen van goals en assists. Als het zo makkelijk zou zijn.. Als kind dacht ik ook dat je simpelweg de mensen met de meeste goals van het vorige seizoen moest kopen, dan moest het toch wel goed gaan? Zo werkt het echter niet. Je benoemt dit vaker, maar het gaat volgens mij veel meer om de potentie om goals/assists te maken die een speler heeft. Van Bergen had bij Vitesse nog nooit gescoord, maar iedereen kon zijn talent wel zien en het komt er nu ook steeds meer uit in de vorm van goals/assists. Degene die de aanval opzet, kan vele malen belangrijker zijn voor de uiteindelijke goal dan degene die hem er zelf intikt.
    Inderdaad. Ik kijk ook niet alleen naar de cijfers van een vorig seizoen. Ik kijk naar de cijfers gedurende een hele carrière. Als daar op diverse niveaus een stabiele of zelfs stijgende lijn in zit dan is het niet aannemelijk dat dat ineens onderbroken zou worden wanneer ze bij ons komen te spelen. Daarbij neem ik ook mee hoe spelers zich presenteren. Wat voor persoonlijkheden ze hebben of, zoals Riemer en Annie vroeger zeiden, er zit een goede kop op. Iedereen vond Rienstra vorige zomer zo'n gouden deal op basis van 1 seizoen bij WillemII. Heeft hij jou achteraf op mentaliteit enorm tevreden gesteld? Mij niet. Dus als je die discussie wilt gaan voeren weet je bij deze mijn mening daarover,
  • 19 Aug 2019 om 11:44
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:53
      Ik zou er maar niet rekening mee houden dat de nieuwe 10 het net zo goed gaat doen s Vlap. Als hij er 8-10 maakt moet je heel tevreden zijn. En ook die zijn moeilijk te vinden.
    Je schreef laatst dat je zo enorm positief was. Ik merk er weinig van.
    Ook Rienstra had naar zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de cijfers van Vlap niet geëvenaard. Een Osman of Ramselaar zie ik dat zeker niet doen. Die zullen ze nog niet eens benaderen met dit team.
  • 19 Aug 2019 om 11:42
    Er zal vast later deze week wel een speler gepresenteerd worden!
  • 19 Aug 2019 om 11:41
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:52
      Een goede 10 kost zomaar een paar miljoen. Is dus een groot risico
    Het is maar net hoe hoog je het in je bol hebt. Het aantrekken van iedere speler is een risico.
  • 19 Aug 2019 om 11:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:34
      Waar word het "gerucht" Osman ineens vandaan getoverd? Het is echt bizar hoeveel sensatie er gezocht wordt en hoe iedereen er maar in mee gaat.
    De juiste twitteraccounts volgen :)
  • 19 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:16
      Alsjeblieft niet zeg
    Heb jij ze zien spelen dan? Ik heb die Hansson zien spelen in de kkd playoffs en hij speelde goed. En Friday zien we niet echt en is 24 en zou zomaar zijn carriére hier een nieuw leven in kunnen blazen. En Assaidi zeg ik omdat ie transfervrij is en een aardig spelertje
  • 19 Aug 2019 om 11:17
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:12
      Hansson zou naar Hannover gaan toch? Anders gewoon halen als Mihajlovic gaat en hij betaalbaar is. Friday en Assaidi zijn mij de laatste tijd niet echt opgevallen ofzo. Maar heb er ook niet op gelet.
    Nope Hansson is gewoon nog beschikbaar
  • 19 Aug 2019 om 11:16
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:09
      Fred Friday 1 jarig contract. Hansson van Feyenoord, vorig seizoen van RKC 1 jarig contract. Assaidi transfervrij. Dit soort spelers zijn niet verkeerd toch?
    Alsjeblieft niet zeg
  • 19 Aug 2019 om 11:15
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:58
      En kunnen we niet die Ferdy Druijf nog ophalen?
    Nee, mag niet weg
  • 19 Aug 2019 om 11:12
    • Quote van 19 Aug 2019 om 11:09
      Fred Friday 1 jarig contract. Hansson van Feyenoord, vorig seizoen van RKC 1 jarig contract. Assaidi transfervrij. Dit soort spelers zijn niet verkeerd toch?
    Hansson zou naar Hannover gaan toch? Anders gewoon halen als Mihajlovic gaat en hij betaalbaar is. Friday en Assaidi zijn mij de laatste tijd niet echt opgevallen ofzo. Maar heb er ook niet op gelet.
  • 19 Aug 2019 om 11:09
    Fred Friday 1 jarig contract. Hansson van Feyenoord, vorig seizoen van RKC 1 jarig contract. Assaidi transfervrij. Dit soort spelers zijn niet verkeerd toch?
  • 19 Aug 2019 om 11:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:56
      Geeft ook meteen aan hoe groot hamstra zijn netwerk is...

      Ik meende dat iemand hier een x zei dat hamstra alle goede jeugdspelers kende uit zijn tijd van Vitesse.. nou we zien het.
      Allemaal van die net niet spelers als je het mij vraagt, maar ja dat heb je met een hamstra en zijn netwerkje dan krijg je dit soort garnituur
    Hij heeft geen groot netwerk idd. Vgm is dit zijn eerste baan als TD. Maar als we al ontevreden gaan zijn over Buitink, Lamprou, Ramselaar en Osman dan weet ik echt niet wat jij verwacht.
  • 19 Aug 2019 om 10:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:40
      Ramselaar wordt ook genoemd. Is zelfs een keer al gespot in Heerenveen.
    Jaja, is daar ook bewijs van?
  • 19 Aug 2019 om 10:58
    En kunnen we niet die Ferdy Druijf nog ophalen?
  • 19 Aug 2019 om 10:57
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:56
      Het zal één van de drie zijn. Maar niet 2 of 3. Dan wordt het te duur.
    Dan hoop ik Buitink
  • 19 Aug 2019 om 10:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 08:06
      Dat is hij zeker. Maar ben van zijn statistieken niet heel erg onder de indruk. We zijn net van een heel stel niet overtuigende centrale middenvelders af. Rienstra was toch de gedoodverfde opvolger van Vlap? Er zijn daarmee 2 posities van aanvallende middenvelder in te vullen. Haal a.u.b specialisten. In dit geval een aanvallende middenvelder die makkelijk bij goals betrokken is.
    Ik hoop dat Hamstra verder kijkt dan alleen het optellen van goals en assists. Als het zo makkelijk zou zijn.. Als kind dacht ik ook dat je simpelweg de mensen met de meeste goals van het vorige seizoen moest kopen, dan moest het toch wel goed gaan? Zo werkt het echter niet. Je benoemt dit vaker, maar het gaat volgens mij veel meer om de potentie om goals/assists te maken die een speler heeft. Van Bergen had bij Vitesse nog nooit gescoord, maar iedereen kon zijn talent wel zien en het komt er nu ook steeds meer uit in de vorm van goals/assists. Degene die de aanval opzet, kan vele malen belangrijker zijn voor de uiteindelijke goal dan degene die hem er zelf intikt.
  • 19 Aug 2019 om 10:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:52
      Een goede 10 kost zomaar een paar miljoen. Is dus een groot risico
    Precies
  • 19 Aug 2019 om 10:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:53
      Buitink, Ramselaar én Lamprou gaat wel heel duur worden vrees ik. Dat moet toch wel minimaal 5/6 miljoen bij elkaar kosten. Ik verwacht zelf dat Buitink gehaald zal worden als Vitesse daar toestemming voor geeft. Dan is het afwachten hoeveel geld er nog over blijft. Als Mihajlovic nog vertrekt, zou er misschien nog wel wat extra te besteden zijn.
    Het zal één van de drie zijn. Maar niet 2 of 3. Dan wordt het te duur.
  • 19 Aug 2019 om 10:56
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:38
      Gerucht op Twitter dat ze bezig zijn met Osman van Heracles, nog contract voor een jaar. Gezien zijn verleden bij Vitesse geen onbekende van Hamstra.
    Geeft ook meteen aan hoe groot hamstra zijn netwerk is...

    Ik meende dat iemand hier een x zei dat hamstra alle goede jeugdspelers kende uit zijn tijd van Vitesse.. nou we zien het.
    Allemaal van die net niet spelers als je het mij vraagt, maar ja dat heb je met een hamstra en zijn netwerkje dan krijg je dit soort garnituur
  • 19 Aug 2019 om 10:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:53
      Buitink, Ramselaar én Lamprou gaat wel heel duur worden vrees ik. Dat moet toch wel minimaal 5/6 miljoen bij elkaar kosten. Ik verwacht zelf dat Buitink gehaald zal worden als Vitesse daar toestemming voor geeft. Dan is het afwachten hoeveel geld er nog over blijft. Als Mihajlovic nog vertrekt, zou er misschien nog wel wat extra te besteden zijn.
    Ja ik weet dat dat veel kost, maar ik denk wel dat deze drie spelers op het lijstje van Hamstra staan. Buitink is hij zowiezo mee bezig. Voor de rest denk ik dat Ramselaar en Lamprou wel op het lijstje staan
  • 19 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:49
      En ik denk inderdaad ook Lamprou. Maar beter kopen we hem dan wel is een buitenspeler+spits lijkt me een goede speler. Als Ejuke niet presteert heb je altijd nog een Lamprou die ervaring heeft met de Eredivisie, en hij is écht goed hoor!
    Buitink, Ramselaar én Lamprou gaat wel heel duur worden vrees ik. Dat moet toch wel minimaal 5/6 miljoen bij elkaar kosten. Ik verwacht zelf dat Buitink gehaald zal worden als Vitesse daar toestemming voor geeft. Dan is het afwachten hoeveel geld er nog over blijft. Als Mihajlovic nog vertrekt, zou er misschien nog wel wat extra te besteden zijn.
  • 19 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:34
      Waar word het "gerucht" Osman ineens vandaan getoverd? Het is echt bizar hoeveel sensatie er gezocht wordt en hoe iedereen er maar in mee gaat.
    Zogenaamd op Twitter heeft iemand dat gevonden. Ik geloof er geen bal van. Zolang Feanonline, Secondsch of Leeuwarder Courant niks zegt, is er ook gewoon niks. En trouwens die Secondsch had wel gelijk met Rienstra, en ook met dat van Mihaljovic dat er interesse was. Waar ben je @Secondsch?
  • 19 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:19
      Ramselaar overigens volgens geruchten in de belangstelling van ADO. Mag van mij. Om dezelfde reden als die van Osman. Omdat ik niet echt onder de indruk ben van hun statistieken gezien we met Vlap en Lammers 30+ goals goed te maken hebben. Tel daarbij de goals van andere vertrokken spelers nog eens bij op. Scorende spelers is wat we nodig hebben.
    Ik zou er maar niet rekening mee houden dat de nieuwe 10 het net zo goed gaat doen s Vlap. Als hij er 8-10 maakt moet je heel tevreden zijn. En ook die zijn moeilijk te vinden.
  • 19 Aug 2019 om 10:52
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:10
      Alle spelers kosten wat. Zelfs als ze transfervrij komen.
    Een goede 10 kost zomaar een paar miljoen. Is dus een groot risico
  • 19 Aug 2019 om 10:49
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:48
      Ik heb het idee alsof Hamstra bezig is met Ramselaar, en Buitink. Dat denk ik.
    En ik denk inderdaad ook Lamprou. Maar beter kopen we hem dan wel is een buitenspeler+spits lijkt me een goede speler. Als Ejuke niet presteert heb je altijd nog een Lamprou die ervaring heeft met de Eredivisie, en hij is écht goed hoor!
  • 19 Aug 2019 om 10:48
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:40
      Ramselaar wordt ook genoemd. Is zelfs een keer al gespot in Heerenveen.
    Ik heb het idee alsof Hamstra bezig is met Ramselaar, en Buitink. Dat denk ik.
  • 19 Aug 2019 om 10:40
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:39
      Lamprou en Buitink. Misschien Diemers nog.
    Ramselaar wordt ook genoemd. Is zelfs een keer al gespot in Heerenveen.
  • 19 Aug 2019 om 10:39
    Lamprou en Buitink. Misschien Diemers nog.
  • 19 Aug 2019 om 10:34
    Waar word het "gerucht" Osman ineens vandaan getoverd? Het is echt bizar hoeveel sensatie er gezocht wordt en hoe iedereen er maar in mee gaat.
  • 19 Aug 2019 om 10:32
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:19
      Ramselaar overigens volgens geruchten in de belangstelling van ADO. Mag van mij. Om dezelfde reden als die van Osman. Omdat ik niet echt onder de indruk ben van hun statistieken gezien we met Vlap en Lammers 30+ goals goed te maken hebben. Tel daarbij de goals van andere vertrokken spelers nog eens bij op. Scorende spelers is wat we nodig hebben.
    Maar dan heb ik denk ik toch liever Osman ipv Ramselaar.
  • 19 Aug 2019 om 10:19
    Ramselaar overigens volgens geruchten in de belangstelling van ADO. Mag van mij. Om dezelfde reden als die van Osman. Omdat ik niet echt onder de indruk ben van hun statistieken gezien we met Vlap en Lammers 30+ goals goed te maken hebben. Tel daarbij de goals van andere vertrokken spelers nog eens bij op. Scorende spelers is wat we nodig hebben.
  • 19 Aug 2019 om 10:10
    • Quote van 19 Aug 2019 om 09:16
      Dat kost ook wat.
    Alle spelers kosten wat. Zelfs als ze transfervrij komen.
  • 19 Aug 2019 om 10:09
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:02
      Dat is mooi, maar waarom duurt het dan zo lang bij die hamstra
    Omdat jammer genoeg de spelers niet meer in de rij staan om bij ons te komen voetballen. Die wachten ook af wat er langs komt.
  • 19 Aug 2019 om 10:02
    • Quote van 19 Aug 2019 om 10:01
      Alsof jij alle spelers kent. Er lopen in Europa heus nog wel een paar opties rond.
    Dat is mooi, maar waarom duurt het dan zo lang bij die hamstra
  • 19 Aug 2019 om 10:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 09:48
      Jep, maar ja wie moet je anders? Wie blijft er nog over?
    Alsof jij alle spelers kent. Er lopen in Europa heus nog wel een paar opties rond.
  • 19 Aug 2019 om 09:48
    • Quote van 19 Aug 2019 om 09:45
      Ramselaar kende bij Fc Utrecht een goede periode en kocht PSV hem voor veel geld. Echter wat heeft Ramselaar bij PSV laten zien ? Moet je Ramselaar om zijn goede periode bij Fc Utrecht halen ? Dat vind ik best een risico buiten het feit dat hij in salaris flink moet inleveren, wat hij natuurlijk ook niet wil. Verder moet PSV ook flink verlies nemen.
    Jep, maar ja wie moet je anders? Wie blijft er nog over?
  • 19 Aug 2019 om 09:45
    Ramselaar kende bij Fc Utrecht een goede periode en kocht PSV hem voor veel geld. Echter wat heeft Ramselaar bij PSV laten zien ? Moet je Ramselaar om zijn goede periode bij Fc Utrecht halen ? Dat vind ik best een risico buiten het feit dat hij in salaris flink moet inleveren, wat hij natuurlijk ook niet wil. Verder moet PSV ook flink verlies nemen.
  • 19 Aug 2019 om 09:41
    En niet dat ik hem heel goed vindt maar Bart Ramselaar, zit nog steeds bij PSV. Zou je hem niet kunnen halen?
  • 19 Aug 2019 om 09:39
    Saymak naar Pec Zwolle. Hamstra zit te slapen
  • 19 Aug 2019 om 09:30
    Omdat?
  • 19 Aug 2019 om 09:25
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:38
      Gerucht op Twitter dat ze bezig zijn met Osman van Heracles, nog contract voor een jaar. Gezien zijn verleden bij Vitesse geen onbekende van Hamstra.
    Zou een leuke versterking zijn
  • 19 Aug 2019 om 09:21
    Moeten we nu blij worden van een speler als Osman? Ik zie liever een andere (misschien niet realostische) categorie speler.
  • 19 Aug 2019 om 09:20
    Slimme zet om Rienstra te verkopen. Team draaide veel te goed!
  • 19 Aug 2019 om 09:16
    • Quote van 19 Aug 2019 om 08:06
      Dat is hij zeker. Maar ben van zijn statistieken niet heel erg onder de indruk. We zijn net van een heel stel niet overtuigende centrale middenvelders af. Rienstra was toch de gedoodverfde opvolger van Vlap? Er zijn daarmee 2 posities van aanvallende middenvelder in te vullen. Haal a.u.b specialisten. In dit geval een aanvallende middenvelder die makkelijk bij goals betrokken is.
    Dat kost ook wat.
  • 19 Aug 2019 om 08:06
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:48
      Osman is echt een hele goede middenvelder
    Dat is hij zeker. Maar ben van zijn statistieken niet heel erg onder de indruk. We zijn net van een heel stel niet overtuigende centrale middenvelders af. Rienstra was toch de gedoodverfde opvolger van Vlap? Er zijn daarmee 2 posities van aanvallende middenvelder in te vullen. Haal a.u.b specialisten. In dit geval een aanvallende middenvelder die makkelijk bij goals betrokken is.
  • 19 Aug 2019 om 08:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 01:38
      Als Osman komt wordt ik heel blij. Alhoewel ik wel op Transfermarkt lees dat hij een spierblessure heeft.
    Of die spierblessure is nep en is hij met een transfer bezig.
  • 19 Aug 2019 om 01:38
    Als Osman komt wordt ik heel blij. Alhoewel ik wel op Transfermarkt lees dat hij een spierblessure heeft.
  • 19 Aug 2019 om 00:48
    Osman is echt een hele goede middenvelder
  • 19 Aug 2019 om 00:28
    Heeft ook de Nederlande nationaliteit.
  • 19 Aug 2019 om 00:08
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:38
      Gerucht op Twitter dat ze bezig zijn met Osman van Heracles, nog contract voor een jaar. Gezien zijn verleden bij Vitesse geen onbekende van Hamstra.
    Lijkt me een goeie versterking. Maar verdiend hij geen buiten EU salaris omdat ie Syrisch is.
  • 18 Aug 2019 om 23:38
    Gerucht op Twitter dat ze bezig zijn met Osman van Heracles, nog contract voor een jaar. Gezien zijn verleden bij Vitesse geen onbekende van Hamstra.
  • 18 Aug 2019 om 23:26
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:19
      Tankovic, Topscorer in Zweden. Sterke snelle jongen kent de competitie.
    Tankovic is inderdaad topscorer daar. Maar speelt eigenlijk altijd vanaf de zijkant. Weet niet of dat onze eerste spits kan zijn.
  • 18 Aug 2019 om 22:44
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:20
      Off: heeft iemand de tekst op onze 'allez allez allez?
    Superfriezen laat je horen. Wij gaan voor niemand aan de kant. Voor Heerenveen - trots - van het noorden. Gaan wij door heel het land. Mijn hele leven lang. Zing ik voor heerenveen. Met passie en beleving. Voor Frieslands nummer 1. Allez allez allez, allez allez allez En dan op de melodie van jamie webster- allez allez allez
  • 18 Aug 2019 om 22:20
    Off: heeft iemand de tekst op onze 'allez allez allez?
  • 18 Aug 2019 om 22:19
    Tankovic, Topscorer in Zweden. Sterke snelle jongen kent de competitie.
  • 18 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 18 Aug 2019 om 21:38
      Dit is geen nieuws inderdaad. Maar misschien dat de frustratie ook groot is bij de pers, iets wat ik wel zou kunnen begrijpen. Zelden dat er zo ontzettend weinig uitlekt volgens mij! Met welke nieuwtjes zijn mannen als Roelof de Vries gekomen de laatste weken?
    Dat zou ook zo maar kunnen idd, frustreren om iets los te krijgen.
    Dat moet ik Hamstra in ieder geval nageven.....alles blijft goed stil, daar kan ik wel van genieten!
  • 18 Aug 2019 om 21:38
    • Quote van 18 Aug 2019 om 21:26
      Ik wil ook wel eens wat.....beetje suf bericht en best wel ergerlijk.....deze spelers wil je al n hele tijd toch? Je doet iemand die in de spits uit de voeten kan v/d hand aan Den Bosch maar hebt dus geen optie achter de hand, je doet n middenvelder weg die eigenlijk best wel goed begon aan het seizoen en leek aan te tonen waarom jij gehaald was maar had nog niets achter de hand! De verdediging die bijna heeft meest gepasseerd was met record aantal tegengoals maar ook daar niet de eerste aandacht aan geschonken, in ieder niet n speelklare optie.....Maar goed, er zijn leuke spelers gehaald maar het mag wel wat minder “passief”
    Dit is geen nieuws inderdaad. Maar misschien dat de frustratie ook groot is bij de pers, iets wat ik wel zou kunnen begrijpen. Zelden dat er zo ontzettend weinig uitlekt volgens mij! Met welke nieuwtjes zijn mannen als Roelof de Vries gekomen de laatste weken?
  • 18 Aug 2019 om 21:26
    Ik wil ook wel eens wat.....beetje suf bericht en best wel ergerlijk.....deze spelers wil je al n hele tijd toch? Je doet iemand die in de spits uit de voeten kan v/d hand aan Den Bosch maar hebt dus geen optie achter de hand, je doet n middenvelder weg die eigenlijk best wel goed begon aan het seizoen en leek aan te tonen waarom jij gehaald was maar had nog niets achter de hand! De verdediging die bijna heeft meest gepasseerd was met record aantal tegengoals maar ook daar niet de eerste aandacht aan geschonken, in ieder niet n speelklare optie.....Maar goed, er zijn leuke spelers gehaald maar het mag wel wat minder “passief”
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›