Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk Blessure weerhoudt Veerman van debuut voor Jong Oranje

'SC Heerenveen hoopt overbodige Mihajlovic snel te verkopen'

( 68 reacties)
'SC Heerenveen hoopt overbodige Mihajlovic snel te verkopen'

Nemanja Mihajlovic heeft zoals verwacht te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij SC Heerenveen. De club werkt definitief mee aan een vertrek van de vleugelspeler.

Dit meldt de Leeuwarder Courant. De 23-jarige kwam twee jaar geleden van Partizan Belgrado naar SC Heerenveen, maar tot een vaste basisplaats voor langere tijd kwam het nooit voor Mihajlovic.

Ook een verhuur is bespreekbaar voor SC Heerenveen. Mihajlovic heeft echter een hoog salaris, waardoor de voorkeur van de club uitgaat naar een definitieve transfer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 20 Aug 2019 om 00:54
      Fritz-> Negeermodus #On
    Ok , van hetzelfde !
  • 20 Aug 2019 om 00:54
    Fritz-> Negeermodus #On
  • 20 Aug 2019 om 00:18
    • Quote van 19 Aug 2019 om 23:22
      Heel oud zelfs. Is een mooi Stones liedje van. Please allow me to introduce myself... .. stuck around in ‘91 Hope you guessed my name..
    Zou zeggen...kom maar op met je vorige account naam....hoewel ik het wellicht al weet. En kom niet zo kwasi interessant doen met een nr van de Stones, ....je verkloot het hele prachtige nummer .
  • 19 Aug 2019 om 23:30
    • Quote van 19 Aug 2019 om 23:14
      Je naam is nieuw. Maar het heeft er behoorlijk de schijn van dat je hier al wel eerder gepost hebt onder een andere naam. En kennelijk ben je op de een of andere manier op je teentjes getrapt anders begrijp ik je uitspraken niet goed. Of het moet zo zijn dat je gewoon niet wilt accepteren wat mijn interpretatie is van wegbezuinigen en/of de manier waarop dat gebeurt is. Ik ga daar verder niet in detail op in. Nogmaals, het is hoe je het wilt noemen, weggepest is slechts mijn mening.
    Is het account van Mackan68 ook overgenomen? De Mackan die ik ken zou nooit zomaar ongefundeerde beschuldigingen over wegpesten op een forum gooien! En dan weigeren om er verder op in te gaan. Nee, dit is vast geen toeval.
  • 19 Aug 2019 om 23:22
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:46
      Nieuw ? Maak dat de kat maar wijs... "Herr Fritz..."
    Heel oud zelfs. Is een mooi Stones liedje van. Please allow me to introduce myself... .. stuck around in ‘91 Hope you guessed my name..
  • 19 Aug 2019 om 23:14
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:34
      Wie is Veenstra, ik was nieuw weet je nog? Je strooit met insinuaties maar hebt kennelijk niet het lef om ze hard te maken.
    Je naam is nieuw. Maar het heeft er behoorlijk de schijn van dat je hier al wel eerder gepost hebt onder een andere naam. En kennelijk ben je op de een of andere manier op je teentjes getrapt anders begrijp ik je uitspraken niet goed. Of het moet zo zijn dat je gewoon niet wilt accepteren wat mijn interpretatie is van wegbezuinigen en/of de manier waarop dat gebeurt is. Ik ga daar verder niet in detail op in. Nogmaals, het is hoe je het wilt noemen, weggepest is slechts mijn mening.
  • 19 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:39
      Laat mij dan lekker een opportunist zijn !? Eens kijken na vele lastige blessures en nu weer honderd procent hoe hij het verderop in het seizoen gaat doen. ....houd jij het ook een beetje bij dan ?..
    Blijkbaar ben jij diegene die erg slecht op de hoogte is.
  • 19 Aug 2019 om 22:46
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:34
      Wie is Veenstra, ik was nieuw weet je nog? Je strooit met insinuaties maar hebt kennelijk niet het lef om ze hard te maken.
    Nieuw ? Maak dat de kat maar wijs... "Herr Fritz..."
  • 19 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:40
      Hoe kan je Vuckic nou een goed gescoute spits vinden? Vuckic is een middenvelder die bij nood in de spits staat. Vuckic is een speler die 90% van zijn leven geblesseerd is. Vuckic is een speler waar niemand van begreep dat Twente hem haalde. Hij scoort nu twee keer, en het is een geweldenaar. Het opportunisme van Sibbele.
    Laat mij dan lekker een opportunist zijn !? Eens kijken na vele lastige blessures en nu weer honderd procent hoe hij het verderop in het seizoen gaat doen. ....houd jij het ook een beetje bij dan ?..
  • 19 Aug 2019 om 17:40
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:29
      Beter scouten daar, is gewoon het antwoord. Net als Twente met de Sloveense Spits! Haris Vuckic deed . Wellicht daarom ook een idee om eens de "werkwijze" van Putevski zeer goed tegen het licht te houden! En dan ga ik maar verder niets over begeleiding etc zeggen , ...ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar. Aangezien hiér gewoon íets niet klopt qua scouting of anderzijds.
    Hoe kan je Vuckic nou een goed gescoute spits vinden? Vuckic is een middenvelder die bij nood in de spits staat. Vuckic is een speler die 90% van zijn leven geblesseerd is. Vuckic is een speler waar niemand van begreep dat Twente hem haalde. Hij scoort nu twee keer, en het is een geweldenaar. Het opportunisme van Sibbele.
  • 19 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:34
      Wie is Veenstra, ik was nieuw weet je nog? Je strooit met insinuaties maar hebt kennelijk niet het lef om ze hard te maken.
    Voormalig voorzitter Hoge School Stenden.
  • 19 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:28
      Oud zeer uit de Veenstra tijd vermoed ik?
    Wie is Veenstra, ik was nieuw weet je nog? Je strooit met insinuaties maar hebt kennelijk niet het lef om ze hard te maken.
  • 19 Aug 2019 om 17:28
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:02
      Eindelijk weer eens een glimp van de kampioen van de inhoudelijke reacties. Jij beschuldigt mensen van wegpesten, dan is het aan jou om dat hard te maken. Just calling “bullshit” when I see it, old guy
    Oud zeer uit de Veenstra tijd vermoed ik?
  • 19 Aug 2019 om 17:26
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:16
      Zijn vertrek altijd zonde gevonden, je kan beter zeggen door het bestuur weggestuurd/weggepest dan door de club lijkt mij want ze zijn al weer een paar besturen verder.
    Correct. Met de club bedoel ik uiteraard het 'wan'bestuur van destijds. Goed dat je het even meldt.
  • 19 Aug 2019 om 17:23
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:16
      Zijn vertrek altijd zonde gevonden, je kan beter zeggen door het bestuur weggestuurd/weggepest dan door de club lijkt mij want ze zijn al weer een paar besturen verder.
    Nee. Een contract niet verlengen, hoe jammer misschien ook, is niet hetzelfde als wegpesten. Dus geen “/“, of je maakt het hard.
  • 19 Aug 2019 om 17:16
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:56
      Weggekaapt. Weggepest door de club. Hoe je het maar wilt noemen. Helemaal fris is dat destijds niet gegaan...
    Zijn vertrek altijd zonde gevonden, je kan beter zeggen door het bestuur weggestuurd/weggepest dan door de club lijkt mij want ze zijn al weer een paar besturen verder.
  • 19 Aug 2019 om 17:02
    Eindelijk weer eens een glimp van de kampioen van de inhoudelijke reacties. Jij beschuldigt mensen van wegpesten, dan is het aan jou om dat hard te maken. Just calling “bullshit” when I see it, old guy
  • 19 Aug 2019 om 16:58
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:53
      Wegpesten blijft een (te) zwaar verwijt dat je niet weg kan wuiven met “... of hoe je het maar wil noemen”
    Whatever, new boy.
  • 19 Aug 2019 om 16:53
    Wegpesten blijft een (te) zwaar verwijt dat je niet weg kan wuiven met “... of hoe je het maar wil noemen”
  • 19 Aug 2019 om 16:49
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:34
      Zoals ik al schreef. Het is maar net hoe je het wilt noemen.... Mensen die goed werk doen voor de club wegbezuinigen of zo'n aanbieding doen noem ik in ieder geval niet echt waardering voor je werk uitspreken. Het is niet zo dat iedere dag de banden van z'n fiets lek geprikt werden of dat ze hem iedere dag nat gooiden. Als ik me niet vergis is er destijds ook een soortgelijk akkefietje geweest met Herman van Dijk?
    Ja die verdiende toen ook teveel in de ogen van Van der Wiel en Co en moest worden weggesaneerd. Vocht zijn ontslag aan en kon toen blijven.
  • 19 Aug 2019 om 16:34
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:30
      Wegpesten is wel een flink verwijt, vindt je echt dat je dat hard kan maken?
    Zoals ik al schreef. Het is maar net hoe je het wilt noemen.... Mensen die goed werk doen voor de club wegbezuinigen of zo'n aanbieding doen noem ik in ieder geval niet echt waardering voor je werk uitspreken. Het is niet zo dat iedere dag de banden van z'n fiets lek geprikt werden of dat ze hem iedere dag nat gooiden. Als ik me niet vergis is er destijds ook een soortgelijk akkefietje geweest met Herman van Dijk?
  • 19 Aug 2019 om 16:30
    Wegpesten is wel een flink verwijt, vindt je echt dat je dat hard kan maken?
  • 19 Aug 2019 om 16:29
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:56
      Weggekaapt. Weggepest door de club. Hoe je het maar wilt noemen. Helemaal fris is dat destijds niet gegaan...
    (Hopelijk) eindelijk eens een keer wat duidelijkheid omtrent. Hoop dat er dan ook eens mede gekeken wordt naar Putevski in deze.
  • 19 Aug 2019 om 16:27
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:13
      Het één hoeft het andere niet uit te sluiten Frank. Bloemers had voor hij vertrok ook een keus. Blijven voor 1/3 van zijn salaris minder in een minder verantwoordelijke functie of vertrekken. Pieter mocht ook best blijven. Als vrijwilliger...
    Klopt maar dan ben je toch weg bezuinigd, als ze je salaris niet meer willen betalen?
  • 19 Aug 2019 om 16:13
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:09
      Dat verhaal is mij ook onbekend. Dacht weg bezuinigd door Veenstra destijds.
    Het één hoeft het andere niet uit te sluiten Frank. Bloemers had voor hij vertrok ook een keus. Blijven voor 1/3 van zijn salaris minder in een minder verantwoordelijke functie of vertrekken. Pieter mocht ook best blijven. Als vrijwilliger...
  • 19 Aug 2019 om 16:11
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:04
      Weggepest? Dat verhaal kan ik me niet herinneren. Heb je daarvan een linkje of zelf meer informatie? Wist wel dat hij veel geroemd werd door spelers en familie van spelers.
    Door persoonlijk contact met Pieter destijds.
  • 19 Aug 2019 om 16:09
    • Quote van 19 Aug 2019 om 16:04
      Weggepest? Dat verhaal kan ik me niet herinneren. Heb je daarvan een linkje of zelf meer informatie? Wist wel dat hij veel geroemd werd door spelers en familie van spelers.
    Dat verhaal is mij ook onbekend. Dacht weg bezuinigd door Veenstra destijds.
  • 19 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:56
      Weggekaapt. Weggepest door de club. Hoe je het maar wilt noemen. Helemaal fris is dat destijds niet gegaan...
    Weggepest? Dat verhaal kan ik me niet herinneren. Heb je daarvan een linkje of zelf meer informatie? Wist wel dat hij veel geroemd werd door spelers en familie van spelers.
  • 19 Aug 2019 om 15:56
    Toeval inderdaad denk ik :)/russkiy spambot /spasibo

  • 19 Aug 2019 om 15:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:43
      Inderdaad. Die is weggekaapt door PSV toch?
    Weggekaapt. Weggepest door de club. Hoe je het maar wilt noemen. Helemaal fris is dat destijds niet gegaan...
  • 19 Aug 2019 om 15:52
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:46
      4evHV zie ik vandaag voor het eerst. Leeuwfean komt hier echt al jaren. Hetzij voorheen wel onder een andere naam die mij op dit moment even is ontschoten. Veel nieuwe namen die hier op komen dagen de laatste tijd.... Toeval?
    Precies ! En op hem wilde ik reageren met een toevoeging , maar toen was mijn bericht,reactie ineens verwijderd... vreemd.
  • 19 Aug 2019 om 15:46
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:39
      Nou, leeuwfean toch. Pas maar op hoor, straks zeg ik nog wat lelijke dingen over AZ. Maar ik begrijp dat ik je welkom mag heten op het forum?
    4evHV zie ik vandaag voor het eerst. Leeuwfean komt hier echt al jaren. Hetzij voorheen wel onder een andere naam die mij op dit moment even is ontschoten. Veel nieuwe namen die hier op komen dagen de laatste tijd.... Toeval?
  • 19 Aug 2019 om 15:45
    Massi...ik wilde toevoegen "4evHV beter lezen"....... Dit was helemaal niet bedoeld naar de andere forumleden. Bij deze.
  • 19 Aug 2019 om 15:43
    Inderdaad. Die is weggekaapt door PSV toch?
  • 19 Aug 2019 om 15:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:30
      Wat denigrerend zeg en dan een grote mond over Twente. Ook pas nieuw op het forum zeker.
    Nou, leeuwfean toch. Pas maar op hoor, straks zeg ik nog wat lelijke dingen over AZ. Maar ik begrijp dat ik je welkom mag heten op het forum?
  • 19 Aug 2019 om 15:39
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:30
      Vreemd dat jij gewoon keihard in wilt gaan tegen door Bosse genoemde feiten en cijfers Sibbele. Dat kun je voor jezelf wel bepalen, maar het uitspreken is niet het slimste wat je had kunnen doen. Je verliest er wéér een stukje krediet/respect/geloofwaardigheid mee. Maar volgens mij zit je daar zelf niet zo mee :)
    Eigenlijk niet nee. En waarom, aan lijstjes ligt het niet, hoewel dan twente wellicht niet een goede vergelijking is , daar het lijstje van bosse mij " ongelijk "geeft. Zoals in reactie op jou het zit veel dieper, in scouting zowel in begeleiding
  • 19 Aug 2019 om 15:37
    Lees het nog eens. Mackan zegt dat het zonde is dat Pieter Busscher weg is. Dat was echt een hele goede voor de club.
  • 19 Aug 2019 om 15:33
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:16
      Google maar eens Goran Popov in combinatie met Dragi Putevski. Dat is zelf ook zo'n niet heel betrouwbaar Balkanmannetje. Ik vind het nog altijd vreemd dat hij nog steeds bij onze club zit....Feit is dat vooral de Sloveense jongens zich hier lastig aan weten te passen. Het vertrek van Peter Busscher destijds lijkt daar geen goed aan te hebben gedaan.
    Jij zegt het. Ik wilde het in zoveel woorden niet doen . Ik hoor uit Kroatië ook verhalen / geruchten. Maar gelijk heb je en hoe kan dat !? Betreft de Sloveense jongens , een tip , verdiep je eens hélemaal in de persoon zelf... maar dan ook helemaal even los van het voetbal. Dan ben je al een heel eind op streek.
  • 19 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:25
      Dat het valsspelers zijn helemaal eens ! Maar ik blijf van mening dat er in de begeleiding " iets" niet klopt bij H'veen. En dat Dragi Putevski beter zijn werk (kan) móet doen .De cijferlijsten van bosse ten spijt. En daarin zal ik echt niet van mening veranderen sorry !
    Vreemd dat jij gewoon keihard in wilt gaan tegen door Bosse genoemde feiten en cijfers Sibbele. Dat kun je voor jezelf wel bepalen, maar het uitspreken is niet het slimste wat je had kunnen doen. Je verliest er wéér een stukje krediet/respect/geloofwaardigheid mee. Maar volgens mij zit je daar zelf niet zo mee :)
  • 19 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:46
      Oh, ik begrijp het heel goed hoor Sibbeltje; en het heeft er alles mee te maken. Wij zouden Twente /nooit/ als voorbeeld moeten nemen
    Wat denigrerend zeg en dan een grote mond over Twente. Ook pas nieuw op het forum zeker.
  • 19 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:25
      Dat het valsspelers zijn helemaal eens ! Maar ik blijf van mening dat er in de begeleiding " iets" niet klopt bij H'veen. En dat Dragi Putevski beter zijn werk (kan) móet doen .De cijferlijsten van bosse ten spijt. En daarin zal ik echt niet van mening veranderen sorry !
    Kan wel zijn dat de scouting beter kan. Maar je statement dat twente het beter doet in de balkan heb je hopelijk wel herzien.
  • 19 Aug 2019 om 15:25
    • Quote van 19 Aug 2019 om 15:07
      bosse is The Boss!
      Verder blijf ik van mening dat je /nooit/ FC Twente als je voorbeeld moet hebben. Valsspelers.
    Dat het valsspelers zijn helemaal eens ! Maar ik blijf van mening dat er in de begeleiding " iets" niet klopt bij H'veen. En dat Dragi Putevski beter zijn werk (kan) móet doen .De cijferlijsten van bosse ten spijt. En daarin zal ik echt niet van mening veranderen sorry !
  • 19 Aug 2019 om 15:19
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:47
      @Sibbele reageer maar niet op Frankie. Die heeft weer zon zuigdag.
    Als Frank even niet kan, kun jij hem mooi aflossen. En doorrr. Ontopic: Mihajlovic, Balkan, begeleiding. Hamstra is echt een kunstenaar als hij Nemanja weet te verpatsen voor meer dan 5 ton!
  • 19 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:34
      Helemaal mee eens Sibbele! Begeleiding van dit soort spelers is essentieel. Hoe bedoel je de werkwijze van Putevski? Volgens mij worden spelers door de hele scouting beoordeeld voor het vastleggen???? Putevski is toch niet verantwoordelijk???
    Google maar eens Goran Popov in combinatie met Dragi Putevski. Dat is zelf ook zo'n niet heel betrouwbaar Balkanmannetje. Ik vind het nog altijd vreemd dat hij nog steeds bij onze club zit....Feit is dat vooral de Sloveense jongens zich hier lastig aan weten te passen. Het vertrek van Peter Busscher destijds lijkt daar geen goed aan te hebben gedaan.
  • 19 Aug 2019 om 15:07
    bosse is The Boss!
    Verder blijf ik van mening dat je /nooit/ FC Twente als je voorbeeld moet hebben. Valsspelers.
  • 19 Aug 2019 om 14:40
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:29
      Beter scouten daar, is gewoon het antwoord. Net als Twente met de Sloveense Spits! Haris Vuckic deed . Wellicht daarom ook een idee om eens de "werkwijze" van Putevski zeer goed tegen het licht te houden! En dan ga ik maar verder niets over begeleiding etc zeggen , ...ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar. Aangezien hiér gewoon íets niet klopt qua scouting of anderzijds.
    vuckic is gescout in engeland, is niet overgekomen uit de balkan. De claim dat er dus beter word gescout in de balkan op basis van deze speler vind ik dan wel heeeel sterk Sibele1. Deze beste man speelde al jaren in het buitenland. en dit is zijn derde jaar twente. heeft overigens niet veel gespeeld in die tijd.
    Maar doet twente dat bij andere spelers beter. Is hun balkan scouting echt beter? Ik durf het niet te zeggen, maar de feiten van de afgelopen 10 jaar spreken niet in hun voordeel.
    - Dejan Trajkovski(sloveen) gekomen in 2016, vertrokken in 2018. bestempeld als een miskoop
    - Nikola Gjorgjev( macedonier/zwitser) gehuurd in 2016, maar ze wisten niet hoe snel ze van hem af moesten komen
    - Bersant Celina (kosovaar opgegroeid in Noorwegen) gehuurd van man. City. Dit was een goede speler
    - Enis Bunjaki (duitse kosovaar) jan 2017 gekomen, half jaar transfervrij weggestuurd.
    - Nikolay Mihaylov (bulgaar) bij twente terecht gekomen doordat hij geen werkvergunning kreeg in Engeland. Verder niets op deze speler aan te merken, was een goede keeper.
    - Dusan Tadic (servier) ja die heeft ook voor twente gespeeld, maar dat was na dat ze hem uitgebreid bij FC Groningen hebben gescout.
    - Emir Bajrami (zweedse kosovaar) opgegroeid in Zweden, gescout in zweden maar (mede door blesures) geen succes verhaal
    - Dario Vujicevic( duitse kroaat) gehaald vanuit de jeugd van schalke04, maar zeker niet geslaagd bij Twente
    - Flamur Kastrati (Noorse kosovaar) opgegegroeid in Noorwegen, gehaald uit duitsland. 2 jaar tijd exact 0 wedstrijden voor twente gespeeld.
    - Slobodan Rajkovic (servier) gehuurd van chelsea, nadat hij het jaar ervoor aan PSV was verhuurd. mede door blessures geen succes geworden.
    - Perparim Hetemaj ( finse kosovaar) overgekomen uit griekenland, welgeteld 1 duel voor twente gespeeld en dat was in de beker tegen Joure.
    - Antonis Stathopoulos ( griek ( griekenland hoort ook bij de balkan)) gehaald uit griekenland voor de jeugd eltallen van twente, wist zijn draai niet te vinden in nederland
    - Filip Arsi?( nederlandse servier) jeugdspeler die uiteindelijk de overstap naar Go Ahead heeft gemaakt en ondertussen sinds 2018 het profvoetbal heeft verlaten
    - Zarko Grbovic ( montenegrein) gehuurd voor een jaar voor twente onder 19, heeft daarin geen indruk weten te maken en mocht weer terug naar Montenegro.
    - M?lin Iordache ( roemeen) gehaald voor onder 19, na een jaar vertrokken wegens blessureleed. voetbalt nu ergens in de 5e divisie van roemenie
    - Ronaldo Deaconu (roemeen) gehaald voor de jeugdelftallen opgepikt uit de feyenoord jeugd. UIteindelijk zonder debuut vertrokken

    Als we dus kijken naar de cijfers....

    16 spelers met een balkan achtergrond
    5 daarvan daadwerkelijk gehaald uit de balkan! rest komt van uit noord/west europese landen
    3 van de 16 zijn daadwerkelijk geslaagd ( Mihaylov en Tadic, celina) "

    In die zelfde periode hebben wij 17 speler gehad met een balkan achtergrond
    12 daarvan hebben wij uit de balkan gehaald
    5 balkan spelers zijn geslaagd bij ons: Pranjic, Sulejmani, Djuricic, Popov, Zeneli
    3 spelers moeten hun waarde nog tonen: dresevic, maloku en kocjanic kunnen.
    9 spelers hebben bij ons gefaald: Mihaljovic, Drkusic, zahovic, fazli, resek, djuric, mrkonja, Emmanouil, mitrovic


    Succespercentage twente is 18%, succespercentage Heerenveen is 29%

    De scouting in de balkan van Twente is dus nihil! Of de begeleiding beter is, kunnen we uit deze feiten niet halen. Feit is wel dat daar minder balkanspelers slagen.
  • 19 Aug 2019 om 14:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:47
      Dat klopt maar Putevski is in jaren van dagen toch de "Balkan man " en naar mijn bescheiden mening werkt daarmee " iets" niet goed . Betreft begeleiding dat dit essentieel is bij deze jongens dat komt mij mij niet vreemd voor dat roep ik al jaren maar dat is hier " een steen in een vijver gooien" en daarom ga ik daar verder ook niets meer over zeggen. Maar je hebt harstikkene gelijk !
    Waarom solliciteer jij niet bij de scouting Sibbele? Dan krijgen we tenminste eindelijk weer wat toppertjes van de Balkan....
  • 19 Aug 2019 om 14:00
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:59
      Antwoord " zie hoe het iedere keer wéér fout loopt met deze jongens bij Heerenveen" . Betref Putevski, er komt uit (het enorme aanbod ) in zo'n groot continent als de héle Balkan veel te weinig naar boven bij hem , je moest eens weten hoe vaak mijn "Balkan" vrienden mij met namen overstelpen van fijne spelers uit alle landen hier dan vraagt men zich af scout deze meneer met zijn ogen dicht oid !? Vandaar mijn vraag is dit nog wel de juiste man ?
    Hoe het iedere keer weer fout gaat zeg je. Of het gaat fout of ze zijn niet goed genoeg. Denk dat dat de twee opties zijn. Wat gaat er denk je fout in de begeleiding?
  • 19 Aug 2019 om 13:58
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:47
      @Sibbele reageer maar niet op Frankie. Die heeft weer zon zuigdag.
    Jammer dat je zo reageert. Ik zuig niet. Ik stel oprecht een vraag aan Sibbele net zoals ik jou dat vroeg. Je stookt en framed. Jammer.
  • 19 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:47
      @Sibbele reageer maar niet op Frankie. Die heeft weer zon zuigdag.
    :-)
  • 19 Aug 2019 om 13:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:46
      Oh, ik begrijp het heel goed hoor Sibbeltje; en het heeft er alles mee te maken. Wij zouden Twente /nooit/ als voorbeeld moeten nemen
    Nee joh vast niet..
  • 19 Aug 2019 om 12:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:42
      Misschien moet je dat wel eens doen Sibbele. Oprechte vraag. Wat ontbreekt er aan de begeleiding bij Sloveense of Balkan spelers bij Heerenveen? Is die anders dan voor Skandinavische, Japanse voetballers etc die hier over het algemeen wel slagen? En wat doet Twente beter en wat doet Putevski als scout niet goed? Oprecht geïnteresseerd.
    Antwoord " zie hoe het iedere keer wéér fout loopt met deze jongens bij Heerenveen" . Betref Putevski, er komt uit (het enorme aanbod ) in zo'n groot continent als de héle Balkan veel te weinig naar boven bij hem , je moest eens weten hoe vaak mijn "Balkan" vrienden mij met namen overstelpen van fijne spelers uit alle landen hier dan vraagt men zich af scout deze meneer met zijn ogen dicht oid !? Vandaar mijn vraag is dit nog wel de juiste man ?
  • 19 Aug 2019 om 12:47
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:34
      Helemaal mee eens Sibbele! Begeleiding van dit soort spelers is essentieel. Hoe bedoel je de werkwijze van Putevski? Volgens mij worden spelers door de hele scouting beoordeeld voor het vastleggen???? Putevski is toch niet verantwoordelijk???
    Dat klopt maar Putevski is in jaren van dagen toch de "Balkan man " en naar mijn bescheiden mening werkt daarmee " iets" niet goed . Betreft begeleiding dat dit essentieel is bij deze jongens dat komt mij mij niet vreemd voor dat roep ik al jaren maar dat is hier " een steen in een vijver gooien" en daarom ga ik daar verder ook niets meer over zeggen. Maar je hebt harstikkene gelijk !
  • 19 Aug 2019 om 12:47
    @Sibbele reageer maar niet op Frankie. Die heeft weer zon zuigdag.
  • 19 Aug 2019 om 12:46
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:38
      Flauwekul, daar heeft het in déze niets mee van doen, even begrijpend lezen.
    Oh, ik begrijp het heel goed hoor Sibbeltje; en het heeft er alles mee te maken. Wij zouden Twente /nooit/ als voorbeeld moeten nemen
  • 19 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:29
      Beter scouten daar, is gewoon het antwoord. Net als Twente met de Sloveense Spits! Haris Vuckic deed . Wellicht daarom ook een idee om eens de "werkwijze" van Putevski zeer goed tegen het licht te houden! En dan ga ik maar verder niets over begeleiding etc zeggen , ...ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar. Aangezien hiér gewoon íets niet klopt qua scouting of anderzijds.
    Misschien moet je dat wel eens doen Sibbele. Oprechte vraag. Wat ontbreekt er aan de begeleiding bij Sloveense of Balkan spelers bij Heerenveen? Is die anders dan voor Skandinavische, Japanse voetballers etc die hier over het algemeen wel slagen? En wat doet Twente beter en wat doet Putevski als scout niet goed? Oprecht geïnteresseerd.
  • 19 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:33
      "ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar" Dit zou grappig zijn als het niet zo triest was. Twente.... de club die bij Monopoly-de-valsspelerseditie nog extra weet vals te spelen.
    Flauwekul, daar heeft het in déze niets mee van doen, even begrijpend lezen.
  • 19 Aug 2019 om 12:34
    Helemaal mee eens Sibbele! Begeleiding van dit soort spelers is essentieel. Hoe bedoel je de werkwijze van Putevski? Volgens mij worden spelers door de hele scouting beoordeeld voor het vastleggen???? Putevski is toch niet verantwoordelijk???
  • 19 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 19 Aug 2019 om 12:29
      Beter scouten daar, is gewoon het antwoord. Net als Twente met de Sloveense Spits! Haris Vuckic deed . Wellicht daarom ook een idee om eens de "werkwijze" van Putevski zeer goed tegen het licht te houden! En dan ga ik maar verder niets over begeleiding etc zeggen , ...ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar. Aangezien hiér gewoon íets niet klopt qua scouting of anderzijds.
    "ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar" Dit zou grappig zijn als het niet zo triest was. Twente.... de club die bij Monopoly-de-valsspelerseditie nog extra weet vals te spelen.
  • 19 Aug 2019 om 12:29
    • Quote van 18 Aug 2019 om 21:17
      Jammer, toch wederom een mislukte Balkanees. Niet de eerste. Het is niet louter goud wat daar blinkt blijkt maar weer.
    Beter scouten daar, is gewoon het antwoord. Net als Twente met de Sloveense Spits! Haris Vuckic deed . Wellicht daarom ook een idee om eens de "werkwijze" van Putevski zeer goed tegen het licht te houden! En dan ga ik maar verder niets over begeleiding etc zeggen , ...ga eens informeren hoe ze dat in Twente wel prima voor elkaar hebben blijkbaar. Aangezien hiér gewoon íets niet klopt qua scouting of anderzijds.
  • 19 Aug 2019 om 10:41
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:02
      Ik hoop morgen op een mooie blond harige, blauwogige vrouw die goed is tussen de lakens EN goed is in koken.
    Die combinatie bestaat niet.
  • 18 Aug 2019 om 22:02
    Ik hoop morgen op een mooie blond harige, blauwogige vrouw die goed is tussen de lakens EN goed is in koken.
  • 18 Aug 2019 om 21:26
    Is er dan niet weer eens een Roemeen te scouten ? Camataru weet misschien nog eentje ?
  • 18 Aug 2019 om 21:25
    K hoop nog wel op een spits en een middenvelder vind bruijn net geen basis spelers hij is t soms net niet
  • 18 Aug 2019 om 21:17
    Jammer, toch wederom een mislukte Balkanees. Niet de eerste. Het is niet louter goud wat daar blinkt blijkt maar weer.
  • 18 Aug 2019 om 21:13
    Ik vind overbodig nogal een groot woord. Je hebt alleen van Bergen, Ejuke en van der Heide als vleugelspelers. Hij is alleen niet beter dan die 3 terwijl hij wel veel kost. Maar als
  • 18 Aug 2019 om 21:05
    Dikke primeur van de LC, volgens mij is dit al weken bekend.
  • 18 Aug 2019 om 21:00
    Goede zaak voor beide partijen.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›