Vanja Drkusic op stage bij Italiaanse derde divisionist

( 29 reacties)
Vanja Drkusic op stage bij Italiaanse derde divisionist

Vanja Drkusic gaat de komende tijd op proef spelen bij het Italiaanse Rende Calcio. Die ploeg speelt in de Serie C, het derde niveau in Italië. Dat meldt de Leeuwarder Courant. 

Eerder deze zomer was de 19-jarige verdediger al op proef bij TOP Oss, nadat duidelijk werd dat er geen toekomst meer is in Heerenveen voor Drkusic. Dat leverde hem niets op. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Aug 2019 om 10:28
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:27
      De witte Keniaan
    ;-)
  • 17 Aug 2019 om 10:27
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:26
      Als je het plaatje Woerden in Kenia bedoeld dan komt ie inderdaad daar vandaan ;-)
    De witte Keniaan
  • 17 Aug 2019 om 10:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 07:15
      Woudenberg komt toch ook uit Kenia?
    Als je het plaatje Woerden in Kenia bedoeld dan komt ie inderdaad daar vandaan ;-)
  • 17 Aug 2019 om 09:54
    Als we het toch over Afrikaanse spelers hebben, Bonaventure Kalou heeft nog gescoord voor ons in de bekerfinale.
  • 17 Aug 2019 om 07:15
    • Quote van 17 Aug 2019 om 01:42
      Hans Vonk is Zuid Afrikaan. Heeft het toch best aardig gedaan hier, maar ik begrijp dat dat niet is wat je bedoelt ;-p
    Woudenberg komt toch ook uit Kenia?
  • 17 Aug 2019 om 01:42
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:30
      Ja mag hopen dat het bij een bezoekje aan ejuke blijft, wellicht kennen ze elkaar als landgenoten natuurlijk. Hopelijk wordt ejuke onze eerste Afrikaanse speler die het echt goed doet want in het verleden waren Afrikaanse spelers en Heerenveen niet zo’n goed huwelijk
    Hans Vonk is Zuid Afrikaan. Heeft het toch best aardig gedaan hier, maar ik begrijp dat dat niet is wat je bedoelt ;-p
  • 17 Aug 2019 om 00:16
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:38
      Kissi en Heerenveen werkte uitstekend. Oke, het waren vooral de kroegeigenaren die blij waren met hem, maar Heerenveen zat in zijn hart. ;-)

      Verder waren Ebiede, Onwuzureike en Nwankpa ook niet echt een succes.

      Verschil is wel dat Ejuke al een tijdje in Europa speelt. Zit volgens mij wel een goede kop op.
    + Marokko hoort ook bij Afrika ;p Neem Ziyech en Assaidi, die deden het top hier. Maar wel vooral in NL opgegroeid natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat Ejuke het hier niet goed gaat doen. Hij begint echt wel geweldig. En hij kon het in Noorwegen, dus dan zou NL ook wel moeten kunnen, als hij de kwaliteiten heeft. En die lijkt hij wel te hebben
  • 16 Aug 2019 om 23:38
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:30
      Ja mag hopen dat het bij een bezoekje aan ejuke blijft, wellicht kennen ze elkaar als landgenoten natuurlijk. Hopelijk wordt ejuke onze eerste Afrikaanse speler die het echt goed doet want in het verleden waren Afrikaanse spelers en Heerenveen niet zo’n goed huwelijk
    Kissi en Heerenveen werkte uitstekend. Oke, het waren vooral de kroegeigenaren die blij waren met hem, maar Heerenveen zat in zijn hart. ;-)

    Verder waren Ebiede, Onwuzureike en Nwankpa ook niet echt een succes.

    Verschil is wel dat Ejuke al een tijdje in Europa speelt. Zit volgens mij wel een goede kop op.
  • 16 Aug 2019 om 23:33
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:25
      Lijkt me sterk dat uche nwofor gespot is in Heerenveen, toch vervelend dat er altijd sensatie zoekers rondlopen op dit forum. Volgens Wikipedia speelt die Algerije en heeft die een contract tot 2020. In het verleden speelde die maar een handjevol wedstrijden zonder succes dus een terugkeer lijkt me uitgesloten. Daarnaast ook alweer bijna 28 en mag hopen dat Heerenveen een andere spits op het oog heeft, dit zou een enorme teleurstelling voor al die weken van speculeren over de nieuwe spits mocht die daadwerkelijk komen
    Misschien moet je eerst eens het woord sensatie zoeker opzoeken in de dikke van Dale hij meld alleen dat hij Uche Nowfor denkt te hebben gezien toen hij in de feanshop was ik zie hier geen spoortje van sensatie zoeken in, hij zegt of stelt nergens dat ze met hem bezig zijn of suggereert ook niet of dit misschien de nieuwe 2de spits wordt Ik heb Radoslav Samardzic al 2x getroffen op de club toen hij op bezoek was , oud spelers komen nog wel eens langs zonder dat jij daar gelijk sensatie zoeken van hoeft te maken . Nigerianen in Europa zoeken elkaar ook regelmatig op + Uche heeft hier een verleden als oud speler.
  • 16 Aug 2019 om 23:30
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:29
      Want iedere speler die in Heerenveen is, komt in aanmerking voor een contract? Die jongen kan toch gewoon op bezoek zijn geweest? Misschien kent ie Ejuke wel. Weten wij veel. De enige fout die hier gemaakt wordt, is dat er gedacht wordt dat dit meteen tot iets moet leiden. Petter Hansson was laatst ook in Heerenveen, net als Marcus Allbäck. Mooi dat die jongens nog eens op visite komen. Niet meteen conclusies aan verbinden.
    Ja mag hopen dat het bij een bezoekje aan ejuke blijft, wellicht kennen ze elkaar als landgenoten natuurlijk. Hopelijk wordt ejuke onze eerste Afrikaanse speler die het echt goed doet want in het verleden waren Afrikaanse spelers en Heerenveen niet zo’n goed huwelijk
  • 16 Aug 2019 om 23:29
    • Quote van 16 Aug 2019 om 23:25
      Lijkt me sterk dat uche nwofor gespot is in Heerenveen, toch vervelend dat er altijd sensatie zoekers rondlopen op dit forum. Volgens Wikipedia speelt die Algerije en heeft die een contract tot 2020. In het verleden speelde die maar een handjevol wedstrijden zonder succes dus een terugkeer lijkt me uitgesloten. Daarnaast ook alweer bijna 28 en mag hopen dat Heerenveen een andere spits op het oog heeft, dit zou een enorme teleurstelling voor al die weken van speculeren over de nieuwe spits mocht die daadwerkelijk komen
    Want iedere speler die in Heerenveen is, komt in aanmerking voor een contract? Die jongen kan toch gewoon op bezoek zijn geweest? Misschien kent ie Ejuke wel. Weten wij veel. De enige fout die hier gemaakt wordt, is dat er gedacht wordt dat dit meteen tot iets moet leiden. Petter Hansson was laatst ook in Heerenveen, net als Marcus Allbäck. Mooi dat die jongens nog eens op visite komen. Niet meteen conclusies aan verbinden.
  • 16 Aug 2019 om 23:25
    Lijkt me sterk dat uche nwofor gespot is in Heerenveen, toch vervelend dat er altijd sensatie zoekers rondlopen op dit forum. Volgens Wikipedia speelt die Algerije en heeft die een contract tot 2020. In het verleden speelde die maar een handjevol wedstrijden zonder succes dus een terugkeer lijkt me uitgesloten. Daarnaast ook alweer bijna 28 en mag hopen dat Heerenveen een andere spits op het oog heeft, dit zou een enorme teleurstelling voor al die weken van speculeren over de nieuwe spits mocht die daadwerkelijk komen
  • 16 Aug 2019 om 22:56
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:41
      Ik weet het zo goed als zeker, kan hem mij nog vrij goed heugen
    Apart, zou erg gek zijn als ze hem als speler halen. Zou niet weten wat hij binnen de club zou moeten doen.
  • 16 Aug 2019 om 22:41
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:29
      Weet je het zeker? Er loopt in Heerenveen wel iemand rond die er redelijk op lijkt.
    Ik weet het zo goed als zeker, kan hem mij nog vrij goed heugen
  • 16 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:24
      Off topic:Vandaag tijdens mijn bezoek aan de feanshop met mijn zoon, oud spits Uche Nwofor tegen het lijf gelopen. Herkende hem nog van zijn vorige periode, weet iemand hier meer van?
    Ik hoorde ook al zoiets..
  • 16 Aug 2019 om 22:29
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:24
      Off topic:Vandaag tijdens mijn bezoek aan de feanshop met mijn zoon, oud spits Uche Nwofor tegen het lijf gelopen. Herkende hem nog van zijn vorige periode, weet iemand hier meer van?
    Weet je het zeker? Er loopt in Heerenveen wel iemand rond die er redelijk op lijkt.
  • 16 Aug 2019 om 22:28
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:11
      In onze jeugdopleiding is er nog veel te verbeteren. Ook te winnen. Maar dat moet je wel willen.
    Absoluut. Ik zeg toch ook nergens dat er niets te verbeteren valt? Alleen dat er tegenover iedere speler die het haalt, velen zijn die het niet halen.
  • 16 Aug 2019 om 22:24
    Off topic:Vandaag tijdens mijn bezoek aan de feanshop met mijn zoon, oud spits Uche Nwofor tegen het lijf gelopen. Herkende hem nog van zijn vorige periode, weet iemand hier meer van?
  • 16 Aug 2019 om 22:11
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:47
      Het gaat in de jeugdopleiding om de paar pareltjes die het maken. Het gros haalt het niet. Tegenover één Samaras of Ziyech staan vele anderen. En dat is prima. Zo gaat het nu eenmaal.
    In onze jeugdopleiding is er nog veel te verbeteren. Ook te winnen. Maar dat moet je wel willen.
  • 16 Aug 2019 om 20:52
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:41
      Schijnt een heel naar en vervelend mannetje te zijn die Foor.
    Dan haalt Hamstra hem sowieso niet. Die kijkt ook wel naar de persoonlijkhejd van een speler.
  • 16 Aug 2019 om 20:47
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:31
      Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
    Het gaat in de jeugdopleiding om de paar pareltjes die het maken. Het gros haalt het niet. Tegenover één Samaras of Ziyech staan vele anderen. En dat is prima. Zo gaat het nu eenmaal.
  • 16 Aug 2019 om 20:42
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:31
      Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
    Als je na een stage bij Top Oss nu in de derde divisie in Italië stage moet lopen dan kan je wel stellen dat je niet heel goed bent en dat er bijna geen clubs op deze jongen zit te wachten. Veelzeggend.
  • 16 Aug 2019 om 20:41
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:31
      Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
    Welnee joh ,echt niet !...ik ga er verder maar niets meer over zeggen...dat mogen anderen (eens een keer )doen. ....ben eens benieuwd.
  • 16 Aug 2019 om 20:41
    Schijnt een heel naar en vervelend mannetje te zijn die Foor.
  • 16 Aug 2019 om 20:34
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:31
      Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
    Hoeveel jeugdteams hebben we? Die spelers kunnen toch niet allemaal doorbreken? De meeste jongens uit jeugdopleidingen druipen gedesillusioneerd af. Zo ook deze jongen. Ze zullen er wel kijk op hebben.
  • 16 Aug 2019 om 20:33
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:31
      Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
    Putevski
  • 16 Aug 2019 om 20:31
    Ik blijf het jammer vinden voor Vanja. Grote sterke jongen. Is die dan echt zo slecht? Wie heeft die jongen gescout dan. 19 jaar en dan schrijf je zo,'n jongen alweer af. Dag opleiding. Heeft hij überhaupt wel een kans gehad. Er gaat mijn inziens wel erg vaak een jeugd speler weg. Zoveel kun je toch niet misscouten zou je zeggen.
  • 16 Aug 2019 om 20:25
    • Quote van 16 Aug 2019 om 19:59
      Off topic: Zou Navarone Foor niet wat voor ons zijn? Inmiddels aardig ervaren (26/27 jaar), kan op meerdere posities uit de voeten (overal op het middenveld, linksbuiten en rechtsbuiten) en heeft een aflopend contract bij Vitesse, wat hem niet heel duur zal maken. Zit de laatste weken ook op de bank bij Vitesse.
    Inderdaad, zou me niks verbazen als ze Foor halen. Brengt creativiteit en kan overal op het middenveld spelen. Brengt bovendien ervaring mee. Een aantal jaar geleden hadden we ook interesse voor Foor, en aangezien Gerry er nog wel eens een oud scoutingslijstje bijpakt ;)
  • 16 Aug 2019 om 19:59
    Off topic: Zou Navarone Foor niet wat voor ons zijn? Inmiddels aardig ervaren (26/27 jaar), kan op meerdere posities uit de voeten (overal op het middenveld, linksbuiten en rechtsbuiten) en heeft een aflopend contract bij Vitesse, wat hem niet heel duur zal maken. Zit de laatste weken ook op de bank bij Vitesse.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›