'Ook Griekse interesse voor oud-Heerenvener Thorsby'

( 16 reacties)
'Ook Griekse interesse voor oud-Heerenvener Thorsby'

Het blijft vooralsnog onduidelijk wat exact de rol van Morten Thorsby gaat worden bij Sampdoria. De Noorse middenvelder, die deze zomer de overstap maakte van SC Heerenveen, werd vorige week aan Serie B-club US Cremonese gelinkt en nu aan het Griekse PAOK.

Volgens Sampdorianews is de huidige tegenstander van Ajax in de Champions League geïnteresseerd om Thorsby (tijdelijk) over te nemen. Sampdoria zit momenteel nog in de voorbereiding op het nieuwe seizoen en het is nog niet duidelijk of trainer Eusebio Di Francesco een basisplek voor hem in gedachten heeft.

Op zondag 25 augustus opent Sampdoria de Serie A met een thuiswedstrijd tegen Lazio Roma. De Italiaanse transfermarkt is daarna nog open tot maandag 2 september om 20:00 uur.

Foto: Sampdoria

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 11:14
    • Quote van 14 Aug 2019 om 05:39
      Als je bij 'Professionele organisatie' op de blauwe links achter bepaalde namen klikt kun je ook zo het mailadres van Cees invullen ;-)
    Ja dat snap ik. Maar lijkt me niet de bedoeling dat we mails naar hem gaan sturen terwijl zijn email adres niet openbaar is. Zou ik zelf gek van worden.
  • 14 Aug 2019 om 08:49
    Bijzonder.. Transfer op laatste moment afgeketst?
  • 14 Aug 2019 om 08:30
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:28
      Er stond ook een bericht hier, maar die is ook verwijderd. Misschien een feanonline troll? :p
    Denk dat Marco Papa het account gehackt had.
  • 14 Aug 2019 om 08:28
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:25
      Vandaag wel of geen persconferentie? Zag een tweet van Feanonline maar die lijkt verwijderd te zijn?
    Er stond ook een bericht hier, maar die is ook verwijderd. Misschien een feanonline troll? :p
  • 14 Aug 2019 om 08:25
    Vandaag wel of geen persconferentie? Zag een tweet van Feanonline maar die lijkt verwijderd te zijn?
  • 14 Aug 2019 om 07:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 03:58
      Ze zullen wel op de golfbaan zijn, die bobo's.
    Ik kom ze anders nooit tegen :-)
  • 14 Aug 2019 om 05:39
    • Quote van 14 Aug 2019 om 00:09
      Ik zit erover na te denken om een mail te sturen met al mijn adviezen/ideeën enzo. Heb alleen geen idee waar ik dat heen zou moeten sturen. Ik geloof dat het email adres van Cees openbaar is?
    Als je bij 'Professionele organisatie' op de blauwe links achter bepaalde namen klikt kun je ook zo het mailadres van Cees invullen ;-)
  • 14 Aug 2019 om 05:33
    • Quote van 14 Aug 2019 om 03:58
      Ze zullen wel op de golfbaan zijn, die bobo's.
    Bijzondere reactie....
  • 14 Aug 2019 om 03:58
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:05
      Off topic: Ik vind het erg stil rondom de OSSH. Het laatste zakelijk nieuws is van 24 juli. Ook is er al een tijd niks meer op twitter gemeld. LinkedIn wordt ook weinig gebruikt. Zou mooi zijn dat deze kanalen beter worden gebruikt. Zelf vind ik de website voor de sponsoren ook ouderwets en onduidelijk.
    Ze zullen wel op de golfbaan zijn, die bobo's.
  • 14 Aug 2019 om 00:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:48
      Ik zie graag een actiever gebruik van sociaal media via de OSSH kanalen. Nu is er rondom wedstrijd van Feyenoord hier niks mee gedaan. Je moet toekomstige sponsoren enthousiast maken.
    Ik zit erover na te denken om een mail te sturen met al mijn adviezen/ideeën enzo. Heb alleen geen idee waar ik dat heen zou moeten sturen. Ik geloof dat het email adres van Cees openbaar is?
  • 13 Aug 2019 om 23:48
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:44
      Ik denk dat dat best wel kan komen door de vakantie. Niet alle bedrijven hebben bijvoorbeeld kunnen verlengen omdat ze simpelweg niet aanwezig zijn. En voor zover ik weet hebben ze nooit ALLE nieuwe sponsoren gemeld. Met de website neem ik aan dat je gewoon de officiële website van Heerenveen bedoeld? Die is inderdaad best oud en zou wel een upgrade kunnen gebruiken. Alhoewel ik persoonlijk geen één website van een voetbalclub goed vind. Allemaal erg onduidelijk enzo. Als ze gewoon de huidige site een upgrade geven qua graphichs, daar boven tabbladen hebben met Over (Geschiedenis, Identiteit, Maatschappelijk, Beleid etc.), Selectie (en dan Eerste, Beloften en Jeugd), Tickets, Feanstore, Supporters (Fanzone + Kidsclub), Sponsors, Competitie (stand, uitslagen, statistieken van onze spelers) en Organistie. Daaronder dan het nieuws met daaronder SC Heerenveen TV zoals nu en Agenda met de wedstrijden daarbij ipv apart en dan daaronder de (Business)Partners. Dan zou je al een veel betere website hebben. Ik stoor mij aan de onduidelijkheid en de rommelige layout.
    Ik zie graag een actiever gebruik van sociaal media via de OSSH kanalen. Nu is er rondom wedstrijd van Feyenoord hier niks mee gedaan. Je moet toekomstige sponsoren enthousiast maken.
  • 13 Aug 2019 om 23:44
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:05
      Off topic: Ik vind het erg stil rondom de OSSH. Het laatste zakelijk nieuws is van 24 juli. Ook is er al een tijd niks meer op twitter gemeld. LinkedIn wordt ook weinig gebruikt. Zou mooi zijn dat deze kanalen beter worden gebruikt. Zelf vind ik de website voor de sponsoren ook ouderwets en onduidelijk.
    Ik denk dat dat best wel kan komen door de vakantie. Niet alle bedrijven hebben bijvoorbeeld kunnen verlengen omdat ze simpelweg niet aanwezig zijn. En voor zover ik weet hebben ze nooit ALLE nieuwe sponsoren gemeld. Met de website neem ik aan dat je gewoon de officiële website van Heerenveen bedoeld? Die is inderdaad best oud en zou wel een upgrade kunnen gebruiken. Alhoewel ik persoonlijk geen één website van een voetbalclub goed vind. Allemaal erg onduidelijk enzo. Als ze gewoon de huidige site een upgrade geven qua graphichs, daar boven tabbladen hebben met Over (Geschiedenis, Identiteit, Maatschappelijk, Beleid etc.), Selectie (en dan Eerste, Beloften en Jeugd), Tickets, Feanstore, Supporters (Fanzone + Kidsclub), Sponsors, Competitie (stand, uitslagen, statistieken van onze spelers) en Organistie. Daaronder dan het nieuws met daaronder SC Heerenveen TV zoals nu en Agenda met de wedstrijden daarbij ipv apart en dan daaronder de (Business)Partners. Dan zou je al een veel betere website hebben. Ik stoor mij aan de onduidelijkheid en de rommelige layout.
  • 13 Aug 2019 om 23:05
    Off topic: Ik vind het erg stil rondom de OSSH. Het laatste zakelijk nieuws is van 24 juli. Ook is er al een tijd niks meer op twitter gemeld. LinkedIn wordt ook weinig gebruikt. Zou mooi zijn dat deze kanalen beter worden gebruikt. Zelf vind ik de website voor de sponsoren ook ouderwets en onduidelijk.
  • 13 Aug 2019 om 22:36
    • Quote van 13 Aug 2019 om 22:24
      Paok kan zeker wel iemand als thorsby gebruiken op het middenveld, met een type thorsby erbij hadden ze van Ajax gewonnen over 2 wedstrijden.
    Wacht wat? Lionel thorsby misschien
  • 13 Aug 2019 om 22:36
    • Quote van 13 Aug 2019 om 22:24
      Paok kan zeker wel iemand als thorsby gebruiken op het middenveld, met een type thorsby erbij hadden ze van Ajax gewonnen over 2 wedstrijden.
    Met een normale scheids had Ajax vandaag ook niet gewonnen.
  • 13 Aug 2019 om 22:24
    Paok kan zeker wel iemand als thorsby gebruiken op het middenveld, met een type thorsby erbij hadden ze van Ajax gewonnen over 2 wedstrijden.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›