'Spannende fase' voor SC Heerenveen: ''Drie serieuze kandidaten'' Dreyer keek raar op: ''Ik weet nu dat het 'different' betekent'' Roozemond krabbelt terug: ''Misschien moeten we er van afwijken'' Botman door Eredivisie opgenomen in Elftal van de Maand Dreyer: ''Dan ga ik mijn situatie bespreken met de beide clubs''

'Oud-PSV-verdediger gespot bij wedstrijd van SC Heerenveen'

( 20 reacties)
'Oud-PSV-verdediger gespot bij wedstrijd van SC Heerenveen'

Timothy Derijck is zaterdag gespot bij de wedstrijd van SC Heerenveen tegen St. Pauli, meldt Tjerkstra Media. De oud-speler van onder meer PSV staat momenteel onder contract bij KAA Gent.

Bij Gent, waar hij sinds de zomer van 2018 speelt, is Derijck geen vaste waarde. Vorig seizoen kwam de 32-jarige mandekker tot veertien wedstrijden in het eerste elftal.

SC Heerenveen hoopt in elke linie nog op een versterking. In Nederland speelde Derijck voor Feyenoord, NAC Breda, ADO Den Haag, PSV en FC Utrecht.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 00:49
    De nummer 6 van st.pauli Cristopher Avevor speelde afgelopen zaterdag ook een erg sterke wedstrijd tegen Heerenveen. Speelde Odgaard vrijwel volledig uit de wedstrijd met zijn fysiek sterke spel. Zou wel een type voor Heerenveen kunnen zijn met zijn ervaring, fysieke kracht en leiderschap. Wel jammer dat hij kort geleden heeft verlengd

  • 22 Jul 2019 om 00:49
    De nummer 6 van st.pauli Cristopher Avevor speelde afgelopen zaterdag ook een erg sterke wedstrijd tegen Heerenveen. Speelde Odgaard vrijwel volledig uit de wedstrijd met zijn fysiek sterke spel. Zou wel een type voor Heerenveen kunnen zijn met zijn ervaring, fysieke kracht en leiderschap. Wel jammer dat hij kort geleden heeft verlengd

  • 21 Jul 2019 om 11:43
    Gezien het ontbreken van enige ervaring in ons jonge team zou dit een goede aankoop zijn. Een degelijke ervaren verdediger. Ik hoop dat ze deze jongen gaan halen.
  • 21 Jul 2019 om 10:23
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:44
      Opvolger van Schaars? Speelde bij ADO 4 jaar terug ook als DM.
    Als doelman? Nooit geweten! Haha ik snap wat je bedoeld hoor
  • 21 Jul 2019 om 09:44
    Opvolger van Schaars? Speelde bij ADO 4 jaar terug ook als DM.
  • 21 Jul 2019 om 08:17
    Onze hele verdediging mag op de schop dus deze aankoop zou een prima zaak zijn.
  • 20 Jul 2019 om 23:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:17
      Je bedoelt voor minder dan een miljoen ? Denk ik ?
    Ja klopt. Een miljoen is natuurlijk veel te veel
  • 20 Jul 2019 om 23:18
    Derijck is volgens mij overal waar hij speelde wel (reserve) aanvoerder geweest of tenminste een leidend type. Wat aangeeft dat hij dus snel een leidende functie aankan nemen, iets wat na Schaars eigenlijk niemand heeft in de huidige selectie. Er wat er ook ontbreekt in het team. Daarnaast brengt hij ervaring en defensieve zekerheid mee. Dit lijkt mij zeker geen verkeerde aankoop, kan de verdediging neerzetten zoals het moet en speelt altijd met passie, iets wat ook te vaak nog ontbreekt in dit team. Ik zie dit wel goed komen.
  • 20 Jul 2019 om 22:22
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:17
      Je bedoelt voor minder dan een miljoen ? Denk ik ?
    Heb bedrag gehoord rond 6 ton....
  • 20 Jul 2019 om 22:21
    Geen topper en wordt t ook nooit meer. Geen enkele restwaarde. Vind ook niet dat hij op positie speelt waar we echt iets nodig hebben. Ofwel, totaal onnodig en weggegooid geld. Als dit t enige is wat onze geweldige scouting oplevert hebben we een enorm groot probleem
  • 20 Jul 2019 om 21:17
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:13
      Heeft vorige zomer voor twee jaar getekend bij Gent na een paar goede seizoenen bij Zulte. Bij Gent is het niet geworden wat zij hoopten. Aangezien hij nog een contract voor maar een jaar heeft, Timothy inmiddels al 32 jaar is en de trainer hem niet als basisspeler ziet volgend seizoen, mag hij dus wel vertrekken. En ik neem aan dat ze zelf ook wel in zien dat dit niet voor een miljoen of meer gaat gebeuren.
    Je bedoelt voor minder dan een miljoen ? Denk ik ?
  • 20 Jul 2019 om 21:13
    Heeft vorige zomer voor twee jaar getekend bij Gent na een paar goede seizoenen bij Zulte. Bij Gent is het niet geworden wat zij hoopten. Aangezien hij nog een contract voor maar een jaar heeft, Timothy inmiddels al 32 jaar is en de trainer hem niet als basisspeler ziet volgend seizoen, mag hij dus wel vertrekken. En ik neem aan dat ze zelf ook wel in zien dat dit niet voor een miljoen of meer gaat gebeuren.
  • 20 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:19
      Hij zou ook nog een aardige afkoopsom moeten kosten volgens transfermarkt. Iets meer dan een miljoen. Ik zou graag meer bronnen willen hebben die kunnen bevestigen dat het klopt dat hij er echt was.
    Volgens mij mag hij vertrekken bij Genk, van mij mag hij komen, vond het altijd een degelijke verdediger...
  • 20 Jul 2019 om 20:19
    Hij zou ook nog een aardige afkoopsom moeten kosten volgens transfermarkt. Iets meer dan een miljoen. Ik zou graag meer bronnen willen hebben die kunnen bevestigen dat het klopt dat hij er echt was.
  • 20 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:55
      Pfff hoop het niet...
    Waarom? Was altijd een degelijke verdediger...,
  • 20 Jul 2019 om 19:55
    Pfff hoop het niet...
  • 20 Jul 2019 om 19:37
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:07
      Zou het een goede opvolger van Hoegh vinden. Lijkt mij het beste voor ons om hem te laten gaan.
    Waarom? Speelt best redelijk tot goed, zeker niet een slechte verdediger...
  • 20 Jul 2019 om 19:07
    Zou het een goede opvolger van Hoegh vinden. Lijkt mij het beste voor ons om hem te laten gaan.
  • 20 Jul 2019 om 18:48
    Geloof er niks van
  • 20 Jul 2019 om 18:18
    Zou absoluut een aanwinst zijn, Maarja Tjerkstra media... hoop toch dat ze gelijk krijgen. Overigens is dit niet de garantie dat hij een gegadigde voor ons. Maar ik hoop het en hij zit er niet voor niets.
zondag 8 december 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›