'Concurrentie voor SC Heerenveen; eerste bod op spits afgeslagen' ''Deze overwinning is top, want we hebben er spijkerhard voor gewerkt'' Kongolo trots: ''Het is een goed teken dat we veel kansen krijgen'' SC Heerenveen boekt zwaarbevochten zege bij RKC Waalwijk MATCHDAY | Ejuke en Kongolo tegen RKC Waalwijk terug in de basis

''Het zegt alles dat hij zich liever laat verhuren aan RKC Waalwijk''

( 14 reacties)
''Het zegt alles dat hij zich liever laat verhuren aan RKC Waalwijk''

RKC Waalwijk is maar wat blij dat het komend seizoen verdediger Hannes Delcroix (20) mag huren van RSC Anderlecht. Volgens De Telegraaf was ook SC Heerenveen "nadrukkelijk in de slag met de linker centrale verdediger, maar liet hij zich liever aan RKC verhuren."

Algemeen directeur Frank van Mosselveld van de Brabanders ziet het als een ultiem voorbeeld van hoe RKC zich de laatste tijd weet te manifsteren. "Het zegt alles dat een speler van Anderlecht zich liever laat verhuren aan RKC dan aan Heerenveen", laat Van Mosselveld weten in gesprek met De Telegraaf.

"Dat is een teken dat wij als club op de goede weg zijn, dat jonge en talentvolle spelers geloven in ons verhaal, in onze manier van werken en spelen. In onze complete organisatie", aldus de oud-verdediger van RKC Waalwijk en Waalwijk. Overigens neemt niet iedereen de quotes van Van Mosselveld even serieus.

Op Twitter noemt Merijn Slagter onder meer het verschil in reistijd tussen Heerenveen en Waalwijk ten opzichte van Brussel. Ook zal de kans op speeltijd voor Delcroix in Brabant een stuk groter zijn.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2019 om 07:37
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:08
      Haha oh boy. Wacht even. RKC krijgt toevallig een zak met Frenkie-euro's, promoveert stomtoevallig uit het niets naar de Eredivisie, en weet nu ook nog eens een wissel van Anderlecht te huren (Hannes Delcroix dames en heren!!) en het directeurtje heeft een erectie zo hard als de marmeren keukenbladen van Mandemakers. Allemaal uitgekiend beleid daar inderdaad. Mensen, bedankt en tot ziens. Ik verkas naar Waalwijk.
    whahahaha
  • 18 Jul 2019 om 22:08
    Haha oh boy. Wacht even. RKC krijgt toevallig een zak met Frenkie-euro's, promoveert stomtoevallig uit het niets naar de Eredivisie, en weet nu ook nog eens een wissel van Anderlecht te huren (Hannes Delcroix dames en heren!!) en het directeurtje heeft een erectie zo hard als de marmeren keukenbladen van Mandemakers. Allemaal uitgekiend beleid daar inderdaad. Mensen, bedankt en tot ziens. Ik verkas naar Waalwijk.
  • 18 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:16
      Er is nooit serieuze interesse voor hem geweest.
    Beste Second, ik heb je vanmiddag even een mailtje gestuurd. Kan me voorstellen dat je je mailbox niet dagelijks checkt, dus bij deze even een reminder. :)
  • 18 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:16
      Er is nooit serieuze interesse voor hem geweest.
    Komt er deze week nog een speler bij?
  • 18 Jul 2019 om 19:16
    Er is nooit serieuze interesse voor hem geweest.
  • 18 Jul 2019 om 18:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:51
      Nou de vorige talentvolle speler van Anderlecht heeft anders best voldaan Waar speelt die Feas eigenlijk nu?
    En losada?
  • 18 Jul 2019 om 18:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:51
      Nou de vorige talentvolle speler van Anderlecht heeft anders best voldaan Waar speelt die Feas eigenlijk nu?
    KV Oostende en België <21
  • 18 Jul 2019 om 18:01
    Toch leuk dat clubs nogsteeds trots zijn als ze zich met Heerenveen kunnen vergelijken! ????
  • 18 Jul 2019 om 17:52
    Ik wil nu meteen een seizoenskaart bij RKC.
  • 18 Jul 2019 om 17:51
    Nou de vorige talentvolle speler van Anderlecht heeft anders best voldaan Waar speelt die Feas eigenlijk nu?
  • 18 Jul 2019 om 17:50
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:45
      Ik denk dat het inderdaad een keus is voor meer kans in Waalwijk. Het logistieke stuk is een prettige bijkomende reden om voor RKC te kiezen. Kiest daarmee ook voor een gedoodverfde degradatiekandidaat.
    Dit inderdaad. Alsof RKC boven SCH zou staan :'). Zo ver zijn we gelukkig nog niet.
  • 18 Jul 2019 om 17:05
    Ook veiliger met betrekking op speeltijd.
  • 18 Jul 2019 om 16:50
    Dat doet RKC knap, er voor zorgen dat het dichter bij Brussel speelt dan Heerenveen.
  • 18 Jul 2019 om 16:45
    Ik denk dat het inderdaad een keus is voor meer kans in Waalwijk. Het logistieke stuk is een prettige bijkomende reden om voor RKC te kiezen. Kiest daarmee ook voor een gedoodverfde degradatiekandidaat.
vrijdag 13 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›