'Concurrentie voor SC Heerenveen; eerste bod op spits afgeslagen' ''Deze overwinning is top, want we hebben er spijkerhard voor gewerkt'' Kongolo trots: ''Het is een goed teken dat we veel kansen krijgen'' SC Heerenveen boekt zwaarbevochten zege bij RKC Waalwijk MATCHDAY | Ejuke en Kongolo tegen RKC Waalwijk terug in de basis

SC Heerenveen kondigt persconferentie aan voor vanmiddag

( 33 reacties)
SC Heerenveen kondigt persconferentie aan voor vanmiddag

SC Heerenveen gaat vanmiddag om 17:00 uur een nieuwe speler presenteren in het Abe Lenstra Stadion. Landelijke en regionale media hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen van de club. Alles wijst erop dat Chidera Ejuke voorgesteld gaat worden als nieuwe aanwinst.

De Nigeriaanse aanvaller (21) van Valerenga was de afgelopen dagen al vaker in het nieuws en werd vanochtend medisch gekeurd in Ziekenhuis Tjongerschans in Heerenveen. Een oplettende SC Heerenveen-supporter tweette vanochtend al een onduidelijke foto waarop het kapsel van Ejuke duidelijk zichtbaar is.

Volgens de geruchten heeft Heerenveen zo'n twee miljoen euro over voor Ejuke, die waarschijnlijk een contract voor vier seizoenen zal gaan tekenen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:52
      Japan is een uitzondering op die regel, ik weet dat hij in het plaatje van Heerenveen past. Maar hij heeft zelf uitgesproken dat hij graag bij VVV wil voetballen.
    Honda wil ook niet bij VVV ballen, hij traint daar mee omdat het in Japan te druk was. Hij heeft gezegd dat ie hoopt dat z'n mee train periode daar zo kort mogelijk is.
    https://www.1limburg.nl/niet-hopen-op-honda-zo-kort-mogelijk-bij-vvv-zijn?utm_source=twitter_1limburg&utm_medium=social_media&utm_campaign=twitter_clicks&utm_content=niet-hopen-op-honda-zo-kort-mogelijk-bij-vvv-zijn
  • 15 Jul 2019 om 20:18
    • Quote van 15 Jul 2019 om 20:10
      Als ik zie dat onze verdediging vorig jaar 73 goals tegen heeft gegeven dan benoem ik dat ik het teleurstellend vindt dat er nog geen verdediger gehaald is. Sommigen hier vinden alles wat de club doet goed, ik zit wat anders in elkaar na jaren baggervoetbal.. En wat anderen daar van vinden doet me niks. Alles maar goed vinden wordt niemand beter van.
    Met het vertrek van Kik is er al het nodige veranderd. Wellicht dat Daniel zometeen wel een klik heeft met zn naaste medespeler. Een goede rechtsback erbij is overigens geen overbodige luxe.
  • 15 Jul 2019 om 20:10
    Als ik zie dat onze verdediging vorig jaar 73 goals tegen heeft gegeven dan benoem ik dat ik het teleurstellend vindt dat er nog geen verdediger gehaald is. Sommigen hier vinden alles wat de club doet goed, ik zit wat anders in elkaar na jaren baggervoetbal.. En wat anderen daar van vinden doet me niks. Alles maar goed vinden wordt niemand beter van.
  • 15 Jul 2019 om 19:59
    Dat zegt hij toch niet Petter N01tra is het alleen niet eens met jou post dat mag toch of moet iedereen het maar met Petter eens zijn omdat Petter het zegt.
  • 15 Jul 2019 om 19:48
    Er is al tig keren door Hamstra aangegeven dat er achterin nog wat bij moet ze hebben al een proef speler en ze zijn met nog een speler bezig getuige zijn afwezigheid vandaag bij de presentatie. Ik krijg bij sommigen het gevoel dat ue nooit tevreden bent wat ze ook bij Heerenveen doen , halen ze geen spelers dan roep je er moeten spelers bij komt er een nieuwe speler dan heb je het volgende punt wel weer om over te zeuren , waarbij dat ook nog eens niet klopt.
  • 15 Jul 2019 om 18:22
    • Quote van 15 Jul 2019 om 18:10
      Thx!
      4 keer dus, waaronder PSV.
      Dan blijf ik het "hoe vaak in laatste kwartier weggegeven" een zwak argument vinden .
      Maar goed, Petter draait wat in het rond met z'n redenen. Z'n eerste commentaren zijn inmiddels al foetsie.
      Zelf gedaan of heeft massie lopen snoeien?
    Statistieken zeggen uiteindelijk meer dan gevoel... zoals meerderen hier is emotie een grotere drijfsfeer dan feiten en rationaliteit. Zelfde geld ook voor het aantal tegendoelpunten. Heel vaak word benadrukt dat we vorig jaar 73 tegengoals hebben gekregen. Dat is inderdaad ten op zichte van het jaar ervoor een stijging van 20 goals. Maar ons scorend vermogen was ook van 48 goals naar 64 goals gegaan. Mensen riepen om spektakel, ze wilden meer doelpunten zien, ze wilden liever met 4-3 winnen dan met een 1-0, qua doelpunten was dat bij Heerenveen vorig jaar echt wel het geval.Nu willen ze aantrekkelijk voetbal, wat dat ook maar mag wezen.
  • 15 Jul 2019 om 18:10
    • Quote van 15 Jul 2019 om 18:03
      10 x is vorig seizoen door de tegenstander na de 80ste minuut gescoord
      4 x heeft dat heerenveen punten gekost
      12 x heeft Heerenveen na de 80ste minuut gescoord
      7 x heeft dat Heerenveen punten opgeleverd.
    Thx!
    4 keer dus, waaronder PSV.
    Dan blijf ik het "hoe vaak in laatste kwartier weggegeven" een zwak argument vinden .
    Maar goed, Petter draait wat in het rond met z'n redenen. Z'n eerste commentaren zijn inmiddels al foetsie.
    Zelf gedaan of heeft massie lopen snoeien?
  • 15 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 15 Jul 2019 om 17:37
      Tegen PSV kan gebeuren.
      Blijft er één over, tegen VVV.
      Ik vind je argumentatie tot dusverre zwakker dan dat onze verdediging volgens jou zou zijn.
    10 x is vorig seizoen door de tegenstander na de 80ste minuut gescoord
    4 x heeft dat heerenveen punten gekost
    12 x heeft Heerenveen na de 80ste minuut gescoord
    7 x heeft dat Heerenveen punten opgeleverd.
  • 15 Jul 2019 om 17:37
    Tegen PSV kan gebeuren.
    Blijft er één over, tegen VVV.
    Ik vind je argumentatie tot dusverre zwakker dan dat onze verdediging volgens jou zou zijn.
  • 15 Jul 2019 om 16:59
    Is de persconferentie live te volgen ?
  • 15 Jul 2019 om 16:32
    • Quote van 15 Jul 2019 om 16:14
      Mocht je intresse hebben lees hier maar eens https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/handelsverdragen-europese-unie/vraag-en-antwoord/handelsverdrag-europese-unie-en-japan
    Volgens mij heeft het daar vrij weinig mee te maken, het was een regeling tussen Nederland en Japan. De EU stond daar buiten.

    Meer info hier:
    https://ind.nl/nieuws/Paginas/Japanners-per-1-januari-2017-niet-langer-vrij-op-de-arbeidsmarkt-.aspx
    https://wetten.overheid.nl/BWBV0005955/1913-10-09#Verdrag_2
  • 15 Jul 2019 om 16:31
    • Quote van 15 Jul 2019 om 16:26
      Off: Koopmans verf gestopt als business partner? Zie deze niet meer voorbij komen op de sponsorborden en filmpjes op youtube..
    Koopmans Lakfabrieken BV Ferwert stapje terug gedaan denk ik
  • 15 Jul 2019 om 16:26
    Off: Koopmans verf gestopt als business partner? Zie deze niet meer voorbij komen op de sponsorborden en filmpjes op youtube..
  • 15 Jul 2019 om 16:15
    • Quote van 15 Jul 2019 om 16:13
      Hoe vaak was dat dan?
      Prima als je je stelling wilt verdedigen, maar kom dan ff met getallen.

      En in hoeverre kun je dat alleen de verdediging aanrekenen?
    Vaak begon het al in de voorhoede waar de ballen knullig aan de tegenstander gegeven werden inderdaad.
  • 15 Jul 2019 om 16:14
    Mocht je intresse hebben lees hier maar eens https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/handelsverdragen-europese-unie/vraag-en-antwoord/handelsverdrag-europese-unie-en-japan
  • 15 Jul 2019 om 16:13
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:48
      En hoe vaak hebben we de overwinning niet uit handen gegeven. Het laatste kwartier. In de verdediging moet echt wat bij komen. En een leider op middenveld of achter in.
    Hoe vaak was dat dan?
    Prima als je je stelling wilt verdedigen, maar kom dan ff met getallen.

    En in hoeverre kun je dat alleen de verdediging aanrekenen?
  • 15 Jul 2019 om 16:11
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:52
      Japan is een uitzondering op die regel, ik weet dat hij in het plaatje van Heerenveen past. Maar hij heeft zelf uitgesproken dat hij graag bij VVV wil voetballen.
    Japan was een uitzondering, toch?
    Nederland had een bepaalde deal/regeling met Japan waardoor het "buiten EU" verhaal niet van toepassing was. Maar ten tijden van Yuki's komst was er al sprake van enige spoed omdat die deal/regeling binnen op vrij korte termijn ten einde liep.

    Wellicht is er een nieuwe regeling, dat kan.
  • 15 Jul 2019 om 15:59
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:52
      Japan is een uitzondering op die regel, ik weet dat hij in het plaatje van Heerenveen past. Maar hij heeft zelf uitgesproken dat hij graag bij VVV wil voetballen.
    Hoe zit die regel met Japan dan in elkaar? Begreep dat Yuki bij verlenging ook een buiten EU salaris moest?
  • 15 Jul 2019 om 15:52
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:47
      Een voetballer die minimaal een buiten EU salaris moet hebben van 33 jaar oud zonder restwaarde. Of dat nou een goed idee is.
    Japan is een uitzondering op die regel, ik weet dat hij in het plaatje van Heerenveen past. Maar hij heeft zelf uitgesproken dat hij graag bij VVV wil voetballen.
  • 15 Jul 2019 om 15:48
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:39
      Petter, pak de feiten er eens bij.
      Nagenoeg dezelfde verdediging had een seizoen eerder 'slechts' 53 goals tegen. Dat zijn er 20 minder dan afgelopen seizoen.
      Overzichtje van de laatste jaren:
      18/19: 73
      17/18: 53
      16/17: 53
      15/16: 61
      14/15: 46
      13/14: 51
      12/13: 63
      11/12: 59
      10/11: 54
      09/10: 64
    En hoe vaak hebben we de overwinning niet uit handen gegeven. Het laatste kwartier. In de verdediging moet echt wat bij komen. En een leider op middenveld of achter in.
  • 15 Jul 2019 om 15:47
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:36
      Zag het ook al op FB, maar is Honda niet wat voor ons?
    Een voetballer die minimaal een buiten EU salaris moet hebben van 33 jaar oud zonder restwaarde. Of dat nou een goed idee is.
  • 15 Jul 2019 om 15:43
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:02
      Wel leuk, het versterken van de voorhoede. Maar het zwakste punt, de basis van elk team (achterhoede), blijft achterwege.....
    Gewoon meer maken dan dat je tegen krijgt.. dan win je ook.... Én, liever 5-4 dan 1-0...
  • 15 Jul 2019 om 15:39
    Petter, pak de feiten er eens bij.
    Nagenoeg dezelfde verdediging had een seizoen eerder 'slechts' 53 goals tegen. Dat zijn er 20 minder dan afgelopen seizoen.
    Overzichtje van de laatste jaren:
    18/19: 73
    17/18: 53
    16/17: 53
    15/16: 61
    14/15: 46
    13/14: 51
    12/13: 63
    11/12: 59
    10/11: 54
    09/10: 64
  • 15 Jul 2019 om 15:36
    Zag het ook al op FB, maar is Honda niet wat voor ons?
  • 15 Jul 2019 om 15:11
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:02
      Wel leuk, het versterken van de voorhoede. Maar het zwakste punt, de basis van elk team (achterhoede), blijft achterwege.....
    De aanval is de beste verdediging heb ik een wijs iemand ooit horen zeggen... Feit is dat het aantal tegengoals natuurlijk nooit alleen de verdediging aangerekend kan worden.
  • 15 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 15 Jul 2019 om 15:02
      Wel leuk, het versterken van de voorhoede. Maar het zwakste punt, de basis van elk team (achterhoede), blijft achterwege.....
    Awh, er is weer iemand aan het huilen. Kan het nooit eens positief?
  • 15 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 15 Jul 2019 om 14:55
      Mocht die echt komen dan hebben we wel een voorhoede om van te smullen zeg.
    Zou echt wel top zijn. Heb je naast een gehuurde spits wel twee aanvallers die je straks met flinke winst kan doorverkopen. (Van Bergen en Ejuke). En van der Heide op de bank.
  • 15 Jul 2019 om 15:02
    Wel leuk, het versterken van de voorhoede. Maar het zwakste punt, de basis van elk team (achterhoede), blijft achterwege.....
  • 15 Jul 2019 om 14:55
    Mocht die echt komen dan hebben we wel een voorhoede om van te smullen zeg.
  • 15 Jul 2019 om 14:53
    • Quote van 15 Jul 2019 om 14:37
      Kunnen we dit online ook live volgen?
    Vast en zeker via Facebook.
  • 15 Jul 2019 om 14:48
    Die Hamstra vist niet achter het net, maar zit lekker voor de sluis waar de vis zit! Alles wat ondermaats is gaat terug en alleen de dikke vissen neemt hij mee! Moai wurk!
  • 15 Jul 2019 om 14:37
    Kunnen we dit online ook live volgen?
  • 15 Jul 2019 om 14:27
    Dat zou toch wel een goed begin zijn van de week!
vrijdag 13 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›