Veel lof voor 'magic guy' Ejuke: ''Het publiek wil artiesten zien''

( 26 reacties)
Veel lof voor 'magic guy' Ejuke: ''Het publiek wil artiesten zien''

Als SC Heerenveen er daadwerkelijk in slaagt om Chidera Ejuke (21) vast te leggen, dan heeft het de beste aanvaller van de Eliteserien van dit seizoen in huis gehaald. Dat is althans de mening van de Noorse Eurosport-commentator Joacim Jonsson.

"Het is wellicht fout om een aanvaller bovenaan de lijst te hebben staan, terwijl hij de helft aantal goals van de topscorers heeft gemaakt. Maar het is onmogelijk om deze kleine 'magic guy' niet bovenaan te zetten", begint Jonsson lovend op de website van Eurosport. "Ejuke is superieur bezig geweest."

"Hij is bijna niet te stoppen wanneer hij één op één komt en dit voorjaar heeft ieder tegenstander kopzorgen van hem gehad. Hij trekt veel aandacht en creëert veel ruimte voor zijn medespelers. Los daarvan moeten we ook het entertainment-aspect niet vergeten. Het publiek wil artiesten zien."

"We moeten terug naar de gloriedagen van Alanzinho (oud-speler van onder meer Stabaek IF) in 2008 om een artiest te zien van hetzelfde niveau als Ejuke. Het is een genot om hem te zien voetballen", besluit de Zweed, die in het verleden zelf speler en technisch manager is geweest bij Frederikstad.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jul 2019 om 08:34
    Mooi dat Ejuke komt. Oogt veelbelovend. Geen spelers meer huren. Laat dan iemand uit de opleiding eraan ruiken.
  • 15 Jul 2019 om 08:30
    • Quote van 15 Jul 2019 om 08:22
      wannneer wordt die huurspeler van Anderlecht dan gepresenteerd?
    Geen idee, maar we hebben de keuze tussen verschillende toptalenten en hoeven hiervoor geen huursom te betalen (was onderdeel van de transfer van Vlap)
  • 15 Jul 2019 om 08:24
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:29
      Dat was mij wel ten gehore gekomen inderdaad!
    ejuke en? welke andere speler dan? geen borthwitck jackson want dat is proef dus die kan je niet meetellen dus wie is die andere?
  • 15 Jul 2019 om 08:22
    • Quote van 15 Jul 2019 om 07:51
      Lc meld dat hij binnen is en vandaag medische keuring heeft. Ook krijgen we naast hem zeker nog een huurspeler van Anderlecht.
    wannneer wordt die huurspeler van Anderlecht dan gepresenteerd?
  • 15 Jul 2019 om 07:51
    Lc meld dat hij binnen is en vandaag medische keuring heeft. Ook krijgen we naast hem zeker nog een huurspeler van Anderlecht.
  • 15 Jul 2019 om 06:10
    • Quote van 14 Jul 2019 om 23:58
      Tekent morgen! (Mits de medische keuring goed afgerond wordt) Verwacht een spectaculaire titel van FO.
    Ik zou er blij mee zijn! Klinkt allemaal erg veelbelovend :)
    Maar ben er nog wel een beetje bang voor... Het is nog maar erg weinig voor gekomen dat we een aankoop van Hamstra vantevoren al wisten... Dus zou het wel waar zijn?
  • 15 Jul 2019 om 01:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 23:59
      Op Twitter wordt ook gezegd dat Besiktas hem binnen heeft...
    Turkse twitter haalt het zelfde medium aan als feanonline deed. Echter zonder het tweede bericht dat hij al gekeurd zou zijn.
  • 14 Jul 2019 om 23:59
    Op Twitter wordt ook gezegd dat Besiktas hem binnen heeft...
  • 14 Jul 2019 om 23:58
    Tekent morgen! (Mits de medische keuring goed afgerond wordt) Verwacht een spectaculaire titel van FO.
  • 14 Jul 2019 om 23:10
    Sander de Vries (LC) weet het in ieder geval zeker, we troeven Besiktas en Lazio af voor Ejuke ;)
  • 14 Jul 2019 om 23:07
    Ach, toch blijft het mooi dat we met z 'n allen zo lekker kunnen sparren op dit forum.
  • 14 Jul 2019 om 22:55
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:24
      Blij dat de meesten zo enthousiast zijn over een nieuwe Babangida. Ik wacht liever even af. Komt uit de niet zo hoog aangeschreven Noorse competitie en heeft niet zoveel assists gegeven. Dat zal de nieuwe parel moeten worden. Ik hoop het voor de club en voor Hamstra. 22 jaar geleden hadden we ook 2 nigeriaanse parels, iedereen die de club al wat langer volgt weet nog hoe dat afliep.
    of te wel je hebt geen vertrouwen in een speler omdat 22 jaar geleden twee van zijn landgenoten hun belofte niet hebben ingelost? Kunnen we dan nu voor de toekomst:
    alle nieuw zeelanders in twijfel trekken vanwege- Marco Rojas
    alle brazilianen in twijfel trekken vanwege poalo Henrique
    alle belgen vanwege Wout Faes
    enz. enz.
  • 14 Jul 2019 om 22:55
    Niet iedere Fries is hetzelfde en niet iedere Nigeriaan is hetzelfde.
  • 14 Jul 2019 om 22:51
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:24
      Blij dat de meesten zo enthousiast zijn over een nieuwe Babangida. Ik wacht liever even af. Komt uit de niet zo hoog aangeschreven Noorse competitie en heeft niet zoveel assists gegeven. Dat zal de nieuwe parel moeten worden. Ik hoop het voor de club en voor Hamstra. 22 jaar geleden hadden we ook 2 nigeriaanse parels, iedereen die de club al wat langer volgt weet nog hoe dat afliep.
    Iedereen die de club kent weet dat die twee Nigeriaanse voetballers rechtstreeks uit Nigeria kwamen en dar het het een groot verschil os met deze Nigeriaan omdat die al even in Europa speelt.
  • 14 Jul 2019 om 22:49
    Ik neem aan dat je op elyounoussi doelt? Daar waren de verwachtingen inderdaad ook hoog gespannen. Maar die had natuurlijk wel het nadeel dat hij als spits in een 4-3-3 formatie terecht kwam. En hier kon hij totaal niet in renderen. Het voordeel van ulja is dat hij al in een 4-3-3 formatie speelt. Alleen het hogere niveau zou hem hier parten kunnen gaan spelen verwacht ik.
  • 14 Jul 2019 om 22:46
    Op naar Almelo...
  • 14 Jul 2019 om 22:37
    Ook hier maar weer even afwachten ;-)

  • 14 Jul 2019 om 22:31
    Klinkt echt goed deze jongen! Ik hoop dat deze aankoop snel bevestigd kan worden en dan hopelijk komend seizoen genieten.
  • 14 Jul 2019 om 22:29
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:28
      @Goran
      Had jij het niet over 2 nieuwe spelers die morgen worden gepresenteerd ?
    Dat was mij wel ten gehore gekomen inderdaad!
  • 14 Jul 2019 om 22:28
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:24
      Blij dat de meesten zo enthousiast zijn over een nieuwe Babangida. Ik wacht liever even af. Komt uit de niet zo hoog aangeschreven Noorse competitie en heeft niet zoveel assists gegeven. Dat zal de nieuwe parel moeten worden. Ik hoop het voor de club en voor Hamstra. 22 jaar geleden hadden we ook 2 nigeriaanse parels, iedereen die de club al wat langer volgt weet nog hoe dat afliep.
    Je zal toch meer spelers in de selectie moeten hebben. 11 man zal fijn zijn ;)
  • 14 Jul 2019 om 22:28
    @Goran
    Had jij het niet over 2 nieuwe spelers die morgen worden gepresenteerd ?
  • 14 Jul 2019 om 22:25
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:24
      Blij dat de meesten zo enthousiast zijn over een nieuwe Babangida. Ik wacht liever even af. Komt uit de niet zo hoog aangeschreven Noorse competitie en heeft niet zoveel assists gegeven. Dat zal de nieuwe parel moeten worden. Ik hoop het voor de club en voor Hamstra. 22 jaar geleden hadden we ook 2 nigeriaanse parels, iedereen die de club al wat langer volgt weet nog hoe dat afliep.
    Lekker negatief blijven, lekker man.
  • 14 Jul 2019 om 22:24
    Blij dat de meesten zo enthousiast zijn over een nieuwe Babangida. Ik wacht liever even af. Komt uit de niet zo hoog aangeschreven Noorse competitie en heeft niet zoveel assists gegeven. Dat zal de nieuwe parel moeten worden. Ik hoop het voor de club en voor Hamstra. 22 jaar geleden hadden we ook 2 nigeriaanse parels, iedereen die de club al wat langer volgt weet nog hoe dat afliep.
  • 14 Jul 2019 om 22:19
    Ik word heel enthousiast door het filmpje, ookal laten ze alleen goede dingen zien mag hij van mij komen. Hier kan ik wel van genieten!
  • 14 Jul 2019 om 22:19
    Publiek op de banken, oude tijden herleven. Het stadion dat begon te kolken als Afonso Alves aan de bal kwam. 26.000 mensen in het ALS. Alles komt weer goed.
  • 14 Jul 2019 om 22:10
    Wat entertainment kunnen we na zo'n suf seizoen wel gebruiken.Morgen dus wachten op de definitieve bevestiging.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›