'SC Heerenveen afgetroefd door RKC ondanks serieuze interesse'

( 50 reacties)
'SC Heerenveen afgetroefd door RKC ondanks serieuze interesse'

SC Heerenveen hoeft geen rekening meer te houden met de eventuele komst van RSC Anderlecht-verdediger Hannes Delcroix (20). Volgens het Brabants Dagblad zijn de Friezen 'afgetroefd' door RKC Waalwijk.

Delcroix maakt op huurbasis de overstap van Anderlecht naar RKC Waalwijk. Zijn naam ging ook rond bij SC Heerenveen. De Friezen hebben volgens verslaggever Wilber Hack 'serieuze interesse' getoond in de twintigjarige centrale verdediger.

RKC Waalwijk heeft de komst van Delcroix inmiddels bekendgemaakt. De linkspoot komt uit Haïti, maar kwam al op jonge leeftijd in België terecht. Sinds 2013 speelde hij in de jeugdopleiding van Anderlecht. Delcorix speelde afgelopen seizoen één competitiewedstrijd in de hoofdmacht van de Belgische topclub.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 19:55
    • Quote van 12 Jul 2019 om 19:05
      Mooi weer en je kan er redelijk goed stappen.
    Zeker weten en niet al te duur
  • 12 Jul 2019 om 19:37
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:39
      Bart Nieuwkoop gesignaleerd bij het Abe lenstra Stadion.
    Niet dus
  • 12 Jul 2019 om 19:14
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:45
      Nicolai Jørgensen, Luciano Narsingh, Leroy Fer, Calvin Verdonk, Bart Nieuwkoop en Justin Bijlow zijn tegen Red Bull Salzburg om uiteenlopende redenen niet inzetbaar. Sam Larsson zit wel weer bij de selectie.
    Bart Nieuwkoop was bij de vorige oefenwedstrijd geblesseerd uitgevallen
  • 12 Jul 2019 om 19:05
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:09
      Ze zijn zn 10 keer in Portugal geweest, denk dat we de aankopen daar moeten zoeken.
    Mooi weer en je kan er redelijk goed stappen.
  • 12 Jul 2019 om 18:45
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:38
      Nieuwkoop is aanwezig bij Salzburg - Feyenoord.
    Nicolai Jørgensen, Luciano Narsingh, Leroy Fer, Calvin Verdonk, Bart Nieuwkoop en Justin Bijlow zijn tegen Red Bull Salzburg om uiteenlopende redenen niet inzetbaar. Sam Larsson zit wel weer bij de selectie.
  • 12 Jul 2019 om 18:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:38
      Nieuwkoop is aanwezig bij Salzburg - Feyenoord.
    https://www.fr12.nl/nieuws/51154-eerste-helft-red-bull-salzburg-feyenoord-0-0.html

    Hij staat niet eens bij de wissels ? Maar wat is hij daar aan het doen dan ? Is hij geblesseerd mee ?
  • 12 Jul 2019 om 18:41
    Ja joh, al die verhalen over wie waar is gezien, bleken meestal niets om de hakken te hebben. Morgen eerst maar 6 punten pakken in Lanhezwaag met de jongens die we wel hebben.
  • 12 Jul 2019 om 18:38
    Nieuwkoop is aanwezig bij Salzburg - Feyenoord.
  • 12 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:56
      Weer zo’n afgedankte Feyenoorder!
    Nou, eerst maar eens bekijken vind je ook niet. Woudenberg pakt het nu ook aardig op, wellicht valt die jongen van Nieuwkoop ook mee.Minder dan Floranus zou ik knap vinden.
  • 12 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:09
      Ze zijn zn 10 keer in Portugal geweest, denk dat we de aankopen daar moeten zoeken.
    Idd, maar ze zaten ook regelmatig op de tribune in Noorwegen.
    Dus...
  • 12 Jul 2019 om 18:20
    Als ik bij Anderlecht speelde zou ik in de buurt willen worden verhuurd zodat ik in beeld blijf. Dan snap ik dat zo'n jongen ook sociaal (dicht bij huis) en sportief (kans op speeltijd) zomaar drie argumemten kan hebben voor een keuze voor RKC die helemaal los staat van Gerry's viskwaliteiten. Ik zie geen heil in paniekaankopen. Beter doorgaan met de huidige groep dan op goed geluk geld verspillen of jongens halenndie rigrn talent in de weg zittrn. Dat hebben we al te veel meegemakay.
  • 12 Jul 2019 om 18:09
    Ze zijn zn 10 keer in Portugal geweest, denk dat we de aankopen daar moeten zoeken.
  • 12 Jul 2019 om 17:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 17:07
      Klopt. Ik vind het persoonlijk jammer dat jullie nieuws soms dagen later plaatsen. Is het dan dit nieuws niet op tijd opgemerkt wordt of gewoon voor de bekende ‘clicks’?
    Massi geeft toch aan dat hij er pas later achter kwam dat er geen nieuwsbericht over de Feandei geplaatst was? Iedereen heeft wel eens een misser. Kan gebeuren, maak er niet zo'n punt van. Je kon het op de dag zelf al lezen op de clubsite. Lekker zonder clickbait. Zonder negatieve reacties dat een paar honderd man eigenlijk een hele dikke afgang was in vergelijking tot vorige Feandagen. Iedereen blij ;-)
  • 12 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 12 Jul 2019 om 17:01
      Komt er een artikel over de Feandei en dat daar maar een paarhonderd, inderdaad, een paar honderd man op af kwam is het ook niet goed. FO brengt slechts nieuws. Noemt daarbij in de meeste gevallen de originele bron. Don't shoot the messenger. Het is wat de forumleden er van willen maken. Wen er toch eens aan dat er door diverse oorzaken weinig eensgezindheid meer is. Het enige wat we ALLEMAAL willen is dat het onze club goed gaat. Alleen over de invulling liggen de meningen nogal sterk uiteen.
    Klopt. Ik vind het persoonlijk jammer dat jullie nieuws soms dagen later plaatsen. Is het dan dit nieuws niet op tijd opgemerkt wordt of gewoon voor de bekende ‘clicks’?
  • 12 Jul 2019 om 17:03
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      Weer lekker bezig FeanOnline, Heerenveen al in een week door 3 clubs afgetroefd. Jullie stemmingmakerij maakt de club kapot. Ook dit bericht slaat weer helemaal nergens op. Wordt tijd dat FO geboycot wordt. Jullie moeten je diep schamen en jullie zelf even in de spiegel aankijken. Jullie zijn geen supporters.
    Eens. En de reageerders gaan er gewoon in mee. Paniekzaaiers!! Ga eens achter de club staan.
  • 12 Jul 2019 om 17:01
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:48
      FO heeft nou eenmaal een voorkeur voor dit soort sensatie berichtjes. Over een geslaagde Feandei lees je niks, is niet interessant, kan niet over gediscusseerd worden. Maw, negatief nieuws levert meer clicks op dus positief nieuws liever niet.... Echte website voor supporters dus...
    Komt er een artikel over de Feandei en dat daar maar een paarhonderd, inderdaad, een paar honderd man op af kwam is het ook niet goed. FO brengt slechts nieuws. Noemt daarbij in de meeste gevallen de originele bron. Don't shoot the messenger. Het is wat de forumleden er van willen maken. Wen er toch eens aan dat er door diverse oorzaken weinig eensgezindheid meer is. Het enige wat we ALLEMAAL willen is dat het onze club goed gaat. Alleen over de invulling liggen de meningen nogal sterk uiteen.
  • 12 Jul 2019 om 16:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:39
      Bart Nieuwkoop gesignaleerd bij het Abe lenstra Stadion.
    Weer zo’n afgedankte Feyenoorder!
  • 12 Jul 2019 om 16:55
    'Heerenveen afgetroefd door Barcelona in strijd om Griezmann'
  • 12 Jul 2019 om 16:54
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:52
      wessel98@...via vertrouwde bronnen.....even afwachten dus.
    Spannend!
  • 12 Jul 2019 om 16:52
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:40
      Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
    wessel98@...via vertrouwde bronnen.....even afwachten dus.
  • 12 Jul 2019 om 16:50
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:39
      Bart Nieuwkoop gesignaleerd bij het Abe lenstra Stadion.
    Bron?
  • 12 Jul 2019 om 16:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:22
      We proberen over alles dat rond de club speelt een bericht te wijden, maar soms ontgaat je wel eens wat. Ik kwam er dinsdag achter dat er niets was geplaatst, maar om het dan nog te doen is ook rijkelijk laat.

      Het moge bekend zijn dat zulke koppen inderdaad beter 'scoren' qua views, maar in dit geval is het wel een weloverwogen keuze geweest, zoals ik eerder heb proberen uit te leggen. Als het onterecht blijkt, dan zijn wij de eerste om het bericht weer aan te passen.
    Helemaal goed Massi, vond het opvallend dat er niets was geplaatst. Jouw antwoord kan ik zeer waarderen, gewoon door eerlijk te zeggen dat het vergeten is. Dank!
  • 12 Jul 2019 om 16:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:39
      Bart Nieuwkoop gesignaleerd bij het Abe lenstra Stadion.
    Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
  • 12 Jul 2019 om 16:39
    Bart Nieuwkoop gesignaleerd bij het Abe lenstra Stadion.
  • 12 Jul 2019 om 16:38
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:14
      Ander schrijf je je eigen publicaties? Mag je er je volledige eigen draai er aan geven. Je hoeft het niet te lezen he.
    Ben met Massie in gesprek. Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt, houd je er dan lekker buiten aub!
  • 12 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:22
      We proberen over alles dat rond de club speelt een bericht te wijden, maar soms ontgaat je wel eens wat. Ik kwam er dinsdag achter dat er niets was geplaatst, maar om het dan nog te doen is ook rijkelijk laat.

      Het moge bekend zijn dat zulke koppen inderdaad beter 'scoren' qua views, maar in dit geval is het wel een weloverwogen keuze geweest, zoals ik eerder heb proberen uit te leggen. Als het onterecht blijkt, dan zijn wij de eerste om het bericht weer aan te passen.
    Massi, ik geef jullie gelijk, ook omdat het tussen aanhalingstekens staat wat aangeeft dat het een quote is. In dit geval het Brabants dagblad.
  • 12 Jul 2019 om 16:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:31
      Maak je niet zo druk zeg...we zijn gewoon niet slagvaardig blijkt uit alles, dat zijn feiten. 2 nieuwe spelers, ik lees elke dag nieuwe versterkingen bij de concurrentie. Dat zijn de feiten. Maar Hamstra heeft nog even de tijd dus we houden de moed erin.
    Je weet niet of de club wel of niet slagvaardig is. Omdat we niet weten met welke spelers de club bezig is, daar doen ze al 100 jaar geen uitspraken over. Het zou zo maar kunnen zijn dat de spelers waar we "achter het net gevist" hebben, dat we daar nooit interesse voor gehad hebben.

    Wel ben ik het met je eens dat 2 nieuwe spelers erg mager is tot nu toe, als dat op 1 september nog zo is dan heeft Hamstra het zeker niet goed gedaan. Zelf verwacht ik nog wel wat wijzigingen aangezien in het beleidsplan staat dat er met aanvallend voetbal vol inzet gespeeld gaat worden. Daar maak ik uit op dat er gezocht wordt naar spelers met karakter en een drive van hier tot Tokio.
  • 12 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:13
      Grote onzin? Waarom lees ik dan andere verhalen! En al was het bagger, waarom lees je er niks over op FO? Toch een fansite of niet? Je kan mij meer vertellen Massi maar koppen als “afgetroefd en achter het net gevist” scoren nou eenmaal beter.
    Ondanks dat ik de inhoud van het artikel zeer betwijfel, is de titel gewoon gebaseerd op het artikel van de bron. Als je serieus werk maakt van een speler en hij gaat ergens anders heen, dan ben je toch afgetroeft? Los gelaten of dit beter scoort of niet, volgens de inhoud van de bron is dat de constatering.
  • 12 Jul 2019 om 16:22
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:13
      Grote onzin? Waarom lees ik dan andere verhalen! En al was het bagger, waarom lees je er niks over op FO? Toch een fansite of niet? Je kan mij meer vertellen Massi maar koppen als “afgetroefd en achter het net gevist” scoren nou eenmaal beter.
    We proberen over alles dat rond de club speelt een bericht te wijden, maar soms ontgaat je wel eens wat. Ik kwam er dinsdag achter dat er niets was geplaatst, maar om het dan nog te doen is ook rijkelijk laat.

    Het moge bekend zijn dat zulke koppen inderdaad beter 'scoren' qua views, maar in dit geval is het wel een weloverwogen keuze geweest, zoals ik eerder heb proberen uit te leggen. Als het onterecht blijkt, dan zijn wij de eerste om het bericht weer aan te passen.
  • 12 Jul 2019 om 16:14
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:13
      Grote onzin? Waarom lees ik dan andere verhalen! En al was het bagger, waarom lees je er niks over op FO? Toch een fansite of niet? Je kan mij meer vertellen Massi maar koppen als “afgetroefd en achter het net gevist” scoren nou eenmaal beter.
    Ander schrijf je je eigen publicaties? Mag je er je volledige eigen draai er aan geven. Je hoeft het niet te lezen he.
  • 12 Jul 2019 om 16:13
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:08
      Grote onzin. We waren zelf aanwezig bij de FeanDei en die was gezien de matige opkomst en het slechte weer alles behalve geslaagd... Als we met die insteek nieuws zouden 'maken', dan had dat er wel opgestaan. Het gros van de nieuwsberichten hier zijn neutraal tot positief, maar daar wordt amper op gereageerd. Alsof mensen zich aangetrokken voelen tot slecht nieuws en de behoefte hebben om hun gal te spuien ofzo. Ik begrijp dat ook niet altijd...
    Grote onzin? Waarom lees ik dan andere verhalen! En al was het bagger, waarom lees je er niks over op FO? Toch een fansite of niet? Je kan mij meer vertellen Massi maar koppen als “afgetroefd en achter het net gevist” scoren nou eenmaal beter.
  • 12 Jul 2019 om 16:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:08
      Grote onzin. We waren zelf aanwezig bij de FeanDei en die was gezien de matige opkomst en het slechte weer alles behalve geslaagd... Als we met die insteek nieuws zouden 'maken', dan had dat er wel opgestaan. Het gros van de nieuwsberichten hier zijn neutraal tot positief, maar daar wordt amper op gereageerd. Alsof mensen zich aangetrokken voelen tot slecht nieuws en de behoefte hebben om hun gal te spuien ofzo. Ik begrijp dat ook niet altijd...
    Maak je er niet te druk om. Je hoort de tegenklank altijd harder dan de weerklank.
  • 12 Jul 2019 om 16:08
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:48
      FO heeft nou eenmaal een voorkeur voor dit soort sensatie berichtjes. Over een geslaagde Feandei lees je niks, is niet interessant, kan niet over gediscusseerd worden. Maw, negatief nieuws levert meer clicks op dus positief nieuws liever niet.... Echte website voor supporters dus...
    Grote onzin. We waren zelf aanwezig bij de FeanDei en die was gezien de matige opkomst en het slechte weer alles behalve geslaagd... Als we met die insteek nieuws zouden 'maken', dan had dat er wel opgestaan. Het gros van de nieuwsberichten hier zijn neutraal tot positief, maar daar wordt amper op gereageerd. Alsof mensen zich aangetrokken voelen tot slecht nieuws en de behoefte hebben om hun gal te spuien ofzo. Ik begrijp dat ook niet altijd...
  • 12 Jul 2019 om 15:48
    FO heeft nou eenmaal een voorkeur voor dit soort sensatie berichtjes. Over een geslaagde Feandei lees je niks, is niet interessant, kan niet over gediscusseerd worden. Maw, negatief nieuws levert meer clicks op dus positief nieuws liever niet.... Echte website voor supporters dus...
  • 12 Jul 2019 om 15:34
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:31
      Maak je niet zo druk zeg...we zijn gewoon niet slagvaardig blijkt uit alles, dat zijn feiten. 2 nieuwe spelers, ik lees elke dag nieuwe versterkingen bij de concurrentie. Dat zijn de feiten. Maar Hamstra heeft nog even de tijd dus we houden de moed erin.
    Dat zijn geen feiten, dat is een mening gebasseerd op berichten uit de media die er grotendeels naast zitten.
  • 12 Jul 2019 om 15:31
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:43
      Jullie weten zelf dondersgoed dat dat niet het geval is.
    Maak je niet zo druk zeg...we zijn gewoon niet slagvaardig blijkt uit alles, dat zijn feiten. 2 nieuwe spelers, ik lees elke dag nieuwe versterkingen bij de concurrentie. Dat zijn de feiten. Maar Hamstra heeft nog even de tijd dus we houden de moed erin.
  • 12 Jul 2019 om 15:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:14
      Ik snap niet dat we geen werk maken van Leeuwin. Speelt bij Odense...jaartje contract...probeer deze man gewoon te halen. Is een direkte versterking achterin.
    Ik snap dat heel goed, we hebben al 2 spelers op die positie. Wat ik niet snap is dat er mensen zijn die hem deze kant op proberen te praten. We hebben hem niet nodig.
  • 12 Jul 2019 om 15:14
    Ik snap niet dat we geen werk maken van Leeuwin. Speelt bij Odense...jaartje contract...probeer deze man gewoon te halen. Is een direkte versterking achterin.
  • 12 Jul 2019 om 15:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:34
      We hebben voor het plaatsen van het bericht nog even overleg gehad over de kop en toch besloten om het zo te plaatsen, aangezien Brabants Dagblad een serieuze bron is. Als we het zouden afzwakken, zijn er weer mensen die stellen dat we Hamstra bewust de hand boven het hoofd houden. Het is nooit goed... ;)Betreffende Delcroix is mij niet bekend of Heerenveen serieuze interesse heeft gehad. Hij is waarschijnlijk wel aangeboden, maar wie weet verkiest hij speeltijd bij RKC boven op de bank zitten bij Heerenveen. Zulke details zijn gewoon niet bekend, dus blijft het speculeren en gaan we hier af op de bronnen van BD.
    Pas in ieder geval je naam even aan naar Admin.
  • 12 Jul 2019 om 14:46
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:43
      Jullie weten zelf dondersgoed dat dat niet het geval is.
    Als je beter op de hoogte bent, kun je dit dan met ons delen via info@feanonline.nl? Goede bronnen zijn altijd welkom. :)
  • 12 Jul 2019 om 14:43
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:34
      We hebben voor het plaatsen van het bericht nog even overleg gehad over de kop en toch besloten om het zo te plaatsen, aangezien Brabants Dagblad een serieuze bron is. Als we het zouden afzwakken, zijn er weer mensen die stellen dat we Hamstra bewust de hand boven het hoofd houden. Het is nooit goed... ;)Betreffende Delcroix is mij niet bekend of Heerenveen serieuze interesse heeft gehad. Hij is waarschijnlijk wel aangeboden, maar wie weet verkiest hij speeltijd bij RKC boven op de bank zitten bij Heerenveen. Zulke details zijn gewoon niet bekend, dus blijft het speculeren en gaan we hier af op de bronnen van BD.
    Jullie weten zelf dondersgoed dat dat niet het geval is.
  • 12 Jul 2019 om 14:39
    Jonkie van 20, wat moesten wij daar nou mee. We moeten in elke linie een bewezen speler hebben, dan pas kunnen we bouwen aan een nieuw team.
  • 12 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:13
      Dit is een gigantisch onzin bericht. Deze speler stond gister nog in het nieuws bericht van de 3 spelers die Heerenveen voorgesteld heeft gekregen maar afgewezen heeft.
    In het bericht staat niet expliciet dat Heerenveen hem afgewezen heeft, kan ook zijn dat hij Heerenveen heeft afgewezen en elders bijvoorbeeld meer perspectief ziet.
  • 12 Jul 2019 om 14:34
    We hebben voor het plaatsen van het bericht nog even overleg gehad over de kop en toch besloten om het zo te plaatsen, aangezien Brabants Dagblad een serieuze bron is. Als we het zouden afzwakken, zijn er weer mensen die stellen dat we Hamstra bewust de hand boven het hoofd houden. Het is nooit goed... ;)Betreffende Delcroix is mij niet bekend of Heerenveen serieuze interesse heeft gehad. Hij is waarschijnlijk wel aangeboden, maar wie weet verkiest hij speeltijd bij RKC boven op de bank zitten bij Heerenveen. Zulke details zijn gewoon niet bekend, dus blijft het speculeren en gaan we hier af op de bronnen van BD.
  • 12 Jul 2019 om 14:29
    Weer lekker bezig FeanOnline, Heerenveen al in een week door 3 clubs afgetroefd. Jullie stemmingmakerij maakt de club kapot. Ook dit bericht slaat weer helemaal nergens op. Wordt tijd dat FO geboycot wordt. Jullie moeten je diep schamen en jullie zelf even in de spiegel aankijken. Jullie zijn geen supporters.
  • 12 Jul 2019 om 14:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:16
      Klopt, dit bericht slaat nergens op. Maar neemt niet weg dat er best wat spelers deze kant op mogen komen
    Zeker waar.
  • 12 Jul 2019 om 14:19
    Wat een stemmingmakerij dit bericht.
  • 12 Jul 2019 om 14:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:13
      Dit is een gigantisch onzin bericht. Deze speler stond gister nog in het nieuws bericht van de 3 spelers die Heerenveen voorgesteld heeft gekregen maar afgewezen heeft.
    Klopt, dit bericht slaat nergens op. Maar neemt niet weg dat er best wat spelers deze kant op mogen komen
  • 12 Jul 2019 om 14:16
    Gehuurde, jonge, verdedigers van Anderlecht hebben we al slechte ervaringen mee..
    Liever eentje met wat meer ervaring.
  • 12 Jul 2019 om 14:13
    Dit is een gigantisch onzin bericht. Deze speler stond gister nog in het nieuws bericht van de 3 spelers die Heerenveen voorgesteld heeft gekregen maar afgewezen heeft.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›