Anderlecht stelde drietal spelers voor aan SC Heerenveen

( 27 reacties)
Anderlecht stelde drietal spelers voor aan SC Heerenveen

RSC Anderlecht heeft drie spelers voorgesteld aan SC Heerenveen om te betrekken in een deal over Michel Vlap, weet FeanOnline. Uiteindelijk bleek geen van de drie spelers geschikt voor de Friezen of zelf geïnteresseerd om (tijdelijk) de overstap te maken.

Onder het drietal spelers zat waarschijnlijk ook Hannes Delcroix, die volgens het Brabants Dagblad nu mogelijk wordt verhuurd aan RKC Waalwijk. De 20-jarige verdediger maakte vanwege blessures pas vorig seizoen zijn debuut voor Anderlecht en kwam nog eenmaal in actie in de Europa League.

SC Heerenveen zoekt in totaal nog minimaal vijf spelers om de selectie mee te versterken. Mogelijk zijn de Friezen nog steeds in gesprek met Anderlecht, maar is in elk geval besloten dit niet af te laten hangen van de deal met Vlap. De Fries maakte vorige week voor circa acht miljoen euro de overstap naar Brussel.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 14:10
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:53
      Volgens Brabants Dagblad hebben we interesse in linker centrale verdediger van Anderlecht!
    Gaat inderdaad om het huren van Hannes Delcroix. RKC heeft ook interesse. Maar het lijkt me toch dat men wel eerder dit rond had kunnen maken als ze hem echt zouden willen.
  • 12 Jul 2019 om 13:59
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:10
      Het zou fijn zijn bij de start van de competitie een team hebben dat een beetje op elkaar is ingespeeld. Dat er nu nog 5 of 6 spelers moet worden gehaald baart me zorgen voor de start. Als om de paar week wr weer een ander elftal moet worden geformeerd omdat er een speler bijkomt. Dan kun je augustus afschrijven.
    Ik denk dat er helemaal geen 5 spelers bijkomen nog, max 2 a 3 En dan waarschijnlijk kwalitatief niks beters dan wat we nu ook al hebben rondlopen. Persoonlijk snap ik niks van zo,'n Ramselaar, wat heeft die nou bewezen behalve een goed jaar bij Utrecht. Bij ons zou hij en bv ook een Tapia zichzelf kunnen belonen dmv een superseizoen bij onze club. Dan kun je misschien een stap hoger proberen. Nu nog zeker niet.
  • 12 Jul 2019 om 12:53
    Volgens Brabants Dagblad hebben we interesse in linker centrale verdediger van Anderlecht!
  • 12 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:03
      Zowel St Juste als van Aken hebben het nog niet gemaakt op een hoger niveau.. maar beide spelers zouden bij ons een meerwaarde zijn.. wat fans van andere club roepen, zegt mij niet zo veel!
    Zou van Aken niet iets zien in een terugkeer? Daar hoor ik niks meer van, maar ook geen idee hoe het verder met hem gaan, of waar hij überhaupt speelt. Maar is links, en onderhand wel wat ervaring opgedaan.
  • 12 Jul 2019 om 12:46
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:49
      Bazoer naar Vitesse, wel duidelijk dat we voor dergelijke spelers kansloos zijn. Ondertussen wil Tapia in NL blijven vanwege kans op 2e paspoort. Als Feyenoord m weer niet gaat gebruiken dan is een jaartje bij ons wellicht een optie. Persoonlijk denk ik dat Kongolo, Bruijn, Frederiksson eerder voorkeur moeten krijgen. Mi maakt t niet veel uit met huidige doelstellingen (max 8/9e)
    Ik weet niet hoe het precies zit. Maar Tapia komt uit Peru dus die zal ook wel weer veel salaris moeten hebben. Als dat klopt dan zal hij niet komen. Als het al realistisch is dat hij hier heen wil.
  • 12 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:49
      Bazoer naar Vitesse, wel duidelijk dat we voor dergelijke spelers kansloos zijn. Ondertussen wil Tapia in NL blijven vanwege kans op 2e paspoort. Als Feyenoord m weer niet gaat gebruiken dan is een jaartje bij ons wellicht een optie. Persoonlijk denk ik dat Kongolo, Bruijn, Frederiksson eerder voorkeur moeten krijgen. Mi maakt t niet veel uit met huidige doelstellingen (max 8/9e)
    Ik denk dat 8e/9e met de huidige selectie wel een hele taaie klus gaat worden, ook al heb ik zeker vertrouwen in de jongens die er nu bij zijn gekomen. Maar dan heb je nog steeds echt kwalitatief nog wat impulsen nodig, spelers die het verschil maken. Het is uiteindelijk een keuze. Je kunt nu een paar solide Eredivisiespelers halen (type Nieuwkoop) en de jeugd de ruimte geven maar dan kan het ook een jaartje rond plek 12-14 worden.
  • 12 Jul 2019 om 10:53
    • Quote van 12 Jul 2019 om 00:01
      Laat me raden, Ramselaar?
    Hamstra heeft mij eind vorig seizoen aangegeven dat Ramselaar te duur was en een onrealistisch target. Als hij flink wil zakken qua salaris voor speeltijd zou het een jaartje kunnen maar overnemen zit er niet in. Zo'n jongen kiest waarschijnlijk eerder voor een bundesliga-middenmoter als dat lukt. En terecht. Je ziet hier vaker totaal onrealistische namen voorbij komen, met salarissen van 5 ton per jaar of meer. Vergeet die spelers aub. Als je bij Heerenveen speelt neem je genoegen met een paar ton en wil je verder groeien in je carrière. Geen speler die nu even 50%-75% salaris inlevert om in de middenmoot van de Eredivisie te gaan spelen. ONtopic: goed dat Hamstra de deal Vlap op zichzelf heeft laten staan. Kan natuurlijk best zijn dat Anderlecht iets interessants rond heeft lopen, maar dat moeten we dan maar los daarvan zien over te nemen. Een huurspeler zou ook kunnen, maar dan mag het verder wel ophouden. We moeten zelf het kapitaal weer creëren op het veld.
  • 12 Jul 2019 om 09:49
    Bazoer naar Vitesse, wel duidelijk dat we voor dergelijke spelers kansloos zijn. Ondertussen wil Tapia in NL blijven vanwege kans op 2e paspoort. Als Feyenoord m weer niet gaat gebruiken dan is een jaartje bij ons wellicht een optie. Persoonlijk denk ik dat Kongolo, Bruijn, Frederiksson eerder voorkeur moeten krijgen. Mi maakt t niet veel uit met huidige doelstellingen (max 8/9e)
  • 12 Jul 2019 om 09:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:10
      Het zou fijn zijn bij de start van de competitie een team hebben dat een beetje op elkaar is ingespeeld. Dat er nu nog 5 of 6 spelers moet worden gehaald baart me zorgen voor de start. Als om de paar week wr weer een ander elftal moet worden geformeerd omdat er een speler bijkomt. Dan kun je augustus afschrijven.
    In andere landen hebben ze de transferperiode ingekort zodat als de competitie begint je geen spelers meer kan kopen. In Nederland zijn ze hier ook mee bezig geweest maar wou de spelers vakbond dit niet en dus als 1 partij het niet wil gaat het ook weer niet door. Hamstra zijn taak is om zo’n goed mogelijke selectie samen te stellen en daar heeft hij nog zeven weken de tijd voor, het zou mooi zijn als het voor het begin van de competitie gebeurd.
  • 12 Jul 2019 om 09:20
    Hamstra neemt zijn tijd. En ach waarom ook niet he? Kan nog van alles gebeuren tot tot 2 september?
    Heb het al eerder gezegd, Hamstra werkt te langzaam!

    JAnsen weet nog steeds niet wat voor team hij moet vormen.. Schiet lekker op.. Maar ach ik weet niet wat voor factoren er allemaal mee spelen en blablbabla. Dus ja Hamstra zou hier wel niks aan kunnen doen en blablabla..
    Langzaam glijden we af naar het niveau van Cambuur...
  • 12 Jul 2019 om 09:10
    Het zou fijn zijn bij de start van de competitie een team hebben dat een beetje op elkaar is ingespeeld. Dat er nu nog 5 of 6 spelers moet worden gehaald baart me zorgen voor de start. Als om de paar week wr weer een ander elftal moet worden geformeerd omdat er een speler bijkomt. Dan kun je augustus afschrijven.
  • 12 Jul 2019 om 09:09
    Van Rhijn is ook nog steeds transfervrij.. Minder groot risico dan Nieuwkoop en kost ook nog is niks. Echter zal hij wel meer salaris eisen, maar dat compenseerd dan weer met zijn transfervrije status.
  • 12 Jul 2019 om 08:12
    Misschien een beetje out of the box, maar hoe kan het dat de spelers bij ons altijd toppers zijn en nadat ze de club verlaten 9/10 keer niks meer van horen. Terwijl bij Groningen er gewoon degelijke spelers staan welke nog groter en bekender worden qua naam.
  • 12 Jul 2019 om 07:55
    Moet wel wat bij komen!!
  • 12 Jul 2019 om 07:27
    • Quote van 12 Jul 2019 om 00:01
      Laat me raden, Ramselaar?
    En vergeet Leeuwin niet. (Eigenlijk vergeet hem liever maar wel)
  • 12 Jul 2019 om 07:05
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:43
      Volgende week worden er twee nieuwe spelers gepresenteerd.
    Is dit echt of niet?, aangezien je vaker niet kloppende info hebt gezegd
  • 12 Jul 2019 om 07:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:06
      Wat een b.s. sorry hoor, maar spelers die op een hoger niveau 'falen' kunnen ook opbloeien door een stap terug te doen. Ooit gehoord van een stap terug zetten om twee stappen vooruit te gaan. En ook al word het geen topper, dan kan zo'n speler evt wel van grote waarde zijn.
    Zowel St Juste als van Aken hebben het nog niet gemaakt op een hoger niveau.. maar beide spelers zouden bij ons een meerwaarde zijn.. wat fans van andere club roepen, zegt mij niet zo veel!
  • 12 Jul 2019 om 00:01
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:43
      Volgende week worden er twee nieuwe spelers gepresenteerd.
    Laat me raden, Ramselaar?
  • 11 Jul 2019 om 23:43
    Volgende week worden er twee nieuwe spelers gepresenteerd.
  • 11 Jul 2019 om 23:27
    Heeft iemand hier ook nog wel eens aan Gartenmann gedacht? Hij is nu rechtsback bij Sönderjyske. Is 700.000 waard volgens Transfermarkt en lijkt een degelijke ontwikkeling door te maken. En hij kent de club!
  • 11 Jul 2019 om 22:59
    Prima gehandeld van Hamstra om de deal rond Vlap als een op zichzelf staand akkoord af te handelen zonder 'kleingeld' in de vorm van (huur)spelers. De club weet wat het heeft en nog krijgt en kan nu rondkijken voor verdere behoeftes. Of die nu van Anderlecht zouden moeten komen of van een andere club.

    Mensen kunnen op basis van wat andere zeggen over Nieuwkoop wel meegaan in die verhalen. Misschien is het inderdaad geen speler die grof geld oplevert door een eventuele verkoop. Maar wat als deze jongen hier goed gewend is, hij kan bij ons zijn positie op een degelijke manier invullen en als hij het naar zijn zin heeft gewoon 5-6 jaar onbetwist basisspeler bij ons zijn? Daar lijkt me ook niets mis mee. Als je de geschiedenis bekijkt is het sowieso al opzienbarend dat we de laatste jaren zoveel omzet hebben gedraaid op onze verdedigers. Terwijl onze verdediging al eigenlijk seizoenen lang alles behalve degelijk en betrouwbaar was. Laat ons het grof geld maar lekker verdienen op eigen jeugdige aanvallers. En mocht je in de toekomst wel weer eens de hoofdprijs kunnen pakken voor een verdedigende topper dan is dat alleen maar mooi. Het is zaak om nu pareltjes op te pikken. Als dat even een week of 2 weken langer duurt dan moet dat maar. Alles beter dan 4-5 huurspelers die je problemen alleen maar ieder seizoen vooruit schuiven.
  • 11 Jul 2019 om 22:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:35
      Zo beperkt zijn Hamstra zijn lijstjes! Waarom spelers halen die bewezen hebben dat ze een stap hoger dan Heerenveen niet aankunnen? We zijn een handelshuis, er moet verdiend worden aan spelers. Na eerder Woudenberg en Hahn zal er ook niet verdiend worden aan Nieuwkoop. Al gaan we hier wel uit van aannames, misschien zijn ze wel bezig met een onbekende naam.
    Wat een b.s. sorry hoor, maar spelers die op een hoger niveau 'falen' kunnen ook opbloeien door een stap terug te doen. Ooit gehoord van een stap terug zetten om twee stappen vooruit te gaan. En ook al word het geen topper, dan kan zo'n speler evt wel van grote waarde zijn.
  • 11 Jul 2019 om 21:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:26
      Hoe goed is die Nieuwkoop eigenlijk ?Als ik op een Feyenoord forum kijk zijn ze helemaal niet zo onder de indruk en kraken en hem zelfs af.bewoordingen als "man van glas" en "geen explosiviteit meer na zijn blessureleed".https://www.feyenoordcommunity.nl/forums/topic/bart-nieuwkoop/
    Zo beperkt zijn Hamstra zijn lijstjes! Waarom spelers halen die bewezen hebben dat ze een stap hoger dan Heerenveen niet aankunnen? We zijn een handelshuis, er moet verdiend worden aan spelers. Na eerder Woudenberg en Hahn zal er ook niet verdiend worden aan Nieuwkoop. Al gaan we hier wel uit van aannames, misschien zijn ze wel bezig met een onbekende naam.
  • 11 Jul 2019 om 21:26
    Hoe goed is die Nieuwkoop eigenlijk ?Als ik op een Feyenoord forum kijk zijn ze helemaal niet zo onder de indruk en kraken en hem zelfs af.bewoordingen als "man van glas" en "geen explosiviteit meer na zijn blessureleed".https://www.feyenoordcommunity.nl/forums/topic/bart-nieuwkoop/
  • 11 Jul 2019 om 21:16
    Ondertussen haalt VVV de ‘beste rechtsback’ uit de serie B, Duitser Pachonik. Dat klinkt inventief en slim. Ben zelf iets minder gecharmeerd van wachten op reserves van Feyenoord moet ik zeggen. Enfin, we wachten wel weer.
  • 11 Jul 2019 om 19:04
    Hamstra heeft zich de kop niet gek laten maken door Anderlecht en heeft top gehandeld. En nu? Het is dood en doodstil, over het algemeen een goed voorteken. Spannende tijden!
  • 11 Jul 2019 om 17:04
    Ze moeten geen jonkies meer huren voorlopig. Geef de onze dan maar de kans en probeer misschien die Makarenko of Milic te huren van Anderlecht. Een oekraiens international en een kroaat. Beide hebben lengte en voetballend vermogen. Vooral die Milic heeft niks gespeeld afgelopen seizoen, dan zou je toch zeggen ga voor een jaar naar Heerenveen en ontwkkel jezelf en kom beter terug.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›