Nog maar twee aanwinsten voor SC Heerenveen: stilte voor de storm?

( 54 reacties)
Nog maar twee aanwinsten voor SC Heerenveen: stilte voor de storm?

Met spits Jens Odgaard en middenvelder Hicham Faik heeft SC Heerenveen zich deze zomer nog maar met twee spelers versterkt. Aan de andere kant zijn - inclusief Michel Vlap - deze zomer acht spelers uit de eerste selectie vertrokken.

Gedeeltelijk zal het vertrek worden opgevuld met talenten uit de eigen selectie, maar het is duidelijk dat technisch manager Gerry Hamstra ook in nieuwe speler wil gaan investeren. Naar verluidt gaat het om vijf spelers: een rechtsback, een centrale verdediger, een controlerende middenvelder, een vleugelspeler en een spits.

Serieuze geruchten rondom een opvolger van centrumverdediger Kik Pierie zijn er vooralsnog niet. Met Daniel Høegh, Ibrahim Dresevic, Andreas Skovgaard en Vanja Drkusic is de nood daar ook nog niet heel hoog. Naar verluidt zijn de Friezen wel met RSC Anderlecht in gesprek over huurspelers, maar onduidelijk is nog voor welke positie(s).

Als nieuwe rechtsback lijkt Feyenoorder Bart Nieuwkoop (23) nog altijd de voornaamste kandidaat. Feyenoord-trainer Jaap Stam wilde het jeugdexponent graag eerst in actie zien en zal op korte termijn duidelijkheid geven of Nieuwkoop verkocht mag worden of niet. De rechtsback heeft in Rotterdam nog een eenjarig contract tot 2020. 

Voor de positie van controlerende middenvelder is Hamstra naar verluidt op zoek naar een waardige opvolger van Stijn Schaars. "We hebben veel spelers tussen de 25 en 30 jaar en ook genoeg talentvolle jongens, maar geen echte routinier", liet Hamstra eerder weten. In de huidige selectie ontbreekt het nog aan een echte leider op het middenveld.

Na het vertrek van Arber Zeneli en de tijdelijke komst van Dennis Johnsen is de bezetting qua vleugelspelers minimaal met Mitchell van Bergen, Nemanja Mihajlovic (mag vertrekken) en de 17-jarige Arjen van der Heide. Ook hier zijn de geruchten nog minimaal - en bieden de contacten met Anderlecht mogelijk uitkomst.

In de punt van de voorhoede is het aantal spitsen momenteel dunbezet met Jens Odgaard en Jizz Hornkamp. De zoektocht naar versterkingen bracht al de nodige namen (van Runar Espejord tot Ferdy Druijf en Adrian Dalmau) naar voren, maar vooralsnog zonder resultaat. Er lopen veel goede spitsen rond, maar aan de meesten hangt een vergelijkbaar prijskaartje.

Hamstra wil zijn selectie het liefst zo snel mogelijk rond hebben, maar weet ook dat de transfermarkt pas laat op gang komt. Uiteindelijk sluit de markt pas over ruim zeven weken (!) op 31 augustus.

Foto: Julian Atema

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 07:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:13
      Ik las op twitter ergens ronde de 2,75 tot 3 miljoen. Ik verwacht niet dat Hamstra dat voor een type Ramselaar gaat betalen. Het lijkt me dat je daar prima een aanvaller met veel potentie voor zou kunnen halen. Maar los daarvan, er dienen dus nog zo'n 5 plekken ingevuld te worden. Dan lijkt me zo'n bedrag voor slechts 1 speler zo goed als uitgesloten.
    Gaan we voor niemand betalen
  • 12 Jul 2019 om 02:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:48
      Je kunt ook gewoon door scrollen, maar dat moet je wel kunnen natuurlijk.
    Haha is ook wel weer waar Reinier! Mijn excuses, maar ik help het je overigens wel hopen dat hij komt.
  • 12 Jul 2019 om 02:25
    Jordan Larsson van Norrköping misschien? Niet echt geslaagd bij NEC, maar doet het nu weer zeer goed in Zweden en heeft al 9 goals gemaakt in 12 wedstrijden. Ook Muamer Tankovic, ook al bekend met onze competitie en technisch een goede speler, weet het net aardig te vinden daar.
  • 12 Jul 2019 om 00:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:47
      Vind Kramer niet een slecht idee. In heerenveen heeft ie niet veel meer te doen dan zich op voetbal richten. Daarnaast kan hij zich alleen maar opwerken als eerste spits. Aangezien we alleen maar een huurling voor de spits positie hebben.
    Dat wordt een tweede tevrede
  • 11 Jul 2019 om 23:27
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:34
      Gaat naar Vitesse...
    Bijna goed haha
  • 11 Jul 2019 om 23:13
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:03
      hoeveel moet ramselaar kosten?
    Ik las op twitter ergens ronde de 2,75 tot 3 miljoen. Ik verwacht niet dat Hamstra dat voor een type Ramselaar gaat betalen. Het lijkt me dat je daar prima een aanvaller met veel potentie voor zou kunnen halen. Maar los daarvan, er dienen dus nog zo'n 5 plekken ingevuld te worden. Dan lijkt me zo'n bedrag voor slechts 1 speler zo goed als uitgesloten.
  • 11 Jul 2019 om 22:47
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:41
      Als we een 2e spits kopen is Kramer niets wat dan? Transfervrij, en ja wellicht niet de makkelijkste en beste jongen. Maar als 2e spits kan dat prima vind ik. Ook Royston Drenthe is transfervrij.
    Vind Kramer niet een slecht idee. In heerenveen heeft ie niet veel meer te doen dan zich op voetbal richten. Daarnaast kan hij zich alleen maar opwerken als eerste spits. Aangezien we alleen maar een huurling voor de spits positie hebben.
  • 11 Jul 2019 om 22:34
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:57
      Gaat naar az ipv clasie
    Gaat naar Vitesse...
  • 11 Jul 2019 om 22:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:48
      Je kunt ook gewoon door scrollen, maar dat moet je wel kunnen natuurlijk.
    Top dat je zo reageert (net als de anderen). Moge duidelijk zijn dat dit onwenselijk is en bij herhaling een ban kan opleveren. Nu graag weer verder over voetbal!
  • 11 Jul 2019 om 21:48
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:14
      Haha Reinier, welke drugs heb jij vandaag gebruikt? Wellicht kun je het voorschrijven aan Hamstra.
    Je kunt ook gewoon door scrollen, maar dat moet je wel kunnen natuurlijk.
  • 11 Jul 2019 om 19:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:04
      Bazoer is ook onderweg naar een nog onbekende Nederlandse club. Heerenveen lijkt me daarin sterk, maarja er word nog gezocht naar een middenvelder
    Gaat naar az ipv clasie
  • 11 Jul 2019 om 19:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:14
      Haha Reinier, welke drugs heb jij vandaag gebruikt? Wellicht kun je het voorschrijven aan Hamstra.
    Wat een nutteloze reactie...
  • 11 Jul 2019 om 19:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:41
      Als we een 2e spits kopen is Kramer niets wat dan? Transfervrij, en ja wellicht niet de makkelijkste en beste jongen. Maar als 2e spits kan dat prima vind ik. Ook Royston Drenthe is transfervrij.
    Deze twee namen noemen omdat ze transfervrij zijn? Lijken me beide over the Hill, nooit aan beginnen...
  • 11 Jul 2019 om 19:23
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:14
      Haha Reinier, welke drugs heb jij vandaag gebruikt? Wellicht kun je het voorschrijven aan Hamstra.
    Toch wel bijzonder dat sommige het nodig vinden het recht op de man af te spelen. Reinier en ik zijn het ook vaker oneens als eens. Maar dit soort reacties zijn wel van een betrekkelijk niveau.
  • 11 Jul 2019 om 19:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:11
      Vraagje tussendoor en dit bedoel ik niet om te stoken. Maar wat is de algemene indruk van Hamstra? Ik vond en vind het nog steeds allemaal erg langzaam gaan.
      Ik heb het idee alsof Hamstra dit allemaal niet aan zag komen en er nu pas full time mee bezig is.
      Naar mijn beleving had dit veel sneller gemoeten. Natuurlijk snap ik dat je van meerdere factoren afhankelijk bent. Zoals een Nieuwkoop, dat een Stam hem toch eerst zelf wil zien spelen etc en dat we daar op moeten wachten. Oke, zit wat in en snap ik ook prima. Maar je hebt toch neem ik aan ook een plan B en een plan C? Vlap is weg dus nu gaat Hamstra over op plan zonder Vlap. Maar volgens mij heeft hij helemaal geen plan..
      Voorheen kocht Heerenveen de nieuwe spelers al eerder voordat de huidige verkocht. In elk geval werd er naar mijn beleving sneller geschakeld.
      En ja toen was Heerenveen meer intrek dan nu dat weet ik allemaal wel, maar dan moet je daar als club zijne op aanpassen..
    Al het goede komt langzaam :) ik heb alle vertrouwen in Hamstra. Vind dat hij best creatief omgaat met zijn beperkte budget. Verkopen is hij in ieder geval goed ik....
  • 11 Jul 2019 om 19:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:25
      Mocht er geen budget zijn voor de Jong, dan is Tapia van Feyenoord misschien een optie om te huren. Mooie technische voetballer die er altijd wel stevig ingaat. Wel gewoon Peruaans international.
    Haha Reinier, welke drugs heb jij vandaag gebruikt? Wellicht kun je het voorschrijven aan Hamstra.
  • 11 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:50
      Daar spreek je jezelf al tegen. Een tweede spits die lastig is.. 3X raden wat die zal doen wanneer hij na 2 invalbeurten scoort, juist ja: mokken.
    De beste man heeft op ADO na alleen maar als 2e spits gespeeld. Zowel bij Feyenoord, in Israël en bij Utrecht. De discipline van de jongen mag je in twijfel trekken. Maar zal niet mekkeren als 2e spits. Dus nee ik spreek mezelf helemaal niet tegen.
  • 11 Jul 2019 om 18:50
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:41
      Als we een 2e spits kopen is Kramer niets wat dan? Transfervrij, en ja wellicht niet de makkelijkste en beste jongen. Maar als 2e spits kan dat prima vind ik. Ook Royston Drenthe is transfervrij.
    Daar spreek je jezelf al tegen. Een tweede spits die lastig is.. 3X raden wat die zal doen wanneer hij na 2 invalbeurten scoort, juist ja: mokken.
  • 11 Jul 2019 om 17:41
    Als we een 2e spits kopen is Kramer niets wat dan? Transfervrij, en ja wellicht niet de makkelijkste en beste jongen. Maar als 2e spits kan dat prima vind ik. Ook Royston Drenthe is transfervrij.
  • 11 Jul 2019 om 17:22
    Als het goed is is Hamstra gezien zijn functie het hele jaar door bezig met zowel in alsook uitgaande transfers. Hij moet overal rekening mee houden En natuurlijk ook voor elke speler / positie waar wij behoefte / belangstelling voor hebben een plan B hebben. Bij hem is het blijkbaar traditie dat ie de spanning er zo lang mogelijk in houdt. Dat kan / mag natuurlijk.of het slim is, is een tweede.
  • 11 Jul 2019 om 17:11
    Vraagje tussendoor en dit bedoel ik niet om te stoken. Maar wat is de algemene indruk van Hamstra? Ik vond en vind het nog steeds allemaal erg langzaam gaan.
    Ik heb het idee alsof Hamstra dit allemaal niet aan zag komen en er nu pas full time mee bezig is.
    Naar mijn beleving had dit veel sneller gemoeten. Natuurlijk snap ik dat je van meerdere factoren afhankelijk bent. Zoals een Nieuwkoop, dat een Stam hem toch eerst zelf wil zien spelen etc en dat we daar op moeten wachten. Oke, zit wat in en snap ik ook prima. Maar je hebt toch neem ik aan ook een plan B en een plan C? Vlap is weg dus nu gaat Hamstra over op plan zonder Vlap. Maar volgens mij heeft hij helemaal geen plan..
    Voorheen kocht Heerenveen de nieuwe spelers al eerder voordat de huidige verkocht. In elk geval werd er naar mijn beleving sneller geschakeld.
    En ja toen was Heerenveen meer intrek dan nu dat weet ik allemaal wel, maar dan moet je daar als club zijne op aanpassen..
  • 11 Jul 2019 om 16:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:31
      Ik vrees dat Tapia a) een hoger geklasseerde club voor ogen heeft en b) vrij duur zal worden wanneer we zijn salaris overnemen.
    Klopt, hij gaat waarschijnlijk al naar lok Moskou toe. Misschien kan Gerry een verdedigende middenvelder huren van Anderlecht. Yevhen Makarenko. Speelt daar amper en heeft nog 3 jaar contract. Voor zo,'n speler zijn wij misschien wel een uitkomst. En international van Oekraïne geweest..
  • 11 Jul 2019 om 16:31
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:25
      Mocht er geen budget zijn voor de Jong, dan is Tapia van Feyenoord misschien een optie om te huren. Mooie technische voetballer die er altijd wel stevig ingaat. Wel gewoon Peruaans international.
    Ik vrees dat Tapia a) een hoger geklasseerde club voor ogen heeft en b) vrij duur zal worden wanneer we zijn salaris overnemen.
  • 11 Jul 2019 om 16:31
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:25
      Mocht er geen budget zijn voor de Jong, dan is Tapia van Feyenoord misschien een optie om te huren. Mooie technische voetballer die er altijd wel stevig ingaat. Wel gewoon Peruaans international.
    Gooi de namen eerst eens door google.
    Tapia kan cashen in Rusland, dan ben je als Heerenveen nagenoeg kansloos.
    Daarbij heeft ie nog maar een jaar op z'n contract; dan is verhuur ook bijna altijd uitgesloten.
  • 11 Jul 2019 om 16:25
    Mocht er geen budget zijn voor de Jong, dan is Tapia van Feyenoord misschien een optie om te huren. Mooie technische voetballer die er altijd wel stevig ingaat. Wel gewoon Peruaans international.
  • 11 Jul 2019 om 16:15
    Zouden ze het aandurven om Nigel de Jong te benaderen. Beter 2 klasbakken dan 5 prutsers. Je hele jonge ploeg gaat daardoor ook beter voetballen. Plus net als Stijn dat was een ontzettend belangrijk verlengstuk in het veld. Hij heeft tot op heden nog nergens getekend.
  • 11 Jul 2019 om 16:11
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:37
      Deze spelers zijn qua salaris onhaalbaar.Bij Heerenveen willen ze spelers" met over mijn lijk mentaliteit"Zelf zou ik meer aan Diemers denken.Achterhoede is meer het probleem.Dabo (Sparta) Vind ik een goede rechtbank. Als ervaren speler kom ik toch weer uit bij Leeuwin, of een Ted v d Pavert
    Ted van de Pavert? Dabo? Leeuwin? Robert Schilder? Sorry hoor, maar het is misschien beter om eerst te reageren hier en daarna pas te drinken.. Zonder te geinen, dat zijn hopelijk niet de namen waar Hamstra zich op focust.
  • 11 Jul 2019 om 16:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:55
      Misschien Robert Schilder....op links hebben we alleen Woudenberg.Bovendien heeft hij nog geen club
    En kon hij bovendien maar net aanpoten bij Cambuur. Beetje bijzonder ook dat als een rechtsback niet beschikbaar blijkt, er maar een linksback moet komen. Skovgaard kan uit de voeten als linksback en centrum verdediger.
  • 11 Jul 2019 om 15:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:44
      Dabo heeft al een maand geleden ofzo ergens anders getekend
    Misschien Robert Schilder....op links hebben we alleen Woudenberg.Bovendien heeft hij nog geen club
  • 11 Jul 2019 om 15:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:37
      Deze spelers zijn qua salaris onhaalbaar.Bij Heerenveen willen ze spelers" met over mijn lijk mentaliteit"Zelf zou ik meer aan Diemers denken.Achterhoede is meer het probleem.Dabo (Sparta) Vind ik een goede rechtbank. Als ervaren speler kom ik toch weer uit bij Leeuwin, of een Ted v d Pavert
    Dabo heeft al een maand geleden ofzo ergens anders getekend
  • 11 Jul 2019 om 15:37
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:32
      Net als Ramselaar zal Bazoer betere clubs kunnen kiezen. Misschien is Feyenoord wel die club die hem wil overnemen. Voor Utrecht was het in ieder geval niet haalbaar (financieel).
    Deze spelers zijn qua salaris onhaalbaar.Bij Heerenveen willen ze spelers" met over mijn lijk mentaliteit"Zelf zou ik meer aan Diemers denken.Achterhoede is meer het probleem.Dabo (Sparta) Vind ik een goede rechtbank. Als ervaren speler kom ik toch weer uit bij Leeuwin, of een Ted v d Pavert
  • 11 Jul 2019 om 14:57
    Is rammselaar niet heel lang geblesseerd geweest? En speelde die daarom niet gewoon ?
  • 11 Jul 2019 om 14:32
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:04
      Bazoer is ook onderweg naar een nog onbekende Nederlandse club. Heerenveen lijkt me daarin sterk, maarja er word nog gezocht naar een middenvelder
    Net als Ramselaar zal Bazoer betere clubs kunnen kiezen. Misschien is Feyenoord wel die club die hem wil overnemen. Voor Utrecht was het in ieder geval niet haalbaar (financieel).
  • 11 Jul 2019 om 14:30
    • Quote van 11 Jul 2019 om 12:58
      Dan kom je uit bij clubs als AZ, Utrecht en Vitesse. Het middenveld van AZ: Koopmeiners (2022), Vejinovic (2022), Midstsjö (2022), Til (2023), Goudmijn (2020), Reijnders (2022) en Helmer (2022). + contract met Taabouni (17 -jarig talent) opengebroken. Het middenveld van Utrecht: Maher, van Overeem, Gustafson, Strieder, Emanuelson en vd Streek. Daarnaast zijn zij geïnteresseerd in Bazoer. Het middenveld van Vitesse: Serero, Ali, Musondq, Bero, Foor, Bruns. En daarnaast zal er ongetwijfeld een of andere Rus of huurspeler van Chelsea komen. Vergeet niet dat Gerry Stijn Schaars ook hierheen heeft weten te halen. Geen idee wat hem wordt geboden, maar zelfs hij heeft zich in de kijker kunnen spelen van het Nederlands Elftal. Lijkt me genoeg perspectief waarom het voor Ramselaar aantrekkelijk is om hier te komen. We hebben ons hoe dan ook bewezen een goed handelshuis te zijn met nu bijvoorbeeld Vlap, dus dit kan een goed moment zijn om zich in de kijker te spelen (zoals Schaars dus bij NL’eftal deed) bij topclubs.
    Ramselaar zou ook kunnen opteren voor het buitenland. Hij heeft dat zelf afgelopen voorjaar ook al eens geroepen. Ik denk niet dat wij interessant genoeg zijn en dat hij inderdaad zal kiezen voor het buitenland.
  • 11 Jul 2019 om 14:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:02
      Precies, en ondanks dat ‘we’ Hamstra altijd afkraken krijgt hij dit soort constructies wel vaak voor elkaar. Heb jij een idee wat er voor Hoegh betaald is?
    Volgens mij heeft Hamstra ooit eens gezegd dat ze niks voor Hoegh betaald hebben. Enige optie is dan - denk ik - een flink doorverkooppercentage, bijvoorbeeld dat de opbrengst 50/50 is? Dat is op zich prima, want je verdient dan weliswaar niet zoveel, maar hebt wel een prima speler onder contract gehad.
  • 11 Jul 2019 om 14:21
    En vergeet niet dat de markt goed gek is momenteel. De bedragen zijn belachelijk en voor kneusjes worden hoofdprijzen betaald.
  • 11 Jul 2019 om 14:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:09
      Als je even gaat afpellen naar welke clubs die zou kunnen gaan blijven er wat mij betreft 2 clubs over, Vitesse en Heerenveen. Az heeft Clasie gehaald, FC utrecht is al klaar op de transfermarkt, Ajax en PSV zullen geen interesse hebben. Feyenoord heeft net Kelly gehaald. Nou is Vitesse wel van het huren, dus ik verwacht eigenlijk dat hij daarheen gaat.
    AZ heeft Clasie (nog) niet gehaald en lijkt te zijn doorgeschakeld naar Bazoer.
  • 11 Jul 2019 om 14:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:40
      Hamstra heeft in eerdere interviews al eens aangegeven dat Heerenveen 'creatief' moet zijn om spelers te halen. Jongens als Bazoer en Ramselaar zijn normaal gesproken onhaalbaar, maar met bepaalde constructies is misschien het een en ander mogelijk. Bijvoorbeeld een lage transfersom in combinatie met een hoog doorverkooppercentage, waardoor zijn oude club in de toekomst het meeste profiteert als hij wat oplevert. Volgens mij is met Daniel Hoegh en FC Basel exact zo'n constructie afgesproken.
    Precies, en ondanks dat ‘we’ Hamstra altijd afkraken krijgt hij dit soort constructies wel vaak voor elkaar. Heb jij een idee wat er voor Hoegh betaald is?
  • 11 Jul 2019 om 13:40
    Hamstra heeft in eerdere interviews al eens aangegeven dat Heerenveen 'creatief' moet zijn om spelers te halen. Jongens als Bazoer en Ramselaar zijn normaal gesproken onhaalbaar, maar met bepaalde constructies is misschien het een en ander mogelijk. Bijvoorbeeld een lage transfersom in combinatie met een hoog doorverkooppercentage, waardoor zijn oude club in de toekomst het meeste profiteert als hij wat oplevert. Volgens mij is met Daniel Hoegh en FC Basel exact zo'n constructie afgesproken.
  • 11 Jul 2019 om 13:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:09
      Als je even gaat afpellen naar welke clubs die zou kunnen gaan blijven er wat mij betreft 2 clubs over, Vitesse en Heerenveen. Az heeft Clasie gehaald, FC utrecht is al klaar op de transfermarkt, Ajax en PSV zullen geen interesse hebben. Feyenoord heeft net Kelly gehaald. Nou is Vitesse wel van het huren, dus ik verwacht eigenlijk dat hij daarheen gaat.
    Bazoer zou je ook niet moeten willen hebben lijkt me. Qua kwaliteiten zal hij heus meer in zich hebben dan wat we nu hebben, maar hij brengt een hoop ellende mee (wat in het verleden bij vrijwel iedere club is gebeurd) en is denk ik ook niet een leider qua type.
  • 11 Jul 2019 om 13:17
    • Quote van 11 Jul 2019 om 12:58
      Dan kom je uit bij clubs als AZ, Utrecht en Vitesse. Het middenveld van AZ: Koopmeiners (2022), Vejinovic (2022), Midstsjö (2022), Til (2023), Goudmijn (2020), Reijnders (2022) en Helmer (2022). + contract met Taabouni (17 -jarig talent) opengebroken. Het middenveld van Utrecht: Maher, van Overeem, Gustafson, Strieder, Emanuelson en vd Streek. Daarnaast zijn zij geïnteresseerd in Bazoer. Het middenveld van Vitesse: Serero, Ali, Musondq, Bero, Foor, Bruns. En daarnaast zal er ongetwijfeld een of andere Rus of huurspeler van Chelsea komen. Vergeet niet dat Gerry Stijn Schaars ook hierheen heeft weten te halen. Geen idee wat hem wordt geboden, maar zelfs hij heeft zich in de kijker kunnen spelen van het Nederlands Elftal. Lijkt me genoeg perspectief waarom het voor Ramselaar aantrekkelijk is om hier te komen. We hebben ons hoe dan ook bewezen een goed handelshuis te zijn met nu bijvoorbeeld Vlap, dus dit kan een goed moment zijn om zich in de kijker te spelen (zoals Schaars dus bij NL’eftal deed) bij topclubs.
    Ik verwacht eigenlijk dat Ramselaar naar een buitenlandse club vertrekt.
  • 11 Jul 2019 om 13:09
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:04
      Bazoer is ook onderweg naar een nog onbekende Nederlandse club. Heerenveen lijkt me daarin sterk, maarja er word nog gezocht naar een middenvelder
    Als je even gaat afpellen naar welke clubs die zou kunnen gaan blijven er wat mij betreft 2 clubs over, Vitesse en Heerenveen. Az heeft Clasie gehaald, FC utrecht is al klaar op de transfermarkt, Ajax en PSV zullen geen interesse hebben. Feyenoord heeft net Kelly gehaald. Nou is Vitesse wel van het huren, dus ik verwacht eigenlijk dat hij daarheen gaat.
  • 11 Jul 2019 om 13:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 12:56
      heeft heerenveen uberhaupt interesse in ramselaar of beweren sommigen weer eens dom wat
    Het staat iedereen vrij om hier over interessante spelers te praten, los van of het in de media is genoemd. Ramselaar is zover ik weet nooit in de media aan Heerenveen gelinkt.
  • 11 Jul 2019 om 13:04
    Bazoer is ook onderweg naar een nog onbekende Nederlandse club. Heerenveen lijkt me daarin sterk, maarja er word nog gezocht naar een middenvelder
  • 11 Jul 2019 om 13:03
    hoeveel moet ramselaar kosten?
  • 11 Jul 2019 om 12:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 12:45
      Het is inmiddels wel duidelijk dat Ramselaar geen perspectief heeft bij PSV, maar denk dat er tussen Heerenveen en PSV nog wel wat beter clubs zitten die hem willen.
    Dan kom je uit bij clubs als AZ, Utrecht en Vitesse. Het middenveld van AZ: Koopmeiners (2022), Vejinovic (2022), Midstsjö (2022), Til (2023), Goudmijn (2020), Reijnders (2022) en Helmer (2022). + contract met Taabouni (17 -jarig talent) opengebroken. Het middenveld van Utrecht: Maher, van Overeem, Gustafson, Strieder, Emanuelson en vd Streek. Daarnaast zijn zij geïnteresseerd in Bazoer. Het middenveld van Vitesse: Serero, Ali, Musondq, Bero, Foor, Bruns. En daarnaast zal er ongetwijfeld een of andere Rus of huurspeler van Chelsea komen. Vergeet niet dat Gerry Stijn Schaars ook hierheen heeft weten te halen. Geen idee wat hem wordt geboden, maar zelfs hij heeft zich in de kijker kunnen spelen van het Nederlands Elftal. Lijkt me genoeg perspectief waarom het voor Ramselaar aantrekkelijk is om hier te komen. We hebben ons hoe dan ook bewezen een goed handelshuis te zijn met nu bijvoorbeeld Vlap, dus dit kan een goed moment zijn om zich in de kijker te spelen (zoals Schaars dus bij NL’eftal deed) bij topclubs.
  • 11 Jul 2019 om 12:56
    heeft heerenveen uberhaupt interesse in ramselaar of beweren sommigen weer eens dom wat
  • 11 Jul 2019 om 12:45
    Het is inmiddels wel duidelijk dat Ramselaar geen perspectief heeft bij PSV, maar denk dat er tussen Heerenveen en PSV nog wel wat beter clubs zitten die hem willen.
  • 11 Jul 2019 om 12:15
    Ramselaar naar Heerenveen? hahaha was het maar zo'n feest, die komt toch niet
  • 11 Jul 2019 om 12:09
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:43
      Nieuwkoop, Leeuwin, Ramselaar
    Dat er hier nog steeds mensen zijn die constant om Leeuwin roepen. We hebben met Hoegh en Dresevic twee rechtercentrale verdedigers. De behoefte ligt linkscentraal wat Leeuwin niet is.
  • 11 Jul 2019 om 12:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:43
      Nieuwkoop, Leeuwin, Ramselaar
    Wanneer tekent Ramselaar ook alweer?
  • 11 Jul 2019 om 11:44
    Nieuwkoop,Douglas,Ramselaar.
  • 11 Jul 2019 om 11:43
    Nieuwkoop, Leeuwin, Ramselaar