Dalmau tekent bij FC Utrecht: ''Hij gelooft in de ambities''

( 16 reacties)
Dalmau tekent bij FC Utrecht: ''Hij gelooft in de ambities''

SC Heerenveen heeft definitief naast Adrián Dalmau gegrepen. De Spaanse spits tekende vandaag een driejarig contract bij FC Utrecht.

Dalmau kwam afgelopen seizoen in 34 officiële wedstrijden voor Heracles Almelo negentien keer tot scoren en stond bij SC Heerenveen op de radar om de nieuwe spits te worden. De 25-jarige aanvaller heeft echter voor FC Utrecht gekozen. De club uit de Domstad is blij met de aanwinst.

"Een echte spits met enorme scoringsdrang en het juiste gevoel voor de goal", zegt directeur voetbalzaken Jordy Zuidam op de officiële website van FC Utrecht. "Hij speelt met veel energie en is continu een plaag voor verdedigers. Bovendien is Adrián snel, handig met de bal en kan hij geweldig koppen. Hij is een complete spits, een echte nummer 9."

"We zijn overtuigd van zijn kwaliteiten en zien bij Adrián de potentie om nog verder te groeien", vervolgt Zuidam. "Ondanks dat er veel interesse in hem was, heeft hij voor ons gekozen. Hij gelooft in de ambities van de club. Wij zijn er bijzonder trots op dat we hem aan ons hebben verbonden en dat we samen met Adrián die ambities gaan nastreven."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2019 om 23:32
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:13
      Hoezo? Die is 29, altijd bij laagvliegers gespeeld en geen seizoen met 10 doelpunten of meer. Achterin van rhijn halen, middenveld vejnovic en voorin een verrassing.
    Dat zou mooi zijn zulke spelers. Ben benieuwd of ze inzetten op kwaliteit! Andere clubs versterken zich maar raak, bij ons blijft het akelig stil. Maar ja, we zijn het wel gewend dat de selectie eind augustus nog steeds niet op orde is. Hoe kun je dan verwachten dat er een ingespeeld team staat. In elk geval weer een reden om je achter te verschuilen mocht de competitie start tegenvallen.
  • 9 Jul 2019 om 23:13
    • Quote van 9 Jul 2019 om 21:53
      Off benschop naar groningen. Spoeling wordt dunner en dunner
    Hoezo? Die is 29, altijd bij laagvliegers gespeeld en geen seizoen met 10 doelpunten of meer. Achterin van rhijn halen, middenveld vejnovic en voorin een verrassing.
  • 9 Jul 2019 om 23:03
    Het wordt gewoon een donders moeilijk jaar. Maar met zn allen erachter moeten we het redden!
  • 9 Jul 2019 om 22:55
    • Quote van 9 Jul 2019 om 22:45
      Dat valt vast mee hoor, waarom altijd zo negatief, de meeste transfers moeten nog plaatsvinden...
    Ik help het je hopen hoe langer het duurt hoe minder inspeeltijd met alle gevolgen van dien. En de excuses..
  • 9 Jul 2019 om 22:46
    • Quote van 9 Jul 2019 om 21:53
      Off benschop naar groningen. Spoeling wordt dunner en dunner
    Vond ik geen geweldige spits, lekker naar Groningen laten gaan....
  • 9 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 9 Jul 2019 om 22:41
      Lekker vooruitzicht KK divisie
    Dat valt vast mee hoor, waarom altijd zo negatief, de meeste transfers moeten nog plaatsvinden...
  • 9 Jul 2019 om 22:41
    Lekker vooruitzicht KK divisie
  • 9 Jul 2019 om 22:10
    Voorlopig zal het wel stil blijven rond aankopen. Ik verwacht dat men wacht tot augustusen duidelijk is hoe het er voetballend voor staat en financieel. Dus volop kansen voor de jeugd de komende tijd.
  • 9 Jul 2019 om 21:53
    Off benschop naar groningen. Spoeling wordt dunner en dunner
  • 9 Jul 2019 om 18:43
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:32
      Pranjic ook:)
    Laat Sibbele het niet horen! :)
  • 9 Jul 2019 om 18:32
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:25
      Gemakshalve Sulejmani en Djuricic vergeten lees ik.
    Pranjic ook:)
  • 9 Jul 2019 om 18:25
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:17
      Alsjeblieft niet zomaar Balkan, ik herinner me Djuric en Kopic nog. Sloegen miljoenengaten id begroting, jarenlang.
    Gemakshalve Sulejmani en Djuricic vergeten lees ik.
  • 9 Jul 2019 om 18:17
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:44
      En door! Kom maar met een spits uit Scandinavië of de Balkan van een jaar of 22 en voor 5 jaar vast leggen. Daar zit de toekomst in!
    Alsjeblieft niet zomaar Balkan, ik herinner me Djuric en Kopic nog. Sloegen miljoenengaten id begroting, jarenlang.
  • 9 Jul 2019 om 17:39
    Ééndagsvlieg denk ik. Daarnaast een irritant figuur met vervelende zaakwaarnemers. Prima dat Utrecht hem opgepikt heeft.
  • 9 Jul 2019 om 14:31
    Was ook totaal niet realistisch dat hij naar ons zou komen. Wat is dat nou voor stap vooruit voor hem? In de tijd van Dost was dat het nog wel, helaas is die tijd voorlopig voorbij. Benieuwd wie er wel gaat komen!
  • 9 Jul 2019 om 13:44
    En door! Kom maar met een spits uit Scandinavië of de Balkan van een jaar of 22 en voor 5 jaar vast leggen. Daar zit de toekomst in!
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›