Veel onduidelijkheid bij Jansen: ''Eigenlijk is het een soap'' 'Eredivisie-aanvoerders verzetten zich tegen besluit van KNVB' Omrop Fryslân gaat prachtige VV Heerenveen-documentaire uitzenden ''Je moet je bij hem afvragen of hij het nog voor het salaris doet'' Hanssen eerlijk: ''Was verrast toen Heerenveen Espejord haalde''

Dalmau verkiest andere Eredivisieclub boven SC Heerenveen

34
Dalmau verkiest andere Eredivisieclub boven SC Heerenveen

SC Heerenveen heeft bot gevangen in de strijd om Heracles-spits Adrian Dalmau. De 25-jarige Spanjaard maakt dinsdag bekend naar welke Eredivisieclub hij wél de overstap gaat maken, weet FeanOnline.

De Friezen werden de afgelopen weken opnieuw gelinkt aan Dalmau en waren ook concreet geïnteresseerd. Op financieel en sportief vlak kon Heerenveen echter niet wedijveren met aanbiedingen van andere clubs, die de clubtopscorer van Heracles Almelo ook wilden inlijven.

Dalmau was het afgelopen seizoen negentien keer trefzeker in 31 Eredivisieduels. In beide ontmoetingen met SC Heerenveen wist hij eenmaal te scoren.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2019 om 16:37
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:28
      Nee hij is zo slecht daarom gaat hij naar Utrecht. Kunnen ze ook niet scouten zeker? Duhh.
    Er zit nogal wat speelruimte tussen "niet zo ontzettend goed" en "zo slecht" ;)
    En over het scouten valt weinig te zeggen; ze hebben tenslotte 2 jaar geleden ook Dessers gehaald en zo'n succes was dat nu ook weer niet (vandaar dat ie nu juist naar Heracles gaat)..
  • 9 Jul 2019 om 16:35
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:30
      Uiteindelijk heeft Utrecht 7 ton betaald + Dessers. Toch aanzienlijk minder dan de eerder genoemde 2,5 miljoen.
    Weet je toch niet, jij(en ik en wie wel eigenlijk) hebben geen flauw benul van de constructie.
  • 9 Jul 2019 om 15:30
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:28
      Nee hij is zo slecht daarom gaat hij naar Utrecht. Kunnen ze ook niet scouten zeker? Duhh.
    Uiteindelijk heeft Utrecht 7 ton betaald + Dessers. Toch aanzienlijk minder dan de eerder genoemde 2,5 miljoen.
  • 9 Jul 2019 om 15:28
    • Quote van 9 Jul 2019 om 10:21
      Ik ben hier ook niet heel rouwig om. Voor dat geld moet er ook wel een minstens gelijkwaardige spits te halen zijn. Zo ontzettend goed vond ik die Dalmau niet, is met name een afmaker, maar wij hebben daarnaast ook wel de behoefte aan een spits die als kapstok kan fungeren.
    Nee hij is zo slecht daarom gaat hij naar Utrecht. Kunnen ze ook niet scouten zeker? Duhh.
  • 9 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:14
      Terug van weggeweest inderdaad.
    Binnenkort weer inside information dus..
  • 9 Jul 2019 om 13:13
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:19
      Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat onze club het geld (2.5 miljoen) van Vlap moet investeren in een redelijke speler van 25 jaar die over twee jaar als 27-jarige dan 8/9 miljoen moet opbrengen. Dat gebeurt dus never nooit niet!De vraag moet worden gesteld waarom Dalmau twee jaar geleden niet is gehaald.
    Omdat wij als club niet scouten in de Spaanse competities maar ons al jaren focussen op Scandinavie en de Balkan.
  • 9 Jul 2019 om 13:12
    • Quote van 9 Jul 2019 om 07:23
      Wat moeten wij met Dalmau? Te duur en zo goed is hij niet.....Haal een wat oudere spits achter Odgaard. Van 2.45 meter en als pinchhitter.
    Wat een onzin, Jongen schiet er 19 in. 2 Miljoen kopen 8,9 miljoen verkopen. Een huurling in de basis en dan volgend naar weer hetzelfde probleem. Jij begrijpt er niks van.
  • 9 Jul 2019 om 13:10
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:01
      Off: is die Thelander van Vites niet iets om te huren? Of over te nemen?
    Hopeloos mislukt bij Vitesse. Een hele slechte voetballer. Hoop het toch niet.
  • 9 Jul 2019 om 12:43
    Naar Utrecht dus. Die gaan samen met Feyenoord om de 3e en 4e plaats strijden.
  • 9 Jul 2019 om 12:01
    Off: is die Thelander van Vites niet iets om te huren? Of over te nemen?
  • 9 Jul 2019 om 10:21
    Ik ben hier ook niet heel rouwig om. Voor dat geld moet er ook wel een minstens gelijkwaardige spits te halen zijn. Zo ontzettend goed vond ik die Dalmau niet, is met name een afmaker, maar wij hebben daarnaast ook wel de behoefte aan een spits die als kapstok kan fungeren.
  • 9 Jul 2019 om 09:22
    • Quote van 9 Jul 2019 om 07:23
      Wat moeten wij met Dalmau? Te duur en zo goed is hij niet.....Haal een wat oudere spits achter Odgaard. Van 2.45 meter en als pinchhitter.
    Veerman?
  • 9 Jul 2019 om 09:19
    Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat onze club het geld (2.5 miljoen) van Vlap moet investeren in een redelijke speler van 25 jaar die over twee jaar als 27-jarige dan 8/9 miljoen moet opbrengen. Dat gebeurt dus never nooit niet!De vraag moet worden gesteld waarom Dalmau twee jaar geleden niet is gehaald.
  • 9 Jul 2019 om 09:14
    • Quote van 9 Jul 2019 om 01:11
      Dezelfde second als een aantal jaren geleden terug op het forum?
    Terug van weggeweest inderdaad.
  • 9 Jul 2019 om 08:53
    Vissen we weeer achter het net...pffff wat een transferzomer
  • 9 Jul 2019 om 08:40
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Goed oordeel zeg met een selectie waar nog het nodige bij gaat komen.......
  • 9 Jul 2019 om 08:30
    Gok dat Dalmau naar feyenoord vertrekt
  • 9 Jul 2019 om 08:20
    • Quote van 8 Jul 2019 om 23:41
      Binnen twee weken
    Binnen 4 weken... Wel leuk om zo een gokje te doen
  • 9 Jul 2019 om 08:15
    Goede zaak.. voor dat geld of minder kun je betere spitsen vinden.
  • 9 Jul 2019 om 07:58
    Jammer.Een goede spits die meteen staat.Maar tegen Utrecht en clubs uit Spanje kunnen wij financieel niet tegen op.
  • 9 Jul 2019 om 07:56
    • Quote van 9 Jul 2019 om 06:39
      Als Dalmau naar Utrecht gaat moeten wij proberen Nick Venema bij Utrecht weg zien te halen, gevalletje v Bergen
    Dat zou niet verkeerd zijn idd. Maar geloof dat ze hem nog steeds wel als talent zien.
  • 9 Jul 2019 om 07:23
    Wat moeten wij met Dalmau? Te duur en zo goed is hij niet.....Haal een wat oudere spits achter Odgaard. Van 2.45 meter en als pinchhitter.
  • 9 Jul 2019 om 06:39
    Als Dalmau naar Utrecht gaat moeten wij proberen Nick Venema bij Utrecht weg zien te halen, gevalletje v Bergen
  • 9 Jul 2019 om 04:03
    Het zal inderdaad wel om een soort van ruildeal gaan. Dalmau voor Dessers. Met wat kleingeld richting Almelo.
  • 9 Jul 2019 om 01:11
    Dezelfde second als een aantal jaren geleden terug op het forum?
  • 9 Jul 2019 om 01:04
    Wat is de bron hiervan? Ik heb namelijk iets anders gehoord.
  • 9 Jul 2019 om 00:36
    Rechtsback Van Wermeskerken van Cambuur naar Zwolle, werd her en der ook wel door mensen ook wel als een interessante speler voor ons beschouwd. Sowieso lijkt het er totaal niet op dat Floranus zijn kans gaat pakken, dus daar moet zeker nog wat bij. Blijf het nog wel heel erg stil vinden, en zeker met vraagtekens als Mihajlovic, Floranus en een centrum dat ook nog wel een klasbak kan gebruiken, ben ik toch nog wat onrustig.
  • 9 Jul 2019 om 00:31
    • Quote van 8 Jul 2019 om 23:41
      Binnen twee weken
    Lijkt me wel dat er binnen twee weken wat gebeurt inderdaad, het is tenslotte ook alweer 2,5 week stil op het front.
  • 8 Jul 2019 om 23:55
    • Quote van 8 Jul 2019 om 23:46
      Het is ook gewoon een spits die veel te duur is voor onze club in deze omstandigheden. Geef Odgaard maar de kans en zet er een wat oudere spits bij die wil banken en in wil vallen op momenten dat je hem nodig hebt.
    Dan kunnen we Hornkamp ook wel de kans geven als tweede spits. Even groot risico als tweede spits.
  • 8 Jul 2019 om 23:46
    Het is ook gewoon een spits die veel te duur is voor onze club in deze omstandigheden. Geef Odgaard maar de kans en zet er een wat oudere spits bij die wil banken en in wil vallen op momenten dat je hem nodig hebt.
  • 8 Jul 2019 om 23:41
    • Quote van 8 Jul 2019 om 23:39
      Rond de twee miljoen is voor ons ook een te hoge prijs. Benieuwd of we deze week nog nieuwe spelers mogen verwachten.
    Binnen twee weken
  • 8 Jul 2019 om 23:39
    Rond de twee miljoen is voor ons ook een te hoge prijs. Benieuwd of we deze week nog nieuwe spelers mogen verwachten.
  • 8 Jul 2019 om 23:32
    • Quote van 8 Jul 2019 om 23:24
      Zal wel Utrecht worden, die hebben net afscheid genomen van 2 spitsen.
    Was ook de club waar ik als eerste aan dacht.
  • 8 Jul 2019 om 23:24
    Zal wel Utrecht worden, die hebben net afscheid genomen van 2 spitsen.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›