'SC Heerenveen wil wisselgeld voor Vlap': ''Kans is groot''

( 22 reacties)
'SC Heerenveen wil wisselgeld voor Vlap': ''Kans is groot''

De transfer van Michel Vlap naar Anderlecht heeft mogelijk tot gevolg dat er ook enkele spelers de omgekeerde weg bewandelen. Dat meldt Het Laatste Nieuws

Volgens het Belgische medium is 'de kans groot' dat Heerenveen enkele spelers tijdelijk overneemt van Anderlecht. "Wellicht huurt Heerenveen een aantal spelers-op-overschot uit de Anderlechtselectie die afgeslankt dient te worden", valt er te lezen.

Om welke spelers het gaat is vooralsnog gissen, want namen worden er niet genoemd door Het Laatste Nieuws. Zeker is wel dat SC Heerenveen op zoek moet naar een vervanger voor Vlap, die voor om en nabij de 8 miljoen euro vertrekt uit Friesland.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jul 2019 om 19:45
    • Quote van 3 Jul 2019 om 17:29
      Natuurlijk, en dan wel als eerste lopen te janken als de resultaten tegen vallen met die “parels”.
    Echte pareltjes moet je goed poetsen dan worden ze nog mooier.
  • 3 Jul 2019 om 17:29
    • Quote van 3 Jul 2019 om 13:34
      Welkom bij de nieuwe feanster realiteit. Zoveel mogelijk spelers huren en ontwikkelen en terug laten gaan naar hun club. Volgens sommigen worden we daar ook nog financieel wijzer van. Denk dat Riemer, Foppe en GJV al met de wenkbrauwen fronsen. Ga rappo scouten, mits je dat al niet gedaan had en haal gewoon een paar Potentiële parels,die nog wel betaalbaar zijn, ontwikkel die en Voila.
    Natuurlijk, en dan wel als eerste lopen te janken als de resultaten tegen vallen met die “parels”.
  • 3 Jul 2019 om 15:37
    • Quote van 3 Jul 2019 om 13:48
      Huur met kooptie kan gewoon erg interessant zijn anders.
    Of een speler huren die je nooit kan betalen als je hem moet kopen is ook gewoon een goede reden voor mij.
  • 3 Jul 2019 om 13:48
    Huur met kooptie kan gewoon erg interessant zijn anders.
  • 3 Jul 2019 om 13:34
    Welkom bij de nieuwe feanster realiteit. Zoveel mogelijk spelers huren en ontwikkelen en terug laten gaan naar hun club. Volgens sommigen worden we daar ook nog financieel wijzer van. Denk dat Riemer, Foppe en GJV al met de wenkbrauwen fronsen. Ga rappo scouten, mits je dat al niet gedaan had en haal gewoon een paar Potentiële parels,die nog wel betaalbaar zijn, ontwikkel die en Voila.
  • 3 Jul 2019 om 12:26
    • Quote van 3 Jul 2019 om 12:06
      Krijgen we wel opleidingsvergoeding? Heeft jaartje gespeeld hier toch?. Dus zal wel om 0.5 procent gaan. Elke ton is mooi meegenomen
    Hij was gehuurd van Ajax, dus het lijkt mij niet. Maar wellicht is er iets in de huurovereenkomst opgenomen. Zullen we wel nooit achterkomen.
  • 3 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 3 Jul 2019 om 11:05
      Inderdaad.. 11de met het kapitaal op het veld. Geen moeilijke keuze!
    En wat nou als die twee gehuurde spelers het verschil maken en dat we daardoor weer een keer Europees voetbal halen, of 1 miljoen extra aan tv gelden krijgen. Ik heb 10x liever een gehuurde Lammers in de spits die o.a. Vlap beter laat spelen en daardoor voor 8 miljoen kan worden verkocht dan dat ik naar een gekochte spits als te Vrede zit te kijken hoor. Tegenwoordig koop je gewoon niet zo makkelijk meer een goede spits die betaalbaar is.
  • 3 Jul 2019 om 12:06
    • Quote van 3 Jul 2019 om 11:07
      Dijks naar Serie A (Milan) voor 20 miljoen? Hadden we destijds ook niet kunnen bedenken.
    Krijgen we wel opleidingsvergoeding? Heeft jaartje gespeeld hier toch?. Dus zal wel om 0.5 procent gaan. Elke ton is mooi meegenomen
  • 3 Jul 2019 om 11:40
    • Quote van 3 Jul 2019 om 11:34
      Dat zou ik wel gek vinden. Bij Nemanja wijst niets erop dat dat nog goed gaat komen en Van der Heide is nog maar 17. Het kopen van een buitenspeler, die vaak op beide kanten uit de voeten kunnen, kan echt wel. Als Van Bergen de lijn van vorig seizoen doortrekt is hij volgende zomer misschien ook wel weg. Daarbij moet je deze miljoenen nu investeren, en niet weer voor zo'n huurconstructie kiezen. Ik zou liever zien dat men een klasse spits in de deal betrekt. Kiese Thelin, mislukte vorig jaar bij Leverkusen maar deed het goed in de Belgische competitie. Zou die haalbaar zijn?
    Snap je punt . En inderdaad we hebben ook nog niemand voor achter Van Bergen. Daar had ik niet aan gedacht. Overigens zegt leeftijd mij niet heel veel. Goed genoeg is oud genoeg. Of Van der Heide goed genoeg is om dit jaar al minuten te maken weet ik niet. De oefenwedstrijd minuten tegen amateurs zeggen mij niet zoveel.
  • 3 Jul 2019 om 11:34
    • Quote van 3 Jul 2019 om 11:27
      Zomaar een gedachtengang. Ik zou het niet gek vinden om een linksbuiten te huren. Nemanja hebben we nog voor die plek en een eventuele huurspeler voor die positie zou het doorstromen van Van der Heide niet blokkeren in de toekomst.
    Dat zou ik wel gek vinden. Bij Nemanja wijst niets erop dat dat nog goed gaat komen en Van der Heide is nog maar 17. Het kopen van een buitenspeler, die vaak op beide kanten uit de voeten kunnen, kan echt wel. Als Van Bergen de lijn van vorig seizoen doortrekt is hij volgende zomer misschien ook wel weg. Daarbij moet je deze miljoenen nu investeren, en niet weer voor zo'n huurconstructie kiezen. Ik zou liever zien dat men een klasse spits in de deal betrekt. Kiese Thelin, mislukte vorig jaar bij Leverkusen maar deed het goed in de Belgische competitie. Zou die haalbaar zijn?
  • 3 Jul 2019 om 11:27
    Zomaar een gedachtengang. Ik zou het niet gek vinden om een linksbuiten te huren. Nemanja hebben we nog voor die plek en een eventuele huurspeler voor die positie zou het doorstromen van Van der Heide niet blokkeren in de toekomst.
  • 3 Jul 2019 om 11:19
    Wat is dit voor vergelijking? Zo ken ik er ook een paar...

    Je kan beter een goede kopen dan een slechte huren...

    En als een huurspeler goed speelt wordt ie weer opgehaald door zijn huidige club en krijg je er 0,0 transferinkomsten voor terug.
    Koop je een speler en speelt ie goed kan je hem dik door verkopen.

    Tjah..
  • 3 Jul 2019 om 11:07
    Dijks naar Serie A (Milan) voor 20 miljoen? Hadden we destijds ook niet kunnen bedenken.
  • 3 Jul 2019 om 11:05
    • Quote van 3 Jul 2019 om 10:41
      Waarom? omdat we maarliefst 1 speler huren? Groningen huurde vorig jaar 4 spelers, Utrecht 5, PEC 4, Vitesse 5, VVV 5, Willem II 5, om maar even wat op te noemen. En bij ons beginnen mensen al te zeuren als we 1 of 2 spelers huren? En wat heb je liever? Met 1 a 2 gehuurde spelers 7e worden of zonder deze spelers 11e worden? Lijkt me geen moeilijke keuze.
    Inderdaad.. 11de met het kapitaal op het veld. Geen moeilijke keuze!
  • 3 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 3 Jul 2019 om 10:41
      Waarom? omdat we maarliefst 1 speler huren? Groningen huurde vorig jaar 4 spelers, Utrecht 5, PEC 4, Vitesse 5, VVV 5, Willem II 5, om maar even wat op te noemen. En bij ons beginnen mensen al te zeuren als we 1 of 2 spelers huren? En wat heb je liever? Met 1 a 2 gehuurde spelers 7e worden of zonder deze spelers 11e worden? Lijkt me geen moeilijke keuze.
    En welke spelers moeten ons operationeel tekort elk jaar wegpoetsen dan? Huren is niet erg als je een optie tot koop erbij doet. Anders kost huren ons in de toekomst de kop!
  • 3 Jul 2019 om 10:42
    Ik weet niet wie er mogelijk komen dan maar misschien wel verstandig omdat van der Heide en Frederiksen zich laten zien in de voorbereiding en weer een jaartje dichterbij doorbreken zijn.
  • 3 Jul 2019 om 10:41
    • Quote van 3 Jul 2019 om 10:30
      We worden Roda J.C. 2.0
    Waarom? omdat we maarliefst 1 speler huren? Groningen huurde vorig jaar 4 spelers, Utrecht 5, PEC 4, Vitesse 5, VVV 5, Willem II 5, om maar even wat op te noemen. En bij ons beginnen mensen al te zeuren als we 1 of 2 spelers huren? En wat heb je liever? Met 1 a 2 gehuurde spelers 7e worden of zonder deze spelers 11e worden? Lijkt me geen moeilijke keuze.
  • 3 Jul 2019 om 10:30
    We worden Roda J.C. 2.0
  • 3 Jul 2019 om 10:21
    Maar heb je wel transferinkomsten.
  • 3 Jul 2019 om 09:36
    Ik denk dat Zakaria Bakkali(oud PSV) of Jeremy Doku wel aanwinsten zijn voor de linksbuiten positie.. maar alleen doen als er een optie tot koop bij zit!
  • 3 Jul 2019 om 09:28
    • Quote van 3 Jul 2019 om 09:17
      Een samenwerkingsverband?
    Deze weken blijkbaar wel...
  • 3 Jul 2019 om 09:17
    Een samenwerkingsverband?
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›