VIDEO | Trefzekere Odgaard helpt Jong Denemarken aan ruime zege Botman met Oranje O20 nipt onderuit tegen Frankrijk Interlandcarrière lonkt voor Hahn: ''Hij zou op doel mogen staan'' Van den Berg terug in Heerenveen: ''We helpen graag oud-spelers'' De Jong droomt van Friese Derby: ''Mijn gevoel zit er niet vaak naast''

'Poolse subtopper biedt Van Amersfoort kans op buitenlands avontuur'

( 10 reacties)
'Poolse subtopper biedt Van Amersfoort kans op buitenlands avontuur'

De transfervrije Pelle van Amersfoort zet zijn loopbaan mogelijk voort in de Poolse Ekstraklasa. Volgens Gazeta Krakowska moet de 23-jarige middenvelder de volgende aanwinst van Cracovia Kraków worden.

Aanvankelijk hadden de Polen Marko Vejinovic (29) van AZ op het oog, die het afgelopen halfjaar op huurbasis speelde bij het Poolse Arka Gdynia. De Servisch-Nederlandse middenvelder heeft in Alkmaar echter nog een contract tot medio 2022, terwijl Van Amersfoort transfervrij is vast te leggen.

Cracovia werd het afgelopen seizoen vierde in de Poolse competitie op twaalf punten achterstand van landskampioen Lechia Gdansk.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jun 2019 om 22:42
    Hij kan wel lekker jagen daar in Polen:)
  • 17 Jun 2019 om 22:22
    Heeft getekend, staat op zijn insta!
  • 17 Jun 2019 om 22:10
    Is officieel nu lees ik net! Heeft getekend zie ik nu op de Instagram van die club.
  • 17 Jun 2019 om 21:37
    • Quote van 17 Jun 2019 om 21:33
      Van Amersfoort was en is een prima speler voor ons en is misbruikt en heeft afgelopen jaren nooit de kans gehad. Odegaard moest zo nodig komen ten koste van PvA. We hebben allemaal kunnen zien wat dat gebracht heeft...
    Dat snap ik, vandaar dat hij verder wil kijken, l, vond het een nuttige speler, maar ook niet meer dan dat
  • 17 Jun 2019 om 21:33
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:12
      Je vergeet dat v Amersfoort zelf weg wil?
    Van Amersfoort was en is een prima speler voor ons en is misbruikt en heeft afgelopen jaren nooit de kans gehad. Odegaard moest zo nodig komen ten koste van PvA. We hebben allemaal kunnen zien wat dat gebracht heeft...
  • 17 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:12
      Je vergeet dat v Amersfoort zelf weg wil?
    Nee hoor, spettervanpetter denkt slechts dat het nog om het middeleeuwse koehandelen gaat.... Was even vergeten dat een speler ook nog “iets” te melden heeft......
  • 17 Jun 2019 om 20:12
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:50
      Visie bij Heerenveen is weer ver te zoeken, een transfersom betalen voor Faik en Van Amersfoort transfervrij laten vertrekken...
    Je vergeet dat v Amersfoort zelf weg wil?
  • 17 Jun 2019 om 19:57
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:53
      Is die Vejinovic niet wat voor ons?
    Zal qua salaris niet mogelijk zijn lijkt me + transfersom. Zelfde reden denk ik waarom deze Poolse club liever van Amersfoort zal halen.
  • 17 Jun 2019 om 19:53
    Is die Vejinovic niet wat voor ons?
  • 17 Jun 2019 om 19:50
    Visie bij Heerenveen is weer ver te zoeken, een transfersom betalen voor Faik en Van Amersfoort transfervrij laten vertrekken...
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›