'Faik persoonlijk rond met SC Heerenveen; het is nu aan de clubs'

( 88 reacties)
'Faik persoonlijk rond met SC Heerenveen; het is nu aan de clubs'

Bij Zulte Waregem lijkt men er al niet meer vanuit te gaan dat Hicham Faik nog voor de club gaat spelen. Volgens de Krant van West-Vlaanderen is de 27-jarige op persoonlijk vlak al met SC Heerenveen akkoord over een meerjarig contract.

Essevee begon vandaag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en Faik ontbrak daarbij. Zodra de clubs ook akkoord zijn over de transfersom zal de oud-speler van Excelsior en Roda JC snel gepresenteerd worden. Technisch manager Gerry Hamstra hoopt deze week enkele versterkingen vast te leggen.

Naast een (controlerende) middenvelder is vooral ook de spitspositie topprioriteit voor Hamstra. Naast Jizz Hornkamp, die wellicht ook door Johnny Jansen vooral als rechtsback wordt gezien, heeft de club geen spits met ervaring op het hoogste niveau in de selectie.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2019 om 10:10
    • Quote van 19 Jun 2019 om 09:59
      Ik heb liever dat ze een week langer wachten en dan echt iets goeds presenteren....
    denk je dat er vrijdag uberhaupt iets komt? ik vraag het me af. denk ook dat de clubs met faik er niet uitkomen, ik durf gerust te zeggen dat we zaterdag geen nieuwe jongens op langezwaag gaan zien
  • 19 Jun 2019 om 09:59
    Ik heb liever dat ze een week langer wachten en dan echt iets goeds presenteren....
  • 19 Jun 2019 om 09:56
    iemand meer transfernieuws? ik vraag me af of er uberhaupt vrijdag wel iets wordt gepresenteerd ahah?
  • 19 Jun 2019 om 09:44
    • Quote van 19 Jun 2019 om 09:33
      Redactie grijp eens in.
    Dat is helaas weer eens nodig, inderdaad. Nogmaals: dit is een plek om te discussiëren over voetbal en niet om elkaar persoonlijk aan te vallen. Staat iemands reactie je niet aan? Negeren en niet reageren is ook een optie...! Ga vooral de discussie aan met mensen die wél inhoudelijk over het mooiste spelletje willen praten. :)
  • 19 Jun 2019 om 09:33
    Redactie grijp eens in.
  • 19 Jun 2019 om 09:19
    Laatste reactie.
    Zoek maar op het forum baar mijn reacties daar heb ik vaak genoeg mijn visie uitgelegd. Zo moeilijk is dat niet hoor. Maar ach we hebben alle tijd nog ja!
    Als vlap aan hamstra vraagt he wat worden nou mijn teamgenoten anders wil ik toch wat hogerop.Dan zegt hamstra vast, komt allemaal goed!
    Als je een vlap wilt behouden moet je hem wel wat kunnen toezeggen. Maar ach alle tijd het is nog lang geen 1 september toch? Je weet dat er dan al 3 rondes competitie is gespeeld?Achja er is geld zat en anders springt de nieuwe hoofdsponsor straks wel ff bij en anders doet Jansen het allemaal wel, man heeft zoveel ervaring als hoofdtrainer je zag t meteen toen hij jor verving de punten stroomden binnen!De seizoenkaarten vliegen de deur uit, ja ik maak me zorgen om niks. Alles is onder controle bij de club, uhu vandaar dat er zoveel lege stoeltjes tegenwoordig in het stadion te zien zijn.
    Maar gelukkig zie jij de humor er wel van in
  • 19 Jun 2019 om 09:17
    • Quote van 19 Jun 2019 om 08:53
      Ps al jouw argumenten kunnen je ook zeggen met de gedachte dat het niet goed gaat. Want nog geen nieuwe hoofdsponsor nog geen volwaardig team. Er is amper tot geen financiële middelen. We moeten vissen uit een kleine vijver ipv een wat grotere.
      Je hebt helemaal gelijk, dit zijn allemaal signalen voor een top seizoen!
    Nuance en realiteit accepteren is ook een ding. Cees heeft aangegeven dat er voor 1 juli een hoofdsponsor is dus het is een kwestie van geduld.
  • 19 Jun 2019 om 08:53
    Ps al jouw argumenten kunnen je ook zeggen met de gedachte dat het niet goed gaat. Want nog geen nieuwe hoofdsponsor nog geen volwaardig team. Er is amper tot geen financiële middelen. We moeten vissen uit een kleine vijver ipv een wat grotere.
    Je hebt helemaal gelijk, dit zijn allemaal signalen voor een top seizoen!
  • 18 Jun 2019 om 23:05
    Ik heb wel een visie maar weet er geen namen bij in te vullen. Diezelfde visie ontbreekt bij Hamstra. Net zoals de visie van Hamstra om een spits te huren van psv.. Daar hebben we echt goed aan verdiend he? Lammers schoot de 1 na de andere er ook in dus hij heeft ons wel veel punten bezorgd!! Dat bedoel ik nou met juiste spelers aantrekken. Faik is er weer zo'n 1 waar je op dit moment gewoon niks aan hebt. We zijn niet in de gelegenheid om zulke investeringen op dit moment te doen. Je weet op voorhand al dat je er geen miljoenen voor terugkrijgt. Maar prima hoor. Blijf jij er maar blind op staren dat het allemaal maar goed komt.

    Ik zie het alleen nu al aankomen dat het niet goed gaat, zei ik vorig jaar zomer ook al. Toen zei ook iedereen dat ik negatief was en blabla. Maar hey, ik vind prima hoor, de club geneert steeds minder inkomen, de verliezen lopen op. De supporters blijven weg.
    Vooral zo doorgaan komt allemaal goed :)
  • 18 Jun 2019 om 20:04
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:05
      Ik lach me de ballen uit mijn broek om zulke druktemakers als jou haha! Chill toch vrolijke vriend! Ik heb geen probleem maar jij met de club begrijp ik haha! Nou noem ze maar eens op dan de spelers die Hamstra moet halen en zekerheidjes zijn! Want je weet heel goed wie er niet geschikt is dus dan ongetwijfeld ook wie er wil geschikt zijn toch vrolijke vriend! Zodat ook jij je kaart weer verlengd en ons trouw blijft haha!
    En ik lach me de ballen uit de broek om mensen die daar weer op reageren zoals jou. Chil toch vrolijke vriend!! Ik heb geen problemen hoor, ik benoem slechts dingen, hoef je niet zo druk om te maken als je er niet mee eens bent.

    Ik heb nergens gezegd dat ik spelers weet? Ik heb gewoon een baan en geen tijd om clubs af te zoeken naar spelers. Hamstra daarin tegen wel, dat is juist zijn baan wordt hij ook behoorlijk voor betaald!
  • 18 Jun 2019 om 19:05
    • Quote van 18 Jun 2019 om 11:42
      Als je beetje meegelezen had, had je kunnen weten dat ik types als Schaars altijd wel goed vind! En dat je die ook moet halen. Maar deze jongen is geen type schaars.

      Maar jij zegt ervaring. Welke ervaring brengt deze jongen dan? Die jongen heeft geen 1 wedstrijd gespeeld in 2019..

      Yuki heeft meer ervaring dan deze jongen hoor...

      Maar goed, jij zegt valse beweringen.. Oke het aantal wedstrijden klopt niet. Stond zo op wiki.. Maar de rest klopt nog steeds wat ik zeg.

      Maar jij denkt dus dat we veel geld gaan verdienen aan Faik? Straks als die 29/30 is is hij nog heeeeeel geld waard he. Ja klopt jij hebt gelijk man.

      Reageer dan niet als mijn reacties niet leest.
    En alweer kom je met een bewering die niet klopt. Faik speelde in maart 1 en in mei 3 wedstrijden.... Aan je jonge spelers moet je verdienen, niet aan de oudere spelers. Hopelijk weten ze een spits te strikken die er 20+ in schiet dit seizoen. Een spits van de club zelf wel te verstaan.
  • 18 Jun 2019 om 18:56
    • Quote van 18 Jun 2019 om 08:31
      Vlap wordt ook nog wel verkocht. Dan hebben we Rienstra en Kongolo nog. Ik zie Faik als vervanger voor Yuki. Als het doorgaat zal hij wel veel op de bank zitten denk ik. Rienstra speelt hij niet uit de basis in elk geval.
    Hangt er denk ik vanaf hoeveel hij er in de voorbereiding in weet te pegelen. We weten onderhand dat Rienstra een one season miracle was bij WillemII. Bij ons mistte hij de grootste kansen voor de goal,
  • 18 Jun 2019 om 14:20
    • Quote van 18 Jun 2019 om 14:15
      Rustig, straks Crash je nog :p

      Je haalt er allemaal zaken bij die ik niet benoem. Maar ik geef toe dat ik het hier iets te kort door de bocht stelde.

      Als het financieel prima haalbaar is en je twijfelt wel/niet verlengen dan ben ik van mening dat je als supporter juist nu zou moeten verlengen.
      Daar help je de club mee; meer mensen in het stadion, meer inkomsten en hopelijk meer sfeer.

      Mis je de helft van de wedstrijden, moet je uren in de auto zitten of kun je het geld eigenlijk niet missen; valide redenen om niet te verlengen.
      Als het vanwege bestuursperikelen oid is, dan is dat niets iets wat ik mezelf zie doen, maar dat hoeft ook niet.. Da's een persoonlijke afweging/keuze.

      Echter, ik vind het op dit moment alleen geen reële gedachte om te eisen dat er een elftal, vergelijkbaar met de glorie jaren, moet staan alvorens je verlengt. Dat is nu gewoonweg niet haalbaar.

      Over die 16.000, daarvan zie ik een heel groot deel als 'toeschouwer', een groep die een leuke pot voetbal wil zien en het liefst zo dicht mogelijk bij huis. Die haken logischerwijs af, prima. Als het weer een beetje begint te lopen komen ze wel weer; daarvoor hoeft er echt geen beker oid gewonnen te worden. Beetje rond plek 5-7 eindigen met leuk voetbal zal voldoende zijn.
    Exact! (ik trok de discussie even breder dan hetgeen jij stelde, dat is correct)
  • 18 Jun 2019 om 14:15
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:46
      Hier ageer ik even tegen, want ik lees dit vaker en stoor me mateloos aan. Alsof je altijd een abonnement voor het leven hebt op een club. In goede en slechte tijden. Wat een onzin, per definitie. Echt! Wellicht dat dit voor een stuk of 10.000 supporters telt (hoog ingeschat), maar voor de overige 16.000 (verreweg de meerderheid!) is dit niet het geval. Successupporters worden ze genoemd en dat wordt dan smalend bedoelt. Ik begrijp dat niet. Juist die supporters moet je dus weer aan je zien te binden. Met hoopvolle transfers, een gezonde maar scherpe ambitie, een gedegen beleid waarbij bestuurders niet rollenbollend over straat gaan en bovenal gedurfd, snel en spectaculair voetbal waarbij je op het puntje van je blauwe stoeltje gaat zitten. Je kunt op die 16.000 neerkijken, maar ze maken van de grauwe grijze middenmoter wel weer de subtopper van weleer, wanneer je ze hebt teruggewonnen. Laat de club daar nou eens mee beginnen. Wie weet weet het deze successupporter (nu volledig afgeknapt op wat ooit zo’n mooie club was) uiteindelijk weer aan zich te binden op den duur!
    Rustig, straks Crash je nog :p

    Je haalt er allemaal zaken bij die ik niet benoem. Maar ik geef toe dat ik het hier iets te kort door de bocht stelde.

    Als het financieel prima haalbaar is en je twijfelt wel/niet verlengen dan ben ik van mening dat je als supporter juist nu zou moeten verlengen.
    Daar help je de club mee; meer mensen in het stadion, meer inkomsten en hopelijk meer sfeer.

    Mis je de helft van de wedstrijden, moet je uren in de auto zitten of kun je het geld eigenlijk niet missen; valide redenen om niet te verlengen.
    Als het vanwege bestuursperikelen oid is, dan is dat niets iets wat ik mezelf zie doen, maar dat hoeft ook niet.. Da's een persoonlijke afweging/keuze.

    Echter, ik vind het op dit moment alleen geen reële gedachte om te eisen dat er een elftal, vergelijkbaar met de glorie jaren, moet staan alvorens je verlengt. Dat is nu gewoonweg niet haalbaar.

    Over die 16.000, daarvan zie ik een heel groot deel als 'toeschouwer', een groep die een leuke pot voetbal wil zien en het liefst zo dicht mogelijk bij huis. Die haken logischerwijs af, prima. Als het weer een beetje begint te lopen komen ze wel weer; daarvoor hoeft er echt geen beker oid gewonnen te worden. Beetje rond plek 5-7 eindigen met leuk voetbal zal voldoende zijn.
  • 18 Jun 2019 om 13:51
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:46
      Hier ageer ik even tegen, want ik lees dit vaker en stoor me mateloos aan. Alsof je altijd een abonnement voor het leven hebt op een club. In goede en slechte tijden. Wat een onzin, per definitie. Echt! Wellicht dat dit voor een stuk of 10.000 supporters telt (hoog ingeschat), maar voor de overige 16.000 (verreweg de meerderheid!) is dit niet het geval. Successupporters worden ze genoemd en dat wordt dan smalend bedoelt. Ik begrijp dat niet. Juist die supporters moet je dus weer aan je zien te binden. Met hoopvolle transfers, een gezonde maar scherpe ambitie, een gedegen beleid waarbij bestuurders niet rollenbollend over straat gaan en bovenal gedurfd, snel en spectaculair voetbal waarbij je op het puntje van je blauwe stoeltje gaat zitten. Je kunt op die 16.000 neerkijken, maar ze maken van de grauwe grijze middenmoter wel weer de subtopper van weleer, wanneer je ze hebt teruggewonnen. Laat de club daar nou eens mee beginnen. Wie weet weet het deze successupporter (nu volledig afgeknapt op wat ooit zo’n mooie club was) uiteindelijk weer aan zich te binden op den duur!
    Je hebt zeker een punt Crash maar volgens mij fik jij ook niet alles alleen maar af hier op dit forum zoals aanvallen wel doet. Dat siert jou weer makker!
  • 18 Jun 2019 om 13:46
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:22
      Hier heb je de belangrijkste reden om te verlengen: je bent supporter in goede en in slechte tijden.
    Hier ageer ik even tegen, want ik lees dit vaker en stoor me mateloos aan. Alsof je altijd een abonnement voor het leven hebt op een club. In goede en slechte tijden. Wat een onzin, per definitie. Echt! Wellicht dat dit voor een stuk of 10.000 supporters telt (hoog ingeschat), maar voor de overige 16.000 (verreweg de meerderheid!) is dit niet het geval. Successupporters worden ze genoemd en dat wordt dan smalend bedoelt. Ik begrijp dat niet. Juist die supporters moet je dus weer aan je zien te binden. Met hoopvolle transfers, een gezonde maar scherpe ambitie, een gedegen beleid waarbij bestuurders niet rollenbollend over straat gaan en bovenal gedurfd, snel en spectaculair voetbal waarbij je op het puntje van je blauwe stoeltje gaat zitten. Je kunt op die 16.000 neerkijken, maar ze maken van de grauwe grijze middenmoter wel weer de subtopper van weleer, wanneer je ze hebt teruggewonnen. Laat de club daar nou eens mee beginnen. Wie weet weet het deze successupporter (nu volledig afgeknapt op wat ooit zo’n mooie club was) uiteindelijk weer aan zich te binden op den duur!
  • 18 Jun 2019 om 13:22
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:04
      Als jij beweert dat mijn beweringen niet kloppen dan zal je het tegenovergestelde wel bedoelen.

      Ik zeg dat deze jongen geen restwaarde heeft etc etc. Jij zegt dat ik onzin praat. Dus dan neem ik aan dat je het andere bedoelt. Maar dat is dan ook weer niet zo? Jij was het die zei dat het allemaal valse beweringen en feiten waren, ALLEMAAL zei je. Dus nogmaals.
      Hoeveel denk jij aan Faik te gaan verdienen? Want ik zei dat je er niks op gaat verdienen en jij zegt dat het allemaal valse beweringen zijn. Dus vertel het maar jongen. Ik hoor het graag
    Wat een niveau.
  • 18 Jun 2019 om 13:10
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:01
      Kan wel wezen. Maar alles wordt duurder, ik ben niet woonachtig in friesland ook nooit geweest overigens. Moet vele kilometers maken voor de wedstrijden. Van de thuiswedstrijden meer dan 50% gemist vanwege werk. De overige wedstrijden die ik wel kon zien meerdere keren mij geërgerd aan het spel.
      Als ik er geen plezier meer uit haal ik mij niet meer zo verbonden voel met de club. De club veranderd ik verander de tijden veranderen.

      Jij hield het ook bij je eerste verkering?
    Om met je eerste verkering analogie verder te gaan.

    Zo komt je bij mij over:
    Jij lijkt het beeld van je eerste verkering niet los te kunnen laten.
    En je lijkt niet te kunnen accepteren dat die mooie eerste verkering is afgetakeld, er moet eerst een forse "make-over" komen voordat je er weer mee gezien wilt worden..
  • 18 Jun 2019 om 13:07
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:04
      Als jij beweert dat mijn beweringen niet kloppen dan zal je het tegenovergestelde wel bedoelen.

      Ik zeg dat deze jongen geen restwaarde heeft etc etc. Jij zegt dat ik onzin praat. Dus dan neem ik aan dat je het andere bedoelt. Maar dat is dan ook weer niet zo? Jij was het die zei dat het allemaal valse beweringen en feiten waren, ALLEMAAL zei je. Dus nogmaals.
      Hoeveel denk jij aan Faik te gaan verdienen? Want ik zei dat je er niks op gaat verdienen en jij zegt dat het allemaal valse beweringen zijn. Dus vertel het maar jongen. Ik hoor het graag
    Zeg vrolijke vriend we hoeven toch ook niet op elke spelers te verdienen! Je hebt ook spelers nodig die onze parels laten floreren. Je kan niet alleen maar jonge spelers halen! Het is geen kindercrèche haha!
  • 18 Jun 2019 om 13:05
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:56
      Ik steun de club al meer dan 20 jaar. Wat is jou probleem? De afgelopen 5 jaar ben ik steeds meer van de club af komen te staan. We hebben nog niet eens een eredivisiewaardig team nog geen hoofdsponsor maar de supporters moeten al wel verlengen? Want het is 1 richtingsverkeer?

      Deze jongen heeft nog nooit echt iets gebracht he. Maar ja misschien moet Barca hem wel halen want je wie weet trapt hij wel een paar mooie vrije trappen erin, verdeelt ie het spel wel fantastisch. Tjah!!! Over vermakelijke uitspraken gesproken...

      Misschien moeten we een tuinman opstellen want misschien heeft ie wel een hele goeie trap en verdeelt ie het spel wel fantastisch...

      Deze jongen is 27 en heeft nog nergens het spel fantastisch verdeelt. Hooguit een paar leuke wedstrijdjes bij Excelsior.. Maar hey, wie weeeeeet he...

      Ja en wie weet verleng ik mijn kaart wel op het laatst wie weeet
    Ik lach me de ballen uit mijn broek om zulke druktemakers als jou haha! Chill toch vrolijke vriend! Ik heb geen probleem maar jij met de club begrijp ik haha! Nou noem ze maar eens op dan de spelers die Hamstra moet halen en zekerheidjes zijn! Want je weet heel goed wie er niet geschikt is dus dan ongetwijfeld ook wie er wil geschikt zijn toch vrolijke vriend! Zodat ook jij je kaart weer verlengd en ons trouw blijft haha!
  • 18 Jun 2019 om 13:04
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:24
      Jij zegt heeft 3 wedstrijden voor de nummer 11 van België gespeeld, dat is gewoon niet waar:
      Jupiler Pro League 16 3 4 410 1.230
      Jupiler Pro League PlayOff II JPL Playoff II 3 1 - 215 215
      Beker van België Beker van België 1 - - - 90

      Bovendien beweer je dat ik zeg dat we aan Faik verdienen, dat zeg ik overigens nergens. Lees mijn reactie maar even goed terug.
      En wat ik bedoelde met die opmerking van Schaars, is dat je daar ook nooit aan verdiend.

      Dus nog even teruggaande op je opmerking ("Reageer dan niet als mijn reacties niet leest."), dit is beter het advies wat ik jou kan geven.
    Als jij beweert dat mijn beweringen niet kloppen dan zal je het tegenovergestelde wel bedoelen.

    Ik zeg dat deze jongen geen restwaarde heeft etc etc. Jij zegt dat ik onzin praat. Dus dan neem ik aan dat je het andere bedoelt. Maar dat is dan ook weer niet zo? Jij was het die zei dat het allemaal valse beweringen en feiten waren, ALLEMAAL zei je. Dus nogmaals.
    Hoeveel denk jij aan Faik te gaan verdienen? Want ik zei dat je er niks op gaat verdienen en jij zegt dat het allemaal valse beweringen zijn. Dus vertel het maar jongen. Ik hoor het graag
  • 18 Jun 2019 om 13:01
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:22
      Hier heb je de belangrijkste reden om te verlengen: je bent supporter in goede en in slechte tijden.
    Kan wel wezen. Maar alles wordt duurder, ik ben niet woonachtig in friesland ook nooit geweest overigens. Moet vele kilometers maken voor de wedstrijden. Van de thuiswedstrijden meer dan 50% gemist vanwege werk. De overige wedstrijden die ik wel kon zien meerdere keren mij geërgerd aan het spel.
    Als ik er geen plezier meer uit haal ik mij niet meer zo verbonden voel met de club. De club veranderd ik verander de tijden veranderen.

    Jij hield het ook bij je eerste verkering?
  • 18 Jun 2019 om 12:56
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:21
      Dat weten we allemaal toch niet vrolijke vriend! Misschien trapt ie wel een paar mooie vrije trappen erin, verdeelt ie het spel wel fantastisch straks en misschien is het wel niks en heeft ie straks een zere kont op de bank haha! Wie zal het zeggen haha! Niet verlengen omdat er nog geen hoofdsponsor is, je maakt een grap zeker! Maffe boel dit haha! Dus voorlopig geen steun van jou aan de club maar alleen op dit Heerenveen forum actief en oreren wat er allemaal niet goed is haha! Wat een kostelijke en vermakelijke boel hier haha!
    Ik steun de club al meer dan 20 jaar. Wat is jou probleem? De afgelopen 5 jaar ben ik steeds meer van de club af komen te staan. We hebben nog niet eens een eredivisiewaardig team nog geen hoofdsponsor maar de supporters moeten al wel verlengen? Want het is 1 richtingsverkeer?

    Deze jongen heeft nog nooit echt iets gebracht he. Maar ja misschien moet Barca hem wel halen want je wie weet trapt hij wel een paar mooie vrije trappen erin, verdeelt ie het spel wel fantastisch. Tjah!!! Over vermakelijke uitspraken gesproken...

    Misschien moeten we een tuinman opstellen want misschien heeft ie wel een hele goeie trap en verdeelt ie het spel wel fantastisch...

    Deze jongen is 27 en heeft nog nergens het spel fantastisch verdeelt. Hooguit een paar leuke wedstrijdjes bij Excelsior.. Maar hey, wie weeeeeet he...

    Ja en wie weet verleng ik mijn kaart wel op het laatst wie weeet
  • 18 Jun 2019 om 12:40
    • Quote van 18 Jun 2019 om 09:33
      Siem is in tegenstelling tot Schaars geen leider.
      Siem is veel aanvallender; een nummer 10 of spits.
      En nog belangrijker; Siem is zo blessuregevoelig als de pest, als je mazzel hebt speelt ie 20 wedstrijden en als je pech hebt 10 per seizoen.. Dat zijn dan dure speelminuten.
    Ach wat is een Leider, zeg het maar. Denk dat op ons niveau Siem prima meekan. En dat alleen al gezien z,'n staat van dienst de meeste spelers hem al als een leider zullen gaan beschouwen. En hij brengt op zeker ook doelpunten mee, laat ons elftal dat nou net goed kunnen gebruiken. Ik ben voor!
  • 18 Jun 2019 om 12:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 11:42
      Als je beetje meegelezen had, had je kunnen weten dat ik types als Schaars altijd wel goed vind! En dat je die ook moet halen. Maar deze jongen is geen type schaars.

      Maar jij zegt ervaring. Welke ervaring brengt deze jongen dan? Die jongen heeft geen 1 wedstrijd gespeeld in 2019..

      Yuki heeft meer ervaring dan deze jongen hoor...

      Maar goed, jij zegt valse beweringen.. Oke het aantal wedstrijden klopt niet. Stond zo op wiki.. Maar de rest klopt nog steeds wat ik zeg.

      Maar jij denkt dus dat we veel geld gaan verdienen aan Faik? Straks als die 29/30 is is hij nog heeeeeel geld waard he. Ja klopt jij hebt gelijk man.

      Reageer dan niet als mijn reacties niet leest.
    Jij zegt heeft 3 wedstrijden voor de nummer 11 van België gespeeld, dat is gewoon niet waar:
    Jupiler Pro League 16 3 4 410 1.230
    Jupiler Pro League PlayOff II JPL Playoff II 3 1 - 215 215
    Beker van België Beker van België 1 - - - 90

    Bovendien beweer je dat ik zeg dat we aan Faik verdienen, dat zeg ik overigens nergens. Lees mijn reactie maar even goed terug.
    En wat ik bedoelde met die opmerking van Schaars, is dat je daar ook nooit aan verdiend.

    Dus nog even teruggaande op je opmerking ("Reageer dan niet als mijn reacties niet leest."), dit is beter het advies wat ik jou kan geven.
  • 18 Jun 2019 om 12:22
    • Quote van 18 Jun 2019 om 11:49
      En wat brengt deze jongen dan? Ik heb nog steeds niet verlengt nee. Zie ook nog geen reden waarom. Nieuwe hoofdsponsor is er ook nog niet.
      Zoveel betrokkenheid bij de club. Dus ik wacht ook nog even ja maar denk niet dat ik ga verlengen.
    Hier heb je de belangrijkste reden om te verlengen: je bent supporter in goede en in slechte tijden.
  • 18 Jun 2019 om 12:21
    • Quote van 18 Jun 2019 om 11:49
      En wat brengt deze jongen dan? Ik heb nog steeds niet verlengt nee. Zie ook nog geen reden waarom. Nieuwe hoofdsponsor is er ook nog niet.
      Zoveel betrokkenheid bij de club. Dus ik wacht ook nog even ja maar denk niet dat ik ga verlengen.
    Dat weten we allemaal toch niet vrolijke vriend! Misschien trapt ie wel een paar mooie vrije trappen erin, verdeelt ie het spel wel fantastisch straks en misschien is het wel niks en heeft ie straks een zere kont op de bank haha! Wie zal het zeggen haha! Niet verlengen omdat er nog geen hoofdsponsor is, je maakt een grap zeker! Maffe boel dit haha! Dus voorlopig geen steun van jou aan de club maar alleen op dit Heerenveen forum actief en oreren wat er allemaal niet goed is haha! Wat een kostelijke en vermakelijke boel hier haha!
  • 18 Jun 2019 om 12:14
    • Quote van 18 Jun 2019 om 11:44
      Op wiki staat het niet goed vermeld. Had daar even gekeken.

      Maar dan nog, deze jongen heeft in 2019 geen minuut meer gespeeld..

      Verder denk ik niet dat Vlap nog na de zomer bij ons speelt.. Hoop het wel, denk het niet.
    Ik weet niet waar jij kijkt, maar daar staat het ook niet goed vermeld.
    Veel (308 minuten, give or take) heeft ie in 2019 niet gespeeld, maar dat is altijd veel meer dan "geen minuuut".
    (3 wedstrijden in mei, 1 in februari).
  • 18 Jun 2019 om 11:49
    • Quote van 18 Jun 2019 om 07:16
      Maar vrolijk vriend, als wij een middenveld krijgen met Vlap, Bruijn en Faik dan lopen er toch twee jonge pareltjes in huis. We kunnen niet alleen maar jonge gastjes hebben toch haha. We zullen ook spelers in deze leeftijdscategorie moeten hebben. Jij hebt ongetwijfeld weer verlengd neem ik aan gezien je betrokkenheid! Grote klasse!!
    En wat brengt deze jongen dan? Ik heb nog steeds niet verlengt nee. Zie ook nog geen reden waarom. Nieuwe hoofdsponsor is er ook nog niet.
    Zoveel betrokkenheid bij de club. Dus ik wacht ook nog even ja maar denk niet dat ik ga verlengen.
  • 18 Jun 2019 om 11:44
    • Quote van 18 Jun 2019 om 04:37
      Dat je kritisch wilt zijn prima, maar dan moet je wel de juiste feiten benoemen. Faik speelde in totaal 20 wedstrijden in België waarin hij 4x scoorde en 4 assists gaf. Maar gelukkig lijkt het er op dat we weer een centrale middenvelder binnen hebben. Mijn hoop is gevestigd op Bruijn en Vlap. Rienstra heeft in een heel seizoen niet kunnen bewijzen dat hij een meerwaarde is voor ons. Dan dus deze Faik maar een kans geven. Maar of Johnny Ben zal passeren durf ik best te betwijfelen. Hij is vooralsnog een trainer net als alle anderen.
    Op wiki staat het niet goed vermeld. Had daar even gekeken.

    Maar dan nog, deze jongen heeft in 2019 geen minuut meer gespeeld..

    Verder denk ik niet dat Vlap nog na de zomer bij ons speelt.. Hoop het wel, denk het niet.
  • 18 Jun 2019 om 11:42
    • Quote van 18 Jun 2019 om 08:50
      Naast al je valse beweringen en feiten.
      Dit team heeft ervaring nodig. Leeftijd. Je kan niet alleen maar jochies hebben.
      Vond je Schaars ook een waardeloze aankoop?
    Als je beetje meegelezen had, had je kunnen weten dat ik types als Schaars altijd wel goed vind! En dat je die ook moet halen. Maar deze jongen is geen type schaars.

    Maar jij zegt ervaring. Welke ervaring brengt deze jongen dan? Die jongen heeft geen 1 wedstrijd gespeeld in 2019..

    Yuki heeft meer ervaring dan deze jongen hoor...

    Maar goed, jij zegt valse beweringen.. Oke het aantal wedstrijden klopt niet. Stond zo op wiki.. Maar de rest klopt nog steeds wat ik zeg.

    Maar jij denkt dus dat we veel geld gaan verdienen aan Faik? Straks als die 29/30 is is hij nog heeeeeel geld waard he. Ja klopt jij hebt gelijk man.

    Reageer dan niet als mijn reacties niet leest.
  • 18 Jun 2019 om 10:04
    • Quote van 18 Jun 2019 om 09:33
      Siem is in tegenstelling tot Schaars geen leider.
      Siem is veel aanvallender; een nummer 10 of spits.
      En nog belangrijker; Siem is zo blessuregevoelig als de pest, als je mazzel hebt speelt ie 20 wedstrijden en als je pech hebt 10 per seizoen.. Dat zijn dan dure speelminuten.
    Wat dat laatste betreft een ideale opvolger van Schaars ;-)
  • 18 Jun 2019 om 09:33
    • Quote van 18 Jun 2019 om 08:37
      Misschien zeg ik iets heel raars. Maar mocht Vlap vertrekken lijkt mij persoonlijk Siem de Jong wel wat. Zal qua salaris wel een dure jongen worden net als Schaars. De transfersom zal niet al te hoog zijn. Echter moet hij dan wel in Nederland willen blijven. Zat afgelopen jaar in Australië.
    Siem is in tegenstelling tot Schaars geen leider.
    Siem is veel aanvallender; een nummer 10 of spits.
    En nog belangrijker; Siem is zo blessuregevoelig als de pest, als je mazzel hebt speelt ie 20 wedstrijden en als je pech hebt 10 per seizoen.. Dat zijn dan dure speelminuten.
  • 18 Jun 2019 om 09:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 04:41
      Vroeger toen we nog niet bijna ieder seizoen Europees speelden wist de club ook wel die spelers te strikken. Het lijkt er nu echter op dat ze die niet meer echt kunnen vinden. Het is een pot nat met centrale middenvelders, al seizoenen lang.
    Vroegah..
    Was het veldspel attractiever en de positie op de ranglijst structureel onder de sub-top; op enkele uitzonderingen na tussen plaats 4 en 8.
    Waren 'we' een van de weinige clubs die Scandinavië leeg roofden; nu zijn dat er veel meer.
    Waren er nog geen clubs die met olie-geld overal de grootste talenten weg lokken met mega-salarissen.

    Het is niet alleen een kwestie van "niet meer kunnen vinden" maar ook van kunnen halen.
    De prijzen zijn in de loop der jaren behoorlijk omhoog geschoten, terwijl we nu minder uit kunnen geven.
    Het is allemaal een stuk complexer en duurder geworden; de spreekwoordelijke krenten uit de pap zijn op een uitzondering na gewoonweg niet meer haalbaar.
  • 18 Jun 2019 om 09:03
    • Quote van 18 Jun 2019 om 08:31
      Vlap wordt ook nog wel verkocht. Dan hebben we Rienstra en Kongolo nog. Ik zie Faik als vervanger voor Yuki. Als het doorgaat zal hij wel veel op de bank zitten denk ik. Rienstra speelt hij niet uit de basis in elk geval.
    Het is maar een gevoel maar ik denk dat Rienstra hier niet blijft.
  • 18 Jun 2019 om 08:50
    • Quote van 18 Jun 2019 om 02:21
      Heeft 3 wedstrijden gespeeld bij de nummer 11 van Belgie..
      Is 27 jaar.. Heeft geen restwaarde...

      Ik vind het nogal een groot risico en als die wel slaagt verdien je er alsnog niks aan. Dit soort spelers brengt de club eigenlijk geen stap verder. Sterker nog het risico is eigenlijk veel te groot zeker als je kijkt naar wat je er voor terug gaat krijgen..

      Heerenveen was vroeger altijd een handelshuis. Spelers op jonge leeftijd scouten en na 2 jaar weer doorverkopen en winst maken. Daardoor groeiden wij steeds.

      En voor al die mensen die zeggen ja die tijden zijn geweest het is nu anders ja die mensen zeiden ook dat er nooit meer een Nederlandse club ver zou komen in de CL. Want ja al die rijke clubs hebben zoveeeeeel meer geld.. Bullshit als je het mij vraagt. Voetbal veranderd altijd het gaat met fases en als clubs zijne moet je daar op inspelen, in mee gaan anders loop je achter de feiten aan. Stilstaan is achteruitgang. Maar hey jongens, geef Hamstra en Cees rustig de tijd.
      Als jullie dat allemaal kunnen accepteren moet je ook kunnen accepteren dat je op den duur steeds meer mensen afhaken. Bij kleinere clubs zitten ook minder supporters! Dus mede supporters wees ook realistisch naar je mede supporters!
    Naast al je valse beweringen en feiten.
    Dit team heeft ervaring nodig. Leeftijd. Je kan niet alleen maar jochies hebben.
    Vond je Schaars ook een waardeloze aankoop?
  • 18 Jun 2019 om 08:37
    Misschien zeg ik iets heel raars. Maar mocht Vlap vertrekken lijkt mij persoonlijk Siem de Jong wel wat. Zal qua salaris wel een dure jongen worden net als Schaars. De transfersom zal niet al te hoog zijn. Echter moet hij dan wel in Nederland willen blijven. Zat afgelopen jaar in Australië.
  • 18 Jun 2019 om 08:31
    Vlap wordt ook nog wel verkocht. Dan hebben we Rienstra en Kongolo nog. Ik zie Faik als vervanger voor Yuki. Als het doorgaat zal hij wel veel op de bank zitten denk ik. Rienstra speelt hij niet uit de basis in elk geval.
  • 18 Jun 2019 om 08:31
    • Quote van 18 Jun 2019 om 02:21
      Heeft 3 wedstrijden gespeeld bij de nummer 11 van Belgie..
      Is 27 jaar.. Heeft geen restwaarde...

      Ik vind het nogal een groot risico en als die wel slaagt verdien je er alsnog niks aan. Dit soort spelers brengt de club eigenlijk geen stap verder. Sterker nog het risico is eigenlijk veel te groot zeker als je kijkt naar wat je er voor terug gaat krijgen..

      Heerenveen was vroeger altijd een handelshuis. Spelers op jonge leeftijd scouten en na 2 jaar weer doorverkopen en winst maken. Daardoor groeiden wij steeds.

      En voor al die mensen die zeggen ja die tijden zijn geweest het is nu anders ja die mensen zeiden ook dat er nooit meer een Nederlandse club ver zou komen in de CL. Want ja al die rijke clubs hebben zoveeeeeel meer geld.. Bullshit als je het mij vraagt. Voetbal veranderd altijd het gaat met fases en als clubs zijne moet je daar op inspelen, in mee gaan anders loop je achter de feiten aan. Stilstaan is achteruitgang. Maar hey jongens, geef Hamstra en Cees rustig de tijd.
      Als jullie dat allemaal kunnen accepteren moet je ook kunnen accepteren dat je op den duur steeds meer mensen afhaken. Bij kleinere clubs zitten ook minder supporters! Dus mede supporters wees ook realistisch naar je mede supporters!
    Vroeger was scouten nog een vak apart. Men kreeg een seintje van iemand (zowel binnen als buitenland) en zodoende ging men eventueel in op het verzoek en bezochten ze samen de wedstrijd. Tegenwoordig wordt nagenoeg elke wedstrijd op tv uitgezonden en heeft iedere club een beter beeld van een speler. Hierdoor kan iedereen in dezelfde vijver vissen. Vroeger waren er clubverwanten in het buitenland met tips. Dit voorkwam dat meerdere clubs een hengeltje uitgooide. Het is momenteel gewoon lastiger om met een relatief klein budget pareltjes binnen te halen.
  • 18 Jun 2019 om 07:16
    • Quote van 18 Jun 2019 om 02:21
      Heeft 3 wedstrijden gespeeld bij de nummer 11 van Belgie..
      Is 27 jaar.. Heeft geen restwaarde...

      Ik vind het nogal een groot risico en als die wel slaagt verdien je er alsnog niks aan. Dit soort spelers brengt de club eigenlijk geen stap verder. Sterker nog het risico is eigenlijk veel te groot zeker als je kijkt naar wat je er voor terug gaat krijgen..

      Heerenveen was vroeger altijd een handelshuis. Spelers op jonge leeftijd scouten en na 2 jaar weer doorverkopen en winst maken. Daardoor groeiden wij steeds.

      En voor al die mensen die zeggen ja die tijden zijn geweest het is nu anders ja die mensen zeiden ook dat er nooit meer een Nederlandse club ver zou komen in de CL. Want ja al die rijke clubs hebben zoveeeeeel meer geld.. Bullshit als je het mij vraagt. Voetbal veranderd altijd het gaat met fases en als clubs zijne moet je daar op inspelen, in mee gaan anders loop je achter de feiten aan. Stilstaan is achteruitgang. Maar hey jongens, geef Hamstra en Cees rustig de tijd.
      Als jullie dat allemaal kunnen accepteren moet je ook kunnen accepteren dat je op den duur steeds meer mensen afhaken. Bij kleinere clubs zitten ook minder supporters! Dus mede supporters wees ook realistisch naar je mede supporters!
    Maar vrolijk vriend, als wij een middenveld krijgen met Vlap, Bruijn en Faik dan lopen er toch twee jonge pareltjes in huis. We kunnen niet alleen maar jonge gastjes hebben toch haha. We zullen ook spelers in deze leeftijdscategorie moeten hebben. Jij hebt ongetwijfeld weer verlengd neem ik aan gezien je betrokkenheid! Grote klasse!!
  • 18 Jun 2019 om 04:41
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:04
      Ik krijg het idee dat sommigen de realiteit een beetje uit het oog zijn verloren..Het is niet meer de tijd dat we toppers zo maar even binnen halen, of de hele grote talenten.We zijn op dit moment gewoon middenmoot; deal with it.
      Het is nu van belang om een stabiel elftal samen te stellen, een elftal dat vecht, een elftal dat iets positiefs naar het publiek uitstraalt.Dat is prima voor elkaar te krijgen met spelers uit de vijver waar we nu uit vissen.De sierlijke spelers/talenten komen wel weer als er een solide basis staat en er weer meer geld beschikbaar is.
    Vroeger toen we nog niet bijna ieder seizoen Europees speelden wist de club ook wel die spelers te strikken. Het lijkt er nu echter op dat ze die niet meer echt kunnen vinden. Het is een pot nat met centrale middenvelders, al seizoenen lang.
  • 18 Jun 2019 om 04:37
    • Quote van 18 Jun 2019 om 02:21
      Heeft 3 wedstrijden gespeeld bij de nummer 11 van Belgie..
      Is 27 jaar.. Heeft geen restwaarde...

      Ik vind het nogal een groot risico en als die wel slaagt verdien je er alsnog niks aan. Dit soort spelers brengt de club eigenlijk geen stap verder. Sterker nog het risico is eigenlijk veel te groot zeker als je kijkt naar wat je er voor terug gaat krijgen..

      Heerenveen was vroeger altijd een handelshuis. Spelers op jonge leeftijd scouten en na 2 jaar weer doorverkopen en winst maken. Daardoor groeiden wij steeds.

      En voor al die mensen die zeggen ja die tijden zijn geweest het is nu anders ja die mensen zeiden ook dat er nooit meer een Nederlandse club ver zou komen in de CL. Want ja al die rijke clubs hebben zoveeeeeel meer geld.. Bullshit als je het mij vraagt. Voetbal veranderd altijd het gaat met fases en als clubs zijne moet je daar op inspelen, in mee gaan anders loop je achter de feiten aan. Stilstaan is achteruitgang. Maar hey jongens, geef Hamstra en Cees rustig de tijd.
      Als jullie dat allemaal kunnen accepteren moet je ook kunnen accepteren dat je op den duur steeds meer mensen afhaken. Bij kleinere clubs zitten ook minder supporters! Dus mede supporters wees ook realistisch naar je mede supporters!
    Dat je kritisch wilt zijn prima, maar dan moet je wel de juiste feiten benoemen. Faik speelde in totaal 20 wedstrijden in België waarin hij 4x scoorde en 4 assists gaf. Maar gelukkig lijkt het er op dat we weer een centrale middenvelder binnen hebben. Mijn hoop is gevestigd op Bruijn en Vlap. Rienstra heeft in een heel seizoen niet kunnen bewijzen dat hij een meerwaarde is voor ons. Dan dus deze Faik maar een kans geven. Maar of Johnny Ben zal passeren durf ik best te betwijfelen. Hij is vooralsnog een trainer net als alle anderen.
  • 18 Jun 2019 om 02:21
    • Quote van 18 Jun 2019 om 00:29
      Ben ik de enige die dit een goede aankoop vindt? Precies wat we nodig hebben, een solide 8 met een goede trap en spelinzicht.
    Heeft 3 wedstrijden gespeeld bij de nummer 11 van Belgie..
    Is 27 jaar.. Heeft geen restwaarde...

    Ik vind het nogal een groot risico en als die wel slaagt verdien je er alsnog niks aan. Dit soort spelers brengt de club eigenlijk geen stap verder. Sterker nog het risico is eigenlijk veel te groot zeker als je kijkt naar wat je er voor terug gaat krijgen..

    Heerenveen was vroeger altijd een handelshuis. Spelers op jonge leeftijd scouten en na 2 jaar weer doorverkopen en winst maken. Daardoor groeiden wij steeds.

    En voor al die mensen die zeggen ja die tijden zijn geweest het is nu anders ja die mensen zeiden ook dat er nooit meer een Nederlandse club ver zou komen in de CL. Want ja al die rijke clubs hebben zoveeeeeel meer geld.. Bullshit als je het mij vraagt. Voetbal veranderd altijd het gaat met fases en als clubs zijne moet je daar op inspelen, in mee gaan anders loop je achter de feiten aan. Stilstaan is achteruitgang. Maar hey jongens, geef Hamstra en Cees rustig de tijd.
    Als jullie dat allemaal kunnen accepteren moet je ook kunnen accepteren dat je op den duur steeds meer mensen afhaken. Bij kleinere clubs zitten ook minder supporters! Dus mede supporters wees ook realistisch naar je mede supporters!
  • 18 Jun 2019 om 00:29
    Ben ik de enige die dit een goede aankoop vindt? Precies wat we nodig hebben, een solide 8 met een goede trap en spelinzicht.
  • 18 Jun 2019 om 00:00
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:26
      Heb je al weinig geld, ga je voor zulk soort spelers een transferbedrag betalen. Je gaat mij niet vertellen dat er nergens een transfervrije speler te vinden is van soortgelijke kwaliteit. Bij dit soort transfers vraag ik mij wel af in hoeverre er nog gescout wordt bij Heerenveen.
    Misschien wordt er wel niet goed gescout, dat kan natuurlijk ook nog. Eerst even afwachten op de aankopen Daarna kunnen we of positief reageren, of negatief.
  • 17 Jun 2019 om 23:47
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:02
      Het is altijd iemand die we niet verwachten. Dus ik ga een gokje doen voor nigel de jong:)
    Ik hoop mossi of Roneldo.
  • 17 Jun 2019 om 23:02
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:58
      Ik wacht maar eerst af voordat ik ga reageren. Ben heel benieuwd wat er daadwerkelijk gehaald zal worden!
    Het is altijd iemand die we niet verwachten. Dus ik ga een gokje doen voor nigel de jong:)
  • 17 Jun 2019 om 22:58
    Ik wacht maar eerst af voordat ik ga reageren. Ben heel benieuwd wat er daadwerkelijk gehaald zal worden!
  • 17 Jun 2019 om 22:22
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:33
      Jammer om te zien dat iedereen elkaar weer in de haren vliegt.......ondanks dat het besef er bij de meesten, mag ik hopen althans, is dat wij eigenlijk zelfs geen Subtop meer zijn, hooguit onderaan Subtop misschien, vind ik wel dat je een mening mag ventileren over een vermoedelijk aangetrokken speler......ik ken deze jongen niet maar als ik af ga op wat ik hier zoal lees word ik er ook niet heel warm van maar goed, we gaan het zien.

      Neemt niet weg dat je.....ook al is er geen budget meer, ook al wil niet iedere speler meer naar Heerenveen, je natuurlijk niet met iedere speler tevreden hoeft te zijn? Als er mensen bedenkingen hebben, moet je dat kunnen zeggen zonder dat je meteen negatief of onrealistisch afgeschoten hoeft te worden?
      Van mij in ieder geval het voordeel v/d twijfel maar nog niet iemand die mij tintelingen bezorgt als in.....wat een "verrassing" haha, we gaan het zien :) , nog genoeg te gaan :)
    Precies dit. Amen.
  • 17 Jun 2019 om 21:27
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:33
      Jammer om te zien dat iedereen elkaar weer in de haren vliegt.......ondanks dat het besef er bij de meesten, mag ik hopen althans, is dat wij eigenlijk zelfs geen Subtop meer zijn, hooguit onderaan Subtop misschien, vind ik wel dat je een mening mag ventileren over een vermoedelijk aangetrokken speler......ik ken deze jongen niet maar als ik af ga op wat ik hier zoal lees word ik er ook niet heel warm van maar goed, we gaan het zien.

      Neemt niet weg dat je.....ook al is er geen budget meer, ook al wil niet iedere speler meer naar Heerenveen, je natuurlijk niet met iedere speler tevreden hoeft te zijn? Als er mensen bedenkingen hebben, moet je dat kunnen zeggen zonder dat je meteen negatief of onrealistisch afgeschoten hoeft te worden?
      Van mij in ieder geval het voordeel v/d twijfel maar nog niet iemand die mij tintelingen bezorgt als in.....wat een "verrassing" haha, we gaan het zien :) , nog genoeg te gaan :)
    Helemaal mee eens. Vooral ook de laatste alinea.
  • 17 Jun 2019 om 21:26
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:35
      Het lijkt er op dat de kern zoals we in het nieuwe stadion kwamen (qua aantallen) over blijft. Een 12.000 man. Als je wint heb je vrienden. In Heerenveen zeker. Al is het ook zo dat men zich met Heerenveen kon identificeren. Met spelers, trainers en bestuur en velen kunnen dat allang niet meer en dat doet velen ook pijn.
    Denj dat je daar een punt hebt.
  • 17 Jun 2019 om 21:22
    Sommige mensen 2 dingen tegelijk Petter. Jij ook?
  • 17 Jun 2019 om 21:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:38
      Schouders er onder met z'n allen, samen bouwen. Roozemond is nu de man, dus die zal het voor ons moeten doen. Zelfde geld voor JJ. Mooi 4/5 jaar laten bouwen en dan kijken hoe het schip er hij staat. Steeds wisselen heeft ook de vruchten niet afgeworpen.
    Ben ik het mee eens, rust in de tent, en geef mensen de tijd om te bouwen, ben heel benieuwd maar ook realistisch voor het komende seizoen...
  • 17 Jun 2019 om 21:10
    Gelukkig stond er “aanwinsten” dus we kijken rijkhalsend uit als supporters naar de 2e speler. Alles lijkt erop dat Faik komt en als men de intentie heeft/hoopt om een tweede speler te presenteren zullen de onderhandelingen vooralsnog wel goed verlopen. Ik ben benieuwd.
  • 17 Jun 2019 om 21:06
    Faik is geen verkeerde aankoop, maar te hopen is dat Hamstra daarnaast nu eens investeert in karakter. In elke linie 1. Geen lijn zoals met Pierie, Rienstra, Lammers. Dan ben je kansloos. Dus haal kerels Hamstra!
  • 17 Jun 2019 om 20:38
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:35
      Het lijkt er op dat de kern zoals we in het nieuwe stadion kwamen (qua aantallen) over blijft. Een 12.000 man. Als je wint heb je vrienden. In Heerenveen zeker. Al is het ook zo dat men zich met Heerenveen kon identificeren. Met spelers, trainers en bestuur en velen kunnen dat allang niet meer en dat doet velen ook pijn.
    Schouders er onder met z'n allen, samen bouwen. Roozemond is nu de man, dus die zal het voor ons moeten doen. Zelfde geld voor JJ. Mooi 4/5 jaar laten bouwen en dan kijken hoe het schip er hij staat. Steeds wisselen heeft ook de vruchten niet afgeworpen.
  • 17 Jun 2019 om 20:35
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:30
      Nee dat heb je met nepsupporters die alleen komen als het goed gaat. Walgelijke insteek vind ik. We hebben gewonnen en ze hebben slecht gespeeld. Rare gedachtengang.
    Het lijkt er op dat de kern zoals we in het nieuwe stadion kwamen (qua aantallen) over blijft. Een 12.000 man. Als je wint heb je vrienden. In Heerenveen zeker. Al is het ook zo dat men zich met Heerenveen kon identificeren. Met spelers, trainers en bestuur en velen kunnen dat allang niet meer en dat doet velen ook pijn.
  • 17 Jun 2019 om 20:33
    Jammer om te zien dat iedereen elkaar weer in de haren vliegt.......ondanks dat het besef er bij de meesten, mag ik hopen althans, is dat wij eigenlijk zelfs geen Subtop meer zijn, hooguit onderaan Subtop misschien, vind ik wel dat je een mening mag ventileren over een vermoedelijk aangetrokken speler......ik ken deze jongen niet maar als ik af ga op wat ik hier zoal lees word ik er ook niet heel warm van maar goed, we gaan het zien.

    Neemt niet weg dat je.....ook al is er geen budget meer, ook al wil niet iedere speler meer naar Heerenveen, je natuurlijk niet met iedere speler tevreden hoeft te zijn? Als er mensen bedenkingen hebben, moet je dat kunnen zeggen zonder dat je meteen negatief of onrealistisch afgeschoten hoeft te worden?
    Van mij in ieder geval het voordeel v/d twijfel maar nog niet iemand die mij tintelingen bezorgt als in.....wat een "verrassing" haha, we gaan het zien :) , nog genoeg te gaan :)
  • 17 Jun 2019 om 20:30
    Nee dat heb je met nepsupporters die alleen komen als het goed gaat. Walgelijke insteek vind ik. We hebben gewonnen en ze hebben slecht gespeeld. Rare gedachtengang.
  • 17 Jun 2019 om 20:29
    Altijd handig om een speler met een goede trap in zijn linker erbij te hebben, of het nou een basis speler wordt of om iets te forceren met corners/vrije trappen etc.
    Een nieuwe middenvelder met linker been is denk ik ook wel gewenst aangezien Schaars en Kobayashi onze enige middenvelders waren met een linker been.
  • 17 Jun 2019 om 20:26
    Ik denk dat Faik een naam is van een oud lijstje. In een interview, net na de bekendmaking dat hij naar Zulte Waregem vertrekt, zegt hij dat hij op dat moment ook een stap in Nederland kon maken. Heeft toen met verschillende clubs uit de Eredivisie gesproken. Denk een speler waar we, voor de fase waar de club nu in zit, echt wel wat aan kunnen hebben. Herinner hem mij als een van de betere voetballers uit de selectie van Excelsior toentertijd. Daarnaast is een speler met een goede vrije trap ook erg welkom.
  • 17 Jun 2019 om 20:17
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:13
      De club of een deel van onze stront verwende, de realiteit uit het oog verloren internetsupporters? Denk dat ik het antwoord al weet!
    De club, sponsoren, supporters, stichtingsbesturen, 5e colonne. Vul dat maar in.
  • 17 Jun 2019 om 20:13
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:05
      En tijd krijgt geen één directeur. Naar alle waarschijnlijk Roozemond ook niet. Zo rolt deze club nu eenmaal.
    De club of een deel van onze stront verwende, de realiteit uit het oog verloren internetsupporters? Denk dat ik het antwoord al weet!
  • 17 Jun 2019 om 20:05
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:03
      Maar niet morgen al; een wederopbouw heeft tijd nodig.
      En dan nog gaat het nooit, écht nooit, weer zijn zoals de hoogtij dagen.
      Die tijd is geweest en alles rondom het voetbal is zoveel anders geworden dat het zonder een investeerder (wat men absoluut niet wil) niet haalbaar meer is.
    En tijd krijgt geen één directeur. Naar alle waarschijnlijk Roozemond ook niet. Zo rolt deze club nu eenmaal.
  • 17 Jun 2019 om 20:03
    Maar niet morgen al; een wederopbouw heeft tijd nodig.
    En dan nog gaat het nooit, écht nooit, weer zijn zoals de hoogtij dagen.
    Die tijd is geweest en alles rondom het voetbal is zoveel anders geworden dat het zonder een investeerder (wat men absoluut niet wil) niet haalbaar meer is.
  • 17 Jun 2019 om 20:01
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:54
      Als hamstra slim is huurt hij johnsen nog voor een jaar, dan heb je meteen een technische linksbuiten.
    Als hij slim is doet hij dat niet. Nul assists en nul goals.
  • 17 Jun 2019 om 20:00
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:42
      Dan moet de club dat ook eerlijk naar buiten brengen. Dan moeten ze gewoon zeggen als we het linker rijtje halen doen we het goed. Anders krijgt de trainer weer de schuld.
    Want je ziet zelf niet in dat het budget niet meer geweldig is? Dat Heerenveen een groot financieel tekort heeft? Dat Heerenveen qua salarissen geen hoogvlieger meer is? Dat Heerenveen voor heel veel spelers niet mee zo interessant is qua salarissen en al 7 jaar geen Europees voetbal meer speelt? Dat het stadion maar half vol is? Al die dingen doen je niet beseffen dat we een doodgewone club zijn geworden die als alles meezit eens 6e kan worden en als alles tegen zit ook zomaar 14 of 15e?
  • 17 Jun 2019 om 19:56
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:42
      Dan moet de club dat ook eerlijk naar buiten brengen. Dan moeten ze gewoon zeggen als we het linker rijtje halen doen we het goed. Anders krijgt de trainer weer de schuld.
    Als je nog ff geduld hebt...
    De doelstelling zal binnenkort wel uitgesproken worden.
  • 17 Jun 2019 om 19:54
    Als hamstra slim is huurt hij johnsen nog voor een jaar, dan heb je meteen een technische linksbuiten.
  • 17 Jun 2019 om 19:54
    Als dit de vervanger wordt van Rienstra vind ik het nog te pruimen. Kongolo, Faik en Bruijn als middenveld heeft zich nog niet bewezen als een echt subtop middenveld, maar ik denk dat je een aantal ploegen daarmee wel onder je moet kunnen houden. In ieder geval beter dan het kamikaze middenveld dat we afgelopen seizoen hadden met enkel aanvallend denkende spelers. Dat kan écht niet meer.
  • 17 Jun 2019 om 19:53
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:42
      Het is inmiddels wel bekend dat Hamstra gek is op kapitaalvernietiging. Een speler die amper wedstrijden heeft gespeeld, niet verder is gekomen dan Roda en Excelsior, 27 jaar is, zullen wij geen geld meer aan verdienen. Er lopen heus wel betere spelers rond, die ook nog eens transfervrij zijn. Maar, mensen hier bedenken steeds weer een excuus. Mensen gaan dan weer roepen; we horen bij de suptob, dus deal with it. Slappe excuses. Ik zou me niet meer druk maken over Hamstra, maar ik kan het niet laten. Iemand die onze club langzaam kapot maakt door zijn verkeerde aankopen.
    Godsamme, dit begint autistische trekken te krijgen. Heb je het idee dat er nog iemand op jouw dagelijkse Hamstra afzeik berichtje zit te wachten kerel?
  • 17 Jun 2019 om 19:50
    Welkom terug op aarde, tijdje geduurd voordat het landde of niet?
  • 17 Jun 2019 om 19:49
    Klopt. Tijd dat dat besef eens door gaat dringen.
  • 17 Jun 2019 om 19:42
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:04
      Ik krijg het idee dat sommigen de realiteit een beetje uit het oog zijn verloren..Het is niet meer de tijd dat we toppers zo maar even binnen halen, of de hele grote talenten.We zijn op dit moment gewoon middenmoot; deal with it.
      Het is nu van belang om een stabiel elftal samen te stellen, een elftal dat vecht, een elftal dat iets positiefs naar het publiek uitstraalt.Dat is prima voor elkaar te krijgen met spelers uit de vijver waar we nu uit vissen.De sierlijke spelers/talenten komen wel weer als er een solide basis staat en er weer meer geld beschikbaar is.
    Dan moet de club dat ook eerlijk naar buiten brengen. Dan moeten ze gewoon zeggen als we het linker rijtje halen doen we het goed. Anders krijgt de trainer weer de schuld.
  • 17 Jun 2019 om 19:42
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:36
      Er is er hier eentje die denkt dat je voor deze jongen nog een transfersom kunt vragen.Maar goed hij is 27 krijgt een meerjarig contract. Wij blijven hier dus nog jaren aan vast zitten in het slechtste geval en zal dan net als Yuki uit zijn contract wandelen.Hij heeft wel een mooie trap, misschien zie ik het verkeerd en gaat hij nog een belangrijke rol vervullen en veel scoren uit vrije trappen. Wie weet.
    Het is inmiddels wel bekend dat Hamstra gek is op kapitaalvernietiging. Een speler die amper wedstrijden heeft gespeeld, niet verder is gekomen dan Roda en Excelsior, 27 jaar is, zullen wij geen geld meer aan verdienen. Er lopen heus wel betere spelers rond, die ook nog eens transfervrij zijn. Maar, mensen hier bedenken steeds weer een excuus. Mensen gaan dan weer roepen; we horen bij de suptob, dus deal with it. Slappe excuses. Ik zou me niet meer druk maken over Hamstra, maar ik kan het niet laten. Iemand die onze club langzaam kapot maakt door zijn verkeerde aankopen.
  • 17 Jun 2019 om 19:36
    Er is er hier eentje die denkt dat je voor deze jongen nog een transfersom kunt vragen.Maar goed hij is 27 krijgt een meerjarig contract. Wij blijven hier dus nog jaren aan vast zitten in het slechtste geval en zal dan net als Yuki uit zijn contract wandelen.Hij heeft wel een mooie trap, misschien zie ik het verkeerd en gaat hij nog een belangrijke rol vervullen en veel scoren uit vrije trappen. Wie weet.
  • 17 Jun 2019 om 19:26
    Heb je al weinig geld, ga je voor zulk soort spelers een transferbedrag betalen. Je gaat mij niet vertellen dat er nergens een transfervrije speler te vinden is van soortgelijke kwaliteit. Bij dit soort transfers vraag ik mij wel af in hoeverre er nog gescout wordt bij Heerenveen.
  • 17 Jun 2019 om 19:08
    Leuke, mooie voetballer, precies ons nivo op dit moment. Welkom.
  • 17 Jun 2019 om 19:04
    Ik krijg het idee dat sommigen de realiteit een beetje uit het oog zijn verloren..Het is niet meer de tijd dat we toppers zo maar even binnen halen, of de hele grote talenten.We zijn op dit moment gewoon middenmoot; deal with it.
    Het is nu van belang om een stabiel elftal samen te stellen, een elftal dat vecht, een elftal dat iets positiefs naar het publiek uitstraalt.Dat is prima voor elkaar te krijgen met spelers uit de vijver waar we nu uit vissen.De sierlijke spelers/talenten komen wel weer als er een solide basis staat en er weer meer geld beschikbaar is.
  • 17 Jun 2019 om 18:50
    Wel echt een reden om meteen te verlengen.. hopelijk raken we Rienstra n kg kwijt.
  • 17 Jun 2019 om 18:44
    Mooi de eerste speler dus 99% binnen. Het lijkt me verder een prima speler
  • 17 Jun 2019 om 18:40
    Dit is verder prima, wat mij betreft! Gewoon met Kongolo uitvechten. Nu doorschakelen naar een goede spits en een echte rechtsback.
  • 17 Jun 2019 om 18:33
    Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Als hij blijkbaar gezien wordt als miskoop bij Zulte, is het dan wel een meerwaarde voor ons?
  • 17 Jun 2019 om 18:29
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:54
      Leuk hoe het nieuws op insta gedeeld word. Complimenten!
    Wat wordt waar gedeeld?
  • 17 Jun 2019 om 17:59
    Goed nieuws! Deze versterking op het middenveld en een nieuwe spits zijn zeker nodig. Ik hoop echter dat er ook nog een aantal verdedigers bijkomen want dat was vorig jaar vooral het zwakke punt!
  • 17 Jun 2019 om 17:58
    https://www.youtube.com/watch?v=hekNo2RvnpA
    Deze vrije trap tegen Fc Twente gaat er toch wel mooi in.
  • 17 Jun 2019 om 17:54
    Leuk hoe het nieuws op insta gedeeld word. Complimenten!
  • 17 Jun 2019 om 17:52
    Kunnen we dalgaard niet terug halen, heeft toch de nodige ervaring opgedaan inmiddels hahaha
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›