'SC Heerenveen wil deze week eerste aanwinst(en) presenteren'

( 32 reacties)
'SC Heerenveen wil deze week eerste aanwinst(en) presenteren'

Het is vooralsnog rustig qua geruchten rondom SC Heerenveen, maar zaterdag moeten de eerste aanwinsten al op het veld te bewonderen zijn. FeanOnline heeft vernomen dat technisch manager Gerry Hamstra nog deze week één of meer spelers wil presenteren.

Om welke spelers het gaat is vooralsnog onbekend. Wél is duidelijk dat de zoektocht naar een nieuwe spits en een controlerende middenvelder prioriteit heeft. De afgelopen weken zijn diverse namen genoemd - van middenvelder Hicham Faik tot spits Runar Espejord - maar Hamstra houdt de rijen goed gesloten.

Met de eerste aanwinst(en) erbij wil de club vervolgens vrijdagochtend het nieuwe trainerstrio Johnny Jansen, Jeffrey Talan en Hennie Spijkerman voorstellen aan de media. Een dag later staat om 14:30 uur de eerste training van het seizoen gepland op Sportpark 't Paradyske in Langezwaag.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jun 2019 om 09:34
    Veel reacties hieronder uit het tijdperk dat wij spelers voor het uitzoeken hebben. Faik is een prima speler die ervaring meebrengt om anderen beter te laten spelen/groeien en past binnen het budget. Kijk erg uit naar ontwikkeling Jordy Bruijn. Nu nog een spits .. gok op Runar Espejord.
  • 17 Jun 2019 om 21:16
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:36
      Exact wat ik ook denk. Vreemde aankoop. Ik kan op youtube ook erg weinig vinden, dat zegt ook wel wat.
    Wat ik op YouTube zag vond ik wel mooi, goed linkerbeen!
  • 17 Jun 2019 om 18:36
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:34
      Ik herinner me anders zat spelers waar men hier wel positief over was, neem een Hahn, Woudenberg en Dumfries bijvoorbeeld.

      Ik hoop toch echt niet dat ze met Faik aan komen zetten. Qua leeftijd zul je die niet meer doorverkopen met winst, heeft alleen maar gespeeld bij onderkant eredivisie of keukenkampioendivisie en middenmoot Belgie. Nergens echt super goed gedaan over een lange periode. Prima linkerbeen maar verder flegmatiek en geen afjager. Als ie transfervrij was dan kun je het nog wagen maar nu moeten ze nog investeren ook. Was dan eerder geweest voor bv een Matisuwa, die was transfervrij en zit nog veel rek in qua leeftijd.
    Exact wat ik ook denk. Vreemde aankoop. Ik kan op youtube ook erg weinig vinden, dat zegt ook wel wat.
  • 17 Jun 2019 om 18:34
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:14
      Vooraf is hier nooit iemand goed genoeg. Dat is het probleem wel wat. Maar goed, wie weet komen er wel allemaal sterren waar iedereen lyrisch van is. Reacties op forums van andere teams zeggen mij niet zoveel overigens. In een ander team, andere competitie, ander systeem kan een spelers soms wel renderen. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
    Ik herinner me anders zat spelers waar men hier wel positief over was, neem een Hahn, Woudenberg en Dumfries bijvoorbeeld.

    Ik hoop toch echt niet dat ze met Faik aan komen zetten. Qua leeftijd zul je die niet meer doorverkopen met winst, heeft alleen maar gespeeld bij onderkant eredivisie of keukenkampioendivisie en middenmoot Belgie. Nergens echt super goed gedaan over een lange periode. Prima linkerbeen maar verder flegmatiek en geen afjager. Als ie transfervrij was dan kun je het nog wagen maar nu moeten ze nog investeren ook. Was dan eerder geweest voor bv een Matisuwa, die was transfervrij en zit nog veel rek in qua leeftijd.
  • 17 Jun 2019 om 18:25
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:03
      Onder het kopje 'geruchten'. Heerenveen schijnt bezig te zijn met speler van Ado Den Haag. Deze heeft ook in de jeugd opleiding van Feyenoord gespeeld volgens mijn info. En Schouten is onderweg naar Italie...
    Robin Polley, rechtsback van beroep, zoon van Prince (daar is de link?)
  • 17 Jun 2019 om 18:22
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:03
      Onder het kopje 'geruchten'. Heerenveen schijnt bezig te zijn met speler van Ado Den Haag. Deze heeft ook in de jeugd opleiding van Feyenoord gespeeld volgens mijn info. En Schouten is onderweg naar Italie...
    Shaquille pinas?
  • 17 Jun 2019 om 18:17
    Welke speler dan?
  • 17 Jun 2019 om 18:03
    Onder het kopje 'geruchten'. Heerenveen schijnt bezig te zijn met speler van Ado Den Haag. Deze heeft ook in de jeugd opleiding van Feyenoord gespeeld volgens mijn info. En Schouten is onderweg naar Italie...
  • 17 Jun 2019 om 17:59
    Toch kwam Stijn Schaars hier ook. Dat vond ik bijna surrealistisch toen.
  • 17 Jun 2019 om 17:25
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:13
      Schouten van Exelsior zou ik graag bij Heerenveen zien....
    Surrealistisch helaas
  • 17 Jun 2019 om 17:13
    Schouten van Exelsior zou ik graag bij Heerenveen zien....
  • 17 Jun 2019 om 16:55
    Buitenkansjes heb je altijd. Dat was zo en zal nog steeds zo blijven. Maar bieden op een Faik? Kom op jongens.
  • 17 Jun 2019 om 16:37
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:18
      Als dat een understatement is crash mag ik dan vragen in welk kaliber jij zit te denken , ik trek namelijk de conclusie uit jou post dat je spelers verwacht die qua haalbaarheid niet echt realistisch meer zijn . Spelers waar je vrolijk van wordt zijn niet meer haalbaar
    Ik ben niet onrealistisch. Ik vrees dus dat je gelijk hebt. Neemt niet weg dat ik teleurgesteld zou zijn, want het betekent opnieuw een seizoen als grijze muis (met valse hoop dat er misschien wel play-offs in zitten) Ik heb ook al een tijdje (seizoen of drie nu) geen seizoenskaart meer, mede omwille van dit feit. Ben wel klaar met die teleurstellingen en het matige weinig spectaculaire voetbal wat er daarnaast ook al mee gepaard gaat. Maar toe maar, ik gun een ander ook een pleziertje en een goede eindklassering. Dat zit er met de genoemde spelers zeker niet in. Categorie ‘Van Amersfoort’ kun je mijne inziens beter houden (want kind van de club), dan inwisselen voor deze middelmatige spelers van het zelfde niveau.
  • 17 Jun 2019 om 16:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:50
      Da’s een understatement.
    Als dat een understatement is crash mag ik dan vragen in welk kaliber jij zit te denken , ik trek namelijk de conclusie uit jou post dat je spelers verwacht die qua haalbaarheid niet echt realistisch meer zijn . Spelers waar je vrolijk van wordt zijn niet meer haalbaar
  • 17 Jun 2019 om 16:01
    Armerteros.. Is volgens mij niet echt een spits die graag in 433 formatie speelt? Hij is mij in elk geval te oud! Verdien je niks aan, kost een hoop salaris geen restwaarde..
    De club moet zich bezighouden met jongere spelers of het moet een type schaars zijn. Maar vind die maar eens..
  • 17 Jun 2019 om 15:59
    Deze namen zijn idd niet echt bijzonder. Laten we echter niet vergeten dat Hamstra vaak met een konijn uit de hoge hoed komt en uiteindelijk een hele andere speler blijkt te zijn dan we via de geruchten hebben gehoord.
  • 17 Jun 2019 om 15:51
    Armenteros is zeker een goede. Een spits die goals kan maken en anderen beter laat spelen. Weet alleen niet hoe fit hij is. Ik ben zelf geen fan van de Faik bij Roda en Excelsior, maar hij is al even uit beeld nu. Hij kwam op mij over als een vrij trage speler, niet zo sterk in de duels, maar wel een fantastisch schot.Ik zou zelf liever zien dat ze voor Ramselaar gaan. Dat vind ik wel een dynamische gifkikker.
  • 17 Jun 2019 om 15:47
    • Quote van 17 Jun 2019 om 15:01
      Ik zou Samuel Armenteros en youness Moktar goede aankopen vinden. Zijn volgens mij allereerste transfervrij.
    Vooral Armenteros heb ik altijd een goede speler gevonden. Ik vind echter dat we ook wel weer eens een cashcow in de spits mogen hebben, aan de andere kant is Armenteros wel een echte versterking. Ook in de Serie B redelijk goed gedaan, toch een doelpunt per twee wedstrijden. Niet slecht.
  • 17 Jun 2019 om 15:44
    Vooral weerbaarheid, karakter,instelling, power is gevraagd!
  • 17 Jun 2019 om 15:04
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:14
      Vooraf is hier nooit iemand goed genoeg. Dat is het probleem wel wat. Maar goed, wie weet komen er wel allemaal sterren waar iedereen lyrisch van is. Reacties op forums van andere teams zeggen mij niet zoveel overigens. In een ander team, andere competitie, ander systeem kan een spelers soms wel renderen. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
    Volgens mij was vorig iedereen best lyrisch over Rienstra, om maar eens wat te noemen. Voor aankomend seizoen hebben we nog maar heel weinig namen gehoord, en de namen die we wel hebben gehoord, zijn bijvoorbeeld die van deze Faik en die Noor. Dat is allemaal niet heel erg hoopgevend, wat mij betreft. En spelers kunnen zeker verrassen in andere samenstellingen, forums zeggen ook niet alles, maar geven wel een redelijk beeld hoe een speler het gedaan heeft. In het geval van Faik komt het aardig overeen hoe ik hem op het netvlies had staan en ik denk niet dat dit het type speler is dat we nu nodig hebben, nog even los van het feit of hij überhaupt goed genoeg is. Voor mij de leukste periode van het jaar op dit forum om over dit soort dingen te discussiëren. Filmpjes kijken en discussiëren over spelers en er dan in september achter komen dat je er helemaal naast zat. Liever dat, dan zeuren en zeiken over de nieuwe Q7 van Cees, of ene Luuc Eisenga nou wel of niet een goede directeur was en of het nieuwste RvC-lid wel voldoende technische bagage heeft om het bestuur te kunnen controleren.
  • 17 Jun 2019 om 15:01
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:39
      Leeuwin lijkt me niet of Hoegh zou weg moeten gaan. Voetballend ook zeer beperkt.
    Ik zou Samuel Armenteros en youness Moktar goede aankopen vinden. Zijn volgens mij allereerste transfervrij.
  • 17 Jun 2019 om 14:50
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:27
      Van die 2 worden we niet vrolijk of wel?
    Da’s een understatement.
  • 17 Jun 2019 om 14:14
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:10
      Faik heeft een prachtige trap, maar als je het forum van Zulte erbij pakt (die supporters volgen de club toch op de voet) dan zijn die verder niet bepaald onder de indruk. En dan druk ik mij zwak uit. Hij is matig in de duels, zit weinig gif en snelheid in. Volgens mij hebben we zo'n speler al in Ben Rienstra, en dan straks een seizoen met twee Ben Rienstra's in de ploeg... Hij is daar in Waregem echt een miskoop geweest helaas, en dan hebben we het over de nummer 11 van België, die dichter bij de nummer 15 (de voorlaatste) stonden dan de nummer 10. En het is ook niet zo dat hij nou een geweldig seizoen had bij Excelsior, het is een oké speler. Ook eerder bij Roda was het redelijk, maar echt niet meer dan dat hoor.
      Mocht Hamstra hem wel besluiten te halen, dan krijgt hij uiteraard gewoon de kans. Maar volgens mij is het leuker discussiëren of een speler goed genoeg is voor ons vooraf, achteraf weten we het allemaal wel.
    Vooraf is hier nooit iemand goed genoeg. Dat is het probleem wel wat. Maar goed, wie weet komen er wel allemaal sterren waar iedereen lyrisch van is. Reacties op forums van andere teams zeggen mij niet zoveel overigens. In een ander team, andere competitie, ander systeem kan een spelers soms wel renderen. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
  • 17 Jun 2019 om 14:10
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:30
      Faik lijkt mij best een leuke spelers. Heeft een prima trap in de benen ook. Je kan beide het best beoordelen na een aantal wedstrijden in ons shirt lijkt mij.
    Faik heeft een prachtige trap, maar als je het forum van Zulte erbij pakt (die supporters volgen de club toch op de voet) dan zijn die verder niet bepaald onder de indruk. En dan druk ik mij zwak uit. Hij is matig in de duels, zit weinig gif en snelheid in. Volgens mij hebben we zo'n speler al in Ben Rienstra, en dan straks een seizoen met twee Ben Rienstra's in de ploeg... Hij is daar in Waregem echt een miskoop geweest helaas, en dan hebben we het over de nummer 11 van België, die dichter bij de nummer 15 (de voorlaatste) stonden dan de nummer 10. En het is ook niet zo dat hij nou een geweldig seizoen had bij Excelsior, het is een oké speler. Ook eerder bij Roda was het redelijk, maar echt niet meer dan dat hoor.
    Mocht Hamstra hem wel besluiten te halen, dan krijgt hij uiteraard gewoon de kans. Maar volgens mij is het leuker discussiëren of een speler goed genoeg is voor ons vooraf, achteraf weten we het allemaal wel.
  • 17 Jun 2019 om 13:39
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:29
      Leeuwin zou onlogisch zijn wanneer je met Dresevic en Hoegh al twee rechtsbenige centrale verdedigers hebt.
    Leeuwin lijkt me niet of Hoegh zou weg moeten gaan. Voetballend ook zeer beperkt.
  • 17 Jun 2019 om 13:30
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:27
      Van die 2 worden we niet vrolijk of wel?
    Faik lijkt mij best een leuke spelers. Heeft een prima trap in de benen ook. Je kan beide het best beoordelen na een aantal wedstrijden in ons shirt lijkt mij.
  • 17 Jun 2019 om 13:29
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:24
      Faik en Ramon Leeuwin
    Leeuwin zou onlogisch zijn wanneer je met Dresevic en Hoegh al twee rechtsbenige centrale verdedigers hebt.
  • 17 Jun 2019 om 13:27
    Van die 2 worden we niet vrolijk of wel?
  • 17 Jun 2019 om 13:24
    Faik en Ramon Leeuwin
  • 17 Jun 2019 om 13:05
    Zal Faik wel zijn.
  • 17 Jun 2019 om 13:01
    Wel een goede zaak dat we elke keer niet weten wie de aanwinsten zijn. Ben heel benieuwd wie het zijn. Hopelijk zijn het ook echt versterkingen, dus basismateriaal, en niet alleen maar opvulling voor de bank.
  • 17 Jun 2019 om 12:32
    Goed nieuws!
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›