De Wagt langer bij SC Heerenveen: ''Zelfs in deze moeilijke periode'' Van den Berg traint tot de winterstop mee bij SC Heerenveen Kritiek en lof voor Kosovaarse gelegenheids-middenvelder Dresevic Dresevic met Kosovo in eigen huis hard onderuit tegen Engeland Geblesseerde Veerman haakt af bij Jong Oranje om te revalideren

Vlap sprak met Atalanta, geen onderhandelingen tussen clubs (update)

( 43 reacties)
Vlap sprak met Atalanta, geen onderhandelingen tussen clubs (update)

Het is vooralsnog niet bekend hoe betrouwbaar dit gerucht is, maar wij willen jullie dit niet onthouden: Atalanta Bergamo zou zich volgens Tutto Atalanta concreet in de strijd hebben gemeld om SC Heerenveen-middenvelder Michel Vlap.

Volgens de website, dat onderdeel uitmaakt van het bekendere TuttoMercatoWeb, zou Atalanta 'erg dicht' bij een akkoord zijn met Vlap zelf. Wat een transfer hoogst onwaarschijnlijk maakt is dat er gesproken wordt van een transfersom van 3,5 miljoen euro. SC Heerenveen sloeg eerder een bod van vijf miljoen euro af van het Belgische RSC Anderlecht.

Feit is wel dat Atalanta niet een onbekende is in het Abe Lenstra Stadion. Marten de Roon maakte vier jaar geleden als een vrij onbekende speler rechtstreeks de overstap naar Bergamo en groeide daar (met een tussenjaar bij Middlesbrough) uit tot een basisspeler in het Nederlands elftal. Ook voormalig FC Groningen-verdediger Hans Hateboer maakt deel uit van de selectie.

UPDATE 21:45 uur: Het bericht over een aanstaande transfer van Michel Vlap naar Atalanta Bergamo is op niks gebaseerd, heeft FeanOnline bevestigd gekregen. Er zijn wel gesprekken geweest tussen de speler en club, maar het laatste contact dateert alweer van circa een maand geleden.

Atalanta plaatste zich sindsdien voor de Champions League, waarmee de eisen voor nieuwe spelers én het transferbudget aanmerkelijk omhoog zullen gaan.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jun 2019 om 13:07
    Als er gesprekken zijn geweest dan zal dat wel met goedkeuring zijn van onze club hoor.Dus dan was er wel degelijk serieuze interesse waarbij Atalanta gewoon contact heeft gezocht met Hamstra.Vervolgens zal Hamstra dan zijn goedkeuring hebben gegeven om te praten. Meestal is dat pas na een eerste serieuze bieding. Zoals Anderlecht dat ook gedaan heeft met het bod van 5 miljoen.Wellicht is dat bedrag van 3,5 miljoen dan wel ook een eerste bod op Vlap waarna er verder onderhandelt kan worden. Uiteindelijk verwacht ik gewoon een transfer van Vlap waarbij de biedingen nog wel wat hoger kunnen worden,maar goed het is nog niet eens augustus.
  • 15 Jun 2019 om 12:59
    • Quote van 13 Jun 2019 om 22:13
      Wat een onzin. Natuurlijk heeft Vlap clubliefde die jongen loopt hier zowat rond vanaf dat hij kan lopen. Maar die jongen heeft één carrière, hij heeft nu nog een dikke 10 jaar om centjes te verdienen. Vlap zal ook wel inzien dat hij niet bovenmatig getalenteerd is, dus alles aanpakken wat langs komt. Hij zal hier 1 - 1,5 ton verdienen. Nou dan kan je naar Atalanta, pak je 5-6 ton en Champions League. Ik wist het wel.
    Iemand die zestien keer scoort als middenvelder in een seizoen dat het niet draait bij de club is echt wel bovenmatig getalenteerd. Nog `1 seizoen goed draaien bij Heerenveen en hij kan naar PSV, Feyenoord of Ajax. Dat zal hij heus wel inzien/. En vandaar verder naar de subtop in Europa...

    Het zou trouwens wel schandalig zijn als Atalanta al met Vlap gesproken heeft en nog niet met de club. Je moet volgens mij eerst met de club het eens zijn, voordat de zaakwaarnemer uberhaupt in beeld is.
  • 14 Jun 2019 om 10:17
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Kan iemand Lassie verbieden zijn negativiteit nog langer rond te bazuinen op dit medium.
    Ik snap oprecht niet dat hij hier nog toegelaten wordt. Het is een duidelijke troll, maar toch mag hij maar blijven aanmodderen
  • 14 Jun 2019 om 09:00
    We gaan Vlap toch niet kwalijk nemen dat hij een stap wil maken jongens? Heeft een heel goed seizoen gedraaid en hij groeit elke wedstrijd door. Dan snap ik wel dat hij geen zin heeft in een opbouwfase met heerenveen. Als die jongen beter wil worden zou het logisch zijn als hij een stap gaat maken. En ik snap hem volkomen
  • 14 Jun 2019 om 03:11
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Keerl, wordt jij nooit moe van jezelf? Echt een oprechte, serieuze vraag...
  • 13 Jun 2019 om 22:55
    Zowel Cornelius als Gosens gaan hier nooit willen spelen
  • 13 Jun 2019 om 22:29
    • Quote van 13 Jun 2019 om 22:27
      Nee joh, lekker laten gaan. Er komt een dag dat je om die onzin kan lachen, echt waar. Is mij ook gelukt. Negeren met een glimlach werkt echt het beste!
    Was er dan iemand die Lassie serieus nam hier haha? Alleen hij zichzelf toch haha!
  • 13 Jun 2019 om 22:27
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Kan iemand Lassie verbieden zijn negativiteit nog langer rond te bazuinen op dit medium.
    Nee joh, lekker laten gaan. Er komt een dag dat je om die onzin kan lachen, echt waar. Is mij ook gelukt. Negeren met een glimlach werkt echt het beste!
  • 13 Jun 2019 om 22:18
    • Quote van 13 Jun 2019 om 22:13
      Wat een onzin. Natuurlijk heeft Vlap clubliefde die jongen loopt hier zowat rond vanaf dat hij kan lopen. Maar die jongen heeft één carrière, hij heeft nu nog een dikke 10 jaar om centjes te verdienen. Vlap zal ook wel inzien dat hij niet bovenmatig getalenteerd is, dus alles aanpakken wat langs komt. Hij zal hier 1 - 1,5 ton verdienen. Nou dan kan je naar Atalanta, pak je 5-6 ton en Champions League. Ik wist het wel.
    Ik denk dat hij dat bedrag (1,5 ton) zou kunnen verdienen als hij nu een contract zou tekenen. Zijn contract is nog van voor zijn doorbraak. Zal dus niet een hoog salaris verdienen.
  • 13 Jun 2019 om 22:13
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Wat een onzin. Natuurlijk heeft Vlap clubliefde die jongen loopt hier zowat rond vanaf dat hij kan lopen. Maar die jongen heeft één carrière, hij heeft nu nog een dikke 10 jaar om centjes te verdienen. Vlap zal ook wel inzien dat hij niet bovenmatig getalenteerd is, dus alles aanpakken wat langs komt. Hij zal hier 1 - 1,5 ton verdienen. Nou dan kan je naar Atalanta, pak je 5-6 ton en Champions League. Ik wist het wel.
  • 13 Jun 2019 om 22:07
    Vlap is een jongen van de club maar wil er terecht en begrijpelijk sportief en financieel uithalen wat erin zit. En dat is heel normaal en hezomd voor een sportman. Sterker nog: jongens als Pierie en Vlap houden de club in leven door hen transferopbrengsten.
  • 13 Jun 2019 om 21:58
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Clubliefde bestaat niet bij spelers Lassie, dat weet jij ook.
  • 13 Jun 2019 om 21:53
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Oh, is Vlap al vertrokken? Heb je nog meer nieuws voor ons dat we nog niet weten?
  • 13 Jun 2019 om 21:53
    Broodje aap verhaal dus.
  • 13 Jun 2019 om 21:51
    Eerst zien dan geloven.
  • 13 Jun 2019 om 21:45
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:10
      Op mijn scherm staat Varnier. Maar een vatbier heeft natuurlijk een hogere waarde.
    Haha! Prioriteiten!
  • 13 Jun 2019 om 21:44
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Kan iemand Lassie verbieden zijn negativiteit nog langer rond te bazuinen op dit medium.
    Mag onderhand wel idd, wat irritant.
  • 13 Jun 2019 om 21:43
    Kan iemand Lassie verbieden zijn negativiteit nog langer rond te bazuinen op dit medium.
  • 13 Jun 2019 om 21:36
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Weer geen koffiemelk maar azijn in je koffie gedaan vriend haha! Haha jonge wat ben jij toch een brok negativiteit! Dit is toch niet meer normaal haha
  • 13 Jun 2019 om 21:36
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Weer geen koffiemelk maar azijn in je koffie gedaan vriend haha! Haha jonge wat ben jij toch een brok negativiteit! Dit is toch niet meer normaal haha
  • 13 Jun 2019 om 21:32
    Ik denk dat Vlap heel veel clubliefe heeft. Maar ja, die verrekte Hamstra.Vraag maar aan Lassie.
  • 13 Jun 2019 om 21:27
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:24
      Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
    Hamstra zijn schuld.
  • 13 Jun 2019 om 21:24
    Tjsa, Vlappie, altijd vooraan willen staan met zijn zogenaamde clubliefde, maar 1 seizoen presteren en hij is gelijk vertrokken. Veel te vroeg voor het jongetje.
  • 13 Jun 2019 om 21:10
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:02
      Welk merk vatbier?
    Op mijn scherm staat Varnier. Maar een vatbier heeft natuurlijk een hogere waarde.
  • 13 Jun 2019 om 21:03
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:39
      Het lijkt me logischer als Ajax zich nu ook meldt aangezien die net Sinkgraven hebben verkocht.
    Totaal andere positie.
  • 13 Jun 2019 om 21:02
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:59
      Dat zou te mooi om waar te zijn. Varnier wordt beschouwd als 1 van de grootste Italiaanse talenten momenteel.
    Welk merk vatbier?
  • 13 Jun 2019 om 20:59
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:55
      Het zou ook zo maar eens over Marco Varnier kunnen gaan!
    Dat zou te mooi om waar te zijn. Varnier wordt beschouwd als 1 van de grootste Italiaanse talenten momenteel.
  • 13 Jun 2019 om 20:55
    Het zou ook zo maar eens over Marco Varnier kunnen gaan!
  • 13 Jun 2019 om 20:53
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:43
      Volgens transfermarkt kost Gosens 8 miljoen en Cornelius 3 miljoen. Dan moeten die 2 ook nog eens bij ons willen spelen en flink salaris inleveren ? Wat een onzin.
    Klinkt als een mooie deal, ik duim er nog ff voor ;)
  • 13 Jun 2019 om 20:50
    Denk dan Gosens zelf deze stap niet ziet zitten. Zat enkele maanden geleden dicht tegen Oranje aan. Beschikt over zowel een Nederlands als duits paspoort.
  • 13 Jun 2019 om 20:43
    Volgens transfermarkt kost Gosens 8 miljoen en Cornelius 3 miljoen. Dan moeten die 2 ook nog eens bij ons willen spelen en flink salaris inleveren ? Wat een onzin.
  • 13 Jun 2019 om 20:39
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:37
      Robin Gosens linker verdediger.. ex-vitesse (bekende van Hamstra) en Andreas Cornelius als Spits
    Ex Heracles meende ik, die jongen kan behoorlijk ballen
  • 13 Jun 2019 om 20:39
    Het lijkt me logischer als Ajax zich nu ook meldt aangezien die net Sinkgraven hebben verkocht.
  • 13 Jun 2019 om 20:39
    Men spreekt over Robin Goossens en spits uit de jeugd opleiding.
  • 13 Jun 2019 om 20:37
    Robin Gosens linker verdediger.. ex-vitesse (bekende van Hamstra) en Andreas Cornelius als Spits
  • 13 Jun 2019 om 20:35
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:26
      Dat is wel wat er gezegd wordt, zal gaan om een jonge spits en een linker verdediger.
    Waar zeggen ze dat ?
  • 13 Jun 2019 om 20:27
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:26
      Dat is wel wat er gezegd wordt, zal gaan om een jonge spits en een linker verdediger.
    Als dit daadwerkelijk basisspelers zijn en men hier nadrukkelijk opzoek naar was. Slim gehandeld want de winstbelasting valt zo wel een stuk lager uit. Win/Win-situatie. Complimenten dan aan Hamstra mits dit ook echt aanwinsten zijn.
  • 13 Jun 2019 om 20:26
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:23
      Voor 3,5 miljoen doet Heerenveen natuurlijk niet. Maar als ze een aardige spits of verdediger erbij willen doen is het al beter natuurlijk. Of allebei, voor die andere 4 miljoen.
    Dat is wel wat er gezegd wordt, zal gaan om een jonge spits en een linker verdediger.
  • 13 Jun 2019 om 20:24
    Soccer news ook met het bericht : champions league lonkt voor Vlap. Als SC H had een bod van 5 mln afgewapperd voor anderlecht, en nu de roon's club eventueel 4 mln wel???
  • 13 Jun 2019 om 20:24
    Natuurlijk klopt dit niet. Mooie club en een mooie stap maar voor 3,5 a 4 miljoen waar men van spreekt zal geen haar waar van zijn. Plus als ze daadwerkelijk dit bod + een speler accepteren zal dat toch voor “Heerenveen” begrippen een hele dure speler zijn. Meende dat men nooit meer dan 4,5 heeft betaald voor een speler. Omgerekend komt dit bedrag dan behoorlijk dichtbij en dat past niet in het huidige beleidsplan.
  • 13 Jun 2019 om 20:23
    • Quote van 13 Jun 2019 om 20:20
      Deels schijnt het bericht te kloppen. Al zou het gaan om 3 miljoen + een nog onbekende speler.
    Voor 3,5 miljoen doet Heerenveen natuurlijk niet. Maar als ze een aardige spits of verdediger erbij willen doen is het al beter natuurlijk. Of allebei, voor die andere 4 miljoen.
  • 13 Jun 2019 om 20:20
    Deels schijnt het bericht te kloppen. Al zou het gaan om 3 miljoen + een nog onbekende speler.
  • 13 Jun 2019 om 20:14
    Kan niet kloppen.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›