'Sinkgraven akkoord met transfer; overstap in komende dagen afgerond'

( 22 reacties)
'Sinkgraven akkoord met transfer; overstap in komende dagen afgerond'

Daley Sinkgraven vertrekt op korte termijn van Ajax naar Bayer Leverkusen. Volgens BILD heeft de oud-speler van SC Heerenveen zijn woord al gegeven en tekent hij binnen enkele dagen.

Sinkgraven treft in Leverkusen Peter Bosz, met wie hij eerder bij Ajax samenwerkte. De oefenmeester maakte van de 23-jarige Meppeler een linksback, een rol die mogelijk ook in de Bundesliga voor hem is weggelegd.

Naar verluidt gaat zijn Ajax en Leverkusen akkoord over een transfer van vijf miljoen euro. Na lang blessureleed keerde Sinkgraven afgelopen seizoen terug in de wedstrijdselectie van Ajax, maar door vele concurrentie kreeg hij geen basisplaats.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2019 om 19:22
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:41
      Volgens goed ingewijden in de club zijn er op dit moment vergaande gesprekken met een viertal spelers. Verwacht een dezer dagen dan ook witte rook bij onze club. Het enige waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben is of dit dan ook gelijk allemaal potentiële basis spelers zijn want die hebben we echt nog wel nodig en niet, spelers met alle respect zoals Kongolo, Vanja die gehaald zijn, omdat ze veel potentie hebben en het ook zeker in zich hebben om in toekomst de basis te halen.
    Nou dan hou ik mijn hart weer vast. Voorheen vond het ik het leuk dat er een nieuwe speler werd gepresenteerd. Tegenwoordig hoop ik dat het in iedergeval linkerrij waardig is. Of gaat Hamstra weer gokken en hopen dat het goed uitpakt? Zie Rojas, Naess, Nemanja, Floranus, Kongolo, Bulthuis, Woudenberg, Johnson etc.
  • 13 Jun 2019 om 12:11
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:05
      hoe weet jij dat er volgens goed ingewijden in de club gesprekken zijn met spelers? en weet je ook om welke spelers het gaat?
    Ze praten in ieder geval met Faik...
  • 13 Jun 2019 om 12:10
    • Quote van 13 Jun 2019 om 12:02
      Weet iemand hoeveel (en waarom) we evt geld binnenkrijgen van evt transfers Ziyech of Sinkgraven? Zijn ee nog meer van die doorverkoop/opleidingsvergoeding kansen?
    Ziyech: alleen opleidingsvergoeding.
    Sinkgraven: opleidingsvergoeding, en doorverkoop als ie voor meer dan 7 miljoen verkocht wordt, maar dat lijkt er niet in te zitten.
  • 13 Jun 2019 om 12:09
    • Quote van 13 Jun 2019 om 12:02
      Weet iemand hoeveel (en waarom) we evt geld binnenkrijgen van evt transfers Ziyech of Sinkgraven? Zijn ee nog meer van die doorverkoop/opleidingsvergoeding kansen?
    Voor Ziyech opleidingsvergoeding, volgens mij voor ieder jaar dat hij in de jeugdopleiding zat een bepaald bedrag. Denk dat dit ook voor Sinkgraven geldt waarbij er hopelijk ook een doorverkooppercentage bij in is bedongen
  • 13 Jun 2019 om 12:02
    Weet iemand hoeveel (en waarom) we evt geld binnenkrijgen van evt transfers Ziyech of Sinkgraven? Zijn ee nog meer van die doorverkoop/opleidingsvergoeding kansen?
  • 13 Jun 2019 om 11:58
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:21
      Als hij zegt wie zijn tipgever is dan krijgt hij nooit weer een tip :D. Het enige dat je kan doen is afwachten om te zien of Alex gelijk heeft.
    je begrijpt het helemaal ! :-)
  • 13 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:05
      hoe weet jij dat er volgens goed ingewijden in de club gesprekken zijn met spelers? en weet je ook om welke spelers het gaat?
    Als hij zegt wie zijn tipgever is dan krijgt hij nooit weer een tip :D. Het enige dat je kan doen is afwachten om te zien of Alex gelijk heeft.
  • 13 Jun 2019 om 11:10
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:06
      is op 19 juni het nieuwe beleidsplan?
    Beleidsplan is in principe klaar en word 17 juni tijdens een aandeelhoudersvergadering besproken. Als iedereen akkoord gaat, zal het publiceren ervan normaliter niet lang meer gaan duren. De 19e is zomaar een willekeurige datum, maar het is in principe mogelijk.
  • 13 Jun 2019 om 11:06
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:32
      Welk tempo?
      Zonder te weten wat ze aan het doen zijn, met wie ze bezig zijn, hoe ver de onderhandelingen zijn,etc etc kun je echt helemaal niets over het tempo zeggen.
      Voor hetzelfde geld presenteren ze op 19 juni het publiekelijke beleidsplan, een nieuw shirt, een hoofdsponsor en 4 nieuwe spelers.
    is op 19 juni het nieuwe beleidsplan?
  • 13 Jun 2019 om 11:05
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:41
      Volgens goed ingewijden in de club zijn er op dit moment vergaande gesprekken met een viertal spelers. Verwacht een dezer dagen dan ook witte rook bij onze club. Het enige waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben is of dit dan ook gelijk allemaal potentiële basis spelers zijn want die hebben we echt nog wel nodig en niet, spelers met alle respect zoals Kongolo, Vanja die gehaald zijn, omdat ze veel potentie hebben en het ook zeker in zich hebben om in toekomst de basis te halen.
    hoe weet jij dat er volgens goed ingewijden in de club gesprekken zijn met spelers? en weet je ook om welke spelers het gaat?
  • 13 Jun 2019 om 10:41
    Volgens goed ingewijden in de club zijn er op dit moment vergaande gesprekken met een viertal spelers. Verwacht een dezer dagen dan ook witte rook bij onze club. Het enige waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben is of dit dan ook gelijk allemaal potentiële basis spelers zijn want die hebben we echt nog wel nodig en niet, spelers met alle respect zoals Kongolo, Vanja die gehaald zijn, omdat ze veel potentie hebben en het ook zeker in zich hebben om in toekomst de basis te halen.
  • 13 Jun 2019 om 10:34
    • Quote van 13 Jun 2019 om 09:35
      Alle beetjes helpen. Hopelijk maakt Ziyech ook een klapper. Daar kunnen we zomaar nog eens meer dan een miljoen aan overhouden als het mee zit. Gezien de inactiviteit op de transfermarkt zouden we dat goed kunnen gebruiken. Iets in me zegt dat er ondanks eerdere uitspraken helemaal niet veel te investeren is. Het enige wat verruimd is is het salarishuis.
      Verder is het wachten op het complementeren van de TS. Het beleidsplan. Een nieuwe hoofdsponsor. Een nieuw shirt. Het is oorverdovend stil. Te stil.
    Weet je wat het is, waarom doen ze zulke uitspraken dan? Zo van ik zit hier net en wil even scoren, daarmee creëer je of het nou bewust of onbewust is wel gelijk een verwachtingspatroon bij de mensen. Die moeten wel zsm hun seizoenskaart verlengen en weten tot op heden nog niet wat ze daarvoor terug krijgen. Sommigen kunnen dat geduld betrachten. En sommige zoals ik niet
  • 13 Jun 2019 om 10:32
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:02
      kijk naar twente/groningen/vvv/emmen, allemaal al meerdere aankopen gedaan, wij werken met hetzelfde budget ongeveer en waarom zijn wij zo inactief op de markt, kom op man, hamstra wou voor de eerste training minimaal 4 aankopen op het veld hebben, dat lukt niet op dit tempo.
    Welk tempo?
    Zonder te weten wat ze aan het doen zijn, met wie ze bezig zijn, hoe ver de onderhandelingen zijn,etc etc kun je echt helemaal niets over het tempo zeggen.
    Voor hetzelfde geld presenteren ze op 19 juni het publiekelijke beleidsplan, een nieuw shirt, een hoofdsponsor en 4 nieuwe spelers.
  • 13 Jun 2019 om 10:11
    ik verwacht zelf geen aankopen meer voor de eerste training
  • 13 Jun 2019 om 10:02
    kijk naar twente/groningen/vvv/emmen, allemaal al meerdere aankopen gedaan, wij werken met hetzelfde budget ongeveer en waarom zijn wij zo inactief op de markt, kom op man, hamstra wou voor de eerste training minimaal 4 aankopen op het veld hebben, dat lukt niet op dit tempo.
  • 13 Jun 2019 om 09:57
    • Quote van 13 Jun 2019 om 09:56
      De afgelopen twee seizoenen heeft Hamstra twee aanwinsten gepresenteerd vóór de eerste training. Hij heeft nu nog negen dagen om wellicht hetzelfde te doen, dus laten we nog even afwachten tot zaterdag 22 juni. Met Hamstra weten we ook dat er soms vanuit het niets spelers worden gepresenteerd.
    Verwacht je deze week/volgende week nog aankopen?
  • 13 Jun 2019 om 09:56
    • Quote van 13 Jun 2019 om 09:50
      ik vraag me af of we uberhaupt nog aankopen gaan doen dit seizoen, het is zo rustig
    De afgelopen twee seizoenen heeft Hamstra twee aanwinsten gepresenteerd vóór de eerste training. Hij heeft nu nog negen dagen om wellicht hetzelfde te doen, dus laten we nog even afwachten tot zaterdag 22 juni. Met Hamstra weten we ook dat er soms vanuit het niets spelers worden gepresenteerd.
  • 13 Jun 2019 om 09:50
    ik vraag me af of we uberhaupt nog aankopen gaan doen dit seizoen, het is zo rustig
  • 13 Jun 2019 om 09:35
    Alle beetjes helpen. Hopelijk maakt Ziyech ook een klapper. Daar kunnen we zomaar nog eens meer dan een miljoen aan overhouden als het mee zit. Gezien de inactiviteit op de transfermarkt zouden we dat goed kunnen gebruiken. Iets in me zegt dat er ondanks eerdere uitspraken helemaal niet veel te investeren is. Het enige wat verruimd is is het salarishuis.
    Verder is het wachten op het complementeren van de TS. Het beleidsplan. Een nieuwe hoofdsponsor. Een nieuw shirt. Het is oorverdovend stil. Te stil.
  • 13 Jun 2019 om 08:44
    • Quote van 13 Jun 2019 om 08:04
      Pikken we stiekem toch weer een graantje mee
    Helaas alleen opleidingsvergoeding, geen doorverkooppercentage.
    Ajax schiet er zo'n 2 miljoen bij in.
  • 13 Jun 2019 om 08:04
    Pikken we stiekem toch weer een graantje mee
  • 13 Jun 2019 om 07:58
    Alweer een jeugdproduct van onze club die naar een grote club gaat. Da,'s dan wel weer mooi voor zowel de speler alsook z,n oude clubbie. Succes gewenst Daley!
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›