Transfermarkt verdubbelt marktwaarde Vlap na topseizoen

( 6 reacties)
Transfermarkt verdubbelt marktwaarde Vlap na topseizoen

Met zestien goals in het afgelopen Eredivisieseizoen heeft Michel Vlap zich in de belangstelling gespeeld van binnen- en buitenlandse clubs. Het is koffiedik kijken hoeveel de 22-jarige Fries nu precies waard is, maar de website Transfermarkt geeft een aardige indicatie.

Vandaag heeft de van origine Duitse website een nieuwe update doorgevoerd in de transferwaardes van de Eredivisie. Michel Vlap is daarin één van de grootste stijgers: zijn marktwaarde verdubbelde van vier naar acht miljoen euro. Hij is daarmee de speler van SC Heerenveen die de hoogste waarde vertegenwoordigd.

Van de selectie voor het komende seizoen is ook Mitchell van Bergen met 1,75 miljoen euro extra flink in waarde gestegen naar 3 miljoen euro, terwijl ook de waardes van Lucas Woudenberg (+250k naar 900k) en Jizz Hornkamp (+300k naar 600k) omhoog zijn gegaan.

Ben Rienstra (- 250k euro naar 1,5 miljoen), Nemanja Mihajlovic (-200k naar 800k), Sherel Floranus (-150k naar 600k) en Ibrahim Dresevic (-200k naar 500k) beleefden in de ogen van Transfermarkt duidelijk een mindere tweede seizoenshelft.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2019 om 19:30
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:49
      Hopelijk nemen we snel afscheid van spelers, zoals Nemanja. Sluit over 2 weken ook weer aan, maar inprincipe heb je hier niets aan. Ik vind het trouwens erg rustig rondom de club. Hoe zit het met onze hoofdsponsor? Eventuele versterkingen? Neem een voorbeeld aan Groningen en Utrecht, zij hebben zich al versterkt met een aantal spelers. Blijkbaar is het lastig om bepaalde spelers naar onze club te halen, met deze TD is dat natuurlijk ook wel begrijpelijk. Of moeten we weer aanhoren dat er eerst verkocht moet worden? Verwacht er daarom wederom ook niet veel van deze transferwindow. Hopelijk maakt Rienstra 15 goals, Kongolo die doorbreekt(is door mij al afgeschreven), Hahn die debuteert in het Nederlandselftal, Floranus wordt de nieuwe motor op de rechterkant. Haha, allemaal te mooi om waar te zijn en natuurlijk pure sarcasme. Spelers die gehaald zijn door Hamstra, moeten we niet te veel van verwachten, dat is wel gebleken.
    Godsamme, je zal toch elke dag zo wakker worden met zoveel zuur en negativiteit in je haha! Elke dag weer je FeanOnline app openen en lekker al je frustraties er neer kalken. Elke dag weer! Haha man wat voor leven heb je dan, dan moet je huis wel omringd zijn met treurwilgen haha!
  • 12 Jun 2019 om 19:24
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:49
      Hopelijk nemen we snel afscheid van spelers, zoals Nemanja. Sluit over 2 weken ook weer aan, maar inprincipe heb je hier niets aan. Ik vind het trouwens erg rustig rondom de club. Hoe zit het met onze hoofdsponsor? Eventuele versterkingen? Neem een voorbeeld aan Groningen en Utrecht, zij hebben zich al versterkt met een aantal spelers. Blijkbaar is het lastig om bepaalde spelers naar onze club te halen, met deze TD is dat natuurlijk ook wel begrijpelijk. Of moeten we weer aanhoren dat er eerst verkocht moet worden? Verwacht er daarom wederom ook niet veel van deze transferwindow. Hopelijk maakt Rienstra 15 goals, Kongolo die doorbreekt(is door mij al afgeschreven), Hahn die debuteert in het Nederlandselftal, Floranus wordt de nieuwe motor op de rechterkant. Haha, allemaal te mooi om waar te zijn en natuurlijk pure sarcasme. Spelers die gehaald zijn door Hamstra, moeten we niet te veel van verwachten, dat is wel gebleken.
    Kijk eens aan. Daar is rasoptimist Lassie ook weer. Ongetwijfeld de opvolger van Hamstra. Hij weet nl precies hoe het allemaal moet.
  • 12 Jun 2019 om 19:14
    Ach, hoe langer het duurt, hoe beter de aankopen zullen we maar zeggen. Beter 5 goeie spelers halen dan 10 slechte!
  • 12 Jun 2019 om 18:56
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:49
      Hopelijk nemen we snel afscheid van spelers, zoals Nemanja. Sluit over 2 weken ook weer aan, maar inprincipe heb je hier niets aan. Ik vind het trouwens erg rustig rondom de club. Hoe zit het met onze hoofdsponsor? Eventuele versterkingen? Neem een voorbeeld aan Groningen en Utrecht, zij hebben zich al versterkt met een aantal spelers. Blijkbaar is het lastig om bepaalde spelers naar onze club te halen, met deze TD is dat natuurlijk ook wel begrijpelijk. Of moeten we weer aanhoren dat er eerst verkocht moet worden? Verwacht er daarom wederom ook niet veel van deze transferwindow. Hopelijk maakt Rienstra 15 goals, Kongolo die doorbreekt(is door mij al afgeschreven), Hahn die debuteert in het Nederlandselftal, Floranus wordt de nieuwe motor op de rechterkant. Haha, allemaal te mooi om waar te zijn en natuurlijk pure sarcasme. Spelers die gehaald zijn door Hamstra, moeten we niet te veel van verwachten, dat is wel gebleken.
    Doeslief
  • 12 Jun 2019 om 18:49
    Hopelijk nemen we snel afscheid van spelers, zoals Nemanja. Sluit over 2 weken ook weer aan, maar inprincipe heb je hier niets aan. Ik vind het trouwens erg rustig rondom de club. Hoe zit het met onze hoofdsponsor? Eventuele versterkingen? Neem een voorbeeld aan Groningen en Utrecht, zij hebben zich al versterkt met een aantal spelers. Blijkbaar is het lastig om bepaalde spelers naar onze club te halen, met deze TD is dat natuurlijk ook wel begrijpelijk. Of moeten we weer aanhoren dat er eerst verkocht moet worden? Verwacht er daarom wederom ook niet veel van deze transferwindow. Hopelijk maakt Rienstra 15 goals, Kongolo die doorbreekt(is door mij al afgeschreven), Hahn die debuteert in het Nederlandselftal, Floranus wordt de nieuwe motor op de rechterkant. Haha, allemaal te mooi om waar te zijn en natuurlijk pure sarcasme. Spelers die gehaald zijn door Hamstra, moeten we niet te veel van verwachten, dat is wel gebleken.
  • 12 Jun 2019 om 15:43
    Het is allemaal geld in hveen nog even zijn we weer een gezonde club
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›