'SC Heerenveen heeft interesse in Panathinaikos-spits Altman (25)'

( 32 reacties)
'SC Heerenveen heeft interesse in Panathinaikos-spits Altman (25)'

SC Heerenveen heeft geïnformeerd naar Panathinaikos-spits Omri Altman (25), meldt het Griekse Sport24. De Hongaars-Israelische aanvaller was het afgelopen seizoen bij de groen-witten vooral tweede man achter Federico Macheda (ex-Manchester United).

Volgens de Griekse sportwebsite is de kans groot dat Altman Panathinaikos na dit seizoen verlaat. Naast SC Heerenveen zouden ook Willem II, FC Groningen en Beirut Jerusalem interesse hebben in de spits, die qua doelpunten niet over een bijster indrukwekkend palmares beschikt.

Altman maakte als jonge speler de overstap van de jeugdopleiding van Maccabi Tel Aviv naar het Engelse Fulham, waar hij niet wist door te breken. Via opnieuw Maccabi Tel Aviv (19 duels/0 goals), Hapoel Petah Tikva (29/4) en Hapoel Tel Aviv (55/8) belandde hij in de zomer van 2017 bij Panathinaikos (36/4).

Volgens Sport24 heeft Altman's zaakwaarnemer zijn cliënt voorgesteld aan meerdere clubs en was Heerenveen één van de clubs die om meer informatie vroeg. Van een concreet bod is nog geen sprake, wordt duidelijk benadrukt. De Friezen zijn echter wél op zoek naar een (of twee) nieuwe spitsen. 

Foto: FC Panathinaikos

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 21:45
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:13
      Bijzonder dat jij dat kan beoordelen zonder dat je hem überhaupt hebt zien voetballen Reinier. Wat een boer niet kent eet hij niet gehalte.
    Ach Frank. Ik ben wel van een gokje, alleen je moet als eredivisie club zijnde gewoon minimaal een spits hebben die er gegarandeerd 20 maakt. En dat zie ik deze jongen gezien zijn historie nog niet doen. Maar als jij het anders ziet prima toch!
  • 11 Jun 2019 om 16:56
    • Quote van 11 Jun 2019 om 16:24
      Jij noemt Finnbogason kennelijk als vergelijking met deze jongen. En jij doet voorkomen alsof de statistieken van Finnbogason niet al te geweldig zouden zijn. Ik vind dat dat nogal een vreemde vergelijking is aangezien Alfred in de IJslandse competitie in 43 wedstrijden 28 goals maakte. In de Zweedse competitie in 17 wedstrijden 12 goals en 2 assists. In de eredivisie in 62 wedstrijden 53 goals en 16 assists. En in de Bundesliga in 67 wedstrijden 32 goals en 9 assists. Alleen in La Liga en de Belgische competitie waren zijn statistieken minder dan in de andere competities, mede doordat hij daar niet (vaak) als spits speelde. Los van op welke posities beide spelers ook speelden, de statistieken van Alfred zijn gewoon dag en nacht verschil in vergelijking met deze Altman.

      Ik geloof er ook niets van dat de club serieus in deze Altman geïnteresseerd in is. Als dat wel zo is dat is dar echt wel zorgelijk. Niets wijst er namelijk op dat hij hier wel ineens makkelijk gaat scoren.
    Het ging natuurlijk om Finnbogason zijn tijd in België. Op dat moment had hij ook geen geweldige statistieken, op dat halve seizoen in Zweden na. De competitie van IJsland is echt wel een stukje lager dan Griekenland en Israël trouwens. Wat Finnbogason daarna zou doen (in de Bundesliga), konden we toen ook nog niet weten. Maar er zijn wel meer voorbeelden, zo scoorde Reza ook nauwelijks, of wat te denken van spelers als Malki en Juncker? De eredivisie is altijd wel een aparte competitie geweest wat dat betreft.
    Overigens betekent dat niet dat je elke mislukte spits wel zou kunnen aantrekken. Ik geloof niet dat ze deze jongen zullen nemen of überhaupt interesse in hebben. Denk dat ze wel wat hoger zullen mikken, iets meer zekerheid.
  • 11 Jun 2019 om 16:24
    • Quote van 11 Jun 2019 om 07:02
      Dus jij weet precies hoe hij de afgelopen jaren is gebruikt?
    Jij noemt Finnbogason kennelijk als vergelijking met deze jongen. En jij doet voorkomen alsof de statistieken van Finnbogason niet al te geweldig zouden zijn. Ik vind dat dat nogal een vreemde vergelijking is aangezien Alfred in de IJslandse competitie in 43 wedstrijden 28 goals maakte. In de Zweedse competitie in 17 wedstrijden 12 goals en 2 assists. In de eredivisie in 62 wedstrijden 53 goals en 16 assists. En in de Bundesliga in 67 wedstrijden 32 goals en 9 assists. Alleen in La Liga en de Belgische competitie waren zijn statistieken minder dan in de andere competities, mede doordat hij daar niet (vaak) als spits speelde. Los van op welke posities beide spelers ook speelden, de statistieken van Alfred zijn gewoon dag en nacht verschil in vergelijking met deze Altman.

    Ik geloof er ook niets van dat de club serieus in deze Altman geïnteresseerd in is. Als dat wel zo is dat is dar echt wel zorgelijk. Niets wijst er namelijk op dat hij hier wel ineens makkelijk gaat scoren.
  • 11 Jun 2019 om 12:13
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:51
      Oké, misschien zou die Boymans een te grote gok zijn. Maar deze jongen is dat niet minder. Soms denk ik weleens, wat doet nou werkelijk die scouting van ons. Waar kijken ze naar. Normaal gesproken ga je toch kijken naar spelers die je ook daadwerkelijk kunt betalen. Je weet al het hele seizoen lang dat je er minimaal 1 liefst 2 spitsen bij moet hebben., en dan moet het weer op het laatst gebeuren.
    Bijzonder dat jij dat kan beoordelen zonder dat je hem überhaupt hebt zien voetballen Reinier. Wat een boer niet kent eet hij niet gehalte.
  • 11 Jun 2019 om 12:05
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:51
      Oké, misschien zou die Boymans een te grote gok zijn. Maar deze jongen is dat niet minder. Soms denk ik weleens, wat doet nou werkelijk die scouting van ons. Waar kijken ze naar. Normaal gesproken ga je toch kijken naar spelers die je ook daadwerkelijk kunt betalen. Je weet al het hele seizoen lang dat je er minimaal 1 liefst 2 spitsen bij moet hebben., en dan moet het weer op het laatst gebeuren.
    Deze jongen is van origine een aanvallende middenvelder. Echter speelde hij daar nooit en fungeerde hij als 2e spits. Zie hem persoonlijk liever ook niet komen maar laat met genoegen mijn ongelijk blijken.
  • 11 Jun 2019 om 11:51
    Oké, misschien zou die Boymans een te grote gok zijn. Maar deze jongen is dat niet minder. Soms denk ik weleens, wat doet nou werkelijk die scouting van ons. Waar kijken ze naar. Normaal gesproken ga je toch kijken naar spelers die je ook daadwerkelijk kunt betalen. Je weet al het hele seizoen lang dat je er minimaal 1 liefst 2 spitsen bij moet hebben., en dan moet het weer op het laatst gebeuren.
  • 11 Jun 2019 om 10:28
    Deze jongen is dus aangeboden bij de club en aangezien we nog een spits zoeken zal Gerry wel gedacht hebben: goh, wie weet is het wel wat. Kom maar op met wat meer informatie. That's it. Van een bod is nog geen sprake en zolang dat ook nog niet het geval is, lijkt me verder discussiëren over Altman ook niet echt zinvol.
  • 11 Jun 2019 om 10:21
    Wordt hier nu verwacht dat wij als Heerenveen zijnde even een spits gaan halen met geweldige statistieken?
  • 11 Jun 2019 om 09:46
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:40
      Eens alles behalve. Maar deze statistieken geven me ook niet echt vertrouwen op die leeftijd
    Zijn alleen maar geruchten.
  • 11 Jun 2019 om 09:21
    • Quote van 11 Jun 2019 om 07:44
      Ik dacht dat we een kapstok nodig hebben, deze is te klein. Ga dan liever voor de gok die Ruud Boymans heet. Die heeft teminste bewezen statistieken, is Nederlands. Geef die dan een prestatie cq aanwezigheidscontract. Die kan / kon voetballen. Baat het niet dan schaad het niet. Kan hij niet spelen zet je Jizz erin of een Maloku.
    Ja laten we een 30 jarige spits aantrekken die een carrière heeft vol blessureleed en 1,5 jaar niet gevoetbald heeft. Goed idee.
  • 11 Jun 2019 om 07:44
    Ik dacht dat we een kapstok nodig hebben, deze is te klein. Ga dan liever voor de gok die Ruud Boymans heet. Die heeft teminste bewezen statistieken, is Nederlands. Geef die dan een prestatie cq aanwezigheidscontract. Die kan / kon voetballen. Baat het niet dan schaad het niet. Kan hij niet spelen zet je Jizz erin of een Maloku.
  • 11 Jun 2019 om 07:02
    • Quote van 11 Jun 2019 om 05:03
      Die heeft als spits zeker hele slechte statistieken.... Not!! Zijn statistieken zeggen vooral dat de mensen die hem als middenvelder opstelden er niet veel van begrepen.
    Dus jij weet precies hoe hij de afgelopen jaren is gebruikt?
  • 11 Jun 2019 om 05:03
    • Quote van 10 Jun 2019 om 23:20
      Mensen die van de statistieken zijn verwijs ik graag even door naar de Wikipedia van een zekere alfred finbogasson.
    Die heeft als spits zeker hele slechte statistieken.... Not!! Zijn statistieken zeggen vooral dat de mensen die hem als middenvelder opstelden er niet veel van begrepen.
  • 11 Jun 2019 om 01:28
    Gaat er nog wat gebeuren of? Ik kan niet wachten :p
  • 10 Jun 2019 om 23:43
    • Quote van 10 Jun 2019 om 23:20
      Mensen die van de statistieken zijn verwijs ik graag even door naar de Wikipedia van een zekere alfred finbogasson.
    Kan je niet vergelijken maat
  • 10 Jun 2019 om 23:20
    Mensen die van de statistieken zijn verwijs ik graag even door naar de Wikipedia van een zekere alfred finbogasson.
  • 10 Jun 2019 om 22:26
    • Quote van 10 Jun 2019 om 21:49
      Wel constant.
    :):)
  • 10 Jun 2019 om 22:13
    • Quote van 10 Jun 2019 om 22:07
      Hopelijk valt dit in de categorie fake news
    ????
  • 10 Jun 2019 om 22:07
    Hopelijk valt dit in de categorie fake news
  • 10 Jun 2019 om 21:49
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:28
      Nou inderdaad :(. Wat voor vijver zijn we nou in aan het vissen ? Bij Maccabi 19 duels 0 goals ?Dit lijkt op de statistiek van Philip... 20 duels en dan 0 keer scoren.

    Wel constant.
  • 10 Jun 2019 om 21:40
    Dan kunnen we beter die macheda halen!
  • 10 Jun 2019 om 21:37
    • Quote van 10 Jun 2019 om 21:31
      Wie? Een 25 jarige, non-EU spits met waardeloze statistieken...
    Hongaars dus wel EU
  • 10 Jun 2019 om 21:31
    Wie? Een 25 jarige, non-EU spits met waardeloze statistieken...
  • 10 Jun 2019 om 21:18
    • Quote van 10 Jun 2019 om 21:07
      Het is een aanbieding, zijn veel mensen gek op
    Klopt, is ook echt geen serieuze optie.
  • 10 Jun 2019 om 21:07
    Het is een aanbieding, zijn veel mensen gek op
  • 10 Jun 2019 om 20:40
    Eens alles behalve. Maar deze statistieken geven me ook niet echt vertrouwen op die leeftijd
  • 10 Jun 2019 om 20:37
    Volgens transfmarkt is het een 2e spits maar kan ook op de beide vleugels en is re hts. Transferwaarde 450.000.
  • 10 Jun 2019 om 20:28
    Nou inderdaad :(. Wat voor vijver zijn we nou in aan het vissen ? Bij Maccabi 19 duels 0 goals ?Dit lijkt op de statistiek van Philip... 20 duels en dan 0 keer scoren.

  • 10 Jun 2019 om 20:26
    Statistieken waar je alles behalve vrolijk van wordt. Denk dat van Amersfoort er voorin meer in trapt dan deze gast.
  • 10 Jun 2019 om 20:21
    We zullen wel weer achter het net vissen