'Atalanta Bergamo heeft Vlap op het oog als mogelijke versterking'

( 8 reacties)
'Atalanta Bergamo heeft Vlap op het oog als mogelijke versterking'

Michel Vlap zou SC Heerenveen wel eens kunnen gaan verlaten voor Italië. Volgens het Duitse FussballTransfers zou ook het Atalanta Bergamo van oud-Heerenvener Marten de Roon hem op het oog hebben als zomerversterking.

Bij Atalanta, dat dicht bij plaatsing voor de Champions League is, zou hij de opvolger moeten worden van Josip Ilicic. De 31-jarige Sloveen zou op zijn beurt naar Napoli kunnen verhuizen. Vooralsnog blijft het in beide gevallen bij geruchten en is er van concrete interesse nog geen sprake.

Een club die wel concreet is voor Vlap is het Belgische RSC Anderlecht, dat de Friese middenvelder al uitnodigde voor een bezoek aan Brussel. Ook het Duitse TSG Hoffenheim zat al meerdere malen voor hem op de tribune bij SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 13:20
    • Quote van 22 May 2019 om 09:25
      Dat is de vraag hoe kapitaalkrachtig is atalanta?
    Spelen volgend seizoen CL volgens mij, die hebben vast wel een zakcentje te besteden.
  • 22 May 2019 om 10:21
    7 mil en 15% doorverkoop percentage. Zou toch fantastisch zijn?
  • 22 May 2019 om 10:01
    Vlap komt hier niet verder. Die is duidelijk klaar voor een nieuwe avontuur.
  • 22 May 2019 om 09:46
    Ik gun Michel van harte een mooie club. Alleen is dit voor hem wel zo,'n goede beslissing om nu al weg te gaan. Vooral in Italië is het verwachtingspatroon na z,'n 16 goals erg groot, vooral vanwege de transfersom. krijgt hij daar de tijd om zichzelf te ontwikkelen of beland hij snel op de bank. Hij is goed op weg maar misschien is het beter voor hemzelf om hier nog een jaartje te blijven,en door te gaan met waar hij mee bezig was.
  • 22 May 2019 om 09:25
    Dat is de vraag hoe kapitaalkrachtig is atalanta?
  • 22 May 2019 om 09:24
    Meteen doen Michel ! Prachtclub , heerlijk land, schatten van mensen . En de opvolger van een geweldige SLOVEENSE ! speler .Vraag Maarten maar eens om info ,maar dat heb je zeker en vast al gedaan ! En Heerenveen tien miljoen meer in kas /? :-)
  • 22 May 2019 om 09:09
    Ook een mooie club. Het gaat een vroege transfer worden.
  • 22 May 2019 om 09:00
    De kans is groot dat Vlap weggaat. Als die gaat dan maar zo vroeg mogelijk, dan hebben wij genoeg financiële ruimte om zelf vroegtijdig spelers te halen.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›