Druijf bevestigt geruchten: ''SC Heerenveen? Dat klopt wel, ja''

( 23 reacties)
Druijf bevestigt geruchten: ''SC Heerenveen? Dat klopt wel, ja''

Ferdy Druijf heeft bij De Tafel van Kees bevestigd dat hij in de belangstelling van SC Heerenveen staat. Of de AZ-spits in de zomer daadwerkelijk de overstap naar Friesland maakt, is echter nog maar de vraag. 

"Ik heb met Arne Slot (nieuwe hoofdtrainer van AZ, red.) gesproken en hij wil me niet kwijt. In principe blijf ik dus bij AZ", zegt Druijf aan tafel bij Kees Jansma. De 21-jarige aanvaller geeft toe dat er clubs achter hem aan zitten. "Er is wel wat belangstelling, ja", glimlacht hij.

Als Hans Kraay Jr. vraagt of SC Heerenveen één van de geïnteresseerde clubs is, knikt Druijf instemmend. "SC Heerenveen? Dat klopt wel, ja", aldus de spits. "Maar op dit moment wil AZ me niet laten gaan. Dat bleek wel uit het gesprek dat ik had met Arne Slot", besluit hij.

 

 

 

 

 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2019 om 11:33
    • Quote van 20 May 2019 om 11:13
      Zoals Yuki, Thorsby, Kongolo, Rienstra? We hebben veel te vuile middenvelders met loopvermogen. Ik heb liever wat technische spelers die een man kunnen uitspelen, maar dat ben ik
    Vuile? Je bedoelt luie zeker? ;)
  • 20 May 2019 om 11:23
    • Quote van 20 May 2019 om 10:40
      We hebben jongens nodig,op het middenveld,die vuile meters willen maken.
    En een spits
  • 20 May 2019 om 11:13
    • Quote van 20 May 2019 om 10:40
      We hebben jongens nodig,op het middenveld,die vuile meters willen maken.
    Zoals Yuki, Thorsby, Kongolo, Rienstra? We hebben veel te vuile middenvelders met loopvermogen. Ik heb liever wat technische spelers die een man kunnen uitspelen, maar dat ben ik
  • 20 May 2019 om 10:40
    We hebben jongens nodig,op het middenveld,die vuile meters willen maken.
  • 20 May 2019 om 10:33
    • Quote van 20 May 2019 om 10:21
      Ga Solliciteren, probeer het zelf, mensen doen hun best
    Zoals Riemer en Foppe dat ook probeerden en gewoon buiten boord gehouden werden?

    Cees en hamstra weten alles zo goed! Die hoef je geen advies te geven ze weten zelf alles beter. Gaat fantastisch met de club!

    Probeer het zelf... alsof deze Bobo club iemand van buiten hun netwerk toelaten.. stel je voor dat er iemand komt die beter is dan Cees, nee dat kan niet die houden ze keurig buiten de club!
  • 20 May 2019 om 10:21
    • Quote van 19 May 2019 om 22:54
      Niet huren dan boer je alleen maar achteruit ,Gerry Hamstra snapt het nog steeds niet je bent aan het opleiden voor AZ hier verdien je dus niets aan en aangezien wij een verlies van 7 miljoen gaan leiden is dit niet verstandig maar Cees zal dit ookwel niet snappen
    Ga Solliciteren, probeer het zelf, mensen doen hun best
  • 20 May 2019 om 09:56
    Gewoon goed gespeeld in Nijmegen, als AZ hem niet nodig heeft,zou het best een goede spits voor Heerenveen kunnen zijn,mits je hem kan kopen
  • 20 May 2019 om 09:28
    • Quote van 19 May 2019 om 21:14
      Matusiwa gaat naar Twente. Dalgaard o.a. is mislukt.
    Aanwezig geweest bij de onderhandelingen?
  • 19 May 2019 om 22:54
    Niet huren dan boer je alleen maar achteruit ,Gerry Hamstra snapt het nog steeds niet je bent aan het opleiden voor AZ hier verdien je dus niets aan en aangezien wij een verlies van 7 miljoen gaan leiden is dit niet verstandig maar Cees zal dit ookwel niet snappen
  • 19 May 2019 om 21:56
    • Quote van 19 May 2019 om 21:18
      Tc Twente moeten we toch kunnen aftroeven ? Zo'n Matusiwa moeten we kunnen halen hoor.
    eens. ik ben daarnaast fan van El Jebli. doet me denken aan Assaidi destijds. flegmatiek, uitstekende techniek, onvoorspelbaar, redelijk rendement, goede leeftijd en niet duur.
  • 19 May 2019 om 21:52
    • Quote van 19 May 2019 om 20:50
      Doeslief
    nee. het is doeisjebest.
  • 19 May 2019 om 21:18
    Tc Twente moeten we toch kunnen aftroeven ? Zo'n Matusiwa moeten we kunnen halen hoor.
  • 19 May 2019 om 21:14
    Matusiwa gaat naar Twente. Dalgaard o.a. is mislukt.
  • 19 May 2019 om 21:10
    • Quote van 19 May 2019 om 20:56
      Ik denk anders dat wij aan Dresevic volgend jaar een goeie verdediger hebben hoor!
    Droom maar lekker verder.Allemaal matige spelers wat er tot nu toe staat
  • 19 May 2019 om 21:07
    Goed om te lezen dat men bezig is met Ferdy Druijf. Maar zie op transfermarkt dat hij nog een contract heeft tot medio 2021. Dan zal AZ toch nog een aardige vraagprijs kunnen eisen.
  • 19 May 2019 om 20:56
    • Quote van 19 May 2019 om 20:46
      Haal Fraser maar weg bij Sparta. Haal v/d Werf maar op bij Vitesse. Haal Matisuva maar op bij Ajax. En Druijf is een uitstekende spits. Wij hebben mannen met persoonlijkheid nodig. Die het gras opvreten. klootzakken die een gele kaart pakken om te laten merken: tot hier en niet verder. Maar ja, wonderlijke Hamstra huurt vast weer een spits waar we dus geen reet aan verdienen, kiest voor Jansen omdat dit veilig is en heeft al twee verdedigers gehaald die geen indruk maken. tsja...
    Ik denk anders dat wij aan Dresevic volgend jaar een goeie verdediger hebben hoor!
  • 19 May 2019 om 20:50
    • Quote van 19 May 2019 om 20:46
      Haal Fraser maar weg bij Sparta. Haal v/d Werf maar op bij Vitesse. Haal Matisuva maar op bij Ajax. En Druijf is een uitstekende spits. Wij hebben mannen met persoonlijkheid nodig. Die het gras opvreten. klootzakken die een gele kaart pakken om te laten merken: tot hier en niet verder. Maar ja, wonderlijke Hamstra huurt vast weer een spits waar we dus geen reet aan verdienen, kiest voor Jansen omdat dit veilig is en heeft al twee verdedigers gehaald die geen indruk maken. tsja...
    Doeslief
  • 19 May 2019 om 20:46
    Haal Fraser maar weg bij Sparta. Haal v/d Werf maar op bij Vitesse. Haal Matisuva maar op bij Ajax. En Druijf is een uitstekende spits. Wij hebben mannen met persoonlijkheid nodig. Die het gras opvreten. klootzakken die een gele kaart pakken om te laten merken: tot hier en niet verder. Maar ja, wonderlijke Hamstra huurt vast weer een spits waar we dus geen reet aan verdienen, kiest voor Jansen omdat dit veilig is en heeft al twee verdedigers gehaald die geen indruk maken. tsja...
  • 19 May 2019 om 20:18
    Onze club moet gewoon weer een spits met potentie halen uit IJsland of Scandinavische landen. Is altijd nog gelukt, dus waarom nou niet. En ook gewoon kopen en niet huren. Bel maar even met Riemer. Telefonisch advies zal toch nog wel lukken! Een spits die zorgt dat het hele elftal beter speelt, die moeten we hebben. En een baas op het middenveld erbij.
  • 19 May 2019 om 16:48
    • Quote van 19 May 2019 om 15:54
      Zou die Buitink van Vitesse niet wat zijn?
    Die laten ze niet gaan
  • 19 May 2019 om 15:54
    Zou die Buitink van Vitesse niet wat zijn?
  • 19 May 2019 om 15:48
    Een goed scorende spits, soort van publieks lieveling een ijslander (kkd lopen wel spitsen rond) beltrame, engels vd hurk
  • 19 May 2019 om 14:56
    Ferdy niet doen, als de huurling blijft die de strafschoppen neemt speel je tweede viool.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›