Vlap reist af naar Brussel: ''Het toont aan dat hij gecharmeerd is''

12
Vlap reist af naar Brussel: ''Het toont aan dat hij gecharmeerd is''

SC Heerenveen beleeft een wisselvallig seizoen, maar Michel Vlap weet wel te presteren. De middenvelder heeft zich in de kijker gespeeld van verschillende clubs. 

De Belgische krant Het Laatste Nieuws weet te melden dat de voetballer een bezoekje heeft gebracht aan Brussel en dat was niet alleen om de stad te bekijken. De Sneker wordt al langer in verband gebracht met Anderlecht en waarschijnlijk was hij daarom in de Belgische plaats te vinden.

"Paars-wit nam al contact op met de Nederlanders over de transfervoorwaarden van de nummer tien én nodigde de speler nu ook uit om een competitiewedstrijd bij te wonen. Vlap ging in op die invitatie wat aantoont dat hij gecharmeerd is door de interesse."

Heerenveen weet dat de voetballer bij meerdere clubs op de radar staat en dat kan vervelend zijn voor Anderlecht. ''In Nederlandse media zei de belofteninternational al dat een overstap naar België 'een interessante optie' is. Enig probleem is voorlopig dat Heerenveen op 8 miljoen euro hoopt voor Vlap, die dit seizoen zestien keer scoorde en zes assists gaf. Anderlecht bidt dat die prijs nog zakt."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 May 2019 om 16:16
    • Quote van 10 May 2019 om 15:59
      De spelers hebben twee weken niet hoeven spelen en tussendoor een aantal dagen vrij gehad, dus ik zie het probleem niet zo. Wie weet is zijn focus nu juist nog beter, wetende dat hij zich nu nog meer moet profileren. Wie zal het zeggen...
    Heb je ook wel weer een punt....wellicht staat het er wat negatiever dan ik het zelf bedoel maar in de fase waarin wij zitten had je het wellicht ook even kunnen uitstellen maar goed, iedereen heeft recht te doen wat hij/zei zelf wil in eigen tijd.
    Maar bij onderhandelingen of enkel uitwisseling van interesse ben je hoe dan ook met je hoofd ook elders qua focus.
    We zullen het wel zien komende wedstrijden, ik hoop dat wij in ieder geval nog direct achter Groningen kunnen komen, dat voorkomt in ieder geval de financiële schade, voor de rest is het seizoen toch wel "verloren"
  • 10 May 2019 om 15:59
    • Quote van 10 May 2019 om 15:24
      1,5 week wachten had ook geen kwaad gekund inderdaad maar denk dat hiermee het signaal al afgegeven is....focus is weg, enige geloof op nog een stunt is er niet qua play-off en die tv gelden.....zijn voor een sporter niet echt een sportieve uitdaging.
      Ik gun die jongen alles....maar vind dit soort dingen ook altijd wel een beetje dubbel inderdaad.
    De spelers hebben twee weken niet hoeven spelen en tussendoor een aantal dagen vrij gehad, dus ik zie het probleem niet zo. Wie weet is zijn focus nu juist nog beter, wetende dat hij zich nu nog meer moet profileren. Wie zal het zeggen...
  • 10 May 2019 om 15:24
    • Quote van 10 May 2019 om 11:44
      Mooie club voor Vlap, alleen die competitie..... Dat zo’n jongen in een vrij weekend naar Brussel gaat en zich daar laat “lekker maken” is natuurlijk zijn goed recht. Maar teksten als “volledig de focus op Heerenveen” zijn echt de grootst mogelijke bullshit, ik geloof daar niet in. Hier zit overigens wel hèt probleem van onze club. Dit soort strubbelingen zijn funest voor het groepsproces(dagdromers) maar ook voor zijn eigen vorm(zie laatste 2 maanden). Onvoorstelbaar dat dit voor het einde van de competitie gebeurt. Zomerstop is lang genoeg voor onderhandelingen toch.!
    1,5 week wachten had ook geen kwaad gekund inderdaad maar denk dat hiermee het signaal al afgegeven is....focus is weg, enige geloof op nog een stunt is er niet qua play-off en die tv gelden.....zijn voor een sporter niet echt een sportieve uitdaging.
    Ik gun die jongen alles....maar vind dit soort dingen ook altijd wel een beetje dubbel inderdaad.
  • 10 May 2019 om 14:27
    • Quote van 10 May 2019 om 11:44
      Mooie club voor Vlap, alleen die competitie..... Dat zo’n jongen in een vrij weekend naar Brussel gaat en zich daar laat “lekker maken” is natuurlijk zijn goed recht. Maar teksten als “volledig de focus op Heerenveen” zijn echt de grootst mogelijke bullshit, ik geloof daar niet in. Hier zit overigens wel hèt probleem van onze club. Dit soort strubbelingen zijn funest voor het groepsproces(dagdromers) maar ook voor zijn eigen vorm(zie laatste 2 maanden). Onvoorstelbaar dat dit voor het einde van de competitie gebeurt. Zomerstop is lang genoeg voor onderhandelingen toch.!
    Helemaal eens ! En Michel ga niet naar Brussel. Focus eerst maar eens op de laatste twee duels. En blijf lekker nog één/twee jaar bij Heerenveen......als je het geld toch niet op de eerste plaats zet.....!?
  • 10 May 2019 om 13:11
    Als hij (nog) niet goed genoeg bevonden wordt door clubs als Ajax, is het maar de vraag of de opbrengst richting 6, 7 miljoen of meer zal liggen. Een leuk seizoen hedraaid, groeipotentie maar nog geen Europese wedstrijd gespeeldd bijvoorbeeld. Ik moet het allemaal nog zien.
  • 10 May 2019 om 12:30
    • Quote van 10 May 2019 om 12:12
      15. 000.000 geen cent minder.
    Haha. Ze willen Vlap. Niet de hele club!
  • 10 May 2019 om 12:12
    15. 000.000 geen cent minder.
  • 10 May 2019 om 11:44
    Mooie club voor Vlap, alleen die competitie..... Dat zo’n jongen in een vrij weekend naar Brussel gaat en zich daar laat “lekker maken” is natuurlijk zijn goed recht. Maar teksten als “volledig de focus op Heerenveen” zijn echt de grootst mogelijke bullshit, ik geloof daar niet in. Hier zit overigens wel hèt probleem van onze club. Dit soort strubbelingen zijn funest voor het groepsproces(dagdromers) maar ook voor zijn eigen vorm(zie laatste 2 maanden). Onvoorstelbaar dat dit voor het einde van de competitie gebeurt. Zomerstop is lang genoeg voor onderhandelingen toch.!
  • 10 May 2019 om 10:55
    Dom Vlap, Anderlecht een Fries naar Brussel, anderlecht het rommelt daar aan alle kanten
  • 10 May 2019 om 10:19
    Als Heerenveen eruit komt qua transferbedrag waarom niet. Anderlecht was en is nog steeds een hele mooie club. En niet onbelangrijk voor Michel, daar gaat hij gewoon spelen. En zichzelf ontwikkelen. Dat wil je toch als jonge veelbelovende speler. Of moet hij ergens op de bank zitten, en geld tellen zoals zovelen. Nee, Michel is liefhebber en wil spelen.
  • 10 May 2019 om 10:16
    • Quote van 10 May 2019 om 09:46
      Je wilt nu toch niet naar Anderlecht. Het rommelt bij die club nog meer dan bij ons. Matchfixing en ed. Sowieso ligt in België het voetbal onder een vergrootglas nu. Ik wist het wel.
    Het zou ook zeker niet mijn eerste keus zijn en precies wat je zegt, het Belgische voetbal schijnt inderdaad onderzocht te worden?
    Maar goed, hij moet zelf kiezen en lijkt mij ook verstandig genoeg.....en als hem dit een juiste stap lijkt dan is het aan Anderlecht om de portemonnee te trekken ;) (en aan Heerenveen dan de zaak te zorgen dat dat geld ook daadwerkelijk betaalt wordt :) )
  • 10 May 2019 om 09:46
    Je wilt nu toch niet naar Anderlecht. Het rommelt bij die club nog meer dan bij ons. Matchfixing en ed. Sowieso ligt in België het voetbal onder een vergrootglas nu. Ik wist het wel.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›