Lukkien nog niet benaderd voor trainerspositie SC Heerenveen

9
Lukkien nog niet benaderd voor trainerspositie SC Heerenveen

Over iets minder dan zeven weken begint SC Heerenveen aan de voorbereiding op het seizoen 2019/2020. Johnny Jansen maakt het huidige seizoen af als interim-trainer maar het is nog niet duidelijk of hij ook komend seizoen eindverantwoordelijk is. 

Eén van de namen die ook wordt genoemd als eventuele opvolger van de ontslagen Jan Olde Riekerink is Dick Lukkien. De 47-jarige trainer van FC Emmen laat aan Voetbal International weten dat hij nog niet is benaderd door SC Heerenveen. "Nee", is zijn duidelijke antwoord.

Ook bij PEC Zwolle en FC Twente - waar Marino Pusic ondanks het kampioenschap op de schopstoel zit - is men nog op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor het komende seizoen. Ook van deze clubs heeft Lukkien - die bij Emmen nog onder contract staat tot 2021 - nog geen belletje gekregen.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 May 2019 om 11:10
    • Quote van 6 May 2019 om 19:43
      Het zijn toch de kijkers die dit waardeloze programma in stand houden , ik kijk al jaren niet meer naar het programma maar wordt toch via o.a. deze site met hun domheid lastiggevallen. Ik vraag dan ook aan de redactie geen items van deze randdebielen meer te plaatsen. ;-)
    Hartgrondig eens !
  • 7 May 2019 om 11:00
    Op dit moment is dit inderdaad een vrij nietszeggend bericht, maar wie weet wordt het in de toekomst alsnog relevant. Wat mij betreft mag Jansen het vertrouwen krijgen, maar Hamstra zal beter kunnen inschatten of dat een verstandige keus is of niet.
  • 6 May 2019 om 20:16
    • Quote van 6 May 2019 om 19:43
      Het zijn toch de kijkers die dit waardeloze programma in stand houden , ik kijk al jaren niet meer naar het programma maar wordt toch via o.a. deze site met hun domheid lastiggevallen. Ik vraag dan ook aan de redactie geen items van deze randdebielen meer te plaatsen. ;-)
    Duidelijk dat je al een tijdje niet meer kijkt. Dat domme programma, wat tegenwoordig Veronica Inside heet en daarvoor als Voetbal Inside door het leven ging, is al jaren niet meer verbonden aan het blad Voetbal International, welk medium dit bericht over Lukkien de wereld in heeft geslingerd.
  • 6 May 2019 om 19:43
    Het zijn toch de kijkers die dit waardeloze programma in stand houden , ik kijk al jaren niet meer naar het programma maar wordt toch via o.a. deze site met hun domheid lastiggevallen. Ik vraag dan ook aan de redactie geen items van deze randdebielen meer te plaatsen. ;-)
  • 6 May 2019 om 19:34
    Dit is het briljante werk van VI. Als die zulke vragen stellen, dan lijkt het me relevant om dat hier te melden. Laat echter wel weer zien tot welk bedenkelijk niveau VI inmiddels afgedaald is, als dit het nieuws is wat de journalisten naar boven.Niveautje Voetbalprimeur.
  • 6 May 2019 om 19:23
    Mark van Bommel schijnt ook nog niet gebeld te zijn! Dat lees je dan weer nergens!
  • 6 May 2019 om 18:32
    • Quote van 6 May 2019 om 16:49
      Het schijnt dat de lijst met trainers die niet gevraagd zijn behoorlijk lang is ;-)
    Wat dat betreft kunnen ze hier nog heel wat nieuws plaatsen om een hoeveelheid clicks te vergaren.
  • 6 May 2019 om 17:59
    Johnny Jansen!
  • 6 May 2019 om 16:49
    Het schijnt dat de lijst met trainers die niet gevraagd zijn behoorlijk lang is ;-)
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›