Dalmau reageert op interesse: ''SC Heerenveen? Ik weet het niet''

( 17 reacties)
Dalmau reageert op interesse: ''SC Heerenveen? Ik weet het niet''

SC Heerenveen zal vanavond op haar hoede zijn voor Adrián Dalmau. De spits van Heracles Almelo, die volgens Voetbal International in de belangstelling staat van de Friezen, scoorde dit seizoen al vijftien keer.

Eerder dit seizoen was Dalmau eenmaal trefzeker in de gewonnen uitwedstrijd tegen SC Heerenveen (3-5). "Dat was een hele goede wedstrijd van ons in Heerenveen", zegt de Spanjaard in gesprek met RTV Oost. "Misschien kunnen we dat herhalen, waarom niet? In eigen huis zijn we heel sterk en spelen we goed. Natuurlijk kunnen we winnen."

Dalmau is op de hoogte van de belangstelling van SC Heerenveen, maar kan niet zeggen of hij komend seizoen het shirt van de Friezen draagt. "Ik weet het niet, ik heb het gelezen in de kranten. Maar het is te vroeg om daarover te praten", aldus de spits.

"Ik wil dit seizoen afmaken en dan zal ik ongetwijfeld aanbiedingen krijgen", vervolgt Dalmau. "Dat is normaal als je veel scoort en ik doe het goed. Maar dan zullen we zien. Ik wil een nieuwe stap maken, dat is normaal en ik heb er hard voor gewerkt. Maar we zullen zien. SC Heerenveen? Ik weet het niet. We zullen zien welke clubs er geïnteresseerd in me zijn."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 09:57
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:32
      Concurrentie? Iedereen vist nu in dezelfde vijver. De megatalenten gaan niet meer naar ons. Of je moet ze van de grotere clubs huren.
    Dat heb ik al zo vaak gezegd, vis niet langer in dat Scandinavische vijvertje. Gericht scouten kan op tig meer plaatsen/landen, en het commentaar zal wel weer losbarsten maar ik blijf het roepen scout inderdaad gericht! In Servië, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Slovenië! Als je daar op een relatief grote markt niet een paar fijne talenten kunt vinden is er iets mis met " ons " scouting's apparaat aldaar. En dan nogmaals gericht scouten bv in de provinciale, onderafdelingen, 2de,3de liga etc , en niet bij de "grote " voor de hand liggende clubs! Stuur er inderdaad dan Riemer maar eens naar toe eventueel samen met Foppe, geheid dat zij de talenten daar zo gevonden hebben ! Ik kan/ wil zo wel twintig dertig verenigingen opnoemen waar te gaan kijken te beginnen in Kroatië.
  • 19 Apr 2019 om 19:32
    • Quote van 19 Apr 2019 om 18:49
      Ze moeten de scouts aan het werk zetten, of vervangen door betere scouts. Dat was altijd onze kracht, gericht scouten. Vooral in Scandinavische landen. Waarom zou dat nu opeens niet meer kunnen. Vraag dan Riemer en Foppe Om in het belang van de club daarmee aan de gang te gang. Tegen onkostenvergoeding natuurlijk.
    Concurrentie? Iedereen vist nu in dezelfde vijver. De megatalenten gaan niet meer naar ons. Of je moet ze van de grotere clubs huren.
  • 19 Apr 2019 om 19:30
    • Quote van 19 Apr 2019 om 18:31
      Wij hebben geen interesse in deze speler. Wat een onzin verhaal weer op FeanOnline.Krijg er diarree van.We hebben overigens Proton en Jizz Hornkamp voor volgend seizoen.
    Proton vormt overigens een geweldige driehoek met Neutron en Electron
  • 19 Apr 2019 om 19:18
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:16
      Volgens VI hebben we wel degelijk interesse, dat is niet iets dat FeanOnline verzonnen heeft. Van teveel ristretto's drinken krijg je overigens ook diarree, dus zou het niet helemaal op Dalmau afschuiven. ;)
    Hahahahahaha
  • 19 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 19 Apr 2019 om 18:31
      Wij hebben geen interesse in deze speler. Wat een onzin verhaal weer op FeanOnline.Krijg er diarree van.We hebben overigens Proton en Jizz Hornkamp voor volgend seizoen.
    Volgens VI hebben we wel degelijk interesse, dat is niet iets dat FeanOnline verzonnen heeft. Van teveel ristretto's drinken krijg je overigens ook diarree, dus zou het niet helemaal op Dalmau afschuiven. ;)
  • 19 Apr 2019 om 18:49
    Ze moeten de scouts aan het werk zetten, of vervangen door betere scouts. Dat was altijd onze kracht, gericht scouten. Vooral in Scandinavische landen. Waarom zou dat nu opeens niet meer kunnen. Vraag dan Riemer en Foppe Om in het belang van de club daarmee aan de gang te gang. Tegen onkostenvergoeding natuurlijk.
  • 19 Apr 2019 om 18:35
    • Quote van 19 Apr 2019 om 17:56
      Heracles heeft volgend jaar een hoger spelersbudget dan Heerenveen zoals het nu lijkt.
    Getallen graag.
  • 19 Apr 2019 om 18:31
    Wij hebben geen interesse in deze speler. Wat een onzin verhaal weer op FeanOnline.Krijg er diarree van.We hebben overigens Proton en Jizz Hornkamp voor volgend seizoen.
  • 19 Apr 2019 om 18:07
    Ik hoop van harte dat hij komt maar bekijk het vanuit zijn perspectief. Heerenveen is dan geen logische stap. AZ, Vitesse, Utrecht wel. Hier zal hey mes er stevig in moeten gezien de lagere inkomsten uit sponsoring, entreegelden en mogelijk televisiegelden. Dat is helaas de realiteit.
  • 19 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 19 Apr 2019 om 17:56
      Heracles heeft volgend jaar een hoger spelersbudget dan Heerenveen zoals het nu lijkt.
    Weet je het zeker? Ik dacht het niet
  • 19 Apr 2019 om 18:04
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:58
      Waarom.zou hij naar Heerenveen gaan? Is een stap terug zowel sportief als waarschijnlijk financieel.
    In ieder geval een stap terug qua supporters... Bah, waarom altijd dat enorm negatieve? Je bent toch supporter en je denkt toch positief over de club waar je supporter van bent? Maar bij Heerenveen blijkbaar niet. Al jarenlang denkt men de slechtste en minste club in de ED te zijn. Nog een wonder dat we ED spelen!

    Driewerf bah..
  • 19 Apr 2019 om 17:56
    Heracles heeft volgend jaar een hoger spelersbudget dan Heerenveen zoals het nu lijkt.
  • 19 Apr 2019 om 17:33
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:58
      Waarom.zou hij naar Heerenveen gaan? Is een stap terug zowel sportief als waarschijnlijk financieel.
    Een stap achteruit is zwaar overdreven. Het is echter wel zo dat hij misschien eerder een Vitesse of Utrecht ziet zitten. Wij zitten daar weer achter, en dan komen clubs als Heracles en ADO. Ik ben nog niet overtuigd van deze jongen, ik denk namelijk dat je zelf zo'n jongen ook wel kan scouten in de B-ploegen van clubs als Villarreal. Voor deze gozer moet je vast weer wat neerleggen en dat lijkt me nu niet verstandig. Sol kwam bijvoorbeeld daar ook vandaan. Het wordt tijd weer eens een beetje creatief te worden en een spits aan te trekken die weer eens wat geld kan opleveren, zoals Willem II en Heracles ons hebben laten zien in recente seizoenen.
  • 19 Apr 2019 om 17:12
    Van middenmoot naar middenmoot? Zie hem graag komen maar denk niet dat hij dat wil.
  • 19 Apr 2019 om 17:11
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:58
      Waarom.zou hij naar Heerenveen gaan? Is een stap terug zowel sportief als waarschijnlijk financieel.
    Oh wat weten we veel van andere ploegen. Al weer negatief bah.
  • 19 Apr 2019 om 16:58
    Waarom.zou hij naar Heerenveen gaan? Is een stap terug zowel sportief als waarschijnlijk financieel.
  • 19 Apr 2019 om 16:29
    Zijn transfersom zouden wij toch niet kunnen betalen? Heb liever Van der Heide, Hornkamp of iemand anders uit Jong/U19 erin