Hahn over contractverlenging: ''Helemaal niet aan de orde''

( 12 reacties)
Hahn over contractverlenging: ''Helemaal niet aan de orde''

Warner Hahn is dit seizoen eerste doelman bij SC Heerenveen. De 26-jarige sluitpost, die drie seizoenen bij Feyenoord onder contract stond, heeft nog een contract tot medio 2020 in het Abe Lenstra Stadion.

Hahn heeft nog niet gesproken over contractverlenging. "Nee, dat is nog helemaal niet aan de orde", zegt de doelman in gesprek met Voetbalzone. "Als ze het nu zouden vragen, zou ik ook zeggen: 'Joh, we kijken even in de zomer'. Het hangt ook allemaal af van hoe het dit seizoen verder gaat. Met mijn agenten heb ik veel contact over mijn toekomst en ontwikkeling, maar de focus ligt nu op het goed en constant spelen voor Heerenveen."

De sluitpost heeft nog wel ambities. "Ik zou heel graag nog een keer in het buitenland willen voetballen", geeft Hahn aan. "Begrijp me niet verkeerd: als de top drie komt, zou dat fantastisch zijn. Als bijvoorbeeld Feyenoord me weer zou willen hebben doe ik dat honderd procent zeker, maar als het om een positie als reserve gaat ga ik liever naar het buitenland. Met zo'n rol zijn de keepers na een jaartje wel klaar."

Zo snapt Hahn dat Jasper Cillessen tweede doelman bij FC Barcelona is. "Hij speelt alleen in de beker, maar traint wel met jongens die jij op Football Manager niet eens kunt halen omdat ze te duur zijn. Daar traint hij dagelijks mee en gaat overal naartoe. Kampioen worden, Champions League spelen en misschien zelfs winnen dit jaar. Dat zijn dingen waarvan je denkt: 'Fantastisch om bij te zijn.' Hetzelfde geldt voor zo'n Kostas Lamprou die nu zoiets bij Ajax meemaakt", aldus Hahn.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2019 om 12:16
    • Quote van 6 Apr 2019 om 10:42
      Waar was jij tegen Excelsior dan? Die 3 punten hebben we toch echt aan hem te danken..
    Was ook de eerste keer dit seizoen, heeft ons ook een hoop doelpunten gekost. En ook die helemaal niet nodig waren, zoals PSV uit en Feyenoord thuis. Hij leert er ook niet van, want tegen Emmen gaat het weer bijna mis.
  • 6 Apr 2019 om 19:12
    • Quote van 5 Apr 2019 om 22:44
      Hoe komt het toch dat spelers van sc Heerenveen zo’n slecht zelfbeeld hebben? De begeleiding schiet echt chronisch tekort. Ik constateer dit al enkele jaren bij onze spelers. Wekelijks staan ze met een instelling op het veld waarmee ik op mijn werk niet hoef aan te komen maar toch dromen ze allemaal van een carrière hogerop. Dat mag hoor maar enige realiteitsbesef lijkt te ontbreken. Of snappen wij er als supporters echt zo weinig van hun wereldje en zitten we helemaal naast de werkelijkheid. Ik zou hier graag eens fatsoenlijk met de selectie of club in gesprek.
    Mee eens te gek voor woorden
  • 6 Apr 2019 om 11:12
    • Quote van 6 Apr 2019 om 10:42
      Waar was jij tegen Excelsior dan? Die 3 punten hebben we toch echt aan hem te danken..
    Die had jij ook gehouden.
  • 6 Apr 2019 om 10:42
    • Quote van 5 Apr 2019 om 19:24
      Laten we in 2020 eens voor een keeper gaan die regelmatig wedstrijden voor het team wint. Die tussen de 5 en de 10 wedstrijden per seizoen de 0 houdt. Dan kom je zeker niet uit bij Hahn. Beste vent verder, maar niet van het niveau wat wij na zouden moeten streven.
    Waar was jij tegen Excelsior dan? Die 3 punten hebben we toch echt aan hem te danken..
  • 5 Apr 2019 om 23:19
    Tuurlijk Hahn. Nog zo’n dagdromer die zijn open sollicitatie vast kenbaar maakt. Wat een waardeloze instelling en wat een lef. Zelfoverschatting troef binnen onze selectie!!
  • 5 Apr 2019 om 22:44
    Hoe komt het toch dat spelers van sc Heerenveen zo’n slecht zelfbeeld hebben? De begeleiding schiet echt chronisch tekort. Ik constateer dit al enkele jaren bij onze spelers. Wekelijks staan ze met een instelling op het veld waarmee ik op mijn werk niet hoef aan te komen maar toch dromen ze allemaal van een carrière hogerop. Dat mag hoor maar enige realiteitsbesef lijkt te ontbreken. Of snappen wij er als supporters echt zo weinig van hun wereldje en zitten we helemaal naast de werkelijkheid. Ik zou hier graag eens fatsoenlijk met de selectie of club in gesprek.
  • 5 Apr 2019 om 22:18
    Matige, onopvallende keeper. Als hij deze zomer verkocht kan worden dan maar snel.13 in een dozijn keepertje.
  • 5 Apr 2019 om 21:24
    Ze hadden toen Bizot moeten halen, transfervrij. AZ had dat toen goed gezien.
  • 5 Apr 2019 om 20:17
    • Quote van 5 Apr 2019 om 19:44
      Kunnen onze spelers ook een spreekverbod krijgen? Ik word misselijk van al die spelera die er weinig van bakken en spreken over een club hogerop. Als ze voetballen zoals gisteren dan is Heerenveen voor een ieder hun plafond of zelfs te hoog gegrepen.
    Duidelijke taal.
  • 5 Apr 2019 om 19:44
    Kunnen onze spelers ook een spreekverbod krijgen? Ik word misselijk van al die spelera die er weinig van bakken en spreken over een club hogerop. Als ze voetballen zoals gisteren dan is Heerenveen voor een ieder hun plafond of zelfs te hoog gegrepen.
  • 5 Apr 2019 om 19:42
    Hahn te wisselvallig
  • 5 Apr 2019 om 19:24
    Laten we in 2020 eens voor een keeper gaan die regelmatig wedstrijden voor het team wint. Die tussen de 5 en de 10 wedstrijden per seizoen de 0 houdt. Dan kom je zeker niet uit bij Hahn. Beste vent verder, maar niet van het niveau wat wij na zouden moeten streven.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›